Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

"Ὁ Ἕλληνας δέν θά ἀκολουθήσει ἔτσι εὔκολα τό δρόμο τῶν νέων ταυτοτήτων"


Τη δική του οπτική και από νομικής άποψης για το θέμα των νέων ταυτοτήτων δίνει στην 'Ελεύθερη Πένα" ο δικηγόρος Δήμος Θανάσουλας.

Ἅγιος Παΐσιος: Προσευχὴ γιὰ συγκεκριμένες περιπτώσεις καὶ γιὰ ὅλον τὸν κόσμο


– Γέροντα, στενοχωριέμαι, ὅταν τελειώνη ἡ Ἀκο­λουθία καὶ ἐγὼ ἀπὸ τὴν νύστα δὲν μπόρεσα νὰ προ­σευχηθῶ.

– Γιὰ νὰ διώχνης τὴν νύστα, νὰ σκέφτεσαι κάτι ποὺ νὰ σοῦ κινῆ τὸ πνευματικὸ ἐνδιαφέρον.

– Ὑπάρχει, Γέροντα, μεγαλύτερο ἐνδιαφέρον ἀπὸ τὸν πόνο τοῦ κόσμου;

– Ναί, ἀλλὰ ἂν σκέφτεσαι τὸν πόνο τοῦ κόσμου γενικὰ καὶ ἀόριστα, αὐτὸ δὲν βοηθάει. Νὰ σκέφτεσαι συγκε­κριμένες περιπτώσεις ἀνθρώπων οἱ ὁποῖοι ἔχουν μεγάλη ἀνάγκη, ὥστε νὰ πονᾶς, καὶ ἔτσι νὰ γίνεται καρδιακὴ ἡ προσευχή σου. Πιάσε μία περίπτωση γιὰ τὴν ὁποία πονᾶς περισσότερο καὶ ὕστερα πήγαινε καὶ σὲ ἄλλες περιπτώσεις.

Ἂς ποῦμε, σὲ ἕναν πόλεμο τραυματίζονται πολλοί. Καλὰ εἶναι νὰ μπορῆς νὰ τοὺς νιώσης ὅλους, καὶ χωρὶς νὰ τοὺς βλέπης. Ἀλλά, ἂν δὲν μπορῆς νὰ τοὺς νιώσης χωρὶς νὰ τοὺς βλέπης, πιὸ πολὺ θὰ σὲ βοηθήση, ἂν δῆς ἕναν ποὺ ἔχει κόψει λίγο τὸ δάκτυλό του καὶ πῆς: «Σκέψου αὐτὸς ὁ καημένος νὰ εἶχε σακα­τευθῆ· νὰ εἶχαν κοπῆ τὰ χέρια του ἢ καὶ τὰ πόδια του! Καὶ πόσοι ταλαίπωροι ἄνθρωποι εἶναι μὲ κομμένα χέ­ρια, μὲ κομμένα πόδια!». Γιατί, ἄλλο εἶναι νὰ μαθαί­νη κανεὶς ὅτι ἔχει ἐκτροχιασθῆ μιὰ ἁμαξοστοιχία καὶ ἄλλο νὰ βλέπη μπροστά του ἐκτροχιασμένη μιὰ ὁλό­κληρη ἁμαξοστοιχία, καὶ νὰ ἔχη κι ἕνα σωρὸ θύμα­τα. Ὅταν προσεύχεσαι γιὰ ἕνα συγκεκριμένο θέμα τὸ ὁποῖο σὲ πονᾶ, βοηθιέσαι κι ἐσὺ ὁ ἴδιος, βοηθᾶς καὶ τὸν πλησίον σου.

Ἅγιοι τῆς ἐκκλησίας διαχρονικά γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες


ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ:

✦Γέρ.Αμβρόσιος Λάζαρης (2006†): «Μετά το κλείσιμο των εκκλησιών θα σας αλλάξουν τις ταυτότητες»

✦Γερ.Ιουστίνος Πίρβου (2013†): «Μάλλον για πολλούς ανάμεσα σας αυτό το τσιπ είναι κάτι ασήμαντο αλλά πίσω από αυτό το σύστημα που καταγράφει τους ανθρώπους και περιέχει όλα τα δεδομένα, κρύβεται μία ολόκληρη δικτατορία, ένα δαιμονικό σχέδιο, μέσῳ του οποίου δέχεσαι να πουλήσεις την ψυχή σου στο διάβολο..(...) Ο καθένας να ψάξει και να δει ότι είμαστε μπροστά σε ένα δύσκολο σημείο που πρέπει να διαλέξουμε: είτε χάνεις την ψυχή, είτε σώζεις την ψυχή.

✦Άγιος Αρέθας επίσκ. Καισαρείας και διάδοχος του Μ.Βασιλείου (Εξήγηση της Ιερας Αποκαλύψεως PG 106): «Το χάραγμα αρχικά θα δοθεί με την μορφή πλακιδίου (κάρτας) καθημερινής χρήσης…»

✦Λαμπρινή Βέτσιου (2002†): «Θα σας αναγκάσουν να πάρετε μια κάρτα-ταυτότητα. Θα κάνετε όλες τις συναλλαγές σας με αυτή. Να μη την πάρετε, είναι του Αντιχρίστου. Όποιος την πάρει αμέσως ξεβαπτίζεται! Θα αναγκάσουν τον κόσμο να την πάρει με διάφορους τρόπους.

Γιατί ἐπιμένουν γιά τίς ψηφιακές ταυτότητες; Ὁ ρόλος τοῦ Παγκόσμιου Ὀργανισμού Ὑγείας.


Σε μια ακόμα απόπειρα αύξησης των συγκεντρωτικών εξουσιών του -και αντίστοιχης μείωσης των εξουσιών για τα κράτη μέλη- ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει συνάψει σύμβαση με τη θυγατρική της γερμανικής Deutsche Telekom, T-Systems, για την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου συστήματος διαβατηρίων εμβολιασμού, με σχέδια να συνδέσει κάθε άτομο στον πλανήτη με μια ψηφιακή ταυτότητα με κωδικό QR

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) ανακοίνωσε τα σχέδια του για μια διεθνή συνθήκη για τις πανδημίες, που θα συνδέεται με το ψηφιακό διαβατήριο και το σύστημα των ψηφιακών ταυτοτήτων (digital ID’s). Στην συνεδρίαση του Δεκεμβρίου του 2021, σε μια έκτακτη σύνοδο -για δεύτερη μόνο φορά από την ίδρυση του ΠΟΥ το 1948- η Υγειονομική Σύνοδος του ΠΟΥ υιοθέτησε μία και μόνη απόφαση με τίτλο «Τhe World Together ».

Ο ΠΟΥ σχεδιάζει να οριστικοποιήσει τη συνθήκη έως το 2024. Θα έχει ως στόχο τη μεταβίβαση της κυβερνητικής εξουσίας, που ανήκει τώρα στα κυρίαρχα κράτη, στον ΠΟΥ κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας, δεσμεύοντας νομικά τα κράτη μέλη με τους αναθεωρημένους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας του ΠΟΥ .

Τον Ιανουάριο του 2022 οι Ηνωμένες Πολιτείες υπέβαλαν προτάσεις τροποποιήσεων στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας του 2005, οι οποίοι δεσμεύουν και τα 194 κράτη μέλη του ΟΗΕ, τις οποίες ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ αποδέχθηκε και διαβίβασε στα άλλα κράτη μέλη. Σε αντίθεση με τις τροπολογίες στο σύνταγμά μας, αυτές οι τροπολογίες δεν θα απαιτούν τις ψήφους των 2/3 της Γερουσίας μας, αλλά την απλή πλειοψηφία των κρατών μελών.

Ποιά εἶναι ἡ πτώσις τοῦ Ἀδάμ καί ἡ αἰτία τῆς ἐλεύσεως τοῦ Κυρίου καί σχετικά μέ τούς ἀσκητές (Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης)

Αυτή ήταν εκείνη η πολυθρύλητη πτώσι του προπάτορά μας, του παλαιού Αδάμ˙ διότι αφού εγκατέλειψε την τροφή και ηδονή των νοητών, έπεσε, αλλοίμονο, στη σωματική ηδονή των αισθητών, σύμφωνα με τη γνώμη όλων σχεδόν των θείων Πατέρων, από τον οποίο και εμείς κληρονομήσαμε διαδοχικά εκείνη την προγονική ορμή προς τα αισθητά.

Γι’ αυτό και ο Θεόδωρος Ιεροσολύμων είπε: «Ο Αδάμ, κάνοντας κακή χρήσι της αισθήσεως, θαύμασε το αισθητό κάλλος, αφού του φάνηκε ωραίος καρπός στην όρασι και καλός στη γεύσι˙ και αφού το γεύθηκε, εγκατέλειψε την απόλαυσι των νοητών» (Φιλοκαλ. Σελ. 285). «Η γυναίκα είδε ότι οι καρποί του δέντρου ήταν εύγευστοι, ελκυστικοί και ξεσήκωναν την επιθυμία για την απόκτησι της γνώσεως. Πήρε από τους καρπούς του και έφαγε˙ και αφού έδωσε και στον άνδρα της που ήταν μαζί της έφαγε και αυτός» (Γέν. 3,6). Το δένδρο εκείνο της γνώσεως του καλού και του κακού είναι η εμπαθής αίσθησι της φαινομενικής κτίσεως κατά τον άγιο Μάξιμο που λέει: «Ο καρπός της γνώσεως του καλού και του κακού είναι η κτίσις που φαίνεται. Διότι εκ φύσεως έχει την δυνατότητα της συμμετοχής στην ηδονή και την οδύνη». Και πάλι ο ίδιος αλλού λέγει: «Ο καρπός της γνώσεως του καλού και του κακού είναι η αίσθησις του σώματος, στην οποία υπάρχει καθαρά η κίνησι του παραλόγου και την οποία σύμφωνα με την εμπειρία ο άνθρωπος, αφού έλαβε την θεία εντολή να μην αγγίξη μέσω της ενεργείας, δεν την τήρησε» «Κεφ. λβ’ της δ’ εκατοντ. Των θεολ.). Το ίδιο λέγει και ο Νικήτας ο Στηθάτος και οι υπόλοιποι. Και μάλιστα ο θείος Ιωάννης ο Δαμασκηνός: « Ο καρπός της γνώσεως του καλού και του κακού, (δυνατόν να νοηθή είναι η ηδονική τροφή, η οποία φαίνεται μεν ότι γλυκαίνει, στην πραγματικότητα όμως καθιστά αυτόν που μετέχει σ’ αυτήν, συμμέτοχο κακών. Γιατί ο Θεός λέει, «… από τον καρπό της γνώσεως του καλού και του κακού μη φάτε. Από την ημέρα που θα φάτε απ’ αυτό, θα πεθαίνετε με φυσικό θάνατο˙ γιατί από τη φύσι η αισθητή τροφή είναι αναπλήρωσι αυτού που αποβάλλεται σιγά – σιγά και προχωρεί προς τον αφεδρώνα και την φθορά και κάνει αδύνατο να μένη άφθαρτος αυτόν που μετέχει της αισθητής βρώσεως» (Βιβλ. β’ κεφ. κη’ περί πίστεως). Γιατί η αίσθησις, αφού γνωρίση, σαν να λέμε, αφού δοκιμάση το καλό, δηλαδή την αισθητή ηδονή, δοκιμάζει ταυτόχρονα μαζί του και το κακό, δηλαδή την αδελφή της ηδονής, την οδύνη˙ και γι’ αυτό από κοινού όλες οι αισθητές ηδονές συνηθίζεται να ονομάζωνται επώδυνες ηδονές.

5 Σεπτεμβρίου. Ζαχαρίου τοῦ προφήτου, πατρὸς Ἰωάννου τοῦ Προδρόμου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. ιδ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Β´ Κορ. ιβ΄ 20 - ιγ΄ 2).

Β Κορ. 12,20      φοβοῦμαι γὰρ μήπως ἐλθὼν οὐχ οἵους θέλω εὕρω ὑμᾶς, κἀγὼ εὑρεθῶ ὑμῖν οἷον οὐ θέλετε, μήπως ἔρεις, ζῆλοι, θυμοί, ἐριθεῖαι, καταλαλιαί, ψιθυρισμοί, φυσιώσεις, ἀκαταστασίαι,

Β Κορ. 12,20            Διότι φοβούμαι, μήπως όταν έλθω δεν σας εύρω, όποιους θέλω να σας εύρω, και εγώ ευρεθώ απέναντι σας έτσι που και σεις δεν θέλετε. Φοβούμαι μήπως εύρω μεταξύ σας έριδας, φθόνους, θυμούς, φιλονεικίας και φατριασμούς, κατακρίσεις εναντίον αλλήλων, ψυθυρισμούς εις βάρος των άλλων, αλαζονείας και αποκαταστασίας.

Ἕνας ἀληθινὸς κήρυκας τῆς μετανοίας


Ἕνας ἀληθινὸς κήρυκας τῆς μετανοίας

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Μιὰ σεβάσμια μορφὴ τιμᾶ σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας. Ἕναν Ἅγιο μὲ πολλαπλὲς ἰδιότητες, ὅπως διαβάζομε στὸ Ἀπολυτίκιό του: ὑπῆρξε προφήτης, πρόδρομος, βαπτιστὴς καὶ κήρυκας, μάλιστα δὲ μάρτυρας τοῦ Χριστοῦ, χωρὶς νὰ ὑστερήσῃ οὐδόλως σὲ καμμία ἀπὸ τὶς παραπάνω ἀποστολές.

Δὲν γνωρίζει πραγματικὰ κανεὶς τί νὰ πρωτοθαυμάσῃ στὸν Ἰωάννη! Τὴν ταπείνωση, τὴν ὑπακοή του, τὴν σεμνότητα ἤ τὴν ἀσκητικότητά του; Ἤ μήπως περισσότερο τὴν παρρησία καὶ τὸ σθένος του νὰ ἀντιπαρατεθῆ στὸν πανίσχυρο Ἡρώδη, γεγονὸς ποὺ τοῦ κόστισε τελικά τὴν ζωή του; Ἐὰν τὸ κήρυγμά του περιοριζόταν σὲ καθαρὰ θρησκευτικὰ πλαίσια, ἴσως νὰ μὴν ἐνοχλοῦσε κανέναν, οὔτε αὐτὴν τὴν ἐξουσία. Ἐπειδή, ὅμως, προσέκρουε πάνω σὲ διεφθαρμένες συνειδήσεις ἀνθρώπων ποὺ δὲν ἤθελαν νὰ μετανοήσουν, ἡ φωνὴ ποὺ ἔκραζε «οὐκ ἔξεστι…» ἔπρεπε ὁριστικὰ νὰ σιγήσῃ. Ἡ φωνὴ τῆς συνειδήσεως, ὅμως, συνέχιζε νὰ ἐλέγχῃ τὸν ἐλεεινὸ Ἡρώδη, πού, ὡς λέγεται, ἔβλεπε συνεχῶς μπροστά του τὸ «φάντασμα» τοῦ ἀδικοσκοτωμένου Ἰωάννη καὶ στὸ τέλος βρῆκε καὶ ὁ ἴδιος φρικτὸ θάνατο.

Ἡ σημερινὴ ἐποχὴ δὲν διαφέρει καὶ πολὺ ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ἰωάννη. Ἀφ’ ἑνὸς μὲν πλεονάζουν καὶ στὶς ἡμέρες μας ἡ ἀσέβεια, ἡ ἀδικία, ἡ ἀσωτία, ἡ διαφθορὰ καὶ κάθε λογῆς ἀκολασία, ἀφ’ ἑτέρου δὲ ἐλλείπουν τὰ ὑγιῆ πρότυπα, γιὰ νὰ συγκρατήσουν τὸν λαὸ καὶ ἰδιαίτερα τοὺς νέους ποὺ παραπαίουν ἀπὸ τὴν σύγχυση καὶ τὴν συνεχῆ πτώση.

Πρέπει νά ἔχουμε δύο ἀγάπες (Ἅγ.Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός)


Νά χαίρεστε καί νά εὐφραίνεστε χιλιάδες φορές, ἀδελφοί μου, ὅσοι βγάζετε τό ψωμί σας μέ τόν κόπο σας, γιατί αὐτό τό ψωμί εἶναι εὐλογημένο. Καί, ἄν θέλετε, δίνετε λίγο και στούς φτωχούς· ἔτσι ἀγοράζετε τόν παράδεισο.
Ἀπεναντίας, νά κλαῖτε καί νά θρηνεῖτε μέ μαῦρα δάκρυα ὅσοι ζεῖτε με ἁρπαγές, μέ ἀδικίες καί μέ τοκογλυφίες, γιατί μ’ αὐτές δέν κερδίζετε παρά τόν αἰώνιο θάνατο καί τήν κόλαση.

Τοιχογραφία...Κοίμηση τῆς Θεοτόκου

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible