Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 29 Ιουλίου 2025

Ἄρχιμ. Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος,Προσέχετε τί καὶ ποιούς ἀκοῦτε!


Λίγες πατρικές νουθεσίες του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης, Αρχιμανδρίτου Ειρηναίου Βαϊοπούλου, στο τέλος της Θείας Λειτουργίας της Κυριακής ΣΤ' Ματθαίου, 20 Ιουλίου 2025, επι τη μνήμη του Ενδόξου Προφήτου Ηλιού.

youtube.com

π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Χίλιες φορὲς φτωχὸς μὲ τὸν Χριστό, παρὰ ἑκατομμυριοῦχος μὲ τὸν διάβολο.

 

https://youtube.com/shorts/gX5MfdbK0CY?si=PHAvskjox9Vq5_4Q

https://tasthyras.wordpress.com/2025/07/22/π-αυγουστίνος-καντιώτης-χίλιες-φορές

Ἡ εἰσήγηση τοῦ κ. Βασιλείου Κερμενιώτη στὴν Ἡμερίδα «Ἀποτειχιζόμενη Ὀρθοδοξία. Ὀκτὼ χρόνια μετά» [βίντεο 2025]

 

Εισήγηση με θέμα: «Η Αποτείχιση στην ιστορική, αγωνιστική και ομολογητική μητρόπολη Φλωρίνης: Από τον Άγιο Επίσκοπο, π. Αυγουστίνο Καντιώτη, στον ομολογητή Γέροντα Αρχιμ. π. Μάξιμο Καραβά»
Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 28 Ιουνίου στις 10:00 π.μ., στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης – Αγίου Δημητρίου με Γ’ Σεπτεμβρίου. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από την Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών και τον Ορθόδοξο Χριστιανικό Σύλλογο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής.

Θεολογικὴ Ἡμερίδα μὲ θέμα: «Ἀποτειχιζόμενη Ὀρθοδοξία. Ὀκτὼ χρόνια μετά»

https://youtu.be/kp3Ul6_O9hA – katihisis

https://tasthyras.wordpress.com/2025/07/16/θεολογική-ημερίδα-με-θέμα-αποτειχιζ/

Μέ τήν ὑπομονή σώζεται ἡ οἰκογένεια, Ἁγ. Παϊσιου- Οἰκογενειακή ζωή, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Μέ τήν ὑπομονή σώζεται ἡ οἰκογένεια, Ἁγ. Παϊσιου- Οἰκογενειακή ζωή,  27-7-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Μέ τήν ὑπομονή θά σωθοῦμε-Ἄπο τήν ζωή τῶν Ἁγίων καί τήν Ἁγία Γραφή, π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου καί Ἁγ. Παϊσιου, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Μέ τήν ὑπομονή θά σωθοῦμε-Ἄπο τήν ζωή τῶν Ἁγίων καί τήν Ἁγία Γραφή, π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου καί Ἁγ. Παϊσιου, 27-7-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Μονὴ Σινᾶ: Ἐξώδικο Σιναϊτικὴς Ἀδελφότητος σὲ Μητσοτάκη, Κακλαμάνη καὶ πολιτικοὺς ἀρχηγοὺς γιὰ ν/σ Ζαχαράκη.

Άγγελος Προβολισιάνος

Την ώρα που η κυβέρνηση επαίρεται για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που «ρυθμίζει» το ζήτημα που προέκυψε με τη Μονή Σινά μετά τις ενέργειες του αιγυπτιακού κράτους, 15 μέλη της Σιναϊτικής Αδελφότητος απέστειλαν εξώδικο στον πρωθυπουργό, τον πρόεδρο της Βουλής, τους πολιτικούς αρχηγούς και την υπουργό Παιδείας, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να εκφράσουν την αντίθεσή τους κατά του επίμαχου σχεδίου νόμου που προβλέπει τη σύσταση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.). «Δεν συναινούμε στη σύσταση του εν λόγω Ν.Π.Δ.Δ» σημειώνουν τα μέλη της Αδελφότητος και προειδοποιούν για «ερευνητέα ζητήματα ποινικών ευθυνών για το αδίκημα της απιστίας σε βάρος της Ιεράς Μονής και της περιουσίας αυτής».

Όπως επισημαίνεται στο εξώδικο, το οποίο –κατά τις πληροφορίες- έχει τη διακριτική στήριξη του Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων, η Σιναΐτικη Αδελφότητα είχε εκφράσει από την πρώτη στιγμή αντιρρήσεις με το εν λόγω νομοσχέδιο της Σοφίας Ζαχαράκη μέσω επιστολής. Πάρα ταύτα, σύμφωνα με τα μέλη της Αδελφότητος, η υπουργός προχώρησε ακάθεκτη στη δρομολόγηση της ψήφισης του σχεδίου νόμου την ερχόμενη Πέμπτη.

Ἡ Ἐκκλησία ἔχει δύο κολόνες πού στηρίζουν ὅλη τήν θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου

Ἡ Ἐκκλησία ἔχει δύο, θά λέγαμε, κολόνες πού στηρίζουν ὅλη τήν θεραπεία τοῦ ἀνθρώπου. Ἡ μία κολόνα εἶναι αὐτό πού λέμε ἄσκηση καί ἡ δεύτερη εἶναι τά Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Χρειάζονται καί οἱ δύο αὐτές κολόνες. Δηλαδή ὁ ἄνθρωπος στηριζόμενος πάνω σ’ αὐτές τίς δύο κολόνες, νά δεχτεῖ τήν θεραπεία. Δύο ἄξονες δηλαδή: ὁ ἕνας λέγεται ἀσκητική ζωή (νηστεία, ἀγρυπνία, προσευχή κ.λπ.) καί ὁ ἄλλος λέγεται μυστηριακή ζωή (ἐξομολόγηση καί Θεία Κοινωνία). Πρέπει δηλαδή νά κάνεις καί ἀσκητική ζωή καί μυστηριακή ζωή. Ἄν κάνεις μόνο τό ἕνα καί δέν κάνεις τό ἄλλο, δέν θεραπεύεσαι ἀπό τά πάθη.

Ἡ ἀσκητική ζωή (νηστεία, ἀγρυπνία, προσευχή κ.λπ.), αὐτή ἡ κακοπάθεια στό σῶμα βοηθάει στό νά ταπεινωθεῖ τό σῶμα. Βλέπετε ἕνα σῶμα πού νηστεύει, πονάει λίγο. Δέν μᾶς ἀρέσει ἡ νηστεία, γιατί τό σῶμα πονάει, κακοπαθεῖ. Ἕνα σῶμα πού ἀγρυπνεῖ, κακοπαθεῖ λίγο. Ἄρα τί κάνει; Πέφτουν οἱ δυνάμεις, ταπεινώνεται. Ὅταν ταπεινώνεται τό σῶμα, λένε οἱ Ἅγιοι, ταπεινώνεται μαζί καί ἡ ψυχή. Γιατί ἡ ψυχή διαμορφώνεται ἀνάλογα μέ τό σῶμα.

Ἱερουργοῦν ὁμοφυλόφιλοι Κληρικοί;

23-7-2025
Καρανίκας Παναγιώτης

Προσφάτως διάβασα, στο ιστολόγιο «ΑΚΤΙΝΕΣ», ένα άρθρο με τίτλο «Θεία Κοινωνία με Coca Cola; Κι όμως κάποιοι το κάνουν! (και κάποιοι τους «στηρίζουν»)» (21/7/2025). Αλγεινή εντύπωση μου προκάλεσε το ακόλουθο απόσπασμα του εν λόγω άρθρου που υπογράφεται από κληρικό της Ελλαδικής Εκκλησίας:
«Προσωπικά, μου θυμίζει μια συζήτηση που είχα κάποτε με ομοφυλόφιλο ιερέα:
Όταν του είπα πως υπάρχουν περιορισμοί για την ερωτική δραστηριότητα του ιερέα αλλά και του πιστού που θέλει να μπει στον δρόμο της άσκησης, μου απάντησε:
Ο Θεός δεν έχει καμία δουλειά από την μέση και κάτω, δεν έχει καμία δουλειά κάτω από τα παντελόνια.
Μα υπάρχουν αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων περί αυτών των θεμάτων, του είπα!
Ω, μα αυτά είναι ξεπερασμένα πια. Άλλες εποχές τότε και άλλες τώρα, μου απάντησε.
Αυτή η Νικολαίτικη φιλοσοφία του «τα κάνω όλα» (ακολασία, σεξουαλική ανηθικότητα, «η σωτηρία της ψυχής δεν επηρεάζεται από τις σωματικές ερωτικές πράξεις και επιλογές, άρα μπορώ να ζω ασύδοτα») είναι που άνοιξε την πόρτα στην ιδιωτική θεολογία («εγώ πιστεύω με τον τρόπο μου»).»
Αν και κατά καιρούς φθάνουν στα αυτιά μου, από χείλη λαϊκών, φήμες περί υπάρξεως ομοφυλόφιλων αρχιερέων και ιερέων, τις προσπερνώ ως ανυπόστατες, ανεδαφικές και δυσφημιστικές της Εκκλησίας του Χριστού. Ωστόσο αδυνατώ να προσπεράσω την προαναφερθείσα διήγηση, δημοσιευθείσα υπό κανονικού ιερέως της Εκκλησίας μας, που γι’ αυτό έχει βαρύνουσα σημασία και πιθανή εγκυρότητα.

Ἅγιος Νικόδημος: Τὸ βιβλίο Περὶ Συνεχοῦς Θείας Μεταλήψεως

π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΗΣ
ΑΓ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ

Του Βιβλίου τούτου ημφεσβητήθη κατά το παρελθόν η πατρότης και μέχρι σήμερον ακόμη εξακολουθεί η αμφιβολία, των περισσοτέρων αποκλινόντων εις την άποψιν, ότι ανήκει εις τον Άγιον Μακάριον τον Νοταράν, εξ αφορμής του ότι μνημονεύεται εν τη Βιογραφία του Αγίου τούτου ανδρός υπό του Αθανασίου Βαρίου, αποδίδοντος το Βιβλίον εις αυτόν. Πρόκειται όμως περί λάθους, όπερ διέλαθε της προσοχής και αυτού και πολλών λο­γιών.
Του Βιβλίου τούτου η πρώτη έκδοσις του 1777, ήτις και εκυκλοφόρησεν ανωνύμως, εγένετο εν Βενετία. Εις τον Πρόλογον αναφέρεται το φρόνημα της Εκκλησίας από του Ιερού Ευαγγελίου, Αποστόλους και Συνοδικούς Κανόνας. Καταφέρεται κατά της κακής συνήθειας του δις ή τρις του έτους μεταλαμβάνειν, «ως συνήθειας νεωτέρας, ήτις εισήλθεν εν τη Εκκλησία και η οποία είναι ψυχοφθόρος καινοτομία και αποξενωμένη από την Εκκλησίαν. Διο και η παρασιώπησις της αληθείας κρίνεται ως προδοσία».

Ο ίδιος συγγραφεύς κρύπτει εαυτόν, διότι η αλήθεια είναι άσχετος προς τα πρόσωπα, τα οποία την εκφράζουν. «Μην περιεργάζεσαι, λέγει, τον πατέρα του εγχειριδίου τίς ποτε και ποιος είναι, αλλά κατανοώντας προσεκτικά των λεγομένων την καθαρότητα και την ως χρυσόν πεπυρωμένον λαμπρότητα, την αγαθήν μερίδα διάλεξε, και τους λόγους εκείνους μεν, οπού καθ’ οιονδήποτε τρόπον σε προσεγγίζουσιν εις τον Θεόν, αν και ανωνύμου τινός είναι, συ ως θείους δηλαδή εναγκαλίζου τους, εκείνους δε όπου δια τάχα ευλάβειαν σε απομακρύνουσιν από τον Θεόν, αν και Αγγέλου εξ ουρανού είναι, ως ψυχοφθόρους να τους βδελύττεσαι και να τους αποστρέφεσαι».

Μονὴ Σινᾶ καὶ Λαύρα τῶν Σπηλαίων του Κιέβου

Μονή Σινά και Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου

Χαράλαμπος Άνδραλης, δικηγόρος

Η δικαστική δήμευση της Μονής Σινά από το κράτος της Αιγύπτου, δικαίως προκάλεσε πολλές αντιδράσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η απόφαση του αιγυπτιακού δικαστηρίου μετατρέπει τους Σιναΐτες μοναχούς σε φιλοξενούμενους στο σπίτι τους και δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στο εκάστοτε αιγυπτιακό καθεστώς να μπορεί να τους αποβάλει, ανά πάσα στιγμή, με οποιαδήποτε πρόφαση.

Η ιδιοκτησία δεν καταργείται από το οποιοδήποτε δικαίωμα χρήσης και ο ιδιοκτήτης έχει τον κύριο λόγο πάνω στην ιδιοκτησία του. Όσο οι ίδιες οι μονές ως νομικά πρόσωπα, δεν έχουν την πλήρη κυριότητα των μοναστηριακών συγκροτημάτων, αλλά μόνο τη χρήση, θα υφίσταται η απειλή της έξωσης, με τη συνοδεία των σχετικών εκβιασμών.

29 Ἰουλίου. Καλλινίκου καὶ Θεοδότης μαρτύρων (γ΄-δ΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρίτης η΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α΄ Κορ. ι΄ 5-12).

Α Κορ. 10,5        ἀλλ᾿ οὐκ ἐν τοῖς πλείοσιν αὐτῶν εὐδόκησεν ὁ Θεός· κατεστρώθησαν γὰρ ἐν τῇ ἐρήμῳ.

Α Κορ. 10,5               Αλλά, καίτοι όλοι επήραν τας δωρεάς αυτάς του Πνεύματος, ο Θεός δεν ευηρεστήθη και δεν έδωσε την ειδικήν ευμένειάν του στους περισοτέρους από αυτούς. Και τούτο, επειδή οι περισσότεροι παρέβησαν το θέλημά του, ετιμωρήθησαν από τον Θεόν, και έπεσαν κάτω νεκροί εις την έρημον γην.

Ἡ American Medical Association ἀπορρίπτει τὴν εὐθανασία

Η American Medical Association απορρίπτει την ευθανασία

Από το Μαμά, Μπαμπάς και Παιδιά

Η θέση της American Medical Association (AMA), σχετικά με την ιατρικώς υποβοηθούμενη αυτοκτονία επαναβεβαιώθηκε στο ετήσιο συνέδριό της τον Ιούνιο και διατυπώνεται ως εξής:
«Η θέση της AMA σχετικά με την υποβοηθούμενη από ιατρό αυτοκτονία δεν είναι θέση ουδετερότητας αλλά ορίζει ότι το ιατρικό επάγγελμα δεν πρέπει να υποστηρίζει τη νομιμοποίηση ή την πρακτική της υποβοηθούμενης από ιατρό αυτοκτονίας ή να τη θεωρεί ως μέρος του ρόλου ενός γιατρού.»

Οἱ ἄνθρωποι εἶναι πολύ δύσκολο, σχεδόν ἀδύνατο νά ὑπάρξουμε μόνοι μας

❈ Γενικότερα, οἱ ἄνθρωποι εἶναι πολύ δύσκολο, σχεδόν ἀδύνατο νά ὑπάρξουμε μόνοι μας· χρειαζόμαστε τήν βοήθεια, ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου. Τά ἔχει σκόπιμα τακτοποιήσει ἔτσι τά πράγματα ὁ Θεός, γιά νά ταπεινωνόμαστε ὁ ἕνας στόν ἄλλον, καθώς καταλαβαίνουμε, ὅτι ἔχουμε ἀνάγκη ὁ ἕνας τόν ἄλλον.

Ἄν ὁ φούρναρης π.χ. δεν δουλέψει ἤ, ἐπίσης, ἄν ὁ ἀστυνομικός δέν κάνει τήν ὑπηρεσία του, δέν θά μπορέσουμε νά ζήσουμε γιά πολύ ἐδῶ μέσα στήν πόλη.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible