45. Ὁ Ἰησοῦς εἶναι ὁ Μεσσίας, ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ Α΄ (Α΄ Ἰωαν. 5, 6), Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου καί Ἁγ. Ἰουστίνου Πόποβιτς, 25-8-2019, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη
ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr,
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ: Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
▼
Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019
Κυριακή πρό τῆς Ὑψώσεως. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τόν διάλογο τοῦ Κυρίου μέ τόν Νικόδημο. Μέρος Δεύτερο
ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ [:Ιω.3,13-17]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟΔΗΜΟ
[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός
των εδαφίων Ιω.3,17-19]
« Οὐ γὰρ ἀπέστειλεν
ὁ Θεὸς τὸν υἱὸν αὐτοῦ εἰς τὸν κόσμον ἵνα κρίνῃ τὸν κόσμον,
ἀλλ᾿ ἵνα σωθῇ ὁ κόσμος
δι᾿ αὐτοῦ(:διότι δεν απέστειλε ο Θεός τον Υιό του στο
αμαρτωλό γένος των ανθρώπων για να κατακρίνει και να καταδικάσει το γένος αυτό,
αλλά ο Θεός απέστειλε τον Υιό του για να σωθεί ολόκληρος ο κόσμος των ανθρώπων
διαμέσου της δικής Του θυσίας)»[Ιω.3,17].
Πολλοί από τους οκνηρούς και ράθυμους,που κάνουν κατάχρηση της φιλανθρωπίας του
Θεού με τον πολλαπλασιασμό των αμαρτημάτων τους και με την υπερβολική τους
αμέλεια για τη σωτηρία της ψυχής τους, ισχυρίζονται τα εξής: «Δεν
υπάρχει γέενα, δεν υπάρχει τιμωρία, ο Θεός συγχωρεί όλα τα αμαρτήματά μας». Αυτούς τους αποστομώνει ο σοφός Σειράχ, που
λέγει: «καὶ μὴ εἴπῃς· ὁ οἰκτιρμὸς αὐτοῦ πολύς, τὸ πλῆθος τῶν ἁμαρτιῶν μου ἐξιλάσεται·
ἔλεος γὰρ καὶ ὀργὴ παρ᾿ αὐτοῦ, καὶ ἐπὶ ἁμαρτωλοὺς
καταπαύσει ὁ θυμὸς αὐτοῦ (:και μην πεις: ‘’Η φιλανθρωπία Του είναι
μεγάλη, θα ευσπλαγχνισθεί το πλήθος των αμαρτιών μου’’, διότι η οργή Του δεν
είναι μικρότερη από την ευσπλαχνία Του και η οργή Του θα ξεσπάσει ενάντια σε
όσους άφοβα αμαρτάνουν» [Σοφ. Σειρ.5,6)]. Και πάλι· «κατὰ τὸ πολὺ ἔλεος αὐτοῦ, οὕτως καὶ πολὺς ὁ ἔλεγχος αὐτοῦ· ἄνδρα κατὰ τὰ ἔργα αὐτοῦ κρίνει (:όπως είναι μεγάλη η ευσπλαχνία Του, είναι
μεγάλος και ο έλεγχός Του)»[: Σοφ.
Σειρ. 16,12].
Παραβολή ὁ ἄνθρωπος καί τό κτῆμα.
Παραβολή ο άνθρωπος και το κτήμα.
Ένας είχε γη που, με την αμέλειά του, μετατράπηκε σε άγονη, κατάφυτη από ζιζάνια και αγκάθια. Χρειάστηκε να την καλλιεργήσει και είπε στον γιο του: "Πήγαινε, καθάρισε το χωράφι μας". Ο γιος πήγε, αλλά όταν είδε, ότι ήταν κατάφυτη από ζιζάνια, είπε στον εαυτό του : «Θα εξαλείψω τα πάντα όλα αυτά τα ζιζάνια και θα καθαρίσω τη γη;» Με τα λόγια αυτά κατέβηκε στο έδαφος και πήγε για ύπνο. το έπραξε για πολλές μέρες. Τότε ο πατέρας μου ήρθε να δει τι έγινε και είδε ότι τίποτα δεν είχε γίνει. Είπε στον γιο του:
Ἀπόσπασμα ἀπό τό "Μυστικά Βιώματα στήν Ἁγία Γῆ - Τόμος β' " τῆς Σοφίας Κιόρογλου. Ἡ θεραπεία τῆς Μοναχῆς Ἰσιδώρας ἀπό τόν Γέροντα Θεοδόσιο
Απόσπασμα από το "Μυστικά Βιώματα στην Αγία Γη - Τόμος β' " της Σοφίας ΚιόρογλουΗ θεραπεία της Μοναχής Ισιδώρας από τον Γέροντα Θεοδόσιο
-Θεέ μου, που βρίσκομαι; Δεν πονάω Θεέ μου!
Κoιμήθηκα χωρίς πόνο τόσες ώρες. Δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω, να το πιστέψω.
Μέχρι τώρα οι νύχτες μου ήταν μαρτύριο! Δεν βρίσκω λόγια, δεν ξέρω πώς να ευχαριστήσω τον Κύριο μας και τον Γέροντα Θεοδόσιο της Βηθανίας. Όχι μόνο με θεράπευσε σωματικά αλλά μου άνοιξε τα μάτια της ψυχής ώστε να δω και να ζήσω μια σημερινή πραγματικότητα:
Τί εἶναι ὁ Σαμανισμός καί τό βότανο Ayahuasca
«Ειδωλολατρικό και πανάρχαιο φαινόμενο» είναι ο Σαμανισμός, ανέφερε μιλώντας στον ACTIVE και την εκπομπή Ατζέντα, ο Θεολόγος, Θεόδωρος Κυριάκου.
Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό που διαδραματίστηκε στην Κύπρο και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο μίας 34χρονης, ο κ. Κυριάκου εξήγησε τι ακριβώς είναι ο Σαμανισμός και πώς γίνεται η τελετή του.
Κεντρικό πρόσωπο, όπως εξήγησε, είναι ο Σαμάνος ή Μάγος, ο οποίος σύμφωνα με αυτούς που συμμετέχουν στις τελετές, έχει τη δυνατότητα να ανέβει σε πολύ ψηλότερα επίπεδα, να επικοινωνήσει με πνεύματα και να φέρει σε επαφή τους συμμετέχοντες με τον πνευματικό κόσμο. «Αυτό γίνεται με την τεχνική της έκστασης», τόνισε.
Η τεχνική αυτή περιλαμβάνει την κατανάλωση ουσιών. Οι συμμετέχοντες φέρνουν από την Κολομβία ένα επικίνδυνο βότανο, το λεγόμενο Ayahuasca, το οποίο αναμειγνύουν με άλλες ουσίες και πιστεύουν ότι φτάνουν στην έκσταση, όπου απελευθερώνεται το πνεύμα τους από το σώμα τους και έχουν αυτή την δυνατότητα της ένωσης με τον πνευματικό κόσμο.
«Αυτές είναι ψευδαισθήσεις δυστυχώς, τις οποίες ζουν οι άνθρωποι μέσα σε μία ταλαιπωρημένη κοινωνία, αλλά από την άλλη είναι και πολύ επικίνδυνες», εξήγησε.
Τόνισε μάλιστα πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σαμανισμός οδηγεί ανθρώπους στον θάνατο, καθώς υπάρχουν και άλλα παραδείγματα στο εξωτερικό.
Κυριακή πρό τῆς Ὑψώσεως. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τόν διάλογο τοῦ Κυρίου μέ τόν Νικόδημο. Μέρος Πρῶτο
ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ [:Ιω.3,13-17]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟΔΗΜΟ
[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός
των εδαφίων Ιω.3,12-16]
«Εἰ τὰ ἐπίγεια εἶπον ὑμῖν καὶ οὐ
πιστεύετε, πῶς ἐὰν εἴπω ὑμῖν τὰ ἐπουράνια
πιστεύσετε; καὶ οὐδεὶς ἀναβέβηκεν
εἰς τὸν οὐρανὸν εἰ μὴ ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς,
ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁ ὢν ἐν τῷ οὐρανῷ (:εάν σας είπα διδασκαλίες και αλήθειες
θείες, οι οποίες όμως σχετίζονται με όσα συμβαίνουν πάνω στη γη και οι πιστοί
αποκτούν εμπειρία γι' αυτά στην επίγεια ζωή τους και είναι επομένως εύκολο να
τις εννοήσετε και όμως δεν τις πιστεύετε, πώς, εάν σας πω υψηλές αλήθειες, που
αναφέρονται στον επουράνιο κόσμο, θα τις παραδεχτείτε και θα τις πιστέψετε;
Κι όμως, μόνο από Εμένα θα μάθετε τα
επουράνια αυτά μυστήρια· διότι κανείς δεν ανέβηκε στον ουρανό, για να μάθει εκεί και να διδάξει σε σας
αυτές τις αλήθειες, παρά μόνο Αυτός που κατέβηκε από τον ουρανό και έγινε με
την ενανθρώπησή Του υιός του ανθρώπου και ο Οποίος εξακολουθεί, όσο χρόνο ζει
στη γη, να είναι και στον ουρανό ως Θεός πανταχού παρών)»[Ιω.3,12-13· ερμηνευτική απόδοση
Παναγιώτου Τρεμπέλα].
Αυτό που
πολλές φορές είπα, αυτό και τώρα θα πω και δεν θα πάψω ποτέ να το επαναλαμβάνω.
Ποιο είναι αυτό; Ότι, όταν ο Ιησούς
πρόκειται να θίξει υψηλά δόγματα, προσαρμόζεται πολλές φορές προς την αδυναμία
των ακροατών Του και δεν χρονοτριβεί σε λόγους αντάξιους της μεγαλοσύνης Του,
αλλά συγκαταβαίνει περισσότερο σε λόγους που είναι πολύ μετριότεροι· διότι
τόσο ο υψηλός, όσο και ο μεγάλος λόγος, έστω και αν εκφραστεί μία φορά, είναι
ικανός να αποδείξει την αξία του, όσο βέβαια εμείς έχουμε την δύναμη να τον
κατανοήσουμε δια της ακοής· όμως τα μετριότερα και
όσα περισσότερο προσεγγίζουν τη διάνοια των ακροατών, αν δεν επαναλαμβάνονταν
συχνά, επειδή αναφέρονται σε υψηλά πράγματα, δεν θα εισέδυαν γρήγορα στον νου
του αμαθούς και προς τα χαμηλά ρέποντα ακροατή.
Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 1-9-2019 ἕως 3-9-2019
Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά δεχόμαστε τήν εὐλογία Του ζώντας μέ μετάνοια, ταπείνωση, ἀγάπη, ἀδιάλειπτη προσευχή, κατά Χριστόν ἄσκηση καί τακτική συμμετοχή στά Ἅγια Μυστήρια.
Λαμβάνετε αὐτό τό μήνυμα ὡς ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο
http://hristospanagia3.blogspo t.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanal ysi.blogspot.gr γιά τίς 1-9-2019 ἕως 3-9-2019
1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospa
- ▼ Σεπτεμβρίου (58)
- ▼ 03 Σεπ (11)
- Ἡ ἀλήθεια γιά τήν νέα ἐποχή, 1ο μέρος, 14-6-2009, ...
- Ο ΘΕΟΤΟΚΟΦΙΛΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΑΓΙΟΦΙΛΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙ...
- Ἡ μοναχή πού μιλοῦσε μέ τόν ἄγγελο...
- Τό βότανο ἀπό τόν Ἀμαζόνιο καί ἡ σύνδεση μέ πνευμα...
- Τό βότανο ἀπό τόν Ἀμαζόνιο καί ἡ σύνδεση μέ πνευμα...
- Διάκριση (Ὅσιος Μακάριος τῆς Ὄπτινα)
- Ὁ Ἅγιος Μπογκολέπ τοῦ Ἀστραχάν, ὁ "μεγαλόσχημος πα...
- Διάβολος, ὁ διαχρονικός ἐχθρός τῆς Ρωμιοσύνης Ε΄, ...
- Τέτοιοι εἶναι
- Ἄνθισαν καί φέτος τά κλαδάκια στήν θαυματουργή εἰκ...
- 3 Σεπτεμβρίου. Ἀνθίμου ἱερομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀ...
- ▼ 03 Σεπ (11)
Σχόλιο γιά τήν κατάταξη στή χορεία τῶν ὀφφικιάλιων τοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗ ΧΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΟΦΦΙΚΙΑΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Δεν μας εκπλήσσει η κατάταξη στη χορεία των οφφικιάλιων του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του γνωστού και μη εξαιρετέου Χ.Γιανναρά.. πρόκειται για έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των πνευματικών εγκλημάτων του εν λόγω Πατριαρχείου.
Και τούτο γιατί είναι γνωστή η στάση των ενοίκων του απέναντι στις ετεροδιδασκαλίες και τους αυτουργούς τους.
Άλλωστε, από ιεράρχες του Φαναρίου έχουν εκπορευθεί κραυγαλέα αιρεσιολογήματα .
Πώς να λησμονήση κανείς τη δήλωση του πατριάρχη Βαρθολομαίου για τον Περγάμου τον οποίο αποκάλεσε «στιβαρό βραχίονα»;
Πώς να ξεχάσουμε την τύχη που επιφύλαξε στη μήνυση του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου σε βάρος του βλασφημήσαντος την αναμαρτησία του Θεανθρώπου Χριστού Αυστραλίας Στυλιανού η πατριαρχική σύνοδος;
Το ζήτημα έγκειται στον τρόπο που αντιδρά κλήρος και λαός απέναντι στα εκφυλιστικά αυτά φαινόμενα.
Πώς, αλήθεια, αντιδρούν οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι, οι ηγούμενοι, μοναχοί και μοναχές, οι ιεραποστολικές αδελφότητες, ο εκκλησιαστικός τύπος και ο κάθε πιστός χωριστά;
Χιλιάδες "γιατί;"
Χωρίς τον Χριστό, ο κόσμος είναι ένα θέατρο του παραλόγου. Χωρίς τον
Χριστό, δεν μπορούμε να εξηγήσουμε τίποτα!
Γιατί τόση λύπη, αδικία, αποτυχίες, γιατί έρχονται αρρώστιες, γιατί; γιατί; γιατί;
Χιλιάδες "γιατί;"
Κατάλαβέ το.
Τό μήνυμα τῆς ἡμέρας
"Ποτέ μην λες «Θα το κάνω αύριο» επειδή το δευτερόλεπτο που ζούμε, εκείνο είναι δικό μας. Το επόμενο δευτερόλεπτο, το επόμενο λεπτό δεν είναι δικά μας, δεν ξέρουμε εαν θα το προλάβουμε..."
γ. Διονύσιος της Κολιτσού
7 Σεπτεμβρίου. Σάββατον πρό τῆς Ὑψώσεως. Προεόρτια τῆς γεννήσεως τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Σαβ. πρό τῆς Ὑψώσεως. Σαβ. ιγ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. β΄ 6 - 9).
Α Κορ. 2,6 Σοφίαν δὲ λαλοῦμεν
ἐν τοῖς τελείοις, σοφίαν δὲ οὐ τοῦ αἰῶνος
τούτου, οὐδὲ τῶν ἀρχόντων τοῦ αἰῶνος
τούτου τῶν καταργουμένων·
Α Κορ. 2,6 Και ημείς οι Απόστολοι διδάσκομεν βέβαια σοφίαν, αλλά
μεταξύ των ωρίμων και προωδευμένων, από απόψεως πνευματικής, ανθρώπων, όχι όμως
την σοφίαν των ανθρώπων του αμαρτωλού τούτου αιώνος ούτε των αρχόντων του
κόσμου τούτου, των οποίων η εξουσία είναι προσωρινή και θα καταλυθή.