Σελίδες

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ θεραπεύει την ψυχή και το σώμα του αξίως κοινωνούντος

ΑΓΡΥΠΝΙΑ_ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ 

https://youtu.be/h1VKhhgYljc

 https://www.youtube.com/watch?v=h1VKhhgYljc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2UH66BShaZqsk0NSAFIM7rK3yhVOgJMv_eJ1Ymse6P24wmqNiC2GOiL80

28. Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ θεραπεύει την ψυχή και το σώμα του αξίως κοινωνούντος- Θαύματα καί ἀποκαλύψεις στή Θ. Λειτουργία, Ἐκδ. Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, 23-10-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com 

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι καί τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις)

Ἄραγε ὅλα τά κακά εἶναι από Θεοῦ; (Β΄ Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου)

Ἄραγε ὅλα τά κακά πού μᾶς προξενοῦν οἱ ἐχθροί γίνονται μέ ἐντολή τοῦ Θεοῦ; (Β΄ μέρος) Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου-Ἐρωταποκρίσεις (17η), 21-10-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Ἀμπελειές (Ἱ.Ν. Ἁγ. Ἀθανασίου) Πέλλα

Φοβερός ὁ κίνδυνος γιά ὅσους κοινωνοῦν ἀνάξια, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

Φοβερός ὁ κίνδυνος γιά ὅσους κοινωνοῦν ἀνάξια, 19-10-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

Γιατί πιστεύω, ὅτι τά ὡραιότερα χέρια. εἶναι αὐτά πού...

Σε ένα κοσμικό σαλόνι, συγκεντρώθηκαν μερικές κυρίες, για να οργανώσουν καλλιστεία χεριών. Την κρίση για την νικήτρια, την ανέθεσαν σε έναν ηλικιωμένο κύριο, που διακρινόταν για την φρόνιμη και λογική του σκέψη. Αυτός, μετά την επίδειξη, δεν βιάστηκε καθόλου, για να αναγγείλει, ποιά ήρθε πρώτη και είπε: 
- Κάντε λίγη υπομονή. Θέλω να ρωτήσω πρώτα τους φτωχούς και αυτοί θα με φωτίσουν, να βγάλω σωστή απόφαση. Θέλω να ρωτήσω πρώτα τους γονείς και αυτοί θα με βοηθήσουν, να βγάλω σωστή απόφαση. Γιατί πιστεύω, ότι τα ωραιότερα χέρια... 
είναι αυτά που σκουπίζουν τα δάκρυα ενός ορφανού, 
είναι αυτά που χορταίνουν έναν πεινασμένο, είναι αυτά που ποτίζουν έναν διψασμένο και αυτά που περιποιούνται τους γονείς τους...
❈ Πολλοί άνθρωποι βλέπουνε τη δύναμή τους, βλέπουνε την εξυπνάδα τους, βλέπουνε την αρετή τους και στον άλλον βλέπουν τα λάθη του. Την αρετή του, δεν την βλέπουνε. Για προσέξτε το και δέστε το...
Θα πει κανείς: "ώστε να μην βλέπω το λάθος του άλλου;".

Life after Death A description of the first 40 days after death A Homily by St. John Maximovitch of Shanghai and San Francisco.

Limitless and without consolation would have been our sorrow for close ones who are dying, if the Lord had not given us eternal life. Our life would be pointless if it ended with death. What benefit would there then be from virtue and good deed? Then they would be correct who say: “Let us eat and drink, for tomorrow we die!” But man was created for immortality, and by His resurrection Christ opened the gates of the Heavenly Kingdom, of eternal blessedness for those who have believed in Him and have lived righteously. Our earthly life is a preparation for the future life, and this preparation ends with our death. It is appointed unto man once to die, but after this the judgment. (Heb 9:27). Then a man leaves all his earthly cares; the body disintegrates, in order to rise anew at the General Resurrection.

Often this spiritual vision begins in the dying even before death, and while still seeing those around them and even speaking with them, they see what others do not see. But when it leaves the body, the soul finds itself among other spirits, good and bad. Usually it inclines toward those which are more akin to it in spirit, and if while in the body it was under the influence of certain ones, it will remain in dependence upon them when it leaves the body, however unpleasant they may turn out to be upon encountering them. For the course of two days the soul enjoys relative freedom and can visit places on earth which were dear to it, but on the third day it moves into other spheres. 

Ἀνακοίνωση Ἕνωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Νάουσας

 
Αγαπητοί γονείς και μαθητές

Το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς μοιάζει σαν να βγήκε από σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Στα ήδη συσσωρευμένα προβλήματα στο σύστημα παιδείας αλλά και στην καθημερινή μας ζωή έρχονται να προστεθούν και άλλα και καλούμαστε να διαχειριστούμε καταστάσεις που πραγματικά μας ξεπερνούν. Ένα σύστημα παιδείας που μάλλον παιδεύει παρά εκπαιδεύει τα παιδιά μας και οι διαχειριστές αυτού αδιαφορούν στο να δώσουν λύσεις, περιοριζόμενοι να παρουσιάζονται μπροστά μας ως σωτήρες, όχι όμως για να υπερασπιστούν τα δίκαια και τα ορθά, αλλά για να προβάλλουν μια νέα κανονικότητα θυσιάζοντας βασικές ελευθερίες, και δημοκρατικά δικαιώματα συνταγματικά κατοχυρωμένα στον βωμό μιας νέας εποχής και ενός συστήματος διακυβέρνησης που έχει ως βασικά εργαλεία τον φόβο, την αναποτελεσματικότητα και τον διχασμό. Από την αρχή της καραντίνας τον περασμένο χειμώνα λόγω της επονομαζόμενης πανδημίας και ακλουθώντας καλόπιστα τις συστάσεις τον <<ειδικών>> και της κυβέρνησης, θέσαμε τους εαυτούς μας σε εθελούσιο εγκλεισμό για να προστατεύσουμε τις οικογένειες μας αλλά και το κοινωνικό σύνολο. Και ποιο ήταν το αποτέλεσμα: Πολλοί από εμάς χάσαμε τις δουλειές μας και είδαμε το ήδη πετσοκομμένο εισόδημα μας να συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο. Είδαμε τα παιδιά μας καρφωμένα ατέλειωτες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή να πονοκεφαλιάζουν προσπαθώντας να μην χάσουν την χρονιά και ένα Υπουργείο Παιδείας ανέτοιμο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προέκυψαν να προσπαθεί να μπαλώσει ένα σύστημα εκπαίδευσης που έχει καταντήσει σκοροφαγωμένο ρούχο.

«Πάντοτε Χαίρετε!» Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Σφάλλοντας, ξεσκεπάζεται ο πραγματικός εαυτός μας. Τον γνωρίζουμε, και προσπαθούμε να διορθωθούμε. Γι' αυτό και, έχει σημασία να παρακολουθεί κανείς τον εαυτό του, να παραδέχεται, να βλέπει πρώτα τα σφάλματα του, να τα κατανοεί. Και αυτό βέβαια είναι η αρχή της μετανοίας. Αν κανείς δεν παραδεχτεί ότι είναι ένοχος, ότι είναι αμαρτωλός, φυσικά και δεν θα κάνει ποτέ κίνηση μετανοίας. Πρώτα κανείς συνειδητοποιεί ότι είναι αμαρτωλός, -και πως το συνειδητοποιείς-, όταν παρακολουθείς τον εαυτό σου, και τον κρίνεις, με κριτήριο τον νόμο του Θεού, και λες, "εδώ έσφαλες". Όταν ακούς την συνείδηση σου, θα σε πληροφορήσει και η συνείδηση σου, ότι αυτό που έκανες ήταν λάθος. Οπότε, όταν σφάλλει κανείς, δεν πρέπει να στεναχωριέται υπερβολικά. Να χαίρεται που το κατάλαβε, που φάνηκε ο πραγματικός εαυτός του, και μπορεί να προχωρήσει τώρα στην θεραπεία. Όπως ας πούμε, ένας ασθενής που καταλαβαίνει τι αρρώστια έχει. Το να βάζεις διάγνωση δηλαδή είναι η αρχή της θεραπείας. Έτσι -λέει ο άγιος-, προχωρούμε θετικά, και δεν ζούμε με ψευδαισθήσεις ότι πάμε καλά. Εγώ χαίρομαι όταν εκδηλώνεται μια αδυναμία μου, όταν ξεφυτρώνουν τα πάθη μου. Αν δεν ξεφύτρωναν, θα νόμιζα ότι άγιασα! Ενώ οι σπόροι των παθών θα ήταν κρυμμένοι στην καρδιά. Είναι σαν ένα καρκίνο που τον καταλαβαίνεις. Όσο είναι μέσα και δεν τον έχεις καταλάβει και δουλεύει ύπουλα, είναι ότι χειρότερο αυτό. Γι αυτό λέει ο άγιος, χαίρομαι να φανερώνονται τα πάθη μου, γιατί αυτό με οδηγεί σε αληθινή ταπεινοφροσύνη. Καταλαβαίνω ποιος είμαι!

Ὅσιος Παΐσιος: Ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς λέει: «Ὅταν οἱ κληρικοί γίνουν λαϊκοί, οἱ λαϊκοί θά γίνουν δαίμονες!»


Λόγοι ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ του Αγιορείτου | ”ΚΛΗΡΟΣ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ” • ”Εκκοσμίκευση του κλήρου”

Από το βιβλίο: ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ • ΛΟΓΟΙ Α’ ”ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ”

Του Ιερού Ησυχαστηρίου ”Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος” Σουρωτή • Θεσσαλονίκης

Άγιος Παΐσιος: Όταν ήμουν στο Καλύβι του Τιμίου Σταυρού, μία φορά ξεφλούδισα τον κορμό της ελιάς που ήταν στην αυλή και έγραψα: «Τα δένδρα πέταξαν την στολή τους, θα δούμε την προκοπή τους!…» και δίπλα(έγραψα): «Παπάς αράσοτος, άρα άσωτος.»

Σελίδες(σε αφήγηση): 314, 315, 316 & 317

https://enromiosini.gr/arthrografia/arthrografia-paterika/όσιος-παΐσιος-ο-άγιος-κοσμάς-λέει-ότα/

Ὅ,τι ὁ Θεός παραχωρεῖ, ὅσο πλούσια καί νά εἶναι αὐτά πού παραχωρεῖ, πάντα κρατάει κάτι γιά λογαριασμό του

Λέμε, ὅτι ἡ γυναῖκα ἀδιαθέτησε, εἶναι ἀκάθαρτη. Εἶναι νομικά ἀκάθαρτη καί δέν εἶναι κατ’ οὐσίαν ἀκάθαρτη. Διότι δέν κάνει καμία οὐσία ὁ Θεός ἀκάθαρτη.

Τί θά πεῖ νομικά;

Ὁ Θεός εἶπε, εἶσαι ἀκάθαρτος, ὅταν σοῦ συμβαίνει αὐτό, ἢ ὅταν σοῦ συμβαίνει ἐκεῖνο. Δηλαδή κατά τό νόμο, ὄχι κατά τήν οὐσία.Τό αἷμα δέν εἶναι ποτέ ἀκάθαρτο, εἶναι φορέας τῆς ζωῆς.Τόσο μάλιστα σπουδαῖο, ὥστε νά λέγει ὁ Θεός, ὅτι αἷμα ζῴων δέν θά πιεῖτε.

Ἡ διατροφήτοῦ ἀνθρώπου εἶναι τό φυτικό βασίλειο.Οἱ ἄνθρωποι φάγανε κρέας καί ὁ Θεός τούς συγχώρησε αὐτό. Δηλαδή τό ἀπεδέχθη. Εἶπε ὅμως· θά φᾶτε κρέας, ἀλλά δέν θά πιεῖτε τό αἷμα τοῦ ζῴου. Οὔτε ὠμό, οὔτε ψημένο. Θά τό βγάλετε τό αἷμα τοῦ κρέατος τοῦ ζῴου. Θά τό χύσετε τό αἷμα. Διότι αὐτό μοῦ ἀνήκει. Εἶναι ὁ φορέας τῆς ζωῆς. Εἶχε τό λόγο τοῦ ὁ Θεός πού τόἔλεγε αὐτό, εἶναι ἕνα στοιχεῖο πάρα πολύ σπουδαῖο. Μά πάρα πολύ σπουδαῖο.

Γέροντα ,τί να κάνω γιά νά μήν ἔχω ταλαιπωρία στόν ὕπνο ἀπό τόν πονηρό;


ΡΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΟΥ!

Πνευματικό του παιδί ρώτησε κάποτε τον μακαριστό άγιο Γέροντά μας Κύριλλο,(Ηγούμενο της Μονής Οσίου Δαβίδ και άξιο διάδοχο του Οσίου Ιακώβου),τότε που ήταν εδώ κοντά μας, στη γη :
《- Γέροντα ,τί να κάνω για να μην έχω ταλαιπωρία στον ύπνο από τον πονηρό; 
Με την πατρική του γλυκύτητα και με απλότητα της αγιότητας του, απάντησε:

Τρία πράγματα εἶναι ἀπαραίτητα γιά τήν καλλιέργεια τῆς ψυχῆς:

Τρία πράγματα είναι απαραίτητα για την καλλιέργεια της ψυχής: Πρώτον η ησυχία, δεύτερον η προσευχή και τρίτον η αυτογνωσία. Αυτή η τελευταία επιτυγχάνεται όταν μάθει ο άνθρωπος να μην προσέχει τα σφάλματα του άλλου, παρά μόνο τα δικά του. Αν επιμείνει σ’ αυτά, δεν θ’ αργήσει να καρποφορήσει η ψυχή σ’ όλες τις άλλες αρετές. 


(Είπε Γέρων)

22 Ὀκτωβρίου. Τοῦ Ἁγίου Ἰσαποστόλου Ἀβερκίου, Ἐπισκόπου Ἱεραπόλεως, τοῦ Θαυματουργοῦ καί τῶν Ἁγίων Ἑπτά Παίδων τῶν ἐν Ἐφέσῳ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Πέμ. κ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Φιλιπ. γ΄ 1-8).


ΠΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ Γ´ 1 - 8
1 Τὸ λοιπόν, ἀδελφοί μου, χαίρετε ἐν Κυρίῳ. τὰ αὐτὰ γράφειν ὑμῖν ἐμοὶ μὲν οὐκ ὀκνηρόν, ὑμῖν δὲ ἀσφαλές. 2 Βλέπετε τοὺς κύνας, βλέπετε τοὺς κακοὺς ἐργάτας, βλέπετε τὴν κατατομήν· 3 ἡμεῖς γάρ ἐσμεν ἡ περιτομή, οἱ Πνεύματι Θεοῦ λατρεύοντες καὶ καυχώμενοι ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ καὶ οὐκ ἐν σαρκὶ πεποιθότες, 4 καίπερ ἐγὼ ἔχων πεποίθησιν καὶ ἐν σαρκί. εἴ τις δοκεῖ ἄλλος πεποιθέναι ἐν σαρκί, ἐγὼ μᾶλλον· 5 περιτομῇ ὀκταήμερος, ἐκ γένους Ἰσραήλ, φυλῆς Βενιαμίν, Ἑβραῖος ἐξ Ἑβραίων, κατὰ νόμον Φαρισαῖος, 6 κατὰ ζῆλον διώκων τὴν ἐκκλησίαν, κατὰ δικαιοσύνην τὴν ἐν νόμῳ γενόμενος ἄμεμπτος. 7 ἀλλ’ ἅτινα ἦν μοι κέρδη, ταῦτα ἥγημαι διὰ τὸν Χριστὸν ζημίαν. 8 ἀλλὰ μενοῦνγε καὶ ἡγοῦμαι πάντα ζημίαν εἶναι διὰ τὸ ὑπερέχον τῆς γνώσεως Χριστοῦ Ἰησοῦ τοῦ Κυρίου μου, δι’ ὃν τὰ πάντα ἐζημιώθην, καὶ ἡγοῦμαι σκύβαλα εἶναι ἵνα Χριστὸν κερδήσω