Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2023

Ἡ θεραπεία τῆς ὑπερηφάνειας Α', 5 αἰτίες τῆς ματαιότητας τῆς ἀνθρώπινης δόξας, (γ1' μέρος) Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ θεραπεία τῆς ὑπερηφάνειας Α'-η προσευχή, οἱ 5 αἰτίες τῆς ματαιότητας τῆς ἀνθρώπινης δόξας, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Γ' (γ1' μέρος), 12-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Πὼς ἐπιλέγουμε τὸν σωστὸ πνευματικό , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Μαρτύριο Ἁγ. Παφνουτίου, Νέον Ἐκλόγιον-Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, A,B καί Γ' μέρος Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Μαρτύριο Ἁγίου καί ἐνδόξου Ὁσιομάρτυρος Παφνουτίου τοῦ ἀναχωρητοῦ καί τῶν σύν αὐτῷ μαρτυρησάντων πεντακοσίων τεσσαράκοντα ἕξ, ἐν ἔτει ἀπό Χριστοῦ τγ΄. 303, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Νέον Ἐκλόγιον, 11-7-2023, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου 

Ἡ Πρόνοια τοῦ Θεοῦ...Ἐμφάνιση Ἁγίας Κυριακῆς

-Πες μου, αδελφή Μαρίνα, κάτι απ’το λαό. Εσύ ταξιδευες πολύ, πολλές μοίρες ανθρώπων έμαθες και τους δρόμους της πρόνοιας κατάλαβες.
Η αδελφή Μαρίνα σκέφτηκε και μετά με πολύ δισταγμό και προφασιζόμενη πως η ίδια τίποτα δεν ξέρει, ότι είναι ανάξια και τα λοιπά διηγήθηκε τα παρακάτω:
– Στο χωριό Ιζντεγλαβλιε πέρασα τη νύχτα σε μία χήρα. Αυτή η χήρα μου έλεγε, πως κάποτε χτύπησε συμφορά στο σπίτι της, οπότε σε τέσσερις μέρες έβγαλε επτά νεκρούς από το σπίτι.
Ανάμεσα στους νεκρούς ήταν ο άντρας της, και μερικοί γιοί της και άλλοι οικείοι. Με πολύ δυσκολία μπόρεσε να ετοιμάσει όλα για τις κηδείες έτσι όπως πρέπει κατά την τάξη. Κι ήταν όλοι τους επτά, τους κηδεψε και έμεινε με τρία πολύ μικρά παιδιά.

Τότε ήρθαν οι γείτονες και οι συγγενείς κι άρχισαν να την συμβουλεύουν, ν’ αφήσει αυτό το σπίτι για να πάει σε κάποια καλύβα επειδή πάνω στο σπίτι έχει πέσει κατάρα. Αλλά δεν είχε καλύβα που να μετακομίσει; Σε μεγάλη σύγχυση, για το τί να κάνει, μία νύχτα όταν τα παιδιά είχαν κοιμηθεί, προσευχόταν για αρκετή ώρα στο Θεό για συμβουλή και ξάπλωσε κι εκείνη να κοιμηθεί.

Ἦτον ἕνας μοναχός καί εἶχε πέσει εἰς ἀμέλειαν πολλήν...

Ἦτον ἕνας μοναχὸς καὶ εἶχε πέσει εἰς ἀμέλειαν πολλήν, τόσον ὅτι καὶ τὸν κανόνα του ἄφησε καὶ ἐστρέφετο πρὸς τὸν κόσμον.
Ἐπῆγεν εἰς τὴν πατρίδα του Κεφαληνίαν ὅπου ὡς γνωστὸν προστρέχουν οἱ δαιμονιζόμενοι χάριν θεραπείας εἰς τὸν Ἅγιον Γεράσιμον.
Καὶ λοιπόν, πηγαίνοντας καὶ αὐτὸς νὰ προσκυνήση τὸν Ἅγιον, ἀφοῦ εὑρέθη εἰς τὴν πατρίδα του,τὸν συναντᾶ μία δαιμονισμένη εἰς τὸν δρόμον καὶ τοῦ λέγει•
– Ξέρεις τί κρατᾶς στὸ χέρι σου;Ἄχ, νὰ ἤξερες ταλαίπωρε,τί κρατᾶς στὸ χέρι σου!
Νὰ ἤξερες πόσον μὲ καίει ἐμένα αὐτὸ τὸ κομποσχοίνι σου• καὶ σὺ τὸ κρατᾶς ἔτσι ἀπὸ συνήθεια, γιὰ τὸν τύπο!
Ἐμβρόντητος ἔμεινεν ὁ μοναχός.
Ἀπὸ Θεοῦ ἦτον νὰ ὁμιλήση ἔτσι τὸ δαιμόνιον.
Συνῆλθε. Τὸν ἐφώτισεν ὁ Θεὸς καὶ λέγει εἰς τὸν ἑαυτόν του:

Αὐτό εἶναι τό πολιτιστικό ἀποκορύφωμα τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου ἤ ὁ ἐξευτελισμός;

Κύριε διευθυντά,

Είμαι μια μοναχή της Ιεράς Μονής Οσίου Παταπίου, που επί 55 χρόνια της πολύτιμης ζωής μου αφιέρωσα για να ζήσω μια άλλη ποιότητα ζωής.
Δεν ξέρω αν τα κατάφερα, ο Θεός γνωρίζει – όμως, έχω μέσα μου μια πληρότητα για ό,τι προσπάθησα.
Με έκπληξη είδα στο «Κ» της κυριακάτικης «Καθημερινής», 13ης Οκτωβρίου, αφιέρωμα, και με εξώφυλλο μάλιστα, στο «αρχιτεκτονικό θαύμα» όπως το αποκαλείτε του πρώτου αποτεφρωτηρίου στην Ελλάδα.
Είσθε ένας αξιοπρεπής δημοσιογράφος, με παιδεία και σας ερωτώ:
Αυτό είναι το πολιτιστικό αποκορύφωμα του ανθρωπίνου προσώπου ή ο εξευτελισμός;
Το σώμα του ανθρώπου δεν είναι βιομηχανικό κατάλοιπο, που το φτιαρίζεις σαν απόβλητο.
Ο άνθρωπος είναι, αν το πιστεύετε, «εικόνα και ομοίωσις Θεού» και αξίζει τιμής, σεβασμού και αξιοπρέπειας, ακόμη και στον θάνατό του.
Πηγαίνετε στα ενδότερα του «κοσμήματος» να φρίξετε με την όλη διαδικασία και να φτύσετε ακόμη και το νερό που πίνετε.
Ακόμη και το σκυλί σου το θάβεις στην άκρη του κήπου σου, και έχεις γι’ αυτό δύο δάκρυα.
Λυπηθήκατε τις κάποιες χιλιάδες που ξοδεύουν κάποιοι γι’ αυτήν την απεχθή διαδικασία αναζητώντας την αλλού.
Δεν άκουσα να λυπάται κανείς για τα εκατομμύρια που δίδονται στις εκτρώσεις, στην κραιπάλη, στα ναρκωτικά, στα «καλλυντικά», στη μόδα, στους οίκους ανοχής, στους πολέμους, στην προσφυγιά, στις σφαγές, στις βρώμικες συναλλαγές, στην προσπάθεια κάποιων ισχυρών, για να είναι πιο δυστυχισμένος ο κόσμος.
Τι υποκρισία! Οχι δική σας, αλλά αυτής της παραπαίουσας κοινωνίας στη δύστυχη Ελλάδα όπως την κατήντησαν σήμερα.

Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ στρέψουμε τὸν θυμὸ ἐναντίον τῶν παθῶν


– Γέροντα, θέλω νὰ ἀπαλλαγῶ ἀπὸ τὸν θυμό. Βλέπω πόσο ἀνάρμοστο εἶναι νὰ θυμώνη ὁ μοναχός.

– Ὁ θυμός, ὁ καθαρὸς θυμός, εἶναι δύναμη τῆς ψυχῆς. Ἐὰν ὁ ἐκ φύσεως πρᾶος βοηθιέται μιὰ φορὰ ἀπὸ τὸν χαρακτήρα του γιὰ τὴν πνευματική του πρόοδο, ὁ θυμώδης βοηθιέται δυὸ φορὲς ἀπὸ τὴν δύναμη ποὺ ἔχει ὁ χαρακτήρας του, ἀρκεῖ τὴν δύναμη αὐτὴ τοῦ θυμοῦ νὰ τὴν ἀξιοποιήση κατὰ τῶν παθῶν του καὶ τοῦ πονηροῦ. Ἂν δὲν τὴν ἀξιοποιήση, θὰ τὴν ἐκμεταλλευθῆ ὁ διάβολος.

Ὁ ἐκ φύσεως ἤπιος, ἐὰν δὲν ἀγωνισθῆ νὰ ἀποκτήση ἀνδρισμό, δὲν μπορεῖ νὰ κάνη ἅλματα. Ἐνῶ ὁ θυμώδης, ἐὰν πάρη μιὰ γενναία ἀπόφαση καὶ στρέψη τὸν θυμό του ἐναντίον τοῦ κακοῦ, πάει, πήδησε. Γι᾿ αὐτὸ τὰ ἅλματα στὴν πνευματικὴ ζωὴ τὰ κάνουν ὅσοι ἔχουν παλαβὴ φλέβα.

– Καταλαβαίνω, Γέροντα, ὅτι θὰ ἔπρεπε νὰ θυμώνω μὲ τὸν διάβολο καὶ ὄχι μὲ τὶς ἀδελφές.

– Κοίταξε, στὴν ἀρχὴ θυμώνει κανεὶς μὲ τοὺς ἄλλους· ὕστερα, ἂν ἀγωνισθῆ, θὰ θυμώνη μὲ τὸ ταγκαλάκι καὶ στὸ τέλος φθάνει νὰ θυμώνη μόνο μὲ τὸν παλαιό του ἄνθρωπο, μὲ τὰ πάθη του. Προσπάθησε λοιπὸν νὰ θυμώνης μόνον μὲ τὸ ταγκαλάκι καὶ ἐναντίον τῶν παθῶν σου καὶ ὄχι μὲ τὶς ἀδελφές.

– Γέροντα, ὁ θυμός, τὸ πεῖσμα, ποὺ ἔχω εἶναι παιδικὰ πάθη;

Ἄγιος Ἰωάννης Μαξίμοβιτς


Ό ’Ιωάννης λειτουργούσε κάθε μέρα και έτρωγε μία φορά στις 11 το βράδυ. Κατά την διάρκεια τής πρώτης και τής τελευταίας βδομάδας τής Σαρακοστής δεν έτρωγε τίποτα απολύτως και την υπόλοιπη νηστεία, όπως και στη νηστεία των Χριστουγέννων, έτρωγε μόνο πρόσφορο. Το ίδιο αυστηρά νήστευε κάθε εβδομάδα, Παρασκευή και Σάββατο, πριν τη λειτουργία τής Κυριακής.

Φορούσε πέδιλα ή παντόφλες χωρίς κάλτσες, ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες και εποχές, και πολλές φορές περπατούσε ξυπόλητος και λειτουργούσε, ακόμη και ως επίσκοπος, πράγμα για το όποιο δέχθηκε άγριες επικρίσεις. ’Έμενε ξυπόλητος, γιατί συνήθιζε να χαρίζει τα πέδιλά του σέ κάποιο φτωχό πού δεν είχε ή και για άσκηση, μιμούμενος τούς κατά Χριστόν σαλούς.
Οι μαθητές τής ιερατικής σχολής τού Μοναστηριού, στην περίοδο των διακοπών τους, δεν μιλούσαν για τίποτα άλλο στους δικούς τους παρά για τον ιδιόρρυθμο και κα τα Χριστόν σαλό ιερομόναχο πατέρα ’Ιωάννη.

13 Ἰουλίου. Ἡ σύναξις τοῦ ἀρχαγγέλου Γαβριήλ, Στεφάνου ὁσίου τοῦ Σαββαΐτου (†794), μάρτυρος Γολινδούχ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἀρχαγγέλου, 8ης Νοεμ. (Ἑβρ. β΄ 2-10).

Εβρ. 2,2            εἰ γὰρ ὁ δι᾿ ἀγγέλων λαληθεὶς λόγος ἐγένετο βέβαιος, καὶ πᾶσα παράβασις καὶ παρακοὴ ἔλαβεν ἔνδικον μισθαποδοσίαν,

Εβρ. 2,2                    Διότι εάν ο παλαιός νόμος, που ελέχθη στον Μωϋσήν δια μέσου των αγγέλων, απεδείχθη έγκυρος και ισχυρός και κάθε παράβασις αυτού και παρακοή έλαβε σαν μισθόν της την δικαίαν τιμωρίαν,

Εβρ. 2,3            πῶς ἡμεῖς ἐκφευξόμεθα τηλικαύτης ἀμελήσαντες σωτηρίας; ἥτις ἀρχὴν λαβοῦσα λαλεῖσθαι διὰ τοῦ Κυρίου, ὑπὸ τῶν ἀκουσάντων εἰς ἡμᾶς ἐβεβαιώθη,

Εβρ. 2,3                    πως ημείς θα διαφύγωμεν την τιμωρίαν, εάν παραμελήσωμεν μίαν τόσον μεγάλην και ανεκτίμητον σωτηρίαν; Η σωτηρία δε αυτή ήρχισε να διδάσκεται από αυτόν τούτον τον Κυριον, παρεδόθη δε εις ημάς ως κατά πάντα βεβαία και αξιόπιστος από εκείνους, που την ήκουσαν κατ' ευθείαν από το στόμα του Κυρίου, δηλαδή από τους Αποστόλους.

Τό χρυσό μοσχάρι λατρεύεται ἤδη ἀπό τό λαό...

Βαπτίσαμε την πορνεία ως συντροφικότητα...
Την ανωμαλία μεταξύ του ιδίου φύλου ως pride...
Το φόνο ως έκτρωση ...
Τη γιόγκα ως γυμναστική...
Τα καράτε και τα συναφή ως πολεμικές τέχνες...
Την όποια σκλαβιά στα πάθη μας ως ελευθερία ...

Eἰσβολή σέ ναό κατά τή λειτουργία στήν πόλη Neteshin βιαιοπράγησαν καί τραμπούκισαν ἐπίσκοπο, ἱερεῖς καί πιστούς καί κατέλαβαν βίαια τήν ἐκκλησία! ΒΙΝΤΕΟ.

Το Φανάρι άναψε το πράσινο φως, Ουκρανία. ”Αγανακτισμένοι”, ναζιστές και αστυνομία εισέβαλαν σε ναό κατά τη λειτουργία στην πόλη Neteshin βιαιοπράγησαν και τραμπούκισαν επίσκοπο, ιερείς και πιστούς και κατέλαβαν βίαια την εκκλησία! Aποθρασύνθηκαν μετά την ”μεγαλειώδη” εμφάνιση Ζελένσκι  στο Φανάρι… όπου παραλίγο να έχουμε ως και στέψη!!

Στις 09/07/2023 εισβολή και βίαιη κατάληψη του καθεδρικού ναού της πόλης Neteshin του UOC της Κανονικής όσο και Διωκόμενης Ορθόδοξης Εκκλησίας Ουκρανίας. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτό συμβαίνει στην εποχή μας. Στην πόλη Neteshin της Ουκρανίας, οι Ορθόδοξοι πιστοί και οι ιερείς αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την εκκλησία τους.

Ἡ ζημιὰ ποὺ προξενεῖ ἡ ὑπερηφάνεια(β' μέρος): ἀσέλγεια, αἵρεση, ἀπιστία, Ἀνάγνωση Γ' (β2') Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ζημιὰ ποὺ προξενεῖ ἡ ὑπερηφάνεια (β' μέρος): ἀσέλγεια, αἵρεση, ἀπιστία Τὸ ἐμπόδιο ποὺ προκαλεῖ στὴ σωτηρία ἡ ὑπερηφάνεια, Ἁγ. Νικοδήμου  Ἁγιορείτου  Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Γ' (β2' μέρος), 11-7-2023 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Προϋποθέσεις καὶ κωλύματα ἱεροσύνης , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ἡ ἀρετὴ τῆς διάκρισης καὶ πῶς ἀποκτᾶται , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible