Σελίδες

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ὁράματα τῶν μελλοθανάτων

ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΩΝ.

Η έξοδος της ψυχής ενός πρεσβύτερου στην επαρχία της Νουρσίας
 
Αλλά να μην αποσιωπήσω και  πού ανέφερε πώς συνέβη της Νουρσίας ο ευσεβής άνδρας αββάς Στέφανος , ο όποιος εκοιμήθη πριν από όχι πολύ καιρό εδώ στην πόλη μας και τον όποιο γνώρισες και ο ίδιος καλά.
Έλεγε πώς εκεί κάποιος πρεσβύτερος διοικούσε την εμπιστευμένη σέ αυτόν εκκλησία με μεγάλο φόβο Κυρίου. Αυτός από τον καιρό πού δέχθηκε την Χειροτονία του, την πρεσβυτέρα του την αγαπούσε σαν αδελφή του, αλλά και σαν εχθρό του φυλαγόταν από αυτήν. Ποτέ δεν την άφηνε να έρχεται πολύ κοντά του και δεν της επέτρεπε να τον πλησιάσει για καμιά δικαιολογία. Είχε ξεκόψει μαζί της εκ θεμελίων κάθε κοινωνία οικειότητας. Γιατί είναι αλήθεια πώς έχουν και αυτό το ιδίωμα οι άγιοι άνδρες:

Μήν περιφρονεῖς τήν ἀπειλή

Μεγάλο κακό είναι να περιφρονής την απειλή. Αυτός που περιφρονεί την απειλή, γρήγορα θα το καταλάβη αυτό από την πείρα των πραγμάτων. Τίποτε δεν είναι τόσο χρήσιμο, όσο το να μιλή κανείς για την γέεννα∙  κάνεις τις ψυχές μας καθαρότερες από κάθε άργυρο. Διότι άκουγε τον προφήτη που λέει∙ «Οι εντολές σου πάντοτε βρίσκονται μπροστά μου» ( Ψαλμ. 17, 23 ) . Και ο Χριστός συνέχεια γι’ αυτήν ομιλεί. Διότι, αν και στενοχωρή τον ακροατή, όμως τον ωφελεί πάρα πολύ.
Τέτοια πράγματα είναι όλα, όσα ωφελούν. Και μην απορήσης. Διότι και τα φάρμακα και τα φαγητά πρώτα λυπούν τον ασθενή και μετά φέρνουν την ωφέλεια. Εάν δεν ανεχώμαστε το βάρος των λόγων, είναι ολοφάνερο, ότι δεν θα ανεχθούμε την θλίψι που προκαλούν τα πράγματα.

Ἀββᾶ Δωρόθεου, Ἀσκητικά, Διάφορα ρητά_2_mp3


Π. Σάββας 2009-02-25_ΑΒΒΑ ΔΩΡΟΘΕΟΥ_ΑΣΚΗΤΙΚΑ_ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΗΤΑ_2

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 25-02-09 (Σύναξη Νέων Μητέρων).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία).

Ἡ μετάνοια τοῦ ἐξωμότου Ἐπισκόπου

iereas_4155
Θαύματα και Αποκαλύψεις από τη Θεία Λειτουργία
Κατά την εποχή της Τουρκοκρατίας ένας Επίσκοπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, συνεργεία του πονηρού, εξώμοσε και έγινε Μωαμεθανός.

Κάποτε λοιπόν κατά την εορτή του Μπαϊραμιού, την ώρα που όλοι οι Τούρκοι έτρωγαν και γλεντούσαν, ζήτησαν από τον εξωμόσαντα να τους διακωμωδήσει τα μυστήρια των Χριστιανών για να γελάσουν.
Αυτός στην αρχή αρνιόταν, αφού όμως είδε ότι επέμεναν, πήρε ένα ποτήρι το σήκωσε ψηλά και εκφώνησε μελωδικά το «Πάντων ημών μνησθείη Κύριος ο Θεός», κάνοντας ταυτόχρονα και το γύρο του τραπεζιού, όπου οι Τούρκοι κάθονταν και έτρωγαν.

Νίκος Χειλαδάκης, Πρόκληση –Σκάνδαλο. Κατετέθη τό νομοσχέδιο γιά τήν μετατροπή τῆς Ἁγίας Σοφίας σέ Τζαμί


ΠΡΟΚΛΗΣΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΟ
ΚΑΤΕΤΕΘΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑ ΣΕ ΤΖΑΜΙ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Τα ψέματα τέλειωσαν και η Τουρκία αδίστακτη και προκλητική προχωρεί και νομότυπα εν μέσω της γενικής ελληνικής αδιαφορίας, (αλήθεια σε μια κατοχική  Ελλάδα ποιος θα ασχοληθεί με τέτοια θέματα ;) στην μετατροπή της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης, το μεγάλο αυτό αρχιτεκτονικό και θρησκευτικό σύμβολο της χριστιανοσύνης και της Ορθοδοξίας, σε μουσουλμανικό τέμενος χωρίς να υπάρχει καμία ουσιαστική αντίδραση από  ελληνικής πλευράς. Αντίθετα στην μνημονιακή  και προπαντός  «αντιρατσιστική» Ελλάδα, οι υποψήφιοι δήμαρχοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ετοιμάζονται να γεμίσουν τις πόλεις τους με μιναρέδες και άλλα μουσουλμανικά ιδρύματα.

Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Habertürk, (3/5), ο ανεξάρτητος, (και αυτό έχει την σημασία του), βουλευτής της περιοχής του Burdur, Hami Yıldırım, κατέθεσε στην τουρκική βουλή σχετικό νομοσχέδιο για την μετατροπή της αγίας Σοφίας σε τζαμί, εν όψει και της προαναγγελθείσας προσευχής που προτίθεται να κάνει ο ίδιος ο Τούρκος πρωθυπουργός, Ταΐπ Ερντογάν, στις 29 Μαΐου επέτειο της άλωσης, μιμούμενος τον σουλτάνο Μωάμεθ τον Πορθητή.

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα της Πέμπτης 08-05-2014

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2014. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Καθολικαί Επιστολαί Ιωάννην Α΄ κεφ. α΄ 1 - 7


α΄ 1 - 7



Ευαγγέλιον: Κατά Μάρκον κεφ. Ιε΄ 43 - 47 & ΙΣτ΄ 1 - 8


Ιε΄ 43 - 47 & ΙΣτ΄ 1 - 8



Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

«Μακαρία ἡ ὁδός...»

Ὁ Ὅσιος Ἀμβρόσιος τῆς Ὄπτινα
Χαριτωμένος ἦταν στάρετς ὅταν ἔκανε παρατηρήσεις στήν ζωή του. «Ἐγώ», ἔλεγε, «μέσα στήν πολυκοσμία γεννήθηκα καί μέσα στήν πολυκοσμία ζῶ». Καί πρόσθετε προφητικά: «Ἔτσι καί μέσα στήν πολυκοσμία θά κοιμηθῶ». Πράγματι! Τίς τελευταῖες του ὧρες ἦταν περιστοιχισμένος ἀπό πλῆθος κόσμου. Ἄλλοι μέσα στό κελλί του, ἄλλοι – οἱ περισσότεροι – ἔξω ἀπό τήν πόρτα, ἄλλοι στόν Ναό ὅπου προσεύχονταν γιά τήν ἀνάρρωσί του, ἄλλοι ἐρχόμενοι ἀπό τήν Ὄπτινα καί ἄλλοι ἀπό διάφορες ἀποστάσεις πολλῶν βερστίων.
Στά ξημερώματα τῆς 10ης Ὀκτωβρίου, ἡμέρας Πέμπτης, ὁ στάρετς φαινόταν ἐντελῶς ἐξασθενημένος. Τώρα πιά οὔτε τά μάτια μποροῦσαν ν᾿ ἀτενίζουν ψηλά οὔτε τά χείλη νά ψιθυρίζουν προσευχές, ἐνῶ ὁ σφυγμός του γινόταν ὅλο καί περισσότερο ἀσθενικός. «Ποῦ πηγαίνεις, πάτερ Ἰωσήφ»; ἀκούσθηκαν σέ μιά στιγμή μερικές ἀνησυχητικές ἐρωτήσεις. Ὁ ἐπιστήθιος μαθητής τοῦ π. Ἀμβροσίου ἀναχωροῦσε βιαστικά γιά τήν Σκήτη. Ἐπιστρέφοντας ἀπ᾿ ἐκεῖ κουβαλοῦσε ἕνα δέμα πού περιεῖχε τόν χιτῶνα τῆς κουρᾶς τοῦ στάρετς καί τό πουκάμισο τοῦ στάρετς Μακαρίου. Σ᾿ αὐτό τό δεύτερο πού πολύ τό εὐλαβεῖτο, ὑπῆρχε ἰδιόχειρος ἐπιγραφή τοῦ π. Ἀμβροσίου:

Θέσεις ὑποψήφιων Δημάρχων Θεσσαλονίκης ὅσον ἀφορᾶ τή διεξαγωγή τοῦ gay pride



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΘΕΜΑ: ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ GAY PRIDE
Μετά από επικοινωνία ή προσπάθειες επικοινωνίας μας με υποψήφιους δημάρχους του Δήμου Θεσσαλονίκης για τις εκλογές του παρόντος έτους 2014 σχετικά με τις θέσεις τους όσον αφορά τη διοργάνωση gay pride παρελάσεων ομοφυλόφιλων σε Δημόσιους χώρους σας ενημερώνουμε ότι:
Ο κ. Γιάννης Κουριανίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη. Πόλη Ελληνική», που στηρίζεται από διάφορους κομματικούς σχηματισμούς (Σύνδεσμο Εθνικής Ενότητας, Εθνικό Μέτωπο κ.λπ.), σε συνάντηση που είχαμε μαζί του δήλωσε ότι όχι μόνο είναι αντίθετος σε τέτοιου είδους παρελάσεις αλλά και ότι είχε εκφράσει την αντίθεση του γι' αυτό στο Δημοτικό Συμβούλιο και ότι έχει υπογράψει και ο ίδιος του στο σύνολο των 19.000 υπογραφών που συλλέχτηκαν κατά της παρέλασης.

Ο κ. Παπαγεωργίου Χάρης του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Κίνηση Ενεργών Πολιτών», που στηρίζεται από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, σε συνάντηση που είχαμε μαζί του, μας διαβεβαίωσε επανειλημμένα ότι είναι αντίθετος και δεν συμφωνεί με την διοργάνωση παρελάσεων ομοφυλοφίλων σε οποιονδήποτε δημόσιο χώρο.

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ -2 (τοῦ Θωμᾶ) «Πόσο ὑποφέρει ὁ κόσμος ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους ποὺ σφετερίζονται τὴν ἐξουσία χωρὶς νά ’χουν μέσα τους τὴν δύναμη τοῦ Θεοῦ» [Ἅγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς]


 

.               Ἀφοῦ τούς ὅπλισε μὲ πλούσια τὴν διπλῆ αὐτὴ εἰρήνη, ὁ Κύριος τούς στέλνει στὸν κόσμο. Μὲ ποιό τρόπο τοὺς στέλνει; «Καθὼς ἀπέσταλκε μὲ ὁ πατήρ, κἀγώ πέμπω ὑμᾶς» (Ἰωάν. κ´ 21). Ὁ Θεὸς ἔστειλε τὸν Υἱό Του ἀπὸ ἀγάπη πρὸς ἐκείνους πού τὸν ἔστειλε. «ἐν τούτῳ ἐστὶν ἡ ἀγάπη, οὐχ ὅτι ἡμεῖς ἠγαπήσαμεν τὸν Θεόν, ἀλλ᾿ ὅτι αὐτὸς ἠγάπησεν ἡμᾶς καὶ ἀπέστειλε τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἱλασμὸν περὶ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν» (Α´ Ἰωάν. δ´ 10). Ἀπὸ τὴν ἀγάπη Του γιὰ τὸ ἀνθρώπινο γένος τώρα, ὁ Κύριος Ἰησοῦς στέλνει τοὺς μαθητές Του. Ὁ Πατέρας ἔστειλε τὸν Υἱό Του στὸν κόσμο μὲ δύναμη κι ἐξουσία. «Πάντα ὅσα ἔχει ὁ πατὴρ ἐμά ἐστι» (Ἰωάν. ιϛ´ 15), εἶπε ὁ Ἴδιος. Κι ἀλλοῦ πάλι: «Πάντα μοι παρεδόθη ὑπὸ τοῦ πατρός μου» (Ματθ. ια´ 27).
.               Ὁ ἀναστημένος Κύριος δίνει στοὺς μαθητὲς Του δύναμη κι ἐξουσία νὰ λύνουν καὶ νὰ δένουν, ὅπως ἀποδείχτηκε λίγο ἀργότερα. Εἶπε ἀκόμα ὁ Κύριος πὼς τὸν ἔστειλε ὁ Πατέρας ὄχι γιὰ νὰ κάνει τὸ δικό Του θέλημα, ἀλλά τὸ θέλημα τοῦ Πατρός. Μὲ τὸν ἴδιο τρόπο ὁΥἱὸς τώρα στέλνει τοὺς μαθητὲς Του ὄχι γιὰ νὰ κάνουν τὸ δικό τους θέλημα, ἀλλά τὸ δικό Του.

Ἐπιστολή ἀπό τόν μοναχό Ἐπιφάνιο Μηλοποταμινό, πρός τόν Ὅμιλο Ροταριανῶν Θεσσαλονίκης.



ΕΠΙΣΤΟΛΗ από  τον μοναχό Επιφάνιο Μυλοποταμινό, προς τον Όμιλο Ροταριανών Θεσσαλονίκης. ''Δεν αποδέχομαι την εν λόγω διάκριση''. 
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει 16.4.2014
Πρός τόν Ὄμιλον
Ροταριανῶν Θεσσαλονίκης Ἀνατόλια
Κύριοι
Διά τῆς παρούσης μου ἐπιστολῆς ἐν βαθυτάτῃ λύπῃ καί ἀγανακτήσει ἐπιθυμῶ νά διευκρινίσῳ πρός ὑμᾶς ὅτι ὡς ὀρθόδοξος χριστιανός καί δή ἁγιορείτης μοναχός, ουδεμιάν σχέσιν, προσέγγισιν, ταύτησιν ἰδεῶν πεποιθήσεων καί ἐπιδιώξεων ἔχω μετά τοῦ ὑμετέρου ὁμίλου.

Προσῆλθον εἰς ὑμετέραν ἐκδήλωσιν ἐξ ἀγνωσίας καί κατόπιν λανθασμένης συνηγορίας καί ἀτυχοῦς προτροπῆς ὑμετέρων μελῶν, τῶν ὁποίων οὐδέποτε ἐγνώριζα τήν ἰδιότητα καίτοι ἐπί ἔτη εἰργάζοντο ἤ ἐπισκέπτοντο τό Ἅγιον Ὄρος καί ἀπέκρυπτον (τήν ἰδιότητά των αὐτήν) ἐπιμελῶς.

Τά ἱερά λειψανάκια τῶν ἁγίων βρεφῶν...πού εὐωδιάζει ὅλος ὁ χῶρος ἀπό αὐτά...σάν ἅγιο μῦρο!!!

ΤΑ ΙΕΡΑ ΛΕΙΨΑΝΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΒΡΕΦΩΝ....ΠΟΥ ΕΥΩΔΙΑΖΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.....ΣΑΝ ΑΓΙΟ ΜΥΡΟ!!!

8 Μαΐου Συναξαριστής. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων –σπείρας στρατιωτῶν, Διονυσίου Ἱερομάρτυρος, Ἑλλαδίου Ἐπισκόπου, Αὐγουστίνης Μάρτυρος, Ἀρσενίου τοῦ Μεγάλου, Μήλου τοῦ Ὑμνῳδοῦ, Κασσιανοῦ τοῦ Ἐγκλείστου, Ἀρσενίου Ὁσίου, Ἀρσενίου τοῦ διὰ Χριστὸν σαλοῦ, Ζωσιμᾶ καὶ Ἀνδριανοὺ Ὁσίων, Ἀνάμνηση Θαύματος εἰκόνος Ὑπεραγίας Θεοτόκου, Σύναξις Πάντων τῶν Σιναϊτῶν Ἁγίων .

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος ὁ Ἀπόστολος καὶ Εὐαγγελιστὴς (ἑορτὴ Θεολόγος, Θεολογία, Θεοχάρης)

Ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ὁ ἀγαπημένος μαθητὴς τοῦ Κυρίου, «ὁ ἐπιπεσῶν ἐπὶ τὸ στῆθος τοῦ Ἰησοῦ», εἶναι ἐκεῖνος ποὺ ἔγραψε τὸ κατὰ Ἰωάννην Εὐαγγέλιον, ἀλλὰ καὶ τὶς τρεῖς Καθολικὲς Ἐπιστολές, ποὺ φέρουν τὸ ὄνομά του, καθώς καί τό βιβλίο τῆς Ἀποκάλυψης.
Ἡ μνήμη τοῦ Ἀποστόλου Ἰωάννου ἑορτάζεται στὶς 26 Σεπτεμβρίου. Ἡ σημερινὴ ἑορτὴ συνδέεται μὲ τὴν ἀνάδυση θαυματουργικῆς κόνεως (σκόνης) ἀπὸ τὸν τάφο τοῦ Εὐαγγελιστοῦ, μέσῳ τῆς θαυματουργικῆς ἐπενέργειας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ποὺ οἱ ντόπιοι τὴν ἀποκαλοῦσαν «ἐπίγειο μάνα».
Ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ἀφοῦ, ὕστερα ἀπὸ θεῖο φωτισμό, προέβλεψε ὅτι ἐπρόκειτο νὰ μεταστεῖ ἀπὸ τὴν παροῦσα ζωὴ στὴν αἰώνια καὶ ἀτελεύτητη, παρέλαβε τοὺς μαθητές του καὶ βγῆκε ἔξω ἀπὸ τὴν Ἔφεσο. Ἐκεῖ σὲ ἕνα σημεῖο ὑπέδειξε νὰ ἀνοιγεῖ τάφος. Μόλις ἔγινε αὐτό, μπῆκε μέσα ζωντανὸς καὶ κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη. Ὁ τάφος αὐτὸς ἐφεξῆς ἔγινε πηγὴ ἰαμάτων.

YÉRONTAS ATANASIO MITILINEOS (1927-2006) Y SAN JUAN DE CRONSTANDT 3ª Bienaventuranza de la Montaña: apacibilidad y serenidad Bienaventurados y felices los apacibles, (afables y serenos) porque ellos heredarán la tierra; (Bienaventurados y felices los que dominan su ira, porque ellos recibirán como herencia de Dios la tierra prometida y desde esta vida disfrutarán los bienes de la herencia de la realeza increada celeste)

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (1927-2006)
YÉRONTAS ATANASIO MITILINEOS (1927-2006)
Y SAN JUAN DE CRONSTANDT
3ª Bienaventuranza de la Montaña: apacibilidad y serenidad
Bienaventurados y felices los apacibles, (afables y serenos) porque ellos heredarán la tierra; (Bienaventurados y felices los que dominan su ira, porque ellos recibirán como herencia de Dios la tierra prometida y desde esta vida disfrutarán los bienes de la herencia de la realeza increada celeste).
Una vez preguntaron a un hombre espiritual cómo reconocería un santo, y aquel contestó: ¡De su apacibilidad! Realmente la apacibilidad es fruto de las dos bienaventuranzas anteriores. Así que con la ayuda de Dios avanzamos hacia la tercera bienaventuranza que dice: “Bienaventurados y felices los apacibles, afables porque ellos heredarán la tierra; (Bienaventurados y felices los que dominan su ira, porque ellos recibirán como herencia de Dios la tierra prometida y desde esta vida disfrutarán los bienes de la herencia de la realeza increada celeste)” (Mt, 5,5).
La apacibilidad es fruto de la conducta humilde, el sentido mísero y la tristeza por nuestra pecaminosidad (y enfermedad espiritual). Es decir, el hombre cuando ve quién es realmente cualquier cosa que haga y diga su semejante no puede elevar la voz y recriminarle. Es como se reflejara de una manera el sí mismo al otro hombre, y cuando vea quién es, se comporta serenamente y humildemente, y permanece en una apacibilidad.