Ὁ Θεός δέν θέλει ἀποτελέσματα, ἀλλά προσπάθεια στόν ἀγῶνα μας. Ἀρκεῖ ἡ προσπάθεια. Τό ἀποτέλεσμα εἶναι τοῦ Θεοῦ. Μπορεῖ νά μὴ βλέπουμε ἀποτελέσματα. Ἀκόμα καί αὐτό εἶναι γιά τό καλό μας.
Ἄν βλέπαμε ἀποτελέσματα, ἴσως νά γινόμασταν ὑπερήφανοι καί ἐνδεχομένως νά τά χάναμε ὅλα.
Γιά νά μή μᾶς δίνει ὁ Θεός ἀποτελέσματα, σημαίνει ὅτι αὐτό μᾶς χρειάζεται.
Ἐμεῖς ἁπλῶς θά προσπαθοῦμε νά κάνουμε ταπεινά τόν κανόνα μας, τή μετάνοιά μας καί τότε ὁ Θεός θά μᾶς σώσει. Ἀρκεῖ νά μᾶς βρεῖ σ' αὐτόν τόν ἀγώνα καί ὄχι στήν παραίτηση καί στήν ἀπελπισία πού θέλει νά μᾶς ρίξει ὁ Διάβολος.
Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ὁμιλία 5 - 6 - 2011)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου