«Υἱέ μου, δός μοι, σήν καρδίαν» (β΄ μέρος), Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, 13-10-2011
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Παρασκευή 9 Μαΐου 2025
Τί λέγεται στήν προσκομιδή μετά τήν ἀνάμνηση, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Τί λέγεται στήν προσκομιδή μετά τήν ἀνάμνηση καί ὅτι ἡ προσφορά τῶν δώρων εἶναι εὐχαριστία καί ἱκεσία, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου, (Ὁμιλίες σέ Κυκλάρχισσες), Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com
Ἡ αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ Στ΄- α)Παπισμός καί Ἑλληνισμός καί β)Ἑνωτικές προσπάθειες, Ἱ. Μ. Παρακλήτου καί Ἀπειλή γιά τήν Ὀρθοδοξία μας, Γ. Ψαλτάκη, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ Στ΄- α)Παπισμός καί Ἑλληνισμός καί β)Ἑνωτικές προσπάθειες, Ἱ. Μ. Παρακλήτου καί Ἀπειλή γιά τήν Ὀρθοδοξία μας, Γ. Ψαλτάκη, 8-5-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com
"Γύναι ἰδού ὁ υἱός σου- Ἰδού ἡ μήτηρ σου", Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Ν. Σωτηρόπουλου-Τό εὐαγγέλιο τοῦ Ιωάννου, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
"Γύναι ἰδού ὁ υἱός σου- Ἰδού ἡ μήτηρ σου", Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Ν. Σωτηρόπουλου-Τό εὐαγγέλιο τοῦ Ιωάννου, 8-5-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com
Ὁ Χριστὸς ὡς Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας: Τὸ Ἀνεπανάληπτο Μυστήριο τῆς Θείας Ἑνότητας.
Κωφίδης Ευάγγελος«Αὐτός ἐστιν ἡ κεφαλή τοῦ σώματος, τῆς Ἐκκλησίας« (Κολ. 1:18).Η Εκκλησία δεν είναι ανθρώπινο θεσμικό κατασκεύασμα, ούτε συλλογικότητα ιδεών· είναι το ζωντανό Σώμα του Χριστού, του οποίου η Κεφαλή είναι ο ίδιος ο Λόγος του Θεού, ο Υιός, ο Μονογενής. Αυτή η αλήθεια δεν είναι απλά δόγμα· είναι η καρδιά της Ορθοδόξου πίστης, το μυστήριο που κρατά την Εκκλησία αδιάσπαστη και ζωντανή ανά τους αιώνες.Η Κεφαλή που Δίνει ΖωήΌπως το σώμα χωρίς κεφαλή παραμένει νεκρό, έτσι και η Εκκλησία χωρίς τον Χριστό θα ήταν κενή θρησκευτική δομή. Ο Χριστός δεν είναι «σύμβολο» ή «πνευματικός δάσκαλος» ανάμεσα σε άλλους· Είναι ο Παντοδύναμος Κύριος που τρέφει, αγιάζει και ενώνει όλα τα μέλη Του μέσω της Θείας Λειτουργίας και της Θείας Ευχαριστίας. Δεν υπάρχει χωρίς Αυτόν ούτε συγχώρεση αμαρτιών, ούτε Θεία Λειτουργία, ούτε σωτηρία. «Όπως δίδασκε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ο Χριστός και η Εκκλησία είναι ένα»» (Ερμηνεία στην Επιστολή προς Εφεσίους, Ὁμιλία III).
Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Ὁσίου Ἐφραὶμ Κατουνακιώτη στὸν παπα-Δημήτρη Γκαγκαστάθη
“Εν Χριστώ αγαπητέ αδελφέ παπα-Δημήτριε,Χριστός Ανέστη!… Οι Άγιοι δεν παρακαλούσαν τον Θεόν να τους αφαιρέση τα βάσανα και τας θλίψεις, αλλά να τους δίδη υπομονήν να τα υπομένουν αγογγύστως.Αι θλίψεις αδελφέ μου και τα βάσανα είναι τα μέσα, τα αυτοκίνητα που θα μας πάνε στον Παράδεισον.Σε αυτόν τον κόσμον, άλλο μη περιμένης.Η χαρά και η αγαλλίασις επιφυλάσσεται για την άλλην ζωήν.Ο Χριστός δεν λέγει στο Ευαγγέλιον «εν τω κόσμω θλίψιν έξεται; Πολλαί αι θλίψεις των δικαίων; Στενή και τεθλιμένη η οδός;».Κάθε μέρα τα διαβάζουμε αυτά.
«Ὁ ρόλος τοῦ ἐπισκόπου Ρώμης στήν κοινωνία τῶν Ἐκκλησιῶν τῆς α΄ χιλιετίας»
«Ὁ ρόλος τοῦ ἐπισκόπου Ρώμης στήν κοινωνία τῶν Ἐκκλησιῶν τῆς α΄ χιλιετίας»Με αφορμή τον θάνατο του πάπα Φραγκίσκουπ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος,Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου ΠατρώνΜε αφορμή τον θάνατο του πάπα Φραγκίσκου δημοσιεύουμε το παρόν άρθρο, το οποίο είναι τα επιλεγόμενα της διπλωματικής εργασίας (master) του Πρεσβυτέρου Αναστασίου Γκοτσόπουλου, με τίτλο: «Η Εκκλησία της Ρώμης και ο επίσκοπός της στα πρακτικά και στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων«.«Ἀπὸ τὴ μελέτη τῶν πρακτικῶν καὶ τῶν ἀποφάσεων τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων μποροῦμε μὲ βεβαιότητα νὰ καθορίσουμε τὴ θέση τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης καὶ τοῦ ἐπισκόπου της στὴν κοινωνία τῶν τοπικῶν Ἐκκλησιῶν κατὰ τὴν ἐποχὴ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων.Α. Ἡ Ἐκκλησία καὶ ὁ ἐπίσκοπος Ρώμης.1. Εἶναι σαφὲς τὸ αὐξημένο κῦρος καὶ ἡ ἐξαιρετικὴ τιμὴ ποὺ ἀπονεμόταν στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρώμης. Συνακόλουθα, στὸν ἐπίσκοπό της ἡ Ἐκκλησία εἶχε ἀναγνωρίσει πρωτεῖο τιμῆς καὶ προκαθεδρίας στὴν τάξη τῶν τιμηθέντων μὲ πρεσβεῖα Πατριαρχικῶν Θρόνων. Οἱ λόγοι εἶναι σαφεῖς: α) ἦταν ἡ Ἐκκλησία τῆς «μεγαλωνύμου Ρώμης», τῆς πρωτεύουσας τῆς αὐτοκρατορίας, β) ἦταν δραστήρια στὴν πνευματικὴ ζωὴ καὶ στὴν συναντίληψη ἄλλων ἐμπεριστάτων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν καὶ γ) ἦταν ἡ μοναδικὴ πόλη στὸ δυτικὸ-λατινικὸ κόσμο ποὺ δέχθηκε τὴν παρουσία καὶ τὸ κήρυγμα τῶν Πρωτοκορυφαίων Ἀποστόλων, οἱ ὁποῖοι ἐκεῖ μαρτύρησαν καὶ ἡ ὁποία διατηροῦσε τοὺς Τάφους τους.2. Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρώμης ἐκαυχάτο ἰδιαίτερα γιὰ τὴν ἀποστολικὴ καταγωγή της ἀπὸ τοὺς Πρωτοκορυφαίους, τὴν ὁποία, προϊόντος τοῦ χρόνου, περιόρισε καὶ διαμόρφωσε σὲ «πέτρειο». Θὰ πρέπει ὅμως νὰ σημειωθεῖ ὅτι σὲ κανένα κανόνα Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἡ ἀπόδοση πρεσβείων τιμῆς στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρώμης δὲν συνδέεται μὲ τὴν ἀποστολικὴ προέλευσή της, ἡ ὁποία κατὰ τὰ ἄλλα θεωρεῖται δεδομένη.3. Στὴν Ἀνατολὴ ἡ ἔννοια τῆς ἀποστολικότητος νοηματοδοτήθηκε διαφορετικὰ καὶ ὡς ἐκ τούτου ἀπέκτησε ἄλλη βαρύτητα. Ταυτόχρονα ὅμως σύνολη ἡ Ἐκκλησία ἀποδεχόταν ὅτι ἡ ἀποστολικότητα δὲν ἦταν ἀποκλειστικὸ προνόμιο τῆς Ρώμης, ἀλλὰ ἀφοροῦσε καὶ στοὺς τιμηθέντες μὲ ἐξαιρετικὰ προνόμια θρόνους τῆς Ἀνατολῆς.
Κράτος καὶ Σύνταγμα στὰ δίχτυα τῆς «Τέχνης»
Η κατανόηση των νόμων στην αποκαθήλωση των βέβηλων έργων της Εθνικής Πινακοθήκης και ανάλογων περιπτώσεων από τη ματιά μιας Ορθόδοξης Ελληνίδας.Αφιερωμένο σε όσους πονάνε για την Ελλάδα…Γράφει η Αντωνία Σφακιανάκη, ΠληροφορικόςΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑΜΕΡΟΣ Α’1. Σημαντικές επισημάνσεις2. Εισαγωγή3. Το Περιστατικό του «βανδαλισμού»4. Λογοκρισία και μη τήρηση των νόμων από το Κράτος5. Αόρατος ο αντιρατσιστικός νόμος 4285/20146. Προσωπική εκτίμηση του περιστατικού στο πλαίσιο του αντιρατσιστικού νόμουΜΕΡΟΣ Β’7. Το ξήλωμα του γλυπτού “Phylax” στο Π. Φάληρο8. Η ροζ ελληνική σημαία9. Βράβευση παραμορφωμένης ελληνικής σημαίας10. Συνέπειες της μη τήρησης του Συντάγματος και των νόμων11. Ασέβεια στο θεμέλιο λίθο του Συντάγματος12. Ορθή ερμηνεία του Συντάγματος και των νόμων13. Ο Χριστός η μόνη ελπίδα για το μέλλονΑ’ ΜΕΡΟΣ1. Σημαντικές επισημάνσεις:Με το παρόν κείμενο:i) Επιχειρείται ανάμεσα στα άλλα και μια προσπάθεια ερμηνείας του αντιρατσιστικού νόμου από την οπτική ενός πολίτη αυτής της χώρας που αγωνιά να μπει μία τροχοπέδη στην επιλεκτική λογοκρισία εις βάρος του ελληνικού έθνους και της ορθόδοξης πίστης ενώ ενδεχομένως να αποτελέσει τροφή για αξιοποίησή του, στο περιστατικό της απομάκρυνσης των ανίερων εικόνων στην Εθνική Πινακοθήκη αλλά και παραπλήσιων ανθελληνικών και αντιχριστιανικών περιστατικών των τελευταίων ετών.
Ἡ κακοποίηση τοῦ Ὀρθόδοξου λόγου ἀπὸ τὸ κόμμα ΝΙΚΗ γιὰ τὶς πολιτικές του σκοπιμότητες.
Τον τελευταίο καιρό ο Ορθόδοξος λόγος έχει τοποθετηθεί από το κόμμα ΝΙΚΗ στο κρεββάτι του προκρούστη της πολιτικής ορθότητας και κατακρεουργείται. Η ζημιά που προκαλείται είναι ανεπανόρθωτη. Καταστρέφεται το ορθόδοξο φρόνημα και κριτήριο. Το καλό και το κακό αντικαθίστανται από το «λογικό», το «δημοκρατικό», το «δικαιωματικό», το «μισαλλόδοξο» και το «ακραίο». Η «θέση της Εκκλησίας», όπως βολεύει το κόμμα ΝΙΚΗ, εντοπίζεται κάπου στο «δημοκρατικό τόξο της εκκλησίας», εκεί που στο ανάλογο πολιτικό σπέκτρουμ αναπαύουν τις αρίδες τους όλα τα συστημικά κόμματα δείχνοντας με το δάχτυλο τους «ακραίους» που τάχαμου επιβουλεύονται την δημοκρατία. Αυτήν την δαιμονική κατάσταση την επιβραβεύουν και Ορθόδοξοι Έλληνες, σα να έπαθαν ξαφνικά λοβοτομή και να ξέχασαν την γλώσσα των Πατέρων της Εκκλησίας.Ο κ. Θανάσουλας για να υποστηρίξει στο φούλ την προαιρετικότητα (δηλαδή με άλλα λόγια την χορήγηση του Προσωπικού Αριθμού με εξαιρέσεις) επικαλέσθηκε ένα αγαπημένο του ρητό… αγάπη δίχως αλήθεια είναι συμβιβασμός, αλήθεια δίχως αγάπη είναι μισαλλοδοξία. Φυτεύεται εδώ η ταμπέλα του «μισαλλόδοξου» για όσους ρίχνουν πρώτα το βάρος στην ομολογία της αληθείας και δεν κρατούν μία δικηγορίστικη στάση ίσων αποστάσεων μεταξύ της παραλαβής και της μή παραλαβής του Προσωπικού Αριθμού. Πρόκειται για μία πρωτόγνωρα δυσάρεστη εξέλιξη. Το κόμμα που ψηφίστηκε με σημαία τον Άγιο Παΐσιο δείχνει να ταυτίζεται ολοένα και περισσότερο με τις ιδεοληψίες του ‘Διεθνούς Παρατηρητηρίου του Θρησκευτικού Φονταμενταλισμού’, αναζητώντας «ακραίους», «φονταμενταλιστές» και «μισαλλόδοξους» σε όσους διαφωνούν με τις θέσεις της.
9 Μαΐου. ᾿Ησαΐου προφήτου (η΄ αἰ. π.Χ.), Χριστοφόρου μάρτυρος († 250). Νικολάου τοῦ ἐν Βουνένοις. Ἱερωνύμου ὁσίου τοῦ Σιμωνοπετρίτου (†1957). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρασκευῆς γ΄ ἑβδ. Πράξεων (Πρξ. η΄ 40 - θ΄ 18).
Πραξ. 8,40 Φίλιππος δὲ εὑρέθη εἰς Ἄζωτον, καὶ διερχόμενος εὐηγγελίζετο τὰς πόλεις πάσας ἕως τοῦ ἐλθεῖν αὐτὸν εἰς Καισάρειαν.
Πραξ. 8,40 Ο δε Φιλιππος ευρέθηκε, χωρίς να το καταλάβη πως, εις την Αζωτον· και καθώς επερνούσε από τα διάφορα μέρη, εκήρυττε το Ευαγγέλιον εις όλας τας πόλεις, έως ότου ήλθεν εις την Καισάρειαν.
Νεκτάριος Μικκιός, Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸ ποίμνιο.
Νεκτάριος ΜικκιόςΧριστός Ανέστη σε όλους!Το σύστημα επιτέλους έφαγε και μια άνωθεν καρπαζιά μπας και ξυπνήσουμε από τον λήθαργο του ανάποδου κόσμου που προωθούν τα τελευταία χρόνια με τον «δικαιωματισμό της σύγχρονης ελευθερίας».Στις 2 Μαΐου μετά από έναν χρόνο αναμονής έγινε η δίκη μου, στην οποία ήμουν κατηγορούμενος διότι έπραξα την «φοβερή» αυτή πράξη παρόλη την ολική απαγόρευση, τόλμησα να καλέσω τους συνανθρώπους μου στο προαύλιο της Αγιάς Σοφιάς για να διαμαρτυρηθούμε ειρηνικά κατά της παρέλασης της υπερηφάνειας και να προσευχηθούμε. Το δικαστήριο με έκρινε αθώο για τις «εγκληματικές» μου πράξεις: Διέγερση σε ανυπακοή με ρατσιστικά χαρακτηριστικά όπως και για την απείθεια.Δόξα τον Θεό υπάρχει ακόμη η μαγιά και αυτή η μαγιά κρατάει την Εκκλησία. Γι’αυτή τη μαγιά ο Κύριος θα κάμει ότι θα κάμει είπε ο Άγιος Παΐσιος. Ο Θεός δεν θέλει πολλούς αλλά λίγους και πιστούς «μη φοβού το μικρό ποίμνιο«!
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .







