Σελίδες

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

Οἱ διωγμοί τῶν Χριστιανῶν ἀπό τούς ἀθέους στήν Ρωσία Α'-Τό ὁδοιπορικό ραβδί,ἐκδ. Ι.Μ. Παρακλήτου

 Οἱ διωγμοί τῶν Χριστιανῶν ἀπό τούς ἀθέους στήν Ρωσία Α΄- Τό ὁδοιπορικό ραβδί, Β. Νικηφόρωφ, ἐκδ. Ι.Μ. Παρακλήτου, 12-8-2020, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πῶς ἀποδεικνύουμε ὅτι ἀγαπᾶμε τόν Θεό 1η κατ.2ο μέρος.Τί εἶναι ἡ ἁμαρτία 2η κατ. 1ο μέρος

 Πώς αποδεικνύουμε ότι αγαπάμε τον Θεό 1η κατ. 2ο μέρος. Τί είναι η αμαρτία 2η κατήχ 1ο μέρος Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων 26-02-2011 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Κυριακή τῶν Ἁγίων Πατέρων- Συναξάριον Πεντηκοσταρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)


ΚΗΡΥΓΜΑ_Κυριακή τῶν Ἁγίων Πατέρων- Συναξάριον Πεντηκοσταρίου, 31-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κυριακή Ι Ματθαίου. Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Τρίτο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄ Κορ. 4,9-16] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος τρίτο: υπομνηματισμός του χωρίου Α΄Κορ.4,16: «Παρακαλῶ οὖν ὑμᾶς, μιμηταί μου γίνεσθε»] 

Ας δούμε λοιπόν πώς μιμήθηκε τον Χριστό ο απόστολος Παύλος· διότι η μίμηση αυτή δεν χρειάζεται χρόνους και τέχνη, αλλά μόνο διάθεση. Εάν δηλαδή εισέλθουμε σε εργαστήριο ζωγράφου, δεν θα μπορέσουμε να μιμηθούμε την εικόνα, ακόμη και αν την δούμε μύριες φορές· τούτον όμως μπορούμε να τον μιμηθούμε και μόνο εξ ακροάσεως. Θέλετε λοιπόν να φέρουμε τον πίνακα στο μέσο και σχεδιάσουμε επάνω σας την πολιτεία του Παύλου; Ας τεθεί λοιπόν εμπρός ο πίνακας που είναι πολύ λαμπρότερος από τις βασιλικές εικόνες. Αυτό λοιπόν που βρίσκεται εμπρός μας δεν είναι σανίδες κολλημένες ούτε ύφασμα τοποθετημένο επάνω σε αυτές, αλλά τούτο εδώ εμπρός μας είναι έργο Θεού, διότι είναι ψυχή και σώμα. Η ψυχή είναι έργο του Θεού, όχι ανθρώπων, όπως επίσης και το σώμα. Χειροκροτήσατε στο σημείο αυτό; Όμως δεν είναι εδώ καιρός για χειροκροτήματα, αλλά χρειάζεται να χειροκροτήσετε και να ποθήσετε με ζήλο τα εξής: Κατά πρώτον, η ύλη είναι κατώτερη, εφόσον είναι κοινή σε όλους. Μία ψυχή δηλαδή δεν διαφέρει καθόλου από άλλη ψυχή, επειδή είναι και αυτή ψυχή, αλλά η διάθεση δείχνει την διαφορά. Όπως ακριβώς δηλαδή ένα σώμα δεν διαφέρει από άλλο σώμα- διότι και αυτό είναι σώμα- αλλά είναι όμοιο το σώμα και του Παύλου και των πολλών ανθρώπων, και μάλιστα οι κίνδυνοι κάνουν αυτό λαμπρότερο από εκείνο, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή. 

Ας τεθεί λοιπόν ενώπιόν μας ο πίνακας, η ψυχή του Παύλου. Αυτός ο πίνακας προηγουμένως ήταν μαυρισμένος, γεμάτος με αράχνες, διότι δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από τη βλασφημία. Όταν όμως ήλθε Εκείνος που μεταμορφώνει τα πάντα και είδε ότι ο Παύλος διαμορφώθηκε έτσι όχι από ραθυμία και μωρία, αλλά από απειρία και από έλλειψη ανθέων της ευσεβείας- διότι είχε μεν ζήλο, αλλά τα άνθη δεν είχαν χρώματα, εφόσον ο ζήλος του δεν ήταν κατ’ επίγνωση- του δίνει το άνθος της αληθείας, δηλαδή τη χάρη, και αμέσως έκανε βασιλική την εικόνα. 

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 28-7-2020 ἕως 31-7-2020.

 


Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων

Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.

Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.

Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.


Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 

http://hristospanagia3.blogspot.gr, την ἱστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 28-7-2020 ἕως 31-7-2020.


1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr


▼  2020 (3129)

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΑ; (Ἀπό ἀφήγηση προσκυνητοῦ, πρίν λίγες ἡμέρες, στό Ἅγιον Ὄρος ).


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΑ;

ΡΩΤΗΣΕ ένας Επίτροπος κάποιον Αγιορείτη Γέροντα;

-Πάτερ γιατί δεν φοράτε εσείς μάσκα στην Εκκλησία;
Εμείς στην Εκκλησία μας στην Αθήνα τους βγάζουμε έξω όποιος δεν την φορά.
-Και γιατί να φορέσω; Εκκλησία είναι εδώ ή υπόνομος;
Τι λέγει ο Αρχιερεύς στον Εγκαινισμό των Ιερών Ναών; «Κατάστησον αυτόν λιμένα χειμαζομένων, ιατρείον παθών, καταφυγήν ασθενών, δαιμόνων φυγαδευτήριον»(Ακολουθία Εγκαινίων σελ.49,εκδ.Απ.Διακονία)
Επίσης και σε ένα τροπάρι γράφει για τον Ναό πως πλέον:
«Βλυσταίνει ρείθρα χάριτος,θαυμάτων βρύει τα νάματα και δωρείται ιάματα» (βλ.αυτόθι Σελ.32)
Αν μάθουμε να υποκύπτουμε τώρα στα εύκολα τι θα κάνουμε στα δύσκολα;
Η παρούσα κατάσταση είναι μία άσκηση ετοιμότητας για το σφράγισμα που έρχεται και που δυστυχώς ή ευτυχώς εκπλησσόμαστε βλέποντας τώρα πολλές φίρμες Ορθοδόξων Κληρικών, Μονών και πιστών που έτρεχε η ευλάβεια από τα μπατζάκια τους όχι μόνον να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα αλλά και να γίνονται Βασιλικότεροι του Βασιλέως.
Μου λέει ο λογισμός μου πως όταν θα έρθει το σφράγισμα θα απαιτήσουν με άποψη να το βάλουν όχι μόνο στο χέρι ή στο μέτωπο αλλά και στα πόδια και στα αυτιά τους για να αποδείξουν τους νομοταγείς στον βασιλιά του κόσμου τούτου.
Αλλά για να σου κάνω και σε εσένα Επίτροπε ένα ξεσκόνισμα:

Ἡ θαυμαστή ἐμφάνιση τῆς Παναγίας στόν Ἅγιο Παΐσιο

– Γέροντα, ποιά εἰκόνα τῆς Παναγίας Τήν ἀποδίδει περισσότερο;
– Ἡ Παναγία ἡ Ἱεροσολυμίτισσα.
Μία φορά Τήν εἶδα ἐκεῖ στό Καλύβι, στήν Παναγούδα… Ἄν σου τό πῶ, σέ πόσους θά τό πῆς;
– Σέ κανέναν, Γέροντα.
– Λοιπόν, εἶδα σέ ὅραμα ὅτι θά πήγαινα μακρινό ταξίδι καί ἔπρεπε νά ἑτοιμάσωτά χαρτιά μου, διαβατήριο, συνάλλαγμα κ.λπ., ἀλλά οἱ ὑπάλληλοι δέν μοῦ ἔκαναν τά χαρτιά. Ἐκεῖ ἦταν πολλοί ἄνθρωποι, ὅμως δέν ὑπῆρχε κανείς νά μέ βοηθήση. «Ποιός θά μέ βοηθήση; λέω.

Τέλος οἱ λιτανεῖες ἀλλά καί τό δικαίωμα τῆς ἐλεύθερης ἔκφρασης: ἡ Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπᾶ!


Τέλος οι λιτανείες αλλά και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης: η Πανδημική «χωροφυλακή» ξαναχτυπά!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Σοκ, δέος και φίμωση κάθε αντίθετης άποψης.
Αυτή είναι η «χρυσή» συνταγή της πολιτικής και επιστημονικής εξουσίας, που διαχειρίζεται την πανδημική κρίση της χώρας μας.
Σοκ και δέος από τους γνωστούς (πλέον) τηλε – λοιμωξιολόγους που κυριολεκτικά έχουν πιάσει μόνιμο στασίδι στα δελτία ειδήσεων και προπαγανδίζουν συστηματικά την ακραία κινδυνολογία.
Ενώ δείχνουν με το δάχτυλο τα επόμενα μέτρα που θα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση (ή ίσως η κυβέρνηση να δείχνει με το δάχτυλο ποια μέτρα θα πρέπει να αναγγείλουν οι εν λόγω λοιμωξιολόγοι στους τηλεθεατές) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη δεκάδες άλλους καταξιωμένους επιστήμονες οι οποίοι έχουν εντελώς αντίθετες απόψεις, αλλά το υπάρχον σύστημα συνεχίζει να τους αγνοεί επιδεικτικά.
Κάποιος είπε πολύ πετυχημένα πως αν δεν υπήρχε η τηλεόραση και το διαδίκτυο, ελάχιστοι από εμάς θα είχαμε καταλάβει την ύπαρξη αυτής της πανδημίας.
Όχι πως δεν υπάρχει ιός, μετάδοση, θύματα, και κάποιο ποσοστό κινδύνου από τον Covid. Όλα αυτά ασφαλώς υπάρχουν και χρήζουν μεγάλης προσοχής. Αλλά σίγουρα δημιουργείται μεγαλύτερο πρόβλημα στις κοινωνίες από τον πανικό και την κινδυνολογία που καλλιεργείται στα media, παρά από τις συνέπειες του ίδιου του ιού.
Του συγκεκριμένου ιού.
Ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας και μέλος της επιστημονικής επιτροπής του υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό Νίκος Σύψας, είναι σίγουρα ένας από τους πρωτεργάτες της υγειονομικής τρομολαγνείας που προωθείται από τα κανάλια.
Ο κύριος Σύψας μαζί με τον κύριο Μόσιαλο, δεν διστάζουν να προτείνουν κατά καιρούς περιοριστικά μέτρα που προσβάλουν τις θρησκευτικές ελευθερίες κυρίως των χριστιανών. Θέλουν να μετατρέψουν τις εκκλησίες σε κάτι που ταιριάζει με τις απόψεις τους για το τι είναι μια εκκλησία. Δηλαδή μια απρόσωπη δημόσια φιλανθρωπική υπηρεσία, όπου οι «υπάλληλοι» της – δηλαδή οι ιερείς – θα παίζουν τον ρόλο του χωροφύλακα για να εξασφαλίσουν πως θα τηρούνται όλα τα μέτρα προφύλαξης.
Αυτό επιθυμούν.

Κυριακή Ι Ματθαίου, Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο.Μέρος Δεύτερο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄ Κορ. 4,9-16] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των χωρίων Α΄Κορ.4,10-16] 

«Ἡμεῖς μωροὶ διὰ Χριστόν, ὑμεῖς δὲ φρόνιμοι ἐν Χριστῷ· ἡμεῖς ἀσθενεῖς, ὑμεῖς δὲ ἰσχυροί· ὑμεῖς ἔνδοξοι, ἡμεῖς δὲ ἄτιμοι (:εμείς οι απόστολοι θεωρούμαστε από τους απίστους ηλίθιοι και ανόητοι για το όνομα του Χριστού, εσείς όμως είστε συνετοί εν Χριστώ. Εμείς είμαστε ασθενείς και καταδιωκόμαστε από τους ανθρώπους· εσείς όμως είστε ισχυροί διότι δεν σας βρήκε κάποιος πειρασμός. Εσείς είστε ένδοξοι εμείς όμως είμαστε άτιμοι και περιφρονημένοι)» [Α΄Κορ.4,10]. 

Αφού γέμισε τον λόγο του με πολλή βαρύτητα-πράγμα το οποίο πλήττει περισσότερο από κάθε κατηγορία- και αφού είπε ότι «γίνατε βασιλείς χωρίς εμάς» και ότι «ο Θεός μας έδειξε στα μάτια όλων τελευταίους ως μελλοθανάτους», στη συνέχεια δείχνει πως είναι όπως οι καταδικασμένοι σε θάνατο λέγοντας: «Ἡμεῖς ἀσθενεῖς, ὑμεῖς δὲ ἰσχυροί· ὑμεῖς ἔνδοξοι, ἡμεῖς δὲ ἄτιμοι. ἄχρι τῆς ἄρτι ὥρας καὶ πεινῶμεν καὶ διψῶμεν καὶ γυμνητεύομεν καὶ κολαφιζόμεθα καὶ ἀστατοῦμεν καὶ κοπιῶμεν ἐργαζόμενοι ταῖς ἰδίαις χερσί(:εμείς είμαστε ασθενείς και αδύνατοι. Εσείς όμως είστε ισχυροί και ακατανίκητοι! Εσείς είστε ένδοξοι, εμείς όμως περιφρονημένοι και εξουθενωμένοι. Από την ημέρα που λάβαμε το αποστολικό αξίωμα και μέχρις αυτής της ώρας, ζούμε ανάμεσα στο πλήθος από ταλαιπωρίες και περιπέτειες. Και πεινούμε και διψούμε· και δεν έχουμε ρούχα για να προφυλαχθούμε από τις κακοκαιρίες και δεχόμαστε ραπίσματα και γρονθοκοπήματα, και συνεχώς μετακινούμαστε από τόπου σε τόπο, χωρίς να έχουμε πουθενά σταθερή παραμονή. Και κοπιάζουμε εργαζόμενοι με τα ίδια μας τα χέρια)»[Α΄Κορ.4,10-11], τα οποία ήσαν, ως γνωστόν, αποδείξεις γνησίων διδασκάλων και αποστόλων. 

Αλλά εκείνοι οι Κορίνθιοι Χριστιανοί όμως που δεν είχαν αποβάλει ακόμα εντελώς τα κοσμικά φρονήματα, υπερηφανεύονταν για τα αντίθετα, για σοφία, για δόξα, για πλούτο, για τιμές. Επειδή λοιπόν ήθελε να αφαιρέσει την αλαζονεία τους και να τους δείξει ότι γι' αυτό όχι μόνο δεν πρέπει να καυχώνται, αλλά και να ντρέπονται, κατά πρώτον μεν τους διακωμωδεί λέγοντας: «Γίνατε βασιλείς χωρίς εμάς». «Δηλαδή, εγώ μεν υποστηρίζω», λέγει, «ότι ο παρών καιρός δεν είναι για τιμή και δόξα, των οποίων εσείς απολαμβάνετε, αλλά και διώξεις και ύβρεις, τις οποίες εμείς πάσχουμε. Εάν όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα, αλλά αυτός είναι ο καιρός των αμοιβών, όπως βλέπω- και τούτο το λέγει ειρωνευόμενος- εσείς μεν είστε οι μαθητές κι όμως είστε ήδη βασιλείς, εμείς όμως οι διδάσκαλοι και απόστολοι, που προπάντων έπρεπε να λάβουμε τον μισθό, όχι μόνο έχουμε γίνει οι έσχατοι από εσάς, αλλά ζούμε και ως μελλοθάνατοι, δηλαδή ως κατάδικοι συνεχώς με ατιμώσεις και κινδύνους και πείνα και υβριζόμενοι ως μωροί και εκδιωκόμενοι και υπομένοντες τα πάνδεινα…». 

Οἱ δέκα (λαϊκοί) ἅγιοι μάρτυρες τῆς Χάλκης καί οἱ καθώς πρέπει Χριστιανοί τοῦ 2020.



Οι 10 (λαϊκοί) άγιοι μάρτυρες της Χάλκης και οι καθώς πρέπει Χριστιανοί του 2020.

Χρήστος Βλαμάκης

…Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια· άλλαξαν όλο τον κόσμο.

Και στην βυζαντινή εποχή μια εικόνα έβγαζαν από την Εκκλησία και αντιδρούσε ο κόσμος.

Εδώ ο Χριστός σταυρώθηκε, για να αναστηθούμε εμείς, και εμείς να αδιαφορούμε! (Αγίου Παϊσίου, “Πνευματική Αφύπνιση”)
-Μη θυμώσεις, μη χάσεις την ειρήνη σου.
-Μην φανατίζεσαι, μην οργίζεσαι.
-Εσύ θα σώσεις την εκκλησία;
-«Πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς»
-Οι επίσκοποι (και οι …επιστήμονες) είναι αυτοί που έχουν τον λόγο και σε αυτούς θα κάνουμε υπακοή.
-Εμείς, ήρεμα, στην άκρη, μόνο προσευχή και όχι κατακρίσεις. 
Όταν έχεις ακούσει όλα τα ανωτέρω, από σεβάσμιους γεροντάδες, επισκόπους, ιερείς και λαϊκους, όσο να ‘ναι, προβληματίζεσαι, δεν λέω. Άλλωστε, ο σημερινός «σωστός Χριστιανός», πρέπει να είναι άλαλος, «υπάκουος», «ήρεμος» και …να φοράει και την μάσκα του. Μεταξύ άλλων, να φοβάται να προσκυνήσει και τις αγίες εικόνες. Αυτές, για τις οποίες κάτι «θρησκόληπτοι», «φανατικοί», «φονταμενταλιστές», ανυπάκουοι προς πολιτεία, κλήρο και… δολοφόνοι ΑΓΙΟΙ έδωσαν και τη ζωή τους. Λαϊκοί, από αυτούς που «δεν θα σώσουν την εκκλησία». Κι όμως! Δείτε ποιοι γιορτάζουν αύριο και τι έκαναν!
Πόσο άραγε μας ελέγχουν αυτοί οι άγιοι, όλους εμάς τους καθως πρέπει σημερινούς Χριστιανούς; Αυτοί, κατά τον άγιο Νικόδημο, ήταν επαινετοί, ενώ και σκότωσαν (!) και έβρισαν και καταράστηκαν. Οι άγιοι μάρτυρες της Χαλκης, αποτελούν σκάνδαλο για τους σημερινούς Χριστιανούς. 

Μήπως οἱ χριστιανοί πρέπει νά κοινωνούν μόνο 3 φορές τόν χρόνο; Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Μήπως οἱ χριστιανοί πρέπει νά κοινωνούν μόνο 3 φορές τόν χρόνο; 10-8-20 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Λιτανεῖες καί συνταγματική νομιμότητα

 

ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ και ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ


Με τα μέτρα που λαμβάνει το κράτος για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού 
υπάρχει ένα σοβαρό θέμα συνταγματικής νομιμότητας. Το Σύνταγμα προβλέπει μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας στο άρθρο 5. Η φιλοσοφία του όμως  είναι ότι μπορούν να περιοριστούν ασθενείς για να μην μολύνουν άλλους.

Έτσι όλα τα μέτρα που λαμβάνονται με σχεδιασμό να περιορίσουν  την ελευθερία ΜΗ ΑΣΘΕΝΩΝ (που πιθανώς ασθενούν χωρίς συμπτώματα, αλλά μολύνουν, κατά την προβαλλόμενη επίσημη άποψη) έχουν νομικό θέμα. 

Πρόκειται για καινοφανή στην έννομη τάξη περίπτωση. Περιορισμός δικαιωμάτων με βάση ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ και μάλιστα ποσοτικά περιορισμένο.

Η θρησκευτική ελευθερία, για να έλθουμε στο συγκεκριμένο, ΔΕΝ προβλέπεται να περιοριστεί για λόγους δημόσια υγείας με κανονιστικές πράξεις, που απευθύνονται στο σύνολο των πιστών πολιτών. Επιτρέπεται ασφαλώς  να απαγορευτεί η πρόσβαση σε Εκκλησίες  στους μη υγιείς , π.χ. τους μολυσμένους από κορωνοϊό (με το τεράστιο βέβαια θέμα, πως θα ξέρουμε ποιοί είναι αυτοί που πρέπει να περιοριστούν).

Εἶναι γνωστό ὅτι, ὅταν οἱ δυνατοί τῶν διαφόρων ἐποχῶν ὑψώνουν τό χέρι ἐπάνω στούς Ὑπηρέτες τοῦ Θεοῦ...

Δια μέσου των αιώνων είναι γνωστό ότι όταν οι δυνατοί των διαφόρων εποχών υψώνουν χέρι επάνω στους Υπηρέτες του Θεού, δεν διαρκεί για πολύ η Εξουσία τους.

Όσιος Αρσένιος Μπόκα.

13 Αὐγούστου. Ἀπόδοσις τῆς Ἑορτῆς τῆς Μεταμορφώσεως. Μετάθεσις λειψάνου τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

  Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Πέμ. ι´ ἑβδ. ἐπιστ. (Β΄ Κορ. α´ 1-7).


ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β' Α´ 1 - 7
1 Παῦλος, ἀπόστολος Ἰησοῦ Χριστοῦ διὰ θελήματος Θεοῦ, καὶ Τιμόθεος ὁ ἀδελφός, τῇ ἐκκλησίᾳ τοῦ Θεοῦ τῇ οὔσῃ ἐν Κορίνθῳ σὺν τοῖς ἁγίοις τοῖς οὖσιν ἐν ὅλῃ τῇ Ἀχαΐᾳ. 2 χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ πατρὸς ἡμῶν καὶ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. 3 Εὐλογητὸς ὁ Θεὸς καὶ πατὴρ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ πατὴρ τῶν οἰκτιρμῶν καὶ Θεὸς πάσης παρακλήσεως, 4 ὁ παρακαλῶν ἡμᾶς ἐν πάσῃ τῇ θλίψει ἡμῶν, εἰς τὸ δύνασθαι ἡμᾶς παρακαλεῖν τοὺς ἐν πάσῃ θλίψει διὰ τῆς παρακλήσεως ἧς παρακαλούμεθα αὐτοὶ ὑπὸ τοῦ Θεοῦ· 5 ὅτι καθὼς περισσεύει τὰ παθήματα τοῦ Χριστοῦ εἰς ἡμᾶς, οὕτω διὰ Χριστοῦ περισσεύει καὶ ἡ παράκλησις ἡμῶν. 6 εἴτε δὲ θλιβόμεθα, ὑπὲρ τῆς ὑμῶν παρακλήσεως καὶ σωτηρίας τῆς ἐνεργουμένης ἐν ὑπομονῇ τῶν αὐτῶν παθημάτων ὧν καὶ ἡμεῖς πάσχομεν, καὶ ἡ ἐλπὶς ἡμῶν βεβαία ὑπὲρ ὑμῶν· εἴτε παρακαλούμεθα, ὑπὲρ τῆς ὑμῶν παρακλήσεως καὶ σωτηρίας, 7 εἰδότες ὅτι ὥσπερ κοινωνοί ἐστε τῶν παθημάτων, οὕτω καὶ τῆς παρακλήσεως.