Σὲ μήνυμά μου ἐπ᾿ εὐκαιρίᾳ τῆς κοιμήσεως τοῦ π.Αὐγουστίνου Καντιώτη ἀνέφερα, ὅτι ὁ ἀείμνηστος ᾿Αρχιεπίσκοπος ᾿ΑθηνῶνΧριστόδουλος ὡς Μητροπολίτης Δημητριάδος μοῦ εἶπε·
«᾿Εμεῖς οἱ ἄλλοι ᾿Επίσκοποι, ὅταν πεθάνωμε, θὰ σβήσωμε. ᾿Αλλ᾿ ὁ Γέροντάς σου Αὐγουστῖνος θ᾿ ἀνακηρυχθῇ ἅγιος».
Διὰ τοῦ παρόντος ἀναφέρω ἄλλες μαρτυρίες γιὰ τὸν π. Αὐγουστῖνο. ῾Ο θαυμαστὸς Γέροντας τῶν ἡμερῶν μας π. Πορφύριος μοῦ εἶπε γιὰ τὸν π. Αὐγουστῖνο· «῾Ο Αὐγουστῖνος εἶνε ὁ μεγάλος ἀσκητής. ῞Οσα λέγει καὶ ὅσα γράφει εἶνε ὅλα διαμάντια». Καὶ σὲ ἄλλο πρόσωπο εἶπεν· «῾Ο Αὐγουστῖνος εἶνε Πατερικὴ μορφή, σὰν τοὺς Πατέρες τῆς Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου». ῾Ο ἐπίσης θαυμαστός Γέροντας τῶν ἡμερῶν μας π. ᾿Ιάκωβος, μία ἀπὸ τὶς φορές, κατὰ τὶς ὁποῖες ἐπισκέφθηκα τὸ μοναστήρι τοῦ ῾Οσίου Δαβὶδ στὴν Εὔβοια, μὲ κάλεσε κοντά του καὶ μοῦ εἶπε γιὰ τὸν π. Αὐγουστῖνο, τὸν ὁποῖο, νομίζω, προσωπικῶς δὲν γνώρισε ποτέ· «Τί κάνει, Νῖκο, ὁ δεσπότης μας, ὁ π. Αὐγουστῖνος; Αὐτὸς μᾶς κρατάει ὅλους, αὐτὸς κρατάει ὅλη τὴν ᾿Ορθοδοξία. Ξέρεις γιατὶ τὸν μισοῦν καὶ τὸν διώκουν ἄλλοι δεσποτάδες; Τὸν μισοῦν καὶ τὸν διώκουν, διότι τὸν φθονοῦν, ἐπειδὴ εἶνε ἀνώτερός τους καὶ δὲν μποροῦν νὰ τὸν φθάσουν». ῾
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010
Ὁ Σεβ. Πειραιῶς ζήτησε τὴν διακοπὴν τῶν θεολογικῶν διαλόγων μετὰ τῆς Λουθηρανικῆς καὶ Ἀγγλικανικῆς «Ἐκκλησίας»
Ἐφ᾽ ὅσον ἀποδειχθῆ ὅτι θὰ προβοῦν εἰς χειροτονίας Γυναικῶν – «Ἐπισκόπων»
καὶ προωθοῦν τὸν σοδομιτισμὸν τῶν «Ἐπισκόπων» των
Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ μὲ ἐπιστολή του πρὸς τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὑπὸ ἡμερομηνίαν 24η Σεπτεμβρίου, ζητεῖ τὴν διακοπὴν τῶν θεολογικῶν Διαλόγων μετὰ τῆς Λουθηρανικῆς καὶ Ἀγγλικανικῆς «Ἐκκλησίας», ἐπειδὴ ἐπιβραβεύουν τὸν σοδομιτισμὸν τῶνκαὶ προωθοῦν τὸν σοδομιτισμὸν τῶν «Ἐπισκόπων» των
«Ἐπισκόπων» των καὶ ἑτοιμάζονται νὰ προχωρήσουν εἰς τὴν χειροτονίαν γυναικῶν «Ἐπισκόπων».
ὉΜητροπολίτης στηρίζει τὰς θέσεις του εἰς δημοσιεύματα τοῦ ξένου τύπου. Εἰς τὴν ἐπιστολήν του ὑπογραμμίζει ὅτι ἡ διακοπὴ θὰ πρέπη νὰ γίνη, ἀφοῦ οἱ Πρόεδροι τῶν Ὀρθοδόξων, οἱ ὁποῖοι διεξάγουν διάλογον μὲ τοὺς ἐκπροσώπους τῶν προαναφερομένων «θρησκευτικῶν κοινοτήτων», διαπιστώσουν ὅτι τὰ καταγγελλόμενα ὑπὸ τῶν ΜΜΕ εἶναι ἀληθῆ. Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον καὶ τὴν Ἱ. Σύνοδον ἔχει ὡς ἑξῆς:
Ο ΨΑΛΤΗΣ ΜΑΣ, Ο "ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ"...
Κάπως έτσι περίπου θά ήταν καί ο μπαρμπα - Νικόλας ο ψάλτης, ο "Κύριε Ελέησον"
Διηγείται ο πατηρ Στέφανος Αναγνωστόπουλος τον αγιασμένο βίο ενός λαϊκού που έζησε στη Δράμα...
"...Χριστιανοί μου, εργασία πνευματική με την ταυτόχρονη πρακτική εφαρμογή των Ευαγγελικών εντολών, μας δίδει η παρακάτω αληθινή ιστορία, του μπαρμπα Νικόλα του ψάλτου από την Καρλίκοβα της Δράμας.
Υπήρχε ένας χωρικός γύρω στο 1930, και ήταν και ψάλτης στο χωριό, αλλά ψάλτης πρακτικός. Αυτός λοιπόν πήγαινε κάθε πρωί στην εκκλησία και το βράδυ στον εσπερινό και βοηθούσε τον παπά.
"...Χριστιανοί μου, εργασία πνευματική με την ταυτόχρονη πρακτική εφαρμογή των Ευαγγελικών εντολών, μας δίδει η παρακάτω αληθινή ιστορία, του μπαρμπα Νικόλα του ψάλτου από την Καρλίκοβα της Δράμας.
Υπήρχε ένας χωρικός γύρω στο 1930, και ήταν και ψάλτης στο χωριό, αλλά ψάλτης πρακτικός. Αυτός λοιπόν πήγαινε κάθε πρωί στην εκκλησία και το βράδυ στον εσπερινό και βοηθούσε τον παπά.
«'Εμφανίσεις» Γέροντος Παϊσίου: Επίσημη ανακοίνωση του Αγίου Όρους για την «εμφάνιση» του Γέροντος Παϊσίου
«Η Ιερά Κοινότης Αγίου Όρους Άθω, εξ αφορμής προβολής προσφάτως εκ μέρους ωρισμένων Μέσων Μαζικής Ενημερώσεως πληροφοριών αναφερομένων εις δήθεν εμφάνισιν εις μοναχούς του οσίας βιοτής μακαριστού Γέροντος Παϊσίου και προαναγγελίαν υπ’ αυτού επικειμένου πολέμου, προκληθείσης δε εκ τούτου ανησυχίας και αναταραχής, χάριν της αληθείας και ένεκεν σεβασμού εις την μνήμην του Γέροντος, δηλώνει ότι τοιαύται φημολογίαι είναι αναληθείς και δεν συνάδουν μεθ᾽ όσων έτι ζων επρέσβευεν ο Γέρων Παΐσιος.
Άπαντες οι εν τη κοινή Συνάξει Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι
των είκοσιν Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω.»
agioritikesmnimes.pblogs.gr
http://anavaseis.blogspot.com/2010/10/blog-post_7122.html
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Άπαντες οι εν τη κοινή Συνάξει Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι
των είκοσιν Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω.»
agioritikesmnimes.pblogs.gr
http://anavaseis.blogspot.com/2010/10/blog-post_7122.html
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
- «Ἐμφανίσεις» τοῦ Γέροντα Παΐσιου, προαναγγελία πολέμων, ἐκμετάλλευση ὀνομάτων Γερόντων....
- Ὁ Γέροντας Παΐσιος φανερώνεται συνεχῶς μέσα ἀπό τά βιβλία του καί μᾶς προτρέπει νά μαζέψουμε καλά ἔργα πίστεως, μετανοίας καί ἐξομολογήσεως...(Γιά τίς λεγόμενες ἐμφανίσεις του).
Δήλωσις Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙωσ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190
185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ
Τηλ. Κέντρον +30 210 4514833 begin_of_the_skype_highlighting +30 210 4514833 end_of_the_skype_highlighting
Fax +30 210 4518476
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 7ῃ Ὀκτωβρίου 2010
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙωσ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190
185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ
Τηλ. Κέντρον +30 210 4514833 begin_of_the_skype_highlighting +30 210 4514833 end_of_the_skype_highlighting
Fax +30 210 4518476
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 7ῃ Ὀκτωβρίου 2010
Δ Η Λ Ω Σ Ι Σ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
τῆς 5ης - 8ης Ὀκτωβρίου 2010
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
τῆς 5ης - 8ης Ὀκτωβρίου 2010
Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀδελφοί,
Ἐπί τοῦ θέματος τῆς τακτικῆς συγκλήσεως τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος: «Τά αἴτια τῆς συγχρόνου ποικιλομόρφου κρίσης καί ἡ Ἐκκλησία ὡς ἐλπίδα καί ἑνότητα τῆς κοινωνίας καί ὡς νοηματοδότηση τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου» ἐπάγομαι τά κάτωθι, παρακαλῶν διά τήν περίληψιν αὐτῶν εἰς τά Πρακτικά:
1. Ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία, Σῶμα τοῦ Δομήτορος Αὐτῆς Κυρίου, ἔχει τήν ἱεράν ὑποχρέωσιν νά ἀρθρώνῃ πάντοτε καί διϊστορικῶς λόγον προδρομικόν καί νά καταδεικνύῃ τά οὐσιώδη τῶν ἱστορικῶν περιόδων μέ τήν χαρισματικήν Αὐτῆς διάκρισιν τῶν γεγονότων. Αὐτό οὐδόλως ἀποτελεῖ κομματισμόν ἤ πολιτικολογία, πού ἀσφαλῶς ἀποκλείονται διά κάθε ἐκκλησια-στικόν ἄνδρα ἐκ τῆς ὀντολογίας τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ὡς ὅλον δέν δύναται νά κατατμᾶται εἰς μερίδια. Τό ἱερόν ὅμως χρέος ἀρθρώσεως προδρομικοῦ λόγου τυγχάνει ἐντολή τοῦ Τρι-σαγίου Ἱδρυτοῦ Αὐτῆς καί ἐν ταὐτῷ διαχρονικόν τρόπον ἐκφράσεως τῶν Ἁγίων καί Ἡρώων Της.
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀδελφοί,
Ἐπί τοῦ θέματος τῆς τακτικῆς συγκλήσεως τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος: «Τά αἴτια τῆς συγχρόνου ποικιλομόρφου κρίσης καί ἡ Ἐκκλησία ὡς ἐλπίδα καί ἑνότητα τῆς κοινωνίας καί ὡς νοηματοδότηση τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου» ἐπάγομαι τά κάτωθι, παρακαλῶν διά τήν περίληψιν αὐτῶν εἰς τά Πρακτικά:
1. Ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία, Σῶμα τοῦ Δομήτορος Αὐτῆς Κυρίου, ἔχει τήν ἱεράν ὑποχρέωσιν νά ἀρθρώνῃ πάντοτε καί διϊστορικῶς λόγον προδρομικόν καί νά καταδεικνύῃ τά οὐσιώδη τῶν ἱστορικῶν περιόδων μέ τήν χαρισματικήν Αὐτῆς διάκρισιν τῶν γεγονότων. Αὐτό οὐδόλως ἀποτελεῖ κομματισμόν ἤ πολιτικολογία, πού ἀσφαλῶς ἀποκλείονται διά κάθε ἐκκλησια-στικόν ἄνδρα ἐκ τῆς ὀντολογίας τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ὡς ὅλον δέν δύναται νά κατατμᾶται εἰς μερίδια. Τό ἱερόν ὅμως χρέος ἀρθρώσεως προδρομικοῦ λόγου τυγχάνει ἐντολή τοῦ Τρι-σαγίου Ἱδρυτοῦ Αὐτῆς καί ἐν ταὐτῷ διαχρονικόν τρόπον ἐκφράσεως τῶν Ἁγίων καί Ἡρώων Της.
ΑΜΚΑ, Κάρτα Πολίτη, Εκφυλισμό κοινωνίας, μάθημα θρησκευτικών- Ιστορίας αποσχόλησαν την 3η συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας Ελλάδος
Ο ΑΜΚΑ, η «Κάρτα Πολίτη» αλλά και ο γάμος της ομοφυλόφιλης Προέδρου της Ισλανδίας με την επί πολλά χρόνια σύντροφό της απασχόλησαν, σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ των άλλων θεμάτων, την σημερινή συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της συζήτησης που σήμερα κινήθηκε σε σχετικά χαμηλούς τόνους ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος φέρεται να έθιξε το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων πάσης μορφής. «Υπάρχουν κέντρα στο εξωτερικό που θέλουν να καθορίζουν την ζωή μας» φέρεται να είπε ο κ.Νικόλαος.
Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο διάστημα καλείται η Ιεραρχία μέσα από ιστοχώρους να τοποθετηθεί για τον ΑΜΚΑ αλλά και την «Κάρτα Πολίτη».
Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο διάστημα καλείται η Ιεραρχία μέσα από ιστοχώρους να τοποθετηθεί για τον ΑΜΚΑ αλλά και την «Κάρτα Πολίτη».
Σύντομη περιγραφή καί ἀναίρεση των ψευδολογιών του Zeitgeist.
Η ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ ZEITGEIST
Του Σπύρου Αργυρού
πηγή: Παγκύπρια Ένωσις Γονέων
http://www.ppu.org.cy/neesprosthikes189.html
http://www.ppu.org.cy/neesprosthikes189.html
Πολύς λόγος γίνεται τελευταίως για το ντοκιμαντέρ Zeitgeist , το οποίο έρχεται να προστεθεί στη φαρέτρα της αθεϊστικής προπαγάνδας. Πρόκειται για μιαν αμερικανική ταινία, την οποία δυστυχώς παρακολούθησαν δωρεάν, εκατομμύρια άτομα ανά την υφήλιο, μέσω του διαδικτύου. Είναι πολλοί αυτοί που πίστεψαν στο αντιχριστιανικό περιεχόμενο του ντοκιμαντέρ, χωρίς να καλοεξετάσουν εάν τα στοιχεία που παραθέτει είναι αληθή, έχουν αποδείξεις, παραπομπές, βιβλιογραφία, ακαδημαϊκό κύρος και πόσες αυθεντίες συμφωνούν με τους συντελεστές του έργου.
Τίποτε από όλα αυτά.
Zeitgeist ή Geist der Zeit ή Geist der Zeiten το zeit έχει τη σημασία της «χρονικής περιόδου εποχής» ενώ το geist αυτή του «πνεύματος». Ζeitgeist λοιπόν σημαίνει το «πνεύμα της εποχής»!
Οσίου Μάρκου του Ασκητού: Τα 200 κεφάλαια για τον Πνευματικό νόμο – (μέρος 4ο/5).
87. Ο Θεός κρίνει και ζυγίζει κάθε διαλογισμό μας. Μπορεί το ίδιο πράγμα να το σκεφτεί κανείς ή απλά ή με εμπάθεια.
88. Εκείνος που εκτελεί κάποια εντολή, ας περιμένει τον πειρασμό που επισύρει. Γιατί η αγάπη προς τον Χριστό με τα αντίθετα δοκιμάζεται.
89. Μην καταφρονήσεις ποτέ και αμελήσεις τους λογισμούς σου. Γιατί ο Θεός γνωρίζει χωρίς λάθος κάθε λογισμό.
90. Όταν έχεις λογισμό που σε προτρέπει να ζητήσεις ανθρώπινη δόξα, να ξέρεις καλά, ότι σου προετοιμάζει αισχύνη.
91. Γνωρίζει ο εχθρός το δίκαιο του πνευματικού νόμου και γι’ αυτό ζητά μόνο τη νοερά συγκατάθεση. Έτσι ή θα αναγκάσει αυτόν που νικήθηκε να υποβληθεί στους κόπους της μετάνοιας, ή αν δεν μετανοεί, θα τον θλίψει με ακούσιες συμφορές. Κάποτε τον κάνει να γογγύζει εξαιτίας των συμφορών, ώστε και εδώ να πολλαπλασιάσει τις οδύνες, και κατά την ώρα του θανάτου να τον αποδείξει άπιστο εξαιτίας της ανυπομονησίας του.
92. Εναντίον των θλίψεων πολλοί πολλά αντέταξαν. Αλλά χωρίς προσευχή και μετάνοια κανείς δεν διέφυγε τις συμφορές.
93. Τα κακά παίρνουν δύναμη το ένα από το άλλο. Επίσης και τα καλά αυξάνονται το ένα με τη δύναμη του άλλου, και τον άνθρωπο που μετέχει σ’ αυτά τον προτρέπουν περισσότερο προς τα εμπρός.
88. Εκείνος που εκτελεί κάποια εντολή, ας περιμένει τον πειρασμό που επισύρει. Γιατί η αγάπη προς τον Χριστό με τα αντίθετα δοκιμάζεται.
89. Μην καταφρονήσεις ποτέ και αμελήσεις τους λογισμούς σου. Γιατί ο Θεός γνωρίζει χωρίς λάθος κάθε λογισμό.
90. Όταν έχεις λογισμό που σε προτρέπει να ζητήσεις ανθρώπινη δόξα, να ξέρεις καλά, ότι σου προετοιμάζει αισχύνη.
91. Γνωρίζει ο εχθρός το δίκαιο του πνευματικού νόμου και γι’ αυτό ζητά μόνο τη νοερά συγκατάθεση. Έτσι ή θα αναγκάσει αυτόν που νικήθηκε να υποβληθεί στους κόπους της μετάνοιας, ή αν δεν μετανοεί, θα τον θλίψει με ακούσιες συμφορές. Κάποτε τον κάνει να γογγύζει εξαιτίας των συμφορών, ώστε και εδώ να πολλαπλασιάσει τις οδύνες, και κατά την ώρα του θανάτου να τον αποδείξει άπιστο εξαιτίας της ανυπομονησίας του.
92. Εναντίον των θλίψεων πολλοί πολλά αντέταξαν. Αλλά χωρίς προσευχή και μετάνοια κανείς δεν διέφυγε τις συμφορές.
93. Τα κακά παίρνουν δύναμη το ένα από το άλλο. Επίσης και τα καλά αυξάνονται το ένα με τη δύναμη του άλλου, και τον άνθρωπο που μετέχει σ’ αυτά τον προτρέπουν περισσότερο προς τα εμπρός.
1)Δέν ὑπάρχει πιό κρύο πρᾶγμα ἀπό τόν χριστιανό πού δέν σώζει ἄλλους, (Αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου), 2)Ποῖο τό ἔργο τοῦ μοναχοῦ; (Ἁγ. Σιλουανοῦ Ἀθωνίτου) , 3)Τί μπορούν να κάνουν τα κλήματα χωρίς το αμπέλι; (Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς).
1)Δέν ὑπάρχει πιό κρύο πρᾶγμα ἀπό τόν χριστιανό πού δέν σώζει ἄλλους, Αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου
Αγ.Ιωάννου ΧρυσοστόμουΔέν ὑπάρχει πιό κρύο πρᾶγμα ἀπό τόν χριστιανό πού δέν σώζει ἄλλους.
Δέν μπορεῖς ἐδῶ νά ἐπικαλεσθεῖς τήν φτώχια, διότι θά σέ κατηγορήσει ἡ χήρα πού κατέβαλε τά δύο λεπτά...
Δέν μπορεῖς νά ἐπικαλεστεῖς τήν ταπεινή σου καταγωγή, διότι καί οἱ ἀπόστολοι ἦταν ἄσημοι καί κατάγονταν ἀπό ἀσήμους.
Δέν μπορεῖς νά προβάλεις τήν ἀγραμματοσύνη σου· κι ἐκεῖνοι ἦταν ἀγράμματοι.
Ἀκόμη κι ἄν εἶσαι δοῦλος, κι ἄν εἶσαι δραπέτης, θά μπορέσεις νά ἐκπληρώσεις τό καθῆκον σου, διότι καί ὁ Ὀνήσιμος τέτοιος ἦταν.
Κοίταξε ὅμως ποῦ τόν καλεῖ καί σέ τί ὑψηλό ἀξίωμα τόν ἀνεβάζει ὁ ἀπόστολος· «ἵνα κοινωνῇ μοι», λέγει, «ἐν τοῖς δεσμοῖς μου».
Δέν μπορεῖς νά προφασισθεῖς τήν ἀσθένεια, διότι καί ὁ Τιμόθεος τέτοιος ἦταν, εἶχε «πυκνάς ἀσθενείας»...
Η Οσία Πελαγία
Από το βίο της Οσίας Πελαγίας
Η οσία Πελαγία έζησε στην Αντιόχεια στα μέσα του Γ' αιώνα. Καταγόταν από πλούσια οικογένεια, αγαπούσε τα στολίδια, ντυνόταν προκλητικά, ήταν ωραία και ζούσε στο βούρκο της ακολασίας.
Ο πολυεύσπλαχνος όμως Κύριός μας, οικονόμησε την επιστροφή της με τον εξής τρόπο:
Στην Αντιόχεια έγινε στην εποχή της Τοπική σύνοδος και μεταξύ των άλλων ήλθε ο πολύ ενάρετος και άγιος Επίσκοπος Νόννος, τον οποίον η Εκκλησία μας τιμά στις δέκα Νοεμβρίου. Αυτόν το σοφό άνθρωπο του Θεού παρεκάλεσαν οι ορθόδοξοι πιστοί να τους κηρύξει τον θείον λόγο, διά πνευματική τους ωφέλεια. Ενώ όμως ο Άγιος μιλούσε έξω από το Ναό πέρασε επιδεικτικά και αναίσχυντα η πόρνη Πελαγία καθισμένη επάνω σε στολισμένο αμάξι. Οι άλλοι επίσκοποι γύρισαν τα μάτια τους προς το άλλο μέρος διά να μη την βλέπουν, ενώ ο άγιος Νόννος γεμάτος από θεϊκή αγάπη την έβλεπε και αφού αναστέναξε είπε:
Γέροντας Παΐσιος: 1)Απαλλαγή από το σκοτάδι της αμαρτίας, 2)Η σωτηρία της ψυχής μας
1)Απαλλαγή από το σκοτάδι της αμαρτίας
- Είναι πολύ βαρύ, Γέροντα, να μολύνη κανείς το Άγιο Βάπτισμα;
- Ανάλογα πόσο το μολύνει. Άλλος το μολύνει πολύ, άλλος λίγο, άλλος κάνει έναν λεκέ, άλλος δύο...- Και είναι τα μεγάλα αμαρτήματα που μολύνουν το Βάπτισμα;
- Έ, φυσικά, τα θανάσιμα αμαρτήματα το μολύνουν και τότε η θεία Χάρις απομακρύνεται από τον άνθρωπο.
Βέβαια δεν τον εγκαταλείπει, όπως ούτε ο Φύλακας Άγγελος δεν τον εγκαταλείπει.
Θυμάστε τί είχε πει ο διάβολος στον ιερέα των ειδώλων για τον μοναχό πού ήθελε να παντρευτή την κόρη του;
¨Μη βιάζεσαι. αυτός εγκατέλειψε τον Θεό, αλλά ο Θεός δεν τον εγκατέλειψε ακόμη.(1).
- Γέροντα, μπορεί κανείς να ζη στο σκοτάδι της αμαρτίας και να μην το αισθάνεται;
- Όχι, την αίσθηση όλοι την έχουν, αλλά υπάρχει αδιαφορία.
Βοηθοῦν οἱ μεταφράσεις τῶν λατρευτικῶν κειμένων τούς νέους;
Οι νέοι και η γλώσσα των Λειτουργικών κειμένων (Χολέβας Κωνσταντίνος, Πολιτικός Επιστήμων)
alopsis
Το αίτημα για την αλλαγή της γλώσσας των λειτουργικών κειμένων με βρίσκει ριζικά αντίθετο. Πολλοί έγραψαν σχετικά και εξέφρασαν ουσιαστικά επιχειρήματα κατά των καινοτομιών που άκριτα ζητούνται από ορισμένους. Θα ήθελα να μείνω λίγο περισσότερο στο επιχείρημα των «καινοτόμων» ότι δήθεν θα φέρουμε τους νέους στην Εκκλησία αν χρησιμοποιηθεί επισήμως η απλή νεοελληνική στη Θεία Λειτουργία και γενικά στις Ακολουθίες και στην υμνογραφία.
alopsis
Το αίτημα για την αλλαγή της γλώσσας των λειτουργικών κειμένων με βρίσκει ριζικά αντίθετο. Πολλοί έγραψαν σχετικά και εξέφρασαν ουσιαστικά επιχειρήματα κατά των καινοτομιών που άκριτα ζητούνται από ορισμένους. Θα ήθελα να μείνω λίγο περισσότερο στο επιχείρημα των «καινοτόμων» ότι δήθεν θα φέρουμε τους νέους στην Εκκλησία αν χρησιμοποιηθεί επισήμως η απλή νεοελληνική στη Θεία Λειτουργία και γενικά στις Ακολουθίες και στην υμνογραφία.
Πρώτον: Θυμίζω ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος πειραματίσθηκε επί ένα έτος στο θέμα αυτό. Δηλαδή επί ένα χρόνο ο Απόστολος και το Ευαγγέλιο διαβάζονταν στους Ναούς της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών και στο πρωτότυπο και στη νεοελληνική απόδοση από το Εκλογάδιον. Ο ίδιος διεπίστωσε ότι δεν υπήρξε αυξημένη προσέλευση των νέων αγοριών και κοριτσιών και τελικά κατήργησε τον πειραματισμό. Άλλα είναι τα εμπόδια για τη μειωμένη προσέλευση νέων και όχι η γλώσσα.
Η Ευθύνη της επιλογής μας. 3. «Ἡ άποστασία τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν»
ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ
3. «Ἡ άποστασία τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν» (σελ.48-50)
Για να διαβάσετε όσα έχουν δημοσιευτεί πατήστε: Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ
Βιομετρικά διαβατήρια
Ἡλεκτρονικές ταυτότητες
666
Bar code
RFID
Smart cards
Ἐμφυτευόμενα μικροτσιπς
«Ἡ άποστασία τῶν ἐσχάτων ἡμερῶν»
Ἡ ἀποστασία ἄρχισε ἀπ’ αὐτή τήν ἐποχή τοῦ Κυρίου, συνεχίζεται στίς μετέπειτα γενεές, θά γενικευθῇ λίγο πρίν τόν Ἀντίχριστο καί θα ἐπικρατήσῃ στις ἡμέρες τῆς παρουσίας του.
«Τό δέ Πνεῦμα ῥητῶς λέγει, ὅτι ἐν ὑστέροις καιροῖς ἀποστήσονταί (θά ἀποστήσουν) τινές τῆς πίστεως, προσέχοντες πνεύμασι πλάνοις και διδασκαλίας δαιμονίων» (Α’ Τιμ.4,1), πληροφορεῖ ὁ ἀπόστολος Παῦλος τόν Τιμόθεο. Καί πάλιν: «Ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται (Θά ἔλθουν) καιροί χαλεποί» (Β΄Τιμ.3,1).
Μή λυπὰσαι πιά (ποιά εἶναι ἡ ἀληθινή μετάνοια).
Τιμώρησέ με σπλαχνικά, όχι με την οργή Σου,
( Ευεργετινός)
Άλλοτε πάλι παρακαλούσε κι έλεγε: Ξέρω πως έχω πολύ αμαρτήσει ενώπιόν Σου, Δέσποτα, και πως είναι αναρίθμητα τα σφάλματά μου. Γι’ αυτό και δεν τολμώ να Σου ζητήσω να με συγχωρέσεις. Αν όμως είναι δυνατόν, συγχώρεσέ με για την ευσπλαχνία Σου. Αν πάλι είναι αδύνατον, τουλάχιστον τιμώρησέ με στη ζωή αυτή και μη με κολάσεις στην άλλη. Κι αν είναι και τούτο ακόμη αδύνατον, στείλε μου εδώ ένα μέρος της τιμωρίας κι αλάφρωσέ μου εκεί την κόλαση. Άρχισε μόνο από τώρα να με τιμωρείς. Αλλά τιμώρησέ με σπλαχνικά, όχι με την οργή Σου, Δέσποτα.
Γέροντας Πορφύριος - Γεωργίου Παπαζάχου (Καρδιολόγου, ιατροῦ του γέροντα)
π. Πορφύριος. Γεώργιος Παπαζάχος (Καρδιολόγος) Λεμεσός 22/5/93
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία (σε mp3)πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, 'Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς. Δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ
http://anavaseis.blogspot.com/2010/10/blog-post_5268.htmlomilies.info
Πηγή εἰκόνας:
Ἱ. Ἡσ. Ἀνάστασις Χριστοῦ Ἐμμαούς.
Ὄχι στήν Τουρκοποίηση τῆς Θράκης.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΟΡΘΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ
alopsis
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Από Το Hellenic Academic FORUM
Εξοχώτατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,Εξοχώτατε κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,Αξιότιμοι κ. κύριοι Αρχηγοί των Κομμάτων,Αξιότιμοι κ. κύριοι Βουλευτές,
Το Hellenic Academic FORUM έχει ως μέλη του, Έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου, και επιστήμονες κατόχους διδακτορικού πτυχίου, στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στις ΗΠΑ και σε 19 ακόμα χώρες. Είναι δε κλάδος του Hellenic Electronic Center (www.greece.org), Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού, που έχει ιδρυθεί στις ΗΠΑ για την προώθηση Ελληνικών θεμάτων, και περιλαμβάνει περί τα 40.000 μέλη.
Τον τελευταίο καιρό έχουμε γίνει αποδέκτες μηνυμάτων απόγνωσης από συναδέλφους στην Θράκη, αλλά και ανησυχητικών πληροφοριών, αναφορικά με τα αποτελέσματα της επί σειρά ετών ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής στις περιοχές μειονοτήτων της Θράκης. Παρακολουθήσαμε, επίσης, σχετική ειδησεογραφία και τηλεοπτικές εκπομπές αναφερόμενες τόσο στο ζήτημα της ηρωικής, κατά την άποψή μας, δασκάλας κας Χαράς Νικοπούλου, όσο και σε θέματα σχετιζόμενα με την δράση ατόμων που έχουν στόχο την τουρκοποίηση της περιοχής.
alopsis
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Από Το Hellenic Academic FORUM
Εξοχώτατε κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,Εξοχώτατε κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,Αξιότιμοι κ. κύριοι Αρχηγοί των Κομμάτων,Αξιότιμοι κ. κύριοι Βουλευτές,
Το Hellenic Academic FORUM έχει ως μέλη του, Έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου, και επιστήμονες κατόχους διδακτορικού πτυχίου, στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στις ΗΠΑ και σε 19 ακόμα χώρες. Είναι δε κλάδος του Hellenic Electronic Center (www.greece.org), Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού, που έχει ιδρυθεί στις ΗΠΑ για την προώθηση Ελληνικών θεμάτων, και περιλαμβάνει περί τα 40.000 μέλη.
Τον τελευταίο καιρό έχουμε γίνει αποδέκτες μηνυμάτων απόγνωσης από συναδέλφους στην Θράκη, αλλά και ανησυχητικών πληροφοριών, αναφορικά με τα αποτελέσματα της επί σειρά ετών ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής στις περιοχές μειονοτήτων της Θράκης. Παρακολουθήσαμε, επίσης, σχετική ειδησεογραφία και τηλεοπτικές εκπομπές αναφερόμενες τόσο στο ζήτημα της ηρωικής, κατά την άποψή μας, δασκάλας κας Χαράς Νικοπούλου, όσο και σε θέματα σχετιζόμενα με την δράση ατόμων που έχουν στόχο την τουρκοποίηση της περιοχής.
1)UFO καί ΟΗΕ. Ὁ ΟΗΕ (τό ὄργανο τῶν Παγκοσμιοποιητῶν) προωθεῖ τήν ἀπάτη τῶν ufo- ἐξωγήινων (ἀποκρυφισμοῦ), 2)Τί εἶναι τά UFO;
1)UFO καί ΟΗΕ
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
Καί όμως είναι αλήθεια. Ο ΟΗΕ όρισε ειδικό αστροφυσικό αρμόδιο για την υποδοχή εξωγήινων!
Εισαγωγικό σχόλιο απο το "Ο.Π"
Ο κύριος Μπαρακίτης στην ανοικτή επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, την οποία λάβαμε και δημοσιεύσαμε μόλις χθές (βλέπε εδώ), αναφερόμενος στην ομιλία του κ. Παπανδρέου κατά την πρόσφατη σύνοδο του ΟΗΕ, και της οποίας κεντρικό ζήτημα ήταν να τεθούν οι στόχοι για την επόμενη χιλιετία, ορθώς παρατήρησε ότι αυτή και μόνο η παράλογη "στόχευση" σε βάθος χιλίων χρόνων έχει εκ των πραγμάτων "αποκρυφιστικές προεκτάσεις".
Δεν γνωρίζουμε αν ο κ. Μπαρακίτης είχε ενημερωθεί για την τελευταία απόφαση του ΟΗΕ να ορίσει ως επιτετραμένο επι της υποδοχής εξωγήινων την Μαλαισιανής καταγωγής αστροφυσικό κ. Μαζλάν Οτμάν.
Αυτός λοιπόν ο οργανισμός , ο οποίος κατά τον κ. Παπανδρέου είναι ο πλεόν κατάλληλος για να νομιμοποιήσει την "Παγκόσμια Κυβέρνηση", προχώρησε ένα "βήμα" πιο κάτω νομιμοποιώντας την αποκρυφιστικής προέλευσης "ουφολογία" ορίζοντας και ειδικό επί της υποδοχής.
Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι ότι η "Νέα Εποχή" δεν χρησιμοποιεί πλέον ούτε προσχήματα , ούτε μεταμφιέσεις αλλά απροσχημάτιστα και με θράσος ανακοινώνει απλώς τις αποφάσεις της.
8 Οκτωβρίου Συναξαριστής Ὁσία Πελαγία, Ἁγία Πελαγία ἡ Παρθένος, Ἁγία Ταϊσία, Ἅγιος Ἰγνάτιος.
Ἡ Ὁσία Πελαγία
Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της. Ἑπομένως, θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ κανείς, ἦταν καταδικασμένη ἀπὸ τὴν ἐπίγεια ζωή της στὸ πῦρ τῆς κολάσεως. Ὅμως ὄχι! Ὁ πολυεύσπλαχνος Κύριός μας διαβεβαίωσε ὅτι «αἱ τελώναι καὶ αἱ πόρνοι προάγουσιν ὑμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ». Δηλαδή, οἱ τελῶνες καὶ οἱ πόρνες, ποὺ στὴν ἀρχὴ ἔδειξαν ἀπείθεια στὸ Νόμο τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ κατόπιν εἰλικρινὰ μετάνιωσαν, προλαμβάνουν στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐσᾶς, ποὺ μόνο μὲ τὰ λόγια δείξατε ὑπακοὴ στὸν Θεό, στὴν πράξη ὅμως ὑπήρξατε ἀπειθεῖς καὶ ἄπιστοι.
Πράγματι ἡ Πελαγία τυχαῖα σὲ κάποια σύναξη χριστιανῶν ἄκουσε θερμὸ κήρυγμα περὶ ἁγνότητας, τοῦ ἐπισκόπου Νόννου. Τὰ λόγια του ἤλεγξαν καὶ συγκλόνισαν τὴν ψυχή της. Μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀπαρνήθηκε τὴν ἄσωτη ζωή της, πούλησε τὰ διάφορα κοσμήματά της καὶ τὰ χρήματα τὰ διαμοίρασε στοὺς φτωχούς.
Ἀφοῦ κατηχήθηκε καὶ βαπτίσθηκε, μετὰ ὀκτὼ ἡμέρες πῆγε στὴν Ἱερουσαλήμ, ὅπου μὲ σκληρὴ ἄσκηση πέρασε τὴν ὑπόλοιπη ζωή της.
Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της. Ἑπομένως, θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ κανείς, ἦταν καταδικασμένη ἀπὸ τὴν ἐπίγεια ζωή της στὸ πῦρ τῆς κολάσεως. Ὅμως ὄχι! Ὁ πολυεύσπλαχνος Κύριός μας διαβεβαίωσε ὅτι «αἱ τελώναι καὶ αἱ πόρνοι προάγουσιν ὑμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ». Δηλαδή, οἱ τελῶνες καὶ οἱ πόρνες, ποὺ στὴν ἀρχὴ ἔδειξαν ἀπείθεια στὸ Νόμο τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ κατόπιν εἰλικρινὰ μετάνιωσαν, προλαμβάνουν στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐσᾶς, ποὺ μόνο μὲ τὰ λόγια δείξατε ὑπακοὴ στὸν Θεό, στὴν πράξη ὅμως ὑπήρξατε ἀπειθεῖς καὶ ἄπιστοι.
Πράγματι ἡ Πελαγία τυχαῖα σὲ κάποια σύναξη χριστιανῶν ἄκουσε θερμὸ κήρυγμα περὶ ἁγνότητας, τοῦ ἐπισκόπου Νόννου. Τὰ λόγια του ἤλεγξαν καὶ συγκλόνισαν τὴν ψυχή της. Μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀπαρνήθηκε τὴν ἄσωτη ζωή της, πούλησε τὰ διάφορα κοσμήματά της καὶ τὰ χρήματα τὰ διαμοίρασε στοὺς φτωχούς.
Ἀφοῦ κατηχήθηκε καὶ βαπτίσθηκε, μετὰ ὀκτὼ ἡμέρες πῆγε στὴν Ἱερουσαλήμ, ὅπου μὲ σκληρὴ ἄσκηση πέρασε τὴν ὑπόλοιπη ζωή της.