Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025

Ὄυλφ Κρίστερσον: Ἡ Τεχνητὴ Νοημοσύνη κυβερνᾶ τὴ Σουηδία

Σάλος έχει ξεσπάσει στη χώρα, καθώς ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιεί το ChatGPT ως σύμβουλο για να πάρει μια δεύτερη γνώμη

Από τον Βασίλη Γαλούπη

Είναι ο πρωθυπουργός της Σουηδίας. Αλλά βαριέται να κάνει τη δουλειά. Και καταφεύγει στο αναξιόπιστο ηλεκτρονικό «λυσάρι», το ChatGPT, σαν τον κουμπούρα της τάξης. Οι Σουηδοί θορυβήθηκαν. Ο πρωθυπουργός τους βάζει τη διαδικασία διακυβέρνησης της χώρας τους στον αυτόματο πιλότο. «Χρησιμοποιώ την Τεχνητή Νοημοσύνη ως σύμβουλο. Ο λόγος είναι για να πάρω μια δεύτερη γνώμη» ομολόγησε ο Ουλφ Κρίστερσον σε συνέντευξη και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων: «Δεν ψηφίσαμε για πρωθυπουργό το ChatGPT».

Ειδικοί στην τεχνολογία τον επικρίνουν, εφημερίδες γράφουν ότι «έπεσε θύμα της ψύχωσης των ολιγαρχών με την Τεχνητή Νοημοσύνη» κι άρθρα τον κατηγορούν ότι «οι εθνικές μας στρατηγικές σύντομα θα κυκλοφορούν στο cloud μαζί με συνταγές για σαλάτες και προσχέδια μυθιστορημάτων φαντασίας 13χρονων».

Τί εἶναι τὸ «εὐαγγέλιο τῆς εὐημερίας» ;

Ο Θεός, θέλει να είσαι πλούσιος και υγιής, όμως δεν μπορεί να σε ευλογήσει αν πρώτα δεν στείλεις χρήματα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ;

Η διδασκαλία της ευημερίας — ή αλλιώς «ευαγγέλιο της ευημερίας» — αποτελεί μια παρεκκλίνουσα διδασκαλία, η οποία προωθείται κατά κύριο λόγο από το κίνημα της «Πίστης του Λόγου» (Word-Faith movement). Πρόκειται για μια απάτη.

Να πώς παρουσιάζεται το «ευαγγέλιο της ευημερίας»: Ο Θεός, λένε, θέλει να είσαι πλούσιος και υγιής, όμως δεν μπορεί να σε ευλογήσει αν πρώτα δεν στείλεις χρήματα (γνωστά και ως «προσφορά πίστης» ή seed-faith offering) στον τηλευαγγελιστή που σου αποκαλύπτει αυτό το «μυστικό».

Αυτή η τακτική τελειοποιήθηκε από τους Όραλ Ρόμπερτς (Oral Roberts), Κένεθ Κόουπλαντ (Kenneth Copeland), Μέριλιν Χίκι (Marilyn Hickey), Μπένι Χιν (Benny Hinn), τον εκλιπόντα Πολ Κράουτς και τη σύζυγό του Τζαν (ιδρυτές του Trinity Broadcasting Network), τον Κρέφλο Ντάλαρ (Creflo Dollar), την Εκκλησία του Βασιλείου του Θεού (Universal Church of the Kingdom of God) και άλλους.

Κάποιοι από αυτούς τους κήρυκες λένε στους ανθρώπους να «σπείρουν σπόρους πίστης» (ακόμα κι αν δεν έχουν πραγματικά την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν), προκειμένου να «θερίσουν» σύντομα εντυπωσιακές ανταμοιβές. Υπόσχονται θεραπεία από κάθε είδους ασθένεια, απελευθέρωση από δαιμονικές επιρροές και, κατά κανόνα, οικονομικές ευλογίες — μέχρι και εκατονταπλάσια απόδοση της προσφοράς.

Δεν έλαβες αυτό που περίμενες; «Μάλλον δεν είχες αρκετή πίστη και πιθανώς δεν έδωσες αρκετά».

Η διδασκαλία αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την «Θετική Ομολογία» (Positive Confession), που αποτελεί έναν από τους δογματικούς πυλώνες της θεολογίας του κινήματος Word-Faith:

Ὅταν ἡ προτεσταντικὴ πλάνη γίνεται ὄχημα κακοποίησης παιδιῶν

JESUS ARMY

ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΧΗΜΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

Η προτεσταντική οργάνωση Jesus Army (Jesus Fellowship Church), ιδρύθηκε το 1969 από τον Νόελ Στάντον στην Αγγλία και σταδιακά μετατράπηκε από κοινότητα χαρισματικού ευαγγελικού χαρακτήρα σε μία από τις πιο διαβόητες «αιρέσεις» με αυταρχική δομή, μαζικές καταχρήσεις και συγκάλυψη εγκλημάτων.

Από τα πρώτα χρόνια, η κοινότητα προσέλκυσε νέους με την υπόσχεση «νέας δημιουργίας», κοινοβιακής ζωής και πνευματικής βοήθειας. Όμως όσο μεγάλωνε, δημιουργήθηκε ένα «κλίμα φόβου» όπου τα μέλη αποκόπτονταν από την οικογένεια, χάνοντας ακόμη και προσωπική ιδιοκτησία. Παιδιά στερούνταν παιχνίδια, βιβλία, έλεγχαν κάθε έκφραση χαράς, και «εκτελούνταν» πνευματικές εξομολογήσεις σε καθημερινή βάση, με σωματικές τιμωρίες, ακόμα και σε ανηλίκους τριών ετών1.

Οι καταγγελίες είναι συγκλονιστικές. Περίπου 539 άτομα αναγνωρίστηκαν ως πιθανές ποινικά υπεύθυνες περιπτώσεις, και εκτιμάται ότι 1 στα 6 παιδιά υπέστησε σεξουαλική κακοποίηση εντός της κοινότητας2. Από τους περίπου 3.500 κατοίκους στη μεγάλη ακμή της (τέλη 2000), πολλοί ι καταγγέλλουν ότι η Jesus Army λειτουργούσε ως «καταφύγιο παιδόφιλων», συμπεριλαμβανομένων ισχυρισμών κατά του ίδιου του Stanton3.

Ἡ μουσικοθεραπεία


Πρωτ. Στέφανου Στεφόπουλου

Η ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η μουσικοθεραπεία σε αρκετές περιπτώσεις, συνδέεται με αποκρυφιστικές αντιλήψεις και μαγικές τελετουργίες όπως αυτές υπάρχουν στο πεδίο της νεοεποχίτικης κοσμοαντίληψης και της ενεργειακής ιατρικής, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με την Ορθόδοξη θεολογία.

Η νεοεποχίτικη μουσικοθεραπεία

Στο πλαίσιο της Νέας Εποχής, στη μουσική αποδίδεται μια «ενεργειακή δύναμη» ικανή να «ανοίγει τα τσάκρα», να «ενεργοποιεί τη συνειδητότητα» ή να «συντονίζει τη δόνηση του σώματος» με το «συμπαντικό πεδίο». Συχνά χρησιμοποιούνται όροι όπως:“θεραπευτικές συχνότητες” (π.χ. 528 Hz, 432 Hz),
“ηχοθεραπεία” με κρυστάλλινες ή Θιβετιανές γαβάθες, μάντρας και μουσική διαλογισμού, συνθετικές “συμπαντικές” μελωδίες για καθαρισμό αύρας ή ενεργειακών κέντρων, σαμανικά ντραμς για αλλαγή της συνείδησης.

Στην αποκρυφιστική παράδοση, η μουσική και ο ήχος χρησιμοποιούνται από αιώνες ως μέσο επηρεασμού της συνείδησης και επαφής με πνευματικά όντα. Από τις τελετές των αρχαίων θρησκειών (με αυλητές, τυμπανιστές και ψαλμωδούς), μέχρι τις σύγχρονες πρακτικές των νεοπαγανιστών, των σαμάνων και των αποκρυφιστών, ο ήχος χρησιμοποιείται με τρόπο τελετουργικό. Για παράδειγμα, η επαναληπτική ρυθμική μουσική χρησιμοποιείται για την πρόκληση έκστασης και μιας υπερσυνείδητης κατάστασης, οι συχνότητες θεωρούνται κλειδιά για το «άνοιγμα πύλων» ή την «επικοινωνία με πνευματικά πεδία», τα μάντρας λειτουργούν ως προσευχές με στόχο να φέρουν «φως», «προστασία», «ενέργεια» ή «θεραπεία», αλλά και γενικά η μουσική χρησιμοποιείται σε τελετές μαγείας, συνήθως χαμηλών συχνοτήτων ή ανατολίτικου στυλ ώστε να «παρασύρει» τη συνείδηση σε «αλλοιωμένη κατάσταση».

Παρακάτω ακολουθούν κάποια αποσπάσματα (με σχολιασμό δικό μας) από το κείμενο “Keeping the World in Balance – Music Therapy in a Ritual Context” της μουσικοθεραπεύτριας Carolyn Kenny, με έμφαση στη σχέσης μεταξύ μουσικοθεραπείας, σαμανισμού, μαγείας και αφρικανικών παραδόσεων, το οποίο άντλησα από το διαδίκτυο.

Περί Πνευματικοῦ Πατέρα

❈ Γιά νά διαλέξουμε ἕναν Πνευματικό, θά πρέπει πρῶτα ἀπ’ ὅλα νά κάνουμε θερμή προσευχή και νηστεία καί να κάνουμε και μιά ἐλεημοσύνη, ἡ ὁποία θά εἶναι γιά τό συγκεκριμένο αἴτημα. Βέβαια θά τηροῦμε τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ.

Και ἐφόσον κάνουμε αὐτά μετά νά ψάξουμε, να κάνουμε ἔρευνα για να βρούμε τον Πνευματικό.

Ἕνα πρῶτο βασικό κριτήριο μέ τό ὁποῖο θά ἐπιλέξουμε τόν Πνευματικό μας εἶναι τό ἄν εἶναι ὁ ἴδιος θεραπευμένος κεκαθαρμένος καί φωτισμένος.

Ἕνα δεύτερο βασικό κριτήριο εἶναι τό ἄν κάνει ζωή ἀσκητική, μιμούμενος τήν ζωή τῶν Ὀρθοδόξων Ἁγίων.

Ἕνα τρίτο βασικό κριτήριο εἶναι τό ἄν ἔχει τήν ἔξωθεν καλή μαρτυρία. Ἄν δηλαδή ἄνθρωποι Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι μέ ζωντανή πίστη καί ὀρθή ζωή βεβαιώνουν γι’ αὐτόν ὅτι εἶναι Πνευματικός ἀληθινός καί ὅτι ἔχει ἐνεργό τό Ἅγιο Πνεῦμα. Ἕνα τέταρτο κριτήριο εἶναι τό ἄν ἡ διδασκαλία του εἶναι Ὀρθόδοξη, σύμφωνη μέ τούς Ἁγίους Πατέρες καί μέ ὅ,τι διαχρονικά διδάσκει ἡ Ἁγία μας Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.

Ἕνα πέμπτο κριτήριο μπορεῖ νά ἀποτελέσει ἡ προσωπική μας πεῖρα: Τό ἄν θεραπευόμαστε ἤ ὄχι, ἀκολουθώντας τίς συμβουλές του.

Θά κοιτάξουμε ἐπίσης ο Πνευματικός νά εἶναι κοντά μας. Δέν μπορεῖ νά εἶναι ὁ Πνευματικός σου στήν Κρήτη ἄς ποῦμε ἤ νά εἶναι στήν Τῆνο καί ἐσύ ἐδῶ στήν Ἔδεσσα. Λένε:

- Πῆγα καί ἐξομολογήθηκα στήν Τῆνο. Καί τί ἔννοια ἔχει αὐτό δηλαδή;

- Πότε θά τόν ξαναδεῖς αὐτόν τόν Πνευματικό; Ποτέ μᾶλλον...

- Μπορεῖ αὐτός νά εἶναι γιατρός; Νά σέ παρακολουθεῖ;

Πῶς νά σέ παρακολουθήσει; Ὁ γιατρός πρέπει νά εἶναι κοντά σου, νά σέ ξέρει, νά ξέρει καί τό ἱστορικό σου, γιά νά σοῦ δώσει τή σωστή ἀγωγή καί νά σέ βοηθήσει. Νά ἔχει μία συνέχεια.

Λέει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης:

Ο προσωπικός αριθμός καί η στάση μας Β΄- Παραδείγματα αντίστασης, Ιερομ...

Ἄν ἐγώ αὔριο πεθάνω, ποῦ θά πάω; Τό ἔχουμε σκεφτεῖ αὐτό;


Μποροῦμε καί ὅταν ἔρθει ἡ πλήρης καταστροφή, νά μᾶς προστατέψει ὁ Θεός καί νά μήν πάθουμε τίποτα. Ἐδῶ εἶναι, θά λέγαμε, τό μεγάλο στοίχημα. Νά στοχεύσουμε στόν Χριστό, στήν Ἁγιότητα. Νά κάνουμε ἰδανικό τῆς ζωῆς μας τόν Χριστό...

Πότε ὅμως; Ὅταν ζήσουμε ἐν μετανοία. Τό μήνυμα εἶναι αὐτό: νά μετανοοῦμε καί δέν ἔχουμε νά φοβηθοῦμε καμιά κινδυνολογία, καμιά καταστροφή. Ἡ ἀπάντηση εἶναι μετάνοια...

22 Αὐγούστου. Ἀγαθονίκου μάρτυρος καὶ τῶν σὺν αὐτῷ (δ΄ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρασκευῆς ια΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Β´ Κορ. δ΄ 13-18).

Β Κορ. 4,13        ἔχοντες δὲ τὸ αὐτὸ πνεῦμα τῆς πίστεως κατὰ τὸ γεγραμμένον, ἐπίστευσα, διὸ ἐλάλησα, καὶ ἡμεῖς πιστεύομεν, διὸ καὶ λαλοῦμεν,

Β Κορ. 4,13               Επειδή όμως έχομεν το αυτό Αγιον Πνεύμα, που μας χαρίζει και μας στερεώνει εις την πίστιν, σύμφωνα με εκείνο που είναι γραμμένον εις την Παλαιάν Διαθήκην “επίστευσα και δι' αυτό ελάλησα”. και ημείς πιστεύομεν κατά τρόπον ορθόν και σταθερόν στον Κυριον, δι' αυτό και με θάρρος κηρύττομεν την διδασκαλίαν της πίστεώς μας.

Ὅταν βλέπεις ἕναν καρκινοπαθή, τόν κατακρίνεις;


❈ Ἡ κατάκριση εἶναι ἁμαρτία. Τό παθαίνουμε πολλές φορές. Δέν πρέπει νά κατακρίνουμε τόν ἄλλον, ἀλλά τήν πλάνη του, τήν ἀρρώστια του. Ὅταν βλέπεις ἕναν καρκινοπαθή, τόν κατακρίνεις; Ὄχι. Τοῦ συμπαραστέκεσαι, τόν φροντίζεις, τόν πηγαίνεις γιά θεραπεῖες.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible