The signs of the Times- The Antichrist and the seal, St. Paisios the Athonite- Spiritual Awakening, Holy Hesychasterion "Evangelist John Theologian", 2-11-2025, f. Savvas Athonite Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Γράμματα από την εξορίαΑγίου Ιωάννη του ΧρυσοστόμουΕπιστολές προς διακόνισσα Ολυμπιάδα
Επιστολή 1ηΝίκαια της Βιθυνίας ,Ιούνιος- Ιούλιος 404.Ιωάννης ο Επίσκοπος , εύχομαι στην αξιοσέβαστη και θεοφιλέστατη δεσποσύνη μου διακόνισσα Ολυμπιάδα τη χαρά του Χριστού.«Σπεύδω παρευθύς να σου ζητήσω να καταλάβεις ότι, όσο δυναμώνουν οι πειρασμοί της επερχομένης εξορίας μου, τόσο δυναμώνει στην ψυχή μου η παράκληση του Θεού, η θεία παραμυθία, και μαζί της οι χρηστές ελπίδες για όσα μέλλουν να συμβούν. Για την ώρα όλα βαίνουν καλά, ταξιδεύω με ούριο άνεμο. Ποιος το περίμενε, και ποιος το πίστευε, πως θα διαλύονται ύφαλοι και βράχοι, θα σταματούν ανεμοστρόβιλοι και καταιγίδες! Πώς σε νύχτα ασέληνη, σε πηχτό και αδιαπέραστο σκοτάδι, με βράχους και σκοπέλους ένα γύρω παντού, θα ανοιγόμουν στο πέλαγος, και θα αισθανόμουν πως δεν κουνιέμαι πιο πολύ, από κείνους που είναι αραγμένοι σε κλειστό λιμάνι!
«Χριστιανικός» σιωνισμόςΤοῦ Πρωτ. π. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου, Ἀναπλ. Καθηγητοῦ Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.1. Τί εἶναι ὁ χριστιανικὸς σιωνισμόςὉ «Χριστιανικὸς» σιωνισμὸς εἶναι ἡ κίνηση ποὺ ὑπάρχει κυρίως μεταξὺ Εὐαγγελικῶν φονταμενταλιστικῶν καὶ Πεντηκοστιανῶν κύκλων τῶν Η.Π.Α, καὶ βασίζεται στὴν ἀντίληψη, ὅτι οἱ Ἰουδαῖοι παρ’ ὅτι ἀρνήθηκαν ν’ ἀναγνωρίσουν τὸν Χριστὸ ὡς Μεσσία, παραμένουν πάντοτε στὸ ἀκέραιο ὁ ἐκλεκτὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ καὶ ἔχουν μέχρι σήμερα εἰδικὴ θέση στὰ πλαίσια τοῦ θείου σχεδιασμοῦ. Σὲ αὐτὸν τὸν σχεδιασμὸ ἐντάσσεται καὶ ἡ ἀποκατάσταση τοῦ Ἰσραὴλ ὡς κράτους. Κατὰ τοὺς ἰσχυρισμοὺς τῶν ὀπαδῶν τοῦ “χριστιανικοῦ” σιωνισμοῦ, κάθε λαός, ποὺ ἀντιτίθεται ἤ ἐναντιώνεται στὸ Ἰσραήλ, ἐναντιώνεται στὸ Θεό. Τὶς ἀντιλήψεις τους αὐτὲς ἐπιχειροῦν νὰ τὶς θεμελιώσουν στὴν Ἁγ. Γραφή, οὕτως ὥστε νὰ μετατρέπουν τὴν Ἁγ. Γραφὴ σὲ ἰδεολογικὸ κείμενο, μέσῳ τοῦ ὁποίου ταυτίζονται μὲ συγκεκριμένες πολιτικὲς ἐπιλογὲς ἑνὸς κράτους. Γιὰ τὸ λόγο αὐτό, δὲν εἶναι τυχαῖο, τὸ ὅτι εὐρέως γνωστοὶ Εὐαγγελικοὶ φονταμενταλιστὲς τηλεϊεροκήρυκες στὶς Η.Π.Α. παλαιότερα ὅπως οἱ Γκάρι Μπάουερ, Τζέρι Φάλγουελ καὶ Πὰτ Ρόμπερτσον κ.ἄ. ὀπαδοὶ τοῦ χριστιανικοῦ σιωνισμοῦ, λόγῳ τῆς ἐπιρροῆς τους στοὺς ἀκροατές τους, ἀφ’ ἑνὸς μέν, ἀποτελοῦν πολλὲς φορὲς ἐπίσημους συνομιλητὲς διαφόρων Ἰσραηλινῶν κυβερνητικῶν παραγόντων, ἀφ’ ἑτέρου δέ, εἶναι μόνιμοι ἀρωγοὶ τοῦ φιλοϊσραηλινοῦ λόμπι τῶν Η.Π.Α. στὶς ἑκάστοτε πολιτικὲς ἐπιδιώξεις του (Βλ. Περ. Ὁ Ἐρευνητής τῆς Ἀλήθειας, τ. 26 (2004), σ. 3).
ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ, (ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΛΟΥΚΑ).Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- συγγραφέως - Ι. Μ. Κυθήρων και ΑντικυθήρωνΕν Πειραιεί τη 2α Νοεμβρίου 2025Η σημερινή Κυριακή, αγαπητοί μου αδελφοί, είναι η πέμπτη Κυριακή του Λουκά και το μεν αποστολικό ανάγνωσμα είναι μια περικοπή από την προς Γαλάτας επιστολή του αποστόλου Παύλου, ενώ το ευαγγελικό μια περικοπή από το 16ο κεφάλαιο του κατά Λουκάν Ευαγγελίου. Στην περικοπή αυτή ο ευαγγελιστής Λουκάς μας παραθέτει την γνωστή σε όλους μας παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου, την οποία αναγινώσκει η Εκκλησία μας κάθε χρόνο την περίοδο αυτή.Στη παραβολή αυτή ο Κύριος μας παρουσιάζει την εδώ ζωή και την μετά θάνατον ζωή στα πρόσωπα δύο ανθρώπων, ενός πλουσίου και ενός φτωχού, που λεγόταν Λάζαρος. Από το ένα μέρος έχουμε τον πλούσιο, ο οποίος απολαμβάνει όλα τα υλικά αγαθά, όλες τις απολαύσεις της παρούσης ζωής. Ντύνεται με πολυτελή ρούχα, τρώει και πίνει τα καλύτερα φαγητά και πιοτά, γλεντάει και διασκεδάζει κάθε μέρα, ζεί κυριολεκτικά μέσα στην ασωτεία, χωρίς να σκέπτεται την μετά θάνατον ζωή, η οποία γι’ αυτόν απλά δε υπάρχει. Από το άλλο μέρος έχουμε τον φτωχό Λάζαρο, ο οποίος παρουσιάζεται σε κατάσταση εσχάτης πτωχείας και στερήσεως. Βρίσκεται πεταμένος στην άκρη του δρόμου, έξω από την πόρτα του σπιτιού του πλουσίου γεμάτος πληγές. Προσπαθεί να χορτάσει από τα ψίχουλα που έπεφταν από το τραπέζι του πλουσίου. Δεν έχει σπίτι, δεν έχει ανθρώπους να τον συμπαρασταθούν και να τον βοηθήσουν στις ανάγκες του. Τα ρούχα είναι κουρελιασμένα. Το σώμα του είναι γεμάτο πληγές, τις οποίες έρχονταν και τις έγλυφαν τα σκυλιά, αφού δεν είχε χρήματα να πάει στο γιατρό και να πάρει φάρμακα, ώστε να θεραπευθεί. Όμως κάνει υπομονή. Υποφέρει αγόγγυστα αυτό το σταυρό της φτώχειας, χωρίς να παραπονείται εναντίον κανενός.
Ο Ψυχικός & Σωματικός ΑπόηχοςΜελέτη για την Υγεία των Πρώην Μελών Λατρευτικών ΟμάδωνΗ απομάκρυνση από μια λατρευτική ή υψηλού ελέγχου ομάδα, γνωστή και ως αίρεση, σηματοδοτεί την αρχή μιας εξαιρετικά δύσκολης και πολύπλοκης διαδικασίας για το άτομο. Η έξοδος αυτή δεν ισοδυναμεί με την άμεση θεραπεία των τραυμάτων και των ψυχολογικών επιπτώσεων που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια της παραμονής, ούτε με την αυτόματη επαναφορά στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή.Αντιθέτως, τα άτομα αυτά βρίσκονται αντιμέτωπα με ένα βαρύ ψυχικό και σωματικό κόστος, το οποίο, δυστυχώς, συχνά παραμένει υποεκτιμημένο από το ευρύτερο κοινωνικό και υγειονομικό πλαίσιο. Η αναγνώριση και η διερεύνηση αυτού του κόστους αποτελεί κεντρικό στόχο των μελετών που εστιάζουν στην υγεία των πρώην μελών, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης.Μια πρόσφατη γαλλική μελέτη, της οποίας τα προκαταρκτικά αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν από την UNADFI (Εθνική Ένωση για την Άμυνα των Οικογενειών και των Ατόμων Θυμάτων Λατρευτικών Ομάδων), έφερε στο φως ανησυχητικά στοιχεία για το εύρος και τη σοβαρότητα των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν οι αποχωρήσαντες. Η μελέτη αυτή, που στόχευε στην αντικειμενική ποσοτικοποίηση των επιπτώσεων, κατέδειξε ότι η πλειονότητα των πρώην μελών παρουσιάζει σημαντικές διαταραχές σε πολλαπλά επίπεδα, χρόνια μετά την αποχώρησή τους. Τα ευρήματα αυτά έρχονται να επιβεβαιώσουν τη διεθνή βιβλιογραφία, η οποία υπογραμμίζει πως οι πρακτικές ψυχολογικού καταναγκασμού και ο υψηλός έλεγχος που ασκείται εντός των ομάδων αυτών αφήνουν ανεξίτηλα σημάδια.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας κβ΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Κλσ. β΄ 13-20).
Κολ. 2,13 καὶ ὑμᾶς, νεκροὺς ὄντας ἐν τοῖς παραπτώμασι καὶ τῇ ἀκροβυστίᾳ τῆς σαρκὸς ὑμῶν, συνεζωοποίησεν ὑμᾶς σὺν αὐτῷ, χαρισάμενος ἡμῖν πάντα τὰ παραπτώματα,
Κολ. 2,13 Και σας, οι οποίοι ήσασθε νεκροί ένεκα των αμαρτημάτων και της σαρκικής ακροβυστίας, που είχατε ως ειδωλολάτραι, σας εζωοποίησε μαζή με τον Χριστόν. Ετσι δε εχάρισε, έσβησε και εξηφάνισε τα αμαρτήματα όλων ημών Ιουδαίων και εθνικών.

Πολλοί χριστιανοί δεν αγαπούν τον ναό, δεν συμμετέχουν στη λατρεία. Γιατί;Διότι από μικροί δεν εγάλουχήθηκαν με τά λυτρωτικά της νάματα, αλλά και δεν γνώρισαν την ανακαινιστική της δύναμη!Και γενικά δεν κατανόησαν ποτέ την θεία και ανθρωποσωτήριο αποστολή της Εκκλησίας του Χριστού.