Βατερλώ τοῦ ὀλυμπιακοῦ πνεύματοςΓράφει η Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος - ΘεολόγοςὉλοκληρώθηκαν οἱ τριακοστοί τρίτοι Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες ἀπό τήν ἀναβίωσή τους τό 1896, οἱ ὁποῖοι διεξήχθησαν στή λεγόμενη «πόλη τοῦ Φωτός», τό Παρίσι. Τί κρίμα! Τόσο νωρίς ἦρθαν τά σημάδια τῆς παρακμῆς καί τοῦ ἐκφυλισμοῦ τους;Ποῦ νά πρωτοσταθεῖ κανείς; Στήν τελετή ἔναρξης; Ἄς ἀφήσουμε ὅμως νά μιλήσουν οἱ ἴδιοι οἱ Γάλλοι γι᾽ αὐτήν, ὅπως ὁ ἀκαδημαϊκός Alain Fimkielkraut: «Στήν τελετή ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων ἡ γαλλική σοφία ἔλαμψε διά τῆς ἀπουσίας της... Ἦταν ἡ χειρότερη, πιό ἄσεμνη καί πιό κονφορμιστική παράσταση ἀκόμη καί ἀπό τήν Eurovision» (ἐφημερίδα «Le Figaro», 29/7/2024). Ἀνέφερε, μάλιστα, ὡς παράδειγμα τῆς διαστρέβλωσης τῆς ἱστορίας τῆς Γαλλίας τό ὅτι οἱ διοργανωτές ὡς μεῖζον καί πιό ἔνδοξο γεγονός πρόβαλαν τόν ἀποκεφαλισμό τῆς βασίλισσας Ἀντουανέττας, τῆς ὁποίας τό κομμένο κεφάλι ἐπιδεικνυόταν ἀρκετή ὥρα.Ἐπιπλέον, στό Παρίσι ἐπικράτησε ἡ ἰδεολογία τῶν ΛΟΑΤΚΙ, καί ὅ,τι πιό κακόγουστο καί ἐχθρικό πρός καθετί τό παραδοσιακό, ἠθικό καί σύμφωνο μέ τό πνεῦμα καί τούς κανόνες τοῦ ὀλυμπισμοῦ. Ἡ Γαλλία ἐπέλεξε νά παρουσιάσει μιά μισαλλόδοξη λοατκικοποίηση τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων.Ἔτσι, ὁ σάλος πού προκλήθηκε σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο γιά τήν κακοποίηση τοῦ Μυστικοῦ Δείπνου καί τήν προσβολή τῶν δισεκατομμυρίων χριστιανῶν ἀνάγκασε τόν καλλιτεχνικό διευθυντή τῆς τελετῆς ἔναρξης Thomas Jolly νά δικαιολογηθεῖ μέ ἀρκετή δόση ἐλαφρότητας, λέγοντας ὅτι τάχα δέν ἤθελε νά θίξει τούς χριστιανούς, ἀλλά νά προβάλει τόν θεό Διόνυσο. Μόνο πού ὁ θεός Διόνυσος δέν εἶχε καμία σχέση μέ τούς Ὀλυμπιακούς Ἀγῶνες. Ὅλοι γνωρίζουμε ὅτι ἦταν ἀφιερωμένοι στόν ὀλύμπιο Δία καί στόν Ἡρακλῆ, τό πρότυπο τοῦ πανελλήνιου ἥρωα, πού, κατά τόν σοφιστή Πρόδικο τόν Κεῖο, ἐπέλεξε στή ζωή του τόν δύσβατο δρόμο τῆς ἀρετῆς.Ἄς ἐρευνήσουμε καί τή νεότερη ἱστορία τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων. Ποιά σχέση ἔχει ἡ σκέψη καί ἡ προσπάθεια τῶν Κουμπερτέν καί Βικέλα μέ τή γεμάτη μίσος καί ἰδεολογικό φανατισμό τελετή στό Παρίσι; Ποῦ ἀπαντᾶται ἡ ἑνότητα, στήν ὁποία στοχεύουν οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες, τή στιγμή πού θίγεται καί λοιδορεῖται ἡ πίστη δισεκατομμυρίων ἀνθρώπων παγκοσμίως; Γιά τή χυδαία παραποίηση τοῦ περίφημου πίνακα τοῦ Μυστικοῦ Δείπνου τοῦ Λεονάρντο Ντά Βίντσι ἀκόμη καί ὁ γνωστός γιά τόν ἀντιχριστιανικό καί ἀντικληρικαλιστικό φανατισμό του αἱρετικός κομμουνιστής Ζάν Λύκ Μελανσόν -ὅπως καί πολλοί ἄλλοι, ἀκόμη καί ἀλλόδοξοι- ἄσκησε τήν κριτική του: «Δέν μοῦ ἄρεσε ὁ χλευασμός τοῦ Μυστικοῦ Δείπνου τοῦ Χριστοῦ μέ τούς Μαθητές Του, πού εἶναι ἡ θεμελίωση τοῦ Μυστηρίου τῆς Θείας Κοινωνίας γιά τούς χριστιανούς».Ἀλήθεια, γιατί δέν προσέβαλαν τόν Μωάμεθ; Ἀσφαλῶς, γιατί ἤξεραν τί τούς περίμενε. Οὔτε περιγέλασαν τήν πίστη τῶν Ἑβραίων, γιά νά μήν κατηγορηθοῦν ὡς ἀντισημίτες. Ἡ ἐν λόγῳ τελετή στό Παρίσι ἦταν ἕνα ἄγος κολοσσιαίων διαστάσεων. Τό λιγότερο συνιστᾶ ὕβρη! Ὁποιαδήποτε δικαιολογία δέν ἀπομειώνει τό μέγεθος τῆς βλασφημίας. Αὐτό τό ἀπαράδεκτο ὀπτικοακουστικό ἔκτρωμα οὐδεμία σχέση εἶχε οὔτε μέ τόν ὀλυμπισμό οὔτε μέ τόν ἀθλητισμό οὔτε μέ ὁποιοδήποτε ἰδεῶδες, εὐρωπαϊκό ἤ πανανθρώπινο. Ἦταν μία ἐπίδειξη ἐνταφιασμοῦ τῶν παραδοσιακῶν ἀξιῶν καί μιά ξεκάθαρη ἐπανάσταση ἐναντίον τῆς φύσης καί τοῦ Θεοῦ, τῆς ὁποίας τό μανιφέστο παρουσιάστηκε στό πλαίσιο αὐτῆς τῆς παγκόσμιας γιορτῆς εἰρήνης! Ἀν(δι)εστραμμένη πραγματικότητα!Στήν ἴδια συχνότητα ἐξέπεμψε καί ἡ τελετή λήξης. Ἀπό τήν ἀρχή ὥς τό τέλος δέν ἀπέπνεε κανένα ἴχνος εἰρήνης, ἑνότητας, ἀλληλεγγύης, χαρᾶς, ἀνθρωπισμοῦ, ὀλυμπιακοῦ ἰδεώδους. Ἡ γῆ, κατάμαυρη, μέ ἠπείρους πού ἔχουν ὀξυμμένες γωνίες, μοιάζει μέ πάζλ ἕτοιμο νά ἑνωθεῖ. Ἔρημες οἱ ἤπειροι ἀπό κόσμο, ἀναβοσβήνουν μέ ἐφέ, πού παραπέμπουν σέ βομβαρδισμούς, καθώς καπνοί σηκώνονται ἀπό κάθε γωνιά. Ἡ μουσική μέ σκοτεινό καί ἀπειλητικό τόνο προκαλεῖ ταραχή.Κι ἐνῶ ὁ οὐρανός φωτίζεται μέ ἀκτίνες, ἀπό τήν κορυφή τοῦ Stade de France ἐμφανίζεται αἰωρούμενος καί προσγειώνεται στόν ἐρημωμένο πλανήτη ὁ «Golden Voyager», ὁ χρυσός ταξιδευτής/ ἐξερευνητής (συγκεκαλυμμένος Ἑωσφόρος;), μέ χρυσή στολή, κέρατα στό κεφάλι σέ μορφή κεραιῶν, σκελετοειδές πρόσωπο, φτερά καί μεγάλα νύχια. Ξαφνικά ἀκούγεται ὁ ἐθνικός ὕμνος τῆς Ἑλλάδας. Δύο κουκουλοφόροι ἀπρόσωποι ἄνδρες ἔρχονται στό προσκήνιο, γιά νά παραδώσουν τήν ἑλληνική σημαία στό κερασφόρο ὄν.Ἄραγε, ἀποτελεῖ τιμή γιά τή χώρα μας νά κρατάει καί νά ἀνεμίζει τήν ἑλληνική σημαία ἕνα τέτοιο ὄν; Δέν συνιστᾶ ὕψιστη βλασφημία καί χλευασμό πρός κάθε ἱερό καί ὅσιο, πού πρεσβεύει ἡ ἑλληνορθοδοξία;Ἀμέσως μετά ἀναδύεται ἕνα κακόγουστο ἀντίγραφο τῆς Νίκης τῆς Σαμοθράκης, πού ἅρπαξε ἀπό τούς Ἕλληνες ὁ ὑποπρόξενος τῆς Γαλλίας στήν Ἀδριανούπολη Σαμπουαζό. Μοιάζει σάν ἄγγελος μέ κομμένο κεφάλι, φτερό καί χέρι. Στή συνέχεια, ἐμφανίζονται δεκάδες γκρίζα ὄντα∙ κατευθύνονται καί ἐνορχηστρώνονται ἀπό τίς κινήσεις τοῦ «Golden Voyager».Ἡ γκρίζα ἀνθρωπότητα σχηματίζει ἕναν ἀνθρώπινο πύργο καί ὑψώνει στήν κορυφή του τόν περίεργο κερασφόρο ταξιδευτή ἀποθεώνοντάς τον.Κι ἀναρωτιέται κανείς: Τί ἔχει νά δώσει στήν παγκόσμια κοινότητα αὐτή ἡ «πεφωτισμένη» καί ἀκριβοπληρωμένη τελετή; Ἤ, γιά τί μᾶς προετοιμάζει; Οἱ ἀναλύσεις καί τά συμπεράσματα δικά σας!Ἴσως, ἦρθε ἡ ὥρα πού ἡ Ὀλυμπιακή Ἐπιτροπή θά πρέπει νά ἀναλάβει τήν περιφρούρηση τοῦ ὀλυμπιακοῦ ἰδεώδους μακριά ἀπό ὁποιεσδήποτε ἰδεολογίες καί γουόκ ἀτζέντες. Ἄν δέν μπορεῖ νά τό κάνει, καλύτερα νά ἀποφασίσει οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες νά ἐπιστρέψουν σέ μία ταπεινότερη ἀλλά εἰλικρινέστερη ἐκδοχή τους, ἐδῶ στήν κοιτίδα τους, ὅπου γεννήθηκε τό ὀλυμπιακό ἰδεῶδες. Ἴσως ἔτσι «ἐξυγιανθοῦν». Διαφορετικά, σύντομα ἀναμένεται καί γι᾽ αὐτούς, ὅπως ἤδη συμβαίνει καί μέ τή Eurovision, ἡ αὐτοϋποτίμηση καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τους!………………………………………………https://aktines.blogspot.com/2024/09/blog-post_260.html
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου