Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Ποιός εἶναι ὁ ἀληθινός δοῦλος τοῦ Χριστοῦ στόν ὁποῖο ὁ Κύριος δωρίζει τήν Βασιλεία Του, Ἅγιου Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου -Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Κήρυγμα 467. Ποιός εἶναι ὁ ἀληθινός δοῦλος τοῦ Χριστοῦ στόν ὁποῖο ὁ Κύριος δωρίζει τήν Βασιλεία Του, Ἅγιου Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρός τόν Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως καί ἀρετῆς χωρισμένος σέ 203 κεφάλαια (τά λεγόμενα ἀντιρρητικά καί εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 10-11-2022

Mποροῦμε νά ἔχουμε πνευματικό γιά τίς ἁμαρτίες μας, καί Γέροντα γιά τίς συμβουλές; , Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ἀπόσπασμα μποροῦμε νά ἔχουμε πνευματικό γιά τίς ἁμαρτίες μας, καί Γέροντα γιά τίς συμβουλές; , Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἄν ὁ πνευματικός δώσει εὐλογία γιά τό ἐμβόλιο ἀλλά δέν τοῦ κάνουμε ὑπακοή σ' αὐτό, συνεχίζουμε μέ αὐτόν τόν πνευματικό;

 Ἀπόσπασμα αν ὁ πνευματικός δώσει εὐλογία γιά τό ἐμβόλιο ἀλλά δέν τοῦ κάνουμε ὑπακοή σ' αὐτό. Συνεχίζουμε μέ αὐτόν τόν πνευματικό;

Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἠ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ δέν εἶναι μισθός ἔργων ἀλλά δωρεά τοῦ Θεοῦ στούς πιστούς του δούλους, Ἅγιου Ἡ σύχιου τοῦ Πρεσβύτερου .Ἀρχ.Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ Ἠ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ  δέν εἶναι μισθός ἔργων ἀλλά δωρεά τοῦ  Θεοῦ στούς πιστούς του δούλους, Ἅγιου Ἡ σύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρός τόν Θεόδουλο, Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 9-11-2022


Στό Σινά, ἐκεῖ στὸ ἀσκητήριο τῶν ἁγίων Γαλακτίωνος καὶ Ἐπιστήμης ἀσκήθηκε ὁ Ἅγιος Παΐσιος

Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἄφησε ὁριστικὰ τὸ Στόµιο στὶς 30 Σεπτεµβρίου 1962 καὶ ἀναχώρησε γιὰ τὸ Θεοβάδιστο Ὅρος Σινά, ὅπου ἐγκαταστάθηκε στο ἀσκητήριο τῶν ἁγίων Γαλακτίωνος καὶ Ἐπιστήμης, ποῦ ἀποτελεῖται ἀπὸ τὸ Ἐκκλησάκι καὶ ἕνα πολὺ μικρὸ συνεχόμενο Κελλάκι.
Βρίσκεται σὲ ὡραία θέση σὲ ὕψωμα, ἀπέναντι ἀκριβῶς ἀπὸ τὴν ἁγία Κορυφή, καὶ ἀπέχει λιγώτερο ἀπὸ μία ὥρα ἀπὸ τὸ Μοναστήρι. Διακόσια μέτρα πιὸ πάνω βρίσκεται ἡ σπηλιὰ τοῦ ἁγίου Γαλακτίωνος καὶ λίγο πιὸ πίσω εἶναι ἡ Σκήτη ποῦ ἔμενε ἡ ἁγία Ἐπιστήμη μὲ τὶς ἄλλες ἀσκήτριες.
Ἅγια μέρη, εὐλογημένα. Παρ' ὅλη τὴν αὐχμηρότητά τους, ἐμπνέουν αὐτὰ τὰ βράχια. Ἐκεῖ ψηλὰ λοιπόν, σὰν ἀετός, ἔστησε ὁ Γέροντας τὴν φωλιά του -Μετὰ ἀπ’ τὸ Στόμιο, Γέροντα, πῆγες στὸ ἐρημικὸ Σινὰ καὶ συγκεκριμένα στὸ ἀσκητήριο τῆς Ἁγίας Ἐπιστήμης. Ἐκεῖ πῶς ἦταν ἢ ζωή; ρώτησε ἕνας ἄλλος, πού γνώριζε ἀπὸ παλιὰ τὸν Γέροντα...

Ὁ Μοναχός, ὅπου καὶ νὰ βρεθεῖ, τὸ ἴδιο περνάει. Ἡ πρόνοια τοῦ Θεοῦ δὲν τὸν ἐγκαταλείπει. Ἐκεῖ στὸ Σινὰ ὁ Θεὸς ἦταν πάντα μαζί μου. Ὅταν πῆγα ἐκεῖ, δὲν εἶχα τίποτα βρέθηκα στὴν ἔρημο, μὲ ἀγνώστους ἀνθρώπους, χωρὶς νὰ σκεφτῶ τί θὰ φάω καὶ πῶς θὰ ζήσω. Τὸ ἀσκητήριο ἦταν ἐγκαταλειμμένο καὶ ἀκατοίκητο. Τὸ νερὸ λιγοστό. Ἐγὼ δὲν ἤξερα καὶ κάποιο ἐργόχειρο, γιὰ νὰ βγάζω τὸ ψωμί μου.

Μνήμη Ἁγίου Γεωργίου Καρσλίδη (φωτό - ἀφιέρωμα) (4 Νοεμβρίου †)

Ὁ Ὅσιος Γεώργιος Καρσλίδης ὁ ὁμολογητής, ὁ ἐν Δράμα (1901-1959).

 Ἡ μνήμη του τιμᾶται στὶς 4 ΝοεμβρίουΣὲ μία ἐποχὴ πού ἐπικρατεῖ τόσο βαθὺ σκοτάδι μὲ ἔντονη διαφθορὰ καὶ ὑποκρισία, ἡ ἁγία μας Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία δὲν παύει ταπεινὰ καὶ ἀθόρυβα νὰ καλλιεργεῖ πνευματικὰ τὰ μέλη της, νὰ τὰ ὁδηγεῖ καὶ νὰ τὰ μορφώνει ἐν Χριστῷ καὶ νὰ δημιουργεῖ τελικά τούς ἁγίους της. Αὐτοὺς πού στηρίζουν καὶ ἀρωματίζουν μὲ τὴ ζωὴ τους τὴ μολυσμένη ἀτμόσφαιρα τῆς κοινωνίας μας. Ὄχι μόνο κατὰ τοὺς παλαιοὺς χρόνους ἄλλα καὶ σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας συνεχίζει τὸ ἔργο αὐτό. Ἰδιαίτερα καυχᾶται γιὰ τοὺς ὁσίους καὶ ὁμολογητές της. Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς καὶ σύγχρονος εἶναι καὶ ὁ ἱερομόναχος καὶ ὁμολογητὴς π. Γεώργιος Καρσλίδης ἀπὸ τὸν Πόντο, τὸν ὁποῖο λίγους μῆνες πρὶν - στὶς 18 Μαρτίου 2008 - ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία μὲ εἰδικὴ Πατριαρχικὴ καὶ Συνοδικὴ Πράξη ἐνέταξε ἐπίσημα στὸ Ἑορτολόγιό της μὲ τὸν τίτλο τοῦ ὁσίου καὶ ἁγίου. Καὶ πλέον θὰ τὸν τιμοῦμε κάθε χρόνο στὶς 4 Νοεμβρίου, ἡμέρα τῆς ἐκδημίας του. Καί φέτος ὁ ἐπίσημος ἑορτασμὸς τῆς μνήμης του τελέστηκε μὲ ξεχωριστὴ λαμπρότητα καὶ μεγαλοπρέπεια στὴν Ἱερὰ Γυναικεία Μονὴ τῆς Ἀναλήψεως τοῦ Σωτῆρος στὸ χωριὸ Σίψα τῆς Δράμας, τὴν ὁποία εἶχε ὁ ἴδιος ἱδρύσει καὶ ὅπου ἔζησε τὰ τελευταία 30 χρόνια τῆς ζωῆς του καὶ ὀσιακὰ ἔκοιμηθη καὶ ἐτάφη.

ΒΙΟΣ ΟΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Ὁ Ὅσιος Γεώργιος Καρσλίδης ἐγεννήθηκε τὸ 1901. Γόνος εὐσεβῶν γονέων ἐκ τοῦ ἁγιοτόκου καὶ ἁγιοτρόφου Πόντου, καὶ μάλιστα τῆς Ἀργυρουπόλεως, τῆς ἕδρας τῆς Ἱερᾶς...

Δεῖτε ἀποκλειστικὲς φωτογραφίες τοῦ Ῥωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ
ἀπὸ τὸ Μοναστήρι τοῦ Ἁγίου Γεωργίου στὴν Δράμα…Μητροπόλεως Χαλδίας, ἔμεινεἀπὸ βρέφους ὀρφανὸς καὶ ἀπὸ πατέρα καὶ ἀπὸ μητέρα ποὺἀπέθαναν τὴν ἰδίαν ἡμέραν.

Ὅμως, ἀμέσως ἐφανερώθησαν τὰ σημεῖα τῆς κλήσεως καὶ τῆς χάριτος. Γαλουχημένος ἀπὸ τὴν εὐσεβεστάτην μάμμην του μὲ τὴν παραδειγματικὴν ποντιακὴν εὐσέβειαν, μόλις ἐστάθη εἰς τοὺς πόδας του καὶ ἤρχισε νὰ ὁμιλῇ ἔδειξεν ὅτι διέφερε τῶν πολλῶν, ὅτι ἦτο ὅλως ἐξηρτημένος ἀπὸ τὸν Θεὸν καὶ ἀφωσιωμένος εἰς Αὐτόν.

Ἄς ἀφήσουμε τίς ἐκκλησίες ἔξω ἀπό τήν ἐνεργειακή φρενίτιδα - Δέν ὑπάρχει ὁ παραμικρός λόγος νά σταματήσουν οἱ ἀγρυπνίες

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ποτέ ξανά κλειστές ἐκκλησίες - Οἱ ἀγρυπνίες εἶναι ἀναπόσπαστο κομμάτι τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς καί δέν ὑπάρχει οὔτε περιθώριο, οὔτε λογική στό νά σταματήσουν
Ἀγρυπνίες - Ἐκκλησίες: Δέν ἔχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα ἀπό τότε πού οἱ χριστιανοί ἔζησαν πρωτοφανεῖς καταστάσεις κατά τήν περίοδο τῆς πανδημίας, καί ἕνα νέο ἔρχεται νά διαταράξει καί πάλι τούς ρυθμούς τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς. Ὁ λόγος γιά ἕνα ἄρθρο τῆς ἐφημερίδας «Μακεδονία», πού...
ὑποστήριξε πώς στήν Ἱερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ἐλήφθη ἡ ἀπόφαση νά σταματήσουν οἱ ἀγρυπνίες στίς ἐνορίες τῆς πόλης, διότι - ὅπως εἶπε ὁ πρωτοσύγκελος τῆς Μητρόπολης - «τίς βραδινές ὧρες καταναλώνεται περισσότερη ἐνέργεια καί κοστίζει πάρα πολύ».
Ἀκόμα, σύμφωνα μέ τό δημοσίευμα πάντα, πρόκειται νά σταλεῖ ἄμεσα σχετική ἐγκύκλιος πού θά δίνει ὁδηγίες γιά μείωση τοῦ ἐνεργειακοῦ κόστους τῶν ἱερῶν ναῶν, μέ ἐφαρμογή περιορισμῶν στό ἄναμμα φώτων καί στήν θέρμανση.
Σέ δεύτερο χρόνο, ὁ πρωτοσύγκελος τῆς Μητρόπολης διέψευσε τό νόημα πού μετέφερε τό ἐπίμαχο δημοσίευμα καί εἶπε πώς δέν ὑπάρχει καμία περίπτωση νά ἀκυρώνονται ἀπό ἐδῶ καί πέρα οἱ ἀγρυπνίες, ἄλλα τό μόνο πού θά γίνει εἶναι ὅτι θά ἐφαρμοστεῖ ἐξοικονόμηση ἐνέργειας σέ φωτισμό καί θέρμανση.
Ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο, ἀκόμα καί το ὅτι βγῆκε στήν ἐπιφάνεια ἕνα σενάριο διακοπῆς τῶν ἀγρυπνιῶν, προκάλεσε ἐξαιρετικά ἀρνητικές ἀντιδράσεις στήν κοινωνία τῶν χριστιανῶν. Καί αὐτό, διότι δέν ἔχει φύγει ἡ πίκρα γιά τίς κλειστές ἐκκλησίες. Καί γιά νά τό ποῦμε λαϊκά, «ὁ καμένος φυσάει καί τό γιαούρτι».

Οἱ μνῆμες εἶναι νωπές

Ἡ ἔνταση στήν προσευχή, Βίος καί λόγοι Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου




«Πάντα ὅσα εἶχεν ἔβαλεν, ὅλον τόν βίον αὐτῆς»1. Αὐτή ἡ μακαρία χήρα ἡ πτωχοτάτη, ἔβαλε περισσότερο ἀπό ὅλους ἐλεημοσύνη εἰς τό ταμεῖον τοῦ ναοῦ, τό γαζοφυλάκιον, προσφέροντας στόν Θεό ὅλη της τήν περιουσία. Ὅπως εὐφυῶς ἔχει λεχθεῖ, στήν ἐλεημοσύνη τό μέγεθός της κρίνεται ὄχι ἀπό τά πόσα δίνει κανείς, ἀλλά ἀπό πόσα τοῦ μένουν, ἀφοῦ θά κάνει τήν ἐλεημοσύνη. Αὐτή ἡ χήρα, λοιπόν, ἔδωσε περισσότερο ἀπό ὅλους, γιατί δέν τῆς ἔμεινε τίποτε. Ἔδωσε ὅλο της τόν βίο, ὅλη της τήν περιουσία. Ὁ Θεός θέλει νά δώσουμε ὅλη μας τήν ψυχή, ὅλη μας τήν καρδιά, ὅλη μας τήν ἰσχύ, ὅλη μας τήν δύναμη σέ Αὐτόν, ἔτσι ὥστε νά καταξιωθοῦμε καί νά ἁγιαστοῦμε ὁλοτελῶς, καί ψυχικά καί σωματικά. Καί ἔτσι νά εὐαρεστήσουμε ἐνώπιόν Του καί νά ἑνωθοῦμε μαζί Του. Ὅταν ὁ ἄνθρωπος προσφέρει κάτι στόν Θεό, θά πρέπει νά μήν τοῦ μένει τίποτα. Ὅταν κάνει προσευχή, θά πρέπει νά τήν κάνει μέ ὅλη τήν δύναμη τῆς ψυχῆς του, μέ ὅλη τήν καρδιά του, μέ ὅλη τήν ἰσχύ του.

Γι' αὐτό, ὅπως ἔλεγε καί ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «στήν προσευχή σημασία ἔχει ἡ ἔνταση∙ ὄχι ἡ χρονική διάρκεια ἀλλά ἡ ἔνταση. Νά προσεύχεσθε», ἔλεγε ὁ Ὅσιος, «ἔστω καί πέντε λεπτά, ἀλλά δοσμένα στόν Θεό μέ ἀγάπη καί λαχτάρα. Μπορεῖ ἕνας μιά ὁλόκληρη νύχτα νά προσεύχεται καί ὁ ἄλλος μονάχα πέντε λεπτά καί αὐτή ἡ προσευχή τῶν πέντε λεπτῶν νά εἶναι ἀνώτερη. Μυστήριο εἶναι αὐτό βέβαια, ἀλλά ἔτσι εἶναι. Ἀκοῦστε με παιδιά μου νά σᾶς πῶ ἕνα παράδειγμα. Ἕνας μοναχός βάδιζε στήν ἔρημο καί ἐκεῖ ἀπάντησε ἕναν ἄλλον μοναχό. Χαιρετίστηκαν. - Ἀπό ποῦ ἔρχεσαι; τοῦ λέει. - Ἀπό τό χωριό τάδε. - Πῶς περνᾶτε ἐκεῖ πέρα; - Ἔχουμε φοβερή ἀνομβρία, ἔχουμε στενοχώρια. - Ἔ, καί τί κάνατε; Προσευχηθήκατε; - Ναί. - Ἔβρεξε; - Δέν ἔβρεξε. - Φαίνεται, λέει, δέν θά προσευχηθήκατε ἐκτενῶς»2. Δηλαδή, ἐννοεῖ ὁ Ὅσιος, μέ ἔνταση, μέ τό ὁλοκληρωτικό αὐτό δόσιμο, πού θέλει ὁ Θεός νά ἔχουμε στήν προσευχή.

10 Νοεμβρίου. Ὀλυμπᾶ, Τερτίου κ.λπ. ἐκ τῶν 70 (α ́ αἰ.)· Ὀρέστου μάρτ. τοῦ Τυανέως (†304). Ἀρσενίου ὁσίου τοῦ Καππαδόκου (†1924). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. κβ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Κλσ. δ΄ 2-9).

Κολ. 4,2             Τῇ προσευχῇ προσκαρτερεῖτε, γρηγοροῦντες ἐν αὐτῇ ἐν εὐχαριστίᾳ,

Κολ. 4,2                    Κυριοι και δούλοι, όλοι οι Χριστιανοί, να επιμένετε εις την προσευχήν, να αγρυπνήτε εις αυτήν και να εκφράζετε συγχρόνως δι' αυτής τας ευχαριστίας σας προς τον Θεόν.

Ὁ ἁη Γιώργης ὁ ταπεινός δέν ἔχει ἄλογο δικό του ἀλλά δανεικό.


”Ο Όσιος Γεώργιος της Δράμας. Ο Άγιος των πτωχών και των πονεμένων” έτσι επιγράφεται ένα από τα βιβλία που εμπεριέχουν συναξάρι και θαύματα του. Είναι ο Θεός των πτωχών και των πονεμένων ο Θεός του σύμπαντος κόσμου…

Μπροστά στους μεγάλους Αγίους σιωπάς. Ενώπιον του Λόγου, σιωπητήριο. Μπροστά στο άπλετο φως νιώθεις το απέραντο σκοτάδι που έχεις μέσα σου. Σιωπή είναι η Προσοχή που οφείλεις στον Παντοκράτορα Λόγο. Μπροστά στο Βασιλιά του κόσμου δεν λες ”ο βασιλιάς είναι γυμνός” συναισθάνεσαι εσύ τη γύμνια σου.

Αυτός ο Αη Γιώργης ο ταπεινός δεν έχει άλογο, αλλά τον ζώνονταν οι άνθρωποι και τον κουβαλούσαν στην πλάτη από χωριό σε χωριό από σπίτι σε σπίτι γιατί τους ήταν απαραίτητος αν και είχε κινητικό.
Αυτός ο Αη Γιώργης ο ταπεινός δεν έχει γκέμια αλλά ζωστικό. Δεν έχει γκέμια αλλά κομποσχοίνι. Δεν είναι δρακοντοκτόνος αλλά Δραμα-τοκτόνος.

Ἅγια Συλβία ἡ μήτηρ τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Διαλόγου.

Άγια Συλβία η μήτηρ του Αγίου Γρηγορίου Διαλόγου
4 Νοεμβρίου.

Η Αγία Συλβία γεννήθηκε το 515 μ.Χ. στη Ρώμη και καταγόταν από ευγενική και διακεκριμένη οικογένεια της Ρώμης. Ήταν αδελφή του Ρουφίνου, ο οποίος ήταν Πρωθυπουργός της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας επί αυτοκρατόρων Θεοδοσίου και Αρκαδίου. Σύζυγός της ήταν ο Γορδιανός εξίσου γόνος αριστοκρατικής οικογένειας ο οποίος ήταν ρεγιονάριος (χωρεπίσκοπος).
Η Αγία Συλβία είχε 2 γιους, τον Άγιο Γρηγόριο Α’ τον Μέγα ή Άγιος Γρηγόριος Α’ ο Διάλογος Πάπας Ρώμης [12 Μαρτίου] όμως δυστυχώς το όνομα του δεύτερου υιού της δεν μας διασώζεται. Η Αγία Συλβία έδωσε στα παιδιά της εξαιρετική παιδεία και μόρφωση και ήταν σε όλους γνωστή για το μεγάλο της έλεος και την φιλανθρωπία της. Ο Παλλάδιος στον Λαυσαϊκό Κώδικα αναφέρει ότι η Αγία Συλβία μετά την κοίμηση του συζύγου της το 573 επιδόθηκε με ακόμα μεγαλύτερο ζήλο στην άσκηση, την προσευχή, την νηστεία και στα αγαθά έργα.

Τότε μέ ποιό κριτήριο πρέπει νά διαλέξουμε τόν πνευματικό μας πατέρα, γέροντα;

- Θα έρθουν οι καιροί που ο Χριστιανός θα δυσκολευτεί να σωθεί. Τότε τί θα κάνει ο άπιστος;
Έπειτα αναφέρθηκε στις έσχατες μέρες, στις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουμε οι Χριστιανοί, αλλά και στους Πνευματικούς Πατέρες, που αντί να σώζουν τις ψυχές θα τις καταστρέφουν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible