Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Συκοφαντία-τό μέγα ἁμάρτημα (δ' μέρος)- Ὁ 5ος βαθμός τῆς κακίας, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 Κηρυγμα συκοφαντία-τό μέγα ἁμάρτημα (δ' μέρος)- Ὁ 5ος βαθμός τῆς κακίας, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, (Στ΄ Κυριακή Λουκᾶ, Ἀπόστολος Κ'  Κυριακῆς Πρός Γαλατας), 24-10-2022, , Ἀρχ. Σάββα ἁγιορείτου

Συκοφαντία-τό μέγα ἁμάρτημα (γ' μέρος)- Ὁ 5ος βαθμός τῆς κακίας, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, Ἀρχ. Σάββα ἁγιορείτου

 Κηρυγμα συκοφαντία-τό μέγα ἁμάρτημα (γ' μέρος)- Ὁ 5ος βαθμός τῆς κακίας, Ἐπισκ. Σταυρουπόλεως Νικηφόρου Θεοτόκη, (Στ΄ Κυριακή Λουκᾶ, Ἀπόστολος Κ' Κυριακῆς Πρός Γαλατας), 23-10-2022, , Ἀρχ. Σάββα ἁγιορείτου


Ἀγρυπνία τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Δημητρίου στήν Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Τρίτη 25-10-2022

Σύν Θεῷ τήν Τρίτη  θά πραγματοποιηθεῖ ἀγρυπνία γιά τήν ἑορτή τοῦ Ἁγίου Δημητρίου στήν Ἱερά Μονή τῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης.

Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 22.00 ἔως 23.00 



Μήν ζητᾶς ἀγάπη ἀπό κανένα ἄνθρωπο- ἡ ἀντιμετώπιση τῶν πειρασμῶν, Ἀββᾶ Δωροθέου, Ἐπιστολές σέ ἀδελφό πού ἔχει πειρασμό, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ὀμιλια 30. Μήν ζητᾶς ἀγάπη ἀπό κανένα ἄνθρωπο- ἡ ἀντιμετώπιση τῶν πειρασμῶν, Ἀββᾶ Δωροθέου, Ἐπιστολές σέ ἀδελφό πού ἔχει πειρασμό, 23-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου


«Κήρυγμα (ὑποθετικό καί μυθοπλαστικό) τῆς Νέας Ἐποχῆς τοῦ Ἀντιχρίστου» [μέ Ψηφίδες μυθοπλαστικῆς πραγματικότητος]


«Κήρυγμα (ὑποθετικό καί μυθοπλαστικό) τῆς Νέας Ἐποχῆς τοῦ Ἀντιχρίστου»

[μέ Ψηφίδες μυθοπλαστικῆς πραγματικότητος]

Ἐπιμέλεια-Μυθοπλασία: Πορφυρίτης

«Νέοι καί νέες,

Εἶστε τά ἄνθη τῆς φυλῆς, ὅπως θά ἔλεγε καί ὁ σοφός Ἕλληνας Κοραὴς, καί καλεῖσθε νά ἀνταποκριθεῖτε στίς σύγχρονες προκλήσεις καί προσκλήσεις μιᾶς νέας ἐποχῆς, ὅπου κυριαρχεῖ τό σύγχρονο τεχνολογικό καί ἐπιστημονικό πνεῦμα καθώς καί ὁ ἐκσυγχρονισμένος θεολογικός λόγος. Ἡ κάθε ἐποχή ἔχει τά δικά της προβλήματα καί ἡ Ἐκκλησία πρέπει νά ἀναπροσαρμόζει τή διδασκαλία της, νά ἀφουγκράζεται τοὺς χριστιανοὺς, τί λένε, ποιὸ θεωροῦν σωστό. Ἀκόμα καὶ ἂν αὐτὸ ποὺ οἱ χριστιανοὶ μας θεωροῦν σωστό, ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι ἀντίθετο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, ἐμεῖς θὰ ὑπερασπιζόμαστε αὐτὸ ποὺ λένε οἱ χριστιανοί μας, γιατί οἱ Χριστιανοὶ μας ἔφτιαξαν τὸ Εὐαγγέλιο, δὲν ἔφτιαξε τὸ Εὐαγγέλιο τὴν Ἐκκλησία.

Ἀδήριτη ἀνάγκη εἶναι καί τό ἄνοιγμα τῆς Ἐκκλησίας· εἶναι ἀναγκαῖο νά βγεῖ ἀπό τό καβούκι της, ἀπό τήν αὐτάρεσκη θέση ὅτι εἶναι ἡ μοναδική ἐκκλησία καί νά ἀνοιχτεῖ στόν κόσμο. Πρέπει νά ξεφύγουμε ἀπό τόν ἀρτηριοσκληρωτικὸ ἐγκλωβισμὸ σὲ διδασκαλίες, κείμενα καὶ πιστεύματα τοῦ παρελθόντος (ἄλλωστε ὑπάρχουν καί ἄλλα ὑπέροχα κείμενα, ὅπως τὸ Κοράνιο τό ὁποῖο εἶναι ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἱερό, ὅπως αὐτὴ), τὰ ὁποῖα μπορεῖ νὰ βοήθησαν τὴν ἐποχή στὴν ὁποία πρωτοεμφανίστηκαν καὶ ἀναπτύχθηκαν, ἀλλά, τό ὀρθό εἶναι νά λέμε αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, δηλ. τὸ πλήρωμα τῶν πιστῶν, ἐπικαιροποιημένο.

Φθάνει! Ἀρκετή ζημία μᾶς ἔκαναν οἱ προπάτορές μας, αὐτοί πού μᾶς κληροδότησαν τὴν διάσπαση τῶν Ἐκκλησιῶν, οἱ ὁποίοι ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ βρίσκονται ἤδη στά χέρια τοῦ δικαιοκρίτη Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ὀφείλουμε ἐνώπιον αὐτοῦ, νά ἐπανορθώσουμε τὰ σφάλματα ἐκείνων. Ἄλλωστε στὸν Ἕνα Θεό, τὸν Ὁποῖον ὅλοι, ἔστω καὶ κατὰ διαφορετικό τρόπο ἕκαστος ἐπιθυμοῦμε νά λατρεύουμε, στόν ἴδιο Θεό ὅλοι πιστεύουμε ἀλλά ἔκαστος μέ τόν δικό του τρόπο.

Ξέρεις τί θά γίνει μετά τήν κηδεία σου;

Ξέρεις τι θα γίνει μετά την κηδεία σου;
Λίγες ώρες μετά την κηδεία σας το κλάμα θα σταματήσει και η οικογένειά σας θα καθίσει με φίλους σε ένα τραπέζι όπου θα φάνε και θα πιουν. Μερικοί στο τραπέζι θα συζητήσουν κάθε είδους τρέχοντα γεγονότα.
Φίλοι και γνωστοί θα καλέσουν την οικογένειά σας και θα ζητήσουν συγγνώμη που δεν κατάφεραν να φτάσουν στην κηδεία επειδή είχαν άλλα σημαντικά πράγματα να κάνουν. Κάποιοι στο τραπέζι θα κάνουν ήδη σχέδια για το Σαββατοκύριακο που ακολουθεί. Αφού σηκωθούν από το τραπέζι, ορισμένα μέλη της οικογένειας θα αναφέρουν το γεγονός ότι συνέβαλαν περισσότερο από άλλα στην κηδεία.
Τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες, το τηλέφωνό σας θα χτυπά περιστασιακά και θα λαμβάνετε μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα από άτομα που δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει τον θάνατό σας.
Στη δουλειά το αφεντικό σου θα ψάξει να βρει άντρα να σε αντικαταστήσει και μετά από λίγες μέρες τα παιδιά σου, οι συγγενείς σου θα επιστρέψουν στο σχολείο ή στη δουλειά γιατί το κλάμα και ο πόνος θα περάσει.

Θεωρήσεις γιά τά νέα διδύναμα ἀναμνηστικά ἐμβόλια γιά τήν Covid-19


Ὑπὸ Κωνσταντίνου Γ. Καρακατσάνη
τ. Καθηγητοῦ Πυρηνικῆς Ἰατρικῆς,
τῆς Ἰατρικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ.

Τὰ νέα διδύναμα ἐμβόλια τῶν Ἑταιρειῶν Moderna καὶ Pfizer, τὰ ὁποῖα ἐνεκρίθησαν ἀπὸ τὸν ἁρμόδιο ὀργανισμὸ στὶς ΗΠΑ (FDA), τὴν 31η Αὐγούστου 2022, πρόκειται νὰ χορηγηθοῦν καὶ στὴν πατρίδα μας. Ἀκολουθοῦν ὁρισμένες ἐπισημάνσεις ὑπό τοῦ γράφοντος, συμφώνως μὲ τὴ δυνατότητα ἡ ὁποία δίνεται ἀπὸ...τὸ ἰσχύον Σύνταγμα [1] τῆς πατρίδας μας.

Τὰ προαναφεθέντα ἐμβόλια στοχεύουν στὸ πρωταρχικὸ στέλεχος τῆς νόσου Covid-19 (τὸ ὁποῖο πλέον δὲν κυκλοφορεῖ), καθὼς καὶ στὰ τελευταίως ἐπικρατοῦντα στελέχη τῆς παραλλαγῆς Omicron, τὰ ὑποστελέχη BA.4 καὶ ΒΑ.5.

Σχετικῶς μὲ τὸ νέο διδύναμο ἀναμνηστικὸ ἐμβόλιο τῆς Moderna, γιὰ τὴν παραλλαγή Omicron, ὑπάρχουν κλινικὰ πειραματικὰ δεδομένα -ἀπὸ μελέτες διάρκειας ἑνὸς μόνον μηνὸς- μὲ μέτρηση τῶν ἐξουδετερωτικῶν ἀντισωμάτων τοῦ ὀροῦ γιὰ τὸ διδύναμο ἐμβόλιο, τό ὁποῖο στοχεύει στὴν ὑποπαραλλαγὴ ΒΑ.1. Δὲν παρουσίασε ἡ Ἑταιρεία Moderna δεδομένα γιὰ τὸ διδύναμο ἀναμνηστικό ἐμβόλιο, τὸ ὁποῖο παρήγαγε, καὶ τὸ ὁποῖο στόχευε ἀφ’ἑνὸς στὸ πρωταρχικὸ στέλεχος (αὐτὸ τὸ ὁποῖο ἐνεφανίσθη στὴν Yuchan τῆς Κίνας κατὰ τὰ τέλη τοῦ 2019) καὶ ἀφ’ἑτέρου στὰ ὑποστελέχη ΒΑ.4 καὶ ΒΑ.5, γιὰ τὰ ὁποῖα δόθηκε ἡ ἔγκριση! Σημειωτέον ἐπίσης ὅτι: α) δὲν ὑπάρχουν κλινικά δεδομένα γιὰ τὸ κατὰ πόσον προφυλάσσει τὸ ἐμβόλιο αὐτὸ ἀπὸ τὴ συζητούμενη νόσο καὶ β) δὲν ἔχουν δημοσιευθῆ σχετικὰ δεδομένα ἀπὸ πειραματόζωα [2]. Ἐπιπροσθέτως, δὲν ἔχει ἀπαντηθῆ τὸ ἐρώτημα, ποῖος εἶναι ὁ λόγος στόχευσης τοῦ ἀνωτέρω ἐμβολίου τῆς Μοderna καὶ στὸ πρωταρχικὸ στέλεχος (αὐτὸ τὸ ὁποῖο ἐνεφανίσθη στὴ Yuhan τῆς Κίνας, κατὰ τὰ τέλη τοῦ 2019), δεδομένου ὅτι αὐτὸ τὸ στέλεχος πλέον δὲν κυκλοφορεῖ.

Ἐν συνόψει, ἐδόθη ἄδεια κυκλοφορίας γιὰ τό διδύναμο ἐμβόλιο τῆς Moderna ἀπό τὸν ἁρμόδιο ὀργανισμό (FDA τῶν ΗΠΑ), μὲ πλημμελέστατα δεδομένα (βραχύτατη παρακολούθηση, ἑνὸς μόνον μηνὸς ), τὰ ὁποῖα μάλιστα στόχευαν σὲ ἄλλη ὑποπαραλλαγή (τὴν ΒΑ.1) καὶ ὄχι στὰ κυκλοφοροῦντα ὑποστελέχη (ΒΑ.4 καὶ ΒΑ.5)!

Σχόλιο σέ ἕνα ἀκόμη οἰκουμενιστικό ἀτόπημα. (Ἀναφορά σέ πρόσφατη «βαπτισματική συμφωνία» στήν Φινλανδία)


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 17η Οκτωβρίου 2022

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΤΟΠΗΜΑ

(Αναφορά σε πρόσφατη «βαπτισματική συμφωνία» στην Φινλανδία)

Όπως κατά κόρον έχουμε επισημάνει, το πολυκέφαλο θηρίο του Οικουμενισμού συνιστά σήμερα την μεγαλύτερη απειλή στο σώμα της Εκκλησίας. Οι οικουμενιστικές κακοδοξίες έχουν πλέον διαβρώσει σχεδόν όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες, τις Θεολογικές Σχολές, τα περισσότερα μοναστήρια, την πλειονότητα των κληρικών και λαϊκών, ακόμη και αυτό το Άγιον Όρος, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.

Μια από τις πιο επικίνδυνες αιρετικές θεωρίες αυτής της παναιρέσεως είναι και αυτή της «Βαπτισματικής Θεολογίας», ή «Βαπτισματικής Ενότητος», η οποία δυστυχώς έγινε ευρέως αποδεκτή από υψηλά ιστάμενους εκκλησιαστικούς ταγούς και θεολόγους. Είναι δε κατ’ εξοχήν επικίνδυνη, διότι αλλοιώνει σε βάθος την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, σχετικοποιεί την Ορθόδοξη πίστη και Παράδοση, αποτέλεσε δε τον ακρογωνιαίο λίθο, πάνω στον οποίο στηρίχθηκε η προετοιμαζόμενη «ένωση των Εκκλησιών».

Με απλά λόγια, σύμφωνα με την θεωρία αυτή, εμείς οι Ορθόδοξοι έχουμε κοινό βάπτισμα με τους αιρετικούς, επειδή είμαστε όλοι βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδος και αποτελούμε όλοι μία Εκκλησία. Ο αρχ. π. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ιεροκήρυκας της Ι. Μ. Πατρών και Δρ Θεολογίας, παρατηρεί σχετικά ότι «κατά τον προηγούμενο αιώνα παρουσιάστηκε μία εκκλησιολογική θεωρία, αποκαλούμενη ‘βαπτισματική θεολογία’, η οποία επεκτάθηκε και διδάσκεται εντόνως μέχρι τις ημέρες μας. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, άλλοι Πατριάρχες, Επίσκοποι και θεολόγοι ορθόδοξοι πρεσβεύουν και διακηρύσσουν την θεωρία περί της ενότητος και εγκυρότητος του βαπτίσματος όλων των ‘χριστιανικών ομολογιών’. Παραδέχονται, δηλαδή και αποδέχονται το βάπτισμα των Παπικών, των Προτεσταντών και άλλων αιρετικών ομάδων ως έγκυρο, ταυτίζοντάς το με το Βάπτισμα των Ορθοδόξων….». Και διερωτάται: «Γίνεται, όμως, αυτό αποδεκτό από την Αγιογραφική και Πατερική διδασκαλία; Απαντούμε στεντορεία τη φωνή: Όχι!»[1].

Ἄς γίνει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ στή ζωή μας, Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου.Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης




«Ὅς δ' ἄν ποιήσῃ καί διδάξῃ οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν»[1]. Οἱ Ἅγιοι Τρεῖς Ἱεράρχες, οἱ ὁποῖοι ἐποίησαν καί ἐδίδαξαν πράγματι ἀνεδείχθησαν μέγιστοι εἰς τήν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν, μέγιστοι μέσα εἰς τήν Ἐκκλησία, καί τώρα καί εἰς τούς αἰῶνας! Ἡ μεγαλοσύνη τους, δέν θά λήξει ποτέ, ἀλλά πάντοτε θά αὐξάνεται. Πάντοτε ἡ δόξα τους ἡ οὐράνια θά αὐξάνεται. Γιατί πάρα πολλοί ἄνθρωποι σώζονται μέσα ἀπό τό ἅγιο παράδειγμά τους, τήν ἁγία ζωή τους, πού ἀποθησαυρίστηκε στά Συναξάριά τους, ἀλλά καί μέσα ἀπό τά ἅγια συγγράμματά τους, τά ὁποῖα ἑρμηνέυουν θεόπνευστα τίς ἅγιες γραφές. Οἱ ἅγιοι αὐτοί ἔζησαν σύμφωνα μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἀφέθηκαν στό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Πραγματοποίησαν αὐτό πού συνεχῶς μᾶς προτρέπει ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία τό: «ἑαυτούς καί ἀλλήλους καί πᾶσαν τήν ζωήν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα»[2]. Ζήτησαν νά γίνει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ στήν ζωή τους καί μέ τόν φωτισμό Του πραγματοποίησαν στήν ζωή τους τό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Οἱ προσευχές τους εἰσακούονταν καί τώρα εἰσακούονται καί ἔχουν μεγάλη παρρησία στόν Θεό, γιατί ἀκριβῶς ἔγιναν ἄξιοι νά εἰσακουστοῦν οἱ ἅγιες προσευχές τους.

«Οἱ προσευχές μας», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «δέν εἰσακούονται, διότι δέν εἴμαστε ἄξιοι. Πρέπει νά γίνεις ἄξιος, γιά νά προσευχηθεῖς. Δέν εἴμαστε ἄξιοι, διότι δέν ἀγαπᾶμε τόν πλησίον μας ὡς ἑαυτόν»[3]. Ἀντίθετα οἱ Ἅγιοι Τρεῖς Ἱεράρχες ἀγάπησαν τόν πλησίον τούς ὡς ἑαυτόν, ἀλλά καί ὑπέρ ἑαυτόν καί ἔφθασαν νά θυσιαστοῦν, ὅπως ὁ Ἱερός Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος ὑπερασπίστηκε τό ἀμπέλι ἐκείνης τῆς χήρας φτωχῆς γυναικός καί ἀντιτάχθηκε εἰς τήν βασίλισσα, ἡ ὁποία τῆς τό εἶχε ἁρπάξει καί γι' αὐτό ὑπέμεινε ὀδυνηρότατη ἐξορία. Ὁ Κύριος ὑμῶν Ἰησοῦς Χριστός μᾶς λέγει ὅτι θά πρέπει νά ἔχουμε ἀγάπη μεταξύ μας καί νά εἴμαστε συμφιλιωμένοι πρίν προσέλθουμε γιά νά προσευχηθοῦμε.

««Ἐάν οὖν προσφέρῃς τό δῶρόν σου ἐπί τό θυσιαστήριον κἀκεῖ μνησθῇς ὅτι ὁ ἀδελφός σου ἔχει τι κατά σοῦ, ἄφες ἐκεῖ τό δῶρόν σου ἔμπροσθεν τοῦ θυσιαστηρίου, καί ὕπαγε πρῶτον διαλλάγηθι τῷ ἀδελφῷ σου, καί τότε ἐλθών πρόσφερε τό δῶρόν σου»[4]. Νά πάεις», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «πρῶτα νά συμφιλιωθεῖς μέ τόν ἀδελφό σου, νά συγχωρεθεῖς, γιά νά γίνεις ἄξιος. Ἄν δέν γίνει αὐτό, δέν μπορεῖς νά προσευχηθεῖς. Ἄν δέν εἶσαι ἄξιος, δέν μπορεῖς νά κάνεις τίποτα. Ὅταν τακτοποιήσεις ὅλες τίς ἐκκρεμότητες καί ἑτοιμαστεῖς, τότε πάεις καί προσφέρεις τό δῶρο σου. Ἄξιοι γίνονται ὅσοι ἐπιθυμοῦν καί λαχταροῦν νά γίνουν τοῦ Χριστοῦ, ὅσοι δίνονται στό θέλημα τοῦ Θεοῦ»[5]. Αὐτό ἀκριβῶς ἔκαναν καί οἱ Ἅγιοι Τρεῖς Ἱεράρχες, δόθηκαν στό θέλημα τοῦ Θεοῦ, καταφρόνησαν τίς ἐπίγειες δόξες, ἐνῶ θά μποροῦσαν νά ἔχουν ἄφθονη τήν ἀνθρώπινη δόξα, λόγῳ τῆς εὐφυίας των, λόγῳ τῶν σπουδῶν των, λόγῳ τοῦ πλούτου των. Τά καταφρόνησαν, τά ἀρνήθηκαν ὅλα αὐτά καί ἀφιερώθηκαν εἰς τήν Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, καί ἐργάστηκαν γιά τήν δόξα τοῦ Θεοῦ καί γιά τήν ἀγάπη τῶν ἀνθρώπων.

Νά μήν ἀμελεῖς τίς μετάνοιες σου, γιατί αὐτό φοβίζει τόν σατανᾶ.

Νά μήν ἀμελεῖς τίς μετάνοιες σου, γιατί αὐτό φοβίζει τόν σατανᾶ.
Νά γνωρίζεις ὅτι θά σέ πολεμήσουν πολύ οἱ δαίμονες, ὅταν ἀρχίζεις νά προσκυνᾶς τόν Θεό σου.
Κανένα πρᾶγμα στόν πνευματικό ἀγώνα δέν εἶναι ἀνώτερο ὅσο ἡ ἀσκητική προσπάθεια, πού τόσο φθονοῦν οἱ δαίμονες, γιατί καίγονται ὅταν βλέπουν τούς χριστιανούς νά πέφτουν γονατιστοί μπροστά στόν Ἐσταυρωμένο.

Νά ζητᾶς τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ καί Αὐτός θά φωτίσει τό σκοτάδι τῆς καρδιᾶς σου καί θά κάνει ν’ ἀνθίσει μέσα σου ἕνας πνευματικός παράδεισος.
Πρῶτα ὅμως πρέπει νά κόψεις κάθε ἁμαρτωλό πρᾶγμα πού σέ συνδέει μέ τόν κόσμο (κοσμικό φρόνημα) καί μετά νά στραφεῖς στόν ἐσωτερικό σου κόσμο, γιά νά ξεριζώσεις ὅ,τι σάπιο ὑπάρχει.
Αὐτά ὅπως σοῦ εἶπα καί πιό πάνω, δέν εἶναι εὔκολα πράγματα.

Οἱ Ἅγιοι εἶναι μεγάλα παιδιά.



Αν οι μητέρες δέχονταν τα παιδιά τους στο όνομα του Κυρίου, πόσο σοφές θα ήταν στο πρόσωπο του Ιησού! Μόνο τότε μπορούσαν οι μητέρες να συνειδητοποιήσουν ποιον έλαβαν μέσω των παιδιών τους. Τα παιδιά φτάνουν στην αγκαλιά του Θεού γιατί είναι τα πιο κοντά Του. Ο τρόπος ύπαρξης τους είναι ο πιο αγαπημένος από τον Θεό.

24 Ὀκτωβρίου. Ἀρέθα μεγαλομάρτυρος (β ́ αἰ.)· Σεβαστιανῆς μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτ. κ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Φιλιπ. β΄ 12-16).

Φιλιπ. 2,12         Ὥστε, ἀγαπητοί μου, καθὼς πάντοτε ὑπηκούσατε, μὴ ὡς ἐν τῇ παρουσίᾳ μου μόνον, ἀλλὰ νῦν πολλῷ μᾶλλον ἐν τῇ ἀπουσίᾳ μου, μετὰ φόβου καὶ τρόμου τὴν ἑαυτῶν σωτηρίαν κατεργάζεσθε·

Φιλιπ. 2,12               Ωστε, αγαπητοί μου, όπως και προηγουμένως πάντοτε υπηκούσατε στο κήρυγμα του Ευαγγελίου και εμιμήθητε την ταπείνωσιν και την αγάπην του Χριστού, έτσι και τώρα, όχι μόνον όταν είμαι παρών, αλλά πολύ περισσότερον τώρα που είμαι απών, με φόβον και τρόμον να εργάζεσθε και να αγωνίζεσθε, δια να ολοκληρώσετε την σωτηρίαν σας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible