Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Αὐτοὶ ποὺ ἔχουν διαγνωστεῖ μὲ ψυχολογικὴ διαταραχή, εἶναι δαιμονισμένοι; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Πῶς μποροῦμε νὰ καταλάβουμε τὶς δαιμονικὲς ἐνέργειες ποὺ μᾶς ἐπηρεάζουν; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ δαιμονισμένος μπορεῖ νὰ ἐξομολογηθεῖ; ἔχει ἀγάπη; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὅταν ἔχουμε πάθη, ἔχουμε δαιμόνιο; - Τά χαρακτηριστικὰ ἑνὸς δαιμονισμένου , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «Νὰ μὴν παραστοῦν σὲ ἑορτασμοὺς οἱ βουλευτὲς ποὺ δὲν καταψήφισαν»

 

Ἐκπομπὴ μὲ τὸν ὁσιολογιώτατο Μοναχὸ Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, μὲ θέμα: «Νὰ μὴν παραστοῦν σὲ ἑορτασμοὺς οἱ βουλευτὲς ποὺ δὲν καταψήφισαν», Κυριακή 03 Μαρτίου 2024.


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2024/03/blog-post_19.html

Τὰ λείψανα τῶν Ἁγίων


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

Τὰ λείψανα τῶν Ἁγίων

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἐπισημαίνει: «ὅτι Χριστοῦ εὐωδία ἐσμὲν τῷ Θεῷ ἐν τοῖς σῳζομένοις καὶ ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις (Β΄ Κορ. β 15). Ἐπίσης μὲ τὰ ροῦχα τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ποὺ ἀκουμποῦσαν στοὺς ἀσθενεῖς, ἐθεραπεύοντο. (Πράξ. ιθ΄, 11, 12), ὁ Μωϋσῆς μὲ τὴν ράβδο του, ὁ προφήτης Ἠλίας μὲ τήν μηλωτή, ὁ Ἀπ. Πέτρος μὲ τὴν σκιά του.

Στὴν παλαιὰ Διαθήκη στὸ βίο τοῦ προφήτου Ἐλισαίου ἀναφέρεται ὅτι, ὅταν τὸ νεκρὸ σῶμα ἑνὸς ἀνθρώπου ἀκούμπησε τὰ ὀστᾶ τοῦ προφήτου Ἐλισαίου, ἀναστήθηκε!Τί εἶναι τὰ ἅγια Λείψανα. Εἶναι τὰ ὀστᾶ τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, στὰ ὁποῖα ἐνοικεῖ ἡ εὐωδία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ ὄχι μόνο στὰ ὀστᾶ, ἀλλὰ καὶ στὴν ψυχὴ καὶ στὰ ροῦχα, διότι κάθε ἅγιος εἶναι καθαρὸ δοχεῖο τῆς χάριτος τοῦ Κυρίου. Πόσα ἅγια Λείψανα εὐωδιάζουν, μυροβλύζουν ἀσταμάτητα καὶ θαυματουργοῦν;

Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος στὸν Λόγο του «Εἰς τὸν Ἅγιον Ἱερομάρτυρα Ἰγνάτιον» τονίζει:

«Ἐκεῖνος ποὺ θὰ ἀγγίξη λάρνακα μὲ πίστη θὰ λάβη πολλὴ δύναμη ἀπὸ ἐκεῖ. Γι’ αὐτὸ καὶ μᾶς ἄφησε ὁ Θεὸς τὰ λείψανα τῶν Ἁγίων, θέλοντας νὰ μᾶς ὁδηγήση στὸν ἴδιο ζῆλο μ’ ἐκείνους καὶ νὰ μᾶς προσφέρη κάποιο λιμάνι καὶ ἀσφαλῆ παρηγοριὰ γιὰ τὰ κακὰ ποὺ μᾶς συμβαίνουν πάντοτε. Γι’ αὐτὸ σᾶς παρακαλῶ ὅλους σας, εἴτε κανεὶς διακατέχεται ἀπὸ ὑπερβολικὴ λύπη, εἴτε εἶναι ἀσθενής, εἴτε διατελεῖ ὑπὸ βλαβερὴ ἐπενέργεια, εἴτε βρίσκεται κάτω ἀπὸ κάποια ἄλλη βιοτικὴ κατάσταση, εἴτε σὲ πλῆθος ἁμαρτιῶν, ἄς ἔλθη ἐδῶ μὲ πίστη κι ὅλα ἐκεῖνα θὰ τὰ ἀπομακρύνη καὶ θὰ ἐπιστρέψη μὲ πολλὴ εὐχαρίστηση, κάνοντας ἐλαφρότερη τὴ συνείδηση ἀπ’ τὴ θέα καὶ μόνο αὐτοῦ. Ἤ καλύτερα δὲν πρέπει νὰ ἔρχωνται ἐδῶ μόνο ἐκεῖνοι ποὺ βρίσκονται σὲ κακά, ἀλλὰ καὶ εἴτε κάποιος βρίσκεται σὲ εὐθυμία, εἴτε σὲ δόξα, εἴτε σὲ ἐξουσία, εἴτε σὲ παρρησία μεγάλη πρὸς τὸν Θεό, οὔτε αὐτὸς νὰ μὴ περιφρονῆ τὴν ὠφέλεια.

Ξέρουν καὶ τὰ πουλιὰ νὰ ἀγαποῦν καὶ νὰ δείχνουν τὴν εὐγνωμοσύνη τοὺς πρὸς ὅσους φιλιωθηκαν μαζί τους.

Συνήθιζε ο παπα-Φιλάρετος ο Κωνσταμονίτης να βάζει ψιχουλα στο περβάζι του παραθύρου του κελιου του και να ρίχνει σπόρους στο μικρό μπαλκονάκι του για τα πετεινά του ουρανού, που μαζεύονταν να γευτούν την ευλογία του αγαθού γέροντα. Ένα από αυτά εξοικειώθηκε τόσο που δεν δίσταζε να κάθεται στην παλάμη του πατρός και από εκεί να παίρνει σαν φίλος την τροφή του.
Συνήθιζε ο Παπα-Φιλάρετος να λειτουργεί στο ερημικό εξωκκλήσι της Αγίας Τριάδος, κάπως μακριά από την Μονή Κωνσταμονίτου. Και μία ζεστή ανοιξιάτικη ημέρα, μετά την θεία Λειτουργία, κάθισε στο πεζούλι και ακουμπώντας στον τοίχο απολάμβανε τον φυσικό ήλιο, ενώ πριν λίγο είχε χορτάσει από τον Ήλιο της Δικαιοσύνης, τον Άρτο τον Ζωντανό, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Και με την ανοιξιάτικη ζέστη το γεροντάκι αποκοιμήθηκε.

Σάλος μὲ τὸ σκάνδαλο Ἀσημακοπούλου: «Σουρωτήρι» τὰ προσωπικά μας δεδομένα – Διαθέσιμα γιὰ κάθε ἐνδιαφερόμενο!

Ἡ διαρροὴ στοιχείων τῶν ἀπόδημων Ἑλλήνων, ἐπιβεβαιώνει ἄλλη μιὰ φορὰ ὅτι στὴν Ἑλλάδα τὰ προσωπικὰ δεδομένα δὲν εἶναι καθόλου ἀσφαλῆ

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Σὲ μιὰ περίοδο ποὺ ἡ κυβέρνηση Μητσοτάκη προσπαθεῖ νὰ πείσει τοὺς πολῖτες ὅτι τὰ προσωπικά τους δεδομένα θὰ παραμείνουν ἀπαραβίαστα μὲ τὶς ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, ἔρχεται τὸ σκάνδαλο μὲ τὴν εὐρωβουλευτὴ Ἄννα Μισὲλ Ἀσημακοπούλου γιὰ νὰ φανεῖ (γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ) ἡ ὠμὴ ἀλήθεια: τὰ στοιχεῖα τῶν πολιτῶν ποὺ καταχωροῦνται στὸ Gov.gr ἔχουν γίνει λάφυρα ποὺ περιφέρονται παράνομα ἀπὸ χέρι σὲ χέρι καὶ ἀπὸ σκοπιμότητα σὲ σκοπιμότητα.
Σάλος ἔχει ξεσπάσει μὲ τὴν ἀποκάλυψη ὅτι ἡ κα Ἀσημακοπούλου ἀπέκτησε παράνομη πρόσβαση σὲ προσωπικὰ στοιχεῖα ἐπικοινωνίας χιλιάδων ἀπόδημων Ἑλλήνων καὶ τοὺς ἔστειλε προεκλογικὰ διαφημιστικά, ζητῶντας τὴν ψῆφο τους στὶς εὐρωεκλογές. Τὸ σκάνδαλο ἀναδείχθηκε μετὰ ἀπὸ σωρεία ἐπώνυμων... καταγγελιῶν ἀπὸ Ἕλληνες τοῦ ἐξωτερικοῦ σὲ ὁλόκληρο τὸν κόσμο.

Τὰ ἐπίμαχα e-mail στάλθηκαν ἀκόμα καὶ σὲ διευθύνσεις ταχυδρομείου ποὺ δὲν εἶχαν κἂν δηλωθεῖ στὴν πλατφόρμα τοῦ Gov.gr γιὰ τὴν ἐπιστολικὴ ψῆφο. Ἡ Ἄννα Μισὲλ Ἀσημακοπούλου ἰσχυρίστηκε ὅτι βρῆκε τὰ e-mail ἀπὸ τοὺς ἐκλογικοὺς καταλόγους ποὺ δικαιοῦνται νὰ ζητήσουν οἱ ὑποψήφιοι ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν. Τὸ θέμα εἶναι ὅτι οἱ ἐκλογικοὶ κατάλογοι στὴν ἐπίσημη μορφή τους δὲν περιέχουν e- mail καὶ ἡ κείμενη νομοθεσία δὲν ἐπιτρέπει τὴν παροχὴ τῶν e-mail τῶν ψηφοφόρων, σὲ ὑποψήφιους καὶ κόμματα.
Ἡ ὑπουργὸς Ἐσωτερικῶν, Νίκη Κεραμέως, ἔσπευσε ἀμέσως νὰ πάρει ἀποστάσεις ἀπό το σκάνδαλο, μὲ σχετικὴ ἀνακοίνωση τοῦ ὑπουργείου ὅπου ἀναφέρεται ὅτι οἱ διευθύνσεις ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου δὲν παραχωρήθηκαν πουθενά, καθὼς κάτι τέτοιο θὰ παρέβαινε τὸν σχετικὸ νόμο.

Οἱ ἅγιοι Τεσσαράκοντα Μάρτυρες

Τοῦ Μεγάλου Βασιλείου

Δὲν θὰ ἐπαρκοῦσαν οὔτε σαράντα γλῶσσες νὰ ἐξυμνήσουν τὴν ἀρετὴ τόσων μεγάλων ἀνδρῶν. Καὶ ὅμως, καὶ ἂν ἀκόμη ἦταν ἕνας ὁ τιμώμενος, θὰ ἀρκοῦσε νὰ νικήσῃ τὴ δύναμι τῶν λόγων μου, πολὺ δὲ περισσότερο τώρα ποὺ εἶναι τόσο μεγάλο πλῆθος, στρατιωτικὴ φάλαγγα, παράταξις δυσκολοκαταγώνιστος, ἐξ ἴσου ἀνίκητος στοὺς πολέμους καὶ ἄφθαστος στοὺς ἐπαίνους.
Ἐμπρὸς λοιπὸν τώρα, ἀφοῦ τοὺς φέρουμε ἐνώπιόν μας διὰ τῆς ἐνθυμήσεως, ἂς καταστήσουμε κοινὴ τὴν ὠφέλεια σ’αὐτοὺς ποὺ εἶναι παρόντες, ἀφοῦ δείξουμε πρῶτα σ’ ὅλους σὰν σέ ζωγραφιά, τὰ κατορθώματα τῶν ἀνδρῶν. Ἄλλωστε καὶ τὰ πολεμικὰ ἀνδραγαθήματα, πολλές φορές καὶ οἱ λογογράφοι καὶ οἱ ζωγράφοι ἐξιστοροῦν· οἱ μὲν μὲ τὸ νὰ τὰ ἐγκωμιάζουν μὲ τὸ λόγο, οἱ δὲ μὲ τὸ νὰ τὰ ζωγραφίζουν στοὺς πίνακες, διεγείρουν πολλοὺς πρὸς τὴν... ἀνδραγαθία, καὶ οἱ μὲν καὶ οἱ δέ. Διότι αὐτὰ τὰ ὁποῖα ἡ ἱστοριογραφία παρουσιάζει διὰ τῆς ἀκοῆς, αὐτὰ τὰ ἴδια ἡ ζωγραφικὴ σιωπηλῶς τὰ παριστάνει διὰ τῆς μιμήσεως. Ἔτσι τώρα καὶ ἐμεῖς θὰ ὑπενθυμήσουμεν στοὺς παρόντες τὴν ἀρετὴ τῶν ἀνδρῶν· καὶ ἀφοῦ κατὰ κάποιον τρόπο φέρουμεν κάτω ἀπὸ τὰ μάτια σας τίς πράξεις των, θὰ παρακινήσουμε πρὸς μίμησι, αὐτοὺς ποὺ εἶναι γενναιότεροι καὶ οἰκειότεροι κατὰ τὴν διάθεσι πρὸς αὐτούς. Διότι «ἐγκωμιασμὸς μαρτύρων» σημαίνει προτροπὴ πρὸς ἀρετή, αὐτῶν ποὺ εἶναι συγκεντρωμένοι. Οἱ λόγοι γιὰ τοὺς ἁγίους δὲν καταδέχονται νὰ ὑποτάσσωνται στοὺς κανόνες τῶν ἐγκωμίων. Διότι οἱ ἐγκωμιαστές παίρνουν τίς ἀρχές τῶν εὐφημιῶν, ἀπὸ τίς ἀφορμές τοῦ κόσμου. Γι᾿ αὐτοὺς ὅμως, οἱ ὁποῖοι ἔχουν σταυρώσει τὸν κόσμο, πῶς μπορεῖ, κάτι ποὺ προέρχεται ἀπὸ αὐτόν, νὰ δώσῃ ἀφορμὴ γιά ὑπερηφάνεια;

Οἱ ἅγιοι δὲν εἶχαν μία πατρίδα. Διότι ὁ καθένας κατήγετο ἀπὸ διαφορετικὴν πατρίδα. Τί λοιπόν; θὰ τοὺς θεωρήσουμε ἀπάτριδες, ἢ οἰκουμενικοὺς πολίτες; Διότι ὅπως στίς συνεισφορές ἀπὸ τοὺς ἐράνους, αὐτὰ ποὺ ἔχουν προσφερθῆ ἀπὸ τὸν καθένα, γίνονται κοινὰ σ’αὐτοὺς ποὺ τὰ προσέφεραν, ἔτσι καὶ στὴν περίπτωσι τῶν μακαρίων τούτων ἀνδρῶν, τοῦ καθενὸς ἡ πατρίδα εἶναι κοινὴ γιά ὅλους· καὶ ὅλοι προερχόμενοι ἀπὸ παντοῦ, ἀνταποδίδουν ὁ ἕνας στὸν ἄλλο τὴν πατρίδα ποὺ τοὺς προσέφερεν. Ἄλλωστε γιατί πρέπει νὰ ἀναζητοῦμε τίς εὐρισκομένας κατά τό ἀνθρώπινον πατρίδες, ἐνῷ εἶναι δυνατὸν νὰ γνωρίζουμε ποιά εἶναι ἡ τωρινὴ πατρίδα τους;

-Πάτερ, γιατί κάνουμε τὰ μνημόσυνα, ἀφοῦ «ἐν τῷ Ἅδη οὐκ ἔστι μετάνοια»;

-Πάτερ, γιατί κάνουμε τα μνημόσυνα, αφού «εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια»;
- Διάβασες την επιμνημόσυνη Ακολουθία προσεκτικά;
- Οχι!
- Δεν μιλά πουθενά για μετάνοια. Αναφέρει μόνο εκφράσεις όπως: «Ανάπαυσον την ψυχήν του δούλου Σου…Ως αγαθός και φιλάνθρωπος Θεός συγχώρησον…» κ.τ.λ…Αυτό που συμβαίνει, καλό μου παιδί, είναι το εξής: Ένας υπόδικος καταδικάζεται σε θάνατο (ο αμαρτωλός για την κόλαση). Οι συγγενείς του και η μητέρα του (η Εκκλησία) κάνουν αίτηση χάριτος (επιμνημόσυνη δέηση) στον ανώτατο άρχοντα (τον Θεό). Αν Αυτός θέλει, χαρίζει την ποινή στον κατάδικο. Αν δεν θέλει η ποινή εκτελείται.
- Μα καλά, Γέροντα, το έλεος του Θεού επεκτείνεται και στην κόλαση;
- Αφού, παιδάκι μου, είναι άπειρο, υπάρχει χώρος ή κατάσταση που να το εμποδίσουν να επεκταθεί;

Πατηρ Επιφανιος Θεοδωροπουλος

Σ᾿ ὅλους τούς τοίχους τοῦ Ναοῦ ζωγραφίζουμε τά ἀποτελέσματα τῆς σαρκώσεως τοῦ Θεοῦ...


Σ᾿ ὅλους τοὺς τοίχους τοῦ Ναοῦ ζωγραφίζουμε τὰ ἀποτελέσματα τῆς σαρκώσεως τοῦ Θεοῦ: Τοὺς ἁγίους καὶ θεωμένους ἀνθρώπους. Αὐτοὺς ποὺ ἔγιναν θεοὶ κατὰ Χάριν, ἐπειδὴ ὁ Θεὸς ἔγινε ἄνθρωπος...
Γι᾿ αὐτὸ στὶς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες μας μποροῦμε καὶ εἰκονίζουμε ὄχι μόνο τὸν σαρκωθέντα Θεό, τὸν Χριστό, καὶ τὴν ἄχραντο Μητέρα Του, τὴν Κυρία Θεοτόκο, ἀλλὰ καὶ τοὺς Ἁγίους, γύρω καὶ κάτω ἀπὸ τὸν Παντοκράτορα...

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ. Σ'αὐτήν τὴν συχνότητα ἐργάζεται ὁ Θεός


https://proskynitis.blogspot.com/2024/03/blog-post_98.html

19 Μαρτίου. † Καθαρὰ Τρίτη. Χρυσάνθου καὶ Δαρείας τῆς Ἀθηναίας. Κλαυδίου καὶ τῶν σὺν αὐτῷ μαρτύρων (†283)· Δημητρίου νεομάρτυρος τοῦ Τορναρᾶ (†1564). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Α´ 19-31, Β´ 1-3).

Ησ. 1,19            καὶ ἐὰν θέλητε καὶ εἰσακούσητέ μου, τὰ ἀγαθὰ τῆς γῆς φάγεσθε·

Ησ. 1,19                     Εάν δε θελήσετε και με ακούσετε και συμμορφωθήτε προς τας εντολάς μου, θα φάγετε πλούσια τα αγαθά της γης.

Ησ. 1,20            ἐὰν δὲ μὴ θέλητε, μηδὲ εἰσακούσητέ μου, μάχαιρα ὑμᾶς κατέδεται· τὸ γὰρ στόμα Κυρίου ἐλάλησε ταῦτα.

Ησ. 1,20                    Εάν όμως δεν θελήσετε και δεν με υπακούσετε και απομακρυνθήτε από εμέ, η μάχαιρα των εχθρών σας θα σας καταφάγη”. Το στόμα του Κυρίου είναι εκείνο, το οποίον διεκήρυξεν αυτά και θα γίνουν όπως τα είπε.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible