Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Πῶς διαχωρίζουμε τήν πνευματική ζωή ἀπό τήν ψυχική , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ποιός εἶναι ὁ δεκτικός τῆς Θείας χάριτος , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Θεία ψυχανάλυση -Στήν ἐξομολόγηση θεραπεύονται καί ψυχικά τραύματα, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ὅταν ἔχουμε ξεχάσει κάποιες ἁμαρτίες , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Ὁ ἀντίχριστος θά χρησιμοποιήσει τήν τεχνολογία , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ὁμιλία περί ἐλπίδος (Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος)

Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἐκ φύσεως εἶναι ἐπινοητικοί, γιατί ἀπὸ φυσικοῦ τους ξέρουν μὲ τὴ λογική τους νὰ ξεχωρίζουν τὰ πράγματα καὶ νὰ εἶναι συνετοί. Καθένας ἀπ’ αὐτοὺς ἀφοσιώνεται στὴν καλλιέργεια τῆς γῆς, στὶς δουλειὲς τῶν μεταφορῶν, σὲ κάποια τέχνη, μὲ κάποια ἐλπίδα. Ὅλοι μὲ τὴν προσδοκία κάποιων ἀγαθῶν, ποὺ θὰ ἀποχτήσουν, ὑποφέρουν μὲ προθυμία κόπους, ἱδρῶτες, κινδύνους καὶ στενοχώριες.

Ὁ γεωργὸς ἀπὸ τὴν πολλὴ σωματικὴ καταπόνηση καμπουριάζει καὶ κρατώντας στὰ χέρια ὅπλο καὶ ἀλέτρι ὑποφέρει πρόθυμα τοὺς πάγους τοῦ χειμώνα καὶ τὰ τραύματα ἀπὸ τὰ χώματα καὶ τὰ ἀγκάθια, μὲ τὴν παρηγοριὰ ὅτι οἱ πόνοι αὐτοὶ θὰ τοῦ ἀποφέρουν καρποὺς ἀργότερα.

Αὐτὸς ποὺ ἀσχολεῖται μὲ τὶς χερσαῖες μεταφορές, διαβαίνοντας ἀπὸ δύσβατα καὶ ἀπόκρημνα δρομολόγια, σὲ σκληρὰ ἐδάφη, ματώνοντας τὰ πόδια του, ὑπομένει γενναία τὸν ἱδρώτα ποὺ τὸν λούζει ἀπὸ τὴν κορυφὴ ὡς τὰ νύχια, φλεγόμενος ἀπὸ τὸν καύσωνα, μὲ δίψα καὶ πείνα, γιατί ἐλπίζει στὸ κέρδος ποὺ θὰ ἀποκομίσει ἀπὸ αὐτὴν τὴν ὁδοιπορία.

Οἱ γιατροὶ μὲ τὸ ποὺ τρυπᾶνε τὰ πρησμένα καὶ μολυσμένα τραύματα ἀνέχονται τὴ δυσωδία καὶ πιάνοντας μὲ τὰ χέρια τους τὶς ἀκαθαρσίες καὶ τὰ ὑγρά τῆς κοιλιᾶς καὶ τῶν ἐντέρων δὲν δυσανασχετοῦν, γιατί αὐτὸ τὸ ὑφίστανται χάριν τῆς ὑγείας τῶν ἀσθενῶν καὶ τοῦ δικοῦ τους ὀφέλους.

Οἱ ναυτικοί, ἐγκαταλείποντας τὴ στεριὰ καὶ σχίζοντας τὰ γαλανὰ καὶ ἁλμυρὰ νερὰ τῆς θάλασσας μὲ ὑπομονὴ ἀντιμετωπίζουν τὴ σφοδρότητα τῶν ἀντιθέτων ἀνέμων καὶ τὴν ἀφάνταστη θαλασσοταραχή, τὸ τέντωμα τῶν σκοινιῶν καὶ τοὺς φοβεροὺς τριγμοὺς τῶν καταρτιῶν καὶ τὰ μανιασμένα ὁρμητικὰ κύματα, ποὺ χτυπᾶνε καὶ χαλάει ὁ κόσμος ἀπὸ τὴ βουή, καὶ ὅλα αὐτὰ μὲ τὴν ἐλπίδα γιὰ τὴ σωτηρία τους καὶ τὸν πλοῦτο ποὺ προσδοκοῦνε ἀπὸ αὐτὸ τὸ ταξίδι.

Ὅλοι οἱ παραπάνω ποὺ ἀνέφερα καὶ οἱ ὑπόλοιποι ὑπομένουν κόπους καὶ κινδύνους μὲ τὴν ἐλπίδα ὅτι θὰ ἐπιτύχουν ἕνα προσωρινὸ ὄφελος.

«Θεέ μου, Σέ παρακαλῶ, εἶπε, ἀνάστησέ τον, γιά νά μετανοήση, καί μετά πάρ᾿ τον».


-Όταν ήμουν δικαίος, στην Σκήτη των Ιβήρων, με επισκέφθηκε μια μέρα κάποιος που ήταν περίπου πενήντα πέντε χρονών.
Είχε έρθει αργά το απόγευμα και δεν χτύπησε, για να μην ενοχλήση τους Πατέρες και κοιμήθηκε έξω.
Όταν τον είδαν οι Πατέρες, τον πήραν μέσα και με ειδοποίησαν.
-«Καλά, του είπα, γιατί δεν χτύπησες το καμπανάκι, για να σού ανοίξουμε και να σε τακτοποιήσουμε;».
-«Τί λές, Πάτερ μου, πώς να ενοχλήσω τους Πατέρες;», μου είπε.
Βλέπω, το πρόσωπό του είχε μία λάμψη.Κατάλαβα ότι θα ζούσε πολύ πνευματικά.
Μου είπε μετά ότι είχε μείνει μικρός ορφανός από πατέρα και γι᾿ αυτό, όταν παντρεύτηκε, αγαπούσε πάρα πολύ τον πεθερό του.
Πρώτα περνούσε από το σπίτι των πεθερικών του και μετά πήγαινε στο σπίτι του.
Στενοχωριόταν όμως, γιατί ο πεθερός του έβριζε πολύ.
Πολλές φορές τον είχε παρακαλέσει να μη βρίζη, αλλά εκείνος γινόταν χειρότερος.
Κάποτε αρρώστησε βαριά ο πεθερός του.
Τον πήγαν στο νοσοκομείο και μετά από λίγες μέρες πέθανε.Εκείνος δεν ήταν κοντά του την ώρα που ξεψύχησε, γιατί έπρεπε να ξεφορτώση ένα πλοίο.
Όταν πήγε στο νοσοκομείο και τον βρήκε στο νεκροστάσιο κάτω, προσευχήθηκε με πολύ πόνο:

Α΄Χαιρετισμοί στήν Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-3-2023

Σύν Θεῷ τήν Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023 στίς 5:00 μ.μ. ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἐδέσσης, Πέλλης καί Ἀλμωπίας κ.κ. Ἰωήλ θά χοροστατήσει στήν ἀκολουθία τῶν Χαιρετισμῶν τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου (Α΄ Στάση) στήν Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Λόγος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου γιὰ τὴν Νηστεία

Σήμερα Παρασκευὴ τῆς Τυρινῆς, τὸ βιβλίο τοῦ Τριωδίου σημειώνει στὸν Ὄρθρο μετὰ τὰ καθίσματα: «Εἴτα ἀναγινώσκομεν τὸν λόγον τοῦ Μεγάλου Βασιλείου περὶ νηστείας, οὗ ἡ ἀρχή· Σαλπίσατε ἐν νεομηνίᾳ σάλπιγγι. Εἰς δὲ τὴν τράπεζαν ἀναγινώσκομεν τὸν περὶ νηστείας λόγον τοῦ ἁγίου Δωροθέου.

Μέγας Βασίλειος - Λόγος Α´ γιὰ τὴν Νηστεία
Ἀπόδοση στὴν ὁμιλουμένη: Δημήτριος Ἀθανασόπουλος, Θεολόγος. Ἐκδόσεις: Νεκτάριος Παναγόπουλος.

Διαβάστε τὸν ὑπέροχο λόγο τὸν Μεγάλου Βασιλείου, ὡς μία τέλεια εἰσαγωγὴ στὴν νηστεία ποὺ ἔρχεται…

Ἡ νηστεία εἶναι πρόσταγμα προφητικό.

1. «Νὰ σαλπίσετε, λέγει, κατὰ τὴν πρώτη ἡμέρα τοῦ μῆνα μὲ τὴν σάλπιγγα, καθὼς καὶ κατὰ τὴν ἐπίσημη ἡμέρα τῆς μεγάλης ἑορτῆς σας» (Ψαλμ. 80, 4).

Αὐτὸ εἶναι πρόσταγμα προφητικό. Γιὰ μᾶς δὲ ἀπὸ τὴν σάλπιγγα πιὸ μεγαλόφωνο καὶ ἀπὸ κάθε ὄργανο μουσικὸ πιὸ ἐπίσημο, τὴν ἀναμενόμενη ἑορτὴ τῶν ἑορτῶν ὑποδηλώνουν τὰ ἀναγνώσματα (Ἡσ. 58, 4-6). Διότι ἐγνωρίσαμε τὴν χάρη τῶν νηστειῶν ἀπὸ τὸν Ἡσαΐα, ποὺ ἀπέῤῥιψε μὲν τὸν ἰουδαϊκὸ τρόπο τῆς νηστείας, τὴν δὲ ἀληθινὴ νηστεία σὲ μᾶς ἔδειξε. «Νὰ μὴ νηστεύετε χάριν διαμάχης καὶ ἔριδος», «ἀλλὰ νὰ καταργήσεις κάθε σύνδεσμο ἀδικίας» (Ἡσ. 63, 6). Καὶ ὁ Κύριος λέγει· «νὰ μὴ γίνεσθε σκυθρωποί, ἀλλὰ νὰ νίψεις τὸ πρόσωπό σου, καὶ νὰ ἀλείψεις τὸ κεφάλι σου» (Ματθ. 6, 16-17). Ἂς συμπεριφερθοῦμε λοιπόν, ὅπως ἐδιδαχθήκαμε, νὰ μὴ φαινόμαστε σκυθρωποὶ γιὰ τὶς ἡμέρες ποὺ ἔρχονται, ἀλλὰ μὲ φαιδρὸ πρόσωπο πρὸς αὐτές, ὅπως πρέπει στοὺς ἁγίους, νὰ συμπεριφερόμαστε. Κανεὶς ἄκαρδος δὲν στεφανώνεται, κανεὶς κατηφὴς δὲν στήνει τρόπαιο. Νὰ μὴ σκυθρωπάσεις ἐνῷ δέχεσαι περιποιήσεις. Εἶναι ἄτοπο νὰ μὴ χαιρόμαστε γιὰ τὴν ὑγεία τῆς ψυχῆς, ἀλλὰ νὰ λυπόμαστε μὲ τὴν ἀλλαγὴ τῶν τροφῶν καὶ νὰ φαινόμαστε ὅτι χαριζόμαστε στὴν ἡδονὴ τῆς σάρκας, παρὰ στὴν ἐπιμέλεια τῆς ψυχῆς. Διότι ὁ μὲν κορεσμὸς σταματᾷ τὴν εὐχαρίστηση στὴν κοιλιά, ἡ δὲ νηστεία ἀνεβάζει τὸ κέρδος στὴν ψυχή. Νὰ χαίρεσαι διότι σοῦ ἔχει δοθεῖ ἀπὸ τὸν ἰατρὸ φάρμακο ποὺ καταστρέφει τὴν ἁμαρτία. Διότι ὅπως ἀκριβῶς στὰ ἔντερα τῶν παιδιῶν τὰ ἀναζωογονούμενα σκουλήκια ἐξαφανίζονται μὲ κάποια δραστικὰ φάρμακα, ἔτσι καὶ τὴν ἁμαρτία, ποὺ βρίσκεται στὸ βάθος τῆς ψυχῆς, τὴν σκοτώνει ἡ νηστεία ποὺ εἰσχωρεῖ στὴν ψυχή, ἡ ὁποία νηστεία εἶναι πράγματι ἀξία τοῦ ὀνόματός της.

Ἡ νηστεία νὰ γίνεται χωρὶς ὑποκρισία. Κάθαρση τῆς ψυχῆς ἀπὸ τὰ ἁμαρτήματα.

2. «Ἄλειψε τὸ κεφάλι σου καὶ πλῦνε τὸ πρόσωπό σου» (Ματθ. 6, 17). Σὲ μυστήρια σὲ καλεῖ ὁ λόγος. Αὐτὸς ποὺ ἀλείφθηκε ἐμυρώθηκε· αὐτὸς ποὺ ἐνίφθηκε ἐκαθαρίσθηκε. Νὰ ἐννοεῖς τὴ νομοθεσία στὸν ἐσωτερικὸ ἄνθρωπο.

Ἡ Σοφία τοῦ Θεοῦ Α΄, Βίος καί λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου




«Ἐγώ φῶς εἰς τόν κόσμον ἐλήλυθα»[1]. Ὁ Κύριος εἶναι ἡ Σοφία, ἡ αὐτοσοφία, ἡ τοῦ Θεοῦ Σοφία. Ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ καί πάντα ἐν σοφίᾳ ἐποίησε καί ποιεῖ. Ἐν σοφίᾳ ἐδημιούργησε τό σύμπαν, ἐν σοφίᾳ ἔπλασε τόν ἄνθρωπο, ἐν σοφίᾳ ἀνέπλασε τόν ἄνθρωπο, ἐν σοφίᾳ οἰκονόμησε τήν σωτηρία μας. Μᾶς ἐδίδαξε, ἀφοῦ πῆρε τήν ἀνθρώπινη φύση καί ἔγινε ἕνας ἀπό μᾶς, ἔπαθε ἀπό ἐμᾶς, ἐσταυρώθη δι' ἡμᾶς, ἐτάφη δι' ἡμᾶς καί ἀνέστη δι' ἡμᾶς. Πάντα ἐν σοφίᾳ ἐποίησε γιά τήν ἀνάπλαση καί τήν αἰώνια ζωή καί σωτηρία μας. Θά πρέπει νά μελετοῦμε συνεχῶς τό ἔργο τοῦ Θεοῦ, τήν σωτήρια οἰκονομία Του, τίς Ἅγιες Γραφές καί τούς Ἁγίους Πατέρες καί τά τροπάρια καί τούς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας, γιατί ὅλα αὐτά μᾶς φανερώνουν τόν Χριστό, ὁ ὁποῖος εἶναι ἡ Σοφία, ἡ αὐτοσοφία, ἡ μόνη ἀληθινή Σοφία, τήν ὁποία πρέπει νά ἐγκολπωθοῦμε, νά ἐπιδιώξουμε καί μέ ὅλες μας τίς δυνάμεις νά τήν ἀναζητήσουμε.

«Μέ τήν ἴδια ὄρεξη», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «πού θά διαβάζετε τά τροπάρια καί τούς κανόνες, νά διαβάζετε καί τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά πρῶτα τήν Ἁγία Γραφή. Διαβάζετε τό Ψαλτήρι, τό Εὐαγγέλιο, τήν Παλαιά Διαθήκη. Εἶναι πλοῦτος, ἀφοῦ ἐκεῖ στηρίχθηκαν ὅλοι τους»[2]. Ὅλοι δηλαδή οἱ Ἅγιοι Πατέρες στηρίχθηκαν ἐπάνω εἰς τίς Ἅγιες Γραφές, στήν Παλαιά καί στήν Καινή Διαθήκη, στό Ψαλτήριον, καί σέ ὅλα τά βιβλία τά θεόπνευστα.

«Πρέπει», ἔλεγε καί ὁ Ἅγιος Ἰγνάτιος ὁ Μπριαντσιανίνωφ, «νά διαβάζουμε τούς Ἁγίους Πατέρες μέ προθυμία, μέ προσοχή ἀλλά καί μέ ἐμμονή, μέ ἐπιμονή, γιατί ὁ ἀόρατος ἐχθρός μας, ὁ διάβολος, ὁ ὁποῖος «μισεῖ ἦχον ἀσφαλείας»[3] ὅπως λέει στίς Παροιμίες, «ἐχθρεύεται τόν ἦχο αὐτό», δηλαδή τήν φωνή καί τά κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων τά ὁποῖα, ὅπως μᾶς εἶπε καί ὁ Ἅγιος Πορφύριος προηγουμένως, βασίζονται στίς Ἅγιες Γραφές καί ἑρμηνεύουν τίς Ἅγιες Γραφές καί ὁ ἄνθρωπος προετοιμάζεται καί ταπεινώνεται, ἔτσι ὥστε νά κατανοήσει σέ βάθος τά νοήματα τῶν Ἁγίων Γραφῶν, τά νοήματα τῶν λόγων τῆς αὐτοσοφίας τοῦ Κυρίου μας, τά νοήματα τοῦ Εὐαγγελίου. Ὁ διάβολος «μισεῖ ἦχον ἀσφαλείας». Ἐχθρεύεται τόν ἦχο αὐτό, τήν φωνή τῶν Ἁγίων Πατέρων. Κυρίως ὅταν αὐτή ἡ φωνή, λέει ὁ Ἅγιος Ἰγνάτιος, ἔρχεται μέσα ἀπό τούς Ἁγίους Πατέρες, αὐτούς οἱ ὁποῖοι ἐδόξασαν τήν Ἐκκλησία, ἐδόξασαν τόν Θεό.

2 Μαρτίου. Ἡσυχίου μάρτυρος. Θεοδότου ἐπισκόπου Κυρηνείας Κύπρου (†326), Εὐθαλίας παρθενομάρτυρος (†252), Ἰωακείμ Βατοπαιδινοῦ, τοῦ ἐπονομαζομένου «Παπουλάκη». Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Β΄ 11-21).

Ησ. 2,11            οἱ γὰρ ὀφθαλμοὶ Κυρίου ὑψηλοί, ὁ δὲ ἄνθρωπος ταπεινός· καὶ ταπεινωθήσεται τὸ ὕψος τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὑψωθήσεται Κύριος μόνος ἐν τῇ ἡμέρα ἐκείνῃ.

Ησ. 2,11                     Διότι οι οφθαλμοί του Κυρίου είναι υψιλοί και βλέπουν από υψηλά τα πάντα. Ο δε άνθρωπος είναι μηδαμινός· και θα ταπεινωθή η αλαζονεία και η έπαρσις των ανθρώπων. Θα υψωθή δε μόνος ο Κυριος κατά την ημέραν εκείνην της δικαίας κρίσεώς του.

Facebook: Ἡ νέα συνδρομητική ὑπηρεσία πού δίνει «προνόμια», ἀνοίγει τό δρόμο γιά τό ἀπόλυτο ψηφιακό (αὐτο)φακέλωμα


To Facebook δημιουργεί υπηρεσία για «προνομιούχους» χρήστες - Μέσω marketing στήνεται η παγίδα για την απόλυτη ψηφιακή αιχμαλωσία

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης

Facebook: Τo παγκόσμιο φακέλωμα μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης περνάει σε μια νέα φάση στην οποία οι χρήστες δεν θα συμβιβάζονται μόνο με μερική παραχώρηση προσωπικών πληροφοριών (όπως έκαναν μέχρι τώρα) άλλα πλέον τους δίνονται λόγοι για να φακελωθούν οικειοθελώς ακόμα περισσότερο, και μάλιστα επί πληρωμή, ακολουθώντας κάποια ύπουλα τεχνάσματα του marketing.

Η ναυαρχίδα των ΜΚΔ, το Facebook, φέρνει μια νέα συνδρομητική υπηρεσία για Facebook και Instagram που θα ονομάζεται «Meta Verified» (η Meta είναι η μητρική εταιρεία του Facebook) και θα επιτρέπει στους χρήστες να πιστοποιούν την αυθεντικότητα των λογαριασμών τους, κερδίζοντας ένα «σήμα» επικυρωμένου προφίλ που θα τους παρέχει μια σειρά από «προνόμια», σε σχέση με τους απλούς χρήστες.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα του Facebook η οποία δημιουργήθηκε το 2004, θυμόμαστε πως λανσαρίστηκε στο παγκόσμιο κοινό με το σλόγκαν «It’s free and always will be» (είναι δωρεάν και θα είναι για πάντα). Το 2019 αυτό το σλόγκαν που θεωρείτο ως αναπόσπαστη «υπογραφή» της πλατφόρμας, αποσύρθηκε από την εταιρεία σιωπηρά μετά από 15 χρόνια αθρόας προσέλκυσης «πελατών» που το 2020 μετρούσαν 2,85 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Πατερικά ἀναγνώσματα τῆς Α' ἑβδομάδας τῶν Ἁγίων Νηστειῶν

 

ΠΑΤΕΡΙΚΑ  ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ  

ΤΗΣ Α΄ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ 
 
ΚΥΡΙΑΚΗ:  
Όρθρος:  
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου Α΄ βιβλίο της Εξαημέρου,  Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου Εις την πληγή της χαλάζης 
Α΄Ωρα:  
Κατήχηση Μικρά (53) Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου 
ΔΕΥΤΕΡΑ:  
Όρθρος:  
Εφραίμ του Σύρου κατανυκτικοί ΛόγοιΠαλλαδίου Επισκόπου Ελενουπόλεως ΛαυσαϊκόΑνάγνωση εις το Συναξάρι του Μηναίου

Πρόσφατη φωτογραφία ἀπό τά παπούτσια τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Χοζεβίτη.Φρέσκια λάσπη εἶναι πάνω κολλημένη....


Πρόσφατη φωτογραφία από τα παπούτσια του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτη.Φρέσκια λάσπη είναι πάνω κολλημένη....Σημάδι ότι ο Άγιος περπατάει και βοηθάει....

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible