❈ Ξέρετε, αὐτό πού ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, ὅταν τόν ρώτησαν ποιός κάνει τίς δουλειές στό σπίτι, ποιός πρέπει νά κάνει τίς δουλειές στό σπίτι ὁ ἄντρας ἤ ἡ γυναίκα; Μερικοί λένε, ἡ γυναίκα.. εἶναι ὑποχρεωμένη στό σπίτι, νοικοκυρά εἶναι! Ἐν τῷ μεταξύ τῆς ἔχουνε φορτώσει καί ὅλες τίς δουλειές τῶν ἀνδρῶν τώρα, ἀφοῦ σοῦ λέει ἰσότητα ἔχουμε.. ἔχει καί τά παιδιά, τά ὁποῖα ἀρέσκονται στήν μητέρα περισσότερο ἀπ' ὅ,τι στόν πατέρα βέβαια, ἀφοῦ εἶναι πιό γλυκομίλητη κ.λπ., ὁπότε τί θά κάνει καί αὐτή ἡ καημένη;.. στό τέλος, ἐξουθενώνεται τελείως καί παραδίδει τά ὅπλα.Λοιπόν, τί ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος; "Ὅποιος προλάβει", ἔλεγε. Οὔτε ὁ ἄντρας οὔτε ἡ γυναίκα, ὅποιος προλάβει.Τέτοιο πνεῦμα πρέπει νά ἔχουμε, νά προλάβω τόν ἄλλον. Ὄχι νά λέω:- Δέν εἶναι δική μου δουλειά.. νά τήν κάνει ἡ ἄλλη!Ἔτσι δέν στεριώνει ἡ οἰκογένεια καί ἡ εὐτυχία στήν οἰκογένεια.Γι' αὐτό βλέπετε σήμερα, ὁ κανόνας στίς οἰκογένειες εἶναι τό μάλωμα, εἶναι ὁ τσακωμός, εἶναι οἱ φωνές, οἱ διαφωνίες, καί τό ξύλο πολλές φορές! Καί τελικά τό διαζύγιο.Γι' αὐτό ὅλοι εἶναι μέ δύο καί μέ τρεῖς γάμους. Γιατί ὅλο αὐτό; Γιατί ἀκριβῶς δέν ζοῦμε αὐτή τήν ἐν Χριστῷ ἑνότητα καί προσπαθοῦμε νά κάνουμε κάτι πράγματα τελείως ἄς ποῦμε ἐπιφανειακά. Καί στό βάθος δέν ὑπάρχει ἑνότητα.Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου(Ὁμιλία 1 - 10 - 2011)
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου