ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024
Προσωπικὸς Ἀριθμός – Ἀριθμο-Βάπτισμα...!
Ο προσωπικός αριθμός θα υπερκαλύπτει το Χριστιανικό όνομα γιατί μόνο με αυτόν θα αναγνωρίζεται από το σύστημα της ντόπιας, αλλά και της παγκόσμιας διακυβέρνησης, το άτομο που τον φέρει.Την πρώτη φορά, θα κληθείς να λάβεις τον αριθμό με το όνομά σου. Αν τον αποδεχτείς, θα γίνεσαι δεκτός στο εξής από το σύστημα μόνο σαν αριθμός. Πρόκειται δηλ. για αριθμο-βάπτισμα ανταγωνιστικό του Χριστιανικού βαπτίσματος, που θα γίνεται κι αυτό μία φορά στη ζωή του κάθε προσώπου και θα το υποτάσσει στο θηριώδες ηλεκτρονικό σύστημα της παγκοσμιοποίησης (Θηρίο)!
ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ_2-8-2024
Τὸ Ψαλτήριο διώκει τὰ δαιμόνια
ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙΤὸ Ψαλτήριον διώκει τὰ δαιμόνια«τὰ δὲ ἔθνη ὑπὲρ ἐλέους δοξάσαι τὸν Θεόν, καθὼς γέγραπται· διὰ τοῦτο ἐξομολογήσομαί σοι ἐν ἔθνεσι, Κύριε, καὶ τῷ ὀνόματί σου ψαλῶ». (Ρωμ. ιε΄, 9). (Δηλ.: Συγχρόνως δὲ καὶ οἱ ἐθνικοί, ποὺ συμμετέχουν εἰς τὴν σωτηρίαν αὐτήν, νὰ δοξάσουν τὸν Θεὸν διὰ τὸ ἔλεος, τὸ ὁποῖον ἔδειξεν εἰς αὐτοὺς σύμφωνα μὲ ἐκεῖνο, ποὺ εἶναι γραμμένον εἰς τοὺς ψαλμούς, ὅπου ὁ Χριστὸς λέγει εἰς τὸν Πατέρα του: Διὰ τοῦτο θὰ σὲ δοξάσω μεταξὺ τῶν ἐθνῶν καὶ θὰ ψάλω ὕμνον εἰς τὸ Ὄνομά σου).Διαβάζουμε στὸν Εὐεργετινό:«Ἡ ψαλμωδία εἶναι ἔργο τῶν ἀσωμάτων δυνάμεων, οἱ ὁποῖες στέκονται πλησίον τοῦ Θεοῦ καὶ Τὸν ὑμνολογοῦν ἀδιάκοπα. Αὐτὸ ἐπιβάλλεται καὶ γιὰ τοὺς ἀνθρώπους, «πᾶσα πνοὴ αἰνεσάτω τὸν Κύριον». Ἄς σταθοῦμε λοιπὸν μὲ σεβασμὸ στὴν ψαλμωδία καὶ τὴν προσευχή, ἀποφεύγοντας τὰς ἀπασχολήσεις ποὺ μᾶς προκαλοῦν οἱ λογισμοὶ καὶ οἱ ὑλικὲς φροντίδες. Διότι, ὅταν οἱ δαίμονες δοῦν κάποιον ποὺ ψάλλει ἤ προσεύχεται μὲ προθυμία, τότε συνηθίζουν νὰ βάζουν στὸν νοῦ του μερικὲς σκέψεις γιὰ γήινα πράγματα, τὰ ὁποῖα εἶναι δῆθεν ἀναγκαῖα, στρέφοντας τὸν νοῦ του πρὸς τὴν ἐπίλυση τῶν θεμάτων αὐτῶν. Σκοπός τους εἶναι νὰ παρασυρθῆ ὁ νοῦς ἀπὸ τὴν ἐνθύμηση καὶ νὰ χάση τὴ γλυκύτητα τῆς ψαλμωδίας. Καὶ ἐμεῖς, ὅταν ὑμνολογοῦμε μὲ ἁπλότητα τὸν Κύριο, συντρίβουμε καὶ ἀχρηστεύουμε ὅλες τὶς μηχανορραφίες τοῦ διαβόλου. Ἄς εἶναι λοιπὸν ἡ ψαλμωδία συνεχής. Διότι καὶ μόνο τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ ὅταν ἀναφερθῆ, ἀποδιώκει μακριὰ τοὺς δαίμονες».Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος γιὰ τὴν ψαλμωδία:
Ἅγιος Ἰάκωβος Τσαλίκης – Διηγήσεις: "ὁ Ἐσταυρωμένος μὲ ζωντανὸ σῶμα" "Πολὺ θαυματουργὸς ὁ ὅσιος Δαὺΐδ" "Πόσες φορὲς εἶδα τὸν ἅγιο Δαυΐδ!"
λδ΄. Ὁ Ἐσταυρωμένος μέ ζωντανό σῶμαMία Μεγάλη Παρασκευή τήν ὥρα τῆς Ἀποκαθηλώσεως, μόλις κατέβασε τό Σῶμα, ἔκλαιγε μέ μεγάλη συγκίνηση καί δέος. Καί μετά εἶπε: «Πατέρες μου, σήμερα δέν κατέβασα σῶμα ἁγιογραφημένο, ἀλλά σῶμα ἀνθρώπινο. Οἱ φλέβες Του χτυποῦσαν στίς δικές μου φλέβες. Ἡ σάρκα Του ἀκούμπαγε στήν δικιά μου σάρκα. Καταλάβαινα τό αἷμα νά τρέχη στίς φλέβες Του».λε΄. «Πολύ θαυματουργός ὁ ὅσιος Δαυΐδ»O Ἅγιος, παιδιά μου, εἶναι πολύ θαυματουργός. Σ᾽ ἄλλον ἔχει δώσει τό φῶς του, ἄλλον φέρνει σέ μετάνοια κι ἄλλα διάφορα θαύματα (κάνει). Νά ᾽χετε τήν εὐλογία καί τήν εὐχή τοῦ Ἁγίου. Σέ μία γυναῖκα ἔδωσε τό φῶς της καί ἔκανε καλά τό πόδι της, πού εἶχε πρηστῆ σάν τούμπανο. Τῆς ἐμφανίστηκε στόν ὕπνο της καί, χωρίς νά γνωρίζη τό ὄνομά του, τόν ἐπικαλέστηκε. Ἄλλη γυναῖκα, δέν εἶχε παιδί. Ἀκούμπησε στό λείψανο τοῦ Ἁγίου καί εἶπε: ”Ἅγιέ μου, ἰατρέ τῶν ψυχῶν καί τῶν σωμάτων, σέ παρακαλῶ νά μοῦ χαρίσης ἕνα παιδί”. Στόν χρόνο ἐπάνω ἀπέκτησε παιδί. Ὅταν τήν Μεγάλη Τεσσαρακοστή βγαίνη ἡ ἁγία Κάρα του, πάντα βρέχει στό χωριό, ἔστω κι ἂν ὅλη τήν ἡμέρα ὁ ἥλιος καίη.»Ὁ Ἅγιος, κατά τήν πίστη θαυματουργεῖ. Κατά τό ”ἡ πίστις σου σέσωκέ σε”, ἐνεργεῖ τό θαῦμα. Γι᾽ αὐτό, συνέχεια ὁ κόσμος κάνει εὐχαριστήριες Λειτουργίες».
Παρέμβαση τοῦ Ἁγιορείτη Γέροντα Μαξίμου Ἰβηρίτη γιὰ τὴ Μονὴ Ἐσφιγμένου στό ‘Βῆμα Ὀρθοδοξίας’.
Προς το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ -Υπό του Γέροντος Μαξίμου ΙβηρίτουΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΙΒΗΡΙΤΗΣ – Το Αγιώνυμον Όρος του Άθω, ιστάμενον εις το επίκεντρον ιστορικών εξελίξεων με την σκοπουμένην βιαίαν απομάκρυνσιν των υπέρ τους εκατόν τω αριθμώ παλαιών Εσφιγμενιτών Πατέρων εκ των εστιών αυτών, και ενώ ευρίσκετο εν βρασμώ ψυχής, ήδη τα πράγματα φαίνεται να αποκαθίστανται με την συνετήν απόφασιν της Ιεράς Κοινότητος να μη επιτρέψη την είσοδον εν Αγίω Όρει μονάδων αγνώστου ταυτότητος προς εκτοπισμόν των παλαιών Εσφιγμενιτών Πατέρων.Οι Αθωνίται πατέρες, προβλέποντες ανεξέλεκτα γεγονότα και κακούς οιωνούς διά τον Ιερόν Τόπον, εάν ετίθετο εις εφαρμογήν ο αμείλικτος διωγμός ανθρώπων, οι οποίοι εκφράζουν τας ιδικάς των απόψεις επί θεμάτων αφορώντων την Μοναστηριακήν αυτών ιστορικήν παράδοσιν και ταυτότητα, ήσαν ανήσυχοι και έκρουον τον κώδωνα του κινδύνου, λέγοντες το «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου».Εν όψει των απροβλέπτων γεγονότων και κακών οιωνών διά την Εκκλησίαν και την Πατρίδα μας, ήτοι εν όψει του Εθνικού και Εκκλησιαστικού διχασμού, άτινα εκ των πραγμάτων θα επηκολούθουν και εις αυτόν ακόμη τον Βαλκανικόν περίγυρον και επέκεινα τούτου, πολλοί έμενον απαθείς και θεαταί, πιστεύοντες ότι δι’ αυτού του τρόπου θα απεκδύοντο των ευθυνών των ενώπιον Θεού και ανθρώπων. Όμως ο εν ουρανοίς ακοίμητος οφθαλμός, όστις τα πανθ’ ορά και γνωρίζει τα μύχια των καρδιών ημών, ένευσεν εις τας καρδίας νουνεχών ανθρώπων να κρατήσουν ισορροπίαν εις τα εν Άθω τεκταινόμενα.
Ψηφιακὴ ταυτότητα βιομετρικῶν δεδομένων: Ἡ Ἀρχὴ τοῦ τέλους τῆς ἀνθρώπινης ἐλευθερίας
Ο επαπειλούμενος οικονομικός και κοινωνικός αποκλεισμός ως κομβικό «Σημείο των Καιρών» στην Εσχατολογική πορεία του ΑνθρώπουΓράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών«ΜΗΔΕΝ ΦΟΒΟΥ Α ΜΕΛΛΕΙΣ ΠΑΘΕΙΝ.ΙΔΟΥ ΔΗ ΜΕΛΛΕΙ ΒΑΛΕΙΝ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΞ ΥΜΩΝ ΕΙΣ ΦΥΛΑΚΗΝΙΝΑ ΠΕΙΡΑΣΘΗΤΕ, ΚΑΙ ΕΞΕΤΕ ΘΛΙΨΙΝ ΗΜΕΡΑΣ ΔΕΚΑ.ΓΙΝΟΥ ΠΙΣΤΟΣ ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ,ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΣΟΙ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ».(ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, ΚΕΦ. Β΄, ΣΤΙΧΟΣ 10)ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑΙ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣΙΙ. ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣΙΙΙ. ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑΙV. ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΩΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥV. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝΑ. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΨΗΦΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ (CARD ACCESS NUMBER) – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΣΣΟΝΤΕΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ» ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ»Β. ΛΗΨΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑΓ. ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ RFID ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ-ΠΡΟ-ΧΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣVI. ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ + ΨΗΦΙΑΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ = ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΤΟΠΙΑΣVII. Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣVIII. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑIX. ΕΠΙΛΟΓΟΣI. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣΈχοντας στην σκέψη μας την προτροπή του βραβευμένου με νόμπελ λογοτεχνίας Γιώργου Σεφέρη που έχει αποθησαυριστεί στον στίχο «κι είναι καιρός να πούμε τα λιγοστά μας λόγια γιατί η ψυχή μας κάνει αύριο πανιά» (από το ποίημά του «Ένας γέροντας στην ακροποταμιά»), καλούμαστε από τον ποιητή σε περιόδους μεγάλης κοινωνικής σύγχυσης και παρακμής να διατυπώνουμε με ευθύνη και καθαρότητα, λόγο όχι απαραίτητα συνοπτικό, αλλά οπωσδήποτε σαφή, τεκμηριωμένο και προπάντων έντιμο.Η έκδοση και η κυκλοφορία των νέων ψηφιακών βιομετρικών ταυτοτήτων αναμένεται να διχάσει εκ νέου την ελληνική κοινωνία (όπως το ίδιο συνέβη κατά την πρόσφατη διαχείριση της «πανδημίας» του κορωνοϊού, όταν το κράτος επέβαλε μονομερώς υποχρεωτικά υγειονομικά μέτρα που συνάντησαν την σφοδρή αντίθεση μερίδας των Ελλήνων πολιτών) και να τροφοδοτήσει ένα νέο κύκλο έντονων πολιτικών και κοινωνικών αντιπαραθέσεων.Οι Έλληνες πολίτες, ευρισκόμενοι (οι περισσότεροι εξ αυτών) σε κατάσταση πνευματικής παραζάλης, εφησυχασμού και αδιαφορίας, κατευθύνονται εν είδει σιωπηλού κοπαδιού στον ψηφιακό εγκλωβισμό τους, μέσω ενός κατάλληλα διαμορφωμένου τεχνητού διλήμματος που θα αφορά την «αναγκαία» ηλεκτρονική τους επιτήρηση, με προσφερόμενα κρατικά ανταλλάγματα –προκειμένου να καταστεί ευκολότερη η κοινωνική τους πειθάρχηση στο αφήγημα του ψηφιακού μετασχηματισμού–, την απλούστευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών, την αποφυγή της ταλαιπωρίας στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες και την πάταξη της διαφθοράς.Η μεγάλη επιτυχία της παρελθούσας «υγειονομικής κρίσης» δεν συνίσταται μόνο στο γεγονός ότι κατόρθωσε να πείσει την συντριπτική πλειονότητα του Ελληνικού πληθυσμού να υποβληθεί σε μια fast track διαδικασία εμβολιασμού με πειραματικά και εν δυνάμει υγειοβλαπτικά-θανατηφόρα φαρμακευτικά παρασκευάσματα, αλλά, την ίδια στιγμή, η «πανδημία» εργαλειοποιήθηκε ως ευκαιρία για την εξοικείωση των πολιτών με την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών.Δηλαδή, με άλλα λόγια, η «κρίση της δημόσιας υγείας» λειτούργησε ως προπαρασκευαστικό στάδιο για την εκπαίδευση των βρεφοποιημένων πολιτών σε ένα ψηφιακό σύστημα προγραμματισμού, διαχείρισης και ελέγχου της ανθρώπινης δραστηριότητας που αποτέλεσε την βάση της εκκίνησης του ψηφιακού μετασχηματισμού της ελληνικής κοινωνίας.
Ἱερὰ Σύνοδος Πατριαρχείου Βουλγαρίας: Ἡ Εὐρώπη δὲν ἔχει καὶ δὲν μπορεῖ νὰ ἔχει μέλλον χωρὶς πίστη στὸν Χριστό
Η Ιερά Σύνοδος της εν Βουλγαρία Ορθοδόξου Εκκλησίας εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι. Όπως υπογραμμίζεται «η χριστιανική Ευρώπη είναι ζωντανή και ότι οι προσπάθειες αποχριστιανισμού και απανθρωποποίησής της δεν θα πετύχουν». Μεταξύ άλλων γίνεται αναφορά για χυδαιότητα, και «για προκλητική, μεροληπτική και προσβλητική στάση απέναντι στους χριστιανούς πιστούς».«Είναι αδιαμφισβήτητη αλήθεια ότι για περισσότερα από δύο χιλιάδες χρόνια έως σήμερα, η βάση του ευρωπαϊκού πολιτισμού είναι ο Χριστιανισμός, οι χριστιανικές αξίες και αρετές, δηλαδή αυτά που επιτάσσουν το Ευαγγέλιο και η διδασκαλία του Χριστού. Ο Χριστιανισμός άφησε το ανεξίτηλο σημάδι του σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής και πολιτισμού, και η επίγεια ζωή του Κυρίου και Σωτήρα Ιησού Χριστού και των μαθητών Του αποτέλεσε έμπνευση για τη δημιουργία των μεγαλύτερων έργων τέχνης», αναφέρεται στην αρχή της ανακοίνωσης.
2 Αὐγούστου. Ἀνακομιδὴ λειψάνου τοῦ πρωτομάρτυρος καὶ ἀποστόλου Στεφάνου (428). Θεοδώρου νεομάρτυρος (†1690). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ ἁγίου, Δευτέρας γ΄ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. ς΄ 8 - ζ΄ 5, 47-60).
Πραξ. 6,8 Στέφανος δὲ πλήρης πίστεως καὶ δυνάμεως ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ.
Πραξ. 6,8 Ο δε Στέφανος, γεμάτος πίστιν και δύναμιν Θεού, έκανε μεταξύ του λαού καταπληκτικά θαύματα και υπερφυσικά έργα, που μαρτυρούσαν την αλήθειαν της πίστεως.
Πραξ. 6,9 ἀνέστησαν δέ τινες τῶν ἐκ τῆς συναγωγῆς τῆς λεγομένης Λιβερτίνων καὶ Κυρηναίων καὶ Ἀλεξανδρέων καὶ τῶν ἀπὸ Κιλικίας καὶ Ἀσίας συζητοῦντες τῷ Στεφάνῳ,
Πραξ. 6,9 Μερικοί δε Εβραίοι από την συναγωγήν, που ελέγετο συναγωγή των Λιβερτίνων, των δούλων δηλαδή που είχαν απελευθερώσει οι Ρωμαίοι, και από την συναγωγήν των Κυρηναίων και Αλεξανδρέων καθώς και των Ιουδαίων της Κιλικίας και της Ασίας, εσηκώθηκαν με φανατισμόν και πείσμα και συζητούσαν με τον Στέφανον.