Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025

Τό Πανάγιο Μυστήριο τῆς Θ. Εὐχαριστίας καί πῶς πρέπει νά κοινωνουμε, δηλ. πῶς πρέπει νά δέχεται κανείς μυστηριακά τόν Χριστό, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος, Β΄ μέρος, Κεφ. Α΄ καί Β΄, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.

Τό Πανάγιο Μυστήριο τῆς Θ. Εὐχαριστίας καί πῶς πρέπει νά κοινωνουμε, δηλ. πῶς πρέπει νά δέχεται κανείς μυστηριακά τόν Χριστό, Ἁγ. Νικοδήμου- Ἀόρατος πόλεμος, Β΄ μέρος, Κεφ. Α΄ καί Β΄, 15-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Νά ἔχουμε μιά καλή καχυποψία... , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Θαυμαστά περιστατικά (Γ' μέρος) ἀπό τήν Κατακομβική Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας-《Οδηγίες ἐπιβίωσης》 στά χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου, π. Βαλεντίν Μπιριοῦκοβ, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Θαυμαστά περιστατικά (Γ' μέρος) ἀπό τήν Κατακομβική Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας-《Οδηγίες ἐπιβίωσης》 στά χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου, π. Βαλεντίν Μπιριοῦκοβ, 24-9-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Οἱ ἱεροί κανόνες ἀπαγορεύουν τούς μικτούς γάμους, καί δέν ἔχουν "οἰκονομία" ,Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ζοῦμε ἤδη τὸν «ἄλλο κόσμο»! Τὸν ἀνάποδο.

Σάββας Ηλιάδης, Δάσκαλος
Κιλκίς, 15-9-2025

«Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»! Ο κόσμος! Το στολίδι! Η χαρά του Θεού! Ό,τι δημιουργημένο από το χέρι του Θεού, δεν μπορεί παρά να είναι τέλειο και απροσπέλαστο, ανυπέρβλητο σε κάλλος! Το κόσμημα της δημιουργίας, με τον αντιβασιλιά του τον άνθρωπο! Μας «χαίρεται» ο Θεός! «Απολαμβάνει» τα δημιουργήματά του, όπως τα έφτιαξε εκείνος! Παρά την πτώση την πρώτη και παρά τις ανά τους χρόνους και καιρούς αλλεπάλληλες πτώσεις, μικρές και μεγάλες, η αγάπη Του παραμένει εις τέλος! Τέλεια, άπειρη και σε μέγεθος και σε διάρκεια!

Και όμως! Τώρα πλέον άλλαξε ο κόσμος! Άλλαξε, διότι άλλαξε ο αντιβασιλιάς του! Ο άνθρωπος! Μετηλλάγη και απέστρεψε το πρόσωπό του από τον Πατέρα του! Αυτός, που ο Θεός δημιουργός τον απολαμβάνει, τον αγαπά, τον χαίρεται, τον «θαυμάζει», για την ομορφιά, το κάλλος του! Άλλαξε! Παρέκλινε! Απέκλινε! Εξέκλινε! Εξώκειλε!

Προσοχή, όμως! Δεν άλλαξε επειδή επιβεβαιώθηκε η πρόβλεψη του παλιού λαϊκού άσματος, πως «η Βαλεντίνα, σε λίγα χρόνια, θα φορέσει παντελόνια»! Όχι! Και αυτά βεβαίως συνήργησαν ολίγον κατ΄ ολίγον, αλλά είναι πταισματάκια! Άλλαξε ουσιωδώς! Εγκληματικώς! Ειδεχθώς! Έπαθε μετάλλαξη πνευματική, ψυχική, οντολογική! Και απηλλάγη του «ελαφρού φορτίου» του Θεού! Μετέπεσε! Εξέπεσε! Κατέπεσε! Γκρεμοτσακίστηκε! Εβυθίσθη εις βόθυνον βαθύ σκοτεινό και άπατο, τουτέστιν κολαστικό!

Αλλάξαμε και μεταπέσαμε σε θάνατο! Φυσικό και πνευματικό!

Βίντεο ντοκουμέντο του Τσάρλι Κὲρκ καὶ καλὸ νὰ δώσετε τὴν δέουσα προσοχή.

σ.σ. Ο Τσάρλι Κέρκ αρχικά εξέφραζε πολύ θετικές απόψεις για το Ισραήλ και τις πολιτικές του. Τον τελευταίο καιρό όμως είχε κάνει στροφή 180 μοιρών σε κάποια θέματα. Ήταν άλλωστε ένας άνθρωπος του ειλικρινούς διαλόγου, πράγμα που δεν φοβήθηκε να κάνει και στον ίδιο τον εαυτό του. Μεταξύ των όσων θα διαβάστε στο κάτωθι ενδιαφέρον σχόλιο, ο Τσάρλι Κερκ είχε επίσης πει ότι είναι εχθρός του Νεντανιάχου, ότι οι Εβραίοι ελέγχουν τα πανεπιστήμια, τις ΜΚΟ, το Χόλλυγουντ. Είχε πει ότι οι Ισραηλινές ΜΚΟ χρηματοδοτούν το μίσος κατά των λευκών στην Αμερική ! (θα συμπληρώσουμε σε όλον τον δυτικό κόσμο) και ότι όσοι μιλάνε για αντισημιτισμό θέλουνε να επιβάλουνε λογοκρισία στους άλλους. [βλ. εκπομπή Σταύρου Καλεντερίδη]. Ο Τάκερ Κάρλσον επίσης δήλωσε στην αμερικανική τηλεόραση ότι ο Τσάρλι Κερκ είχε πάει στον Λευκό Οίκο να παροτρύνει τον Τράμπ να μην χτυπήσει το Ιράν και λόγω αυτού τις τελευταίες δύο εβδομάδες είχε δεχτεί σκληρή κριτική από τους ίδιους τους χρηματοδότες του και είχε δημιουργήσει «πραγματικούς εχθρούς».

Ἀνακοίνωση Ἱερῶν Μονῶν καὶ Ἡσυχαστηρίων: Ἀρνούμαστε νὰ δεχθοῦμε τὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες καὶ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ τοῦ πολίτη.

30-08-2025

ΠΡΟΟΙΜΙΟΝ

Προκαταρκτική ἀναγκαία διευκρίνιση – ἀποποίηση εὐθυνῶν: Ἐνημερωθήκαμε ὅτι τήν Δευτέρα 18 Αὐγούστου 2025 ἕνα κείμενο πού ἀποτελοῦσε κείμενο ἐργασίας πρός διαβούλευση μεταξύ τῶν ὑπογραφόντων ἀναρτήθηκε λίαν ἀστόχως στό διαδίκτυο. Μάλιστα δέ, στό τέλος τοῦ κειμένου αὐτοῦ ἐτέθησαν ὅλως αὐθαιρέτως ὑπογραφές, χωρίς νά ἔχουν ἐρωτηθεῖ οἱ ὑπογράφοντες. Πληροφοροῦμε τούς ἀναγνῶστες ὅτι τό μόνο κείμενο πού ἀναγνωρίζουμε ὡς ἔγκυρο εἶναι τό παρόν (πού ἀποτελεῖται ἀπό τό παρόν προοίμιο μαζί μέ τήν συνημμένη ἐκτενῆ ἀνακοίνωση), τό ὁποῖο καί ὑπογράφουμε.

Δια τῆς παρούσης ἀνακοινώσεως, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ συνέχεια τῆς προηγουμένης (23-12-2023) Ἱερές Μονές καί Ἱερά Ἡσυχαστήρια τῆς Πατρίδος μας ἐπιθυμοῦμε νά καταστήσουμε σαφές ὅτι ἀρνούμαστε νά δεχθοῦμε τόν Προσωπικό Ἀριθμό καί τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα.


Οἱ λόγοι ἐξηγοῦνται διεξοδικά στό συνημμένο κείμενο (βλέπε τέλος παρόντος κείμενου).

Ἐν πρώτοις, δέν συναινοῦμε στό ἠλεκτρονικό φακέλωμα καί στήν ἠλεκτρονική σκλαβιά. Κάθε δικαίωμα πού παραδίδουμε σήμερα, δέν θά τό πάρουμε ποτέ πίσω, γράφαμε στό πρῶτο κείμενό μας. Διότι αὐτό εἶναι πού θά προκύψει ὕστερα ἀπό τήν λήψη ἐκ μέρους τῶν πολιτῶν τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Δέν συναινοῦμε στήν κινεζοποίηση τῆς ζωῆς μας. Μέ τή λήψη τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἰσερχόμαστε χωρίς δυνατότητα ἐπιστροφῆς σέ ἕνα δυστοπικό περιβάλλον. Ἡ ἑνοποίηση ὅλων τῶν βάσεων δεδομένων θά δημιουργεῖ ἕνα προσωπεῖο (προφίλ), σύμφωνα ὅμως μέ τά ἀξιακά πρότυπα τῶν ἑκάστοτε κυβερνώντων. Ὅταν γνωρίζουμε ὅτι παρακολουθούμαστε σέ κάθε μας κίνηση, αὐθόρμητα γινόμαστε πιό ἐπιφυλακτικοί –ἑκουσίως ἤ ἀκουσίως– καί δέν θά δραστηριοποιούμαστε ἄφοβα καί ἐλεύθερα –ἀκόμη καί στήν πνευματική μας ζωή–, εἰδικά ἄν γνωρίζουμε ὅτι αὐτός πού μᾶς παρακολουθεῖ, δέν συμφωνεῖ μέ τίς ἐπιλογές μας καί ἔχει τή δύναμη νά δημιουργήσει προσκόμματα στή ζωή μας. Λαμβάνοντας λοιπόν τόν προσωπικό ἀριθμό, ἀπεμπολοῦμε ἑκουσίως τήν ἐλευθερία μας, αὐτοχειριαζόμαστε πνευματικά, καί μέ τόν τρόπο αὐτό ἀπομακρύνεται ἡ δυνατότητα σωτηρίας μας.

Ἀκόμη, ὅπως τονίζεται στό συνημμένο κείμενο, ἄς γίνει κατανοητό ὅτι ὑπάρχουν οἱ προτυπώσεις τοῦ Ἀντιχρίστου σέ κάθε ἐποχή. Ὑπάρχουν τά προδρομικά συστήματα τοῦ ἀντιχρίστου, τά ὁποῖα προετοιμάζουν τό ἔδαφος γιά τόν τελικό ἀντίχριστο. Τελικό, διότι ὑπῆρξαν, ὑπάρχουν καί ἐνδεχομένως θά ὑπάρξουν πολλοί πρόδρομοι τοῦ ἀντιχρίστου. Ὁ Ἀπόστολος Ἰωάννης, ὁ Εὐαγγελιστής τῆς ἀγάπης, ἀνά τούς αἰῶνες προειδοποιεῖ: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶν» (Ἰωάν. Α΄ , 2, 18). Θά ἦταν ἀσύνετο νά ἀγνοήσουμε τά προειδοποιητικά σημεῖα, τά ὁποῖα φανερώνει τό Ἅγιον Πνεῦμα διά στόματος ἤ γραφίδος τῶν Ἁγίων, τά ὁποῖα σκοπό ἔχουν νά μᾶς προστατέψουν καί νά μᾶς προετοιμάσουν ὥστε νά τηροῦμε ἑαυτούς γρηγοροῦντας καί ὄχι ραθυμοῦντας. Θά ἔλθει ὁ Νυμφίος ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτός καί θά συνεισέλθουν μαζί του μόνον οἱ νήφοντες και γρηγοροῦντες.

Ἀποσείοντας εὐθύς ἐξαρχῆς κάθε κακοπροαίρετη κριτική δηλώνουμε ὅτι ΔΕΝ ἰσχυριζόμαστε ὅτι ὁ ἐπικείμενος προσωπικός ἀριθμός εἶναι τό χάραγμα τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἀπό τήν ἄλλη, θά ἦταν ἄστοχο νά μήν ἀναγνωρίσουμε ὅτι ἡ ἔλευση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καί ἡ ψηφιακή φυλακή στήν ὁποία αὐτός θά φυλακίσει τή ζωή μας, μᾶς εἰσαγάγει σέ ἕνα δυστοπικό περιβάλλον, ἀπό ὅπου εὔκολα μπορεῖ νά ἐκπηγάσει ἡ κατάσταση τῆς τελικῆς ἀποστασίας, ἡ ὁποία προφητεύεται ἀπό τήν Ἀποκάλυψη καί τούς Ἁγίους.

Ἐνῶ ἡ Κυβέρνηση «εὐαγγελίζεται» τήν εἰσαγωγή τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (Π.Α.) σάν τό σπαθί τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου πού κόβει τόν γόρδιο δεσμό τῆς ἑλληνικῆς γραφειοκρατίας, ἡ ἀλήθεια ἀπέχει παρασάγκας ἀπό αὐτό. Ὁ Π.Α. μόνον τήν κυβέρνηση ἐξυπηρετεῖ στά ὅποια σχέδιά της καί καθόλου τόν πολίτη. «Ἐξυπηρετεῖ» τόν πολίτη μόνον στόν βαθμό πού αὐτός θά συνεχίσει νά ζεῖ μιά καθημερινότητα μέ διάφορες αὐτονόητες (μέχρι σήμερα) κοινωνικές παροχές, μέ ψηφιακές καί ἐνδεχομένως ὑλικές ἀνέσεις –ἄν τίς εἶχε καί αὐτές ὡς τώρα.

Σύμφωνα μέ τόν ὁραματισμό καί τόν προγραμματισμό τῆς Κυβέρνησης, ὅποιος δέν θά ἔχει τόν προσωπικό ἀριθμό, θά ἐξοβελιστεῖ σταδιακά ἀπό τήν Κοινωνία, ὅπως ἐπί παραδείγματι ἔγινε τήν σκοτεινή περίοδο τοῦ κορωνοϊοῦ. Ἡ ἀσφυκτική κατάσταση πού ζήσαμε τότε ἐξ ἐπόψεως μέτρων κατά τῶν πολιτῶν, ἦταν μία πρόγευση τῆς δυστοπίας πού θά ἀκολουθήσει μέ τήν ἐφαρμογή τοῦ Π.Α. στή ζωή μας.

Ἡ κυβέρνηση δέν μᾶς ἐμπνέει ἐμπιστοσύνη ἕνεκα τῶν πράξεων ἤ τῶν παραλείψεών της· ἐνδεικτικά: γάμος ὁμοφυλοφίλων–τεκνοθεσία, μνημόνια, ἀνεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση, κορωνοτρομοκρατία, πυρκαϊές πού καῖνε ἀπ᾿ ἄκρο σέ ἄκρο τήν Πατρίδα μας, ἀνεξέλεγκτη ἐγκατάσταση ἀνεμογεννητριῶν, ἔγκλημα Τεμπῶν, ΟΠΕΚΕΠΕ, «ἤρεμα νερά» στό Αἰγαῖο, «σωστή πλευρά τῆς Ἱστορίας» μέ τήν Οὐκρανία, Ἐθνική Πινακοθήκη «Σαγήνη τοῦ Ἀλλόκοτου» κ.ο.κ. Ἡ ἐπιμονή της στήν ὑποχρεωτική ἐπιβολή ἑνός νέου μέσου –διευκόλυνσης δῆθεν τῆς καθημερινότητάς μας– προδίδει τίς προθέσεις της καί μᾶς κάνει ἄκρως ἐπιφυλακτικούς.

Ἐμεῖς λοιπόν τί καλούμαστε νά κάνουμε ; «ὑμῖν ἐχαρίσθη τὸ ὑπὲρ Χριστοῦ, οὐ μόνον τὸ εἰς αὐτὸν πιστεύειν, ἀλλὰ καὶ τὸ ὑπὲρ αὐτοῦ πάσχειν» (Φιλπ. 1, 29). Ὅλοι ἐμεῖς οἱ ἀγωνιζόμενοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, καλούμαστε νά καλλιεργοῦμε διαρκῶς στή ζωή μας τό μαρτυρικό καί ἀσκητικό φρόνημα τῆς Ἐκκλησίας μας. Νά θυμόμαστε ὅτι «οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν.» (Ἑβρ. 13,14). Αὐτό δέν σημαίνει ὅτι θα ἐκχωρήσουμε ἀμαχητί τήν ζωή καί τήν ἐλευθερία μας στά χέρια τοῦ οἱουδήποτε ἐξουσιαστῆ, ὅταν μάλιστα αὐτοί ἀποτελοῦν μιά ἰσχνή μειοψηφία σέ σχέση μέ τόν φιλόχριστο καί δημοκρατικό λαό τῆς Πατρίδας μας. Ὄχι. Ἀλλά θά ἀγωνιζόμαστε ὁμολογώντας «Ἰησοῦν Χριστόν, καὶ τοῦτον ἐσταυρωμένον.» (Κορ. Α΄ 2,2) Μέσα στήν αὐταπάρνηση καί στήν ἑκούσια θυσία τῆς ἄνεσης καί τῆς βόλεψής μας πού πρέπει νά μᾶς διακρίνει ὡς ὀρθοδόξους χριστιανούς ἐντάσσεται καί ἡ ἀντίσταση σέ κάθε ὕποπτη διευκόλυνση πού ἡ κρατική ἐξουσία «φιλάνθρωπα» προωθεῖ διά τῆς τεχνολογίας, ὅπως ὁ προσωπικός ἀριθμός.

«ὧδέ ἐστιν ἡ ὑπομονὴ καὶ ἡ πίστις τῶν ἁγίων.» (Ἀποκ. 13,10)

Μήν ξεχνοῦμε σκοπός τῆς ζωῆς κάθε ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ εἶναι ἡ ἀπόκτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος τῆς χαρᾶς καί τῆς ἀναστάσεως, ὁ ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ. Ἐμεῖς, πορευόμενοι στά ἴχνη ὅλων τῶν ἀπ᾿ αἰῶνος Ἁγίων, ἄς πλέουμε μέσα στή θάλασσα τοῦ βίου τούτου μέ ἐμπιστοσύνη στόν Θεό καί ἔχοντας πάντοτε ἀσφαλῆ ἄγκυρα τήν διαχρονική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως φανερώνεται στόν βίο καί τή διδασκαλία τῶν Ἁγίων μας. Καλόν ἀγῶνα σέ ὅλους μας, ὁ Χριστός καί ἡ Παναγία μαζί μας.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΩΝ

Ἡ ἀπομάκρυνση τῆς δυτικῆς Θεολογίας ἀπό τήν Ὀρθοδοξία

Ἀναστασίου Φιλιππίδη

Ἡ ἀπομάκρυνση τῆς δυτικῆς Θεολογίας ἀπό τήν Ὀρθοδοξία (A)

Τό Ἱστορικό Ὑπόβαθρο (787 μ.Χ.-1014 μ.Χ.)

Οἱ πρωτοποριακὲς μελέτες τοῦ π. Ἰ. Ρωμανίδη ἔχουν ἀναδείξει τὸ ἱστορικὸ ὑπόβαθρο τῆς ἀπομάκρυνσης τῆς Δύσης ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία κατὰ τοὺς τρεῖς κρίσιμους αἰῶνες πρὶν ἀπὸ τὸ λεγόμενο Σχίσμα τοῦ 1054. Ἕνα βασικὸ συμπέρασμά του εἶναι ὅτι ἡ μεγάλη τομὴ στὴν ἱστορία τῆς Θεολογίας προῆλθε ἀπὸ τὴν ἄνοδο τοῦ Καρλομάγνου καὶ τὴν ἐπέκταση τοῦ φραγκικοῦ βασιλείου στὴν Ἰταλία, καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Πάπα ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία, τοὐλάχιστον ὡς τὸ 1009. Οἱ Πάπες τῆς Ρώμης παρέμειναν στὴν μεγάλη πλειοψηφία τους Ὀρθόδοξοι καὶ ἀντιστάθηκαν μὲ κάθε μέσο στὴν καταθλιπτικὴ φραγκικὴ πίεση, τὴν ἐποχὴ ποὺ οἱ Φράγκοι εἰσήγαγαν αἱρετικὲς καινοτομίες στὴ χριστιανικὴ θεολογία. Στὴν παροῦσα μελέτη θὰ ἐξετάσουμε πιὸ ἀναλυτικὰ τὶς ἐξελίξεις στὸν παπικὸ θρόνο κατὰ τὶς δεκαετίες ποὺ ἀκολούθησαν τὴν ἐμφάνιση τοῦ φραγκικοῦ στρατοῦ στὴ Ρώμη.

Στὴ διάρκεια τοῦ 8ου αἰ. αἰώνα οἱ Φράγκοι κατέκτησαν τὴ Βόρεια Ἰταλία, ὑπέταξαν τὸ κράτος τῶν Λογγοβάρδων καὶ σταδιακὰ κυριάρχησαν καὶ στὴν Κεντρικὴ Ἰταλία, μαζὶ μὲ τὴ Ρώμη. Τὸ 787 ἐπέκτειναν τὶς ἐπιθέσεις στὴ Νότια Ἰταλία, ἀρχικὰ κατὰ τοῦ λογγοβαρδικοῦ δουκάτου τοῦ Μπενεβέντο, μὲ ἀπώτερο σκοπὸ τὴν ὑποδούλωση ὅλης τῆς Νότιας Ἰταλίας ποὺ ἀνῆκε ἀκόμη στὴ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία τῆς Κωνσταντινούπολης. Σὲ ἐκεῖνο τὸ σημεῖο, αὐτοκρατορικὲς δυνάμεις ἀποβιβάστηκαν στὴν Καλαβρία καὶ ἔτσι ἄρχισαν οἱ ἀπ’ εὐθείας συγκρούσεις Φράγκων καὶ Ρωμαίων. Τὸ 800 ὁ ἡγεμόνας τους Καρλομάγνος στέφθηκε «Imperator Romanum gubernans Imperium» («αὐτοκράτωρ κυβερνήτης τῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας», καὶ ὄχι «Αὐτοκράτωρ Ρωμαίων» (1)) ἀπὸ τὸν Πάπα Λέοντα Γ΄ καὶ ἀπὸ τότε ἄρχισε ἡ προσπάθεια τῶν Φράγκων νὰ καπηλευτοῦν τὸν Ρωμαϊκὸ τίτλο καὶ νὰ δημιουργήσουν ἕναν ἀντίπαλο πολιτισμό, ἀποκομμένο ἀπὸ τὸ Ὀρθόδοξο Ρωμαϊκὸ παρελθόν. Σὲ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ χρονικὸ σημεῖο ἐντοπίζεται ἡ γέννηση τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης, πολιτικὰ καὶ πολιτιστικά. Ἡ ἐπικράτηση τῶν Φράγκων στὴ Ρώμη εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴν ὁριστικὴ εἰσαγωγή τοῦ φιλιόκβε στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρώμης τὸ 1014, καὶ τὴν διακοπὴ τῆς κοινωνίας μεταξὺ Ρώμης καὶ Ὀρθοδόξων μέχρι σήμερα. Ἡ σύγκρουση Φράγκων καὶ Ρωμαίων ὁδήγησε στὰ ἀμοιβαῖα ἀναθέματα τοῦ 1054 καὶ στὴν κατάκτηση τῆς Κωνσταντινούπολης τὸ 1204. Ταυτόχρονα, ὅμως, μὲ τὴν πολιτικὴ σύγκρουση εἶχε ἤδη ἀρχίσει ἡ θεολογικὴ διαφοροποίηση τῶν Φράγκων ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους.

Ἡ Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος (787)

Ὁ περιοδεύων θίασος (τσίρκο).

Τιμούδας Χρήστος

Ο περιοδεύων πατριαρχικός θίασος απο την Πόλη, έδωσε παραστάσεις στην Σουηδία, στην Στοκχόλμη και στην Ουψάλα, από τις 21/8-25/8. Τα νούμερα πολλά και διάφορα, για όλες τις ηλικίες και γούστα, ακόμα και πνευματικά. Το κυρίως νούμερο παίχτηκε στην Ουψάλα και ἠταν το ίδιο που παίζεται εδώ και αρκετά χρόνια, με μικρές μόνο παραλαγές, η «ένωση των εκκλησιών». Ο κ. Σωτήριος Τζούμας που σχολίασε αυτή την παράσταση στο άρθρο του Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αλλοιώνει το Ορθόδοξο Φρόνημα. Ούτε ο Πατριάρχης! Η Εκκλησία δεν ανήκει σε κανέναν άνθρωπο! [1] αναρωτήθηκε, προς τι αυτό το θέατρο.

Τὸ τέλος τῆς σιωπῆς


Ο κόσμος των δυτικών κοινωνιών αφυπνίζεται. Αντιδρά στα σχέδια καταστροφής του πολιτισμού μας, της αποχριστιανοποίησης των κρατών, της έγχυσης νεοταξικού δηλητηρίου στις συνειδήσεις των νέων, της αντικατάστασης του γηγενούς πληθυσμού από αφροασιατικά στίφη λαθρομεταναστών.

Στις ΗΠΑ, η δολοφονία του πατριώτη ιδεολόγου και χριστιανού αγωνιστή Τσάρλι Κερκ από ακροαριστερό νεαρό, που συζούσε με τρανς, λειτούργησε αντίθετα από τα σχέδια του εγκληματία. Η υγιής μερίδα της κοινωνίας των ΗΠΑ, οι μετριοπαθείς Ρεπουμπλικάνοι αλλά και Δημοκρατικοί, οι πατριώτες, συσπειρώθηκαν και αντιδρούν οργανωμένα στις απόπειρες φίμωσης και κατατρομοκράτησής τους. Μόλις εντοπίζουν χρήστες του διαδικτύου που πανηγυρίζουν για τη δολοφονία του Κερκ, φωτογραφίζουν τις επίμαχες αναρτήσεις.

Πότε εἶναι κατάκριση τά λόγια μας;


❈ Πότε εἶναι κατάκριση τά λόγια μας; Ὅταν χαθεῖ ἡ ἀγάπη καί μπεῖ μέσα τὸ πάθος, μπεῖ μέσα τὸ μῖσος, ἡ ἀντιπάθεια, τότε ἀρχίζει ἡ κατάκριση.

Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

5. Θαυμαστά περιστατικά κατακομβῶν Ε΄-《Ὁδηγίες ἐπιβίωσης》σέ χρόνια Ἀντιχ...

26 Σεπτεμβρίου. † Ἡ μετάστασις τοῦ ἀποστόλου καὶ εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου τοῦ θεολόγου. Γεδεὼν τοῦ δικαίου (1350 π.Χ.). Ἀνάμνησις τῆς ἐπιστροφῆς τῆς τ. κάρας τοῦ ἀποστ. Ἀνδρέου καὶ τῶν ἐγκαινίων τοῦ νέου ἱ. ναοῦ αὐτοῦ ἐν Πάτραις (26.9.74). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ εὐαγγελιστοῦ, 26 Σεπτεμβρίου (Α´ Ἰω. δ´ 12-19).

Α Ιω. 4,12          Θεὸν οὐδεὶς πώποτε τεθέαται· ἐὰν ἀγαπῶμεν ἀλλήλους, ὁ Θεὸς ἐν ἡμῖν μένει καὶ ἡ ἀγάπη αὐτοῦ τετελειωμένη ἐστὶν ἐν ἡμῖν.

Α Ιω. 4,12                 Τον Θεόν κανείς ποτέ έως τώρα δεν έχει ιδεί και γνωρίσει εις όλην του την τελειότητα. Εάν όμως αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, τότε ο αόρατος και ακατάληπτος Θεός μένει έντος ημών και η άπειρος αγάπη του παραμένει πλήρης και τελεία μέσα μας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible