Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
σ.σ. Την ανομοιότητα των δύο φύλων πολεμούνε και επικαλούνται την ισότητα. Κατά τ’ άλλα, οι βλάσφημοι αποστάτες κλαίγονται για την «διαφορετικότητα». Όλα όμως τα έχει καθορίσει ο Θεός. Όχι όπως τα δικά τους τα ιδεολογήματα… «διαφορετικότητα, ισότητα»… τα οποία χρησιμοποιούνε αναλόγως την περίσταση και κατά πως τους συμφέρει. Και στην περίπτωση του ανδρός και της γυναικός θέλουνε τον έλεγχο των γεννήσεων. Μήτρες τεχνητές, δωρητές σπερμάτων, ανθρώπους ανδρύγυνα ρομποτάκια. «Ό,τι ήταν για τους Ρώσσους κομμουνιστές χθες ο «προλεταριακός διεθνισμός», είναι σήμερα για τους Αμερικάνους τα «ανθρώπινα δικαιώματα». Και στον 21ο αιώνα, όπως πάντοτε στο παρελθόν, την Ιστορία θα την καθορίσει όποια Δύναμη θα είναι σε θέση να προσδιορίζει δεσμευτικά για τους υπόλοιπους το περιεχόμενο και την πρακτική εφαρμογή των κυρίαρχων εννοιών (διάβαζε: ιδεολογημάτων).» [Παναγιώτης Κονδύλης]
Η σημερινή Κυριακή, αγαπητοί μου αδελφοί, είναι η πρώτη Κυριακή του Λουκά και το μεν αποστολικό ανάγνωσμα είναι μια περικοπή από την Β΄ προς Κορινθίους επιστολή του αποστόλου Παύλου, το δε ευαγγελικό μια περικοπή από το 5ο κεφάλαιο του κατά Λουκάν Ευαγγελίου. Η περικοπή αυτή αναφέρεται στην εκλογή και κλήση των πρώτων μαθητών, του Ανδρέου και Πέτρου, και του Ιακώβου και Ιωάννου, που έγινε εκεί στην παραλία της λίμνης της Γενισαρέτ, κατά την αρχή της δημοσίας δράσεως του Κυρίου.
Σύμφωνα με τη διήγηση του ευαγγελιστού ο Κύριος, καθώς βάδιζε στην παραλία της λίμνης ακολουθούμενος από πλήθος κόσμου, είδε δύο αραγμένα καΐκια, που οι νοικοκυραίοι τους ήταν ο Πέτρος με τον αδελφό του τον Ανδρέα στο ένα και ο Ιάκωβος με τον αδελφό του τον Ιωάννη στο άλλο. Πλησίασε και παρεκάλεσε τον Πέτρο να του παραχωρήσει το καΐκι του, προκειμένου να ανέβει σ’ αυτό και να ομιλήσει από εκεί, διότι ο λαός, λόγω της κοσμοσυρροής, τον περιστοίχιζε και τον πίεζε από παντού. Αφού τελείωσε την ομιλία του είπε στον Πέτρο να ανοιχτεί στη θάλασσα για ψάρεμα. Ο Πέτρος παρά το ότι γνώριζε ότι ο χρόνος ήταν ακατάλληλος για ψάρεμα, ωστόσο έκανε υπακοή και έριξε τα δίχτυα. Και αμέσως το θαύμα έγινε. Έπιασαν τόσα πολλά ψάρια, ώστε το δίχτυ σχιζόταν από το πλήθος των ψαριών. Έτσι χρειάστηκε να φωνάξουν και τους μετόχους αυτών, δηλαδή το άλλο καΐκι, του Ιακώβου και του Ιωάννου, για να βοηθήσουν και αυτοί να σηκώσουν τα δίχτυα. Τότε ο Πέτρος, συγκλονίστηκε μόλις διαπίστωσε το θαύμα. Διότι όπως λέει στη συνέχεα ο ευαγγελιστής, έπεσε στα γόνατα και συναισθανόμενος την αναξιότητά του, ζήτησε από τον Κύριο να βγή από το πλοίο του. Και ο Κύριος του απήντησε:
Ο πολιτικός αναλυτής Κοστιαντίν Μπονταρένκο (Kostyantyn Bondarenko) αναφέρθηκε στις λεπτομέρειες της συνάντησης μεταξύ του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αντιπροέδρου των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς (JD Vance), η οποία πραγματοποιήθηκε στον Λευκό Οίκο. Σύμφωνα με τον ειδικό, η αμερικανική πλευρά κατά την διάρκεια της συνομιλίας έθεσε το ζήτημα της δίωξης της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και ζήτησε αναφορά από τον Πατριάρχη σχετικά με την αλληλεπίδρασή του με τον Μάικ Πομπέο (Mike Pompeo) όταν γινότανε η ίδρυση της OCU. Ο Μπονταρένκο μίλησε για αυτό το θέμα στο κανάλι του YouTube Ολεξάντρ Σελέστα (Oleksandr Shelesta).
Σύμφωνα με τον Κοστιαντίν Μπονταρένκο, ο Αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς (JD Vance), γνωστός ως υποστηρικτής των θρησκευτικών ελευθεριών, αναφέρθηκε ευθέως στην καταπίεση των πιστών.
Πραξ. 9,10Υπήρχε δε εις την Δαμασκόν ένας μαθητής, ονόματι
Ανανίας, και με όραμα είπε προς αυτόν ο Κυριος· “Ανανία”. Εκείνος δε είπε·
“ιδού, εδώ είμαι, Κυριε”.
»Xριστέ μου, συγχώραμε αν είπα κάτι που δεν ήταν σύμφωνο με την σωτήρια διδαχή Σου, δεν το ήθελα…»
Γοντικάκιδες, Γιανναράδες, Σταμούληδες, Αλβανίας, Αναστάσιοι… «άγιοι», λόγιοι, και μεγάλοι πνευματικοί άνθρωποι για τον… Μητσοτάκη, την Ντόρα, για Μασώνους, Ρόταρυ, μέλη της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, Ευρωπαϊστές – Αθεϊστές – Οικουμενιστές, για κάθε λογής προδρόμους του αντιχρίστου.
Και κανείς δεν λέγει την αλήθεια, πως αυτοί οι άνθρωποι ήταν τα μέγιστα σε κατάσταση πλάνης και μετάδοσης μιας διδασκαλίας πανθρησκείας, αντίθετης της διδασκαλίας του Χριστού.
Ένεκα το image… μην χαλάσουμε το image μας, και τι θα πει ο κόσμος αμα πούμε την αλήθεια του Χριστού ατόφια… (…)
Εμείς ως Ορθόδοξοι τώρα που (υποτίθεται) είμαστε, δεν αρπάζουμε την κρίση από τον Κύριο, δεν λέγουμε πως πήγαν στήν κόλαση, ούτε στόν Παράδεισο, αλλά ευχόμαστε, έστω την ύστατη στιγμή, να είπαν ένα: «Xριστέ μου, συγχώραμε αν είπα κάτι που δεν ήταν σύμφωνο με την σωτήρια διδαχή Σου, δεν το ήθελα…»