Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Βιώματα Ἁγίων Ἀνθρώπων

Βιώματα Ἁγίων Ἀνθρώπων – 1ον

τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Οἱ πνευματικοὶ πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἔχουν πολλὰ βιώματα, τὰ ὁποῖα μὲ δυσκολία ἐκφράζουν στοὺς ἀνθρώπους, ποὺ ἔχουν καλὴ προαίρεση. Δὲν ἐπιθυμοῦν τὴ φήμη καὶ τὴ δόξα. Τὸ ταπεινό τους φρόνημα πολλὲς φορὲς τοὺς κρατάει σιωπηλούς, ἰδίως ὅταν ἔχουν μπροστά τους ἁπλοῦς ἀνθρώπους, ποὺ δὲν εἶναι σὲ θέση νὰ τὰ κατανοήσουν, γιατὶ τοὺς λείπει ἡ ἐγρήγορση καὶ ὁ πνευματικὸς ἀγώνας.

Οἱ διδαχὲς τῶν ἐνάρετων πνευματικῶν πατέρων προσφέρονται μὲ τὴ βοήθεια εἰκόνων ἀπὸ τὴ φύση καὶ ἀπὸ τὶς ἐμπειρίες διαφόρων ἐπαγγελματιῶν. Συχνὲς εἶναι καὶ οἱ παρομοιώσεις ποὺ χρησιμοποιοῦν.

Ὁ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, ἀναφερόμενος στὸν πνευματικὸ ἀγώνα τῶν χριστιανῶν, χρησιμοποιοῦσε παραβολές, γιὰ νὰ γίνεται κατανοητός. Μιλοῦσε ἀκόμα γιὰ τὰ θεμέλια τῆς πνευματικῆς οἰκοδομῆς καὶ τὰ ὑλικά, ποὺ πρέπει νὰ χρησιμοποιοῦνται, ὅπως καὶ γιὰ τὴ θεραπεία τῆς ψυχῆς ἀπὸ τὴν ἀσθένεια τῆς ἁμαρτίας. Ὁ λόγος του θυμίζει τὶς διηγήσεις καὶ τὰ ἀποφθέγματα τοῦ Γεροντικοῦ. Μεταφέρουμε ἐδῶ τρεῖς διηγήσεις τοῦ Ἁγίου, πρωτότυπες καὶ διδακτικές1.

* * *

Ρώτησε ὁ γέροντας τὸν πνευματικό του ἀδελφό:

– Ἀδελφέ, τί ἔκανες σήμερα;

Μερικὴ Αὐτοβιογραφία τοῦ Ἁγίου Χρυσόστομου Παπασαραντόπουλου

Μερική Αυτοβιογραφία του Αγίου Χρυσόστομου Παπασαραντόπουλου

Αδελφότητα Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής 6 Οκτωβρίου 2025

Από τον τιμητικό τόμο ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΙΩΗΛ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, επιμέλεια Γεωργίου Κουδέλα – Έκδοση Χριστιανικής Στέγης Καλαμάτας 1968.

Οἱ ἐν Χριστῶ φίλοι ἀπὸ τὴν Καλαμάτα μὲ παρεκάλεσαν νὰ γράψω κάτι διὰ τὸν ἀείμνηστον π. Ἰωήλ. Κάτι ποὺ νὰ ἀξίζη νὰ συμπεριληφθῆ στὸν ἐκδοθησόμενον ἀναμνηστικὸν τοῦ ἁγίου ἐκείνου ἀνδρὸς τόμον. […]

Ἀπὸ τῆς νεαρᾶς ἐκείνης ἡλικίας — μάλιστα κατ’ αὐτὴν— ἡ ζωὴ ἀμφοτέρων μας συνεδέθη πολὺ στενὰ καὶ δὲν πιστεύω νὰ παρεξηγηθῶ, ἀναμιγνύων κάπως ὑποκειμενικῶς τὴν ἰδικήν μου εὐτέλειαν.

1918 — ΤΟ ΑΣΚΗΤΗΡΙΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑΚΗ

Εἰς τὰς παρυφὰς τῆς Καλαμάτας καὶ πλησίον τοῦ μεγάλου δρόμου πρὸς Ἀλαγωνίαν, ὀλίγον ἄνωθεν τοῦ Νεκροταφείου τῆς πόλεως, τὸ ὁποῖον οἱ Καλαματιανοὶ ἀποκαλοῦν Μητρόπολιν, ὑπάρχει ἀκόμη καὶ σήμερον τὸ παμμεσσηνίως γνωστὸν Ἀσκητήριον Παναγουλάκη. Εἶναι ἕνα εἶδος ἀνδρικοῦ Μονυδρίου, τοῦ ὁποίου οἱ Μονάζοντες ἀκολουθοῦν τὸ Παλαιὸν Ἡμερολόγιον, ἀνεξάρτητα τῆς κανονικῆς τοπικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς. Ἱδρυτὴς ὁ Ἠλίας Παναγουλάκης, φανατικὸς ἀσκητὴς καὶ νηστευτής, ἐφαρμόζων εἰς ἑαυτὸν καὶ τοὺς μαθητάς του ὑπὲρ ἄγαν ἐξαντλητικοὺς ἀσκητικοὺς ἀγῶνας.

Ἀρχὰς τοῦ 1918 ἀπέθανεν ἀπὸ ἐξάντλησιν σχετικῶς νέος ὁ Ἠλίας Παναγουλάκης, καὶ τὸν διεδέχθη ὁ Γεώργιος Ἀναγιερέας, ἀσκητικώτερος ἴσως δι’ ἑαυτόν, ἀλλὰ ἀρκετὰ ἐπιεικέστερος διὰ τοὺς ἄλλους.

Ἐρωτήσεις Ἀδαοῦς

π.Στέφανος Στεφόπουλος


Οι αγιοπνευματοφώτιστες νουθεσίες και διδασκαλίες των Πατέρων της Εκκλησίας έχουν καιρική ισχύ;

Κι αν ναι, αυτό δεν αποτελεί κορυφαία ύβρη κατά αυτού του ιδίου του Αγ. Πνεύματος;
………………………


α) Είναι δυνατόν να τηρεί κάποιος τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας αλλά να απορρίπτει την διαχρονικότητα και θεοπνευστία των διδασκαλιών των Πατέρων της Εκκλησίας;

β) Οι ίδιοι Πατέρες και Διδάσκαλοι δεν συνέταξαν, με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος τους Ιερούς Κανόνες;

γ) Πως, λοιπόν, διαστέλλουν μερικοί μεταξύ Ι. Κανόνων και Πατερικής Διδασκαλίας;

…………………….


Τι ακριβώς εννοείτε μερικοί επικαλούμενοι το ιδεολογικό πλαίσιο της “μεταπατερικής θεολογίας” ;

Τι θα πει “μεταπατερική”;

Μετά τους Πατέρες; Πως ακριβώς; Χρονικά;

Μα τότε θα παραδεχόσασταν ότι το Άγιο Πνεύμα σταμάτησε να αναδεικνύει αγίους ως φορείς της Αποκαλύψεως και της Παραδόσεως της Εκκλησίας αντικαθιστώντας τους από την ακαδημαϊκή θεολογία.

Ή μήπως εννοείτε το “ξεπέρασμα” του ύφους των Πατέρων, οπότε να μιλήσουμε για κάποιου είδους θεολογικό σκοτασμό του νοός;

Μπρος γκρεμός και πίσω χάος!


…………………………………..


Κάποιοι αφιερώνουν τεράστιες ποσότητες μελανιού, και όχι μόνο, γιά να τιμήσουν τα 1700 χρόνια από τη σύγκληση της Α’ Οικουμενικής Συνόδου.

Ταυτόχρονα προβάλλουν το αίτημα του οικουμενισμού (να αντιδιαστέλλεται από την οικουμενικότητα της Εκκλησίας παρακαλώ) για “ορατή ενότητα” μεταξύ των χριστιανικών “Εκκλησιών”.

Τι σχέση έχει η Α’ Οικουμενική Σύνοδος με τον διάλογο μεταξύ Ορθοδόξου Εκκλησίας και λοιπών χριστιανικών ομολογιών και κοινοτήτων;

Έτσι θα γιορτάσουμε και θα τιμήσουμε τους θεόπτες και εμπειρικούς θεολόγους της Εκκλησίας μας;

Μὲ ἀφορμὴ τὸ Β’ διεθνὲς ἐπιστημονικὸ συνέδριο τοῦ περιοδικοῦ «θεολογία».

Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- συγγραφέως
Ι. Μ. Κυθήρων και Αντικυθήρων
Εν Κυθήροις τη 7η Οκτωβρίου 2025

Όπως ανακοινώθηκε στο διαδίκτυο και στο δελτίο τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος, (ιστοσελίδα Ecclesia.gr), η Ιερά Σύνοδος διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη από 29 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2025 το Β΄ Διεθνὲς Επιστημονικό Συνέδριο του περιοδικού «Θεολογία», με γενικό θέμα: «Η Ορθόδοξη θεολογία και η οντολογία της τεχνολογίας: ανθρωπολογικές, πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές συνέπειες». To παρόν Συνέδριο είχε επετειακό χαρακτήρα και διοργανώθηκε, (ήδη για δεύτερη φορά), επί τη συμπληρώσει εκατό ετών, από της ιδρύσεως και πρώτης κυκλοφορίας του περιοδικού της. Το πρώτο, όπως είναι γνωστό, διοργανώθηκε στην Αθήνα από 11ης έως 14ης Οκτωβρίου 2023 και είχε γενικό θέμα: «Η ορθόδοξη Θεολογία εν πορεία στην ‘άυλη πραγματικότητα’ της ύστερης νεωτερικότητας».

Σύμφωνα με την ειδησεογραφία το Συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Τασούλας, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, ο οποίος κήρυξε την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου, ο Πατριάρχης Βουλγαρίας κ. Δανιήλ, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Γεώργιος, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ. Ιωάννης, καθώς και εκπρόσωποι άλλων Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ «ΕΞΟΔΟΣ»


Ἡ ὑποχρεωτική ἐπιβολὴ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ ψηφιακῆς ταυτότητας στοὺς Ἕλληνες πολῖτες μᾶς φέρνει ἀντιμέτωπους μὲ μιὰ ἱστορικὴ εὐθύνη. Ἀντιλαμβανόμενοι τὸν μεγάλο κίνδυνο, ἀποφασίσαμε νὰ προχωρήσουμε σὲ μιὰ ἑνωτικὴ κίνηση ἀνθρώπων καλῆς προαίρεσης, μὲ κοινὸ σημεῖο τὴν ἐγρήγορση καὶ ἐπαγρύπνηση, τὸν προβληματισμὸ καὶ τελικὰ τὴν ἄρνησή μας στὴν ἐπιβολὴ τῶν ψηφιακῶν μέσων ἐλέγχου τῶν πολιτῶν.

Δὲν ἀρνούμαστε τὴ χρησιμότητα τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας. Διαβλέπουμε, ὅμως, τοὺς κινδύνους ποὺ ἐλλοχεύουν ἀπὸ τὴν ἐργαλειοποίησή της καὶ ἀφοροῦν στὸν περιορισμὸ τῆς ἐλευθερίας τῶν ἀνθρώπων. Γι΄ αὐτὸ κρούουμε τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου σὲ κάθε σκεπτόμενο πολίτη. Ἡ εἴσοδος στὴν ψηφιακὴ ἐποχὴ μπορεῖ μὲν νὰ προσφέρει περισσότερη εὐκολία καὶ ταχύτητα στὴν ἐξυπηρέτηση, ἀλλὰ μὲ μαθηματικὴ ἀκρίβεια ὁδηγεῖ στὸ φακέλωμα καὶ στὴ δημιουργία ἐλεγχόμενων καὶ γι’ αὐτό ἐξαρτημένων πολιτῶν, παντελῶς ἀδύναμων ἀπέναντι σὲ ὅσους θὰ κατέχουν τὰ προσωπικὰ δεδομένα καὶ τὸν ψηφιακὸ φάκελό τους.

Μὲ κλειδὶ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, ἡ ἑνοποίηση ὅλων τῶν ἀρχείων καὶ ἡ διασύνδεσή τους, ἐκτὸς ἀπὸ ἐργαλεῖο ἐξυπηρέτησης τῶν πολιτῶν, ὅπως προπαγανδίζεται, καθίσταται ὅπλο πανίσχυρο στὰ χέρια τῶν κυβερνήσεων, τῶν τραπεζῶν, τῶν funds καὶ ὅποιου ἄλλου μπορεῖ νὰ ἔχει πρόσβαση στὰ δεδομένα ἑκατομμυρίων πολιτῶν.

Μάλιστα σὲ αὐτὴ τὴ διαδικασία ἀπόκτησης προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, πού ἰδιαίτερα πρόωρα ἔσπευσαν νά τόν εἰσαγάγουν στήν Ἑλλάδα, καλοῦνται νὰ εἰσέλθουν ὑποχρεωτικὰ ἕως τὸν Αὔγουστο τοῦ 2026 καὶ τά στελέχη τῶν ἐνόπλων δυνάμεων ὡς καί τῶν σωμάτων ἀσφαλείας, τά ὁποῖα εἶχαν μέχρι σήμερα ὡς μέσο ταυτοποίησης τὴν ὑπηρεσιακή τους ταυτότητα. Τὸ γεγονὸς αὐτὸ δείχνει ὅτι οἱ ὑπεύθυνοι γιὰ τὴν ἐπιβολὴ αὐτῆς τῆς ὑποχρεωτικότητας στόχο ἔχουν νὰ ἀπαγορεύσουν αὐταρχικῶς τὶς ἐξαιρέσεις σὲ αὐτὴ τὴ μαζικὴ ψηφιακὴ καταγραφή.

Σὲ μιὰ ταραγμένη διεθνῶς ἐποχή, ποὺ καὶ οἱ πόλεμοι πλέον διεξάγονται ἠλεκτρονικά, μὲ παρακολουθήσεις καὶ συνεχεῖς διαρροές προσωπικῶν δεδομένων ἀπὸ «ἀσφαλεῖς» πλατφόρμες, ἡ ψηφιακὴ συγκέντρωση ἑνοποιημένων τῶν δεδομένων ὅλων τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, ἀποτελεῖ καὶ ἐθνικὸ κίνδυνο, ἐκτὸς ἀπὸ οὐσιαστικὴ κατάλυση τῆς δημοκρατίας καὶ τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων τῶν πολιτῶν.

Παράλληλα δὲ μὲ τὶς ποικίλες τεχνικές, νομικὲς καὶ διοικητικὲς παραμέτρους τοῦ ὅλου θέματος, ὑπάρχουν καὶ οἱ βαθύτερες διαστάσεις του. Γι’ αὐτὸ καὶ εἶναι κρίσιμο νὰ συνυπολογίσουμε τὶς πνευματικές, θεολογικὲς καὶ ἀνθρωπολογικὲς ἐπιπτώσεις ποὺ συνεπιφέρει ἡ καθολικὴ καὶ ὑποχρεωτικὴ ἐφαρμογὴ τοῦ Π.Α. καὶ τῆς ἠλεκτρονικῆς παρακολούθησης. Ἡ ψηφιακὴ ταυτοποίηση καὶ ἡ ἀριθμοποίηση τοῦ προσώπου ἐγείρουν, πέραν τῶν ἄλλων, καὶ σοβαρὰ θεολογικὰ ζητήματα, ποὺ ἀπασχολοῦν πολλοὺς ἀπὸ τοὺς ἀντιδρῶντες πολῖτες ἐντὸς καὶ ἐκτὸς συνόρων. Μᾶς θυμίζουν καθεστὼς πού προφητεύεται στήν Ἀποκάλυψη τοῦ εὐαγγελιστῆ Ἰωάννη, ἀλλὰ καὶ τὰ ὅσα προαναγγέλλει ὁ πολὺ ἐπίκαιρος ἅγιος Παΐσιος στά «Σημεῖα τῶν καιρῶν».

Τὸ διακύβευμα εἶναι πολὺ σοβαρό, γιὰ νὰ ἀνεχτοῦμε καὶ αὐτή τήν «καινοτομία» ἀδιαμαρτύρητα. Δὲν πρόκειται ἁπλῶς γιὰ ἕνα τεχνικὸ ἢ διοικητικὸ ζήτημα, ἀλλὰ γιὰ ἀλλοίωση τῆς ἴδιας τῆς βιοθεωρίας καὶ τῆς ἀνθρωπολογίας μας, ὅπως σφυρηλατήθηκε μέσα στὴν ρωμαίικη παράδοσή μας. Πρόκειται γιὰ τὴν ἑκούσια καὶ συνειδητὴ ἀντιστράτευση στὴν ἴδια τή φυσικὴ νομοτέλεια, στὶς προδιαγραφὲς μὲ τὶς ὁποῖες ὁ ἄνθρωπος εἶναι πλασμένος ἀπὸ τὸν Δημιουργό του.

Τὸ ψηφιακὸ συγκεντρωτικὸ σύστημα ἐλέγχου, μὲ τὸ προσωπεῖο τῆς εὐκολίας καὶ τῆς ἄνεσης, ἐπιβάλλει τὴν ἀνθρώπινη νέκρωση καὶ τὸν ὁλοκληρωτισμό. Ἄντιστρατεύεται στὸ αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου καὶ προσβάλλει τὴν ἱερότητα καὶ μοναδικότητα τοῦ προσώπου. Μᾶς εἰσάγει σὲ ἕνα καθεστὼς ἀνελεύθερο, ἀπάνθρωπο, αὐταρχικὸ καὶ ἀντιδημοκρατικό. Μᾶς δεσμεύει καὶ μᾶς ὁδηγεῖ πολιτικὰ καὶ πνευματικὰ αἰχμαλώτους στὰ δεσμὰ μιᾶς ἠλεκτρονικῆς δικτατορίας. Ἀλλοτριώνει τὸ ἐθνικό, πολιτισμικὸ καὶ πολιτιστικό μας οἰκοδόμημα, μὲ τὴν εἰσαγωγὴ ἀρχῶν καὶ ἰδεῶν ξένων πρὸς τὴ μακραίωνη παράδοσή μας, διαβρώνοντας τὴν ἑλληνορθόδοξη ὑπόστασή μας καὶ ἀλλοιώνοντας τὴν ἐκκλησιαστική μας συνείδηση.

Ἐνώπιον αὐτῆς τῆς ἀπειλῆς, κληρικοί, μοναχοί καὶ λαϊκοί, ὡς ἕνα σῶμα, συνήλθαμε καὶ ἱδρύσαμε τήν «Πανελλήνια Κίνηση κατά τοῦ Ψηφιακοῦ Ὁλοκληρωτισμοῦ». Ἡ κίνησή μας μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΕΞΟΔΟΣ» ἔχει σκοπὸ τὴν ἀντίσταση σὲ αὐτὴ τὴν ἐπιβολὴ τῆς συστηματικῆς ψηφιοποίησης τῆς ζωῆς μας. Εἶναι καὶ θὰ παραμείνει ἀνεξάρτητη ἀπὸ πολιτικὰ κόμματα καὶ ἄλλες σκοπιμότητες. Βεβαίως, σεβόμαστε καί χαιρετίζουμε τὸν ἀγῶνα ἐκείνων τῶν κομμάτων καὶ πολιτικῶν προσώπων ποὺ ἐναντιώνονται στὴ φυλακὴ τῆς ψηφιακῆς ταυτότητας καὶ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Ἐκτιμοῦμε, ὅμως, ὅτι μόνο μιά πανελλήνια, ὑπερκομματική, ἑνωτική καὶ ἀκηδεμόνευτη κίνηση μπορεῖ νά ἀναλάβει ἀποτελεσματικά ἐπί τοῦ πεδίου τὸ ἐγχείρημα τῆς ὀργάνωσης καὶ κοινωνικῆς ἔκφρασης, ὅσων εἶναι ἀντίθετοι στὸν ταχύτατα προωθούμενο ψηφιακὸ ὁλοκληρωτισμό. Ἐπιθυμοῦμε ἡ κίνηση αὐτὴ νὰ συμπεριλάβει ὅλους τοὺς Ἕλληνες πολῖτες ποὺ προβληματίζονται καὶ ἐπαγρυπνοῦν γιὰ τὴν ἐλευθερία τους, τὴν ἰδιοπροσωπία τους, τὰ ταυτοτικά τους χαρακτηριστικά, τὶς παραδόσεις καὶ τὰ πιστεύματά τους, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν πολιτικὸ χῶρο στὸν ὁποῖο ἀνήκουν. Στὸ σημεῖο ποὺ ἔχουμε φτάσει, δὲν ἔχουμε περιθώρια γιὰ διχασμοὺς καὶ πολιτικὲς διαμάχες. Δὲν ἔχουμε περιθώρια γιὰ διαχωρισμοὺς ἀνάμεσα σὲ θρησκευόμενους καὶ θρησκευτικὰ ἀδιάφορους.

Καλοῦμε, λοιπόν, ὅλους τοὺς πολῖτες, χωρὶς κομματικὲς ταυτότητες καὶ ταμπέλες, νὰ ἀντισταθοῦν στὴν ἐπιβολὴ τοῦ ψηφιακοῦ φακελώματος. Τοὺς καλοῦμε νὰ ἐνημερωθοῦν γιὰ τοὺς κινδύνους τῆς ψηφιακῆς ταυτότητας καὶ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ μέσα ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα τῆς «Κίνησης κατὰ τοῦ ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ» μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΕΞΟΔΟΣ», eksodos.gr. Τοὺς καλοῦμε νὰ συνταχθοῦν μαζί μας στὸν ἀγῶνα καὶ νὰ προσφέρουν ὅπως μποροῦν σὲ αὐτὴ τὴν ἱστορικὴ πρόκληση ποὺ μᾶς φέρει πρὸ τῶν εὐθυνῶν μας.

Παράλληλα, ὡς πολῖτες ἀξιώνουμε ἀπό τὴν κυβέρνηση νὰ ἀποσύρει τὸν προσωπικὸ ἀριθμὸ καὶ τὶς ψηφιακὲς ταυτότητες, ἐπιδεικνύοντας ἔστω καὶ τὴν ὕστατη στιγμὴ ψῆγμα δημοκρατικότητας καὶ ἐνδιαφέροντος γιὰ τὶς ἐλευθερίες καὶ τὰ δικαιώματα τῶν πολιτῶν. Εἰδ΄ ἄλλως, νὰ παρέχει ἐναλλακτικὲς μορφὲς ταυτοποίησης καὶ ἐξυπηρέτησης στοὺς ἀντιρρησίες συνείδησης ποὺ δὲν θὰ παραλάβουν τὶς ταυτότητες καὶ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, ὅπως προβλέπονται ἀντίστοιχες ἐξαιρέσεις σὲ ἄλλους ἀντιρρησίες συνείδησης.

Ἐν κατακλεῖδι οἱ τρεῖς βασικοί στόχοι μας εἶναι:Ἐνημέρωση καὶ εὐαισθητοποίηση τοῦ λαοῦ γιὰ τοὺς κινδύνους ἐλέγχου καὶ ἀπώλειας τῶν ἐλευθεριῶν μας ἀπὸ τὸν ὑποχρεωτικὸ ψηφιακὸ μετασχηματισμὸ τοῦ δημόσιου καὶ ἰδιωτικοῦ βίου καὶ ἐν προκειμένῳ ἀπὸ τὴν ψηφιακὴ ταυτότητα καὶ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό.
Ὀργάνωση μαζικῆς ἀντίστασης κατὰ τῆς ὑποχρεωτικῆς ἐπιβολῆς τους, προβάλλοντας τὴ δίκαιη ἄρνηση καὶ ἀντίρρησή μας διά συλλογῆς ὑπογραφῶν καί ἄλλων ὑπεύθυνων δράσεων.
Ἀντιπροσώπευση ὅλων ὅσοι θὰ συστρατευθοῦν μὲ τὴν Κίνησή μας ἐνώπιον κρατικῶν ἀρχῶν γιὰ τὴν ὑποβολὴ τοῦ αἰτήματος νὰ ἀποσυρθεῖ ἐπὶ τοῦ παρόντος ἡ ὑποχρεωτικὴ ἀπονομὴ καὶ χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ ὡς μόνου μέσου ταυτοποποίησης στὸ δημόσιο τομέα καὶ νὰ παραμείνει ἡ δυνατότητα ταυτοποίησης μὲ τοὺς τομεακοὺς κωδικοὺς ποὺ μέχρι τώρα χρησιμοποιοῦμε.





Διοικοῦσα ἐπιτροπή:

Ἀρχιμ. Ἀθαν. Ἀναστασίου, προηγ. Ἱ.Μ. Μεγάλου Μετεώρου

Πρωτ. Ἰωάννης Φωτόπουλος, ἐφημ. Ἱ.Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀττικῆς

Μοναχός Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, Ἱ.Μ. Ὁσίου Ἀρσενίου

Γεώργιος Ἀποστολάκης, ἐ.τ. Ἀντιπρόεδρος Ἀρείου Πάγου

Δημήτριος Χιωτακάκος, Δρ. Πληροφορικῆς & Τηλεπικοινωνιῶν

Χαράλαμπος Ἄνδραλης, δικηγόρος παρ’Ἀρείῳ Πάγῳ

Φώτιος Πάλλας, ἐκπ/κός φιλόλογος


Συνυπογράφοντες Επίσκοποι, Αγιορείτες Ηγούμενοι και Μοναχοί
Ιδρυτικά Μέλη της Πανελλήνιας Κίνησης «ΕΞΟΔΟΣ»
https://eksodos.gr/index.php/el/kinisi/idrytiki-diakiryksi

Πότε ἔχει ξαναγίνει; Μουσικοχορευτικὴ παράσταση πρὸς τιμὴν τῆς Παναγίας

Εμείς ξέραμε για τους Χαιρετισμούς και την Παράκληση της Παναγίας, τώρα, για πρώτη φορά μετά από δύο χιλιάδες χρόνια, μάθαμε για μουσικοχορευτική παράσταση «ως έκφραση βαθιάς τιμής και ευγνωμοσύνης προς το πανάχραντο πρόσωπο της Μητέρας του Κυρίου μας»!! Αυτό έγραψε η Μητρόπολη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος, η οποία διοργάνωσε την εν λόγω παράσταση «στο πλαίσιο των ετήσιων εορταστικών εκδηλώσεων για τη Σύναξη της Ιεράς Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου της Βουρλιωτίσσης»

Η καταραμένη εκκοσμίκευση προωθείται στην Εκκλησία μετα μανίας από ασεβείς ιεράρχες, οι οποίοι παριστάνουν τους πρωτοπόρους. Ο εικονιζόμενος μητροπολίτης δείχνει να χαίρεται για το «κατόρθωμά» του να βάλει την Εικόνα της Παναγίας πάνω σε άχυρα και να στήσει γύρω Της χορούς και πανηγύρια.
Τις εικόνες τις έχουμε για να τις προσκυνάμε

Ὁ ἄνθρωπος δέν εἶναι εἰκόνα τοῦ Θεοῦ...

Ὁ ἄνθρωπος δέν εἶναι εἰκόνα τοῦ Θεοῦ. Λέγεται βέβαια ὁ ἄνθρωπος "εἰκόνα τοῦ Θεοῦ", καταχρηστικῶς ὅμως. Κυριολεκτικῶς ὁ ἄνθρωπος εἶναι "κατ' εἰκόνα τοῦ Θεοῦ" πλασμένος καί ὄχι "εἰκόνα τοῦ Θεοῦ".

14 Ὀκτωβρίου. Ναζαρίου καὶ Γερβασίου, μαρτύρων. Κοσμᾶ τοῦ ποιητοῦ (†787). Ἰγνατίου (Ἀγαλλιανοῦ) Μηθύμνης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρίτης ιθ´ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Φιλιπ. α´ 8-14).

Φιλιπ. 1,8           μάρτυς γάρ μού ἐστιν ὁ Θεός, ὡς ἐπιποθῶ πάντας ὑμᾶς ἐν σπλάγχνοις Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Φιλιπ. 1,8                  Διότι είναι μάρτυς μου ο Θεός, πόσον πολύ σας ποθώ και σας αγαπώ με την καρδίαν μου, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στον Χριστόν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible