Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 10-11-2019 ἕως 12-11-2019.

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά δεχόμαστε τήν εὐλογία Του ζώντας μέ μετάνοια, ταπείνωση, ἀγάπη, ἀδιάλειπτη προσευχή, κατά Χριστόν ἄσκηση καί τακτική συμμετοχή στά Ἅγια Μυστήρια. 

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 10-11-2019 ἕως 12-11-2019

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

▼  2019 (3501)

Ἡ φυλακή τῶν πέντε αἰσθήσεων. Ὁ διάβολος καί ἡ συγγένειά του μέ τήν φαντασία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ φυλακή τῶν πέντε αἰσθήσεων. Ὁ διάβολος καί ἡ συγγένειά του μέ τήν φαντασία, Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου-Συμβουλευτικό Ἐγχειρίδιο, 12-12-2008, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό ψυχοφθόρο πάθος τῆς πλεονεξίας


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΠΑΘΟΣ 

ΤΗΣ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑΣ

Έχεις λίγα χρήματα και ζητάς πολλά. Έχεις πολλά και ονειρεύεσαι περισσότερα. Όσα κι αν έχεις, δεν είσαι ικανοποιημένος. Γιατί άφησες την πλεονεξία να σε αιχμαλωτίσει, άνθρωπέ μου; Δεν ξέρεις ότι σε άλλους θα μείνουν το χρυσάφι και το ασήμι, ενώ σε εσένα οι κατάρες και οι κατηγόριες; Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι θα σε καταδιώκουν αμείλικτα, και σε τούτη τη ζωή και στην άλλη, τα δάκρυα, οι βαρυγκώμιες και οι αναστεναγμοί του φτωχού που εξουθένωσες, του συνεργάτη που αδίκησες, του δουλευτή που εκμεταλλεύτηκες, του οφειλέτη που φυλάκισες; Όταν όλοι οι ζημιωμένοι από σένα θα παρουσιαστούν μαζί σου στο φοβερό δικαστήριο του Χριστού, τι θα πεις στον αδέκαστο Κριτή, μην έχοντας μάλιστα κανένα συνήγορο για να σε υπερασπίσει;
Τους δικαστές της γης μπορείς να τους ξεγελάσεις ή και να τους εξαγοράσεις. Τον Δικαστή του ουρανού ποτέ. Τους ανθρώπινους νόμους μπορείς να τους παραβείς με τεχνάσματα νομιμοφανή δίχως συνέπειες. Τον θεϊκό νόμο όχι· γιατί ο Κύριος βλέπει τις πράξεις σου. Και αργά ή γρήγορα θα λογοδοτήσεις σε Εκείνον, που στέκεται πλάι στους αδικημένους και προστατεύει όσους δεν μπορούν να διεκδικήσουν το δίκιο τους.
Και μη μου πεις: «Ο τάδε, μολονότι κακός και πλεονέκτης, είναι ευτυχισμένος». Για τώρα ναι, δεν θα είναι όμως ως το τέλος. «Μὴ παραζήλου ἐν πονηρευομένοις μηδὲ ζήλου τοὺς ποιοῦντας τὴν ἀνομίαν(:Μη ζηλεύεις και μην ποθείς τη φαινομενική ευτυχία εκείνων, οι οποίοι σκέπτονται το πονηρό. Μη ζηλεύεις εκείνους, οι οποίοι πράττουν την ανομία)», λέει η Γραφή [Ψαλμ.36,1], «ὅτι ὡσεὶ χόρτος ταχὺ ἀποξηρανθήσονται καὶ ὡσεὶ λάχανα χλόης ταχὺ ἀποπεσοῦνται(:γιατί γρήγορα σαν το χορτάρι θα ξεραθούν και σαν την πράσινη χλόη θα μαραθούν και θα πέσουν στο έδαφος)».
Η πλεονεξία είναι σαν το χαλασμένο προζύμι, που καταστρέφει όλο το ζυμάρι. Έτσι, αν από την αδικία κερδίζεις έστω και λίγα, ολόκληρη η περιουσία σου σπιλώνεται. Γι’ αυτό, πολλές φορές, λίγα που κερδήθηκαν άνομα, έγιναν αιτία να χαθούν πολύ περισσότερα, που αποκτήθηκαν καλά. 
Μα, θα με ρωτήσεις, όλοι οι πλεονέκτες θα δοκιμάσουν συμφορές; Οπωσδήποτε, μολονότι όχι όλοι τις ίδιες. Κι αν δεν τιμωρηθούν στην παρούσα ζωή, τότε να τους λυπηθείς περισσότερο, γιατί τους περιμένει μεγαλύτερη κόλαση στη μέλλουσα. Στην περίπτωση αυτή, μάλιστα, τις συνέπειες των αδικιών τους, θα τις υποστούν στη γη οι κληρονόμοι της περιουσίας τους, εφόσον γνωρίζουν ότι αποκτούν αγαθά μαζεμένα με αδικίες, αγαθά που ανήκουν σε άλλους. Αυτό, άλλωστε, επιτάσσει και ο ανθρώπινος νόμος, που δίνει το δικαίωμα στον καθένα να διεκδικήσει τα πράγματά του όχι από εκείνον που του τα άρπαξε, αλλά από οποιονδήποτε τα έχει στην κατοχή του.

Ἱερά Ἡσυχαστήρια καταλύονται καί ἱστορικές μονές ἐπανδρώνονται μέ μουσουλμάνους μετανάστες…, ἐνῶ οἱ μουφτῆδες νομιμοποιοῦνται στό δημόσιο



Γράφει ο Αρχ Χριστόδουλος Αγγελόγλου

Η Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος

υπό την καθοδήγηση του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου -εν αγνοία των Ι. Ησυχαστηρίων- προέβη σε συνεργασία με τον πρώην υπουργό Παιδείας
και Θρησκευμάτων, κ. Γαβρόγλου, σε νόμο που αποσκοπεί στη νομική διάλυση των Ησυχαστηρίων και στην κατάργηση των εσωτερικών κανονισμών τους. Προκειμένου να ισχύσει πλέον ο νόμος, η Ιερά Σύνοδος προέβη σ’ έναν κανονισμό περί των Ι. Ησυχαστηρίων, που θα αντικαταστήσει τις ιδρυτικές πράξεις και τα καταστατικά των Ησυχαστηρίων και μέχρι τις 17 Νοεμβρίου 2019 έθεσε προθεσμία, ώστε τα Ησυχαστήρια να καταθέσουν τις απόψεις τους επί του κανονισμού που τους επιβάλλουν (αφού όμως ψηφίστηκε προηγουμένως με μεθόδευση ο νόμος που τα καταλύει).

Τήν ἁμαρτία μόνο φοβᾶται καί μισεῖ, τίποτα ἄλλο καί μέ κανένα ἄλλο τρόπο δέν μπορεῖτε νά τόν ἐκδικηθεῖτε ἀποτελεσματικά...

Τίποτα να μην φοβάστε, ούτε τους πολέμους, ούτε τις αρρώστιες, ούτε τις χρεωκοπίες, τίποτα να μην φοβάστε στη ζωή σας. Όλα αυτά είναι νομιζόμενα κακά. Μόνο την αμαρτία να φοβάστε, που η αιτία όλων αυτών των δεινών. Εμείς όμως, φοβόμαστε τα αποτελέσματα και όχι την αιτία...
Ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Αρκάδιος, είχε κάποτε εξοργιστεί φοβερά με τον Ιερό Χρυσόστομο, γιατί ο Άγιος τότε έλεγχε και στηλίτευε την διαφθορά του παλατιού.
Έτσι μια μέρα, ο αυτοκράτορας κάλεσε στο παλάτι του 5 αυλικούς, που ήταν γνωστοί για την διεστραμμένη τους καρδιά, για να τον συμβουλέψουν, τί έπρεπε να κάνει, για να εξουθενώσει τον Ιερό Χρυσόστομο.
Ο πρώτος αυλικός συμβούλεψε τον Αρκάδιο να τον εξορίσει.
Ο δεύτερος να του πάρει όλα τα αγαθά και την περιουσία του.
Ο τρίτος να τον φυλακίσει.
Ο τέταρτος να τον θανατώσει.
Ο πέμπτος είχε την πιο σατανική πρόταση και είπε:

Ὁ φύλακας ἄγγελος τῆς Ἁγίας Τραπέζης

Κάποιο βράδυ ένας ιερέας, πήγε κάπως αργά στην εκκλησία, γιατί είχε ξεχάσει κάτι που έπρεπε οπωσδήποτε να το πάρει. Ξεκλείδωσε την πόρτα και μπήκε μέσα. Ήταν σκοτεινά. 
Από την Ωραία Πύλη, την οποία είχε ξεχάσει ανοιχτή (δεν είχε τραβήξει την κουρτίνα), βλέπει έναν αστραφτερό Άγγελο με ξίφος πύρινο στο χέρι, να στέκεται δίπλα στην Αγία Τράπεζα! Τρόμαξε τόσο πολύ, που τράπηκε σε φυγή! Φοβήθηκε! Φτάνοντας στον Νάρθηκα (ο Ναός ήταν μεγάλος), ακούστηκε μία φωνή: "Στάσου!" Στάθηκε, λοιπόν, κοκκάλωσε, μαρμάρωσε!
Μη φοβάσαι, του είπε πολύ γλυκά η φωνή. Είμαι ο Άγγελος - φύλακας του Ναού. Όταν μία Τράπεζα σε έναν Ναό καθαγιάζεται και γίνεται Αγία, ο Κύριος, ο Παντοκράτωρ, ο Βασιλεύς των βασιλευόντων και Κύριος των κυριευόντων, τοποθετεί έναν ακοίμητο Άγγελο - φύλακα δίπλα στην Αγία Τράπεζα. 
Σε όλη αυτή τη διάρκεια που έλεγε ο Άγγελος αυτά στον ιερέα, αυτός ήταν ακίνητος στον Νάρθηκα και άκουγε έντρομος, με την πλάτη προς το Ιερό. 
Και συνέχισε με ακόμη πιο γλυκιά φωνή ο Άγγελος: 

18 Νοεμβρίου. Πλάτωνος μεγαλομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Δευτ. κγ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Θεσ. α΄ 1 - 5).
Α Θεσ. 1,1         Παῦλος καὶ Σιλουανὸς καὶ Τιμόθεος τῇ ἐκκλησίᾳ Θεσσαλονικέων ἐν Θεῷ πατρὶ καὶ Κυρίῳ Ἰησοῦ Χριστῷ· χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ πατρὸς ἡμῶν καὶ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Α Θεσ. 1,1                  Ο Παύλος και ο Σιλουανός και ο Τιμόθεος προς την Εκκλησίαν των Θεσσαλονικέων, η οποία ιδρύθη και υπάρχει εν τω Θεώ και Πατρί και εν τω Κυρίω Ιησούς Χριστώ· είθε να είναι εις σας η χάρις και η ειρήνη και αι άλλαι δωρεαί από τον Θεόν Πατέρα ημών και από τον Κυριον Ιησούν Χριστόν.

Μητροπολίτης Ζαπορόζιε Λουκᾶς: Ἡ ΟΕΟ θά ἐμφυτεύεται ὄπως ἀκριβῶς καί ἡ κουλτούρα ΛΟΑΤ. Oἱ ὑγιεῖς φωνές καλύπτονται ἀπό τό θόρυβο τῶν ΜΜΕ καί περιφρονοῦνται.



Οι κατά τόπους Εκκλησίες που αναγνώρισαν την ΟΕΟ (Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας), ευρίσκονται σε στενή σχέση με τις κρατικές αρχές και θα υιοθετήσουν κάθε άλλη απόφαση, που θα τους επιβάλλουν, πιστεύει ο Ιεράρχης.
Ο Μακαριώτατος Μητροπολίτης Ονούφριος δεχόταν και αυτός εξίσου μεγάλη πίεση όπως και οι Προκαθήμενοι των κατά τόπους Εκκλησιών που αναγνώρισαν την ΟΕΟ, γι΄αυτό είναι αδύνατο να μιλήσει κανείς ότι δεν είχαν άλλη επιλογή, έγραψε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε και Μελιτουπόλεως Λουκάς στο Telegram λογαριασμό του.
«Εκείνο, το οποίο συμβαίνει στην Ορθοδοξία, είναι ένα από εκείνα τα σημεία των καιρών, τα οποία πρέπει να μάθουμε να διακρίνουμε σωστά, σημείωσε ο Ιεράρχης της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας και πρόσθεσε, με όλο εκείνο το θόρυβο και ζωηρή συζήτηση της αναγνωρίσεως της ΟΕΟ από μερικές κατά τόπους Εκκλησίες, δεν ήταν εκείνο το κορυφαίο γεγονός στην ιστορία της παγκόσμιας Ορθοδοξίας. Οι σχισματικοί λειτούργησαν τρόπον τινά ως λυδία λίθος, που υπέδειξε την πνευματική κατάσταση τόσο ολόκληρων των Εκκλησιών, όσο και των επιμέρους Ιεραρχών και Συνόδων. Κρίσιμης σημασίας είναι να μελετήσουμε εκείνη την αντίδραση, να την αναλύσουμε και να καταλήξουμε σε ορθά συμπεράσματα».
Κατά τον Σεβασμιώτατο, το πλέον προφανές συμπέρασμα είναι ότι «τα ηγετικά στελέχη των κατά τόπους Εκκλησιών, που αναγνώρισαν την ΟΕΟ, είναι δεμένα με αδιάρρηκτη αλυσίδα από δολάρια με τις κρατικές αρχές, οι οποίες τελούν υπό άμεση εξάρτηση του ΔΝΤ και του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ καθώς και των δυνάμεων που κρύβονται πίσω τους».
«Άνθρωποι με πνευματική εξουσία και διοικητικές αρμοδιότητες είναι πρόθυμοι να προχωρούν σε όποιες αποφάσεις πνευματικού περιεχομένου τους διατάξουν οι κοσμικοί πολιτικοί κηδεμόνες, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την Ορθόδοξη πίστη. Αποδεχόμενοι αυτό το γεγονός, θα πρέπει να κατανοούμε ότι εκείνοι οι Ιεράρχες ή άλλοι στους οποίους θα επιτρέψουν να καταλάβουν τις θέσεις τους, κατά τον ίδιο τρόπο θα προχωρήσουν και σε όποια άλλη απόφαση τους διατάξουν τα αφεντικά τους», τόνισε.
Σύμφωνα με τον κ. Λουκά, η συνηθισμένη στο παρελθόν μορφή του συνοδικού φρονήματος της Οικουμενικής Ορθοδοξίας μεταβάλλεται στα μάτια μας και ήδη από τώρα «εξελίσσονται οι διαδικασίες, για τις οποίες διαβάσαμε στα βιβλία των προφητών, αλλά τις σχετίζαμε με κάποιο αόριστο μέλλον. Τώρα αυτό το μέλλον γίνεται το παρόν μας».

Κυριακή Θ Λουκᾶ.Ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας γιά τήν παραβολή τοῦ ἄφρονος πλουσίου

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 12,16-21]

                Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
          ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΦΡΟΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥ

  «Επεν δ πρς ατος, Ορτε κα φυλσσεσθε π πσης πλεονεξας, τι οκ ν τ περισσεειν τιν ζω ατο στιν κ τν παρχντων ατ(:Και είπε σε όσους τον άκουγαν: ‘’Να προσέχετε και να προφυλάγεστε από κάθε είδος πλεονεξίας. Η πλεονεξία δεν μπορεί καθόλου να κάνει τη ζωή σας άνετη και χαρούμενη· διότι η ζωή του ανθρώπου δεν εξαρτάται από τα περίσσια πλούτη του και δεν διατηρείται από τα υπάρχοντά του. Τα πολλά του πλούτη δεν μπορούν να του εξασφαλίσουν τη μακροζωία και την ευχάριστη ζωή’’)»[Λουκ.12,16].
    Μας παρουσίασε ο Κύριος την πλεονεξία ως βόθρο διαβολικό, την οποία ο σοφός απόστολος Παύλος, όπως είπαμε, την ονομάζει και ειδωλολατρία: «Νεκρσατε ον τ μλη μν τ π τς γς, πορνεαν, καθαρσαν, πθος, πιθυμαν κακν, κα τν πλεονεξαν, τις στν εδωλολατρα(:Νεκρώστε λοιπόν τα μέλη σας που επιθυμούν τις γήινες απολαύσεις και ηδονές. Νεκρώστε την πορνεία, την ακαθαρσία, κάθε πάθος και υποδούλωση στο κακό, κάθε κακή επιθυμία και την πλεονεξία, η οποία είναι λατρεία στο είδωλο του χρήματος)»[Κολ.3,5], επειδή αυτή ταιριάζει μόνο σε εκείνους που δε γνωρίζουν τον Θεό, ή και είναι ισοβαρείς σε βεβήλωση με εκείνους που λατρεύουν ξύλα και πέτρες. Γι’ αυτό λέγει ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός: «Ορτε κα φυλσσεσθε π πσης πλεονεξας(:Να προσέχετε και να προφυλάγεστε από κάθε είδος πλεονεξίας)», δηλαδή και μικρή και μεγάλη· γιατί ο πλεονέκτης είναι ασθενής, και σηκώνει τα μάτια του παρακλητικά μόνο σε Εκείνον που με όσα έπαθε μπορεί να τον αγανακτήσει.

Σεβασμιώτατοι!! Ὁ Χριστός δέν εἶναι...



Σεβασμιώτατοι!!

Δυστυχώς κάποιοι, - Δόξα τω Θεώ όχι όλοι - αν και ο Θεός τους χάρισε και το Μέγα τάλαντο της Ιεροσύνης και της Αρχιεροσύνης, διαπιστώνουμε ότι, όχι μόνο το θάβουν όπως έκανε ο αχρείος εκείνος δούλος, και ο Θεός τον απέρριψε, αλλά το καταχρώνται ασεβέστατα… αλήθεια τι φοβερότερο θα Κάνει ο Θεός σε αυτούς που όχι απλά το θάβουν, αλλά το κάνουν κακή-κάκιστη χρήση; Μένει να το δούμε στο Μέγα Κριτήριο του Αγίου Τριαδικού Θεού μας κατά την 2α Παρουσία του Χριστού!!
Μήπως κάποιοι εξ’ υμών περιπατείτε στο σκότος;;; Δυστυχώς ναι!! Καίτοι έχοντες το χάρισμα της Ιερωσύνης; Δυστυχώς Ναι!!!... Και ο Εωσφόρος, Άγγελος ήταν, φέροντας το Φώς, αλλά διέστρεψε την Αλήθεια, υπερηφανεύθη, και εξέπεσε, μαύρισε!! …Πικρότατη διαπίστωση είναι ότι και πολλοί φέροντες το μέγα χάρισμα της Ιεροσύνης και της Αρχιεροσύνης, δυστυχέστατα μετέρχονται ανάλογη διαστροφή και την διαφημίζουν κιόλας!! Τι κρίμα!
Φρίττω και μόνο να αναφερθώ σε σχισματικούς και αχειροτόνητους που τους βάζετε πλέον να Λειτουργούν ενώπιον του Αγίου Θυσιαστηρίου, τους κάνετε και Εκκλησία επίσημη ενάντια σε υπάρχουσα επίσημη. Με τον Θεό θα τα δείτε αυτά όταν Εκείνος Θέλει!!
Θα μείνω σε κάτι άλλο οδυνηρό, επειδή το λέτε και το ξαναλέτε ότι ο Χριστός είναι σε όλους αυτούς που έρχονται στη χώρα μας, για να σας θυμίσω ότι: 
-Ο Χριστός δεν είναι στους ανθρώπους που έρχονται με πανάκριβα κινητά και με το που πατούν στο κατώφλι του σπιτιού μου βγάζουν selfies,
-Ο Χριστός δεν είναι στους ανθρώπους που πετούν τα χαρτιά ταυτοποίησής τους στη θάλασσα γιατί γνωρίζουν ότι κάποιοι άμοιροι φιλότιμοι Έλληνες θα τους δεχθούν εκβιαστικά, 

Ἔτσι εἶναι..

Το Ευαγγέλιο, βέβαια, λέει με συμβολικές λέξεις για τον άδικο ότι θα βρεθεί εκεί, όπου υπάρχει «ο τριγμός και ο βρυγμός των οδόντων», διότι μακράν του Θεού έτσι είναι. 
Και από τους νηπτικούς Πατέρες της Εκκλησίας πολλοί μιλούν για φόβο θανάτου και κολάσεως. Λένε: «Έχε μνήμη θανάτου πάντοτε».

Τό μήνυμα τῆς ἡμέρας

"Ὅταν σηκώνεσαι ἀπὸ τὸν ὕπνο ἡ πρώτη σου σκέψη πρέπει νὰ στραφεῖ στὸ Θεό, ὁ πρῶτος σου λόγος πρέπει νά ῾ναι προσευχὴ στὸ Θεὸ – τὸν Πατέρα καὶ Δημιουργό σου." 

Στάρετς Αντώνιος της Όπτινα

https://epanosifi.blogspot.com/2019/11/blog-post_3.html

17 Νοεμβρίου. ♰ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΒ΄ (Θ΄ ΛΟΥΚΑ). Γρηγορίου ἐπισκόπου Νεοκαισαρείας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Κυρ. κβ΄ ἐπιστ. (Γαλ. ς΄ 11- 18).
Γαλ. 6,11           Ἴδετε πηλίκοις ὑμῖν γράμμασιν ἔγραψα τῇ ἐμῇ χειρί.
Γαλ. 6,11                    Ιδέτε με πόσην λεπτομέρειαν και σαφήνειαν σας έγραψα με το ίδιό μου το χέρι.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible