ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025
Ὁ Ἁγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής καί τό ἔργο του στή Φιλοκαλία, Μον. Θεόκλητου Διονυσιάτου- Εἰσαγωγή, Β' τόμος Φιλοκαλίας, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ὁσίου Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ Βίος Γ΄ μέρος, Ἁγ. Ἰουστίνου Πόποβιτς, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Τὰ 5 καλὰ τῆς συνεχῆς ἐξομολόγησης Ἐξομολογητάριον -ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
Τα 5 καλά της συνεχής εξομολόγησης:1) Όπως τα δέντρα, όπου μεταφυτεύονται συνεχώς, δεν μπορούν να πιάσουν βαθιές ρίζες στην γη, έτσι και τις κακές συνήθειες και έξεις της αμαρτίας δεν τις αφήνει η συχνή εξομολόγηση να πιάσουν ρίζες βαθιές στην καρδιά εκείνου, που συνεχώς εξομολογείται2) Όποιος συνεχώς εξομολογείται, έχει μεγάλη ευκολία στο να εξετάζει με ακρίβεια την συνείδησή του και να βρίσκει τον αριθμό των αμαρτιών του, επειδή με το να ξελαφρώνεται συνεχώς από το πλήθος των αμαρτιών του με την συχνή εξομολόγηση, μένουν πάντα αυτές λιγότερες. Γι' αυτό και ευκολότερα μπορεί να τις βρει και να τις θυμάται
«Ὁ Θεὸς Δημητρίου βοήθει μοί»
Ένα παλικάριον της Θεσσαλονίκης νέον κατά πολλά και ωραιότατον εις την όψιν, ο άγιος λέγω Νέστωρ, κεκρυμμένος Χριστιανός οπού ήτον, και γνώριμος του αγίου Δημητρίου, βλέποντας τον Λυαίον, πως φονεύει τους ανθρώπους, και πως ο βασιλεύς χαίρεται και υπερηφανεύεται εις την νίκην του, άλλο δε και θέλοντας να ιδή την δύναμιν του αληθινού Χριστού του Θεού, υπήγεν εις τας καμάρας εκείνας, οπού ήτον σφαλισμένος ο μέγας Δημήτριος, και λέγει τον:«Δούλε του αληθινού Χριστού, και εδικέ μου αυθέντα, ο μιαρός βασιλεύς χαίρεται πολλά εις τα έργα του ασεβεστάτου Λυαίου, και η ψυχή μου ορέγεται να παλεύσω μετ’ αυτόν, μόνον ευλόγησόν με, και δυνάμωσαί με, να υπάγω να τον νικήσω».Τότε ο άγιος Δημήτριος έκαμε τον Σταυρόν του Χριστού εις το βλέφαρον του Νέστορος, και ειπέ τον: «Σύρε, και τον Λυαίον θέλεις νικήσει, και υπέρ Χριστού θέλεις μαρτυρήσει».
Ἡ ἔνδοξη νίκη τῶν Ἑλλήνων τὸ 1940 καὶ ἡ σημασία της στὴν ἐποχή μας.
Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- συγγραφέωςΙ. Μ. Κυθήρων και ΑντικυθήρωνΕν Κυθήροις τη 28η Οκτωβρίου 2025Η σημερινὴ ημέρα, αγαπητοί μου αδελφοί, της 28ης Οκτωβρίου, είναι για μας τους Έλληνες ημέρα εθνικής χαράς και ευγνωμοσύνης προς την Υπεραγία Θεοτόκο. Ημέρα χαράς, διότι με την σκέπη της Υπερμάχου Στραγητού, της κυρίας Θεοτόκου, η μικρή Ελλάδα νίκησε τις πανίσχυρες στρατιωτικές δυνάμεις του Ιταλικού φασισμού. Για το λόγο αυτό η Εκκλησία της Ελλάδος μετέθεσε την εορτή της Αγίας Σκέπης από την 1η Οκτωβρίου που ήταν πριν, στην 28η Οκτωβρίου. Πως όμως καθιερώθηκε η θεομητορική αυτή εορτή στην οποία, όπως φαίνεται από την ονομασία της, παρουσιάζεται η Παναγία μας να σκεπάζει τον πιστό λαό της;Στα χρόνια του βασιλέως Λέοντα του Μεγάλου (457-474 μ.Χ.) στο Ναό της Παναγίας των Βλαχερνών γινόταν αγρυπνία. Στην αγρυπνία λοιπόν αυτή πήγε και ο όσιος Ανδρέας ο δια Χριστόν σαλός. Κατά τα μεσάνυχτα ο όσιος είδε κάποιο όραμα. Είδε την Θεοτόκο Μαρία να προχωρεί από την κεντρική πύλη προς το θυσιαστήριο. Φαινόταν πολύ ψηλή και είχε λαμπρή τιμητική συνοδεία λευκοφόρων αγίων. Όταν έφτασε στον σολέα, γονάτισε και προσευχήθηκε πολλή ώρα με θερμά δάκρυα υπέρ της σωτηρίας των πιστών. Μετά την δέηση μπήκε στο θυσιαστήριο και κατόπιν με μια χαριτωμένη και σεμνή κίνηση έβγαλε από την άχραντη κεφαλή της το αστραφτερό της μαφόριο και καθώς ήταν μεγάλο και επιβλητικό, το άπλωσε με τα πανάγια χέρια της σαν σκέπη πάνω στο εκκλησίασμα. Έτσι απλωμένο το έβλεπε για πολλή ώρα, να εκπέμπει θεϊκή δόξα. Όσο φαινόταν εκεί η Κυρία Θεοτόκος, φαινόταν και το μαφόριο να σκορπίζει τη χάρη της. Όταν εκείνη άρχισε να ανεβαίνει στον ουρανό, άρχισε και η θεία Σκέπη να μικραίνει λίγο-λίγο και να χάνεται. Το ιερό αυτό μαφόριο, που φυλασσόταν εκεί, συμβόλιζε τη χάρη, που παρέχει η Θεοτόκος στους πιστούς. Με αφορμή αυτό το όραμα, που είδαν ο όσιος Ανδρέας και ο μαθητής του Επιφάνιος, καθιερώθηκε η εορτή της Αγίας Σκέπης της Υπεραγίας Θεοτόκου, για να μας υπενθυμίζει πως η Παναγία μας σκεπάζει και μας προστατεύει με τις παρακλήσεις της και με τα δάκρυά της.
Ἡ Ἑπόμενη μέρα τῆς ἐπιβολῆς τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ.
Μία ακτίδα στο σκοτάδι της ενημέρωσηςΓράφει η Αντωνία Σφακιανάκη, ΠληροφορικόςΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ1.Εισαγωγή2.Κλίμα πλήρους σύγχυσης και αβεβαιότητας3.Τα ερωτήματα της επόμενης μέρας4.Περί αυτοματοποιημένης έκδοσης του ΠΑ5.Επαλήθευση της ταυτότητας στις ψηφιακές συναλλαγές με τον ΠΑ5.1 Διάκριση μεταξύ λήψης και χρήσης5.2 Νέο σύστημα αυθεντικοποίησης και εξουσιοδότησης προσώπων6.Επαλήθευση της ταυτότητας στις δια ζώσης συναλλαγές6.1 Έμμεση χρήση του ΠΑ7.Νύξη περί αντισυνταγματικότητας της αυτοματοποιημένης απόδοσης του ΠΑ8.Επίλογος1. ΕισαγωγήΕίναι πραγματικά αδιανόητο να πλησιάζει η ημερομηνία της αυτοματοποιημένης έκδοσης του Προσωπικού Αριθμού (ΠΑ) χωρίς προηγούμενη ενέργεια ή συναίνεση του πολίτη, αν φυσικά δεν υπάρξει νέα παράταση, και να μην υπάρχει απολύτως καμία ενημέρωση για το πώς ακριβώς θα λειτουργήσει στην πράξη το νέο σύστημα επαλήθευσης της ταυτότητάς του. Πλησιάζει με άλλα λόγια η επιβολή του ενιαίου αριθμού ταυτοποίησης, όπως τον αποκαλεί ο υπουργός, όχι για τους πολίτες που «δεν μερίμνησαν»[1],[2] όπως εσφαλμένα, παραπλανητικά και προκλητικά γράφεται στα ΜΜΕ, αλλά κυρίως για όσους πολίτες συνειδητά αποποιούνται τη λήψη του.Κανένας όμως από τους ιθύνοντες δεν ασχολείται, ούτε ενδιαφέρεται να πληροφορήσει τον πολίτη πώς θα λειτουργήσει στην πράξη το νέο σύστημα ταυτοποίησης[3] / αυθεντικοποίησης[4], λες και πρόκειται για κάποιο κρατικό μυστικό και δεν πρέπει να μαθευτεί. Στην ουσία όμως πρόκειται για ένα θέμα που τον αφορά καθώς θα τον επηρεάσει άμεσα και η γνώση αυτή είναι απαραίτητη για να ενεργήσει κατάλληλα, και να προσαρμόσει τη ζωή του ώστε να αντιμετωπίσει την νέα εποχή της αριθμοδουλείας που το μόνο που υπόσχεται είναι φρούδες ευκολίες, εικονική ασφάλεια, με τις πολιτικές και θρησκευτικές ελευθερίες του στο περιθώριο.2. Κλίμα πλήρους σύγχυσης και αβεβαιότηταςΑπορίες, αμφιβολίες, ερωτηματικά που προέρχονται από ελλιπή γνώση και παραπληροφόρηση, κυριεύουν τη σκέψη των περισσοτέρων για την επόμενη μέρα της υποχρεωτικής έκδοσης του ΠΑ. Ερωτήματα που όσο μένουν αναπάντητα, τόσο περισσότερο εντείνεται η αναστάτωση και η σύγχυση, τόσο εξαπλώνεται ο πανικός και ο φόβος, στοιχεία τα οποία αρέσκεται να καλλιεργεί ένα κράτος που δεν σέβεται και δεν υπολογίζει τους πολίτες του. Διότι δεν τους αντιλαμβάνεται ως πρόσωπα, αλλά ως αριθμημένες οντότητες που παράγουν οι αλγόριθμοι που σχεδιάζουν, προγραμματισμένες να αλληλεπιδρούν σε αυστηρά οριοθετημένα πλαίσια.
27 Οκτωβρίου-ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.
Στις 27 Οκτωβρίου του 312 μ.Χ.και ενώ επίκειται συγκρουση μεταξυ των Καισαρων. Κωνσταντίνου και Μαξεντιου, για την κυριαρχία στο Δυτικό τμήμα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ο Κωνσταντίνος βλέπει σε όραμαστον ουρανό το Χριστογραμμα, και ακουει φωνή να του λέει:" IN HOC SIGNO VINCE'S "το οποίο μεταφράστηκε στα Ελληνικά" Εν τουτο ( το σημείο) νίκας "Κατα την παραδοση , ο Κωνσταντίνος διέταξε τους λεγεωνάριους του να χαράξουν στις ασπίδες τους το Χριστογραμμα,.
Ἀπάτριδες.
Οἱ ψευδομάρτυρες τοῦ Ἱεχωβᾶ ἔχουν ἀποθρασυνθῆ. Ἀσκοῦν συστηματικὸν προσηλυτισμὸν καὶ προπαγάνδα.Πρὸ ἡμερῶν, ἐξέθεσαν τὰ ἔντυπά των εἰς τὴν πλατεῖαν Βικτωρίας τῶν Ἀθηνῶν, διὰ νὰ παρασύρουν τοὺς διερχομένους.Ὁ θαρραλέος μαχητὴς Αἰδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος π. Ἰωάννης Κ. Διώτης ἐστάθη ἐνώπιόν των καὶ μὲ δυναμικὴν φωνὴν ἐνημέρωνε τοὺς διερχομένους μὲ ὅσα ἔλεγε πρὸς τοὺς προπαγανδιστὰς εἰς αὐστηρὸν τόνον, ὅπως: Ἡμεῖς εἴμεθα ὀρθόδοξοι Χριστιανοί. Σεῖς τί ἀνώτερον ἔχετε νὰ μᾶς προσφέρετε; Εἶσθε ἤ πληρωμένοι ἤ πλανεμένοι. Εἶσθε ἀπάτριδες, διότι ἀρνεῖσθε νὰ πολεμήσητε διὰ τὴν προστασίαν τῆς Πατρίδος καὶ στρέφεσθε ἐναντίον τοῦ Στρατοῦ. Εἶσθε αἱρετικοί, διότι διαστρεβλώνετε τὰ νοήματα τῆς Ἁγίας Γραφῆς. Ποδοπατεῖτε τὰς ἱερὰς εἰκόνας. Δὲν παραδέχεσθε τοὺς Ἁγίους. Εἶσθε καὶ ἐπικίνδυνοι κοινωνικῶς, διότι δὲν δέχεσθε τὴν μετάγγισιν αἵματος διὰ ἑτοιμοθανάτους ἀσθενεῖς. Εἶσθε ἀπάνθρωποι.
Νομίζουν, ὅτι ἡ ἐπιστήμη ἔχει τήν λύση γιά ὅλα. Οὐσιαστικά καμία λύση δέν ἔχει ἡ ἐπιστήμη...
❈ Σήμερα οἱ ἄνθρωποι ἔμαθαν νά πιστεύουν στήν λεγόμενη "ἐπιστήμη" καί ὄχι στόν Χριστό, γι' αὐτό καί ταλαιπωροῦνται καί βασανίζονται. Νομίζουν, ὅτι ἡ ἐπιστήμη ἔχει τήν λύση γιά ὅλα.
6 Νοεμβρίου. Παύλου Κωνσταντινουπόλεως ὁμολογητοῦ (†350). Λουκᾶ ὁσίου (†800-820), Λεονάρδου ὁσίου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης κβ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Κλσ. δ΄ 2-9).
Κολ. 4,2 Τῇ προσευχῇ προσκαρτερεῖτε, γρηγοροῦντες ἐν αὐτῇ ἐν εὐχαριστίᾳ,
Κολ. 4,2 Κυριοι και δούλοι, όλοι οι Χριστιανοί, να επιμένετε εις την προσευχήν, να αγρυπνήτε εις αυτήν και να εκφράζετε συγχρόνως δι' αυτής τας ευχαριστίας σας προς τον Θεόν.
Κολ. 4,3 προσευχόμενοι ἅμα καὶ περὶ ἡμῶν, ἵνα ὁ Θεὸς ἀνοίξῃ ἡμῖν θύραν τοῦ λόγου, λαλῆσαι τὸ μυστήριον τοῦ Χριστοῦ, δι᾿ ὃ καὶ δέδεμαι,
Κολ. 4,3 Να προσεύχεσθε συγχρόνως και δι' ημάς, δια να μας ανοίξη ο Θεός θύραν της ευαγγελικής διδασκαλίας, ώστε με ευκολίαν και χωρίς εμπόδια να κηρύξωμεν το μυστήριον της σωτηρίας, που προσφέρει ο Χριστός, δια το οποίον και είμαι τώρα δεμένος.
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .





