Καλή η απαγόρευση των social στα παιδιά, αλλά όχι με φακέλωμα – Αλλιώς από «έρμαια» των social, θα γίνουν «έρμαια» του ψηφιακού κράτους!Ποιες μεγάλες παγίδες κρύβει το σχέδιο της κυβέρνησης να απαγορέψει τα social media στα παιδιά κάτω των 15, μέσω της εφαρμογής «Kids Wallet»Συντάκτης: Ελευθέριος ΑνδρώνηςΜεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει για το σχέδιο της κυβέρνησης να απαγορεύσει την πρόσβαση στα social media, στα παιδιά κάτω των 15 ετών.Πρόκειται για ένα μέτρο που φαίνεται ότι αρχικά θα εφαρμοστεί προαιρετικά με τη συναίνεση των γονέων, μέχρι να εφαρμοστεί ένα κοινό πλαίσιο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με το σκεπτικό να γίνει υποχρεωτικό για όλες τις χώρες της ΕΕ.Τίθεται λοιπόν το ερώτημα στον δημόσιο διάλογο: «είναι θετικό μέτρο η απαγόρευση των social media στα παιδιά;».Εξετάζοντας το θέμα εντελώς επιφανειακά, μόνο καταφατική μπορεί να είναι η απάντηση. Ναι, σαφώς τα social media έχουν γίνει ψυχική μάστιγα για τα παιδιά. Ναι, προκαλούν εθισμό, κρύβουν αμέτρητες παγίδες, διαταράσσουν την ανάπτυξη, γίνονται «ναρκωτικό» ματαιοδοξίας, αποσπούν την προσοχή από την πραγματικότητα, προβάλλουν αρρωστημένα πρότυπα, σεξουαλικοποιούν πρόωρα, απομονώνουν τα παιδιά στον ψηφιακό κόσμο, προκαλούν κατάθλιψη ή ακόμα και αυτοκτονικές τάσεις, πυροδοτούν τη βία και αλυσιδωτά οδηγούν σε μια εξαγρίωση της νέας γενιάς.
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025
Καλὴ ἡ ἀπαγόρευση τῶν social στὰ παιδιά, ἀλλὰ ὄχι μὲ φακέλωμα – Ἀλλιῶς ἀπὸ «ἕρμαια» τῶν social, θὰ γίνουν «ἕρμαια» τοῦ ψηφιακοῦ κράτους!
*Περί Καλῶν Ἀνθρώπων*
❈ Τό κήρυγμα νά εἶσαι καλός, νά εἶσαι τίμιος, νά εἶσαι ἐργατικός, τό λένε καί στά κατηχητικά. Ἡ γενιά πού πέρασε τό ἀκούγανε καί τό ἐφαρμόζανε ἐν πολλοῖς καί τελικά ἔγιναν δυστυχισμένοι ἄνθρωποι.
Γιατί ὁ Θεός δέν θέλει νά εἴμαστε καλά παιδιά, θέλει νά Τόν ἀγαπήσουμε, νά μᾶς ἀγαπήσει καί Αὐτός καί νά γίνουμε ἕνα. Δέν ἔχει ἀξία μιά ἠθική χωρίς Θεό δηλαδή. Νά εἶσαι τίμιος, νά εἶσαι ἐργατικός, νά σπουδάσεις, νά σπουδάσεις τά παιδιά σου, νά τά παντρέψεις, νά ἔχεις καί ἐγγόνια καί τέλειωσες, πέτυχες, αὐτό εἶναι. Ἡ τέλεια ἀποτυχία εἶναι αὐτό! Ποῦ εἶναι ὁ Θεός σέ ὅλα αὐτά; Ποῦ εἶναι ἡ ἀγάπη στόν Θεό;
Ποῦ εἶναι ὁ θεῖος ἔρωτας; Πουθενά.
Ἡ καθημερινὴ προσευχὴ θωρακίζει τὴν ψυχὴ κατὰ τῆς ἁμαρτίας.
Ἅγ. Ἰωάννης ΧρυσόστομοςΚανένα ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ συντελοῦν εἰς τὴν εὐσέβειαν δὲν μπορεῖ νὰ εἰσέλθῃ εἰς ψυχὴν ποὺ εἶναι ἔρημος ἀπὸ προσευχὴν καὶ ἀπὸ δέησιν· ἀλλὰ ὡσὰν πόλις ἀνοχύρωτος εὔκολα μπορεῖ νὰ ὑποταχθῆ εἰς τοὺς ἐχθροὺς ἀπὸ ἔλλειψιν κάθε ἐμποδίου.
15 Ἰανουαρίου. Παύλου ὁσίου τοῦ Θηβαίου καὶ Ἰωάννου τοῦ καλυβίτου. Γερασίμου (Παλλαδᾶ) πατριάρχου Ἀλεξανδρείας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης λ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ἑβρ. ι´ 1-18).
Εβρ. 10,1 Σκιὰν γὰρ ἔχων ὁ νόμος τῶν μελλόντων ἀγαθῶν, οὐκ αὐτὴν τὴν εἰκόνα τῶν πραγμάτων, κατ᾿ ἐνιαυτὸν ταῖς αὐταῖς θυσίαις ἃς προσφέρουσιν εἰς τὸ διηνεκές, οὐδέποτε δύναται τοὺς προσερχομένους τελειῶσαι·
Εβρ. 10,1 Εχων, λοιπόν, ο Νομος της Π. Διαθήκης κάποιαν αμυδράν σκιαν και υποτύπωσιν των αγαθών, τα οποία έμελλεν ο Χριστός να δώση και μη έχων σαφή και βεβαίαν εικόνα των ουρανίων πραγμάτων, δεν ημπορεί ποτέ με τας ιδίας θυσίας, τας οποίας κάθε χρόνο συνεχώς προσφέρουν οι ιερείς και ο Αρχιερεύς, να δώση άφεσιν αμαρτιών και λύτρωσιν, να κάμη τελείους αυτούς, οι οποίοι προσέρχονται στον ναόν και το θυσιαστήριον.