-
Αφού ο Θεός ούτε γένος, ούτε άλλο κοσμικό πράγμα επιβλέπει, γιατί ο απ.
Παύλος λέγει ότι είναι άξιος δόξης και τιμής και ειρήνης ο Ιουδαίος
πρώτα και έπειτα ο Εθνικός; - Γιατί οι Ιουδαίοι κρίνονται αυστηρότερα έναντι των Εθνικών; -
Αφού οι Εθνικοί δεν είχαν τον νόμο του Θεού τον γραπτόν, πώς μπορούσαν
να φεύγουν της αμαρτίας και να κατορθώνουν την αρετήν; Πώς γνώριζαν τί
είναι καλό και τί κακό; - Ποιός είναι ο φυσικός νόμος; - Γιατί ο απ. Παύλος λέγει ότι ο Θεός θα κρίνει τα κρυπτά των ανθρώπων διά Ιησού Χριστού και όχι ο ίδιος ο Πατήρ; Διαβάστε ολόκληρη την
ερμηνεία από το "Κυριακοδρόμιο εις τας Πράξεις των Αποστόλων", του
Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 118 - Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου