Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Ἄνοιξε ἡ πλατφόρμα διαβούλευσης γιά τό ἐπάρατο νομοσχέδιο.

 

Ας τους απαντήσουμε κατάλληλα  ΕΔΩ

Ἀποκάλυψη τῆς Γερόντισσας Γαλακτίας σὲ μοναχή , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Γ' Παγκόσμιος πόλεμος θὰ γίνει ἐξ αἰτίας τῆς μεγάλης ἀνηθικότητας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Λόγος στὴν παρουσία τοῦ Κυρίου, τὴν συντέλεια τοῦ κόσμου & τὴν παρουσία τοῦ Ἀντίχριστου, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Λόγος στὴν παρουσία τοῦ Κυρίου καὶ γιὰ τὴ συντέλεια τοῦ κόσμου καὶ στὴν παρουσία τοῦ Ἀντίχριστου, Ὁσ. Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου, 27-1-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanaγgia3.blogspot.com,

Δὲν ὑπάρχουν μόνο δύο δρόμοι σωτηρίας γάμος ἡ μοναχισμός! , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ σιωπὴ στά ἁμαρτήματα τῶν ἄλλων εἶναι συνενοχή , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ μακαριστὸς Μητρ. Ἀμβρόσιος, ἡ σημερινὴ καθολικὴ κρίσις καὶ αἱ ἐπίκαιρoι προφητεῖαι του


Ὁ μακαριστὸς Μητρ. Ἀμβρόσιος, ἡ σημερινὴ καθολικὴ κρίσις καὶ αἱ ἐπίκαιρoι προφητεῖαι του

«Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΝ»

«Μακαριώτατε, καθικετεύω ἐνώπιον τοῦ Χριστοῦ, ὅπως μὴ ὀκνήσωμεν, ὥστε νὰ μὴ ἀνοιγῆ ἐκ τῶν ἔσω ἡ Κερκόπορτα τῆς ἀπωλείας αὐτοῦ τοῦ Τόπου».

Τοῦ Μητροπολίτου Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβροσίου †

Ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ἐπαναδημοσιεύει τήν ἐμπνευσμένη εἰσήγηση τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβροσίου, τήν ὁποία εἶχε παρουσιάσει στήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στίς 25/9/1979, τέσσερις ἀκριβῶς μῆνες μετά ἀπό τήν ὑπογραφή τῆς Συνθήκης προσχώρησης τῆς Ἑλλάδας στήν Ε.Ο.Κ, 28 Μαΐου 1979. Ὁ Σεβασμιώτατος εἶχε προείδει ποῦ ὁδηγεῖτο ἡ Πατρίδα μας μέ τήν εἴσοδό της στήν Ε.Ε. καί εἶχε τότε καταγγείλει μέ δριμύ καί θαρραλέο τρόπο τήν ἀσύλληπτη περιπέτεια, στήν ὁποία εἰσέρχετο ἡ Πατρίδα μας, ὅπου τά ὀψώνια τοῦ «Ἡ Ἑλλάς ἀνήκει στήν Δύση» γευόμεθα σήμερα στήν ὁλότητά τους. Εἶχε θέσει τό ἐρώτημα ὅτι «Ὁ τόπος εἰσέρχεται εἰς μίαν ἀσυλλήπτου τραγικότητος περιπέτειαν, ἐκ τῆς ὁποίας ἄγνωστον εἶναι τό πῶς καί τό πότε θά ἐξέλθη». Σαράντα πέντε χρόνια μετά ἡ Ἑλλάδα ὄχι μόνον ἔχει καταστραφῆ οἰκονομικά ἀλλά καί πνευματικά καί ἠθικά καί πολιτιστικά.

Ὁ Ο.Τ. δημοσιεύει τήν εἰσήγηση μέ ἀφορμή τῆς προώθησης ἀπό τήν κυβέρνηση τοῦ νομοσχεδίου γιά τόν γάμο τῶν ὁμοφύλων. Μέ τήν δημοσίευση σκοπό ἔχει «ἵνα ἡ Ἱεραρχία μέ ἐπί κεφαλῆς τόν Πρόεδρον αὐτῆς, σημάνει συναγερμόν, συνέλθη ἐκ τῆς νάρκης, ἀνασυντάξη τάς δυνάμεις της καί, ‟τῇ τῶν ἁγίων καί ἐγκρίτων Πατέρων εὐθείᾳ τρίβῳ κατακολουθοῦσα”, κατέλθη εἰς ἀγῶνας ὡραίους καί εὐκλεεῖς», ὅπως χαρακτηριστικά ἔλεγε καί τότε ὁ Σεβασμιώτατος. Ὁ μακαριστός Μητροπολίτης τόνιζε γιά τήν ὁμοφυλοφιλία τό 1979 ὅτι «ἐγείρει ἀναιδῆ κεφαλήν, ὀργανώνεται εἰς ἐπισήμους συλλόγους, πραγματοποιεῖ δημοσίας ἐντυπωσιακάς συγκεντρώσεις προβολῆς τῶν ‟δικαίων αἰτημάτων” της καί ἀγωνίζεται μέ τήν βοήθειαν ‟φιλελευθέρων” πολιτικῶν, ‟ἐπαναστατημένων” καλλιτεχνῶν καί ὑπερκιτρίνων δημοσιογραφικῶν γραφίδων διά τήν δικαίωσίν της».

Εὐχόμεθα καί προσευχόμεθα, ὁ Μακαριώτατος καί οἱ Σεβασμωτάτοι Ἀρχιερεῖς νά συνειδητοποιήσουν τήν τραγικότητα τῆς καταστάσεως καί νά ἐγερθοῦν ἀπό τόν βαθύ λήθαργο πού ἔχουν περιπέσει, «ὥστε νά μή ἀνοιγῆ ἐκ τῶν ἔσω ἡ Κερκόπορτα τῆς ἀπωλείας αὐτοῦ τοῦ Τόπου».

Ἄν δέν μετανοήσουν, οὔτε ἡ Κόλαση θά τούς δεχθῆ


Γέροντας Γαβριήλ Ἁγιορείτης

Ὁ Θεός εἶναι πολύ λυπημένος μέ τούς Ἕλληνες Βουλευτές, διότι Τόν ἀρνήθηκαν. Κατήργησαν τό Νόμο Του καί θέσπισαν δικούς τους νόμους… Ἡ Ἑλληνική Βουλή ἤ πρέπει ν᾽ ἀλλάξει διαγωγή ἤ πρέπει ν᾽ ἀλλάξει ὄνομα. Μ᾽ αὐτά πού ἔκανε, δέν τῆς ἁρμόζει νά λέγεται Βουλή, ἀλλά ἄβουλη κι ἀσύνετη κι ἀπερίσκεπτη. Γιατί κατήργησε τό Νόμο τοῦ Θεοῦ καί ψήφισε δικούς της νόμους.

Ὁ Θεός λέει στό Δεκάλογο: «Οὐ φο­νεύσεις».

Οἱ Ἕλληνες Βουλευτές λένε: «Κάτω ὁ Νόμος τοῦ Θεοῦ· σκοτῶστε». Νομιμοποίησαν τίς Ἐκτρώσεις.

Ὁ Θεός λέει: «Οὐ μοιχεύσεις».
Αὐτοί λένε: «Κάτω ὁ Νόμος τοῦ Θε­οῦ». Νομιμοποίησαν τίς μοιχεῖες, τίς πορνεῖες, τήν ὁμοφυλοφιλία, τήν καύση τῶν νεκρῶν, τόν πολιτικό γάμο, βγάζουν τά Θρησκευτικά ἀπ᾽ τά Σχολεῖα, πετοῦν τό Σταυρό ἀπ᾽ τή Σημαία, τίς Εἰκόνες ἀπ᾽ τίς Δημόσιες Ὑπηρεσίες, θέλουν ν᾽ ἀναβιώσουν τό δωδεκαθεϊσμό καί τόσα ἄλλα…

Ἐνδεικτικές μαρτυρίες Ἁγίας Γραφῆς καί Θεοφόρων Πατέρων γιά ὁμοφυλοφιλία—σοδομισμό.

Ενδεικτικές μαρτυρίες Αγίας Γραφής και Θεοφόρων Πατέρων για ομοφυλοφιλία—σοδομισμό.

Στέργιος Μπούγιας, Θεολόγος

Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε κυριαρχεί το θέμα της ομοφυλοφιλίας ,του σοδομισμού, και είναι ανάγκη να υπογραμμιστούν ορισμένες αλήθειες που τίθενται υπό αμφισβήτηση.

Η διδασκαλία της Αγίας Γραφής, Παλαιάς και Καινής, και των Θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας μας, είναι Φάρος Φωτεινός που μας δείχνει καθαρά το θέλημα του Θεού.

Η περιγραφή της δημιουργίας του ανθρώπου στο βιβλίο της Γένεσης είναι σαφής και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας. «Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ΄εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς» (Γεν,1,27). Άνδρα και Γυναίκα δημιούργησε ο Θεός τον άνθρωπο, τονίζει με σαφήνεια ο Θεόπτης Μωυσής. Πλάσμα του Τριαδικού Θεού ο άνθρωπος «κατ΄εικόνα ημετέραν και καθ΄ομοίωσιν». Ως εικόνα του Θεού με τα χαρίσματα που έλαβε, βασικό σκοπό και στόχο έχει να φτάσει στη θέωση, να μοιάσει με το Δημιουργό του. Δυστυχώς ακολούθησε η πτώση και η έξωση των Πρωτοπλάστων από τον κήπο της Εδέμ και χάθηκε ο βασικός προσανατολισμός. Κυριαρχεί πλέον η φθορά, ο θάνατος, το σκοτάδι. Η ανθρώπινη φύση αλλοτριώνεται, δηλητηριάζεται και ρέπει επιμελώς προς την αμαρτία. Βαρύνει τους ώμους της ανθρωπότητας η θεληματική αποδοχή της αμαρτίας και κληρονομείται από γενιά σε γενιά. Δεν μένει ο άνθρωπος στα φυσιολογικά όρια, συνεχώς εκτρέπεται, οι φυσικές του λειτουργίες δεν κινούνται μέσα στα όρια της δημιουργίας με αποτέλεσμα να αιχμαλωτίζεται και να επιλέγει το «παρά φύσιν» από το «κατά φύσιν». Βασική αιτία αυτής της ψυχικής κατάστασης του ανθρώπου είναι η αμαρτία, η οποία μολύνει τον άνθρωπο και προκαλεί διαταραχή στον ψυχικό του κόσμο. Ιδιαίτερα το αμάρτημα της πορνείας αιχμαλωτίζει κυριολεκτικά τον άνθρωπο. Κατά τον απ. Παύλο «παν αμάρτημα ό εάν ποιήσει οάνθρωπος εκτός του σώματός εστίν.

Κυριακή ΙΕ Λουκᾶ. Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς γιά τήν διόρθωση καί τήν σωτηρία τοῦ ἀρχιτελώνη Ζακχαίου


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκ. 19,1-10]

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΛΩΝΗ ΖΑΚΧΑΙΟΥ

Για προηγούμενες ομιλίες πνευματικού περιεχομένου που απευθύναμε προς τη δική σας αγάπη πήραμε αφορμή από όσα εξιστορεί ο ευαγγελιστής Λουκάς σχετικά με τη θεραπεία ανθρώπων που ήταν ως προς το σώμα λεπροί και τυφλοί. Σήμερα, ωστόσο, ως θέμα της ομιλίας μας θα έχουμε τον κάτοικο της Ιεριχούς Ζακχαίο, που ήταν τυφλός ως προς την ψυχή και την ανάβλεψή του ως προς αυτήν .

Μεγάλο επίσης είναι και το θαύμα που διενεργήθηκε σε αυτόν και καθόλου μικρότερο από όσα επιτελέστηκαν σε εκείνους. Διότι και αυτός είχε στο σκοτάδι τους εσωτερικούς οφθαλμούς της καρδιάς, όπως ο τυφλός εκείνος (της Ιεριχούς) είχε στο σκοτάδι τους οφθαλμούς που εξωτερικά είχε στο πρόσωπό του· διότι ούτε αυτός δεν μπορούσε, σύμφωνα με όσα μας ιστορεί ο ευαγγελιστής Λουκάς, να δει τον Ιησού, και απαλλάχθηκε και αυτός από το πνευματικό του σκοτάδι, με μόνο τον λόγο Εκείνου που και στην αρχή του κόσμου με μόνο τον λόγο Του δημιούργησε το φως και καταύγασε όλη την αισθητή κτίση. Όπως δηλαδή τότε, πριν να πει ο Θεός: «Γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς(:ας γίνει φως, και έγινε φως)»[Γέν.1,3], υπήρχε βαθύ σκοτάδι επάνω από την άβυσσο, έτσι και τώρα, πριν να πει προς τον Ζακχαίο ότι «σήμερον γὰρ ἐν τῷ οἴκῳ σου δεῖ με μεῖναι (:σήμερα πρέπει να μείνω στο σπίτι σου)»[Λουκ.19,5], το φοβερό σκοτάδι της φιλαργυρίας ήταν καθισμένο επάνω στην ψυχή αυτού του ανθρώπου, ενώ η διάνοιά του ήταν οπωσδήποτε παραχωμένη μαζί με τον χρυσό σε σκοτεινούς τόπους, όπου θησαυρίζεται από τους φιλάργυρους ο χρυσός και ο άργυρος· «ὅπου γάρ ἐστιν ὁ θησαυρὸς ὑμῶν, ἐκεῖ ἔσται καὶ ἡ καρδία ὑμῶν(:διότι εκεί όπου είναι ο θησαυρός σας, εκεί θα είναι και η καρδιά σας)»[Ματθ.6,21 και Λουκ.12,34], λέγει ο Κύριος.

Ας δούμε λοιπόν πρώτα όσα αναφέρει η διήγηση του ευαγγελίου σχετικά με αυτόν. «Καὶ εἰσελθὼν διήρχετο τὴν Ἱεριχώ(:έπειτα από λίγο ο Ιησούς μπήκε στην Ιεριχώ, και περνούσε μέσα από την πόλη)». Τι είχε προηγηθεί; Αφού πρώτα καθάρισε τους λεπρούς από την αρρώστιά τους, αφού έδωσε φως στους τυφλούς, αφού με τη φήμη που απέκτησε μέσω των θαυματουργικών θεραπειών που επιτέλεσε σε τέτοιους ασθενείς ανθρώπους, μαζί με πολλούς άλλους προσείλκυσε και τον Ζακχαίο στον πόθο για να Τον δει. «Αφού λοιπόν μπήκε μέσα στην Ιεριχώ ο Ιησούς, περνούσε μέσα από την πόλη»· και όχι βέβαια μόνο την Ιεριχώ, αλλά και την Ιουδαία διερχόταν ο Κύριος, και τη Γαλιλαία και γενικώς τη γη· διότι δεν ήλθε εδώ για να παραμείνει σωματικώς, αν και έλαβε σώμα σαν το δικό μας για να σώσει εμάς, όπως ευδόκησε, αλλά και για να διέλθει και να ανεβεί προς τον ουρανό από όπου κατήλθε, ανεβάζοντας μαζί και το δικό μας φύραμα και τοποθετώντας το επάνω από κάθε αρχή και εξουσία· αλλά και κατά τον καιρό της διδασκαλίας Του διερχόταν περιοδεύοντας όλο τον τόπο της Παλαιστίνης.

Όπως δηλαδή στην αρχή της Δημιουργίας συνήγαγε σε ένα δίσκο όλο το φως της ημέρας και κατέστησε βασιλιά της τον ήλιο, δεν τον άφησε όμως να στέκεται ακίνητος, αλλά τον έχει κάνει να περιπολεί· έτσι, συνάπτοντας το πλήρωμα της θεότητας με το σώμα και υποδεικνύοντας τον εαυτό Του ως βασιλέα του παντός πραγματικά επίγειο και επουράνιο, ορατό και αόρατο, με αρχή και αιώνιο, δεν δέχθηκε να κάθεται επάνω σε ένα τόπο, αλλά ευδόκησε να περιέρχεται έως ότου απεργασθεί σωτηρία μόνιμη και αδιάκοπη στο μέσο της γης, καθώς προανήγγειλε ο Δαβίδ λέγοντας:

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς ΙΕ Λουκᾶ. Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ:

Κατά Λουκάν, κεφάλαιο ΙΘ΄, εδάφια 1-10

1 Καί εἰσελθὼν διήρχετο τὴν ῾Ιεριχώ· 2 καὶ ἰδοὺ ἀνὴρ ὀνόματι καλούμενος Ζακχαῖος, καὶ αὐτὸς ἦν ἀρχιτελώνης, καὶ οὗτος ἦν πλούσιος, 3 καὶ ἐζήτει ἰδεῖν τὸν ᾿Ιησοῦν τίς ἐστι, καὶ οὐκ ἠδύνατο ἀπὸ τοῦ ὄχλου, ὅτι τῇ ἡλικίᾳ μικρὸς ἦν. 4 Καὶ προδραμὼν ἔμπροσθεν ἀνέβη ἐπὶ συκομορέαν, ἵνα ἴδῃ αὐτόν, ὅτι ἐκείνης ἤμελλε διέρχεσθαι. 5 Καὶ ὡς ἦλθεν ἐπὶ τὸν τόπον, ἀναβλέψας ὁ ᾿Ιησοῦς εἶδεν αὐτὸν καὶ εἶπε πρὸς αὐτόν· Ζακχαῖε, σπεύσας κατάβηθι· σήμερον γὰρ ἐν τῷ οἴκῳ σου δεῖ με μεῖναι. 6 Καὶ σπεύσας κατέβη, καὶ ὑπεδέξατο αὐτὸν χαίρων. 7 Καὶ ἰδόντες πάντες διεγόγγυζον λέγοντες ὅτι παρὰ ἁμαρτωλῷ ἀνδρὶ εἰσῆλθε καταλῦσαι.

8 Σταθεὶς δὲ Ζακχαῖος εἶπε πρὸς τὸν Κύριον· ἰδοὺ τὰ ἡμίση τῶν ὑπαρχόντων μου, Κύριε, δίδωμι τοῖς πτωχοῖς, καὶ εἴ τινός τι ἐσυκοφάντησα, ἀποδίδωμι τετραπλοῦν. 9 Εἶπε δὲ πρὸς αὐτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς ὅτι σήμερον σωτηρία τῷ οἴκῳ τούτῳ ἐγένετο, καθότι καὶ αὐτὸς υἱὸς ᾿Αβραάμ ἐστιν. 10 Ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ζητῆσαι καὶ σῶσαι τὸ ἀπολωλός.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

1 Έπειτα από λίγο ο Ιησούς μπήκε στην Ιεριχώ, και περνούσε μέσα από την πόλη. 2 Εκεί υπήρχε ένας άνθρωπος που ονομαζόταν Ζακχαίος. Αυτός ήταν αρχιτελώνης και πολύ πλούσιος. 3 Και προσπαθούσε να δει τον Ιησού ποιος είναι, αλλά δεν μπορούσε· διότι υπήρχε μεγάλη συρροή λαού, και αυτός ήταν κοντός στο ανάστημα και σκεπαζόταν από το πλήθος. 4 Έτρεξε λοιπόν μπροστά από το πλήθος που συνόδευε τον Ιησού και ανέβηκε σαν να ήταν μικρό παιδί σε μία συκομουριά για να τον δει, διότι από τον δρόμο εκείνο στον οποίο βρισκόταν το δέντρο αυτό θα περνούσε ο Ιησούς.

Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς ΙΕ Λουκᾶ. Παναγιώτης Τρεμπέλας


Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΙΕ΄ΛΟΥΚΑ:

Α΄προς Τιμόθεον, κεφάλαιο Δ΄, εδάφια 9-15

9 Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος· 10 εἰς τοῦτο γὰρ καὶ κοπιῶμεν καὶ ὀνειδιζόμεθα, ὅτι ἠλπίκαμεν ἐπὶ Θεῷ ζῶντι, ὅς ἐστι σωτὴρ πάντων ἀνθρώπων, μάλιστα πιστῶν.

11 Παράγγελλε ταῦτα καὶ δίδασκε. 12 Μηδείς σου τῆς νεότητος καταφρονείτω, ἀλλὰ τύπος γίνου τῶν πιστῶν ἐν λόγῳ, ἐν ἀναστροφῇ, ἐν ἀγάπῃ, ἐν πνεύματι, ἐν πίστει, ἐν ἁγνείᾳ. 13 Ἓως ἔρχομαι πρόσεχε τῇ ἀναγνώσει, τῇ παρακλήσει, τῇ διδασκαλίᾳ. 14 Μὴ ἀμέλει τοῦ ἐν σοὶ χαρίσματος, ὃ ἐδόθη σοι διὰ προφητείας μετὰ ἐπιθέσεως τῶν χειρῶν τοῦ πρεσβυτερίου. 15 Ταῦτα μελέτα, ἐν τούτοις ἴσθι, ἵνα σου ἡ προκοπὴ φανερὰ ᾖ ἐν πᾶσιν. 16 Ἒπεχε σεαυτῷ καὶ τῇ διδασκαλίᾳ, ἐπίμενε αὐτοῖς· τοῦτο γὰρ ποιῶν καὶ σεαυτὸν σώσεις καὶ τοὺς ἀκούοντάς σου.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

9 Το ότι οι αγώνες της ευσεβούς και αγίας ζωής μάς ωφελούν και στη ζωή αυτή και στη μελλοντική είναι λόγος αξιόπιστος και άξιος να τον αποδεχθεί κανείς με όλη του την καρδιά. 10 Κι επειδή ο λόγος αυτός είναι αξιόπιστος, γι’ αυτό ακριβώς κι εμείς υπομένουμε κόπους και δεχόμαστε ονειδισμούς ότι είμαστε δήθεν ανόητοι, επειδή έχουμε στηρίξει τις ελπίδες μας στον ζωντανό Θεό.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΟΣΙΩΝ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΕΦΡΑΙΜ ΤΩΝ ΣΥΡΩΝ, 28-1-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΟΣΙΩΝ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΕΦΡΑΙΜ ΤΩΝ ΣΥΡΩΝ, 28-1-2024
https://www.youtube.com/live/aHWwnkSh7WQ?si=WO4yWNs_Ff5De01f

Ἔπαιρνα ἕνα παλιό ψαλτήρι...καί διάβαζα ἀπό μέσα καί δάκρυζα...

Μάζευα τα καλάθια μου, τα σύνεργα μου, τα πλούτη μου, τον ιδρώτα μου...
Τα'βαζα μέσα στη βάρκα...
Έπαιρνα επάνω την άγκυρα, άνοιγα το πανί, και καθόμουν στο τιμονι...
Ένοιωθα κάποια καθαρή χαρα και αγάπη για τους ανθρώπους..

28 Ἰανουαρίου. ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ (Ζακχαίου). Ἐφραῒμ τοῦ Σύρου († 373). Παλλαδίου ὁσίου (δ΄ αἰ.), Χάριτος μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυριακῆς λβ´ Ἐπιστολῶν (Α´ Τιμ δ´ 9-15).

Α Τιμ. 4,9           πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος·

Α Τιμ. 4,9                 Αυτός δε ο λόγος, που σου γράφω, είναι αξιόπιστος και άξιος να γίνη δεκτός με όλην την καρδίαν.

Α Τιμ. 4,10         εἰς τοῦτο γὰρ καὶ κοπιῶμεν καὶ ὀνειδιζόμεθα, ὅτι ἠλπίκαμεν ἐπὶ Θεῷ ζῶντι, ὅς ἐστι σωτὴρ πάντων ἀνθρώπων, μάλιστα πιστῶν.

Α Τιμ. 4,10                Δι' αυτό ακριβώς και ημείς κοπιάζωμεν και γινόμεθα αντικείμενον εμπαιγμών και ειρωνειών, διότι έχομεν τας ελπίδας μας στον ζώντα Θεόν, ο οποίος είναι σωτήρ και τρφοδότης όλων των ανθρώπων, μάλιστα δε σωτήρ των πιστών, στους οποίους χαρίζει την αιωνίαν ζωήν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible