ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
Παρασκευή 10 Μαΐου 2024
71 Ψαλμός , στίχος 10, «Βασιλεῖς θαρσὶς καὶ νῆσοι ψυχάς δούλων αὐτοῦ », Ἡ Πνευματική Μελέτη, (ἉγίουΠαϊσίου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης,
Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης γιὰ «τὸ πρόβλημα τῆς ἱερωσύνης τῶν γυναικῶν».
π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «Φωνὴ ἐπισκοπικῆς ἀγωνίας γιὰ τὸν προωθούμενο κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα»
Ἡ θεραπεία τῆς ἀνθρώπινης ψυχῆς - ὁ ρόλος τῆς Ἐκκλησίας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
71 Ψαλμός , στίχος 14, «Ἐκ τόκου καὶ ἐξ ἀδικίας λυτρώσεται τὰς ψυχὰς δούλων αὐτοῦ», Ἡ Ψαλμωδία ,(ἉγίουΠαϊσίου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Μὴ μοῦ ἅπτου, Τί σημαίνει αὐτὸς ὁ λόγος του Ἀναστάντος πρὸς τὴν ἁγία Μαρία Μαγδαληνή, Ν. Σωτηρόπουλου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Κι ἐγώ κατάλαβα, ὅτι τό «Ἀληθῶς Ἀνέστη» δέν τό εἶπε ὁ φύλακας ἀλλά ὁ Ἄγγελος τοῦ Θεοῦ(Πάσχα στις κομμουνιστικές φυλακές) π. Γκεοργκε Κάλτσίου-Ντουμιτρεάσα
Τὸ θαῦμα τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς στὴν Πάρο τὸν Ἰούλιο τοῦ 1944
Ἰκονίου Θεόληπτος: «Ἡ χειροτονία αὐτὴ εἶναι ἐξευτελισμός»
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Παρασκευή τῆς Διακαινησίμου:Τά ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν καί Θεομήτορος, τῆς Ζωηφόρου Πηγῆς.Ἔτι δέ καί μνείαν ποιούμεθα τῶν ἐν τῶν ἐν τούτω τελεσθέντων ὑπερφυῶν θαυμάτων παρά τῆς Θεομήτορος .
Περὶ τῆς τριημέρου προθεσμίας τῆς Ἀναστάσεως
Ἡ θαυματουργική εἰκόνα τῆς Παναγίας Μονῆς Κλειστῶν
Τό ἀναίμακτον μαρτύριον τῶν ἀξίων κληρικῶν
Δημήτριος Παναγόπουλος: Ἡ πρώτη Ἀνάσταση
ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ, 10-5-2024
Ὁ θαυμάσιος ἅγιος Γεώργιος ἀπὸ τὴν Μονὴ τῆς Χώρας τῆς Κωνσταντινούπολης
10 Μαΐου. † Παρασκευὴ τῆς διακαινησίμου. «Τὰ ἐγκαίνια τοῦ ναοῦ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου, τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς». Σίμωνος ἀποστόλου τοῦ Ζηλωτοῦ. Λαυρεντίου ὁσίου τοῦ Μεγαρέως, Νικολάου ἀρχιεπισκόπου Μύρων (μετακομιδὴ λειψάνου). Ἦχος πλ. β΄. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρασκευῆς διακαινησίμου (Πρξ. γ´ 1-8).
Πραξ. 3,1 Ἐπὶ τὸ αὐτὸ δὲ Πέτρος καὶ Ἰωάννης ἀνέβαινον εἰς τὸ ἱερὸν ἐπὶ τὴν ὥραν τῆς προσευχῆς τὴν ἐνάτην.
Πραξ. 3,1 Ο Πετρος δε και ο Ιωάννης ανέβαιναν μαζή στον ναόν μίαν από τας ημέρας εκείνας, κατά την τρίτην απογευματινήν, που ήτο ώρα προσευχής.
Πραξ. 3,2 καί τις ἀνὴρ χωλὸς ἐκ κοιλίας μητρὸς αὐτοῦ ὑπάρχων ἐβαστάζετο, ὃν ἐτίθουν καθ᾿ ἡμέραν πρὸς τὴν θύραν τοῦ ἱεροῦ τὴν λεγομένην ὡραίαν τοῦ αἰτεῖν ἐλεημοσύνην παρὰ τῶν εἰσπορευομένων εἰς τὸ ἱερόν·
Πραξ. 3,2 Και έφεραν, κατά την ώραν εκείνη, εις τα χέρια, ένα άνθρωπον εκ γενετής χωλόν, τον οποίον κάθε ημέραν έβαζαν εις την θύραν της αυλής του ναού, η οποία ελέγετο ωραία, δια να ζητή ελεημοσύνην από εκείνους, που εισήρχοντο στον ναόν.