Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Ἀποφυγή τῆς παρρησίας καί τῶν συναναστροφῶν, Ἅγιου Ἠσύχιου ὁ Πρεσβύτερου -Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

ΚΗΡΥΓΜΑ_444. Αποφυγή της παρρησίας και των συναναστροφών, Άγιου Ησύχιου ο Πρεσβύτερου - Προς τον Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 13-10-2022

Πρόγραμμα Ἱεράς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης


Σάββατο 15-10-2022

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.30 π.μ.
Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.30 π.μ.

11.30 π.μ. ὁμιλία

Ἅγιος Ὁσιομάρτυς Ἰγνάτιος.


Άγιος Οσιομάρτυς Ιγνάτιος.
8 Οκτωβρίου.

Ο Οσιομάρτυρας Ιγνάτιος, ο μέγας της Οικουμένης ο φωστήρας, ανέτειλεν ως άλλος ήλιος από την ανατολή, από την περιώνυμη πόλη Κίο, η οποία αυτή πόλη είναι παλαιά, ελληνική, των Ιώνων αποικία.
Ο Οσιομάρτυρας Ιγνάτιος γεννήθηκε στην Κίο από γονείς ευσεβείς, ενάρετους και φιλόθεους. Ο Όσιος Ιγνάτιος διδάχθηκε από τους γονείς του την αρετή αλλά και από τους δασκάλους του, την Θεόπνευστη γραφή και το ιερό Ευαγγέλιο.
Ο Όσιος ως φρόνιμος νέος στοχάσθηκε ν’ αρνηθεί τον κόσμο και να φορέσει το αγγελικό σχήμα, αλλά η σχέση και η αγάπη των γονέων του και η μεγάλη υπακοή όπου είχε προς αυτούς, τον τραβούσαν πίσω, έως ότου πέθαναν οι γονείς του. Αφού αναπαύθηκαν εν Κυρίω, τότε ο Άγιος βρίσκοντας ευκαιρία πωλεί όλα του τα υποστατικά κα όσα χρήματα έλαβε, τα έδωσε όλα ελεημοσύνη στους φτωχούς, χήρες και ορφανά και μόνο για τρεις ημέρες κράτησε ζωοτροφίαν και ευθύς πήγε εις τον Όλυμπο της Βιθυνίας.
Εκεί ο Άγιος Ιγνάτιος βρήκε το μοναστήρι του Αγίου Αυξεντίου και αμέσως ο τότε ηγούμενος, τον ένδυσε το μέγα και άγιον αγγελικό σχήμα γνωρίζοντας εκ Πνεύματος Αγίου, ότι θα γινόταν σκεύος εκλογής κατά τον μέγα Παύλο και να ομολογήσει το όνομα του Χριστού ενώπιον βασιλέων και τυράννων. Ποιος είναι σε θέση να καταγράψει τις αρετές του και τα μεγάλα κατορθώματα, την άκρα ταπείνωση, τις υπεράνθρωπες νηστείες, αγρυπνίες, αδιάλειπτες προσευχές, τα από κατάνυξη εκχεόμενα (ποταμηδόν) δάκρυα και την μέχρι θανάτου υπακοήν, τους άπειρους πειρασμούς του διαβόλου, της σάρκας τα άτακτα σκιρτήματα και την ματαιότητα του κόσμου.

Θαυμαστό γεγονός μέ τόν πατέρα Ἀρσένιο Μπόκα


ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΑΡΣΈΝΙΟ ΜΠΟΚΑ.

Ένα θαύμα του πατέρα Αρσένιο μετά θάνατον
- Πόσο καιρό μείνατε με τον πατέρα Αρσένιο;
- περίπου ένα χρόνο, μετά τον συνέλαβαν. Αργότερα συνέλαβαν και εμάς, εμένα και άλλους πέντε μοναχούς, γιατί δεν θέλαμε να φύγουμε από το μοναστήρι και μας θεωρούσαν «μυστικιστές ταραχοποιούς». - Ξέρεις πώς συνελήφθη ο πατέρας Αρσένι;
- Ήρθαν μια μέρα πέντε ασφαλίτες και ένας εισαγγελέας. Όμως ο Πατέρας ήξερε από πριν ότι θα έρθουν να τον πάρουν, ότι αυτό ήταν το δώρο του. Και όταν έφτασαν εκεί, ο πατέρας Αρσένι τους χαιρέτησε: «Λοιπόν, ξέρω γιατί ήρθατε, αλλά πηγαίνετε σπίτι, γιατί αν δει ο κόσμος ότι με παίρνετε, θα σας πετάξουν με πέτρες. Θα έρθω μόνος μου αύριο το πρωί». Δεν είπαν τίποτα, έφυγαν με τα μάτια στο έδαφος.
– Τον φοβόντουσαν;
- Μάλλον όχι. Φοβόντουσαν όμως την εξέγερση του λαού, γιατί ήταν στην αρχή του τρόμου, γύρω στο '48, όταν δεν ήταν ακόμη γνωστό πώς θα αντιδρούσε ο κόσμος και άκουγες ήδη για τους παρτιζάνους στα βουνά. Και ο Πατέρας ήταν σε επαφή με τους παρτιζάνους, τους οποίους βοήθησε και ομολόγησε. Ίσως και οι σεκιούριτι να φοβούνταν τους παρτιζάνους.
- Είδατε ξανά τον πατέρα Αρσένι αργότερα;

Νέα προσπάθεια ἀπαξίωσης τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν


Νέα προσπάθεια ἀπαξίωσης τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν

Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος - Θεολόγος

Ἀπρόκλητα, λίγο πρίν τήν ἔναρξη τῆς νέας σχολικῆς χρονιᾶς, μᾶς αἰφνιδίασε ἡ Ἀρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοῦ Χαρακτήρα μέ τό ἐνδιαφέρον της καί τή σπουδή της γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ἀνακοινώνοντας ὅτι λό­γοι πού θά μποροῦσαν νά δικαιολογήσουν τήν ἐξαίρεση ἀπό τά Θρησκευτικά δέν εἶναι μόνον ὅσοι ἀναφέρονται στή θρησκευτική συνείδηση τῶν παιδιῶν καί τῶν γονέων ἤ κηδεμόνων τους, ἀλλά ὁ­ποιοσδήποτε λό­γος πού ἀνάγεται σέ γενικότερες (κοσμοθεωρητικές) ἀντιλήψεις. Μέ λίγα λόγια καταβάλλεται προσπάθεια τό μάθημα νά ὑποβαθμισθεῖ καί νά εὐτελισθεῖ στή συνείδηση μαθητῶν καί γονέ­ων, ἀφοῦ δίνει τό δικαίωμα τῆς ἀπαλλαγῆς καί στούς ὀρθόδοξους μαθητές.

Ἡ κίνηση αὐτή ἐγείρει πολλά ἐρωτήματα: Βεβαίως, δέν τίθεται θέμα γιά τούς ἀλλόδοξους καί ἀλλόθρησκους· κανείς δέν τούς ἀρνεῖται τό δικαίωμα νά ἀπαλλάσσονται ἀπό τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Ἕνας ὀρθόδοξος χριστιανός ὅ­μως γιά ποιούς λόγους μπορεῖ νά «ἐπιθυμεῖ» τήν ἀπαλλαγή ἀπό τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν;

Ἡ ἀπόφαση τῆς ΑΠΔΠΧ ἔρχεται σέ εὐθεία ἀντιπαράθεση μέ τό Σύνταγμα, τό ὁποῖο στό ἄρ­θρο 16.2 ὁρίζει: «Ἡ παιδεία... ἔχει σκοπό... τήν ἀνάπτυξη τῆς ἐθνι­κῆς καί θρησκευτικῆς συνείδησης». Μέ τό θέμα αὐτό, ἐπίσης, ἔχει ἀσχοληθεῖ τό Συμβούλιο Ἐπικρατείας, τό ἀνώτατο δη­λαδή διοικητικό δικαστήριο τῆς χώ­ρας, καί ἔχει ἐκδώσει τέσσερις ἀποφάσεις, μέ τίς ὁποῖες ἀποφάνθηκε ὅτι τό μάθημα εἶναι ὑποχρεωτικό γιά τούς χριστιανούς ὀρθοδόξους, γι᾽ αὐτό καί θέτει ὡς προϋπόθεση ἐξαίρεσης λόγους θρησκευτικῆς συνείδησης, συμπληρώνοντας μάλιστα ὅτι ἡ πολιτεία ὀφείλει νά συμμορφωθεῖ μέ τό ἀνώτατο δικαστήριο τῆς χώ­ρας. Ἀντιβαίνει λοιπόν ἡ ΑΠΔΠΧ πρός τίς ἀποφάσεις τοῦ ΣτΕ, καθώς ἔρχεται νά ἀπαξιώσει τό μάθημα, μεταλλάσσοντάς το σέ προαιρετικό.

Ὁ Κύριος μᾶς διδάσκει τόν τρόπο τῆς προσευχῆς,Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης



«Ὁ λαός οὗτος τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δέ καρδία αὐτῶν πόῤῥω ἀπέχει ἀπ᾿ ἐμοῦ»[1]. Ὁ Κύριος θέλει τήν καρδία μας καί μάλιστα καθαρά. «Υἱέ μου, δός μοί σήν καρδίαν»[2], λέγει ἀκόμα ἀπό τήν Παλαιά Διαθήκη. Καί πῶς ὁ ἄνθρωπος ἑνώνεται μέ τόν Θεό καρδιακά; Πῶς προσφέρει τήν καρδιά εἰς τόν Θεό καί ὅλον του τόν ἑαυτό; Βεβαίως μέ τήν ὀρθή ζωή καί τήν ὀρθή πίστη. Καί ἕνα βασικό στοιχεῖο εἶναι ἡ προσευχή. Ὁ ἄνθρωπος πού προσεύχεται καί τηρεῖ τίς ἐντολές, προσφέρει τήν καρδιά του εἰς τόν Θεό καί ὁ ἴδιος ὁ Κύριος τόν διδάσκει πῶς νά προσεύχεται καί πῶς νά ζεῖ ὥστε νά εὐαρεστεῖ εἰς Αὐτόν.

«Ὁ ἄνθρωπος», λέγει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «ζητάει στόν Οὐρανό τήν χαρά καί τήν εὐτυχία. Ζητάει τό αἰώνιο μακριά ἀπό ὅλους καί ἀπό ὅλα. Ζητάει νά βρεῖ τήν χαρά στόν Θεό. Ὁ Θεός εἶναι μυστήριο, εἶναι σιωπή, εἶναι ἄπειρος, εἶναι τό πᾶν. Τήν τάση τῆς ψυχῆς γιά τόν οὐρανό τήν ἔχει ὅλος ὁ κόσμος, ὅλοι ζητᾶνε κάτι τό οὐράνιο, σέ αὐτό στρέφονται ὅλα τά ὄντα, ἔστω καί ἀσυνειδήτως»[3]. Ὁ ἄνθρωπος εἶναι πλασμένος γιά νά ἀγαπήσει καί νά προσφερθεῖ στόν Θεό καί νά προσφέρει τήν καρδιά του εἰς τόν Θεό.

«Σέ αὐτόν νά στρέφετε διαρκῶς τόν νοῦ σας», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος. Ἀγαπῆστε τήν προσευχή, τήν κουβέντα μέ τόν Κύριο. Το πᾶν εἶναι ἡ ἀγάπη, ὁ ἔρωτας μέ τόν Κύριο, τόν Νυμφίο Χριστό. Γίνετε ἄξιοι τῆς ἀγάπης τοῦ Χριστοῦ, γιά νά μήν ζεῖτε στό σκοτάδι. Γυρίστε τόν διακόπτη τῆς προσευχῆς ὥστε νά ἔχετε τό θεῖο φῶς στήν ψυχή σας. Στό βάθος τοῦ εἶναι σας θά φανεῖ ὁ Χριστός. Ἐκεῖ στό βάθος εἶναι ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ. «Ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐντός ὑμῶν ἐστί»[4]»[5]. Ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἀρχίζει νά ζεῖ τήν ἐσωτερική ζωή, τήν πνευματική ζωή, τότε γίνεται πραγματικά ἄνθρωπος πού ἐκπληρώνει τόν προορισμό του, δηλαδή τό καθ' ὁμοίωση, την ὁμοίωσή του μέ τόν Θεό. Ὁ ἄνθρωπος πού κοινωνεῖ μέ τόν Θεό διά τῆς ἀληθινῆς προσευχῆς, αὐτός ὁ ἄνθρωπος σιγά-σιγά καθαρίζεται, ἁγιάζεται, φωτίζεται καί θεώνεται. Βεβαίως τηρώντας παράλληλα καί τίς ἄλλες ἐντολές τοῦ Θεοῦ.

Οἱ ἐμβολιασμένοι πού διασωληνώνονται ἔχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες νά πεθάνουν ἀπό τούς ἀνεμβολίαστους!

Εὐστάθιος Μητσόπουλος, Νεφρολόγος
Διδάκτωρ ΑΠΘ - Διευθυντής ΕΣΥ

H μελέτη Λύτρα καταρρίπτει τόν πολυδιαφημιζόμενο ἀρχικό ἰσχυρισμό τῶν εἰδικῶν ὅτι ἄν εἶσαι ἐμβολιασμένος, ἀκόμα κι ἄν πᾶς στήν ἐντατική, δέ θά πεθάνεις ἤ, ὅπως ἀργότερα ἐπαναδιατυπώθηκε, ὅτι κινδυνεύεις πολύ λιγότερο ἀπό τό ἄν εἶσαι ἀνεμβολίαστος. Τελικά ἀποδείχθηκε ὅτι τό ποσοστό τῶν ἐμβολιασμένων ἀσθενῶν πού πέθαναν ἦταν μεγαλύτερο ἀπό τό ἀντίστοιχο ποσοστό τῶν ἀνεμβολίαστων!
Μεγάλες διαστάσεις ἔλαβε τό θέμα της σημαντικά αὐξημένης θνητότητας τῶν διασωληνωμένων πού παρέμειναν ἐκτός τῶν ΜΕΘ ( μονάδες ἐντατικῆς θεραπείας) σέ σχέση μέ... αὐτούς πού νοσηλεύτηκαν σέ ΜΕΘ. Ὅμως ἡ πρόσφατη μελέτη τοῦ κ. Λύτρα ἀναδεικνύει ἕνα ἐξίσου σημαντικό θέμα, τό ὁποῖο δέν προβλήθηκε ἀπό τά ΜΜΕ.

Ἀφ-΄ανεια, γιά να φύγει ἡ Ἄνοια



ΑΦ-ΑΝΕΙΑ για να φύγει η ΑΝΟΙΑ

Ἔλεγε ἕνας Μοναχός:
-Ἄσε βρέ παιδάκι μου τί ἔχω πάθει ,βγῆκε ἡ φήμη καί ἡ συκοφαντία πώς εἶμαι Ἅγιος .Ποιός ἐγώ, μέ τέτοια μοῦτρα!
Καί ἀπό ΄τότε ἔχω χάσει τήν γαλήνη καί ἀταραξία μου.

Μυροβλίζει ἡ Εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Ἐφραίμ στήν Ρουμανία.Βοήθειά μας ὁ Ἅγιος Ἐφραίμ!!!

13 Ὀκτωβρίου. Πρόβου, Ταράχου καὶ Ἀνδρονίκου μαρτύρων (†850). Δομνίνης μάρτυρος, Συμεὼν τοῦ νέου θεολόγου (†1022), σύναξις πάντων τῶν ἐν Ἀθήναις ἁγίων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. ιη΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἐφεσ. ε΄ 33 - ς΄ 9).

Εφ. 5,33            πλὴν καὶ ὑμεῖς οἱ καθ᾿ ἕνα ἕκαστος τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα οὕτως ἀγαπάτω ὡς ἑαυτόν, ἡ δὲ γυνὴ ἵνα φοβῆται τὸν ἄνδρα.

Εφ. 5,33                    Παρ' όλην την αλληγορίαν, που κρύπτουν οι λόγοι του Αδάμ, δεν παύουν να έχουν ισχύν και δια τους συζύγους. Δι' αυτό και ο καθένας από σας ας αγαπά την γυναίκα του έτσι ακριβώς, όπως αγαπά τον εαυτόν του. Η δε γυναίκα να σέβεται και να τιμά τον άνδρα.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible