Σελίδες

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Tό νά φορᾶ κάποιος μάσκα-προσωπεῖο στόν Ναό τοῦ Θεοῦ εἶναι βλασφημία στό Ἅγιο Πνεῦμα, ἀπιστία καί ἀσέβεια


ΕΙΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΕΝ ΤΡΙΑΔΙ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ. ΑΡΧΙΜ ΣΆΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ. 

ΤΟ ΝΑ ΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣΚΑ-ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΑΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ

Τό προσωπείο - μάσκα εἶναι:
1) Βλασφημία στό Αγιο Πνεῦμα πού κατοικεῖ στον ναό. Εἰσάγει τήν ἀμφιβολία καί τήν ἰδέα ὅτι μπορεῖ ὁ πιστός νά μολυνθεῖ ἀπό τόν ναό ἤ τόν ἀδελφό του μέσα στόν ναό. 
2)Απαξίωση τοῦ κατ' εἰκόνα, κάλυψη τῆς εἰκονας τοῦ Χριστοῦ, πού κατ΄ ἐξοχήν φανερώνεται στό πρόσωπό μας. 
3) Παραβίαση τοῦ 62ου Κανόνα τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου πού ἀπαγορεύει νά φορᾶμε προσωπεῖα.
4)Παραβίαση τῆς ἐντολῆς πού μᾶς λέγει ὅτι «ἀνακεκαλυμμένῳ προσώπω» νά λατρεύουμε τόν Θεό καί νά βλέπουμε τήν Δόξα Του κοινωνόντας πρόσωπο πρός πρόσωπο μέ τόν Κύριο καί μέ τούς ἀδελφούς μας. 
5) Αλλοιωση της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ Π.χ μέ τήν μάσκα εἶναι ἀδύνατη ἡ ἐκπλήρωση τοῦ λειτουργικοῦ ἀσπασμοῦ στήν Θ. Λειτουργία, καθώς καί τοῦ ἀσπασμοῦ τῶν Ἁγίων εἰκόνων, τῆς χειρός τοῦ ἱερέως καί τῶν Ἁγίων λειψάνων. Ὅλα αὐτά εἶναι ἐντολές τοῦ Κυρίου Ο Οποίος μᾶς δίδαξε πῶς νά τελοῦμε τήν Θ. Λειτουργία. Ἐπίσης επισης εἶναι παραβίαση τῶν ἐντολῶν του Αγίου Πνεύματος τῶν Ἁγίων ΠατέρωνὍποιος το Οποιο όρισε ότι όποιος δέν ἀσπάζεται μέ τά χείλη του τίς Ἅγιες Εἰκόνες ἀφορίζεται (Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος)
6) Η θεία λατρεία θυμίζει καρναβάλι και πληττεται ἡ εὐλάβεια γενικώς και κατ' εξοχήν κατά τήν Θ. Κοινωνία. Μέ τό αἷμα τοῦ Χριστοῦ στά χείλη πῶς μπορεῖ μετά αὐτός πού κοινώνησε νά φορέσει τήν μάσκα; 
ΣΥΜΠΕΡΆΣΜΑΤΙΚΑ: 
ΤΟ ΝΑ ΦΟΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΕΙΝΑΙ 

Α)ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ

Β)ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ (ΔΟΓΜΑ) ΚΑΙ ΖΩΗ( ΗΘΟΣ)

Γ)ΑΛΛΟΙΩΣΗ- ΓΕΛΟΙΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ.

Δ) ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΊΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΥΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΒΆΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΦΈΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΟΝΑ ΤΟΥ 

Ε) ΑΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ 

ΤΩ ΔΕ ΤΡΙΑΔΙΚΩ ΘΕΩ ΗΜΩΝ 
ΔΟΞΑ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ 

 ΑΡΧΙΜ ΣΆΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΊΤΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου