Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025

Οἱ Ἅγιοι Πατέρες καθόρισαν νά μή συμπίπτει ποτέ τό Ὀρθόδοξο μέ τό ἑβραϊκό Πάσχα ,Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Πῶς μποροῦμε νά γίνουμε ὅλοι "ἕνα" ἐν Χριστῷ; , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ὑποκρισία, ἡ ἁγιότητα καί τό τρελοκομεῖο τοῦ κόσμου, Ἁγ. Παϊσιου καί π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου-Ἐμπειρίες κατά τήν Θεία Λειτουργία, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ὑποκρισία, ἡ ἁγιότητα καί τό τρελοκομεῖο τοῦ κόσμου, Ἁγ. Παϊσιου καί π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου-Ἐμπειρίες κατά τήν Θεία Λειτουργία, 12-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ ἁγιότητα, ἡ ἁπλότητα, ἡ πίστη, ἡ ἀγάπη τοῦ Κυρίου καί ἡ ἀσέβεια πρός τούς γονεῖς, Ἁγίου Παϊσίου καί π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου-Ἐμπειρίες κατά τήν Θεία Λειτουργία, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ἁγιότητα, ἡ ἁπλότητα, ἡ πίστη, ἡ ἀγάπη τοῦ Κυρίου καί ἡ ἀσέβεια πρός τούς γονεῖς, Ἁγίου Παϊσίου καί π. Στέφ. Ἀναγνωστόπουλου-Ἐμπειρίες κατά τήν Θεία Λειτουργία, 11-8-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ποῦ ὀφείλεται ἡ ἀμετανοησία τῶν ἀνθρώπων; , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Περί Θείας Πρόνοιας

❈ Ὑπάρχει τύχη; Δέν ὑπάρχει τύχη. Τί ὑπάρχει; Τί εἶναι αὐτό πού κανονίζει τά πράγματα; Ἡ τύχη τά κανονίζει; Τό πῶς θά πάει ἡ ζωή μας, τυχαῖο εἶναι; Τί ὑπάρχει; Τί πιστεύουμε ἐμεῖς οἱ Χριστιανοί, ὅτι ὑπάρχει; Ἡ τύχη καθορίζει τή ζωή μας;

Ὄχι, ὁ Θεός κανονίζει τή ζωή μας ἡ λεγόμενη Θεία Πρόνοια. Δηλαδή, τί θά πεῖ Θεία Πρόνοια; Ἡ Θεία φροντίδα.

Τί λέει ὁ Χριστός στό Εὐαγγέλιο; «Ἔχω μετρήσει καί τίς τρίχες ἀπό τό κεφάλι σας» (Λουκ. 12,7). Ἐσύ ἔχεις μετρήσει πόσες τρίχες ἔχεις; Μπορεῖς νά τίς μετρήσεις; Ξέρεις κανέναν πού νά τίς ἔχει μετρήσει; Ποιός ἀσχολεῖται τώρα νά μετρήσει τίς τρίχες του; Καί ὅμως ὁ Θεός λέει: «ἐγώ σᾶς τίς ἔχω μετρήσει». Τί θέλει νά πεῖ μ’ αὐτό ὁ Θεός πού λέει, ὅτι ἔχω μετρήσει καί τίς τρίχες σας;

Ὅτι μᾶς ξέρει. Μᾶς ξέρει καί ἀκόμα κάτι. Μᾶς φροντίζει. Μᾶς φροντίζει, δηλαδή νοιάζεται καί γι’ αὐτά πού ἐμεῖς δέν νοιαζόμαστε. Ἐμεῖς λέμε: «τρίχες... θά ἀσχολούμαστε μέ τρίχες;». Καί ὅμως ὁ Θεός λέει «καί γι’ αὐτό ξέρω». Ἀκόμα, λέει, «και ἕνα σπουργιτάκι δέν πέφτει, νά ψοφήσει, ἄν δέν θέλει ὁ Θεός». Φροντίζει ὄχι μόνο γιά μᾶς καί γιά τά σπουργιτάκια, γιά τό παραμικρό. Αὐτή εἶναι ἡ Πρόνοια τοῦ Θεοῦ.

- Ἅμα τό σκέφτεσαι τώρα αὐτό, μπορεῖς νά πεῖς ὅτι ἡ ζωή μου εἶναι τυχαία;

Γυναῖκα σὲ κῶμα ξύπνησε λίγες στιγμὲς πρὶν τῆς ἀφαιρέσουν τὰ ὄργανα... ἀλλὰ ὁ πιεστικὸς ὑπεύθυνος δωρεᾶς εἶπε στοὺς γιατροὺς νὰ προχωρήσουν.

σ.σ. Οι ιατροί λέει επέμεναν ότι έδειχνε σημάδια ζωής. Δηλαδή ήταν ζωντανή, σωστά; Να μας πούνε οι ιατροί τί ήτανε αυτή η γυναίκα που βρισκόατανε σε κώμα ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ δώσει σημάδια ζωής; Ήτανε νεκρή; Αν ήτανε νεκρή, τότε πώς ζωντάνεψε; Αναστήθηκε; Και εφόσον δεν ήτανε νεκρή, τότε γιατί την βάλανε στο χειρουργικό τραπέζι να της αφαιρέσουνε όργανα; ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. Ο Χριστός είπε: «Ὁ ἔχων δύο χιτῶνας μεταδότω τῷ μὴ ἔχοντι, …». Δεν είπε έναν χιτώνα, είπε δύο. Έχεις δύο μάτια; Δώσε το ένα. Έχεις δύο νεφρά; Δώσε το ένα. Δωρίζεις τα όργανα, δεν δωρίζεις την ζωή που σου έδωσε ο Θεός. Δεν έχεις το δικαίωμα να αφαιρέσεις μια ανθρώπινη ζωή για ένα όργανο.

Οι γιατροί επέμειναν ότι έδειχνε σημάδια ζωής

Φρικιαστικές αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με κατηγορίες που αντιμετωπίζει ένας οργανισμός συλλογής οργάνων, σύμφωνα με τις οποίες φέρεται να πίεσε γιατρούς να αφαιρέσουν όργανα από γυναίκα που βρισκόταν σε κώμα, αλλά τελικά ανέρρωσε πλήρως, όταν αυτοί επέμειναν ότι έδειχνε σημάδια ζωής. Η Ντανέλα Γκαγιέγος δήλωσε ότι αισθάνεται τυχερή που είναι ζωντανή, αφού τα όργανά της παραλίγο να αφαιρεθούν από «επιθετικούς» υπεύθυνους δωρεάς, όταν έπεσε σε κώμα το 2022.

Η Γκαγιέγος, η οποία τότε ήταν 38 ετών και άστεγη, υπέστη ένα αδιευκρίνιστο ιατρικό επεισόδιο και οι γιατροί στο Presbyterian Hospital του Αλμπουκέρκ, στο Νέο Μεξικό, ενημέρωσαν την οικογένειά της ότι δεν θα ανακτούσε ποτέ τις αισθήσεις της. Χωρίς καμία ελπίδα, η οικογένειά της συμφώνησε να δωρίσει τα όργανά της και ξεκίνησαν οι προετοιμασίες από τον οργανισμό New Mexico Donor Services.

Ἡ ἀρχαία αἵρεση τῶν «ἀντιδικομαριαμιτὼν» καὶ οἱ σύγχρονες αἱρετικὲς ἀμφισβητήσεις της ἀειπαρθενίας τῆς Παναγίας

Αρχιμ. Θεοφίλου Λεμοντζή

Η αρχαία αίρεση των «αντιδικομαριαμιτών» και οι σύγχρονες αιρετικές αμφισβητήσεις της αειπαρθενίας της Παναγίας

Ο άγιος Επιφάνιος Σαλαμίνος Κύπρου στα αντιαιρετικά του έργα αναφέρει μία αίρεση της εποχής του, τους “Ἀντιδικομαριαμίτας” οι οποίοι υποστήριζαν ότι η Θεοτόκος «μετὰ τὸ τὸν Σωτῆρα γεγεννηκέναι τῷ Ἰωσὴφ συνῆφθαι». Πρέσβευαν δηλαδή ότι μετά την γέννηση του Ιησού, η Μαρία συνήψε συζυγικὲς σχέσεις με τον μνήστορα Ιωσήφ, απέκτησαν απογόνους και αρνούνταν την αειπαρθενία της Παναγίας.

Σύγχρονοι αιρετικοί όπως οι μάρτυρες του Ιεχωβά αλλά και ορισμένες προτεσταντικές παραφυάδες, όπως οι Πεντηκοστιανοί, οι Αντβεντιστές, κ.α., αρνούνται και αυτοί την αειπαρθενία της Θεοτόκου Μαρίας, υποστηρίζοντας ότι ναι μεν η γέννηση του Ιησού έγινε με υπερφυσικό τρόπο αλλά μετά τη γέννηση του Ιησού η Παναγία είχε συζυγικές σχέσεις με τον Ιωσήφ.

Αυτό το χωρίο που επικαλούνται για να στηρίξουν τις απόψεις τους είναι το Ματθ. 1, 25: «καὶ οὐκ ἐγίνωσκεν αὐτὴν ἕως οὗ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον». Το χωρίο όμως δεν υποστηρίζει τις αιρετικές απόψεις διότι ο χρονικός σύνδεσμος «ἕως» θέλει να δώσει έμφαση στην αλήθεια ότι η γέννηση του Ιησού έγινε «ἐκ Πνεύματος ῾Αγίου» (Ματθ. 1, 18), άνευ συνδρομής ανδρός. Και σε άλλα χωρία, η αγία Γραφή χρησιμοποιεί με την ίδια έννοια τον χρονικό σύνδεσμό «ἕως» ώστε να δώσει έμφαση ότι κάτι συμβαίνει σε μια χρονική περίοδο χωρίς να σημαίνει όμως ότι μετά την περίοδο αυτήν υπάρχει μεταβολή της καταστάσεως.

Ποῦ εἶναι ὁ Ἰησοῦς; +Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης.

Ἀκούσατε, ἀγαπητοί μου, τὸ εὐαγγέλιο (βλ. Ματθ. 14,14-22). Ἀλλὰ δὲν φτάνει μόνο νὰ τ᾽ ἀκοῦμε. Τὸ εὐαγγέλιο δὲν τὸ λέμε στὴν ἐκκλησία γιὰ νὰ περάσῃ ἡ ὥρα, ὅπως ἀνοίγετε τὸ ῥαδιόφωνο γιὰ νὰ περάσῃ ἡ ὥρα, ὅπως κάθεστε στὸ καφφενεῖο γιὰ νὰ κουβεντιάσετε·τὸ εὐαγγέλιο αὐτό, ποὺ ἀκούσαμε σήμερα, θὰ μᾶς δικάσῃ στὸν ἄλλο κόσμο. Γιατί θὰ μᾶς δικάσῃ; Διότι αὐτὰ ποὺ λέει πρέπει νὰ τὰ κάνουμε. Ἄντρες – γυναῖκες, μικροὶ – μεγάλοι, εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ κάνουμε ὅ,τι διατάζει.
Τί μᾶς λέει σήμερα τὸ εὐαγγέλιο ποὺ ἐμεῖς δὲν τὸ κάνουμε; Λέει, ὅτι ὁ Χριστὸς πῆρε μιὰ μέρα τοὺς δώδεκα μαθητάς του καὶ βγῆκε ἔξω ἀπὸ τὴν πόλι· πῆγε μακριά, πολὺ μακριά…

Θά ᾽ρθῃ τέτοια ὥρα. Νομίζετε, ὅτι θὰ μένετε πάντα στὰ σπιτάκια σας, θ᾽ ἀνοίγετε τὰ ῥαδιόφωνα καὶ τὴν τηλεόρασι ἢ θὰ ᾽χετε τὸ καθρεφτάκι νὰ κοιτάζεστε; Θά ᾽ρθῃ ὥρα. Εἶνε γραμμένο μέσα στὶς προφητεῖες. Θά ᾽ρθῃ ὥρα ποὺ δὲν θὰ προλάβῃς νὰ πάρῃς τὸ πουκάμισό σου, δὲν θὰ πάρῃς μαζί σου οὔτε φράγκο. Ὅπως στὴ Μικρὰ Ἀσία δὲν πρόλαβαν νὰ πάρουν τίποτα κ᾽ ἔφυγαν μὲ τὴν ψυχὴ στὰ δόντια, ἔτσι, ἐὰν δὲν μετανοήσουμε, θὰ γίνῃ μιὰ μεγάλη καταστροφή. Καὶ ὅσοι πᾶνε στὰ βουνὰ καὶ τὶς ῥεματιές, μέσα σὲ σπηλιὲς καὶ ἐρημιὲς μὲ τ᾽ ἄγρια θηρία, αὐτοὶ ἴσως σωθοῦνε. Γιατὶ τὰ σπίτια, ποὺ καθένα ἔπρεπε νά ᾽νε μιὰ ἐκκλησιά, τώρα μὲ ὅσα συμβαίνουν ἔγιναν κολαστήρια· ὅταν ὁ ἄντρας βλαστημᾷ, ἡ γυναίκα βγάζῃ γλῶσσα, τὰ παιδιὰ ὑβρίζουν πατέρα καὶ μάνα…, ἐκεῖ εὐλογία δὲν ὑπάρχει.

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τοὺς Καθηγουμένους τοῦ Ἁγίου Ὅρους ποὺ ὑποδέχθηκαν τὸν ἀντίχριστο καὶ ἀνθέλληνα πρωθυπουργὸ κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ἀρχιμ. Παῦλος Ντανᾶς
Ἱεροκῆρυξ Ἱερὰς Μητροπόλεως,
Αἰτωλίας & Ἀκαρνανίας

«Πάντα ματαιότης τὰ ἀνθρώπινα, ὅσα οὐχ ὑπάρχει μετὰ θάνατον· οὐ παραμένει ὁ πλοῦτος, οὐ συνοδεύει ἡ δόξα· ἐπελθὼν γὰρ ὁ θάνατος, ταῦτα πάντα ἐξηφάνισται...».

Ἡ ἔννοια τῆς ματαιότητος τῶν ἐπιγείων πραγμάτων ἐπισημαίνεται συχνὰ καὶ ἐναργῶς τόσο στὴν Παλαιὰ, ὅσο καὶ στὴν Καινὴ Διαθήκη. Στὴν ἀλήθεια αὐτὴ στηρίζεται καὶ τὸ γνωστὸ Ἰδιόμελο ποὺ ψάλλεται κατὰ τὴν νεκρώσιμη ἀκολουθία. Ἐντύπωση μᾶς προκαλεῖ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς ἐπικεντρώνεται σὲ δύο πάθη γιὰ νὰ καταδείξει ἰδιαιτέρως τὴ ματαιότητα τοῦ κόσμου.

«Οὐ παραμένει ὁ πλοῦτος»

Ἡ Ἐκκλησία μας δὲν καταδικάζει τὸν πλοῦτο. Ὁ πλοῦτος δὲν ἀπαγορεύεται ἂν χρησιμοποιεῖται γιὰ θεοφιλεῖς σκοπούς. Ἡ Σοφία Σειράχ λέει: «Ἀγαθὸς ὁ πλοῦτος, ᾧ μὴ ἐστιν ἁμαρτία» (13,24). Το ίδιο νόημα έχουν τα λόγια: «Εὐτυχὴς εἶναι ὁ πλούσιος ὁ ὁποῖος κατόρθωσε νὰ εἶναι ἀκατάγνωστος, ἀπρόσβλητος ἀπὸ τὴ φιλαργυρία καὶ δὲν ἐπεδίωξε νὰ συγκεντρώσει περισσότερο χρυσό. Ποῖος καὶ ποῦ εἶναι αὐτὸς γιὰ νὰ τὸν συγχαροῦμε; Γιατὶ αὐτὸς ἔκανε θαυμαστὰ ἔργα στὸ λαό του» (31, 8-9). Ὁ ἀγαθὸς πλούσιος δὲν μολύνεται ἀπὸ τὴ μανία τοῦ πλούτου οὔτε ἀδίκησε ἄλλους γιὰ νὰ πλουτίσει.

Πότε όμως καταδικάζεται ὁ πλοῦτος;

* Ὅταν ἀρνούμαστε τὴν ἐκκλησιαστικὴ ζωή καὶ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη καὶ τὴν πνευματικὴ μας καλλιέργεια.

* Ὅταν ὁ πλοῦτος ἀποκτιέται μὲ ἀπάτες, δολοπλοκίες, κλοπές, ἀδικίες καὶ κολακείες.

13 Αὐγούστου. Ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τῆς Μεταμορφώσεως· μετάθεσις λειψάνου τοῦ ἁγ. Μαξίμου τοῦ ὁμολογητοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης ι΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α´ Κορ. ις΄ 4-12).

Α Κορ. 16,4        ἐὰν δὲ ᾖ ἄξιον τοῦ κἀμὲ πορεύεσθαι, σὺν ἐμοὶ πορεύσονται.

Α Κορ. 16,4              Εάν μάλιστα είναι μεγάλο το πόσον και αξίζη να μεταβώ και εγώ εις την Ιερουσαλήμ, τότε μαζή μ' εμένα θα πάνε και οι ιδικοί σας.

Νομοσχέδιο τῆς ΝΔ καταλύει τὴν αὐτονομία τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης Σινᾶ. (καὶ βίντεο)

Νικόλαος Παπαδόπουλος
Ανεξάρτητος Βουλευτής

Η κυβέρνηση της «Νέας Δικτατορίας» φέρνει προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο που ουσιαστικά καταλύει την αυτονομία της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης Σινά, μέσω της σύστασης νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, το οποίο θα εποπτεύεται από κρατικό φορέα. Πρόκειται για μια κατάφωρη παραβίαση του ιστορικά κατοχυρωμένου αυτοδιοικήτου της Μονής και μια ύπουλη απόπειρα κρατικού ελέγχου επί της περιουσίας της.
Ως Ορθόδοξος Χριστιανός και ως Έλληνας Βουλευτής, δεν μπορώ να παραμείνω σιωπηλός απέναντι σε αυτήν τη βεβήλωση. Η κυβέρνηση που νομοθετεί γάμους ομοφυλοφίλων και λοιδορεί την Ορθοδοξία, τολμά να οικειοποιείται την εκπροσώπηση της Ιεράς Μονής του Σινά στο όνομα της «παράδοσης».

«Ἐάν δέν ὑπῆρχαν τά ψυχολογικά βιβλία, θά εἴχαμε λιγότερες αὐτοκτονίες».

❈ Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος: «Ἐάν δέν ὑπῆρχαν τά ψυχολογικά βιβλία, θά εἴχαμε λιγότερες αὐτοκτονίες». Προσέξτε ἔχουν κάνει μεγάλη ζημιά τά ψυχολογικά βιβλία, μήν τά διαβάζετε.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible