Σελίδες

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Ὀλυμπιακοὶ Ἀγῶνες - Παρίσι: Ἡ Ἑωσφορικὴ τελετή τοὺς ξεμπρόστιασε παγκόσμια - Ὅσο ἀγριότερα βρυχᾶται τὸ «θηρίο», τόσο ἀποκαλύπτονται τὰ «κεφάλια» του

Ὁ κόσμος ξυπνάει - Ἡ βλάσφημη τελετὴ ἔναρξης τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων στὸ Παρίσι, γύρισε μπούμερανγκ στὰ νεοταξικὰ διευθυντήρια!

 

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

 

Ἐξαιρετικὸ τὸ ἐκκλησιαστικὸ «timing» νὰ συμπέσει τὸ κυριακάτικο Εὐαγγέλιο τῆς θεραπείας τῶν δαιμονισμένων τῶν Γεργεσηνῶν, μὲ τὴν ἑβδομάδα ἔναρξης τῶν συγκεκριμένων Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων. Στὸ Παρίσι εἴδαμε τὴν πιὸ ἑωσφορικὴ τελετὴ ποὺ εἶχε νὰ προσφέρει ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων, μέχρι τὴν ἑπόμενη.
Μόνο ποὺ στὴν περίπτωση τῶν Γεργεσηνῶν (Ματθ. η΄ 28 – θ΄ 1) , οἱ χοῖροι δὲν ἄντεξαν δευτερόλεπτο τὴ δαιμονικὴ κατοχὴ καὶ ὅρμησαν νὰ καταποντιστοῦν στὴ λίμνη τῆς Γεννησαρέτ. Ἐνῷ στὸ νεοταξικὸ «εὐαγγέλιο» γιὰ χοίρους ποὺ διαδίδεται σήμερα, ἡ δαιμονοπληξία εἶναι αἰτία καύχησης. Καὶ στὰ βρώμικα νερά τοῦ Σηκουάνα, εἴχαμε μιὰ παγκόσμια φιέστα ποὺ διακήρυξε τὴν κυριαρχία τῆς «λεγεῶνας» σὲ ὅλα τὰ ἔθνη.
Γιὰ ὅλους τοὺς βλάσφημους συμβολισμοὺς καὶ τὶς σατανοκίνητες... ἐμπνεύσεις τῶν διοργανωτῶν τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων «Παρίσι 2024» ἔχουν γραφτεῖ ἤδη πολλὰ καὶ τὸ θέμα ἔχει ὑπερκαλυφθεῖ. Ἐπιγραμματικὰ μόνο θὰ κάνω κάποιες παρατηρήσεις.


Εἴδαμε ὅλοι τὸν περιβόητο «μυστικὸ δεῖπνο» τῶν τραβεστὶ νὰ διακηρύσσει ὅτι νέοι «ἀπόστολοι τῶν ἐθνῶν» εἶναι οἱ «ζηλωτὲς» τῆς ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Ἔχουμε γράψει ἐπανειλημμένως ἄλλωστε ὅτι ὁ Λοατκισμὸς ἔχει λάβει μορφὴ διεθνοῦς πανθρησκείας, μὲ δικούς της πιστούς, δικά της σύμβολα, δικές της «ἱερὲς» ἑορτὲς (Pride), δικό της «ἱερατεῖο», δικούς της «προφῆτες» σὲ κάθε χώρα (βλέπε Καπουντζίδη, Σεργουλόπουλο, Βαλλιανάτο στὴν Ἑλλάδα) καὶ ἀκόμα καὶ συμβολικοὺς «ἀποστόλους», ὅπως εἴδαμε.


Στὸ κέντρο τοῦ τραπεζιοῦ τοῦ παγανιστικοῦ «δείπνου», ἀναπαριστοῦσε τὸν Χριστὸ μιὰ εὐτραφὴς «queer» λεσβία ἑβραϊκῆς καταγωγῆς, ποὺ δηλώνει dj καὶ ΛΟΑΤΚΙ+ ἀκτιβίστρια. Στὸ κεφάλι της φοροῦσε ἕνα ἀσημένιο στέμμα μὲ 7 ἀκτῖνες, γιὰ τὸ ὁποῖο εἰπώθηκαν διάφορες θεωρίες.


Ἂν λάβουμε ὑπόψιν ὅτι στὸν (πραγματικὸ) Μυστικὸ Δεῖπνο, ὁ Χριστὸς ἀποκάλυψε στοὺς μαθητὲς γιὰ πρώτη φορὰ τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Κοινωνίας, τότε στὸ Νεοταξικὸ «δεῖπνο» τοῦ Παρισιοῦ, μποροῦμε νὰ ὑποθέσουμε ὅτι (ἐπι)κοινωνήθηκε παγκόσμια ἡ «σάρκα» καὶ τὸ «αἷμα» τοῦ ἀτιμασμένου ἀπὸ τὴν ἀνωμαλία, ἀνθρώπου. Τοῦ μετα – ἀνθρώπου. Ἑπομένως οἱ 7 ἀκτῖνες θὰ μποροῦσαν κάλλιστα νὰ εἶναι τὰ 7 θανάσιμα ἁμαρτήματα, ποὺ ἂν τὰ δοῦμε ἕνα – ἕνα, ἐκφράζουν ἄψογα τὴ ΛΟΑΤΚΙ+ κουλτούρα: ὀκνηρία, ἀλαζονεία, λαιμαργία (ἡ εὐτραφὴς dj ποὺ λέγαμε), λαγνεία, ἀπληστία, ὀργή, ζηλοφθονία.


Καὶ ἄλλα πράγματα θὰ μποροῦσε νὰ συμβολίζει τὸ 7, ἀλλὰ στὴν ἀντίληψή μου ταιριάζει περισσότερο μὲ τὴν παραπάνω ἑρμηνεία, ἀλλὰ ἴσως θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι καὶ μιὰ ἀναφορὰ στὴν «ἐπτάλοφο» τῆς νεοταξικῆς αὐτοκρατορίας ποὺ ἐπιδιώκουν νὰ ἱδρύσουν, τὴ νέα ἰδεατὴ «Ρώμη» (ἢ «Κωνσταντινούπολη») τοῦ ὑπερκράτους ποὺ θὰ καταργήσει ὅλα τὰ κράτη καὶ θὰ ἀποτελέσει την ὑπερ – πρωτεύουσα μιὰ παγκόσμιας ψηφιακῆς δικτατορίας.


Ἡ τελετὴ ἔναρξης στὸ Παρίσι ἦταν ἕνα ἄγος κολοσσιαίων διαστάσεων. Ἡ γελοιότητα τοῦ πράγματος, δὲν ἀναιρεῖ τὸ μέγεθος τῆς βλασφημίας. Αὐτὸ τὸ ὀπτικοακουστικὸ ἔκτρωμα δὲν εἶχε τὴ παραμικρὴ σχέση, οὔτε μὲ τὸν ὀλυμπισμό, οὔτε μὲ τὸν ἀθλητισμό, οὔτε μὲ ὁποιοδήποτε ἰδεῶδες, εὐρωπαϊκὸ ἢ πανανθρώπινο. Ἦταν μιὰ σηπόμενη κρεαταγορὰ κι ἕνα περιφερόμενο νεκροταφεῖο ἀξιῶν. Ἦταν μιὰ ξεκάθαρη κήρυξη πολέμου ἐναντίον τῆς φύσης καὶ τοῦ Θεοῦ. Καὶ αὐτὸ τὸ πολεμικὸ ἀνακοινωθὲν παρουσιάστηκε στὰ πλαίσια ἑνὸς παναθρώπινου συμβόλου εἰρήνης, τοὺς Ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες. Ἀνεστραμμένη πραγματικότητα.


Τί καλὸ βγῆκε ἀπὸ ὅλο αὐτό
Θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε πολλὰ ἀκόμα, π.χ. γιὰ τὸ logo τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων ποὺ μοιάζει ταυτόχρονα μὲ φλόγα, ἀλλὰ καὶ μὲ παρδαλή... περούκα πάνω στὸ κεφάλι μιᾶς drag queen ἢ γιὰ τὴν κινούμενη διαφήμιση ναρκωτικῶν ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα Snoop Dog ἢ γιὰ τὸν ἱππότη τῆς Ἀποκάλυψης ἢ γιὰ τὸν μπλὲ «Διόνυσο» στὴν πιατέλα ποὺ οὐσιαστικὰ μᾶς σέρβιρε μενοῦ ἀπὸ ὅλα τὰ ἀφροδίσια νοσήματα (κι αὐτὸ ταιριαστὸ μὲ τὰ δύσοσμα νερά του Σηκουάνα).


Ἂς ποῦμε καλύτερα γιὰ τὰ θετικὰ ποὺ βγῆκαν ἀπὸ αὐτὸ τὸ εἰδωλολατρικὸ καρναβάλι, γιατί γι’ αὐτὰ δὲν ἔχει μιλήσει σχεδὸν κανείς. Προέκυψαν καὶ θετικὰ ἀπὸ αὐτὸ τὸ μίασμα; Βεβαίως. Τὸ ἴδιον τῆς Νέας Τάξης, εἶναι ὅτι βασίζεται στὴν ἀταξία. Ἄρα τὸ σύστημα δὲν ἐπιδιώκει μόνο νὰ προκαλέσει τὸ χάος, ἀλλὰ βουλιάζει καὶ τὸ ἴδιο μέσα σὲ αὐτό, καὶ προδίδεται ἀπὸ αὐτό, ὅσο καὶ ἂν προσπαθεῖ νὰ τὸ κρατήσει σὲ λειτουργικὲς ρᾶγες ἐπικοινωνίας.


Καὶ κάπως ἔτσι οἱ νεοεποχίτες τοῦ Παρισιοῦ ἐκτροχιάστηκαν καὶ ἔγιναν περίγελος ὅλης τῆς ὑφηλίου. Μέχρι πρὶν λίγο καιρό, ὅσοι μιλούσαμε γιὰ βλάσφημους συμβολισμοὺς σὲ διεθνεῖς ἐκδηλώσεις, εἴμασταν «γραφικοί», «σκοταδιστές», «ἀπολίτιστοι» καὶ δὲν συμμαζεύεται.


Τώρα δισεκατομμύρια κόσμου ἔγιναν θεατὲς αὐτοῦ τοῦ ὀργίου κακογουστιᾶς καὶ ἀκραίας προπαγάνδας, συνειδητοποιῶντας ποῦ ὁδηγεῖται ἡ κατάσταση. Ὅσοι ἔχουν «μάτια γιὰ νὰ δοῦν», ἀναγνώρισαν ὅτι ὁ μοναδικὸς ἐχθρὸς τοῦ σατανοκίνητου δόγματος ποὺ ἀναδύεται στὸν κόσμο, εἶναι ὁ Χριστιανισμός. Καμία ἄλλη θρησκεία δὲν ἐμποδίζει τὸν δρόμο τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀλλὰ ἀντιθέτως τὸν προετοιμάζουν.


«Οἱ ἐξελίξεις θὰ εἶναι τέτοιες ποὺ θὰ συμβάλουν, ὥστε νὰ ξεχωρίσει ἡ ᾖρα ἀπὸ τὸ σιτάρι», ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος καὶ νὰ ποὺ ἐπιβεβαιώνεται σιγά-σιγά. Τὸ ἴδιο τὸ σύστημα ἐξουσίας μὲ τὴν ἀποχαλινωμένη τάση του νὰ βλασφημεῖ τὸν Χριστό, ὠθεῖ τοὺς λαοὺς σὲ ἕναν πνευματικὸ διπολισμό. Καὶ ἔτσι ὁ καθένας καλεῖται νὰ πάρει θέση καὶ στάση. Τελειώνουν οἱ ἐποχὲς ποὺ ὁ διάβολος μποροῦσε νὰ κρυφτεῖ σὲ μεσοβέζικο ἔδαφος. Τώρα τὸ πρᾶγμα γίνεται «ἢ μὲ τοὺς ἀπὸ ἐδῶ ἢ μὲ τοὺς ἀπὸ ἐκεῖ».


Καὶ αὐτὸ μόνο ὡς θετικὸ μπορεῖ νὰ ἀναγνωριστεῖ. Γιατί ἡ ἴδια ἡ ἐπείγουσα φύση τῶν πραγμάτων καὶ τῶν γεγονότων, σπρώχνει τὸν κάθε καλοπροαίρετο ἄνθρωπο πρὸς τὴν ἀφύπνιση καὶ τὴν πράξη.


Τὸ γεγονὸς ὅτι τὸ νεοταξικὸ στρατόπεδο ἀντιλήφθηκε ὅτι ὑπερέβη κάθε ὅριο προπαγάνδας καὶ τελικὰ καταφέρνει τὸ ἀντίθετο ἀποτέλεσμα ἀπὸ αὐτὸ ποὺ ἐπιδιώκει (ὁ κόσμος τους σιχαίνεται ὅλο καὶ περισσότερο ἀντὶ νὰ ἀσπάζεται τὶς ἰδέες τους), φάνηκε ἀπὸ τήν... ἀνάκρουση πρύμνας ποὺ ἐπακολούθησε:


Συντελεστὲς βγῆκαν νὰ ζητήσουν συγγνώμη καὶ ἀπέσυραν τὸ βίντεο τῆς τελετῆς, νεοταξικὰ παπαγαλάκια βγῆκαν νὰ θολώσουν τὰ νερὰ ὑποστηρίζοντας ὅτι δέν... χλευάστηκε ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος (ἐνῷ ὁ πίνακας «τὸ Συμπόσιο τῶν Θεῶν» ποὺ δῆθεν βασίστηκε ἡ παράσταση τῶν ΛΟΑΤΚΙ+, βλασφημεῖ κι ἐκεῖνος τὸν Μυστικὸ Δεῖπνο), πολιτικοὶ πῆραν ἀποστάσεις, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ ΜΜΕ ποὺ γιὰ χρόνια λειτουργοῦν ὡς γκεμπελίσκοι του Λοατκισμου (βλέπε LIFO πχ.), «ἔκραξαν» τὴν τελετὴ καὶ τὴν χαρακτήρισαν ὡς τὴ χειρότερη ὅλων τῶν ἐποχῶν.


Τὰ ἀντανακλαστικὰ τοῦ κόσμου ἀπέναντι στὴν ἐπέλαση τοῦ ἀφύσικου, λειτούργησαν σὲ μεγάλο βαθμό. Καὶ αὐτὸ εἶναι ἕνα σημάδι ὅτι ἀκόμα δὲν ἔχουμε φτάσει σὲ ἐπίπεδα παναθρώπινης ἐξαχρείωσης. Ἀκόμα ἔχει ἀπομείνει κάποια ὑγεία στοὺς λαούς. Ἀκόμα λειτουργεῖ τὸ ἔνστικτο τῆς αὐτοσυντήρησης. Ὅλο καὶ περισσότερος κόσμος ἀρχίζει νὰ ἑνώνει τὰ κομμάτια του πάζλ. Μεγάλη Ἐπανεκκίνηση, Νταβός, Σιωνισμός, Λοατκισμος, μετανθρωπισμός, παγκοσμιοποίηση, «προοδευτισμός», ἰσλαμολαγνεία, ἀντικατάσταση πληθυσμῶν, «πράσινη» μετάβαση, ψηφιοποίηση.


Ὅσο ἀγριότερα τὸ θηρίο βρυχᾶται, τόσο ἀποκαλύπτονται τὰ κεφάλια του...


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2024/07/blog-post_494.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου