Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Ἡ ζημιὰ τῆς φιλαργυρίας Α', Ἀνάγνωση Στ' (προοίμιον, α+β1' μέρος) Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ζημιὰ τῆς φιλαργυρίας Α'-Ο παράλογος ἔρωτας τοῦ πλούτου και τῶν ὑπαρχόντων, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Στ' (προοίμιον, α+β1' μέρος), 18-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Παγκόσμιο ψηφιακό πιστοποιητικό τοῦ Π.Ο.Υ."

 

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη
[Κυριακή, 2 Ἰουλίου 2023]
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/07/blog-post_34.h

Ἡ θεραπεία ἀπο τίς ἡδονὲς τῶν αἰσθήσεων Α'-Ο παράλογος ἔρωτας τῶν ἡδονῶν Γ1, Ἀνάγνωση Ε' , Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ θεραπεία ἀπο τίς ἡδονὲς τῶν αἰσθήσεων Α'-Ο παράλογος ἔρωτας τῶν ἡδονῶν Γ1, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Ε' (γ1' μέρος), 17-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ ΑΓ. ΜΑΚΡΙΝΗΣ, 19-7-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ ΑΓ. ΜΑΚΡΙΝΗΣ, 19-7-2023 
https://www.youtube.com/live/59KJEzG_gIA?feature=share

Ἡ ζημιὰ στὴ σωτηρία ἀπὸ τίς ἡδονὲς τῶν αἰσθήσεων Β'-Ο παράλογος ἔρωτας τῶν ἡδονῶν Β2, Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ_Ἡ ζημιὰ στὴ σωτηρία ἀπὸ τίς ἡδονὲς τῶν αἰσθήσεων Β'-Ο παράλογος ἔρωτας τῶν ἡδονῶν Β2, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Ε' (β2' μέρος), 16-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὑπάρχουν βαθμίδες στὴν πίστη; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΝΗΣ (ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ - ΕΥΚΟΛΙΑ; - Ή ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΥΛΑΚΗ;)... "ΕΡΧΟΥ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ!" (1997)

 

Ὁ σεβασμός μεταξύ τῶν συζύγων (Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης)

 
Ο Θεός τα ρύθμισε όλα με σοφία. Με άλλα χαρίσματα προίκισε τον άνδρα, με άλλα την γυναίκα. Έδωσε στον άνδρα ανδρισμό, για να τα βγάζη πέρα στις δύσκολες υποθέσεις και για να υποτάσσεται σ’ αυτόν η γυναίκα. Γιατί, αν έδινε και στην γυναίκα τον ίδιο ανδρισμό, δεν θα μπορούσε να σταθή οικογένεια.

Έλεγαν στην Ήπειρο για μία γυναίκα ότι ήταν φοβερή! Φορούσε ένα άσπρο πουκάμισο μέχρι κάτω και είχε πάντα μαζί της ένα γιαταγάνι! Οι ληστές την έπαιρναν στην συντροφιά τους! Σκεφθήτε να έχουν μια γυναίκα στην σπείρα τους! Μια φορά πήγε ώρες δρόμο με τα πόδια σε ένα μακρινό χωριό, για να πάρη ένα Βλαχάκι και να το κάνη γαμπρό στην κόρη της. Επειδή όμως εκείνο αντιδρούσε, το έκλεψε, το φορτώθηκε στην πλάτη της και το έφερε στο χωριό της! Αυτά όμως είναι εξαιρέσεις. Αν επιστρατεύσης γυναίκες και κάνης με αυτές έναν λόχο και βάλης καμμιά δεκαριά προσκοπάκια να έρχωνται από πέρα, ου, έφυγαν όλες! Θα νομίζουν ότι είναι ο εχθρός!

«Ο ανήρ, λέει η Γραφή, εστι κεφαλή της γυναικός». Δηλαδή ο Θεός κανόνισε, ώστε ο άνδρας να αφεντεύη στην γυναίκα. Να αφεντεύη η γυναίκα στον άνδρα είναι ύβρις στον Θεό. Ο Θεός έπλασε πρώτα τον Αδάμ και ο Αδάμ είπε για την γυναίκα: «Τούτο νυν οστούν εκ των οστέων μου και σαρξ εκ της σαρκός μου».

Η γυναίκα, λέει το Ευαγγέλιο, πρέπει να φοβάται τον άνδρα, δηλαδή να τον σέβεται, και ο άνδρας να αγαπάη την γυναίκαΜέσα στην αγάπη είναι ο σεβασμός. Μέσα στον σεβασμό είναι η αγάπη. Αυτό το οποίο αγαπώ, το σέβομαι κιόλας. Και αυτό το οποίο σέβομαι, το αγαπώ. Δηλαδή δεν είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο• ένα πράγμα είναι και τα δύο.

Οι άνθρωποι όμως φεύγουν από αυτήν την αρμονία του Θεού και δεν καταλαβαίνουν αυτά που λέει το Ευαγγέλιο. Έτσι ο άνδρας παίρνει στραβά αυτό που γράφει το Ευαγγέλιο και λέει στην γυναίκα: «Πρέπει να με φοβάσαι». Μα, αν σε φοβόταν, δεν θα σε παντρευόταν!

Ἀσκητές μέσα στόν κόσμο Β’: Δημήτριος καί Εὔα Σαουλίδου


Μία ξυνωρίδα εκλεκτή, ένα ζεύγος ενάρετο ήταν ο Δημήτριος Σαουλίδης και η σύζυγός του Εύα, Πόντιοι στην καταγωγή, από την Τραπεζούντα. Η Εύα, το γένος Λουκανίδου, γεννήθηκε στο Καρς της Ρωσσίας το 1900. Οι γονείς της ξερριζώθηκαν από τον Πόντο, γιατί δεν άντεχαν την τουρκική θηριωδία, και κατέφυγαν στο Καρς της Ρωσσίας μαζί με άλλους συμπατριώτες τους. Μεγάλωσε σε μία πολύτεκνη οικογένεια με αρχές παραδοσιακές και ευλάβεια στα θεία.

Όταν ήταν δώδεκα χρονών περίπου, φιλοξενήθηκε στο σπίτι τους ένας οδοιπόρος. Τόσο πολύ ευχαριστήθηκε, που θέλησε να ανταποδώση κάτι για την φιλοξενία, μαθαίνοντας στην Εύα την Σολωμονική. Αυτή δεν ήξερε τι είναι Σολωμονική. Της είπε: «Εγώ ό,τι λέω γίνεται». Και έκανε διάφορες επιδείξεις. Έκανε κάποια μικρά κοριτσάκια να κάνουν άσεμνες χειρονομίες και η Εύα του είπε: «Στάσου, είναι ντροπή».

Ύστερα έκανε μία κατσίκα δεμένη να τρελλαθή, να αγριέψη, να κόψη το σχοινί της και να έρθη ήσυχη σαν γάτα στα πόδια του. Η Εύα που είδε όλα αυτά του είπε: «Τέτοια πράγματα δεν είναι καλά. Δεν τα θέλω». Και έτσι ο Θεός βλέποντας την αθωότητά της και την καλωσύνη της, την προφύλαξε από το να ασχοληθή με μαγείες. Πέθανε η γιαγιά της και η Εύα έκανε όλες τις δουλειές του σπιτιού.

Ήταν δυνατή και θαρραλέα σαν άνδρας. Όταν έγινε δεκατριών ετών, ήρθε στο σπίτι τους ένας νέος φτωχός, ο Δημήτριος Σαουλίδης. Ήταν καλός μάστορας. Όλη την ημέρα γύριζε στα αγροκτήματα, έκανε διάφορες επιδιορθώσεις και εργασίες, και έτσι ζούσε. Κάθησε πολύν καιρό στο σπίτι τους. Ο πατέρας της Εύας εκτίμησε πολύ τον καλό χαρακτήρα, την τιμιότητά του και τον έκανε γαμπρό στην Εύα.

Όταν έγινε ο ρωσσο-τουρκικός πόλεμος, η Εύα με τον πεθερό της και τα μωρά της Βέρα και Βασίλη ήταν στην Ρωσσία, και ο σύζυγός της Δημήτριος με την πεθερά της ήταν στην Τουρκία. Αρρώστησε τότε βαρειά ο πεθερός της και έμεινε κατάκοιτος. Αυτή τον περιποιείτο με πολλή αγάπη μέχρι που εκοιμήθη. Πήρε την ευχή του. «Εύα», της είπε πριν ξεψυχήση, «όπου πας και όπου σταθής να είσαι ευλογημένη».

Στην Ρωσσία σε μία από τις μετακινήσεις της καθώς περιπλανιόταν από το μέρος σε μέρος, πέθανε το ένα βρέφος της αβάπτιστο. Το έθαψε στα χιόνια και συνέχισε κλαίγοντας τον δρόμο της. Έμελλε λόγω περιστάσεων να αφήση το σπίτι της στο Καρς, να ξερριζωθή και να έρθη στην Ελλάδα.

ΕΥΡΩΠΗ QUO VADIS? (Ἀναφορά στίς τραγικές καί μή ἀναστρέψιμες ἐπιπτώσεις ἀπό τήν ἰσλαμοποίηση τῆς Εὐρώπης)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 10η Ιουλίου 2023



Τα τραγικά γεγονότα που συμβαίνουν τελευταία στη Γαλλία, με την «αυθόρμητη» εξέγερση χιλιάδων διαδηλωτών για τον φόνο ενός 17χρονου από αστυνομικό, τους νεκρούς και τους βανδαλισμούς πολλών εκατομμυρίων ευρώ, συγκλονίζουν όλο τον κόσμο και προκαλούν ανησυχία.

Δυστυχώς τα χειραγωγούμενα ΜΜΕ από συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας, συσκοτίζουν τα γεγονότα και αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τις πραγματικές αιτίες και τις σκοπιμότητες της εξέγερσης. Αποσιωπάται το γεγονός ότι πρόκειται κυρίως για εξέγερση μουσουλμάνων αλλοδαπών. Δεν είναι άνευ σημασίας η δήλωση του πρώην προεδρικού υποψήφιου των Ρεπουμπλικανών, Ερίκ Ζεμούρ, ότι «Οι ταραχές στην Γαλλία μπορούν να θεωρηθούν ως η αρχή ενός εμφυλίου, ή εθνοτικού πολέμου»[1]!

Ο δημοσιογράφος κ. Baptiste Gauthey, αρχισυντάκτης του ιστολογίου Contrepoints, (μετάφραση του κ. Ε. Νιάνιου), σε εύστοχο και αποκαλυπτικό άρθρο του, με θέμα: «Οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες …όμορφα καίγονται!», σημείωσε: «Πώς γίνεται ένα απομονωμένο δράμα να πυροδοτεί ένα τέτοιο εθνικό ψυχόδραμα ωθώντας τη χώρα σε μια κατάσταση σχεδόν εμφυλίου πολέμου, όπου δύο Γαλλίες φαίνεται τώρα να πολεμούν η μία την άλλη, τηρώντας η μία και η άλλη μια ανάγνωση που παρουσιάστηκαν παραπάνω; Στα δεξιά της πολιτικής σκακιέρας, οι πιο ριζοσπαστικοί πιστεύουν, όπως ο δοκιμιογράφος και μαχητής Julien Rochedy, ότι “είναι πλέον σαφές ότι υπάρχουν δύο Γαλλίες” από τις οποίες “η καθεμία έχει τώρα τους δικούς της νεκρούς”, πριν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι “κανένα κοινό μέλλον” δεν είναι δυνατό. Αυτό το δράμα θα ήταν ανεπιθύμητο: τελικά θα έφερνε στο φως την αδυναμία συγκρότησης κοινωνίας. Ωστόσο οι θεωρητικοί της μεγάλης αντικατάστασης και οι λιβανιστές της πολυπολιτισμικής κοινωνίας μας είχαν προειδοποιήσει: αυτός ο θάνατος και οι ταραχές που ακολούθησαν το αποδεικνύουν. Σύμφωνα με αυτούς, η ανασφάλεια θα ήταν μόνο ένα ήπιο σύμπτωμα, ο προάγγελος ενός θεμελιώδους προβλήματος πολύ μεγαλύτερου μεγέθους: ορισμένοι πολιτισμοί είναι ασυμβίβαστοι και αυτό μπορεί να οδηγήσει μόνο σε έναν αποσχιστικό κοινοτισμό»[2].

Περί τοῦ ἐσωτερικοῦ ἀνθρώπου (Ἅγιος Λουκᾶς ἀρχιεπίσκοπος Κριμαίας)

Στὸ 4ο κεφάλαιο τῆς Β΄ πρὸς Κορινθίους ἐπιστολῆς τοῦ μεγάλου ἀποστόλου Παύλου, διαβάζουμε πολὺ βαθειὰ καὶ σημαντικὰ λόγια, τὰ ὁποία θὰ ἤθελα νὰ σᾶς ἐξηγήσω. «Μπορεῖ ἐξωτερικὰ νὰ βαδίζουμε στὸ θάνατο, ἐσωτερικὰ ὅμως, μέρα μὲ τὴν ἡμέρα, ἡ ζωή μας ἀνανεώνεται» (Β΄ Κόρ. 4, 16).

Ποιὸς εἶναι ὁ ἐξωτερικὸς ἄνθρωπος; Εἶναι ἐκεῖνος ὁ κοινός, ὁ γνωστὸς σὲ ὅλους ἄνθρωπος, ποὺ ἀποτελεῖται ἀπὸ σάρκα καὶ αἷμα, ἀπὸ τὸ νευρικό του σύστημα καὶ τὰ ὀστά του. Ὁ ἄνθρωπος ποὺ ἀντιλαμβάνεται τὴν ἐξωτερικὴ ὑλικὴ φύση διὰ τῶν πέντε του αἰσθήσεων, διὰ τῆς ὁράσεως, τῆς ἀκοῆς, τῆς ὀσφρήσεως, τῆς ἁφῆς καὶ τῆς γεύσεως. Ἡ πνευματική του ζωὴ περιορίζεται στὴν ἀντίληψη διὰ τῶν πέντε αἰσθήσεων τῆς ὑλικῆς κτίσεως καὶ τὴν ἐπεξεργασία τους μὲ τὸ νοῦ καὶ τὴν καρδιά. Τὸ ἐνδιαφέρον του περὶ τὰ πνευματικὰ πολὺ σπάνια ὑπερβαίνει τὰ γήινα ἐνδιαφέροντα.

Ἀλλὰ ἤδη ἀπὸ τὰ ἀρχαία χρόνια πάντοτε ὑπῆρχαν βαθυστόχαστοι ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι εἶχαν κατανοήσει, ὅτι ἡ ζωὴ τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ πνεύματός μας δὲν καθορίζεται μόνο ἀπὸ τὶς ἐπιδράσεις τοῦ ὑλικοῦ κόσμου. Αὐτοὶ κατάλαβαν, ὅτι ὁ ἄνθρωπος ἔχει τὴν ἱκανότητα νὰ ἀντιλαμβάνεται, ὅτι ὑπάρχει πνευματικὸς κόσμος. Ὁ Ἕλληνας φιλόσοφος Πλωτίνος παρομοίαζε αὐτὴ τὴν διπλὴ ζωὴ τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ πνεύματος τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὴ ζωὴ τῶν ἀμφιβίων ζώων, ποὺ μποροῦν νὰ ζοῦν καὶ μέσα στὸ νερὸ καὶ στὴ ξηρά. Τὸ ἴδιο καὶ ἡ ἀνθρώπινη ψυχὴ ζεῖ, ὄχι μόνο μὲ τὶς γήινες σκέψεις καὶ τὶς ἀντιλήψεις τῶν πέντε αἰσθήσεων ἀλλὰ ἔχει καὶ κάποια ἀκατανόητη καὶ ἄγνωστη σέ μᾶς ἕκτη αἴσθηση, ποὺ ἀποτελεῖ τὸ μέσο πρόσληψης τῶν μυστικῶν νουθεσιῶν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ ἀντιλήψεως τοῦ ἄγγελου φύλακά της. Δι’ αὐτῆς μποροῦμε νὰ ἔχουμε μία βαθειὰ καὶ ζωντανὴ κοινωνία μὲ τὸ Θεό, τοὺς Ἀγγέλους, τὴν Παναγία καὶ τοὺς Ἁγίους στὶς προσευχές μας.

Σ’ αὐτὴ τὴν πνευματικὴ ἀντιμετώπιση τοῦ κόσμου συγκαταλέγονται καὶ τὰ ἀνεξήγητα προαισθήματα, οἱ προβλέψεις, οἱ προρρήσεις, ἀκόμα καὶ τὰ προφητικὰ ὄνειρα. Ὅλοι σας νὰ διαβάσετε ἀπὸ τὴ Βίβλο τὸ βιβλίο τῆς Ἐσθήρ, τὸ ὁποῖο ἀρχίζει μὲ μία καταπληκτικὴ διήγηση τοῦ προφητικοῦ ὀνείρου τοῦ Μαρδοχαίου γιὰ τὸν ἀγῶνα του μὲ τὸν Ἀμάν. Τὸ ὄνειρο αὐτὸ πραγματοποιήθηκε ἀργότερα σὲ ὅλες του τὶς λεπτομέρειες.

Μητροπολίτης Μαυροβουνίου καί Παραθαλασσίας Ἰωαννίκιος: Ἀλλοίμονο σἐ ὅσους χαίρονται γιά τά κακουργήματα πού διαπράττονται κατά τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας

Στις 7 Ιουλίου 2023 ο μητροπολίτης Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας Ιωαννίκιος μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στην ιερά μονή Κετίγνης κήρυξε το θείο λόγο στο εκκλησίασμα. Ο Σεβασμιώτατος κ. Ιωαννίκιος έδωσε ιδιαίτερη σημασία στα τεκταινόμενα πέριξ της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου και της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, αναφέρει το Ενημερωτικό-Μορφωτικό Τμήμα της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, επικαλούμενο το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας.

«Σήμερα αναπέμψαμε δεήσεις υπέρ της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, υπέρ της αγίας Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου και ιδιαιτέρως υπέρ του μητροπολίτη Ονουφρίου, στον οποίο χθες απαγορεύθηκε η είσοδος στην κατοικία του στη Λαύρα», είπε ο μητροπολίτης Ιωαννίκιος.

Ο Σεβασμιώτατος κ. Ιωαννίκιος επεσήμανε ότι σήμερα πραγματοποιούνται οι φοβερότερες διώξεις: «Τέτοιες διώξεις κατά των ορθοδόξων χριστιανών έχουν να συμβούν από την εποχή της Οκτωβριανής Επαναστάσεως. Πρόκειται για φοβερό διωγμό κατά των ορθοδόξων, για τρομερή επίθεση κατά της Ορθοδοξίας! Και τούτο, δυστυχώς, συμβαίνει ενώπιον όλου του κόσμου, ο οποίος σιωπά γι’ αυτήν την κραυγαλέα αδικία και καταπάτηση των ανθρωπίνων και θρησκευτικών δικαιωμάτων».

Κατά τα λεγόμενα του μητροπολίτη Ιωαννικίου, όσοι διαπράττουν κακουργήματα κατά της Εκκλησίας ή χαίρονται γι’ αυτά είναι καταδικασμένοι.

18 Ἰουλίου. Αἰμιλιανοῦ, Παύλου, Θεῆς καὶ Οὐαλεντίνης τῶν μαρτύρων (†363). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. ζ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. ς΄ 20 - ζ΄ 12).

Α Κορ. 6,20        ἠγοράσθητε γὰρ τιμῆς· δοξάσατε δὴ τὸν Θεὸν ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καὶ ἐν τῷ πνεύματι ὑμῶν, ἅτινά ἐστι τοῦ Θεοῦ.

Α Κορ. 6,20              Διότι έχετε εξαγορασθή με πολύτιμον τίμημα, δηλαδή με το ανεκτίμητον αίμα του Χριστού. Αποφεύγετε, λοιπόν, κάθε σαρκικήν εκτροπήν, που μολύνει το σώμα, και δοξάσατε τον Θεόν με όλην σας την προσωπικότητα, με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία είναι του Θεού.

Τό Αὐτοδιοίκητον τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας

 

Τό Αὐτοδιοίκητον τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας

Ἁγιορείτικη Κελλιώτικη Φωνή

Ἀπρίλιος 2022- ٫βκβ΄ μ.Χ.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 18-7-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 18-7-2023 
https://www.youtube.com/live/G385uAxqMko?feature=share

Ἐδῶ σ' αὐτό τό τριμμένο ράσο κρύβεται ὁ Θεός''.

''Αυτό το μαύρο, τιμημένο ράσο δεν θα το άλλαζα με Βασιλική πορφύρα! Εδώ σ' αυτό το τριμμένο ράσο κρύβεται ο Θεός''.

(+ 11 Ιουλίου 1993, 30 χρόνια από την κοίμηση του Οσίου)


https://proskynitis.blogspot.com/2023/07/blog-post_57.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible