Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Ἐπιτέλους βρέθηκε ποιά «παραθρησκευτική ὀργάνωση» κατευθύνει τούς «ἀρνητές»"

 

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη 
[Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2023]
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/09/blog-post_77.html

ΑΓΙΟΣ #ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ #ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ - Αὐθεντικές μαρτυρίες καί κείμενα

 

Ἔλλειψη ὀρθῆς κατήχησης -ὁ διάβολος τοποθετεῖ ἀνθρώπους του στὴν ἐκκλησία σὲ ἡγετικὲς θέσεις.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

α) Οἱ γονεῖς δὲν κάνουν ὑπακοὴ στὸν πνευματικὸ β) Προπαγάνδα τῆς ΝΤΠ στὰ σχολεῖα. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Οἱ αἰτίες τῶν λογισμῶν καὶ ἡ ἀντιμετώπιση τους, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_532. Οἱ αἰτίες τῶν λογισμῶν καὶ ἡ ἀντιμετώπιση τους μὲ τὴν εὐχὴ τοῦ Ἰησοῦ, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' /Κὲφ 180- 182, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 22-9-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ ὡραιότητα τῆς καθαρῆς ψυχῆς μὲ τὴν ἐξάλειψη τοῦ λογισμοῦ στὸ ξεκίνημα του,Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_531. Ἡ ὡραιότητα τῆς καθαρῆς ψυχῆς μὲ τὴν ἐξάλειψη τοῦ λογισμοῦ στὸ ξεκίνημα του, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 179, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 22-9-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 23-9-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 23-9-2023 
https://www.youtube.com/live/SZyRv1Ed3D0?si=8a-ACP5P8oX1EAqU

Κυριακή Α Λουκᾶ. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν κλήση τῶν πρῶτων μαθητῶν


ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 5,1-11]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

«Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφόν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς.καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων. οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ(:Και ενώ περπατούσε κοντά στη θάλασσα της Γαλιλαίας, είδε δυο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίο κατόπιν ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν δίχτυα στη θάλασσα, διότι ήταν ψαράδες. Και τους λέει: ‘’Ακολουθήστε με, και θα σας κάνω ικανούς να ψαρεύετε αντί για ψάρια ανθρώπους. Αυτούς θα ελκύετε στη βασιλεία των ουρανών με τα πνευματικά δίχτυα του κηρύγματος’’. Και αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυά τους και Τον ακολούθησαν)»[Ματθ.4,18-20].

(…) Βέβαια ο ευαγγελιστής Ιωάννης λέγει ότι διαφορετικά προσκλήθηκαν αυτοί οι μαθητές από τον Κύριο. Επομένως, είναι φανερό ότι η παραπάνω πρόσκληση είναι δεύτερη. Αυτό επίσης μπορεί να το διαπιστώσει κανείς από πολλά σημεία. Εκεί λοιπόν λέγει ότι προσκλήθηκαν προτού κλειστεί στη φυλακή ο Ιωάννης ο Βαπτιστής[βλ. Ιω.1,35-36: «Τῇ ἐπαύριον πάλιν εἱστήκει ὁ Ἰωάννης καὶ ἐκ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ δύο, καὶ ἐμβλέψας τῷ Ἰησοῦ περιπατοῦντι λέγει· ἴδε ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ. καὶ ἤκουσαν αὐτοῦ οἱ δύο μαθηταὶ λαλοῦντος, καὶ ἠκολούθησαν τῷ Ἰησοῦ(:Την επόμενη μέρα ο Ιωάννης στεκόταν πάλι στο συνηθισμένο μέρος που κήρυττε, και μαζί του ήταν και δύο από τους μαθητές του. Κι αφού παρατήρησε με ευλάβεια τον Ιησού, που τη στιγμή εκείνη περπατούσε, είπε: “Αυτός είναι το Αρνίο που παρέδωσε ο Θεός Πατέρας Του να θυσιαστεί για χάρη μας”)»], ενώ εδώ στον Ευαγγελιστή Ματθαίο αναφέρεται ότι προσκλήθηκαν μετά τη φυλάκιση του Ιωάννη [Ματθ. 4,12: «Ἀκούσας δὲ ὁ Ἰησοῦς ὅτι Ἰωάννης παρεδόθη, ἀνεχώρησεν εἰς τὴν Γαλιλαίαν(:Όταν άκουσε ο Ιησούς ότι ο Ιωάννης παραδόθηκε στη φυλακή απ’ τον βασιλιά Ηρώδη Αντύπα, αναχώρησε και πήγε στη Γαλιλαία)»- Ματθ. 4,18-19: «Περιπατῶν δὲ παρὰ τὴν θάλασσαν τῆς Γαλιλαίας εἶδε δύο ἀδελφούς, Σίμωνα τὸν λεγόμενον Πέτρον καὶ Ἀνδρέαν τὸν ἀδελφόν αὐτοῦ, βάλλοντας ἀμφίβληστρον εἰς τὴν θάλασσαν· ἦσαν γὰρ ἁλιεῖς. καὶ λέγει αὐτοῖς· δεῦτε ὀπίσω μου καὶ ποιήσω ὑμᾶς ἁλιεῖς ἀνθρώπων»].

Ἅγιος Γεράσιμος ὁ Νέος, ἐκ Λεονταρίου Πελοποννήσου.


Άγιος Γεράσιμος
ο Νέος, εκ Λεονταρίου Πελοποννήσου.
15 Σεπτεμβρίου.

Στη στρατιά των Οσίων, λαμπρή θέση κατέχει και ο Όσιος ο Νέος ο Θαυματουργός, ο εκ Λεονταρίου της Πελοποννήσου. Έζησε και ασκήτευσε στην Ιερά Μονή Aγίας Τριάδος Σουρβιάς, την οποία έκτισε εκ βάθρων ο Όσιος Διονύσιος του Ολύμπου πρίν 150 περίπου χρόνια, βρίσκεται δε στα σύνορα του χωρίου Μακρινίτσα, και σε αποσταση δύο ωρών. Έμεινε εκεί ο Άγιος και θεωρείται ο δεύτερος κτήτωρ της Ιεράς Μονής Σουρβιάς. Εκεί δε, βρίσκεται και ο τάφος του.
Ο Όσιος Γεράσιμος ο Νέος γεννήθηκε στα μέσα του 17ου αιώνα στο χωριό Λεοντάριο Μεγαλοπόλεως Πελοποννήσου, από το Θεόδωρο και την Ευαγγελία. Όταν ο Γεώργιος έγινε 8 ετών τον παρέδωσαν σε δάσκαλο να μαθαίνει τα ιερά γράμματα. Ιδιαίτερα αγαπούσε τους βίους των Αγίων. Έτσι όταν μεγάλωσε πήγε στη μονή Φιλοσόφου, που ήταν κοντά και ήταν σπουδαίο πνευματικό κέντρο ελληνικής παιδείας στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, κι έγινε μοναχός με το όνομα Γεράσιμος κι όπως ήταν φυσικό απέκτησε καλή παιδεία.
Έχοντας Θείο πόθο μετέβη στους Αγίους τόπους, για να προσκυνήσει του Άγιους Τόπους. Γυρίζοντας στον ελλαδικό χώρο ως άλλος απόστολος κήρυττε σε χωριά και πόλεις το λόγο του Θεού. Έτσι έφτασε και στην περιοχή της Μακρινίτσας και στη φημισμένη μονή Αγίας Τριάδος Σουρβιάς, που έχτισε ο Άγιος Διονύσιος Ολύμπου.

Διαμαρτυρία τοῦ πιστοῦ λαοῦ τῆς μητροπόλεως τοῦ Περιστερίου περί τῆς ἐπιχειρούμενης ἀφαιρέσεως τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἅγιο Βῆμα τῶν Ἱερῶν ναῶν


Διαμαρτυρία του πιστού λαού της μητροπόλεως του Περιστερίου περί της επιχειρούμενης αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου από το Άγιο Βήμα των Ιερών ναών

Σεβασμιώτατε άγιε Μητροπολίτη και Ποιμενάρχη της Μητροπόλεως Περιστερίου, ευλογείτε.

Μέσα σε λίγες γραμμές ο πιστός λαός της Μητροπόλεώς μας θέλουμε να σας εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία και αποδοκιμασία μας για την εφαρμογή της απόφασης σας για απομάκρυνση του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα των περισσοτέρων ναών της περιφερείας σας.

Ήδη συντελείται Μέγας σκανδαλισμός και απογοήτευση, σε μεγάλη μερίδα του πιστού λαού, μερικοί δε φθάνουν και σε σημεία οργής και αγανάκτησης όταν ενημερώνονται από τους αδελφούς ή όταν αντικρίζουν με τα μάτια τους το συντελούμενο γεγονός.

Έχουμε πληροφορηθεί ότι στην αρχή, κάποιοι ιερείς σας και συνάμα ιερείς μας, δεν "συμμορφώθηκαν" με την απόφασή σας αυτή διότι δε συμβαδίζει με την ζωντανή παράδοση της τοπικής μας Εκκλησίας αλλά και της Ορθοδόξου Καθολικής γενικότερα.

Κυριακή Α Λουκᾶ. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΛΟΥΚΑ[:Τιμ.Β΄3,10-15]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Σύ δέ παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ(:Εσύ όμως έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου)»[Β΄Τιμ.3,10]. «Ο στόχος σου ήταν να είσαι ισχυρός· δεν ήρθες απλώς, αλλά ‘’έχεις παρακολουθήσει’’». Εδώ δηλώνει ότι ο χρόνος ήταν πολύς, με το να πει «έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου»: αυτό λέγεται για τον λόγο, την προφορική διδασκαλία του Παύλου· «τῇ ἀγωγῇ(:τη γενικότερη συμπεριφορά μου)»: αυτό λέγεται για τον βίο του· «τῇ προθέσει (:την πρόθεση και τα ελατήριά μου)»: αυτό λέγεται για την προθυμία και την καρτερικότητα της ψυχής του. «Αυτά», λέγει, «δεν τα έλεγα χωρίς να τα εφαρμόζω και ούτε φιλοσοφούσα μόνο με λόγια».

«Έχεις παρακολουθήσει επίσης, Τιμόθεε», του λέγει, «τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ (:τη φωτισμένη πίστη μου, τη μακροθυμία μου)»· «ότι τίποτε από αυτά», λέγει, «δεν μου προκαλούσε ταραχή»· «τῇ ἀγάπῃ (:την αγάπη μου)», πράγμα που δεν το είχαν αυτοί· «τῇ ὑπομονῇ (:την υπομονή μου)», όπως ακριβώς ούτε και αυτό. «Με τη μακροθυμία μου», λέγει· προς τους αιρετικούς έδειχνα πολλή μακροθυμία. «Με την υπομονή μου» προς τους διωγμούς: «τοῖς διωγμοῖς, τοῖς παθήμασιν (:στους διωγμούς μου, στα παθήματά μου)». Γιατί δύο είναι αυτά που ταράσσουν τον δάσκαλο, το να υπάρχουν γύρω πολλοί αιρετικοί, και το να μη δείχνει υπομονή στα παθήματα. Αλλά όμως γι΄αυτούς πολλά είπε ο Παύλος, ότι και παλιά υπήρχαν και θα υπάρξουν, και κανένας χρόνος δεν είναι καθαρός απ’ αυτούς, και ότι δεν θα μπορέσουν να μας βλάψουν σε τίποτε, και ότι στον κόσμο υπάρχουν σκεύη χρυσά και αργυρά.

Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως δηλητηριάζει τό ἐκκλησιαστικό ἦθος.

Συμπροσευχομένων των Μητροπολιτών Πατρών Χρυσοστόμου, Κορίνθου Διονυσίου, Μάννης Χρυσοστόμου Γ’ και άλλων ιεραρχών, και χοροστατούντος του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Θεία Λειτουργία την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στον Πύργο, μνημονεύθηκε ο ΨευδοΚιέβου Σέργιος Ντουμένκο.

Εκτός από την περαιτέρω εμπέδωση του αχειροτόνητου καθηρημένου σχισματικού στην Εκκλησία της Ελλάδος διαπιστώσαμε και τα εξής θλιβερά.
Η Μητρόπολη Ηλείας και Ωλένης με τον οικείο Μητροπολίτη της Αθανάσιο Β’, φρόντισε επιμελώς να δούμε όλοι μόνο έναν άνθρωπο σε ολόκληρο το Ναό να φοράει μάσκα…. ΤΟΝ ΈΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΆΓΙΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ !!!!

Σκόπιμος- Σκανδαλώδης Συνοδική ἀπραξία . Κατόπιν ἑορτῆς θὰ συγκληθῇ ἔκτακτος Ἱεραρχία διὰ τὰς νέας ταυτότητας;


Κατόπιν ἑορτῆς θὰ συγκληθῇ ἔκτακτος Ἱεραρχία διὰ τὰς νέας ταυτότητας;

ΣΚΟΠΙΜΟΣ – ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΡΑΞΙΑ

«Ἡ Σύνοδος κατηγόρησε συκοφαντικῶς ὡς «παραθρησκευτικοὺς» ὅλους ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι διετύπωσαν ἐπιφυλάξεις καὶ ἐπροβληματίσθησαν ὡς πρὸς τὰς νέας σκοτεινάς ταυτότητας. Καὶ αὐτοὶ εἶναι Μητροπολῖται ἐν ἐνεργείᾳ...»!

Γράφει ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Ἰωάννης Κ. Διώτης,


θεολόγος- Δημοσιογράφος- Συγγραφεὺς-

Ἐκδότης (μὲ βραβεύσεις καὶ πολλὰς τιμητικὰς διακρίσεις)

Πολλὰ ἑκατομμύρια Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων ἀνέμενον ἀπὸ τὴν Διαρκῆ Ἱερὰν Σύνοδον (Δ.Ι.Σ.) νὰ λάβῃ σαφῆ θέσιν εἰς τὸ ἀναταράσσον τὴν κοινωνίαν θέμα τῶν νέων ταυτοτήτων.

Ὅμως, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, μὲ διπλωματικὴν ὑπεκφυγήν, παρέπεμψε τὸ ἐκρηκτικὸν καὶ ἄκρως ἐπεῖγον τοῦτο θέμα «εἰς μελλοντικὴν ἔκτακτον σύγκλησιν τῆς Σεπτῆς Ἱεραρχίας», χωρὶς νὰ εἰσέλθῃ οὐδαμῶς εἰς τὴν οὐσίαν τοῦ ζητήματος!

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΌΜΟΥ, 23-9-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΌΜΟΥ, 23-9-2023
https://www.youtube.com/live/qWSVSzX966M?si=GwlbLV2AaZdVym-F

23 Σεπτεμβρίου. Ἡ σύλληψις τοῦ Προδρόμου καὶ βαπτιστοῦ Ἰωάννου. Ῥαΐδος μάρτυρος, Ξανθίππης καὶ Πολυξένης ὁσίων (†109). Νικολάου νεομ. τοῦ Καρπενησιώτου (†1672), Ἰωάννου νεομάρτ. τοῦ ἐκ Κονίτσης (†1814). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ Προδρόμου, Σεπτεμβρίου 23 (Γαλ. δ´ 22-27).

Γαλ. 4,22           γέγραπται γὰρ ὅτι Ἀβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.

Γαλ. 4,22                  Διότι εκεί έχει γραφή, ότι ο Αβραάμ απέκτησε δύο παιδιά, ένα παιδί από την δούλην του, την Αγαρ, και ένα παιδί από την ελευθέραν, από την Σαρραν.

Γαλ. 4,23           ἀλλ᾿ ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας.

Γαλ. 4,23                  Αλλ' ο μεν πρώτος υιός, ο από την δούλην, έχει γεννηθή, όπως συνήθως, κατά τους βιολογικούς νόμους της σαρκός, χωρίς καμμίαν ειδικήν εύνοιαν και υπόσχεσιν του Θεού. Ο δε άλλος, από την ελευθέραν, την Σαρραν, εγεννήθη σύμφωνα με την υπόσχεσιν, που έδωκεν ο Θεός στον Αβραάμ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible