Σελίδες

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Μήν ἀφήνεις νά σέ καταπιέζει ὁ εὐμετάβλητος κόσμος... Τρομοκράτησε τόν κοσμοκράτορα!

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ π.ΔΑΝΙΗΛ ΣΟΥΣΟΓΙΕΦ + ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ


-Πως εργάζεστε με τις κοινότητες των εκπατρισμένων;Ας πάρουμε για παράδειγμα την κοινότητα των Αζερμπαιτζανων.;Πως διεισδύετε στην κοινότητα τους;Τι τους λέτε;
-Δεν μπορώ να σας πω για τους Αζερμπαιτζανους,δεν έχω εργαστεί μαζί τους.Μπορώ όμως να σας πω για τους Τατάρους.Πήγαινα συχνά στο πολιτιστικό κέντρο των Τατάρων.Είναι η τρίτη μεγαλύτερη εθνότητα στη Μόσχα.Η αποστολή μας είχε επιτυχία.Πολλοί Τατάροι έγιναν χριστιανοι,κυρίως νέοι.Τους μιλούσα στην ταταρική γλώσσα.Σκοπός μας είναι να ρίξουμε τα τείχη που χωρίζουν την κουλτουρα της κάθε εθνότητος και που τους εμποδιζουν να έρθουν στην Ορθοδοξία.Το μήνυμα ότι η Ορθοδοξία είναι παγκόσμια πίστη,όπου όλα τα έθνη έχουν κληθεί,ακόμη σκανδαλιζει πολλους.

-Πως πρέπει να συμπεριφέρεται ένας νεαρός ιεραπόστολος μιλώντας με κάποιον της ηλικίας του;
-…είναι δύσκολο για έναν νέο να πάει κόντρα στην παρέα του,να γίνει το μαύρο πρόβατο,το ουσιώδες είναι να έχει θάρρος.Όταν ήμουν εγώ νέος θεωρουσαμε ότι σου ανεβάζει το πρεστίζ το να είσαι διαφορετικός από τους άλλους.Πιστεύω ότι πρέπει να επιστρέψουμε σ΄άυτήν την παράδοση.Το μαύρο πρόβατο είναι ένα ευγενές ζώο από καλή ράτσαΈνας αληθινός χριστιανός πρέπει να το θυμάται αυτό.Αν δεν έχει τη δύναμη να ζητάει τη βοήθεια του Θεού.Ένας νεαρός ιεραποστολος θα πρέπει να ετοιμαστεί:τα λόγια του θα προκαλέσουν σκάνδαλο και αγανάκτηση.Αλλά δεν πρέπει να φοβάται.Η αποστολή μας εγκείται στο να λέμε πράγματα δυσαρεστα.Παρατηρήσατε ότι όταν διαβάζετε την Βίβλο αισθάνεστε άβολα;Το βιβλίο αρχίζει να σας κρίνει.Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να βάλετε την αλήθεια στην άκρη.

Άλλο λάθος που μπορεί να κάνει ο ιεραπόστολος είναι να απευθυνεται σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων.Μία αποστολή για παιδιά,μία για νέους…Πολλοί καλλιερημένοι και έξυπνοι νεαροί δεν το δέχονται αυτό.Γιατί;Επειδή όταν μιλάμε με τους νέους στη γλώσσα τους με συγκατάβαση τους καθηλώνουμε σάυτό το επίπεδο.Εμείς πρέπει να το ανυψώσουμε και όχι να τους κρατάμε σ΄ένα επίπεδο που ίσως να έχουν ξεπεράσει.Είναι καλύτερο να μιλάμε στα παιδιά σαν να είναι ήδη έφηβοι.Θυμάστε τι τραγουδάει ο χριστιανός τραγουδιστης Μακάρεφ:’’Μην αφήνεις να σε καταπιέζει ο ευμετάβλητος κόσμος’’Αυτό θα έπρεπε να είναι το σύνθημα όχι μόνο των ιεραποστόλων αλλά όλων των ορθόδοξων χριστιανών.
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε την προσευχή και τον εκκλησιασμό επειδή μια λανθασμένη ιεραποστολική υπερβολή μπορεί να υποδουλώσει τόσο τον άνθρωπο που να πάψει να προσεύχεται και να εκκλησιάζεται.

-Γιατί πρέπει να εκκλησιαζόμαστε κάθε Κυριακή;
-Επειδή έτσι είπε ο Χριστός.Έξι μέρες να εργάζεσαι και την εβδόμη να την αφιερώνεις στον Κύριο και Θεό σου.Εκείνος μπορει να μας ζητήσει ως θυσία ένα μέρος του χρόνου μας.
Εάν το θέλετε εμείς οι χριστιανοί είμαστε τρομοκράτες,είμαστε μέλη μιας επαναστατικής ομάδας που μάχεται τον άρχοντα του αιώνος τούτου,τον διάβολο.Οι εκκλησίες είναι οι ενδιάμεσοι σταθμοί .Εκεί δεχομαστε πληροφορίες από την κυβέρνηση μας:κωδικους(Καινή Διαθήκη),ενισχύσεις(Θ. Ευχαριστία) και στήριξη από την κοινότητα.Κατέχουμε πολλές τεχνικές για να κάνουμε τρομοκρατικές επιθέσεις ενάντια στον άρχοντα του αιώνα τούτου.Σύμφωνα με τους κανόνες της εκκλησίας όποιος λείψει αδικαιολόγητα τρεις Κυριακές στη σειρά στην εκκλησία τιμωρειται με ακοινωνησία.
Συχνά αυτή που δεν συμμετέχουν στις ακολουθίες της εκκλησίας βαριούνται εύκολα.Αυτοι που νομίζουν ότι κοιμώμενοι την Κυριακή αναπληρώνουν τον ύπνο που έχασαν την υπόλοιπη εβδομάδα και δεν πηγαίνουν στη Θεία Λειτουργία σύντομα θα καταλάβουν ότι ο κυριακάτικος ύπνος δεν προκαλεί ευχαρίστηση.Μπορείς να φας και να αισθάνεσαι πεινασμένος ή να κοιμηθείς 25 ώρες και να νυστάζεις.ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΗ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.Αν είσαι ερωτευμένος με κάποιον.θέλεις να τον βλέπεις συνέχεια,να επικοινωνείς μαζί του.Δεν πρέπει να σε καταναγκάσει κανένας να πας στη συνάντηση,έτσι δεν είναι;Ο χριστιανισμός ανυψώνεται πάνω σ΄άυτην την αγάπη μεταξύ Θεου και ανθρώπου.
Είναι σημαντικό να μην ψάχνεις δικαιολογίες εάν λείψεις από μια ακολουθία.Μπορείς να βρεις χίλιες δικαιολογίας αλλά το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χειροτερέψεις την κατάστασηΠρέπει να παλαίψουμε χωρίς έλεος ενάντια στην αμαρτία και στην ακηδία.Οι χριστιανοί είναι πλάσματα άλλης φύσεως.Υπάρχει ο Homo Sapiens και o Homo Christian

-Ο κάθε άνθρωπος έχει τον τρόπο του να πλησιάσει την εκκλησία.Εσείς ως ιεραπόστολος θα ξέρετε πολλές ιστορίες ανθρώπων που έγιναν Ορθόδοξοι-Γιατί να ψάξουμε μακρυά;Εχουμε στην ενορία μας την Τατιάνα Ιμράνοβα,η οποία είναι βοηθός μου.Αυτή από τον ισλαμισμό πέρασε στον αποκρυφισμό και έπειτα έγινε Ορθόδοξη.Άρχικά ο Χριστός ήταν γι΄άυτη μία δίοδος σωτηρίας.Έπειτα άρχισε να γνωρίζει πιο καλά την Ορθοδοξία.Οσο πιο πολύ γινόνταν αυτό,τόσο πιο πολύ την κατηγορούσαν οι γονείς της.Παράξενο-όσο πιο άσχημα της φέρονταν τόσο πιο μεγάλα προβλήματα είχαν.Για παράδειγμα την καταραστηκαν,της πέταξαν τις εικόνες και το ίδιο βράδυ έπιασε φωτιά το κατάλυμα τους.
Υπάρχουν και περιπτώσεις θαυμάτων.Μια φορά ένα ζευγάρι Πεντηκοστιανων έφεραν το παιδί τους σ΄εμένα.Είχαν πάρει το παιδί τους σε κάθε είδους «γιατρούς».Αποτέλεσμα ναέχει επί τρείς μήνες 39 πυρετό.Τίποτα δεν τον βοηθούσε.Τον βαπτίσαμε κατά τη Θεία Λειτουργία.Τον κοινώνησα και έφυγε για το σπίτι.Κοιμήθηκε και όταν ξύπνησε είχε 36,6.Από τότε δεν ξαναρρώστησε.
Συμβαίνει κάποιες φορές να εξηγεις σε κάποιον τα πάντα.Με τον νου του σου δίνει δίκιο,με την καρδιά του όμως δεν το δέχεται.Να προσευχόμαστε για αυτόν,για ν΄αλλάξει.Πάντοτε συμβαίνει όταν διαβάζουμε ειδικές προσευχές για την επιστροφή στην πίστη των απολολώντων,να έχουμε πολλές βαπτίσεις.
Αν θέλεις θάυματα πρέπει να γίνεις ή ιεραπόστολος ή μάρτυρας.Ενώ αν θέλεις να μιλήσεις στον άλλον για το Θεό,πρέπει να αισθανθείς πρώτα ο ίδιος τη δύναμη του.

Μετάφραση:proskynitis.blogspot.com
Πηγή www.pravmir.com

Νέος Ιερομάρτυς Δανιήλ Σισόεφ (12/01/1974 – 19/11/2009)


undefined
Δεκατέσσερις φορές απειλές από τηλεφώνου και αναρίθμητα e-mail: «Θέλεις να δεις πολλά θαύματα. Μάλλον πρέπει να γίνεις ιεραπόστολος ή Μάρτυρας».
Εναρκτήρια πρόταση του μακαριστού π. Δανιήλ σε συνέντευξη που έδωσε πριν τρία χρόνια. Έφυγε από εξ επαφής σφαίρες στο κεφάλι και στο στήθος. Εν ψυχρώ δολοφονία στις 19 Νοεμβρίου, μέσα στο ναό του Αγίου Θωμά, στη Μόσχα, του οποίου ήταν προϊστάμενός του. Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν στόχος Ισλαμιστών, αφού πριν τέσσερα χρόνια ήρθε σε δημόσια αντιπαράθεση με τον Αλή (Βιατεσλάβ) Πολόζιν, Ρώσο πρώην ορθόδοξο ιερέα, που είχε προσχωρήσει στους μουσουλμάνους.
Είχε προσεγγίσει τους νεοπαγανιστές Ρουντόβερ, ενώ είχε εχθρούς υπερεθνικιστές και σταλινικούς κομμουνιστές. Τα τελευταία δύο χρόνια είχε ασκήσει κριτική στους τελευταίους, επειδή δημόσια και ανερυθρίαστα κήρυτταν Στάλιν, αντί για Χριστό, σε μεγάλες ομάδες μαθητών και φοιτητών.

Βιογραφικά

Γεννήθηκε στις 12 Ιανουαρίου του 1974 στη Μόσχα από οικογένεια δασκάλων. Ο πατέρας του ήταν ιερεύς, εφημέριος του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στο «Ιασένεβο», και δάσκαλος στο ορθόδοξο κλασσικό γυμνάσιο. Στο ίδιο σχολείο η μητέρα του δίδασκε κατήχηση. Εκείνος βοηθούσε τον πατέρα του στο ιερό, όταν υπηρετούσε στο ναό του Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστή, και έψαλλε στη χορωδία. Το καλοκαίρι του 1988 πήρε μέρος στις αναστηλωτικές εργασίες του μοναστηριού της Όπτινα. Όταν αναστηλώθηκε ο ναός των Αγίων Πάντων, έψελνε στη χορωδία. Ο εφημέριος του εκεί ναού π. Αρτέμιος Βλαντιμίροφ του συνέστησε να μπει στο Θεολογικό Σεμινάριο της Μόσχας. Τελείωσε το γυμνάσιο το 1991 και μπήκε στο θεολογικό σεμινάριο. Σπούδαζε και συγχρόνως διηύθυνε τη μικτή χορωδία της εκκλησίας των Αγίων Πάντων.
Το 1994, ο επίσκοπος Ροστισλάβ του Μαγκαντάν τον χειροθέτησε αναγνώστη. Στιε 13 Μαΐου του 1995, παντρεύτηκε την Ιουλία Μιχαΐλοβνα Μπρικίνα. Ο γάμος τους έγινε στο ναό του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου. Τον ίδιο χρόνο γεννήθηκε η πρώτη του κόρη, η Ιουστίνη.
Στιε 13 Μαΐου του 1995 χειροτονήθηκε σε διάκονο. Αποφοίτησε από το θεολογικό Σεμινάριο στις 14 Ιουνίου του 1995 και φοίτησε δι΄αλληλογραφίας στη Θεολογική Ακαδημία της Μόσχας, απ΄όπου αποφοίτησε το 2000. Τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου το συμβούλιο της Ακαδημίας δέχτηκε τη διατριβή του με τίτλο: «Ανθρωπολογία και ανάλυση της 7ης Ημέρας των Αντβεντιστών και η κοινωνία του Παρατηρητηρίου». Μετά την αποφοίτηση του από το Σεμινάριο διορίζεται, με πατριαρχικό διορισμό, εφημέριος στην εκκλησία της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο βουλγαρικό μετόχι. Από το Σεπτέμβρη του 1995 δίδασκε το μάθημα: «Νόμος του Θεού» στους τελειόφοιτους του «Ιασένεβο». Το Μάϊο του 2000 βραβεύτηκε για τη διδασκαλία του από το τμήμα της Θρησκευτικής Παιδείας και Κατήχησης.
Από τον Αύγουστο του 1996 έκανε ιεραποστολικές, αγιογραφικές συζητήσεις στο Πατριαρχικό Μετόχι Κρίουτσι, σε ανθρώπους που είχαν μπει σε σέκτες και σε αποκρυφιστές. Όλο το ιεραποστολικό του έργο άρχιζε από το Κέντρο Επανένταξης του Αγίου Ιωάννου Κρονστάνδης, που διηύθυνε ο ιερομόναχος Ανατόλιος Μπερεστόφ. Το 1999, με τις ευλογίες του Ρώσου Πατριάρχη, εξέδωσε το βιβλίο του: «Το χρονικό της Αρχής», που αφορούσε το δόγμα της Δημιουργίας. Το μοναστήρι του Στρατένσκι επιμελήθηκε την έκδοση.
Το 2001 χειροτονήθηκε ιερεύς. Τον ίδιο χρόνο γεννήθηκε η δεύτερη κόρη του, Ντοροφέγια. Εφημέριος στο ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, ήταν παράλληλα γραμματεύς του Ιεραποστολικού και Επιμορφωτικού Κέντρου Σεστοντέφ, καθώς και μέλος του επαναενταξιακού κέντρου για θύματα ολοκληρωτικών πολιτικών αποκλίσεων και ψευδοθρησκευτικών κινήσεων. Έγραψε στο διάστημα αυτό και ένα δεύτερο βιβλίο: «Η Εξαήμερος ενάντια στην εξέλιξη».
Έγραψε πολλά άρθρα σχετικά με τη δημιουργία του κόσμου και αντιαιρετικά.
Αξίζει να επισημανθεί ότι σε πρόσφατη συνέντευξη της πρεσβυτέρας του αειμνήστου ιερέως τονίστηκε το γεγονός ότι ο πατήρ Δανιήλ της είχε μιλήσει πριν από καιρό για την μαρτυρική κοίμησή του και μάλιστα της είχε υποδείξει ποια φορεσιά του είχε επιλέξει να του φορέσουν, όταν θα αναχωρούσε.
Πηγή: Μ. Μπινιάρη, Μάρτυρας Πατήρ Δανιήλ Σισόεφ, Εφημερίδα Χριστιανική, 7 Ιανουαρίου 2010

17 Μαρτίου, 2010 — VatopaidiFriend

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου