Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023

Τὰ ὑπερκόσμια ἀγαθὰ τῆς νήψεως, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_527. Τὰ ὑπερκόσμια ἀγαθὰ τῆς νήψεως, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρὸς τὸν Θεόδουλο, Λόγος περὶ νήψεως καὶ ἀρετῆς χωρισμένος σὲ 203 κεφάλαια (τὰ λεγόμενα ἀντιρρητικὰ καὶ εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α' -Κὲφ 171, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 18-9-2023

Ἀγάπη, προσευχή, ἐξαγιασμὸς, ὡς ἀντιμετώπιση οἰκογενειακῶν προβλημάτων , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τὸ κακὸ διαδίδεται διότι δὲν τὸ ἐλέγχουμε , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

α) «Μὴ κρίνετε κατ΄ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε» β) «Ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν» Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 α) «Μὴ κρίνετε κατ΄ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ἰω. ζ΄19-24) , β) «Ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν» (Ματθ. ε' 44) , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα) Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ κοσμικὴ ζωὴ εἰναι ὑποκρισία , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ἁγιασμένη ζωὴ τοῦ ἀνδρὸς παρακινεῖ τὴν σύζυγο σὲ μίμηση , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ ἁγιασμένη ζωὴ τοῦ ἀνδρὸς παρακινεῖ τὴν σύζυγο σὲ μίμηση , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Πῶς μποροῦμε νὰ ἔχουμε ἀδιάλειπτα συγκεντρωμένο νοῦ , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ἡ ζωὴ μέσα στὴν Ἐκκλησία εἶναι ζωὴ κοινωνίας μὲ τὸν Θεὸ καὶ τὸν πλησίον, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου,

 Ἡ ζωὴ μέσα στὴν Ἐκκλησία εἶναι ζωὴ κοινωνίας μὲ τὸν Θεὸ καὶ τὸν πλησίον, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 17-9-2023

Ὁ ναὸς τοῦ Θεοῦ εἰναι ἰατρεῖο καὶ θεραπευτήριο ψυχῶν καὶ σωμάτων , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

Θυμᾶσαι τὸ κακὸ ποὺ σοῦ κάνουν; , Ἀρχιμ. Σἀββα Ἁγιορείτου

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 19-9-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 19-9-2023 
https://www.youtube.com/live/syQobkRaBns?si=EhSkRMYzSJvkNdfs

Λόγοι Ἀγίου Παϊσίου

Όταν παραβαίνη ένας άνθρωπος μια εντολή του Ευαγγελίου, ευθύνεται μόνον αυτός. Όταν όμως κάτι που αντίκειται στις εντολές του Ευαγγελίου γίνεται από το κράτος νόμος, τότε έρχεται η οργή του Θεού σε όλο το έθνος, για να παιδαγωγηθή.

(Λόγοι Παϊσίου, τόμος Δ΄, Οικογενειακή Ζωή, Εκδ. Ιερού Ησυχαστηρίου “Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος”, σελ. 76-78)
Να παρακαλούμε να δίνη ο Θεός μετάνοια στον κόσμο, για να αποφύγουμε την δικαία οργή του Θεού. Η μέλλουσα οργή του Θεού δεν μπορεί ν’ αντιμετωπιστεί διαφορετικά παρά μόνο με μετάνοια και τήρηση των εντολών Του.

(Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου – Λόγοι A’ – Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο)


***

“Ο Θεός βοηθάει και δεν αδικεί! Βλέπει πιο πέρα και τον ενδιαφέρει, σαν καλός πατέρας, να μας έχει κοντά του στον παράδεισο. Γι’ αυτό δίνει δοκιμασίες σ’ αυτή τη ζωή”.
“Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την πρόνοια του Θεού, και όπου υπάρχει η πρόνοια του Θεού, σίγουρα αυτό που συμβαίνει, όσο πικρό κι αν είναι, θα φέρει ωφέλεια στην ψυχή”.

Ἠ Ὕψωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ.

Η ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ





Όταν το 312 ο Μέγας Κωνσταντίνος εξεστράτευσε εναντίον του τυράννου της Ρώμης Μαξεντίου, την παραμονή της οριστικής μάχης είδε να σελαγίζει στον ουρανό, σχηματισμένο από άπλετο φως ηλιακών αχτίνων, το σημείο του Σταυρού με την επιγραφή «Ἐν τούτῳ νίκα» [21 Μαΐου]. Ύστερα από την θαυμαστή αυτή επιφάνεια περικόσμησε τα πολεμικά του λάβαρα με το τρόπαιο του Σταυρού και, θέτοντας αυτά επί κεφαλής των στρατευμάτων του, κέρδισε περίλαμπρη νίκη, η οποία τον κατέστησε κύριο ολόκληρου του ρωμαϊκού κόσμου και του επέτρεψε να εξασφαλίσει τον θρίαμβο του χριστιανισμού.

Από τότε ο ευσεβής βασιλεύς έτρεφε τον πόθο να βρει το Τίμιο Ξύλο. Η ευκαιρία του δόθηκε κατά την διάρκεια της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου (325), όταν πληροφορήθηκε από τον επίσκοπο Αιλίας (Ιεροσολύμων) Μακάριο περί της Αγίας Πόλεως. Στο εικοστό λοιπόν έτος της βασιλείας του (326) έστειλε την μητέρα του αγία Ελένη στους Αγίους Τόπους, με σκοπό να τους καθαρίσει από τα είδωλα και να ανεύρει τον Τίμιο Σταυρό και τόπους του Πάθους του Κυρίου, που είχαν καλυφθεί από τον αυτοκράτορα της Ρώμης Αδριανό Αίλιο (117-138).

Ως αντίποινα σε εξέγερση των Ιουδαίων (132-135) ο Αδριανός είχε ανασκάψει όλη την Αγία Πόλη και είχε καταχώσει κάτω από τις επιχωματώσεις τα ιερά της, ώστε να εξαφανισθεί κάθε μνήμη της ιουδαϊκής και χριστιανικής θρησκείας. Στην νέα πόλη που ανίδρυσε, στην Αιλία Καπιτωλίνα, δέσποζε η ειδωλολατρία με κύριους ναούς της το Καπιτώλιο, στην θέση του ναού του Σολομώντος, και τον ναό της Αφροδίτης, στην θέση του Γολγοθά και του Παναγίου Τάφου.

Τυφλότεροι τυφλῶν οἱ ἐθελότυφλοι


Γράφει ὁ Ἰωάννης Πελίτης Θεολόγος

Εἶναι γνωστὸ στοὺς ὑπεύθυνους ἁρμόδιους, ὅτι ὁ κωδικὸς ἐνεργοποίησης τοῦ συστήματος ἠλεκτρονικῆς σήμανσης προϊόντων ὑπηρεσιῶν καὶ ἀνθρώπων – ὅπως ἀποδείχτηκε ἀπὸ ἐξέχοντες ἠλεκτρονικοὺς καὶ παραδέχτηκε ὁ κατασκευαστὴς τοῦ barcode G.I. laurer – εἶναι τὸ 666. Ποὺ παρὰ τὶς διεθνεῖς διαμαρτυρίες νὰ ἀλλάξει μὲ ἄλλους ἀριθμούς, γράμματα ἢ σχήματα, ἐπιβλήθηκε παγκόσμια (καὶ σὲ ἀντίπαλους σχηματισμοὺς) μὲ πιέσεις προφανῶς ὑπερκυβερνητικές. Ἡ σκοπιμότητα καὶ ἡ ἔνταση τῶν πιέσεων γιὰ ἐπιβολή, ὅπως καὶ ἡ ὑποστήριξη μὲ ὁμοιότυπες δηλώσεις (σὰν ἀπὸ ἴδια ἐντολὴ) ἀπὸ ἄτομα ποὺ δηλώνουν χριστιανοί, ἀποκλείοντας τὴν σύμπτωση, δίνει αὐτόματα στὸ σύμβολο αὐτὸ τὴν σημασία ποὺ ἔχει γιὰ τὴν Ἀποκάλυψη, ὡς σύμβολο τοῦ ἀντιχρίστου ἐπάνω στοὺς πιστούς του, ποὺ ἀρνοῦνται τὸν Χριστό.

Κατὰ τὸν Ἅγιο Ἐφραὶμ τὸν Σῦρο, τὸ σημεῖο τοῦ χαράγματος (666) θὰ προηγηθῇ τῆς ἐμφάνισης τοῦ ἀντιχρίστου καὶ κατὰ τὸν Ἀρέθα Καισαρείας σχεδὸν ὅλοι θὰ φέρουν ὡς ψῆφο-κάρτα τὸ σύμβολο, πρὶν χαραχτεῖ στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο. Λέει ἡ Ἀποκάλυψη, ὅτι ἂν δεχτεῖ κανεὶς τὸ σύμβολο ἐξουσίας τοῦ ἀντιχρίστου στὴν ταυτότητα του καὶ τὸ ὑπογράψει, δὲν θὰ κολαστῇ;

π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος – Ἄν τό σεξ γίνεται χωρίς γάμο ἀλλά ἀπό «ἀγάπη», δέν εἶναι ἁμαρτία;


… Αλλά ας ίδωμεν αν αι ανωτέρω «νεονικολαΐτικαι» θεωρίαι, ότι δηλαδή το Ευαγγέλιον μόνον τας «επί χρήμασι» σαρκικάς σχέσεις απαγορεύει, είνε δυνατόν να εύρουν στήριγμα τι εις την Καινήν Διαθήκην. Θα βεβαιωθώμεν ότι και εν τη Καινή Διαθήκη πορνεία είνε η εκτός γάμου σχέσις, αδιαφόρως αν αύτη γίνεται επί χρήμασιν ή… «εξ αγάπης»· Ερωτώμεν τους φρονούντας το αντίθετον: Πώς ερμηνεύουν τον λόγον του Κυρίου «ος αν απολύση την γυναίκα αυτού παρεκτός λόγου πορνείας, ποιεί αυτήν μοιχάσθαι» (Ματθ. ε’ 32); Βεβαίως ενταύθα η λέξις δηλοί την μοιχείαν (είπομεν ότι ενίοτε χρησιμοποιείται και με έννοιαν γενικήν και καθολικήν), αλλά το βαρύνον είνε ότι δια της λέξεως πορνεία, χαρακτηρίζεται η παράνομος σαρκική μείξις ασχέτως αν γίνεται επί χρήμασιν ή όχι. Εν εναντία περιπτώσει, αν δηλαδή η λέξις πορνεία εννοή αναγκαίως και αποκλειστικώς την επ’ αμοιβή σχέσιν και δεν αναφέρεται και εις την «εξ αγάπης» τοιαύτην, τότε θα καταλήξωμεν εις συμπέρασμα αληθώς τερατώδες. Ιδού αυτό:

Ο Κύριος επιτρέπει το διαζύγιον δι’ αθέτησιν της συζυγικής πίστεως, άλλ’ υπό ένα απαράβατον όρον: Ότι η άπιστος σύζυγος έλαβε χρήματα παρ’ εκείνου μετά του οποίου συνήψε σχέσεις. Αν δεν έλαβε χρήματα, αν έπραξεν ό,τι έπραξεν «εξ αγάπης» προς τον «φίλον» της, τότε δεν έχομεν πορνείαν. Άρα δεν εκπληρούται ο ρητός όρος του Κυρίου και το διαζύγιον αποκλείεται. Άλλαις λέξεσιν, ο αδικούμενος σύζυγος πρέπει να συνεχίζη υποχρεωτικώς την μετά της μοιχαλίδος συζυγίαν του, ανεχόμενος και αυτήν και τας απιστίας της, αφού αύται δεν έχουν ως κίνητρον τα χρήματα, αλλά μόνον την… «αγάπην»!!! Όπου δεν μεσολαβούν χρήματα, δεν υπάρχει πορνεία. Και όπου δεν υπάρχει πορνεία, δεν επιτρέπεται, κατά τους λόγους του Κυρίου, το διαζύγιον! Συμφωνείτε, αδελφοί; ‘Εκεί άγουν ευθέως και ασφαλώς αί θεωρίαι σας, ότι η πορνεία σημαίνει μόνον και αποκλειστικώς την επί χρήμασι σχέσιν…

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Στὸν ἀπόηχο τῆς ἀνακοίνωσης τῆς Ἱεραρχίας περὶ νέων ταυτοτήτων

Δὶς ἐξαμαρτεῖν ταὐτὸν οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ.(Μένανδρος)

Γράφει ὁ Ἀριστείδης Δασκαλάκης

Οἱ ἀρχαῖοι σοφοί, φιλόσοφοι, ποιητὲς καὶ δραματουργοί, ἐκφέρουν λόγους σοφίας καὶ ἐμφανίζονται στὴν πλειονότητά τους ὡς πρόδρομοι, στὸν τόπο μας, τοῦ Χριστιανισμοῦ.

Δὲν ἦταν προφῆτες μὲ τὴν ἔννοια τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης. Ἁπλῶς ἀποτύπωσαν στὴν αἰωνιότητα, ἐλεύθερα, ἀσυμβίβαστα καὶ ἀνιδιοτελῶς, χωρὶς ἀλλοιώσεις καὶ διαστροφές, τὸν σπερματικὸ Λόγο ποὺ ἔχει ἐμφυσήσει ὁ Θεὸς στὸν ἄνθρωπο.

«Δεύτερη φορὰ ἂν κάνεις λάθος, (ἀστοχία καὶ πόσο μᾶλλον ὀλέθρια ἁμαρτία) δὲν εἶσαι σοφός». Εἶσαι ἄσοφος. Ἐὰν δέ, ἐπηρεάζεις γνῶμες καὶ συμπεριφορὲς εἶσαι ἐπικίνδυνος.

Πολὺ περισσότερο ἐὰν παρασύρεις ψυχὲς στὸν ὄλεθρο, εἶσαι βδελυρός.

Ἡ σοφία στὴ Γραφή, περιγράφεται ὡς φόβος Θεοῦ. «Ἀρχὴ σοφίας φόβος Κυρίου» (Ψαλ. 110,10, Παρ. 1,7).

Αὐτὸς ὁ «φόβος» εἶναι, ποὺ ἔχει ἐξοριστῇ ἀπ᾿ τὶς ψυχὲς μικρονοϊκῶν, λιπόψυχων, πλήρους ἰδιοτέλειας ἐπισκόπων ἢ λαϊκῶν.

Τὸ κείμενο θὰ μποροῦσε νὰ ἐπιγράφεται : «Ἑνὸς κακοῦ μύρια ἕπονται».

Κακό, ἡ ὅλη ἀντιμετώπιση τῆς πανδημίας ἀπ᾿ τὴν ἱεραρχία. Ἀντὶ γιὰ ἀγρυπνίες, λιτανεῖες, νηστεῖες καὶ δεήσεις, ἀποφάσισαν κλείσιμο Ἱερῶν Ναῶν, μάσκες, ψεκασμὸ Ἱερῶν Εἰκόνων, πορτιέριδες σὲ Ἱεροὺς Ναούς, διώξεις σὲ κληρικούς, «κατ᾿ οἶκον προσευχή», ἐπιτίμια σὲ λαϊκούς, ὑποτίμηση τῆς ἀνθρώπινης νοημοσύνης, ὀνειδισμὸ λαϊκῶν καὶ ἀγαστὴ συνεργασία χείριστου καιροσκοπισμοῦ, μὲ ἀστυνομία, εἰσαγγελεῖς καὶ κυβέρνηση.

19 Σεπτεμβρίου. Τροφίμου, Σαββατίου καὶ Δορυμέδοντος μαρτύρων (†276). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. ις´ ἑβδ. ἐπιστ. (Γαλ. ε´ 11-21).

Γαλ. 5,11           ἐγὼ δέ, ἀδελφοί, εἰ περιτομὴν ἔτι κηρύσσω, τί ἔτι διώκομαι; ἄρα κατήργηται τὸ σκάνδαλον τοῦ σταυροῦ.

Γαλ. 5,11                    Μη ακούετε δε τους ψευδαδέλφους, οι οποίοι έφθασαν μέχρι του σημείου να διαδίδουν, ότι εγώ διδάσκω την τήρησιν της περιτομής. Αδελφοί, εάν εγώ κηρύττω τώρα και συνιστώ την περιτομήν, διατί να καταδιώκωμαι ακόμη από τους Εβραίους; Διότι εν τοιαύτη περιπτώσει έχει εξαλειφθή πλέον το σκάνδαλον, που δημιουργείται μεταξύ των Εβραίων από το κήρυγμά μου περί του λυτρωτικού σταυρικού θανάτου.

Ἀνατροπή μέ τά χάρτινα καλαμάκια: Ἐντοπίστηκαν χημικές οὐσίες δυνητικά βλαβερές γιά τήν ὑγεία καί τό περιβάλλον

 Τα χάρτινα καλαμάκια μπορεί να είναι επιβλαβή για την υγεία και όχι φιλικότερα προς το περιβάλλον από τα πλαστικά, καθώς περιέχουν μακράς διαρκείας και δυνητικά τοξικές χημικές ουσίες, κατέληξε πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Food Additives & Contaminants.

Στην πρώτη ανάλυση αυτού του είδους στην Ευρώπη και μόνο στη δεύτερη στον κόσμο, Βέλγοι ερευνητές εξέτασαν 39 μάρκες καλαμακίων από πέντε υλικά – χαρτί, μπαμπού, γυαλί, ανοξείδωτο ατσάλι και πλαστικό – για την ομάδα συνθετικών χημικών ουσιών που είναι γνωστές ως πολυ- και υπερφθοροαλκυλικές ουσίες (PFAS).

Τα PFAS χρησιμοποιούνται για την κατασκευή καθημερινών προϊόντων, από ρούχα εξωτερικού χώρου μέχρι αντικολλητικά τηγάνια, ανθεκτικά στο νερό, τη θερμότητα και τους λεκέδες. Ωστόσο, είναι δυνητικά επιβλαβή για τους ανθρώπους, την άγρια ζωή και το περιβάλλον. Διασπώνται πολύ αργά και μπορούν να επιμείνουν για χιλιάδες χρόνια στο περιβάλλον, μια ιδιότητα που τα έχει οδηγήσει στο να είναι γνωστά ως «παντοτινά χημικά» (forever chemicals). Έχουν συσχετιστεί επίσης με μια σειρά από προβλήματα υγείας, όπως χαμηλότερη απόκριση στα εμβόλια, χαμηλότερο βάρος γέννησης, νόσο του θυρεοειδούς, αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, ηπατική βλάβη, καρκίνο των νεφρών και καρκίνο των όρχεων.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 19-9-2023, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΡΟΦΙΜΟΥ, ΣΑΒΒΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΔΟΡΥΜΕΔΟΝΤΟΣ

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, 19-9-2023, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΡΟΦΙΜΟΥ, ΣΑΒΒΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΔΟΡΥΜΕΔΟΝΤΟΣ 

https://www.youtube.com/live/VSGrGjBQ3rA?si=X3jvmAVgnbVmi2D3

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible