Σελίδες

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ἐπίπλαστη ἑνότητα μέ βλάσφημες οἰκουμενιστικές πρακτικές. Ἄρθρο τοῦ θεολόγου Β. Χαραλάμπους

Θέματα που περιλαμβάνονται στην ανάρτηση: Οικουμενιστικές στρεβλώσεις, Ιδιωτική ένωση η κοινότητα Taize, Άγιοι Πατέρες, Ολισθήματα Ορθοδόξων, Πάπας, Ορθόδοξο δόγμα, Οικουμενική Σύνοδος.
Οικουμενιστικές στρεβλώσεις χειρίστου είδους μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει τις πρακτικές που ακολουθεί η δήθεν "μοναστική" κοινότητα Taize στη Γαλλία προκειμένου να πετύχει την κοινωνία μεταξύ των Χριστιανών.
Πρώτον γιατί δεν είναι "μοναστική" και δεύτερο γιατί δεν επιδιώκει την κοινωνία των Χριστιανών Ορθόδοξα όπως εμείς ως χριστιανοί Ορθόδοξοι γνωρίζουμε από τους Άγιους Πατέρες της Εκκλησίας μας.
Πρόκειται για μια "ιδιωτική ένωση πιστών " από τις πολλές που υπάρχουν σύμφωνα με τη βατικάνειο νομοθεσία.
Την αποτελούν εκατό μέλη διαφόρων ομολογιών, μεταξύ αυτών και ορθόδοξοι δυστυχώς που μόνο ορθόδοξα βέβαια δεν πιστεύουν.
Ο ψευδοηγούμενος της κοινότητας, αδελφός Αλο'ί'ς, με τις επισκέψεις του στον Πάπα Βενέδικτο, στο δικό μας Οικουμενικό Πατριάρχη, στο Πατριάρχη Μόσχας Αλέξιο και αλλού θέλει να προσδώσει οικουμενικό χαρακτήρα στην κοινότητα.
Πρόκειται για παπική δολιότητα.
Η κοινωνία των Χριστιανών που δήθεν επιδιώκει είναι μια απάτη και όλες οι δραστηριότητες υποκρύπτουν παπικές οικουμενικές σκοπιμότητες που ο καθένας μπορεί εύκολα να αντιληφθεί.
Η ενότητα που επικαλούνται στηρίζεται στην κατάργηση των δογματικών διαφορών που ο Πάπας θεωρεί απλώς εκκλησιαστικά έθιμα.
Οι Πατέρες όμως της Εκκλησίας μας και οι Ομολογητές της Πίστης μας σφράγισαν και διαφύλαξαν με το αίμα τους το Ορθόδοξο δόγμα.
Η αγάπη και η ειρήνη του Χριστού για τα οποία πασχίζει υποτίθεται η περίεργη αυτή "ένωση" δεν είναι κοσμικά δεδομένα καθώς ο κόσμος επινοεί και διαμορφώνει.
«Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν˙ ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν» (Ιω. 14, 27), λέγει ο Χριστός.
Δέχεται η συγκεκριμένη κοινότητα επισκέπτες από όλα τα δόγματα όλου του κόσμου και τους καλεί να συμπροσευχηθούν, να μελετήσουν από κοινού την Αγία Γραφή και να επιδοθούν σε διάφορες άλλες "συλλογικές " εργασίες όπως τις αποκαλεί.
Είναι λυπηρό ότι και Έλληνες από θεολογικές σχολές και όχι μόνο την επισκέπτονται.
Καθίστανται έτσι η μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας και η ομολογία της αλήθειας δευτερεύουσες.
Οι προσευχές στις οποίες επιδίδονται είναι παρωδία και δεν ταιριάζουν στον πραγματικό χριστιανό.
Ο Κανών ΛΓ' της εν Λαοδικεία Συνόδου λέγει: "Ου δει αιρετικούς ή σχισματικούς συνεύχεσθαι".
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Πάπας είναι κοσμική εξουσία που εργάζεται από το 1054 για να επικρατήσει.
Επίσης ότι ο οικουμενισμός που πρεσβεύει ο ίδιος, είναι αίρεση που κατεργάζεται την υποταγή της Ορθόδοξης Εκκλησίας την οποία θεωρεί ως κατεξοχήν εχθρό που αντιστρατεύεται τα σατανικά σχέδια της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης.
Είναι επομένως τουλάχιστον θλιθερό, χριστιανοί Ορθόδοξοι να συμμετέχουν σε τέτοιες οικουμενιστικές συνάξεις.
Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΑΙΖÉ»  ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
Του θεολόγου, Β. Χαραλάμπους
Δείγμα παπικής δολιότητας, είναι η «Κοινότητα Taizé» στη Γαλλία, η οποία παρουσιάζεται σάν ‘’μοναστική’’ κοινότητα.  Έχει δολίως αποκληθεί ‘’μοναστική’’.  Είναι όπως αυτές τις κοινότητες, που με βάση το Βατικάνειο «Κώδικα  Κανονικού Δικαίου» (Codise di Diritto Canonico), θεωρούνται «Ιδιωτικές ενώσεις πιστών» (Associazones private di fedeli).  Η «Κοινότητα Taizé» βρίσκεται στην περιοχή της Γαλλικής Bourgogne (Βουργουνδίας), Saône et Loire . Η  «Κοινότητα Taizé» αριθμεί πάνω από 100 άτομα. Είναι κατ’εξοχή οικουμενιστική κοινότητα. Δολίως καλείται οικουμενική κοινότητα. Τη κοινότητα αυτή αποτελούν άνθρωποι διαφόρων ομολογιών, από 30 χώρες.  Τη συναποτελούν Παπικοί, Προτεστάντες και ‘’Ορθόδοξοι’’.   Το τι έχουν σοφισθεί είναι ολοφάνερο.  Η κοινότητα ιδρύθηκε το έτος 1940 από το καλούμενο ΄΄αδελφό’’ Roger Schutz.
Ο καλούμενος ‘’αδελφός΄΄ Αλοΐς είναι ο σημερινός  ‘’ηγούμενος’’ της Κοινότητας Taizé. Ο παπικός Αλοΐς είναι Γερμανικής καταγωγής και Γαλλικής υπηκοότητας.   Η αναφορά του Αλοΐς, στη σχετική ιστοσελίδα της οικουμενιστικής αυτής κοινότητας (www.taize.fr), στις επισκέψεις του στον Πάπα Βενέδικτο, στον Οικουμενικό Πατριάρχη μας, στον Πατριάρχη Μόσχας Αλέξιο και στον ‘’Αρχιεπίσκοπο’’ Καντερβουρίας  Rowan Williams, καταδεικνύει ότι επιζητεί να δώσει οικουμενικό κύρος στις οικουμενιστικές του στρεβλώσεις.
Για τις επισκέψεις αυτές αναφέρει σχετικά ο παπικός  ‘’αδελφός΄΄ Αλοΐς : «Με αυτές τις επισκέψεις θα ήθελα να δείξω ότι με τους αδελφούς μου επιζητούμε με πάθος την κοινωνία μεταξύ των Χριστιανών.  Στο Taizé  θα θέλαμε να συνδράμουμε να γίνει πιο αντιληπτή η κοινωνία που, εν Χριστώ, υπάρχει ήδη μεταξύ όλων των βαπτισμένων». Τα των «ελασσόνων» δυστυχώς θα καραδοκούν για την επίπλαστη ενότητα.
Aλλοτρόπως την ειρήνη επιδιώκουν στην οικουμενιστική αυτή κοινότητα. Οικουμενιστικές δήθεν προσπάθειες  για την ειρήνη του κόσμου τούτου. Ο Χριστός μας λέγει «Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν˙ ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν» Ιω. 14,27.  Προς τι η υπερβάλλουσα επιμονή για την ειρήνη του κόσμου τούτου;
Με λύπη παρατηρούμε ότι σε επίπεδο νεότητας η «Κοινότητα Taizé», έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του κόσμου.  Πάνω από 100,000 νέοι (διαφόρων δογμάτων) απ’όλο τον κόσμο τον επισκέπτονται.   Η επίσκεψή τους είναι ολιγοήμερη και εκεί ‘’ασχολούνται’’ με οικουμενιστικές προσευχές, την ανάγνωση της Αγίας Γραφής, καθώς και με άλλες ‘’συλλογικές’’ όπως τις καλούν εργασίες. Το λυπηρό είναι την επισκέπτονται αρκετοί νέοι από την Ελλάδα, αρκετοί μάλιστα φοιτητές Θεολογικών Σχολών σε οργανωμένη βάση.
Οι οικουμενιστικές αυτές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην «Κοινότητα Taizé», σκοπό έχουν να καταδείξουν ότι οι δογματικές διαφορές αποτελούν απλά διαφορετικές παραδόσεις.  Τούτο άλλωστε υπονοείται και από τα κατά καιρούς παπικά κελεύσματα, όπου οι δογματικές διαφορές καλούνται σκοπίμως εκκλησιαστικά έθιμα.
Προς τούτο  ο καλούμενος ’’αδελφός’’ Αλοΐς συνέταξε για το έτος 2014 :  Tέσσερις προτάσεις για την αναζήτηση της ορατής κοινωνίας ανάμεσα σε όλους εκείνους που αγαπούν τον Χριστόν».  Τόσον η οικουμενιστική στρέβλωση, όσον και η παπική δολιότητα είναι ολοφάνερες.
Η Τρίτη πρόταση του Αλοΐς, τιτλοφορείται με το κέλευσμα ‘’Προσεύχεσθε τακτικά με άλλους’’ αναφέρει : «Αντί να μένουμε μόνοι μας με αυτά τα ερωτηματικά, ας βρούμε μερικούς άλλους ανθρώπους για να συζητούμε, μια φορά την εβδομάδα ή μια φορά τον μήνα.  Ας μελετούμε μαζί μια σελίδα του Ευαγγελίου ή κάποιο άλλο κείμενο.  Ας προσευχόμαστε μαζί, με ύμνους, με μια περικοπή της Αγίας Γραφής, με μια εκτενή σιωπή».  Να παρατηρήσομε ότι θα ήταν αφέλεια να μην αντιληφθούμε ότι σαφώς υποδεικνύεται η συμπροσευχή με ανθρώπους διαφόρων δογμάτων. Χρησιμοποιείται προς τούτο ως υπότιτλος το αγιογραφικό ‘’Ου γαρ εισίν δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα εκεί ειμί εν μέσω αυτών’’ (Ματθ. 18,20)
Τέτοια παρωδία προσευχών είναι αταίριαστη στον πραγματικό Χριστιανό. Η συμπροσευχή δεν είναι παρωδία προσευχής;  Ο Άγιος Νείλος λέγει ότι, «η προσευχή είναι το ανέβασμα του νου στον Θεό».  Χαρακτηρίζει ο μεγάλος αυτός Άγιος την προσευχή «συναναστροφή του νου με τον Θεό». Είναι λοιπόν η συμπροσευχή, αληθινή προσευχή;  Θα μπορούσε ποτέ ο Απόστολος Παύλος ή κάποιος των Αγίων Αποστόλων ή των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας, να συμπροσευχηθεί με αιρετικούς;   Ο Κανών ΛΓ΄ της εν Λαοδικεία Συνόδου λέγει «Ου δει αιρετικούς ή σχισματικούς συνεύχεσθαι».  Παρατηρείται πράγματι σχετικοποίηση των Ιερών Κανόνων, σε όσους Ορθόδοξους συμμμετέχουν σε αυτές τις οικουμενιστικές στρεβλώσεις.
Καθίσταται η αλήθεια της Πίστης δευτερεύουσα, χάριν της ανθρωπάρεσκης αγάπης.   Επακόλουθο λοιπόν και τούτο από  το ανθρωπάρεσκο των ελασσόνων στα οικουμενιστικά διαλογικά παίγνια.  Καθίστανται τοιουτοτρόπως η μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας και η ομολογία της αλήθειας δευτερεύουσες.  Είναι ξεκάθαρο δείγμα παπικής δολιότητας, η «Κοινότητα Taizé» στη Γαλλία και συνεπώς είναι απαράδεκτη η συμμετοχή Ορθοδόξων σ΄αυτές τις οικουμενιστικές συνάξεις.
http://katanixis.blogspot.gr/2014/11/blog-post_13.html#more


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου