Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025

297. Πως ο νούς μετέχει της Χάριτος του Θεού καί θεωρει τον Θεό, Εὐεργετ...

π. Σεραφ. Ζήσης, «Παραινέσεις Μ.Φωτίου πρὸς Χριστιανὸν Ἡγεμόνα & ἡ πολιτικὴ θεολογία τοῦ Βυζαντίου».

 

https://youtu.be/c903EKOfLPIKatihisis

Το πλήρες κείμενο (pdf), μετ΄ εισαγωγής και μεταφράσεως, των παραινέσων του Μ. Φωτίου προς τον Άγιο Μιχαήλ, Ηγεμόνα των Βουλγάρων. ΕΔΩ

https://tasthyras.wordpress.com/2025/11/03/π-σεραφ-ζήσης-παραινέσεις-μ-φωτίου-π

Κάθε στιγμή νά μετανοοῦμε καί νά ζητᾶμε τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

«Σὰν λύκοι πέσαν πάνω του καὶ τὸν ξέσκισαν, τὸν ταπείνωσαν, τὸν ἀρρώστησαν.» π. Θεόδωρος Ζήσης.

 

https://youtu.be/v2V-tSLaUlYΙερά Αποτείχιση

https://tasthyras.wordpress.com/2025/11/10/σαν-λύκοι-πέσαν-πάνω-του-και-τον-ξέσκι

«Ἰδού ἕστηκα ἐπί τήν θύρα καί κρούω» , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Βαρθολομαῖος δὲν πιστεύει ὅτι ὁ Χριστὸς ἐλευθέρωσε τὴν ἀνθρωπότητα ἀπὸ τὰ δαιμόνια τῶν ἐθνῶν.

 


Ο Πρόδρομος του Αντιχρίστου Μέγας Αιρεσιάρχης Πατριάρχης Βαρθολομαίος, αναμένοντας ακόμα τον Μεσσία, δηλαδή τον Σατανά, ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΘΕΟΤΗΤΑ, τον Σαρκωθέντα και Ενανθρωπήσαντα, Σταυρωθέντα και Αναστηθέντα, τον Αίροντα την αμαρτία του κόσμου Κύριο ημών Ιησού Χριστό, ΜΕ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ.πάντες οἱ θεοὶ τῶν ἐθνῶν δαιμόνια, ὁ δὲ Κύριος τοὺς οὐρανοὺς ἐποίησεν. (Ψαλμοί – κεφάλαιο 95, στίχος 5)

https://tasthyras.wordpress.com/2025/11/03/ο-βαρθολομαίος-δεν-πιστεύει-ότι-ο-χρισ

α) Πῶς νά ἔχουμε ἕνα εὐλογημένο ξεκίνημα τῆς κάθε ἡμέρας β)Ἡ κοινή προσευχή, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Περί Κρίσεως

❈ Ὅταν ἐκφέρουμε μιὰ κρίση γιὰ κάτι τὸ κακὸ ποὺ γίνεται ἀπὸ ἕναν ἱερέα, ἀρχιερέα π.χ. κηρύττει αἵρεση, αὐτὸ δὲν εἶναι κατάκριση. Εἶναι μιὰ δίκαιη κρίση.

Κατάκριση εἶναι ὅταν ὑποτιμᾶς τὸ πρόσωπο καὶ δέν μπορεῖς νὰ πεῖς ὅτι τὸ ἀγαπᾶς. Μπαίνει ἐμπάθεια δηλαδὴ στὴν κρίση σου. Ἐνῶ εἶναι ἐντολὴ νὰ κρίνουμε. "Τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε" (Ἰωάν. 7,24). Ἀλλὰ εἶναι καὶ ἐντολὴ νὰ μὴν κατακρίνουμε, νὰ μὴν καταδικάσουμε δηλαδὴ ἐμεῖς κανέναν, γιατί αὐτὸ εἶναι ἔργο του Χριστοῦ.

Ὁ Χριστὸς θὰ πεῖ ποιός θὰ πάει στὴν κόλαση καὶ ποιός δὲν θὰ πάει. Ἐσὺ δὲν ἔχεις δικαίωμα νὰ πεῖς ὅτι, "αὐτὸς θὰ πάει στὴν κόλαση", ἢ "ὁ ἄλλος δὲν θὰ πάει". Αὐτὸ εἶναι του Χριστοῦ. Ἀλλὰ ὀφείλεις νὰ κρίνεις δίκαια καὶ νὰ λὲς, ὅτι "αὐτὸ ποὺ ἔγινε δημόσια ἀπὸ ἕναν ἱερέα, ἀρχιερέα, αὐτὸ εἶναι λάθος".

Πρέπει νὰ τὸ ποῦμε, νὰ τὸ καταγγέλλουμε τὸ κακό, νὰ τὸ ἐλέγχουμε τὸ κακό. Τὸ κακό! (ὄχι τὸν ἁμαρτωλὸ). Καὶ φυσικὰ ἐλέγχεται ἔμμεσα καὶ αὐτὸς ποὺ πράττει τὸ κακό, ἀλλὰ γιὰ τὸ συγκεκριμένο σφάλμα ἐμεῖς δὲν τὸν καταδικάζουμε στὴν κόλαση, δὲν τὸν κατακρίνουμε.

Σύγχρονες Λειτουργίες τοῦ Ἁγίου Ἰἀκώβου

Παν. Δ. Παπαδημητρίου, αʹ ἔκδοσις, 20/10/2025

Ὀρθόδοξος Τύπος, 24/10/2025 – 7/11/2025, ἀρ. φύλλων 2562-2564.
Τίτλος δημοσίευσης Ὀ.Τ.: «Σύγχρονοι Λειτουργίαι τοῦ Ἁγ. Ἰακώβου».

(γιά καλύτερη ἀνάγνωση, γιά τίς παραπομπές, τίς εἰκόνες, τίς ἀναφορές, κτλ., δεῖτε στὸ τέλος τό PDF)

Οἱ Λειτουργίες τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου ποὺ τελοῦνται, ἐδῶ καὶ περίπου 100+ χρόνια[1] στὴν Ἑλλάδα, εἶναι «Λειτουργικοὶ αὐτοσχεδιασμοί».[2] Τό 1930 τελοῦνταν ἅπαξ ἢ δίς τοῦ ἔτους, μόνον στὸ παρεκκλήσι τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν καὶ στὴν Ῥιζάρειο Σχολή.[3] Τό 1968 μετὰ ἀπὸ στρατηγικὴ προώθηση τόσων ἐτῶν, τελοῦνταν περίπου μόνο στό 23.2% τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,[4] μία – δύο φορὲς τὸν χρόνο, στοὺς Μητροπολιτικοὺς Ναούς. Οἱ Λει­τουργίες αὐτές:[5]

Τελοῦνται λατινογενῶς ἐκτὸς τοῦ Ἱεροῦ Βήματος, γιὰ τὸ θεαθῆναι.[6], [7], [8]

Τελοῦνται λατινογενῶς πρὸς τὴν Δύση, χάριν τῆς πλάνης παλαιοτέρων κληρικῶν καὶ θεολόγων-λειτουργιολόγων,2, [9] καὶ τοῦ ἀκράτου κληρικαλισμοῦ.6

Τελοῦνται αὐτοσχεδιαστικῶς κατὰ τὸ δοκοῦν.2, 8

Δὲν ὑπάρχει versus populum (πρὸς τὸν λαό, πρὸς τὴν δύση) ἀνάγνωσις Εὐχῶν, οὔτε τέλεσις τῆς Λειτουργίας, οὔτε τῶν Μυστηρίων ἐν γένει καὶ τῶν Ἀκολουθιῶν πρὸς τὸν λαὸ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία:

Ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ Φιλόσοφος: «ἐν τῷ καιρῷ τῆς προσευχῆς [ἰδιαίτερα στὴν Θεία Λειτουρ­γία, καὶ στὶς Ἀκολουθίες][10] νεύομεν πρὸς ἀνατολὴν πάντες», «Τὸ δὲ ἔθος, παρ' ὧν εἴληφεν ἡ Ἐκκλησία τὸ εὔχεσθαι, παρὰ τούτων εἴληφε καὶ τὸ ποῦ εὔχεσθαι [κατ’ Ἀνατολάς], τοῦτο δὲ παρὰ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων».9

Οὔτε ὅμως καὶ στοὺς παλαιότερους Παπικούς λειτουργοῦσε ὁ Ἱερεὺς πρὸς τὴν Δύση.9

Αὐτὸ τὸ «ἔθιμο» τῆς πρὸς τὴν Δύση «θεατρικῆς» τελέσεως τῆς Λειτουργίας ἦρθε ἀπὸ τὴν Ἑσπερία, ἀπὸ τὸν ἀρχιαιρεσιάρχη Λούθηρο (1526 μ.Χ.), καὶ κατόπιν τὸ υἱοθέτησαν οἱ Παπικοί στὴν ἐκκοσμίκευσή τους, πολλοὶ ἐκ τῶν ὁποίων (ἀκόμη καὶ ὁ ἐκλιπὼν Πάπας Ῥώμης Βενέδικτος ὁ 16ος) ἀντιδροῦν σήμερα σὲ αὐτὸν τὸν νεωτερισμό![11]

Ἀπὸ τὴν συλλογικὴ ἐπιστημονικὴ συνεργασία ἐκδόσεως τῆς Ἱ.Μ.Μ. Βατοπαιδίου γιὰ τὴν Λειτουργία τοῦ Ἰακώβου ἔχουμε τὶς ἑξῆς ἐρωτο-ἀπαντήσεις:2

«Ἔχουμε ἀποδείξεις ὅτι πράγματι τελεῖται [ἡ Λειτουργία τοῦ Ἰακώβου] στὴν ἁγία Τράπεζα στὸ ἱερὸ Βῆμα;

[Ἀπάντησις:] Δὲν χρειάζονται ἀποδείξεις. Ἡ σύγχρονη πράξη καὶ ὅλη ἡ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μας αὐτὸ ἀποδεικνύουν. Μᾶλλον ὅσοι θέτουν τράπεζες στὴν μέση τοῦ ναοῦ, παρούσης τῆς ἁγίας Τραπέζης, ἐκεῖνοι πρέπει νὰ ἀποδείξουν ποῦ στηρίζουν τὴν πρακτική τους».6

Ἀγγλία: Τὸ Πανεπιστήμιο τοῦ Σέφιλντ «μαρκάρει» ἐπίσημα τὴν Ἁγία Γραφὴ ὡς βιβλίο «βίας καὶ σεξουαλικῆς κακοποίησης»!

Αγγλία: Το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ «μαρκάρει» επίσημα την Αγία Γραφή ως βιβλίο «βίας και σεξουαλικής κακοποίησης»!

Η woke παράνοια περνάει σε άλλο επίπεδο - Οι φοιτητές θα προειδοποιούνται για το «σκληρό περιεχόμενο» της Βίβλου και ιδιαίτερα της Σταύρωσης!

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Πριν λίγες εβδομάδες γράφαμε από αυτή εδώ τη στήλη ότι δεν είναι πολύ μακριά μια εποχή που η Αγία Γραφή θα ποινικοποιηθεί ως «μισαλλόδοξο» και «τρομοκρατικό» βιβλίο. Και τώρα έρχεται μια δυστοπική είδηση από το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ να μας επιβεβαιώσει ότι πράγματι το Ευαγγέλιο προορίζεται για την ορθοπολιτική «πυρά».

Αφού η αρχή της λογοκρισίας έγινε με το να τεθούν στο στόχαστρο (ανάμεσα σε άλλα) ο Όμηρος, ο Σαίξπηρ και ο Κάρολος Ντίκενς, η woke μάστιγα περνάει στο «κυρίως πιάτο» που δεν είναι άλλο από το – μισητό για εκείνους – Ευαγγέλιο, δηλαδή την άπαξ δια παντός αλήθεια του Θεού για τον αιώνιο προορισμό του ανθρώπου.

Όπως αναφέρουν τα βρετανικά μέσα, οι φοιτητές αγγλικής λογοτεχνίας που από εδώ και πέρα θα μελετούν βιβλικές πηγές, θα προειδοποιούνται με σχετικές οδηγίες από το Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ ότι τα τέσσερα Ευαγγέλια περιλαμβάνουν σκηνές «ωμών σωματικών τραυματισμών και σεξουαλικής βίας»! Η επισήμανση του Πανεπιστημίου επικεντρώνεται κυρίως στα γεγονότα των παθών και της Σταύρωσης του Χριστού, προσδίδοντας σε αυτά μια εξωφρενική ερμηνεία που φιλτράρει τα Ευαγγέλια μέσα από το… woke πρίσμα!

Μνήμη Ἁγίου Ματθαίου τοῦ εὐαγγελιστοῦ. Ἑρμηνεία τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο

ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΟΥ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Καὶ παράγων ὁ ῾Ιησοῦς ἐκεῖθεν εἶδεν ἄνθρωπον καθήμενον ἐπὶ τὸ τελώνιον,Ματθαῖον λεγόμενον, καὶ λέγει αὐτῷ· ἀκολούθει μοι (:Το ότι θεράπευε ο Κύριος και ψυχές το έδειξε και πάλι ύστερα από λίγο. Σαν έφυγε δηλαδή από εκεί και διάβαινε κοντά στη λίμνη, είδε ο Ιησούς έναν άνθρωπο που καθόταν στην τράπεζα εισπράξεως των φόρων, ο οποίος τώρα ονομάζεται Ματθαίος. Και στον τελώνη αυτόν λέει ο Ιησούς: «Ακολούθα με»)»[Ματθ.9,9-10].

Αφού, λοιπόν, έκαμε το θαύμα της θεραπείας του παραλυτικού, δεν έμεινε άλλο στο μέρος εκείνο, για να μην αυξήσει περισσότερο τον φθόνο των εχθρών Του που θα Τον έβλεπαν εκεί, αλλά για χάρη τους αναχωρεί, καταπραΰνοντας με την ενέργειά Του αυτή το πάθος τους. Αυτό βέβαια πράττουμε και εμείς με το να μη συναναστρεφόμαστε αυτούς που μας εχθρεύονται, αλλά καταπραΰνουμε τη λύπη τους κάνοντας υποχωρήσεις και μετριάζοντας το μέγεθος της λύπης τους.

Αλλά για ποιον λόγο δεν προσκάλεσε και αυτόν(:τον Ματθαίο) μαζί με τον Πέτρο και τον Ιωάννη; Όπως ακριβώς τότε μετέβη εκεί και τους κάλεσε μόνο όταν διαπίστωσε καλώς ότι θα δεχθούν την πρόσκλησή Του, έτσι και τον Ματθαίο τότε τον κάλεσε, όταν είχε βεβαιωθεί απολύτως ότι θα Τον ακολουθήσει. Βεβαίως για αυτόν τον λόγο και τον Παύλο τον αλίευσε μετά την Ανάστασή Του. Διότι Αυτός που γνωρίζει καλά τις καρδιές των ανθρώπων και γνωρίζει επίσης και τις απόκρυφες σκέψεις του καθενός, γνώριζε και πότε επρόκειτο ο καθένας από αυτούς να δεχθεί την πρόσκλησή Του. Για τον λόγο αυτόν δεν τον καλούσε στην αρχή, τότε που ήταν σκληρή ακόμη η διάθεσή του απέναντί Του, αλλά μετά από το πλήθος των θαυμάτων που είχε κάνει και όταν είχε αυξηθεί πολύ η φήμη γύρω από το όνομά Του, οπότε και γνώριζε ότι θα υπάκουε ευκολότερα στην πρόσκληση. Αξίζει δε να θαυμάσει κανείς και την φιλοσοφία του ευαγγελιστού, γιατί δηλαδή δεν αποκρύπτει τον προηγούμενο βίο του, αλλά αντίθετα αναφέρει και το όνομά του, ενώ οι άλλοι ευαγγελιστές το απέκρυψαν χρησιμοποιώντας άλλη ονομασία.

Περί Καζίνο

Ὑπάρχουν κανόνες τῆς Ἐκκλησίας πού ἀπαγορεύουν οἱ Χριστιανοί νά παίζουν "τυχερά παιχνίδια". Ἡ "τύχῃ" στήν πρό Χριστοῦ ἐποχῇ ἦταν θεότητα, δηλ. δαίμονας καί ὅ,τι σχετίζεται μέ τά δαιμόνια δέν τό θέλουμε.
Γι' αὐτό δέν πρέπει νά πηγαίνουμε στά καζίνο. Μάλιστα μοῦ ἔχουν πεῖ, ὅτι στά καζίνο, ἀπό κάτω ἀπό τά χαλιά ἔχουνε σταυρούς. Ὅποιος δηλ. πάει ἐκεῖ πατάει τούς σταυρούς, διότι αὐτοί δέν ἔχουνε οὔτε ἱερό, οὔτε ὅσιο...
Καί ὁ Διάβολος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὁ κύριος ὑποκινητής αὐτῶν τῶν παιχνιδιῶν, ἐνεργεῖ μέσα ἀπ' αὐτό καί τί κάνει; Στήν ἀρχή σέ ἀφήνει νά κερδίσεις καί μετά στά παίρνει ὅλα. Ἔτσι γίνεται. Αὐτό εἶναι τό τυπικό του Διαβόλου. Καί καταστρέφονται πάρα πολλοί ἄνθρωποι, γιατί τούς γλυκαίνει στήν ἀρχή ὁ Διάβολος καί κερδίζουν κάποια μικροποσά καί μετά τούς πιάνει ἡ μανία νά κερδίσουν περισσότερα - περισσότερα καί μετά ἀρχίζουν νά χάνουν.

Γιατί τσακώνονται οἱ ἄνθρωποι καί μέσα στίς οἰκογένειες;

❈ Ὁ σκοπός τῆς οἰκογένειας εἶναι νά γίνουνε ὅλοι ἕνα πνεῦμα. Γιατί τσακώνονται οἱ ἄνθρωποι καί μέσα στίς οἰκογένειες; Γιατί ὑπάρχει μιά διαφορά στό θέλημα.
Μπορεῖ νά τσακωθοῦν γιατί ἡ κουρτίνα εἶναι πέντε ἑκατοστά πιό κάτω καί ὄχι δέκα, γιά ἀσήματα πράγματα. Ἄλλο θέλει ὁ ἕνας καί ἄλλο θέλει ὁ ἄλλος.
Ὅταν ὅμως ὅλοι ἔχουμε ἐνεργό τό Ἅγιο Πνεῦμα μέσα μας, δηλαδή τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, τότε ἐπειδή τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ ἔχει πάντα ἕνα θέλημα, δέν ἔχει πολλά θελήματα, τότε λοιπόν θά ἔχουμε ὅλοι τό ἴδιο θέλημα.

Λέει ὁ Ἅγιος Δημήτριος τοῦ Ροστόφ:

Λέει ὁ Ἅγιος Δημήτριος τοῦ Ροστόφ:

"Ἀγάπησε βαθιά τήν ἁγνότητα καί καθαρότητα καί σύναψε πνευματικό γάμο μέ τόν ἁγνό καί καθαρό Ἰησοῦ γιά νά γευθεῖς τίς ἄρρητες ἡδονές τοῦ οὐρανοῦ".
Ὅταν ἀγαπήσεις τόν Χριστό, τότε θά γευθεῖς ἡδονές πού δέν ἔχεις γευθεῖ ποτέ.

15 Νοεμβρίου. Γουρία, Σαμωνᾶ (†299-306) καὶ Ἀβίβου (†222) μαρτύρων καὶ ὁμολογητῶν. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Σαββάτου κγ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Β´ Κορ. η´ 1-5).

Β Κορ. 8,1          Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ τὴν δεδομένην ἐν ταῖς ἐκκλησίαις τῆς Μακεδονίας,

Β Κορ. 8,1                 Φερω δε εις γνώσιν σας, αδελφοί, την δωρεάν, που έχει δώσει ο Θεός εις τας Εκκλησίας της Μακεδονίας (που τας ηξίωσε δηλαδή να προσφέρουν το βοήθημα της αγάπης των στους στερουμένους των αδελφούς).

19. Περὶ τής ψυχής καί των τριών καταστάσεων της, Αββά Ἰσαάκ- Ασκητικά, ...

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible