ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025
Ἡ προσευχή ὡς βοή ἑλκύει τή Θεία βοήθεια, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 27-28, Φιλοκαλία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ προσευχή ὡς βοή ἑλκύει τή Θεία βοήθεια, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 27-28, Φιλοκαλία, 8-1-2025, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com
. Τό θάρρος, ἡ τόλμη καί ἡ ὑπομονή ἀπαραίτητα γιά τήν κατανίκηση τοῦ διαβόλου τήν ὥρα τοῦ θανάτου καί σέ κάθε ἄλλη ἐπίθεση, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 25-26, Φιλοκαλία, 7-1-2025, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com,
. Τό θάρρος, ἡ τόλμη καί ἡ ὑπομονή ἀπαραίτητα γιά τήν κατανίκηση τοῦ διαβόλου τήν ὥρα τοῦ θανάτου καί σέ κάθε ἄλλη ἐπίθεση, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 25-26, Φιλοκαλία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com,
Γιά τό κτίσιμα καί τό ἁρμολόγημα τῶν ἀρετῶν (Α'), Ἁββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά, (14η Διδ), Ὁμιλία ΛΣΤ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Γιά τό κτίσιμα καί τό ἁρμολόγημα τῶν ἀρετῶν (Α'), Ἁββᾶ Δωρόθεου-Ἀσκητικά, (14η Διδ), Ὁμιλία ΛΣΤ΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 7-1-2025
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com
α)Ἡ Β' μετάβαση τοῦ Κυρίου στόν Ἅγιο Ἰωάννη Πρόδρομο καί ἡ ὁμολογία τοῦ- Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου [ὑπόμνημα στό κατά Ἰωάννην], β) Τό δικό μας Βάπτισμα, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος- Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου
α)Ἡ Β' μετάβαση τοῦ Κυρίου στόν Ἅγιο Ἰωάννη Πρόδρομο καί ἡ ὁμολογία τοῦ- Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου [ὑπόμνημα στό κατά Ἰωάννην], β) Τό δικό μας Βάπτισμα, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος- ΣΥΝΑΞΙΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου,
Περίμενε!
Κ. Γ. ΠαπαδημητρακόπουλοςΤὸ καταλαβαίνω, καλοί μου φίλοι. Εἶναι πολὺ δύσκολο τὸ νὰ περιμένει κανεὶς στὴν ἐποχή μας. Τὴν ἐποχὴ τῆς ταχύτητας, τοῦ αὐτοματισμοῦ, ἀλλὰ καὶ τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης. Αὐτὸ τὸ «περίμενε» μοιάζει παράταιρο, ἐξωπραγματικό, ἐκνευριστικό! Κι εἶναι σαφῶς μίας… ἄλλης ἐποχῆς! Πέραν τοῦ ὅτι δὲν εἶναι καὶ νεανικό. Δὲν ἀνήκει στὸ «τώρα», ὅπως τὸ θέλουν καὶ ὅπως τὸ ζοῦν οἱ νέοι! Καὶ ὅμως αὐτὸ τὸ «περίμενε» ποὺ θέλει ἡ ἐποχή μας νὰ τὸ ἐξαφανίσει κατὰ τὸ δυνατόν, εἶναι ἡ οὐσία τῶν πραγμάτων, ἡ ἀποκάλυψη τῆς σοφίας, ἡ πηγὴ κάθε ἀγαθοῦ. Καὶ ἡ πηγὴ τῆς σωτηρίας μας! Δηλαδή; Ἀλλ’ ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά τους…* * *Ναί, εἶναι παράταιρο καὶ ἀκατανόητο τὸ «περίμενε» σήμερα. Τί παρατηροῦμε στ’ ἀλήθεια; Ὅτι ὅλα μᾶς λένε βιάσου, τρέξε, κάνε τα ὅλα σὲ δευτερόλεπτα! Ἀπ’ τὴν ἑτοιμασία τοῦ φαγητοῦ, ὥς τὶς δίαιτες ποὺ σὲ κάνουν νὰ χάσεις τόσα κιλὰ σὲ λίγες ἡμέρες, τὴν παραγωγὴ τῶν ὁποιωνδήποτε προϊόντων (ἀκόμη καὶ ζώων καὶ φυτῶν) μέχρι τὴν ταχύρυθμη ἐκμάθηση ξένων γλωσσῶν! Καὶ ὅλα αὐτὴ ἡ κατάσταση τῆς βιασύνης καὶ τοῦ «τώρα» μᾶς ἔκανε τρομερὰ ἀνυπόμονους, μᾶς γέμισε μὲ ἄγχος, μᾶς ἔφερε στὰ ψυχολογικά μας ὅρια. Μία κατάσταση τελείως ἔξω ἀπ’ αὐτὰ ποὺ θέλει ὁ Θεός. Ναί!Καὶ ποιὰ εἶναι αὐτὰ πού θέλει ὁ Θεός; Τὴν ὑπομονή μας! Αὐτὸ τὸ «περίμενε» δηλαδή. Μάλιστα ἀπ’ αὐτὸ τὸ «περίμενε» προέρχονται ὅλες οἱ ἀρετές, ὅπως καὶ ὅλα τὰ ἀγαθά. Μὴ ξεχνᾶμε πὼς ὁ Χριστὸς, γιὰ νὰ πάει στὰ Ἱεροσόλυμα, ἀνέβηκε σ’ ἕνα γαϊδουράκι. Πού εἶναι ὑπομονετικὸ καὶ βαδίζει ἀργά. Καὶ ὄχι σ’ ἕνα γρήγορο (καὶ πολεμοχαρὲς) ἄλογο! Τυχαῖο;
Περί Βαπτίσματος
❈ Ἡ φωλιά τοῦ Διαβόλου εἶναι μέσα μας, στήν καρδιά μας. Δέν εἶναι ἀπ’ ἔξω μας. Βέβαια, εὐτυχῶς, ἐπειδή εἴμαστε βαπτισμένοι, λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες, εἶναι στήν περιφέρεια, δέν εἶναι στό κέντρο. Στό κέντρο τῆς καρδιᾶς εἶναι στούς ἀβάπτιστους ὁ Διάβολος. Γι’ αὐτό καί πρίν κάνουμε τήν βάπτιση, κάνουμε ἐξορκισμούς. Σέ ποιούς διαβάζουμε ἐξορκισμούς; Στούς δαιμονισμένους.Θά πεῖς: «Τό μωρό εἶναι δαιμονισμένο;»…Ναί! Δηλαδή, στό κέντρο τῆς καρδιᾶς τοῦ ἀβάπτιστου μωροῦ εἶναι ὁ Διάβολος, λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Πρέπει νά φύγει ἀπό ἐκεῖ. Φεύγει, ἀλλά δέν πάει μακριά. Πάει, λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες, στήν περιφέρεια. Στό κέντρο ποιός εἶναι; Ὁ Χριστός. Αὐτό εἶναι τό μεγάλο προτέρημα τῶν Ὀρθοδόξων πού δέν τό ἔχουν οἱ ἀβάπτιστοι. Εἴμαστε πολύ εὐλογημένοι ἀπό τόν Θεό πού ἔχουμε τό βάπτισμα. Ἀλλά δέν μᾶς σώζει τό βάφτισμα, ἄν δέν ζήσουμε καί σωστά.
Ὁ λόγος τοῦ Μητρ. Δημητριάδος εἶναι ὑπόδικος!
Ὁ λόγος τοῦ Μητρ. Δημητριάδος εἶναι ὑπόδικος!Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγοςΟἱ ἁγιορεῖτες Μοναχοί Παΐσιος καί Ἐπιφάνιος σέ κριτική πού ἄσκησαν τό 2017, λίγο μετά τήν σύνοδο τῆς Κρήτης, στό κείμενο τοῦ κοιμηθέντος Μητροπολίτου Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, «Συνοδικότητα καί Πρωτεῖον», στήν εἰσαγωγή ἀναφέρουν ὅτι꞉ «Μέ ὅλον αὐτόν τόν σχολιασμόν θέλουμε νά κραυγάσωμε καί νά σαλπίσωμε ὅτι ὁ ἐχθρός εἶναι ἐντός τῶν τειχῶν, ὄχι ἐκτός. Θέλουμε νά δείξωμε τό ἐπικίνδυνο καί τό δηλητηριῶδες τῆς θεολογίας πού παράγεται ἀπό τόν Μητρ. Ζηζιούλα. Ὁ λόγος του, εἶναι ΥΠΟΔΙΚΟΣ ἐνώπιον μιᾶς Ὀρθοδόξου Γενικῆς Συνόδου. Φανερῶς καί ἀφανῶς, διδάσκει πλῆθος αἱρέσεων. Σέ ἀδαεῖς, ἀγνοοῦντας, ἡμιμαθεῖς καί ὀσφυοκάμπτας, ἔχει γίνει ἀντικείμενον θαυμασμοῦ. Πλεῖστοι τῶν ὀρθοδόξων ποιμένων μας ἀδιαφοροῦν ἀπέναντί του καί ἀγνοοῦν τά κείμενά του, ἔχουν ὅμως ἀφομοιώσει καί οἰκειοποιηθεῖ τά συμπεράσματά του, κατά την φοίτησίν τους σέ Πανεπιστημιακές Σχολές. Ἀλλά, ὅπως ἔχει εἰπωθεῖ ἀπό σύγχρονο πατέρα τῆς Ἐκκλησίας, “δέν εἴμασθε ἀθῶοι μέσα στήν ἄγνοιά μας”».Ἡ τραγικότης τῆς Ὀρθοδόξου ἘκκλησίαςἙπτά χρόνια μετά τήν παρουσίαση αὐτῆς τῆς κριτικῆς καί ἐπειδή δέν ἔχει στηλιτευθῆ ἡ δηλητηριώδης καί ἐπικίνδυνη θεολογία τοῦ Σεβασμιωτάτου, λόγω τῆς ὀλέθριας ἀδιαφορίας καί σιωπῆς τῶν ποιμένων, συνεχίζει ἡ θεολογία αὐτή νά ἀναπαράγη βλάσφημες ἀντιλήψεις, οἱ ὁποῖες ἔχουν διαμορφώσει ἕνα νέο θεολογικό πλαίσιο, «ὀρθόδοξης» ἐκκλησιολογίας.
«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.Ἅγιον Ὄρος 11 Νοεμβρίου 2024.Ὑπὸ Ἰωσὴφ Μοναχοῦ Βιγλιώτου.Τὸ κείμενο τῶν ἀπαντήσεων ξεπέρασε τὸ ἐπιστολικὸ ὅριο.«Τὸ σύντομο ἀπαιτεῖ νὰ παραλειφθοῦν πολλὰ ἀπὸ τὰ ἀναγκαῖα, ἐνῷ τό νὰ θέλει ὁ λόγος νὰ εἶναι ὁλοκληρωμένος, σημαίνει ἡ γραφή μας νὰ φθάση σὲ μῆκος»2 λέγει ὁ Ἅγιος Φώτιος. Σὲ προϊδεάζω, π.Γιγάντιε, καταγράφοντας, ὑπὸ μορφὴν περιεχομένων, ποιά εἶναι τὰ θέματα ποὺ θὰ προσεγγιστοῦν.Α΄. Ἀποδεικνύεται ὅτι ὅ,που κι ἂν τοποθετηθεῖ ὁ Ἐσταυρωμένος Χριστός, δὲν εἶναι «στατικός, ἀκίνητος καὶ αἰώνια νεκρὸς» πού θέλει ὁ Μητροπολίτης. Διαφορετικὰ θὰ πιστεύαμε σὲ ἕναν πεθαμένο, νεκρό, ἄρα ἀνύπαρκτο Θεό.Β΄. Κονιορτοποιεῖται ἡ βλάσφημη θέση τοῦ Μητροπολίτη, ὅτι τὴν Μεγάλη Παρασκευὴ ἔχουμε σῶμα «πεθαμένου Θεοῦ», γιατί ἂν ἦταν ἔτσι θὰ εἴχαμε Θεοεγκατάλειψη γιὰ τρεῖς ἡμέρες. Αὐτὸ συνιστᾶ Ἀρειοθεοπασχίτικη αἵρεση.Γ΄. Ἀποδεικνύεται ὅτι ὁ Μητροπολίτης ὑποστηρίζει ἀναληθῶς ὅτι ἡ προσκύνηση τοῦ Ἐσταυρωμένου εἶναι συνήθεια μόνο τῶν Λατίνων, ἐνῷ, δυστυχῶς γι’ αὐτὸν, ἡ προσκύνηση τοῦ Ἐσταυρωμένου εἶναι βασικὴ προϋπόθεση στὸ νὰ εἶναι ἢ νὰ γίνει κάποιος Χριστιανός. Ἐπίσης ἡ ἐκ μέρους του… «βάπτιση» τοῦ Ἐσταυρωμένου σὲ Τίμιο Σταυρὸ εἶναι πρωτάκουστη. Ἀποδεικνύεται τὸ βλάσφημο τῶν συλλογισμῶν αὐτῶν.Δ΄. Ἀποδεικνύεται ἀνακριβὲς ὅτι τὶς Παρασκευὲς δὲν ὑπάρχει ἀναφορὰ σὲ Ἐσταυρωμένο.Ε΄. Παράθεση ὕμνων ποὺ καταρρίπτουν τὸν ἰσχυρισμό τοῦ Μητροπολίτη ὅτι «δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνας ὕμνος, ἕνα τροπάριο ποὺ νὰ ἀναφέρεται σὲ ‘’Ἐσταυρωμένο’’ καί σέ λατρεία Ἐσταυρωμένου». Ἀποδεικνύεται, ἐπίσης, ὅτι ἡ ἄστοχη εἰρωνικὴ προσηγορία ἐκ μέρους τοῦ Μητροπολίτη «Ἐσταυρωμενολάτρες» περιποιεῖ ὑψίστην τιμὴν γιὰ τοὺς εὐσεβεῖς Χριστιανούς, ἐνῷ προσιδιάζει εὔστοχα, ἡ ἀπὸ μέρους τῶν εὐσεβῶν στοὺς ἐχθροὺς τῆς λατρείας τοῦ Ἐσταυρωμένου ἡ ἐπωνυμία, «Ἐσταυρωμενομάχοι».
Διαχειριστὲς τῆς ἁμαρτίας.
Νέες πρωτοφανείς δηλώσεις του κοσμικόφρονα Νέας Ιωνίας Γαβριήλ ταράζουν την συνείδηση του ποιμνίου της Εκκλησίας.Καταϊδρωμένος πίσω από την κατρακύλα της κοινωνίας, ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ εμφανίστηκε στο γυαλί να κάνει και άλλες εκπτώσεις -κάποιος του ‘πε ότι η Εκκλησία βγήκε στο παζάρι. Μετά την αμνήστευση της ομοφυλοφιλίας,[1] ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ βγήκε και είπε ότι οι νέοι σήμερα είναι δύσκολο να παραμείνουν εγκρατείς μέχρι να παντρευτούνε και ότι ο ρόλος της Εκκλησίας είναι να τους βοηθήσει να «διαχειριστούνε» αυτήν την περίοδο της αμαρτίας!Να διαχειριστούνε, καλά διαβάσατε. Κάτι σαν διαχειριστές πολυκατοικίας. Και έχουμε από τη μία τον Νέας Ιωνίας που αμνηστεύει συνέχεια τα σαρκικά αμαρτήματα και από την άλλη έχουμε τον Περιστερίου που κάνει έξωση στον Αμνό του Θεού που αίρει την αμαρτία του κόσμου, από το Ιερό Βήμα. Καταλαβαίνουμε δηλαδή που το πάνε και οι δυό τους, όπως καταλαβαίνουμε πού το πάει και η διοικούσα Εκκλησία που τους αφήνει τόσον καιρό ανεξέλεγκτους να καταστρέφουν την Πίστη.Δείτε τις πρωτοφανείς δηλώσεις του εκθεμελιωτή της Πίστεως, την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, οι οποίες στην ουσία ακυρώνουν τον λόγο για τον οποίον γεννήθηκε ο Χριστός.-ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς μπορεί σήμερα σ’ ένα νέο να του λέει ας πούμε ότι «θα κάνεις έρωτα πρώτη φορά όταν παντρευτείς»;
Οὐκρανία: Ὁ ἐπί κεφαλῆς τῶν οὐνιτῶν ἐποφθαλμιᾶ τὴν Λαύρα τοῦ Ποτσάεφ
Ο επικεφαλής των ουνιτών στην Ουκρανία διεκδικεί τον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Σοφίας και τη Λαύρα του Ποτσάεφ.Ο επικεφαλής της Ουκρανικής Ελληνικής Καθολικής Εκκλησίας (UGCC), Sviatoslav Shevchuk , δήλωσε σε συνέντευξή του στο κανάλι “We Are Ukraine” ότι η εκκλησία του διεκδικεί ορισμένα από τα κύρια ορθόδοξα ιερά της Ουκρανίας – τον καθεδρικό ναό της Αγίας Σοφίας και τη Λαύρα του Pochaiv.Διαβεβαίωσε ότι το θέμα «δεν είναι περιουσιακό, αλλά σχετίζεται με την παρουσία». “Η Αγία Σοφία του Κιέβου είναι ο καθεδρικός μας ναός. Και αυτό το ιερό σήμερα δεν μπορεί να ανήκει αποκλειστικά σε κανένα δόγμα”, τόνισε ο επικεφαλής των Ουνιτών.
ΟΡΘΡΟΣ- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΟΖΕΒΙΤΟΥ, 8-1-2025
ΟΡΘΡΟΣ- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΟΖΕΒΙΤΟΥ, 8-1-2025
https://www.youtube.com/live/XnTgaNROfzY?si=NDAI6oSExUdZZXm0
Εἶναι τό ἰδανικό αὐτό, νά ἔχει τό ζευγάρι τόν ἴδιο Πνευματικό
❈ Εἶναι τό ἰδανικό αὐτό, νά ἔχει τό ζευγάρι τόν ἴδιο Πνευματικό. Γιατί ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, εἶναι σάν τήν πόρτα μέ τήν κάσα. Ἄν τήν κάσα τήν φτιάξεις στήν Ἀριδαία καί τήν πόρτα τήν φτιάξεις στήν Κατερίνη, θά ταιριάξει ποτέ; Πολύ δύσκολα… Πρέπει ὁ ἴδιος μαραγκός νά φτιάξει καί τήν κάσα καί τήν πόρτα. Ἔτσι εἶναι καί τό ἀνδρόγυνο.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου(Ὁμιλία 9 - 03 - 2016)
8 Ἰανουαρίου. Γεωργίου τοῦ Χοζεβίτου, Δομνίκης ὁσίας· Κύρου καὶ Ἀττικοῦ πατριαρχῶν Κωνσταντινουπόλεως. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης κθ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ἑβρ. ε´ 11 - ς´ 8).
Εβρ. 5,11 Περὶ οὗ πολὺς ἡμῖν ὁ λόγος καὶ δυσερμήνευτος λέγειν, ἐπεὶ νωθροὶ γεγόνατε ταῖς ἀκοαῖς.
Εβρ. 5,11 Δι' αυτόν δε τον Μελχισεδέκ, τον τύπον και το προεικόνισμα της αρχιερωσύνης του Χριστού, πολλά ημπορούμεν να είπωμεν, τα οποία όμως δύσκολα ερμηνεύονται, μάλιστα δε εις σαν, επειδή έχετε γίνει βραδείς και δυσκίνητοι στο να ακούετε και να εννοήτε τας μεγάλας αληθείας της πίστεως.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .