Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023

Πρόγραμμα προσκυνητῶν Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Κυριακή 26-02-2023

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.30 π.μ.
Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.30 π.μ.
 
Ἡ Μονή θά παραμείνει κλειστή ἀπό τό μεσημέρι τῆς Κυριακῆς ἔως καί τήν Τετάρτη τῆς καθαρᾶς ἑβδομάδος.

Συγχωρέστε μας!Καλή Σαρακοστή!

Ὁ Θεός μαζί μας!
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς




Ὅσιος Παΐσιος: «Μερικοί μόλις ἀλλάζουν ζωή, ἀρχίζουν νά κάνουν τόν δάσκαλο στούς ἄλλους»


Απόσπασμα από το βιβλίο, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, «Πνευματικός αγώνας», Λόγοι γ’, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης.


Για να σταματήση ο άνθρωπος να κάνη μια αμαρτία, πρέπει να προσπαθήση να αποφύγη κάθε ερέθισμα που προκαλεί αυτήν την αμαρτία. Ο μέθυσος λόγου χάριν, αν θέλη να βοηθηθή και να μην ξαναπιή, δεν πρέπει ούτε έξω από ταβέρνα να περάση.

Μικρή προσπάθεια χρειάζεται και καλή διάθεση, και ο Καλός Θεός θα μας βοηθήση να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες.

Έχει, ας πούμε, κάποιος ένα πάθος. Το αναγνωρίζει, αγωνίζεται να το κόψη, μετανοεί, ταπεινώνεται. Η διάθεση που έχει να κόψη το πάθος του πληροφορεί τον Θεό και τον βοηθάει. Αλλά, αν δεν καταβάλλη προσπάθεια, για να αλλάξη, και συνεχίζη να αμαρτάνη, πώς ο Θεός να δώση την Χάρη Του;

Η Χάρις του Θεού δεν έρχεται σε λανθασμένη κατάσταση, γιατί αυτό δεν βοηθάει τον άνθρωπο. Αν ήταν έτσι, θα έστελνε ο Θεός την Χάρη Του και στον διάβολο.

Ο άνθρωπος που δεν παραμένει στην πτώση του, στις αμαρτωλές σκέψεις του, αλλά μετανοεί για τα σφάλματα του και αγωνίζεται να μην αμαρτάνη, δέχεται την Χάρη του Θεού και βοηθιέται. Όταν όμως δεν υπάρχη μετάνοια και η αμαρτία θεωρήται μόδα, αυτό είναι δαιμονική κατάσταση.

Γέροντα, ο ένας από τους δύο ληστές που είχαν σταυρωθή με τον Χριστό πως
σώθηκε;
– Εκείνος ανέβηκε από τον τοίχο και μπήκε στον Παράδεισο! Η του ληστού μετάνοια τον
Παράδεισον εσύλησεν*. Έκλεψε δηλαδή με την μεγάλη του μετάνοια και τον Παράδεισο.

Γέροντα, αν κάποιος έχη αλλάξει ζωή και δεν παραμένη στις παλιές του αμαρτωλές συνήθειες, αλλά μερικές φορές πέφτη σε κάποιο από τα παλιά του αμαρτήματα, σημαίνει ότι δεν έχει μετάνοια;

– Εάν κάνη την προσπάθεια που χρειάζεται και πέφτη, έχει κάποια ελαφρυντικά. Στην αρχή δεν είναι εύκολο. Αλλά, όταν κανείς καταλάβη πραγματικά πόσο βαρύ ήταν αυτό που έκανε, δεν ξαναπέφτει. Παλιά υπήρχε μετάνοια ειλικρινής. Όταν κάποιος μετανοούσε, δεν γύριζε πίσω.

Θυμάμαι μια γυναίκα, πόσο με είχε βοηθήσει με την αληθινή της μετάνοια. Είχε πολλή συστολή, ούτε μιλούσε. Είχε βάλει τα μαύρα – σαν καλόγρια ήταν – και φρόντιζε ένα εκκλησάκι, άναβε τα κανδήλια… Και μόνον που την έβλεπες, βοηθιόσουν πολύ.

Τώρα βλέπω, μερικοί, μόλις αλλάζουν ζωή, αρχίζουν να κάνουν τον δάσκαλο στους άλλους, ενώ μέσα τους υπάρχει ακόμη ο παλαιός εαυτός τους. Να μετανοήση βέβαια κανείς, να σταματήση την άσωτη ζωή που ζούσε και να αρχίση να ζη πνευματικά, αυτό είναι θετική βοήθεια και για τους άλλους. Αλλά από εκείνη την κατάσταση στην όποια βρισκόταν, να παρουσιάζεται αμέσως ως πνευματικός άνθρωπος και να κηρύττη, ε, αυτό είναι πλάνη.

Κυριακή τῆς Τυροφάγου. Ἡ θεάρεστη νηστεία, Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΥΡΟΦΑΓΟΥ[:Ματθ.6,14-21]

Ιερού Χρυσοστόμου, Η ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ

«Ὅταν δὲ νηστεύητε, μὴ γίνεσθε ὥσπερ οἱ ὑποκριταὶ σκυθρωποί· ἀφανίζουσι γὰρ τὰ πρόσωπα αὐτῶν ὅπως φανῶσι τοῖς ἀνθρώποις νηστεύοντες· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν(:Όταν νηστεύετε, μη γίνεστε όπως οι υποκριτές, σκυθρωποί και κατηφείς· διότι αυτοί αλλοιώνουν και μαραίνουν το πρόσωπό τους, παίρνουν την εμφάνιση αδυνατισμένου ανθρώπου, για να φανούν στους άλλους ότι νηστεύουν· αληθινά σας λέγω ότι απολαμβάνουν ολόκληρο τον μισθό τους ,δηλαδή τους επαίνους των ανθρώπων)».[Ματθ. 6,16]

Αρμόζει να στενάξουμε εδώ πολύ και να θρηνήσουμε πικρά. Δεν μιμούμαστε μόνο τους υποκριτές, αλλά και τους έχουμε ξεπεράσει. Διότι γνωρίζω βέβαια, γνωρίζω πολλούς άλλους που δεν νηστεύουν και καυχώνται γι’ αυτό, αλλά γνωρίζω και άλλους, οι οποίοι δε νηστεύουν και όμως εξωτερικώς λαμβάνουν εντούτοις το ύφος ανθρώπων που νηστεύουν και κάνουν έτσι απολογία γι’ αυτήν τους την ενέργεια, χειρότερη από την αμαρτία που διαπράττουν. «Για να μη σκανδαλίσω», λέγει ένας τέτοιος άνθρωπος, «τους πολλούς, το κάνω αυτό». Μα τι είναι αυτό που λέγεις; Είναι ο νόμος του Θεού που ορίζει τη νηστεία και εσύ θυμήθηκες το σκάνδαλο; Και νομίζεις ότι σκανδαλίζεις, όταν τον τηρείς και αποσοβείς το σκάνδαλο, όταν τον παραβαίνεις;

Μπορεί να υπάρξει χειρότερη ανοησία από αυτήν; Δεν θα σταματήσεις να γίνεσαι χειρότερος και από τους υποκριτές και να διπλασιάζεις την υποκρισία, κατανοώντας τη μεγάλη υπερβολή της κακίας αυτής, δεν θα ντραπείς την έμφαση της διατυπώσεως; Πράγματι, δεν είπε μόνο ότι υποκρίνονται, αλλά, επειδή ήθελε να τους επιτιμήσει περισσότερο, λέγει: «Ἀφανίζουσι γὰρ τὰ πρόσωπα αὐτῶν(:αφανίζουν τα πρόσωπά τους) δηλαδή τα παραμορφώνουν, τα αλλοιώνουν. Και αν τούτο λέγεται αφανισμός του προσώπου, το να φαίνεται ωχρό για λόγους κενοδοξίας, τι θα μπορούσαμε να πούμε για τις γυναίκες εκείνες που παραμορφώνουν με σκόνες και βαφές τα πρόσωπά τους για να προσελκύουν τους ακόλαστους νέους; Διότι εκείνοι τον εαυτό τους μόνο βλάπτουν, ενώ αυτές και τον εαυτό τους και όσους τις βλέπουν. Γι’ αυτό πρέπει και τη μία και την άλλη βλάβη να αποφεύγουμε με όλη τη δύναμή μας.

Ο Κύριος μάς έχει δώσει εντολή όχι μόνο να μην επιδεικνυόμαστε, αλλά και να προσπαθούμε να παραμένουμε απαρατήρητοι, πράγμα που έκαμε και προηγουμένως. Και στην μεν περίπτωση της ελεημοσύνης δεν το έθεσε απλά, αλλά όταν είπε: «Προσέχετε τὴν ἐλεημοσύνην ὑμῶν μὴ ποιεῖν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων(:Προσέχετε να μην κάνετε την ελεημοσύνη σας μπροστά στα μάτια των ανθρώπων)», πρόσθεσε: «πρὸς τὸ θεαθῆναι αὐτοῖς(:για να σας δουν και σας θαυμάσουν και να σας επαινέσουν)»[Ματθ.6,1]. Στην περίπτωση δε της νηστείας και της προσευχής δεν όρισε τίποτα τέτοιο. Γιατί τάχα; Επειδή η ελεημοσύνη είναι αδύνατον να γίνει κρυφά εξ ολοκλήρου, είναι όμως δυνατό να παραμείνουν κρυφές η προσευχή και η νηστεία. Όπως λοιπόν όταν είπε: «Να μη γνωρίζει το αριστερό σου χέρι τι πράττει το δεξιό σου», δεν εννοούσε τα χέρια, αλλά ότι πρέπει με μεγάλη προσοχή να αποκρύπτουμε την ελεημοσύνη από όλους. Και όταν συμβούλευσε να αποσυρόμαστε στον ιδιωτικό μας χώρο προσευχής [Ματθ.6,6: «Σὺ δὲ ὅταν προσεύχῃ, εἴσελθε εἰς τὸν ταμιεῖον σου, καὶ κλείσας τὴν θύραν σου πρόσευξαι τῷ πατρί σου τῷ ἐν τῷ κρυπτῷ, καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ(:Εσύ όμως, όταν θέλεις να προσευχηθείς, να προτιμάς να μπαίνεις στο ιδιαίτερο δωμάτιό σου, και αφού κλείσεις την πόρτα,κάμε την προσευχή σου στον Πατέρα σου, που είναι αόρατος και σαν κρυμμένος. Και ο Πατέρας σου, που βλέπει και τα πλέον απόκρυφα, θα σου αποδώσει στα φανερά την αμοιβή σου)»], δεν καθόρισε οπωσδήποτε εκεί μόνο να προσευχόμαστε, αλλά υπονοούσε πάλι το ίδιο. Έτσι και εδώ, όταν έδωσε εντολή να αλείφουμε το κεφάλι μας[Ματθ.6,17:«Σὺ δὲ νηστεύων ἄλειψαί σου τὴν κεφαλὴν»], δεν έθεσε νόμο για να αλειφόμαστε όλοι οπωσδήποτε· διότι τότε θα βρεθούμε όλοι ότι παραβαίνουμε αυτόν τον νόμο και περισσότερο από όλους αυτοί που έκαμαν κύριο έργο τους τη φύλαξή του, οι κοινότητες των μοναχών οι οποίοι έχουν καταφύγει στα όρη.

Guardian: Οἱ ἐκλογές κρατῶν χειραγωγοῦνται ἀπό πράκτορες πού δροῦν καί στήν Ἑλλάδα - Ζοῦμε μιά παγκόσμια ψευδαίσθηση δημοκρατίας

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ὁ Guardian ἀποκάλυψε αὐτό πού ὑποπτευόμασταν ὅλοι - Ἕνα ὄργιο διαφθορᾶς στίς ἐκλογικές διαδικασίες πού κάνει τόν λαό ἀκόμα πιό ἀηδιασμένο ἀπό τήν σήψη τοῦ πολιτικοῦ συστήματος.

Ἀποκάλυψη Guardian: «Ὁ κόσμος θά σιχαθεῖ τούς πολιτικούς καί θά τούς κυνηγήσει. Ὅπως ἕνα μπαλόνι φουσκώνει καί ξαφνικά σκάει, ἔτσι θά σκάσουν κι αὐτοί». Αὐτός ἦταν ἕνα προφητικός λόγος τοῦ Ἁγίου Παϊσίου πού μέ τό προορατικό χάρισμα τοῦ «ἔβλεπε» τά γεγονότα τῆς ἐποχῆς μας. Αὐτά πού «χθές» ἦταν λόγια... φωτισμένων γερόντων, σήμερα εἶναι εἰδήσεις.

Στόν καιρό πού ζοῦμε, βλέπουμε νά σκᾶνε συνεχῶς τέτοια «μπαλόνια» μέ ἐκκωφαντικό θόρυβο, ἀφήνοντας πίσω τους ἀφόρητη δυσωδία καί προκαλῶντας ἀπέχθεια στούς λαούς γιά τήν σήψη πού ἔχει ἐξαπλωθεῖ στό διεθνές πολιτικό σύστημα.


Οἱ ἐκλογές στό ἔλεος πρακτόρων, σέ 30 χῶρες

Τό ἀποκαλυπτικό ρεπορτάζ τῆς ἐφημερίδας Guardian πού κάνει λόγο γιά συντονισμένη χειραγώγηση ἐκλογικῶν διαδικασιῶν σέ 30 χῶρες σέ τρείς ἠπείρους ἀπό ὁμάδα Ἰσραηλινῶν πρακτόρων, εἶναι ἕνα μέγα σκάνδαλο πού οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι ὑποπτεύονταν ὅτι συμβαίνει, ἄλλα λίγοι εἶχαν συνειδητοποιήσει τό μέγεθος τῆς διαφθορᾶς πού ἔχει ἁπλωθεῖ σάν καρκίνωμα σέ κυβερνήσεις ὅλου τοῦ κόσμου.

Ἡ ὁμάδα Ἰσραηλινῶν «συμβούλων» μέ τήν ὀνομασία «Team Jorge», διέθετε ἕνα ὁλόκληρο ὁπλοστάσιο ὑπηρεσιῶν γιά νά στήνει «βρώμικες» προεκλογικές καμπάνιες ἤ νά σαμποτάρει ἐπιχειρηματικά συμφέροντα πρός ὄφελος ἀνταγωνιστῶν.

Τά ἀγαθά ἀποτελέσματα τῆς πνευματικῆς μελέτης, Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου




«Μελετᾶτε τάς γραφάς»[1], μᾶς λέγει ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ. Καί θά πρέπει συνεχῶς νά ἔχουμε μπροστά μας τήν Ἁγία Γραφή, τό Ἱερό Εὐαγγέλιο καί τούς Ἁγίους Πατέρες. «Εἶναι ἀδύνατον», λέει ὁ Ἱερός Χρυσόστομος, «αὐτός πού μελετάει μέ προσοχή πνευματικά βιβλία, νά μήν ἀποκομίσει καρπούς καί ὠφέλεια. Ἀπεναντίας, ἡ ψυχή εἶναι σάν νά βρίσκεται σέ ἱερά ἄδυτα, καθαρίζεται καί γίνεται καλύτερη, καθώς ὁ Θεός τῆς μιλάει μέ τά γράμματα ἐκεῖνα. Ἀπό τό νά μήν διαβάζετε πνευματικά βιβλία εἶναι πολύ χειρότερο νά θεωρεῖτε τήν ἀνάγνωση περιττό πράγμα. Αὐτοί οἱ λόγοι καί οἱ σκέψεις προέρχονται ἀπό σατανική παρακίνηση»[2]. Δυστυχῶς πολλοί χριστιανοί δέν θεωροῦν σημαντικό πράγμα τήν μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἀλλά αὐτό εἶναι ὀλέθριο λάθος, ὅπως λέει ὁ Ἱερός Χρυσόστομος. Αὐτά εἶναι ἀπό σατανική παρακίνηση λόγια καί λογισμοί.

«Ἡ ἀνάγνωση τῶν κακῶν βιβλίων», λέει καί ὁ Ἱερός Αὐγουστίνος, «μᾶς διδάσκει νά γνωρίζουμε τό κακό χωρίς ἀποστροφή, νά μιλοῦμε χωρίς αἰδώ καί νά κάνουμε τό κακό χωρίς ντροπή»[3]. Εὔκολα οἱ ἄνθρωποι μελετοῦν κακά βιβλία καί ἔτσι εὔκολα μαθαίνουν νά κάνουν τό κακό, νά σκέφτονται τό κακό χωρίς νά τό ἀποστρέφονται, χωρίς νά ντρέπονται.

Κι ὁ Ἅγιος Νικόδημος λέγει, «νά μήν διαβάζεις βιβλία αἱρετικῶν καί ἀθέων πού ἄλλα φανερώνουν φωναχτά καί ἄλλα ἐννοοῦν»[4]. Ἀντίθετα, θά πρέπει νά σχολάζουμε, νά ἀσχολούμαστε συνεχῶς μέ τήν μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἱερῶν βιβλίων, τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων.

«Θέλετε νά βρεῖτε τήν χαρά στή ζωή;», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος. «Νά διαβάζετε Ἁγία Γραφή. Νά ἐκκλησιάζεσθε. Νά πλησιάζετε τόν Χριστό, νά Τόν ἀγαπήσετε. Νά προσέχετε τίς ἀκολουθίες: ὄρθρο, ὧρες, ἑσπερινό, ἀπόδειπνο κ.λπ., γιατί τά λόγια τους εἶναι γραμμένα ἀπό Ἁγίους. Εἶναι λόγια ἅγια, ἐρωτικά πρός τόν Χριστό, τήν Παναγία μας»[5]. Οὐσιαστικά οἱ ἱερές ἀκολουθίες πού ἔχουμε δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά μιά συνεχής κατήχησις, κατήχησις τῶν ὀρθοδόξων πιστῶν.

Ὑπέρμαχοι τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση


Εἶναι πικρὴ ἀλήθεια ὅτι πολλοὶ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς δὲν εἶναι ὑπέρμαχοι τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. Ἐνῷ καθημερινὰ συμβαίνουν πολλὰ ἀντιχριστιανικὰ γεγονότα καὶ ἀδιάκοπες οἰκουμενιστικὲς ἐκδηλώσεις, ἐκεῖνοι δὲν ἀντιδροῦν. Εἶναι συμβιβασμένοι μὲ τὸν κόσμο καὶ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴν πίστη. Ὑπολογίζουν αὐτοὶ οἱ κληρικοὶ τὰ ἀρνητικὰ σχόλια τῶν πολιτικῶν καὶ τῶν δημοσιογράφων, ἀλλὰ καὶ τῶν σοφῶν τοῦ κόσμου, ὅλων αὐτῶν ποὺ περιφρονοῦν τὴ διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ καὶ ἀρνοῦνται τὴν παρουσία τῶν κληρικῶν ἀνάμεσα στὸ λαό. Τὰ «βρίσκουν» ὅμως μὲ τοὺς ἀνάξιους κληρικούς, οἱ ὁποῖοι ἀνέχονται τὶς... ἀθλιότητές τους καὶ δὲν τοὺς ἐλέγχουν. Ταξιδεύουν στὴν ἴδια βάρκα περιφρονώντας τίς ἠθικὲς ἀρχὲς καὶ τὶς παραδοσιακὲς ἀξίες τῆς Ὀρθοδοξίας.

Αὐτοὺς τοὺς συγκεκριμένους κληρικοὺς πρέπει πάντα νὰ τοὺς ἐλέγχουμε, γιατί σκανδαλίζουν τοὺς πιστοὺς καὶ κάνουν διστακτικούς τοὺς καλοπροαίρετους νὰ γίνουν συνειδητὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Ἰδιαίτερα τούς μεγαλόσχημους τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ἔρχονται σὲ ἐπικοινωνία μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλόθρησκους. Προκαλοῦν μὲ τὶς προσφωνήσεις, τὶς ἀντιφωνήσεις καὶ τὶς ἐμετικὲς κατὰ συνθήκην ὁμιλίες τους. Βλέπουν τοὺς ἑτερόδοξους ὡς ἐν Χριστῷ ἀδελφούς, γι’ αὐτὸ καὶ συμπροσεύχονται, συντρώγουν, συμπνευματίζονται καὶ χαίρονται ποὺ ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη! Καὶ νὰ μὴ φανταστεῖ κανεὶς ὅτι οἱ οἰκουμενιστὲς εἶναι λίγοι. Τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, πρῶτο καὶ καλύτερο δίνει τὴν ὁμολογία πίστεως στὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Ὅλοι ὅσοι τὸ ἀκολουθοῦν ἔχουν μειωμένο ζῆλο γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, γι’ αὐτὸ καὶ δραστηριοποιοῦνται ὑπὲρ τῆς ἑνώσεως τῶν ἐκκλησιῶν, ἀλλὰ καὶ ὅλων τῶν θρησκειῶν γενικότερα. Δηλαδή, κάνουν μία τρύπα στὸ νερό.

24 Φεβρουαρίου. Παρασκευὴ τῆς Τυρινῆς. † Ἰωάννου προφήτου, προδρόμου καὶ βαπτιστοῦ ἐπὶ τῇ μνείᾳ τῆς α ́ καὶ β ́ εὑρέσεως τῆς τ. κεφαλῆς αὐτοῦ (452). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ Προδρόμου, Κυρ. ιε΄ ἐπιστ. (Β΄ Κορ. δ΄ 6-15).

Β Κορ. 4,6          ὅτι ὁ Θεὸς ὁ εἰπὼν ἐκ σκότους φῶς λάμψαι, ὃς ἔλαμψεν ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν πρὸς φωτισμὸν τῆς γνώσεως τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ ἐν προσώπῳ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Β Κορ. 4,6                Και τούτο, διότι ο Θεός, ο οποίος κατά τους χρόνους της δημιουργίας διέταξε να λάμψη φως αντί του σκότους που υπήρχε τότε, αυτός έλαμψεν εις τας καρδίας μας και τας εφώτισεν, όχι μόνον δια να γνωρίσωμεν ημείς, αλλά δια να μεταδώσωμεν και στους άλλους φωτεινήν και καθαράν την γνώσιν της δόξης του Θεού, η οποία δόξα εφανερώθη δια του Ιησού Χριστού.

Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης: "Ἔτσι μπορεῖς νά ἀποκτήσεις καρδιακή πίστη"

Ἐάν ἐπιθυμεῖς νά σοῦ δώσει ὁ Θεός γρήγορα καρδιακή πίστη στήν προσευχή, ἀγωνίσου μέ ὅλη τήν καρδιά σου νά μιλᾶς καί νά κάνεις το κάθε τί εἰλικρινῶς καί οὐδέποτε νά εἶσαι ψεύτικος στίς δοσοληψίες σου μέ τούς ἄλλους ἀνθρώπους.

Ἐάν εἶσαι εὐθύς καί ἀληθινός μέ τούς ἄλλους, τότε ὁ Θεός θά σοῦ δώσει ἀμέσως ἀληθινή πίστη.

Αὐτός πού δέν εἶναι τίμιος στίς δοσοληψίες μέ τούς ἄλλους ἀνθρώπους, ὁ Θεός δέν τόν δέχεται εὔκολα, ὅταν... προσεύχεται. Τόν κάνει νά αἰσθανθεῖ ὅτι εἶναι ἀνειλικρινής μέ τούς ἄλλους καί γι' αὐτό δέν μπορεῖ νά εἶναι τελείως εἰλικρινής μέ το Θεό.

''Ἡ δίψα γιά τά πνευματικά λόγια εἶναι σημάδι ψυχικῆς ὑγείας.''


''Η δίψα γιά τά πνευματικά λόγια εἶναι σημάδι ψυχικῆς ὑγείας.''

Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος(Άπαντα τα έργα ΕΠΕ τ.8, 138)

πηγή

https://proskynitis.blogspot.com/2023/02/blog-post_18.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible