Σελίδες

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026

"Ἐγὼ ἐποίμανα τὴν νῆσον τῆς Αἰγίνης, ἐσὺ δοξάσεις αὐτήν."

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε αυτή η Εικόνα, η οποία βρίσκεται σε μοναστήρι της Αίγινας. Ο Άγιος Διονύσιος, ο οποίος ήταν επίσκοπος Αιγίνης και κοιμήθηκε το 1622 "παραδίδει" την Αίνινα στον Άγιο Νεκτάριο, ο οποίος κοιμήθηκε το 1920. Ο Άγιος Διονύσιος φαίνεται να τον περίμενε όλα αυτά τα χρόνια και στην Εικόνα του λέει : "Εγώ εποίμανα την νήσον της Αιγίνης, εσύ δοξάσεις αυτήν." 
https://apantaortodoxias.blogspot.com/2026/02/blog-post_108.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου