Σελίδες

'Aρχιμ. Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος: Τὸ μαρτυρικὸ φρόνημα τοῦ Ἁγίου Δημητρίου

Λίγα λόγια του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης, Αρχιμανδρίτου Ειρηναίου Βαϊοπούλου, στο τέλος της Ιεράς Αγρυπνίας του Αγίου Δημητρίου (26/10/24).

(youtube.com)

Περί Εὐθανασίας



❈ Ξέρετε τό πρόβλημα στή Δύση ποιό εἶναι; Δέν ἔχουν νόημα ζωῆς. Δέν ξέρουν γιατί νά ζοῦν. Ὁπότε πολύ εὔκολα μποροῦν νά προωθήσουν καί τήν εὐθανασία.

- Γιατί νά ζεῖς τώρα, κάνε μία ἔνεση καί πέθανε. Ἰδίως ἅμα προχωρήσει λίγο ἡ ἡλικία καί ἀρχίσουν οἱ πόνοι... Νομιμοποιοῦμε τήν αὐτοκτονία δηλαδή. Καί ἔχει ἀρχίσει καί συζητιέται καί ἐδῶ τό θέμα αὐτό τῆς εὐθανασίας. Ἐκεῖ φτάνει ἡ ἔλλειψη νοήματος ζωῆς!

Σκοπός, ἡ διαφθορά τῶν παιδιῶν



Τοῦ κ. Γεωργίου Τραμπούλη, Θεολόγου

Στό βιβλίο τοῦ μακαριστοῦ πατρός Χαραλάμπους Βασιλοπούλου, «Τά Πρωτόκολλα τῶν σοφῶν τῆς Σιών», στό Θ΄ Πρωτόκολλο, ἀναφέρεται ὅτι «Ἐθέσαμε χεῖρα εἰς τήν δικαιοσύνην, εἰς τάς ἐκλογάς, εἰς τόν τύπον, εἰς τήν ἀτομικήν ἐλευθερίαν, καί πρό παντός εἰς τήν ἐκπαίδευσιν καί τήν ἀνατροφήν αἵτινες εἶναι οἱ ἀκρογωνιαῖοι λίθοι τῆς ἐλευθέρας ὑπάρξεως. Ἔχομεν ἀποκτηνώσει καί διαφθείρει τήν χριστιανικήν νεολαίαν δι’ ἀνατροφῆς βασιζομένης ἐπί ἀρχῶν καί θεωριῶν ψευδῶν, ὡς γνωρίζομεν, ἀλλ’ αἱ ὁποῖαι ἐνεπνεύσθησαν ὑφ’ ἡμῶν». Στό σχόλιό του ὁ μακαριστός πατήρ σημειώνει «Προσέξατε πολύ αὐτάς τάς γραμμάς τῶν “Πρωτοκόλλων”!…Ὅσον ἀφορᾶ τήν ἐκπαίδευσιν, τό ποῦ περιῆλθεν αὕτη ὅλοι γνωρίζουμε! Ἡ διδασκαλία τοῦ σέξ ἀπό τάς τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ “ἀπέδωσε” ἄριστα! ἀποτελέσματα. Ἤδη σέ πολλά μέρη τοῦ κόσμου, κορασίδες “καί 12 ἐτῶν γεννοῦν ὑγιέστατα βρέφη! Καί ἐπιχειρεῖται ἤδη μέ λύσσα ἡ “διδασκαλία” αὐτή νά μπῆ καί στά Ἑλληνικά Σχολεῖα…(!!!)”».

Αὐτά ἀνέφερε ὁ πατήρ Χαράλαμπος τό 1979, ὅταν ἔγινε ἡ πρώτη ἔκδοση τοῦ βιβλίου, σαράντα πέντε χρόνια μετά ἡ ἑλληνική κυβέρνηση καί ὅλο τό πολιτικό σύστημα, μέ τήν ἀδιαφορία τῆς ὑπνώττουσας διοικούσης Ἐκκλησίας καί τοῦ πνευματικοῦ κόσμου, τό μάθημα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης ἀποτελεῖ πλέον μέρος τοῦ σχολικοῦ προγράμματος καί μάλιστα ἀπό τό Νηπιαγωγεῖο μέ νόμο τοῦ κράτους, ὁ ὁποῖος ψηφίσθηκε τήν 11η Ἰουνίου 2020!

Τό κίνημα «Μαμά Μπαμπάς καί Παιδιά», τό ὁποῖο πρόκειται γιά μία συλλογική προσπάθεια γιά τήν ἀνάδειξη, ὑπεράσπιση καί προώθηση τῶν ἀξιῶν καί ἰδανικῶν τῆς Ἑλληνορθόδοξης Οἰκογένειας, σέ ἐνημερωτικό φυλλάδιο πού ἐξέδωσε σχετικά μέ τό μάθημα ἀναφέρει:

«Τά προγράμματα αὐτά ὑποτίθεται πώς προωθοῦν μέ ἐπιστημονικό τρόπο τήν σεξουαλική καί ἀναπαραγωγική ὑγεία. Στήν πραγματικότητα, κανένας ἀπό τούς στόχους αὐτούς δέν ἐπιτεύχθηκε στίς χῶρες ὅπου ἐφαρμόσθηκαν. Ἀντ’ αὐτῶν, καί μέ τήν ὑποστήριξη παγκόσμιων ὀργανισμῶν, ὅπως ὁ Π.Ο.Υ. καί ἡ UNESCO, τά προγράμματα αὐτά προωθοῦν τά λεγόμενα “σεξουαλικά δικαιώματα”. Δηλαδή:

Εἰδωλολατρικές καί σατανικές διδασκαλίες τῆς ἑταιρίας Σκοπιά


Γεωργίου Τσιμπιρίδη

ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΚΟΠΙΑ

ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

«Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες» (Ματθ. 7:15)

(Η παράγραφος που ακολουθεί είναι τμήμα απαντήσεως που έστειλαν γραπτώς, με συγκεκριμένη δηλαδή επιστολή, οι Μάρτυρες τού Ιεχωβά την 10ην Μαρτίου 2012 εις το Αντιαιρετικό Γραφείο τής Ιεράς Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου.)

«Ίσως κι εσείς να ακούσατε για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά από τρίτους, αλλά ποτέ να μη μιλήσατε με αυτούς και συνεπώς δε γνωρίζετε ακριβώς τις διδασκαλίες τους. Σας κάνουμε λοιπόν γνωστό ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι αληθινοί χριστιανοί που έχουν σαν οδηγό και καθοδηγούνται από ολόκληρη την Αγία Γραφή, δηλαδή, και τις Εβραϊκές και τις Ελληνικές Γραφές, και δεν πλανώνται από άλλες ανθρώπινες παραδόσεις όπως εσείς. Το δόγμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά δεν μολύνεται από αρχαίες Ελληνικές ειδωλολατρικές διδασκαλίες και φιλοσοφίες όπως εσείς, ούτε επιτρέπουμε να εισχωρήσει στο δόγμα μας καμία από αυτές. Παραμένουμε στις διδασκαλίας μας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και των αποστόλων του, και δε δεχόμαστε καμία από τις μεταγενέστερες αποστατικές διδασκαλίες. (2 Θεσ. 2:3-4) «Ας μη σας παραπλανήσει κανείς με κανέναν τρόπο, επειδή αυτή δεν θα έρθει αν δεν έρθει πρώτα η αποστασία και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της ανομίας, ο γιός της καταστροφής. Αυτός εναντιώνεται και εξυψώνει τον εαυτό του πάνω από τον καθένα που αποκαλείται ‘θεός’ ή αντικείμενο ευλαβικού σεβασμού, ώστε κάθεται στο ναό Του Θεού, δείχνοντας δημόσια ότι είναι θεός».

Πάντα ὁ πόλεμος εἶναι πνευματική ζημιά...

❈ Πάντα ὁ πόλεμος εἶναι πνευματική ζημιά. Καί γιά τόν πόλεμο τοῦ 1821 λένε - δέν εἶναι δική μου γνώμη, πολλοί τό λένε - ὅτι ἄν δέν βιαζόμαστε νά πάρουμε τά ὅπλα, θά εἴχαμε πολύ καλύτερη ἐξέλιξη. Δηλαδή ποιά εἶναι ἡ καλύτερη ἐξέλιξη πού ἐνδεχομένως νά εἴχαμε; Νά ἀνασυσταθεῖ τό λεγόμενο Βυζαντινό Κράτος, ἡ Ρωμανία. Ἐμεῖς ἁρπάξαμε τά ὅπλα, δῆθεν μέ τήν δύναμή μας καί τελικά μᾶς ἔκλεισαν σ’ αὐτό τό μικρό κρατίδιο. Ἐνῶ, θυμᾶστε πολύ καλά ὅτι ἡ Ἐπανάσταση ξεκίνησε μέ τόν Ὑψηλάντη ἀπό τήν Ρουμανία, τήν Μολδοβλαχία, ἀπό τό Ἰάσιο. Γιατί τό ὄνειρο καί τῶν φιλικῶν ἦταν νά ἀνασυσταθεῖ τό Βυζαντινό Κράτος.

Βιώματα ἀξίων κληρικῶν


Βιώματα ἀξίων κληρικῶν

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Οἱ ἄξιοι κληρικοὶ εἶναι συνδεδεμένοι μὲ τὶς ἐνορίες τους καὶ διακονοῦν μὲ ἰδιαίτερο ζῆλο τοὺς ἀνθρώπους. Ἡ σκέψη τους εἶναι πάντα σ’ αὐτοὺς κι ἐκεῖ­νοι τοὺς σέβονται καὶ χαίρονται μὲ τὴν παρουσία τους. Ὑπάρχει ἕνας μυστικὸς σύνδεσμος μὲ τοὺς ἐνορίτες τους, χωρὶς νὰ τὸν φανερώνουν μὲ λόγια, ἀλλὰ πάντα μὲ μικρὲς ἢ μεγάλες πράξεις. Ἐκεῖνοι τοὺς ἀγαποῦν καὶ αὐτοὶ τοὺς προσφέρουν. Καὶ στὶς περιπτώσεις ποὺ μετατίθενται – γιὰ λόγους ποὺ κρίνουν οἱ οἰκεῖοι μητροπολίτες – τὰ ἴδια συναισθήματα ἔχουν καὶ γιὰ τοὺς νέους ἐνορίτες τους, παρόλο ποὺ τοὺς εἶναι ἄγνωστοι. Ἡ βαθιὰ βίωση τοῦ μυστηρίου τῆς ἱερωσύνης τοὺς διατηρεῖ πάντα πρόθυμους καὶ ἀκαταπόνητους στὸ ποιμαντικό τους ἔργο. Ἡ ἀγάπη τους δὲν μειώνεται καὶ τὸ ἐκκλησιαστικό τους φρόνημα μένει πάντα ἴδιο. Οἱ τόποι ἀλλάζουν, ὅπως καὶ οἱ ἐνορίτες, ἀλλὰ οἱ πνευματικὲς ἀνάγκες τῶν ἀνθρώπων ὑπάρχουν καὶ πρέπει νὰ ἱκανοποιοῦνται παντοῦ μὲ τὸν ἴδιο τρόπο. Οἱ ἀληθινοὶ ποιμένες δὲν εἶναι κάλαμοι ὑπὸ ἀνέμων σαλευόμενοι!

Οἱ ἀναμνήσεις τῶν ἄξιων κληρικῶν ἀπὸ τὶς προηγούμενες ἐνορίες τους παραμένουν πάντα ζωντανές. Τὰ ὡραῖα βιώματα τῆς διακονίας τους ἐκεῖ τούς ἐπηρεάζουν θετικὰ ἢ καλύτερά τούς τροφοδοτοῦν πνευματικά, γιὰ νὰ διατηροῦν ἀμείωτο τὸν ἱερό τους ζῆλο. Οἱ συναντήσεις μὲ παλιοὺς ἐνορίτες εἶναι θερμὲς ἀπὸ συναισθήματα ἀγάπης. Ἀκόμα κι ἐκεῖνοι ποὺ δὲν εἶχαν ἐπηρεαστεῖ ἀπὸ τὴ διακονία τους στὸ βαθμὸ ποὺ θὰ ἔπρεπε, χαίρονται, νοσταλγοῦν καὶ τοὺς θέλουν πάλι μαζί τους!

Εἶναι ἀδιανόητος ὁ κοινὸς ἑορτασμός τοῦ Πάσχα, ἀφοῦ οἱ ἱεροὶ Κανόνες ἀπαγορεύουν μὲ αὐστηρότητα καὶ τὴν ἁπλῆν συμπροσευχὴν μὲ αἱρετικούς.


Τὴν 14ην Ὀκτωβρίου 2024 ἐτελέσθη ὑπὸ τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Διώτη εἰς τὴν αἴθουσαν τῆς Πανελληνίου Ὀρθοδόξου Ἑνώσεως (Κάνιγγος 10) ἁγιασμὸς διὰ τὴν εὐόδωσιν τῶν πνευματικῶν δραστηριοτήτων ὑπὲρ τῶν Ἑλληνορθοδόξων Παραδόσεων τοῦ Γένους ἡμῶν.
Ἐν συνεχείᾳ ὁ π. Ἰωάννης ὡμίλησε κυρίως διὰ τὸ νέον σκάνδαλον τοῦ παραπαίοντος Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου π. Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος ἀπεφάσισεν, αὐθαιρέτως καὶ ἀντικανονικῶς, νὰ γίνη κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ προσεχοῦς Πάσχα 2025 μὲ τὴν Ἀνατολικὴν καὶ Δυτικὴν Χριστιανοσύνην. Ἐξομοιώνει ὁ Πατριάρχης τὴν Ὀρθοδοξίαν μὲ τὸν Παπισμόν.

Περί Μνήμης Θανάτου

❈ Εἴτε ἐργάζεσαι, εἴτε βαδίζεις, εἴτε τρώγεις, νά λές πάντοτε εἰς τόν ἑαυτό σου: «Ἐάν τώρα μέ καλέσει, ὤ ψυχή μου, ὁ Θεός, τί θά γίνει;». Πρόσεξε τί θά σοῦ ἀπαντήσει ἡ συνείδησή σου καί πραγματοποίησε γρήγορα αὐτό πού θά σοῦ ὑποδείξει. Αὐτή τή στιγμή εἶσαι ἕτοιμος;

1 Νοεμβρίου. Κοσμᾶ καὶ Δαμιανοῦ τῶν ἀναργύρων καὶ τῆς μητρὸς αὐτῶν Θεοδότης. Δαυὶδ ὁσίου τοῦ ἐν Εὐβοίᾳ (ιϛ΄ αἰ.), Ἰακώβου ἱερομάρτυρος τοῦ ἐν Αἰτωλίᾳ καὶ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῶν ἁγίων, Νοεμβρίου 1ῃ (Α´ Κορ. ιβ´ 27 - ιγ´ 8).

Α Κορ. 12,27      Ὑμεῖς δέ ἐστε σῶμα Χριστοῦ καὶ μέλη ἐκ μέρους.

Α Κορ. 12,27            Σεις, λοιπόν, οι Χριστιανοί είσθε σώμα Χριστού και ο καθένας σας είναι επί μέρους μέλος, που κατέχει την ταιριαστήν θέσιν δι' αυτόν και δι' ολον το σώμα.

Α Κορ. 12,28      Καὶ οὓς μὲν ἔθετο ὁ Θεὸς ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ πρῶτον ἀποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, ἔπειτα δυνάμεις, εἶτα χαρίσματα ἰαμάτων, ἀντιλήψεις, κυβερνήσεις, γένη γλωσσῶν.

Α Κορ. 12,28            Και άλλους μεν έθεσεν ο Θεός εις την Εκκλησίαν του πρώτον μεν αποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους· έπειτα άλλους τους έθεσε εις αναλόγους θέσεις και τους έδωσε την δύναμιν να κάνουν θαύματα, άλλους ώρισε να έχουν χαρίσματα εις θεραπείαν ασθενειών, εις άλλους έδωσε χαρίσματα φροντίδος και επιμελείας δια τους πτωχούς και πάσχοντας, χαρίσματα διοικητικά εις την Εκκλησίαν, χαρίσματα διαφόρων γλωσσών. (Ο καθένας κατά την ικανότητα του έχει λάβει από τον Θεόν το χάρισμά του και την θέσιν του).