Σελίδες

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Ἡ ἀπαγόρευση τῶν συναναστροφῶν μέ πόρνους, πλεονέκτες, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Ἡ ἀπαγόρευση τῶν συναναστροφῶν μέ πόρνους, πλεονέκτες, εἰδωλολάτρες, λοίδορους, μέθυσους, ἅρπαγες (Α΄ Κορ. 5, 9-13), 13-9-2020, Ἀρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἹ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ_ΑΓ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ_13η ΚΑΤΗΧΗΣΗ_2ο ΜΕΡΟΣ Ἁρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ_ΑΓ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ_13η ΚΑΤΗΧΗΣΗ_2ο ΜΕΡΟΣ 11-02-2012 Ἁρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ὁ Ἅγιος Πορφύριος καί οἱ σαρκικές διαστροφές/ St. Porphyrios and carnal perversions

Ο Άγιος Πορφύριος συκοφαντείται από τους μεταπατερικούς ότι άφηνε πλήρη ελευθερία μέσα στον γάμο, ότι δεν ασχολιόταν με τα της συζυγικής κλίνης και μιλούσε μόνο για αγάπη. Η αλήθεια όμως είναι το ακριβώς αντίθετο: Ο Όσιος ήταν απόλυτος και δεν δεχόταν καμία μορφή ανωμαλίας είτε εντός είτε εκτός του Γάμου265. Επίσης, δεν δεχόταν την αυτονόμηση της ηδονής, την αντισύλληψη266και την τεχνητή γονιμοποίηση267. Για τα δύο τελευταία θα αναφερθούμε εκτενέστερα σε επόμενα κεφάλαια. 

Όπως καθαρά προκύπτει από μαρτυρίες Πνευματικών του παιδιών, ο Άγιος όχι μόνο δεν ανεχόταν οποιαδήποτε μορφή σαρκικής αμαρτίας, αλλά ήταν τελείως αντίθετος με κάθε διαστροφή, είτε πριν είτε μέσα στον Γάμο. Ο κ. Γεώργιος Αρβανίτης, στενότατος συνεργάτης και πνευματικό του τέκνο, σε συνέντευξή του για τον Άγιο Γέροντα και τις σχέσεις μέσα στην συζυγία διακηρύσσει: « Δεν ήταν ο Γέροντας ουδέ κατά διάνοιαν ανεκτικός απέναντι μιας ανωμαλίας»268. Αντίθετα, δίδασκε, όπως απεκάλυψε σε πρόσφατη ραδιοφωνική εκπομπή ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος, ότι η παρά φύσιν ζωή των ανδρογύνων ουσιαστικά καταργεί την έννοια του γάμου. Το ανδρόγυνο αιχμαλωτίζεται από τον πονηρό και τα παιδιά μολύνονται από τα δαιμονικά μικρόβια των γονέων τους. Αυτά εκδηλώνονται στην πορεία της ζωής τους ως σεξουαλική απόκλιση από την φυσική οδό, δηλαδή ως ομοφυλοφιλική λύσσα και ως ποικίλες διαστροφικές ιδιαιτερότητες. Αφηνιάζουν τα παιδιά και φταίνε οι γονείς…269. 
« Ο Άγιος Πορφύριος», όπως αποκαλύπτει σύγχρονος Γέροντας, που τον γνώρισε προσωπικά, «επειδή είχε πολλή χριστοειδή αγάπη και ενεργούσε σαν μανούλα στοργική, νομίζουν οι μεταπατερικοί ότι προσφέρεται η θεολογία του προς επίρρωση270της δικής τους εμπαθούς αγαπολογίας. Γελάει ο Άγιος με αυτά που λένε…Εδώ έφθασε να δίδει κώδικα λειτουργίας της συζυγικής κλίνης, για να βγαίνουν εικόνες Θεού με ακάθεκτη φόρα προς το καθ’ ομοίωσιν και για να μειωθούν τα φαινόμενα ομοφυλοφιλίας, που τον πονούσαν πολύ, και αυτοί τον βλασφημούν λέγοντας ότι ήταν ελεύθερος στα θέματα της σαρκός; Κύριε ελέησον!»271. 

265. Συνομιλία για τον Άγιο Πορφύριο με τον κ. Γεώργιο Αρβανίτη ( στενό συνεργάτη του Αγίου) στο Μήλεσι στις 17-2-2015. Η συνομιλία είναι δημοσιευμένη 1) στο Ιστολόγιο http:/hristospanagia3.blogspot.gr/ και 2) στην Ιστοσελίδα http:/www.hristospanagia.gr/ με τίτλο Συνομιλία για τον Άγιο Πορφύριο με τον κ. Γ. Αρβανίτη_mp3 στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις http:/hristospanagia3.blogspot.gr/2015/03/mp3_28html και http:/www.hristospanagia.gr/?p=39473 αντίστοιχα. 

Αὐτή ἦταν ἡ ἀπάντηση τῆς ''Παναγίας''...

Ήταν ένας Αγιορείτης Γέροντας που πήγε στην Αθήνα. Το έμαθαν ότι στο τάδε σπίτι είναι ένας σεβάσμιος Γέροντας από το Άγιο Όρος και προσήλθε πολύς κόσμος να εξομολογηθεί. 
Πήγε ταυτόχρονα και μία, που ''έβλεπε'' την Παναγία και έγραφε αυτά που της έλεγε. Όταν ήρθε η σειρά της, την ρώτησε ο Γέροντας:
- Έχεις παιδί μου κάτι να πεις;
- Όχι Γέροντα, δεν έχω κάτι να πω. Εγώ βλέπω την Παναγία μας και μου ομιλεί και τα γράφω... Έχω ανέβει σε αρκετό καλό επίπεδο. 
- Μπράβο παιδί μου, της είπε ο Γέροντας. Μπράβο! Σου εύχομαι μόνο να προσέχεις, να μην πέσεις... διότι ο άνθρωπος πάντοτε πρέπει να προσέχει.
- Τί έχεις Γέροντα να με συμβουλέψεις, για να ανέβω και άλλο επίπεδο;
- Να δω λίγο και τις άλλες και ό,τι σκεφτώ, θα σου πω στο τέλος. Αλλά εφόσον εσύ έχεις προκόψει, δεν νομίζω να έχεις ανάγκη από τις συμβουλές τις δικές μου...
Ο Γέροντας είδε και άλλες κυρίες. 
Αυτή ήπιε τον καφέ της, πήρε το κέρασμα και όταν ήρθε η στιγμή να φύγει, ο γέροντας την κάλεσε διακόπτοντας την εξομολόγηση και της είπε:
- Άκουσε να σου πω κάτι που δεν σε ρώτησα. Όταν βλέπεις την Παναγία μας, της λες τίποτα; Της ψάλλεις τίποτα;

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ἀπό 14-9-2020 ἔως καί 24-9-2020


ΔΕΥΤΕΡΑ 14-9-2020

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.30-01.30 Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 20.30- 22.00 Τίτλος κηρύγματος: 6. Ἡ ἐμφάνιση τῆς Θεοτόκου καί ἡ ὀπτασία τοῦ Σαρακηνοῦ- Θαύματα καί ἀποκαλύψεις στή Θ. Λειτουργία, Ἐκδ. Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, 15-9-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ:https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι καί τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις) 

ΤΡΙΤΗ 15-9-2020

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.30-01.30 Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 20.30- 22.00. 
Τίτλος κηρύγματος: 7. Ἡ «ἁμαρτία» τοῦ γερο-Αὐγουστίνου καί μία πειστική ἀπόδειξη- Θαύματα καί ἀποκαλύψεις στή Θ. Λειτουργία, Ἐκδ. Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, 16-9-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ:https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι καί τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις)

Ὁ Ἑβραῖος ποὺ ἤθελε νὰ γίνῃ Χριστιανὸς

Κάποτε ἕνας Ἑβραῖος ἀποφάσισε νὰ γίνει Χριστιανὸς καὶ θέλησε νὰ ἐξετάσει τὶς ἐκδοχὲς τοῦ Χριστιανισμοῦ γιὰ νὰ ἐπιλέξει. Βρίσκει λοιπὸν ἕναν Ὀρθόδοξο, ἕναν προτεστάντη κι ἕναν παπικό. Τοὺς λέει τὶς προθέσεις του κι ἐκείνοι συμφωνοῦν νὰ τὸν "ξεναγήσουν" στὶς ἐκκλησίες τους. Πάει ὁ Ἑβραῖος μὲ τὸν προτεστάντη μιὰ Κυριακή, μπαίνει στὸ ναὸ καὶ βλέπει τοὺς ἀνθρώπους τακτοποιημένους μὲ τὰ καλά τους ροῦχα, ὁ καθένας στὸ κάθισμά του, μπροστὰ ἀπὸ τὸν κάθε πιστὸ μία Καινὴ Διαθήκη, ἡ χορωδία νὰ λέει τοὺς ὕμνους ἁρμονικά, τὰ πάντα νὰ λάμπουν ἀπὸ καθαριότητα καὶ μετὰ στὸ τέλος ὅλοι τοῦ φέρθηκαν εὐγενικὰ μὲ πολὺ καλοὺς τρόπους. Τὴν ἑπόμενη Κυριακὴ συνεννοήθηκε μὲ τὸν παπικὸ νὰ πάει στὸ δικό του ναό. Μπαίνει μέσα, πλένει τὰ χέρια, ρίχνει τὸ κέρμα ν᾿ ἀνάψει τὸ λαμπάκι ἀντὶ γιὰ κερὶ καὶ κάθεται. Οὔτε ἐκεῖ ὄρθιοι, ὅλοι στὰ καθίσματά τους μὲ τάξη καὶ ἁρμονία. Ἄκουσε καὶ τὴν ἐγκύκλιο τοῦ πάπα, εἶδε καὶ τὶς φωτογραφίες του ποὺ δέσποζαν ἀκόμα καὶ ἐντὸς τοῦ ναοῦ. Πέρασε ἡ ὥρα, τέλειωσε ἡ λειτουργία, τὸν καλοδέχθηκαν, τὸν κέρασαν κι ἔφυγε. Τὴν τρίτη Κυριακὴ κανόνισε νὰ πάει στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Μπαίνει μέσα καὶ βλέπει ἄλλους νὰ μιλᾶνε μεταξύ τους, πολλοὺς ὅρθιους γιατὶ δὲν ἔφθαναν τὰ καθίσματα, τὴν νεωκόρο νὰ μαλώνει μὲ μία κυρία γιατὶ τῆς ἔσβησε γρήγορα τὸ κερὶ ποὺ ἄναψε, ἄκουγε τὰ μωρὰ νὰ τσιρίζουν καὶ νὰ μὴν τὰ παρατηρεῖ κανείς, ὁ παπᾶς νὰ φωνάζει στὸν ψάλτη νὰ τελειώσει τὰ τεριρὲμ κλπ.

Τό δημόσιο βάσταγμα τοῦ Σταυροῦ ἀπό τόν Χριστό μας, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

 Τό δημόσιο βάσταγμα τοῦ Σταυροῦ ἀπό τόν Χριστό μας, 19-9-2010, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

Κυθήρων Σεραφείμ: «Μέσα εἰς τόν Ἱερόν Ναόν τοῦ Θεοῦ δέν μᾶς προστατεύει, οὔτε ἔχει λόγον ὑπάρξεως ἡ ὁποιαδήποτε μάσκα»

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙ ΤΗ ΕΙΣΟΔΩ ΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΕΤΟΣ (ὑπ’ ἀριθ. 191/2020)

Πρός Τόν Ἱερόν Κλῆρον καί τόν Χριστώνυμον Λαόν τῆς καθ΄ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων

«Ὁ τῶν αἰώνων Ποιητὴς καὶ Δεσπότης, Θεὲ τῶν ὅλων ὑπερούσιε ὄντως, τὴν ἐνιαύσιον εὐλόγησον περίοδον, σῴζων τῷ ἐλέει Σου τῷ ἀπείρῳ Οἰκτίρμoν, πάντας τοὺς λατρεύοντας, Σοὶ τῷ μόνῳ Δεσπότῃ, καὶ ἐκβοῶντας φόβῳ·Λυτρωτά, εὔφορον πᾶσι τὸ ἔτος χορήγησον». (Κοντάκιον ἐπί τῇ εἰσόδῳ εἰς τό νέον ἐκκλ. ἔτος)

Ἀγαπητοί μου Ἀδελφοί καί Συλλειτουργοί,
Ἀδελφοί μου Χριστιανοί, Τέκνα μου ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά˙
Εὐλογημένον, εἰρηνικόν, ὑγιεινόν καί πολύκαρπον τό νέον ἐκκλησιαστικόν ἔτος.
Εἰσήλθαμε μέ τήν Χάριν τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ εἰς τόν νέον σωτήριον ἐκκλησιαστικόν ἐνιαυτόν τῆς χρηστότητος τοῦ Κυρίου μας καί εὐλογοῦμεν τόν Πανάγιον Θεόν διά τήν εὐλογίαν καί δωρεάν αὐτήν.
Ἡ ἀνακύκλησις τῶν ἁγίων Δεσποτικῶν καί Θεομητορικῶν ἑορτῶν καί τῶν ἑορτῶν τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας μας : Ἀποστόλων, Μαρτύρων, Προφητῶν, Ἱεραρχῶν, Ὁσίων καί Δικαίων εἰς κάθε ἐκκλησιαστικόν ἔτος παρέχει τήν δυνατότητα τῆς ἀξιοποιήσεως τῶν σπουδαίων αὐτῶν λατρευτικῶν καί λειτουργικῶν εὐκαιριῶν καί τῆς συμμετοχῆς μας εἰς τήν πνευματικήν Μυστηριακήν Τράπεζαν τῆς Θείας Εὐχαριστίας. «Ἄρτος ζωῆς αἰωνιζούσης γενέσθω μοι τό Σῶμά Σου τό Ἅγιον, εὔσπλαγχνε Κύριε, καί τό τίμιον Αἷμα, καί νόσων πολυτρόπων ἀλεξιτήριον», ψάλλουμε εἰς τόν Κανόνα τῆς Ἀκολουθίας τῆς Θείας Μεταλήψεως.
Ἡ Μυστηριακή ζωή τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας εἶναι...
ἡ ἀληθινή ζωή τοῦ πιστοῦ, προέκτασις τῆς ὁποίας εἶναι ἡ ἀπόλαυσις τῶν αἰωνίων καί ὑπερκοσμίων ἀγαθῶν τῆς Ἐπουρανίου Βασιλείας. «Βίος ἀνεόρταστος (μέ τήν ἐκκλησιαστικήν ἔννοιαν), μακρά ὁδός ἀπανδόχευτος».
Δι’ αὐτόν τόν λόγον ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξος Καθολική Ἐκκλησία, διά στόματος τοῦ Ἱεροῦ Ὑμνογράφου της, εὔχεται καί προσεύχεται εἰς τήν ἀρχήν τοῦ νέου ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους πρός τόν Ποιητήν καί Δεσπότην τῶν αἰώνων νά εὐλογήση τήν ἐτήσιον περίοδον, μέ τό νά σῴζῃ μέ τό ἄπειρον ἔλεός Του, ὅλους ὅσους λατρεύουν τόν μόνον Δεσπότην (τοῦ σύμπαντος κόσμου) καί φωνάζουν δυνατά μέ φόβον Θεοῦ· Λυτρωτά, χορήγησε σέ ὅλους εὔφορον τό νέον ἐκκλησιαστικόν ἔτος.

Ἡ σύγχρονη ἐπίθεση εἰς τὴν Ἁγία Τριάδα, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ σύγχρονη ἐπίθεση εἰς τὴν Ἁγία Τριάδα, 13-09-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πῶς θά σωθοῦν τά παιδιά μας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Πῶς θά σωθοῦν τά παιδιά μας, 14-9-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ παγκόσμιος Ὕψωσις τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά ὅσα συνέβησαν κατά τή σταύρωση τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ


Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΥΨΩΣΙΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ 

ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ 

[Υπομνηματισμός των εδαφίων Ιω.19,16-37] 

«Τότε οὖν παρέδωκεν αὐτὸν αὐτοῖς ἵνα σταυρωθῇ. Παρέλαβον δὲ τὸν Ἰησοῦν καὶ ἤγαγον· καὶ βαστάζων τὸν σταυρὸν αὐτοῦ ἐξῆλθεν εἰς τὸν λεγόμενον κρανίου τόπον, ὃς λέγεται ἑβραϊστὶ Γολγοθᾶ, ὅπου αὐτὸν ἐσταύρωσαν(:Τότε λοιπόν ο Πιλάτος τούς παρέδωσε τον Ιησού για να σταυρωθεί. Παρέλαβαν τότε οι στρατιώτες τον Ιησού και άρχισαν να Tον οδηγούν προς τον τόπο όπου θα Tον σταύρωναν. Και Aυτός, βαστάζοντας επάνω στον ώμο τον σταυρό Tου, βγήκε έξω από τα τείχη της πόλεως μέχρι κάποια τοποθεσία που λέγεται ‘’Κρανίου τόπος’’ και στην εβραϊκή γλώσσα λέγεται ‘’Γολγοθά’’. Εκεί Tον σταύρωσαν)»[Ιω.19.16-17]. 
Οι περίοδοι ευημερίας είναι ικανές να καταβάλουν και να παρασύρουν εκείνους που δεν προσέχουν· έτσι και οι Ιουδαίοι ενώ από την αρχή απολάμβαναν τη Χάρη του Θεού, επιζητούσαν τον νόμο της βασιλείας των εθνών και όχι της ουράνιας βασιλείας, καθώς επίσης και στην έρημο, μετά το μάννα με το οποίο ο Θεός καθημερινά τους έτρεφε από τον ουρανό, έφερναν νοσταλγικά στη μνήμη τους και αναπολούσαν τα κρεμμύδια που έτρωγαν ως υπόδουλοι στην Αίγυπτο· κατά τον ίδιο τρόπο λοιπόν και εδώ, αρνούμενοι τη ουράνια βασιλεία του Χριστού, επικαλούνταν για τον εαυτό τους τη βασιλεία του Καίσαρος. Και πράγματι για τον λόγο αυτό ο Κύριος έδωσε σε αυτούς βασιλέα, σύμφωνα με τη θέλησή τους. 
Όταν λοιπόν ο Πιλάτος άκουσε αυτά, παρέδωσε Αυτόν για να σταυρωθεί· πάρα πολύ απερίσκεπτα· διότι ενώ έπρεπε να ρωτήσει, εάν ο Χριστός πράγματι επιχείρησε να εγκαταστήσει τυραννική εξουσία, εξέδωσε την απόφαση μόνο από τον φόβο· αν και βέβαια, για να μην το πάθει αυτό ο Πιλάτος, τον προλαμβάνει ο Χριστός και του λέγει : «Ἡ βασιλεία ἡ ἐμὴ οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ κόσμου τούτου (:η δική μου βασιλεία δεν προέρχεται από τον κόσμο αυτό, ούτε στηρίζεται πάνω σε κάποια ανθρώπινη θέληση ή κοσμική δύναμη)»[Ιω.18,36]. Αυτός όμως, παραδίδοντας ολοκληρωτικά τον εαυτό του στα κοσμικά πράγματα, δεν θέλησε να κάνει καμία απολύτως ανώτερη πνευματικά σκέψη· αν και βέβαια το όνειρο της γυναίκας του ήταν ικανό να του προκαλέσει κατάπληξη και φόβο. Αλλά με τίποτα από αυτά ο Πιλάτος δεν έγινε καλύτερος, ούτε έστρεψε το βλέμμα του προς τον ουρανό, αλλά παρέδωσε τον Ιησού για να Τον σταυρώσουν. 

Ὁμιλία εἰς τήν Κυριακήν πρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου καί ζωοποιοῦ Σταυροῦ Β΄, Θεοφάνους ἐπισκ. Ταυρομενίας τοῦ Κεραμέως, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ὁμιλία εἰς τήν Κυριακήν πρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου καί ζωοποιοῦ Σταυροῦ Β΄, Θεοφάνους ἐπισκ. Ταυρομενίας τοῦ Κεραμέως, 13-9-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Καθηγητής Sucharit Bhakdi (μέ γερμανική ὑπηκοότητα ): τά μέτρα κατά τοῦ Κορονοϊοῦ COVID-19


Ο Καθηγητής της μικροβιολογίας και επιδημιολογίας Sucharit Bhakdi (από την Σρι-Λάνκα με γερμανική υπηκοότητα) τοποθετείται πάνω 
στον τρόπο αντιμετώπισης του κόμπι-19 από τον ΠΟΥ και τις κυβερνήσεις. Λέει ενδιαφέροντα πράγματα άγνωστα για το πολύ κόσμο.

Σημαντικό ότι ο ΠΟΥ δεν είχε ποτέ ιατρό ή με ιατρικές γνώσεις Γενικό Δ/ντή. Έτσι εξηγείται και η ασχετοσύνη του.

Είναι ένας πανίσχυρος οργανισμός , ο οποίος μπορεί και κάνει τα πάντα χωρίς να διώκεται.

Φάρμακα καί Πίστη...



~529~ Ερώτηση

- Πές μου, Πάτερ, αυτοί που στην αρρώστια τους περιφρονούν τα φάρμακα και τα φαγητά, βρίσκονται στο μέτρο της τελειότητας;
Απόκριση Ιωάννου.

- Αυτοί που περιφρονούν τα φάρμακα και τα φαγητά εφθασαν στο μέτρο της πίστεως, όχι της τελειότητας.

ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΑΔΕΛΦΟ ΗΣΥΧΑΣΤΗ

Βαρσανουφίου και Ιωάννου
κείμενα διακριτικά και ησυχαστικά
(ερωταποκρίσεις) τόμος Β΄,
εκδόσεις “ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ”

https://wra9.blogspot.com/2020/09/blog-post_80.html

Γιατί στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας δέν βρίσκουμε τήν τελειότητα οὔτε στούς πιό ἀφιερωμένους στό Θεό ἀνθρώπους;

- Γιατί στο χώρο της Εκκλησίας γίνονται αταξίες και αδικίες και δεν βρίσκουμε την τελειότητα ούτε στους πιό αφιερωμένους στο Θεό ανθρώπους;- Για να μήν στηριζόμαστε σε πρόσωπα και πράγματα που έχουν σχέση με τη γη, αλλά να στρέφουμε τη σκέψη μας συνέχεια προς τον Θεό και προς τον Ουρανό που είναι η μόνιμη Πατρίδα μας!

Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος

https://proskynitis.blogspot.com/2020/09/blog-post_27.html

14 Σεπτεμβρίου. ♰ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΥΨΩΣΙΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. Μνήμη τῆς ς΄ Οἰκουμενικῆς συνόδου τῆς ἐν Τρούλλῳ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ἑορτῆς (Α΄ Κορ. α΄ 18-24).


ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α' Α´ 18 - 24
18 Ὁ λόγος γὰρ ὁ τοῦ σταυροῦ τοῖς μὲν ἀπολλυμένοις μωρία ἐστί, τοῖς δὲ σῳζομένοις ἡμῖν δύναμις Θεοῦ ἐστι. 19 γέγραπται γάρ· ἀπολῶ τὴν σοφίαν τῶν σοφῶν, καὶ τὴν σύνεσιν τῶν συνετῶν ἀθετήσω. 20 ποῦ σοφός; ποῦ γραμματεύς; ποῦ συζητητὴς τοῦ αἰῶνος τούτου; οὐχὶ ἐμώρανεν ὁ Θεὸς τὴν σοφίαν τοῦ κόσμου τούτου; 21 ἐπειδὴ γὰρ ἐν τῇ σοφίᾳ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔγνω ὁ κόσμος διὰ τῆς σοφίας τὸν Θεόν, εὐδόκησεν ὁ Θεὸς διὰ τῆς μωρίας τοῦ κηρύγματος σῶσαι τοὺς πιστεύοντας. 22 ἐπειδὴ καὶ Ἰουδαῖοι σημεῖον αἰτοῦσι καὶ Ἕλληνες σοφίαν ζητοῦσιν, 23 ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν, 24 αὐτοῖς δὲ τοῖς κλητοῖς, Ἰουδαίοις τε καὶ Ἕλλησι, Χριστὸν Θεοῦ δύναμιν καὶ Θεοῦ σοφίαν·