Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 5 Αυγούστου 2025

Περί ἀλαζονείας καί κενοδοξίας Β', Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου-Ὁμιλία Ἴστ', Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί ἀλαζονείας καί κενοδοξίας Β', Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου-Ὁμιλία Ἴστ', 3-8-2025 (Παράκλησις εἰς τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο), Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Self-dependence and perfect faith in God, St. Nicodeme-Unseen Warfare, Ieromonk. Savvas Athonite

 

Ὅταν κάνουμε τό θέλημα τοῦ Θεοῦ θά ἔχουμε κάποιους ἀπέναντι μας , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

"Ὁ μισῶν ἐρεθίζοντας μισεῖ πραότητα", Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ὀρθή ἀξιοποίηση τοῦ χρόνου μας συμβάλλει σημαντικά στήν σωτηρία μας, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Πρέπει νά προσευχώμεθα ἀδιάλειπτα. Τί εἰναι ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή καί πῶς κατορθώνεται Α΄, Εὐεργετινός Τόμος Δ΄ Ὑπόθεσις Η΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πρέπει νά προσευχώμεθα ἀδιάλειπτα. Τί εἰναι ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή καί πῶς κατορθώνεται Α΄, Εὐεργετινός Τόμος Δ΄ Ὑπόθεσις Η΄, 3-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Θαυμαστό περιστατικό μέ τήν Γερόντισσα Γαλακτία-ἡ τέλεια ἐλπίδα μας στόν Θεό, Ἱερ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ μετεωρισμός καί ἡ λήθη εἶναι θάνατος τῆς ψυχῆς ἐνῷ ἡ ἀδιάλειπτη μνήμη τοῦ Θεοῦ καί ἡ θεωρία εἶναι ζωή γιά τόν πιστό καί αἰτία ἀπαλλαγῆς κάθε κακίας Β΄, Εὐεργετινός Τόμος Δ΄ Ὑπόθεσις Ζ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ὁ μετεωρισμός καί ἡ λήθη εἶναι θάνατος τῆς ψυχῆς ἐνῷ ἡ ἀδιάλειπτη μνήμη τοῦ Θεοῦ καί ἡ θεωρία εἶναι ζωή γιά τόν πιστό καί αἰτία ἀπαλλαγῆς κάθε κακίας Β΄, Εὐεργετινός Τόμος Δ΄ Ὑπόθεσις Ζ΄, 2-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ θαυμαστή διατροφή των πεντακισχιλίων, Ἁγ Ἰωάννου Χρυσοστόμου-Ὑπόμνημα στόν Εὐαγγελιστή Ματθαῖον, Η' Ματθαίου, , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ θαυμαστή διατροφή των πεντακισχιλίων, Ἁγ Ἰωάννου Χρυσοστόμου-Ὑπόμνημα στόν Εὐαγγελιστή Ματθαῖον, Η' Ματθαίου, 3-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἀνόθευτη ἀποστολική καί πατερική παράδοσις- Τό χρέος μας, Π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου- Η' Ματθαίου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἀνόθευτη ἀποστολική καί πατερική παράδοσις- Τό χρέος μας, Π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου- Η' Ματθαίου, 2-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἠ Μεταμόρφωσις τοῦ Σωτῆρος. Ἑρμηνεία τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΙΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ[:Ματθ.17,1-13]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Καὶ μεθ᾿ ἡμέρας ἓξ παραλαμβάνει ὁ Ἰησοῦς τὸν Πέτρον καὶ Ἰάκωβον καὶ Ἰωάννην(:Ύστερα από έξι ημέρες ο Ιησούς πήρε μαζί Του τον Πέτρο, τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη τον αδελφό του)»[Ματθ.17,1]. Άλλος όμως ευαγγελιστής, ο Λουκάς, λέγει ότι τους παρέλαβε μετά από οκτώ ημέρες, χωρίς αυτό να έρχεται σε αντίθεση προς αυτά που λέγει ο Ματθαίος, αλλά αντιθέτως μάλιστα και συμφωνεί πάρα πολύ[βλ. Λουκά 9,28: «Ἐγένετο δὲ μετὰ τοὺς λόγους τούτους ὡσεὶ ἡμέραι ὀκτὼ καὶ παραλαβὼν τὸν Πέτρον καὶ Ἰωάννην καὶ Ἰάκωβον ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος προσεύξασθαι(:Οκτώ περίπου ημέρες από τότε που είπε τα λόγια αυτά ο Ιησούς, πήρε μαζί Του τον Πέτρο, τον Ιωάννη και τον Ιάκωβο και ανέβηκε στο όρος για να προσευχηθεί)»· διότι ο μεν Λουκάς συμπεριέλαβε και την ημέρα που τους είπε τα παραπάνω λόγια και την ημέρα που τους ανέβασε στο όρος, ενώ ο Ματθαίος ανέφερε μόνο τις ενδιάμεσες ημέρες.

Αλλά εσύ, σε παρακαλώ, πρόσεξε πώς ο Ματθαίος αντιμετωπίζει πνευματικά το ζήτημα, χωρίς να αποκρύπτει εκείνους που προτιμήθηκαν αντί για αυτόν. Το ίδιο πράγμα το κάνει και ο Ιωάννης σε πολλές περιπτώσεις, περιγράφοντας με πολλή αλήθεια τους όλως ιδιαιτέρους επαίνους του Κυρίου προς τον Πέτρο· διότι η ομάδα αυτή αυτών των αγίων ανδρών ήταν απαλλαγμένη εξ ολοκλήρου από τη μοχθηρία και την κενοδοξία.

Αφού λοιπόν πήρε μαζί Του τους κορυφαίους, «ἀναφέρει αὐτοὺς εἰς ὄρος ὑψηλὸν κατ᾿ ἰδίαν·καὶ μετεμορφώθη ἔμπροσθεν αὐτῶν, καὶ ἔλαμψε τὸ πρόσωπον αὐτοῦ ὡς ὁ ἥλιος, τὰ δὲ ἱμάτια αὐτοῦ ἐγένετο λευκὰ ὡς τὸ φῶς καὶ ἰδοὺ ὤφθησαν αὐτοῖς Μωσῆς καὶ Ἠλίας μετ᾿ αὐτοῦ συλλαλοῦντες(:και τους ανέβασε σε ένα ψηλό βουνό, ιδιαιτέρως μόνον αυτούς, και εκεί μεταμορφώθηκε μπροστά τους˙ και έγινε το πρόσωπό Του λαμπρό σαν τον ήλιο, και τα ενδύματά Του λευκά σαν το φως· και τότε εμφανίστηκαν σε αυτούς ο Μωυσής και ο Ηλίας, οι οποίοι συνομιλούσαν μαζί Του)»[Ματθ.17,1-3].

*Περί Παναγίας - Θεοτόκου*

❈ Ἕνας ἄνθρωπος ζοῦσε στή Ρώμη, ἦταν εὐλαβής, πλούσιος καί λεγόταν Ἰωάννης. Αὐτός πῆγε σ’ ἕνα μοναστήρι, ἀφιέρωσε ὅλα τά ὑπάρχοντά του στόν Θεό καί ἔγινε μοναχός. Ἀλλά ἦταν ἀγράμματος καί δέν μποροῦσε νά τυπώσει στό μυαλό του καμιά προσευχή. Δέν μποροῦσε νά μάθει κάποια προσευχή ἀπ’ ἔξω.

Μάταια οἱ ὑπόλοιποι μοναχοί προσπαθοῦσαν νά τοῦ μάθουν γραφή καί ἀνάγνωση. Δέν ἤξερε νά γράφει. Τοῦ ἑρμήνευαν ψαλμούς καί εὐχές, μά ἐκεῖνος δέν μποροῦσε νά μάθει τίποτα. Δέν κρατοῦσε τό μυαλό του τίποτα. Ἀλλά κάτι ἔπρεπε νά μάθει γιά νά λέει συνέχεια.

Τότε, ἕνας ἔμπειρος καί ἐνάρετος ἀδελφός, ἀφοῦ τοῦ διάβασε ὅλες τίς εὐχές, μία πρός μία, τόν ρώτησε ποιά ἀπ΄ ὅλες τοῦ φαινόταν πιό ὡραία, γιά νά τήν μάθει. Ἐκεῖνος τοῦ εἶπε τό «Χαῖρε Μαρία, Χαῖρε Θεοτόκε Παρθένε».
Ἔτσι ἔβαλαν τά δυνατά τους οἱ μοναχοί καί τοῦ ἔμαθαν αὐτή την μικρή προσευχή. Καί τήν ἔμαθε τόσο καλά πού γέμισε ἡ ψυχή του, τήν ἔλεγε συνέχεια. Ἐκτός ἀπό αὐτό δέν ἔλεγε τίποτα ἄλλο. Συνέχεια ἐπαναλάμβανε αὐτή τήν προσευχή. Ἀδιάλειπτα προσευχόταν στήν Παναγία, μέχρι τίς τελευταῖες ὧρες πού ἔβγαινε ἡ ψυχή του. Ὅλη του τήν ζωή ἔλεγε αὐτή τήν προσευχούλα στήν Παναγία.

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ ἀπὸ τὴ Γεωργία πρὸς τοὺς Πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὅρους.

Ως τέκνα της Εκκλησίας του Χριστού και υπερασπιστές της Ιεράς Παραδόσεως, με μεγάλη θλίψη καρδιάς και αγωνία ψυχής, σας απευθύνουμε αυτή την επιστολή.

Σήμερα ο αρχηγός του ελληνικού κράτους – ο άνθρωπος που νομιμοποίησε τον «γάμο» μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου και έδωσε επισήμως το δικαίωμα υιοθεσίας σε τέτοια ζεύγη — επισκέφθηκε το Άγιον Όρος και η σιωπή σας πληγώνει βαθιά τις καρδιές πολλών χριστιανών.

Πώς είναι δυνατόν το Άγιον Όρος, ζωντανός στύλος της Ορθοδόξου αγιότητος να σιωπά μπροστά σε μια τέτοια ανοικτή και απροκάλυπτη παραβίαση των Θείων εντολών;

Δεν είπε άραγε ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Αυτός που βλέπει την αμαρτία και σιωπά, είναι συνένοχος»;

Δεν μας διδάσκουν οι άγιοι Πατέρες ότι η σιωπή της Εκκλησίας σε τέτοιες στιγμές είναι έγκλημα;

Ἠ Μεταμόρφωση τοῦ Σωτῆρος. Ὑπομνηματισμός τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν ἅγιο Νικόδημο τόν Ἁγιορείτη

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ[:Β΄Πέτρ.1,10-19]

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ

«Διὸ μᾶλλον, ἀδελφοί, σπουδάσατε βεβαίαν ὑμῶν τὴν κλῆσιν καὶ ἐκλογὴν ποιεῖσθαι· ταῦτα γὰρ ποιοῦντες οὐ μὴ πταίσητέ ποτε(: Γι'αυτό, αδελφοί, καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια, με περισσότερη σπουδή και επιμέλεια, ώστε, αποκτώντας τις αρετές αυτές, να διασφαλίσετε και να σταθεροποιήσετε την κλήση σας και την εκλογή σας. Διότι όταν ασκείτε τις αρετές αυτές, δεν θα σκοντάψετε ποτέ πάνω σε κάποιο εμπόδιο, αλλά θα φθάσετε με ασφάλεια στο τέρμα της σωτηρίας σας)» [Β΄Πε.1,10].

«Γι'αυτό», λέγει, «εσείς, αδελφοί μου Χριστιανοί, φροντίστε να κάνετε βέβαιη και αμετάτρεπτη την κλήση και την εκλογή που σας έκανε ο Θεός, ο Οποίος και σας κάλεσε με την προκαταρκτική Του χάρη και τον γραπτό Νόμο, για να πιστέψετε στον Χριστό και σας διάλεξε από τους άλλους ομογενείς σας Ιουδαίους, για να κληρονομήσετε τα αιώνια αγαθά με την πίστη σας στον Χριστό [1]. Πώς όμως θα κάνετε βέβαιη αυτήν την κλήση και εκλογή του Θεού; Εάν αποκτήσετε τις παραπάνω αναφερθείσες αρετές, την πίστη δηλαδή, την αρετή, την γνώση, την εγκράτεια, την υπομονή, την ευσέβεια, την φιλαδελφία και την αγάπη, επειδή εάν αποκτήσετε τις αρετές αυτές με την πράξη και την θεωρία, σίγουρα δεν θα σφάλλετε ποτέ και έτσι δεν θα ξεπέσετε από την κλήση, δηλαδή από το κάλεσμα και από την εκλογή, δηλαδή από το διάλεγμα που σας έκανε ο Θεός».

Και, τρόπον τινά, με τα λόγια αυτά έτσι φαίνεται να λέγει ο Κορυφαίος: «Σας είπα παραπάνω, Χριστιανοί, ότι όποιος δεν έχει τις αρετές αυτές είναι τυφλός, όπως ο τυφλοπόντικας, και δεν βλέπει νοερά τα μυστήρια του Θεού. Η τύφλωση όμως αυτή δεν είναι φυσική και γι'αυτό δεν είναι αγιάτρευτη, αλλά είναι προαιρετική και γι'αυτό είναι ευκολοϊάτρευτη. Γι'αυτό, εάν εσείς με τη δική σας σπουδή και επιμέλεια γυμνάσετε τις πρακτικές δυνάμεις της ψυχής με τις πρακτικές αρετές, τις δε θεωρητικές και γνωστικές δυνάμεις, με τις θεωρητικές αρετές, θα καθαρίσετε τον οφθαλμό της πίστεως για να βλέπει τα του Θεού μυστήρια και έτσι θα τελειωθείτε στην επίγνωση και θεωρία του Θεού και με αυτά θα κάνετε την κλήση και την εκλογή σας βέβαιη, πιστούμενοι και στερεώνοντας την πίστη, στην οποία κληθήκατε και διαλεχθήκατε δια των έργων και των πράξεων»· διότι σχεδόν αναμαρτησία και δυσκινησία ή ακινησία προς το κακό ακολουθεί εκείνους που θα τελειωθούν με την πράξη και θεωρία, κατά τον ιερό Μητροφάνη.

«Οὕτω γὰρ πλουσίως ἐπιχορηγηθήσεται ὑμῖν ἡ εἴσοδος εἰς τὴν αἰώνιον βασιλείαν τοῦ Κυρίου ἡμῶν καὶ σωτῆρος ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ(:Δεν θα σκοντάψετε πουθενά· διότι με αυτόν τον τρόπο θα σας χορηγηθεί γενναιόδωρα το κυριότερο: η ανοιχτή και ελεύθερη είσοδος στην αιώνια Βασιλεία του Κυρίου μας και Σωτήρος Ιησού Χριστού)»[Β΄Πέ.1,11].

Σε εκείνους, λέγει, που διαπράττουν τις προαναφερθείσες αρετές μέχρι το τέλος, θα δοθεί πλουσίως, δηλαδή θα ανοιχθεί η θύρα της αιωνίας Βασιλείας του Κυρίου, επειδή ο μισθός των εργατών του αμπελώνος του Κυρίου στο τέλος αποδίνεται. Και αν ακόμη δουλεύει κανείς σε αυτόν από την πρώτη ώρα της ημέρας, δηλαδή από την νεότητα της ζωής του, και αν ακόμη δουλεύει από την τρίτη και έκτη ώρα, δηλαδή από το μέσο της ηλικίας του, και αν ακόμη δούλεψε την ενδεκάτη ώρα, δηλαδή στο γήρας του, κανένας από αυτούς όλους δεν παίρνει μισθό, επειδή ο Κύριος του αμπελώνος και δίκαιος Κριτής αποβλέπει στο τέλος της ημέρας, δηλαδή στο τέλος της ζωής του καθενός. Και εκείνους μεν που θα βρει τότε να εργάζονται την αρετή και το αγαθό, τους πληρώνει με τον συμφωνηθέντα μισθό· εκείνους όμως που θα βρει αργούς και που εγκατέλειψαν την εργασία του καλού από αμέλεια, αυτούς αφήνει χωρίς μισθό, μάλλον όμως και τους καταδικάζει.

5 Αὐγούστου. Προεόρτια τῆς Μεταμορφώσεως· Εὐσιγνίου μάρτυρος (†362). Εὐγενίου ὁσίου τοῦ Αἰτωλοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Προεόρτιος, Παρ. λβ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´  Πέτρου α΄ 1 - β΄ 10).

Α Πε. 1,1           Πέτρος, ἀπόστολος Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἐκλεκτοῖς παρεπιδήμοις διασπορᾶς Πόντου, Γαλατίας, Καππαδοκίας, Ἀσίας καὶ Βιθυνίας,

Α Πε. 1,1                    Ο Πετρος, απόστολος του Ιησού Χριστού, εις σας τους εκλεκτούς του Θεού, οι οποίοι είσθε τώρα προσωρινοί κάτοικοι, διασκορπισμένοι εις τας χώρας του Ποντου, της Γαλατίας, της Καππαδοκίας, της Ασίας και της Βιθυνίας,

Α Πε. 1,2           κατά πρόγνωσιν Θεοῦ πατρός, ἐν ἁγιασμῷ Πνεύματος, εἰς ὑπακοὴν καὶ ῥαντισμὸν αἵματος Ἰησοῦ Χριστοῦ· χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη πληθυνθείη.

Α Πε. 1,2                   και έχετε γίνει εκλεκτοί, σύμφωνα με την αγαθήν προγνώσιν του Θεού και Πατρός, με τον αγιασμόν, που χαρίζει το Πνεύμα το Αγιον, δια να υπακούσετε στο θέλημα του Κυρίου και λάβετε την απολύτρωσιν, που επήγασεν από το χυθέν αίμα του Ιησού Χριστού, εύχομαι η χάρις και η ειρήνη να αυξάνη και να πληθύνεται εις σας.

Ὁ ἀπολογισμὸς μετὰ τὸν κουρνιαχτὸ τῆς ὑποδοχῆς τοῦ ἀφορισμένου στὸ Ἅγιον Ὅρος.

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 7//20.7.2025.
Ἁγίας Κυριακῆς Μεγαλομάρτυρος.

Ὁ ἀπολογισμὸς μετὰ τὸν κουρνιαχτὸ
τῆς ὑποδοχῆς τοῦ ἀφορισμένου στὸ Ἅγιον Ὄρος :
ὡς ἀντιστάθμισμα στὴν προκλητικὴ προπαγάνδα
(πολιτικὴ καὶ ἐκκλησιαστικὴ )
ὅτι συμφωνεῖ σύσσωμο… τὸ Ἅγιον Ὄρος!

Ὑπὸ Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων.

Προσοχή…
Πρὸς ἐνημέρωση / ὑπενθύμιση:
Καθηγούμενοι Ἱερῶν Μονῶν στὴν ἐπίσημη φωτογραφία ὑποδοχῆς :

Ἀριστερὰ πρὸς τὰ δεξιά, πρώτη σειρά : 1…Βατοπεδίου Ἐφραίμ.
5….Σιμωνόπετρας Ἐλισσαῖος.
2…Ιβήρων Ναθαναήλ. 6…. Παντοκράτορος Γαβριήλ.
Δεύτερη σειρά :
3…. Σταυρονικήτα Τύχων.
7… Ξενοφῶντος Ἀλέξιος.
4….Διονυσίου Πέτρος. 8… Χιλανδαρίου Μεθόδιος.

ΥΓ. Μὲ τὶς κορδέλες ὁ Πρωτοεπιστάτης Ἱ.Μονῆς Μ.Λαύρας Ἀβραὰμ μοναχός.
Πιὸ δίπλα, δεξιὰ τοῦ πολιτικοῦ διοικητῆ Α.Ο. Ἀλκιβιάδη Στεφανῆ, ὁ Ἀμβρόσιος Ἱερομόναχος-Προϊστάμενος Ἱ.Μ.Μ.Λαύρας.
Ἂν καὶ παρόντες οἱ Κατσουλιέρηδες, γιὰ ἐμᾶς, εἶναι πνευματικὰ ἀνυπόστατοι.

Ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι ὅσοι ρασοφόροι, ἦσαν ὡς ἀβανταδόροι – κομπάρσοι γιά νὰ δείχνουν πολλοί …
Ὅλοι τους…. μὰ ὅλοι τους… φιλο- οἰκουμενιστές…. φιλο- ἐμβολιαστὲς (κορώνα – ἰοῦ…)… φιλο-νεωτεριστές … κ.λπ…κ.λπ…

Βλέπουμε ἀπὸ τὴν ἄνωθεν συγκεκριμένη φωτογραφία –ἀδιαμφισβήτητο πειστήριο τῆς ἀντικειμενικῆς πραγματικότητας – ὅτι παρίστανται μόνο ὀχτὼ Μοναστήρια ἐπὶ τοῦ συνόλου τῶν εἴκοσι ! Ἄρα ἡ μειοψηφία … ὑποδέχεται τὸν ἀφορισμένο πρωθυπουργό ! Ἀναρωτιόμαστε…( !!! ) καὶ πῶς ἡ μειοψηφία κυριάρχησε ἐπὶ τῆς πλειοψηφίας ( ;;; ) …

Κύπρος: Ἡ πλήρης κατάρρευση ἐπιβεβαιώνεται μὲ τὴν φονικὴ πυρκαγιά.

Μ. Π.
Κολόσσι Λεμεσού.

Η φονική πυρκαϊά της 23ης Ιουλίου στην επαρχία Λεμεσού[1] ανέδειξε περίτρανα την πλήρη κατάρρευση του κράτους στην μεγαλόνησο. Οι υψηλές θερμοκρασίες μαζί με τους ισχυρούς ανέμους έδωσαν μια απίστευτη δυναμική στην φωτιά που καίει ανεξέλεγκτη. Έχουν καεί πολλά σπίτια, αλλά αλλοίμονο και αρκετά παρεκκλήσια.. Τι συμβαίνει όμως σε επίπεδο κοινωνίας τα τελευταία χρόνια στην άλλοτε νήσο των αγίων; Η πρωτοφανής κερδοσκοπική επίθεση από την εισβολή των Ισραηλιτών σε Κύπρο ελεύθερη και κατεχόμενη, με την ροή πακτωλού χρημάτων για εξαγορά τόσον γης όσον και οικιστικών μονάδων έφερε την αποσάθρωση των κοινωνικών δομών. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων «πωλείται πατρίς» απ’ άκρη σ’ άκρη στην Κύπρο.

Μιά σωστή ἐξομολόγηση σέ πέντε λεπτά τήν κάνεις. Δέν εἶναι κρίμα γιά πέντε λεπτά νά χάσεις τήν αἰωνιότητα;


❈ «Πόσο διαρκεῖ μία ἐξομολόγηση;», λέει ὁ π. Ἐφραίμ ὁ Φιλοθεΐτης, πέντε λεπτά. Μιά σωστή ἐξομολόγηση σέ πέντε λεπτά τήν κάνεις. Δέν εἶναι κρίμα γιά πέντε λεπτά νά χάσεις τήν αἰωνιότητα, νά χάσεις αὐτό πού δέν τελειώνει ποτέ;
Μᾶς ζητάει δύσκολα πράγματα ὁ Θεός; Καθόλου δύσκολα.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible