Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Μετὰ τὴν Δευτέρα Παρουσία τοῦ Κυρίου πῶς θά εἴμαστε; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Οἱ Ἅγιοι δισμύριοι μάρτυρες & ὁ θεοποιημένος δυτικὸς πολιτισμός, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ Ἅγιοι δισμύριοι μάρτυρες καὶ ὁ θεοποιημένος δυτικὸς πολιτισμός, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος- Ὁ Πρόλογος τῆς Ἀχρίδος καὶ Μέσα ἀπὸ τὸ παράθυρο τῆς φυλακῆς, 28-12-2023,
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «Ὁ ὀρθοπολιτικὸς φασισμὸς χτυπᾶ τὰ Χριστούγεννα»

 

Ἐκπομπὴ μὲ τὸν ὁσιολογιώτατο Μοναχὸ Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, μὲ θέμα: «Ὁ ὀρθοπολιτικὸς φασισμὸς χτυπᾶ τὰ Χριστούγεννα», Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2023/12/blog-post_93.html

Διὰ νὰ εἶναι «γλυκὸ» τὸ φαγητό


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

Διὰ νὰ εἶναι «γλυκὸ» τὸ φαγητό

«Καὶ κελεύσας τοὺς ὄχλους ἀνακλιθῆναι ἐπὶ τοὺς χόρτους, λαβὼν τοὺς πέντε ἄρτους καὶ τοὺς δύο ἰχθύας, ἀναβλέψας εἰς τὸν οὐρανὸν εὐλόγησε, καὶ κλάσας, ἔδωκε τοῖς μαθηταῖς τοὺς ἄρτους, οἱ δὲ μαθηταὶ τοῖς ὄχλοις. Καὶ ἔφαγον πάντες καὶ ἐχορτάσθησαν, καὶ ἦραν τὸ περισσεῦον τῶν κλασμάτων δώδεκα κοφίνους πλήρεις. Οἱ δὲ ἐσθίοντες ἦσαν ἄνδρες ὡσεὶ πεντακισχίλιοι χωρὶς γυναικῶν καὶ παιδίων» (Ματθ. ιδ΄ 19).

(: Καὶ ἀφοῦ παρεκίνησε τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ νὰ ἐξαπλωθοῦν εἰς τὴν πρασινάδα, ἐπῆρε τὰ πέντε ψωμιὰ καὶ τὰ δύο ψάρια, καί, ἀφοῦ ἐσήκωσε τὰ μάτια του εἰς τὸν οὐρανόν, ηὐχαρίστησε καὶ ἐπεκαλέσθη τὸν Πατέρα του καὶ ἀφοῦ ἔκοψε τὰ ψωμιά, τὰ ἔδωκεν εἰς τοὺς μαθητὰς καὶ οἱ μαθηταὶ εἰς τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ. Καὶ ἔφαγαν ὅλοι καὶ ἐχόρτασαν, καὶ ἐσήκωσαν ὅ,τι ἐπερίσσευσεν ἀπὸ τὰ κομμάτια, δώδεκα κοφίνια γεμᾶτα. Ἐκεῖνοι δὲ ποὺ ἔφαγαν ἦσαν περίπου πέντε χιλιάδες ἄνδρες, χωρὶς νὰ συνυπολογίζωνται εἰς τὸν ἀριθμὸν αὐτὸν γυναῖκες καὶ παιδιά»).

Ὁ θεῖος Χρυσόστομος ἐπισημαίνει:

«Ἐπειδὴ ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον ὁ διάβολος ἐνεδρεύει στὰ συμπόσια, ἔχοντας σύμμαχο τὴ μέθη, τὴν πολυφαγία, τὸν ἀπρεπῆ γέλωτα καὶ τὴν ἀδιαφορία τῆς ψυχῆς, τότε πρὸ πάντων πρέπει, καὶ πρὶν ἀπ’ τὸ τραπέζι καὶ μετὰ τὸ τραπέζι, νὰ περιφρουρούμαστε ἀπ’ αὐτὸν μὲ τὴν ἀσφάλεια τῶν ψαλμῶν, κι ἀφοῦ σηκωνόμαστε ἀπ’ τὸ φαγητὸ ὅλοι μαζί, μὲ τὴ γυναίκα καὶ τὰ παιδιά, νὰ ψάλλουμε τοὺς ἱεροὺς ὕμνους στὸν Θεό».

Ὁ μακαριστὸς π. Σάββας Ἀχιλλέως μᾶς συμβουλεύει:

Ὀ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Ἐλευθέριος


Ο ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
15 Δεκεμβρίου

Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΔΩ
Ο ένδοξος μάρτυς του Χριστού Ελευθέριος γεννήθηκε στη Ρώμη κατά τον 2ο μ.Χ. αιώνα. Σε πολύ νεαρά ηλικία έμεινε ορφανός από πατέρα και ανατράφηκε με φόβο Θεού και την αγάπη της ενάρετης μητέρας του Ανθίας (ή κατ’ άλλους Ευανθία), που είχε κατηχηθεί στην Πίστη του Χριστού από τους μαθητές του Αποστόλου Παύλου.

Τον εμπιστεύθηκαν στον επίσκοπο Ρώμης Ανίκητο (155-166) για να ολοκληρώσει τη μόρφωσή του και ο νεαρός Ελευθέριος επέδειξε τέτοια ικανότητα, ώστε πολύ γοργά ανήλθε σε όλους τους βαθμούς της εκκλησιαστικής ιεραρχίας. Αυτό συνέβη, γιατί οι κανόνες που επέβαλλαν τη συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας για τη χειροτονία σε διάκονο, του 30ού για τη χειροτονία σε πρεσβύτερο και ηλικία μεγαλύτερη για τους επισκόπους, δεν είχαν ακόμη καθορισθεί την εποχή εκείνη. Καθιερώθηκαν στη Σύνοδο της Νεοκαισαρείας (324) και στην ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο (681). Έτσι λοιπόν σε ηλικία δεκαπέντε ετών χειροτονήθηκε διάκονος, στα δεκαεπτά του πρεσβύτερος και ήταν μόλις μόνο είκοσι ετών όταν ο πάπας Ρώμης τον διόρισε επίσκοπο Ιλλυρικού, περιοχής που αντιστοιχούσε στη σημερινή Δαλματία και ηπειρωτική Ελλάδα. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, χάρη στον ζήλο της Πίστεως, είχε καταστεί ώριμος στην επίγνωση του Θεού «κατά το μέτρο της πνευματικής ηλικίας της πληρότητας του Χριστού» (Εφ. 4, 13), και κατόρθωσε να φέρει στην Πίστη μεγάλο αριθμό εθνικών με τους λόγους του που επιβεβαιώνονταν με πολυάριθμα θαύματα.
Η φήμη του που όλο μεγάλωνε και τα θαύματα που ακολουθούσαν τη διδασκαλία του έφθασαν στ’ αυτιά του αυτοκράτορα, ο οποίος, ανήσυχος εξαιτίας της αυξανόμενης δύναμης της Εκκλησίας, έστειλε έναν από τους στρατηγούς του, τον Φήλικα, στην Αυλώνα (σημ. στην Αλβανία) να συλλάβει τον άγιο. Βλέποντας όμως το απαστράπτον πρόσωπο του νεαρού ιεράρχη εν μέσω του λογικού ποιμνίου του και γοητευμένος από τη γλυκύτητα της διδαχής του, ο τραχύς στρατιωτικός εγκατέλειψε με τη σειρά του τη ματαιότητα των εγκοσμίων, πίστευσε στον Χριστό και στην επαγγελία της αιωνίου ζωής, βαπτίσθηκε και παρουσιάσθηκε μαζί με τον άγιο ενώπιον του τυράννου αποζητώντας με ανυπομονησία την τελείωση διά του μαρτυρίου του αίματος.

Ἀντιχριστιανική, ἀντιεπιστημονική καί ἐπικίνδυνη ἡ «θεωρία τοῦ φύλου»


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 18η Δεκεμβρίου 2023

ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ, ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η «ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ»

Η ομοφυλοφιλία έχει πάρει τη θέση κυρίαρχης ιδεολογίας - ανθρωπολογίας, ως μια «νέα» θεώρηση της ανθρώπινης οντολογίας, με την εισαγωγή της «θεωρίας του φύλου». Η ανθρωπότητα, από το απώτερο παρελθόν ως τις τελευταίες δεκαετίες, γνώριζε ότι στην ανθρώπινη φύση υπάρχουν μόνον δύο φύλα, του άνδρα και της γυναίκας, όπως συμβαίνει και στο υπόλοιπο ζωϊκό και φυτικό βασίλειο.

Με την ένωση άρρενος και θήλεος ολοκληρώνεται η αναπαραγωγική λειτουργία της ανθρώπινης φύσης, διότι χάρις σε αυτή έρχονται στη ζωή νέες υπάρξεις. Όπως είναι γνωστό από την βιβλική διήγηση της Γενέσεως: ο «Αδάμ έγνω Εύαν την γυναίκα αυτού» (Γεν.4,1), οι συζυγικές σχέσεις ανδρός και γυναικός υιοθετούνται από τον Θεό ως οι μόνες κατά την οντολογία και φυσιολογία ανθρώπινες σχέσεις, μέσα στους όρους της οικονομίας του Θεού και ως αντίδοτο, τρόπον τινά, του βιολογικού θανάτου, που ήταν αποτέλεσμα του πνευματικού θανάτου εξ’ αιτίας της αμαρτίας. Είναι προφανές, ότι συζυγικές σχέσεις ανδρός με άλλον άνδρα, ή γυναικός με άλλην γυναίκα αποτελούν μία παρά φύσιν κατάσταση, ένα είδος ανατροπής του αληθούς ερωτισμού, ξένη και άγνωστη στο αρχικό σχέδιο της δημιουργίας του ανθρώπου. Τούτο μαρτυρεί πέραν των άλλων η ίδια η οντολογία της κατασκευής του ανθρώπου. Η κατασκευή δηλαδή υπό του Θεού των γεννητικών οργάνων ανδρός και γυναικός αποτελούν ένα οδοδείκτη, που μας δείχνει ποιά είναι η κατά φύσιν σχέσις και ποιά η παρά φύσιν.

Ό,τι ισχύει για τον άνθρωπο σχετικά με την αναπαραγωγική λειτουργία, ισχύει και σε όλο το ζωϊκό και φυτικό βασίλειο. Τα αρσενικά ζώα ζευγαρώνουν με τα θηλυκά και διαιωνίζεται το είδος τους. Τα φυτά για να γονιμοποιηθούν και να δέσει ο καρπός τους, δέχονται τη γύρη από «αρσενικά» φυτά, είτε με τον αέρα, είτε με τα έντομα. Άλλος τρόπος να παραχθεί νέα ζωή δεν υπάρχει! Αυτό βεβαιώνεται περίτρανα και μέσω της επιστήμης της βιολογίας και διαπιστώνεται από την επιστήμη της ανθρωπολογίας.

Ἡ θλιβερή πραγματικότητα τῆς ἐποχῆς μας

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Ἐλάχιστοι εἶναι ἐκεῖνοι ποὺ μένουν εὐχαριστημένοι ἀπὸ ὅσα καθημερινὰ συμβαίνουν στὴ σύγχρονη κοινωνία μας. Πρόκειται γιὰ τοὺς ἐμπνευστὲς καὶ πρωταγωνιστὲς τῆς θλιβερῆς πρα­γματικότητας, τὴν ὁποία οἱ ἴδιοι ἐπιθυμοῦν καὶ καταδικάζουν μόνο μερικὰ ἀκραῖα φαινόμενα καὶ ζητοῦν τὴν παρέμβαση τῆς δικαιοσύνης. Ποτὲ ὅμως δὲν θέλουν νὰ τηροῦν οἱ ἄνθρωποι τὶς ἠθικὲς ἀρχές, ποὺ προτείνει καὶ καλλιεργεῖ ἡ Ἐκκλησία. Προχωροῦν ἀκόμα καὶ στὸ ἀποκαρδιωτικὸ σημεῖο νὰ θεωροῦν τὴν ἄρνησή τους αὐτὴ ὡς δικαίωμά τους καὶ νὰ ζητοῦν τὴ νομικὴ κατοχύρωση. Ἔτσι οἱ πιὸ πολλὲς ἁμαρτίες χαρακτηρίζονται ὡς «δικαιώματα» τῶν ἀνθρώπων, ποὺ προστατεύονται ἀπὸ τοὺς νόμους καὶ ὅσοι τὰ ἀμφισβητοῦν νὰ ὁδηγοῦνται στὰ δικαστήρια, γιὰ νὰ τιμωροῦνται γιὰ τὰ ἀδικήματα, ποὺ διαπράττουν καὶ νὰ σωφρονίζονται ἐντὸς τῶν φυλακῶν!
Οἱ πολλοὶ ὅμως ἄνθρωποι ἀνησυχοῦν γιὰ ὅσα συμβαίνουν στὴν... κοινωνία, χωρὶς ὅμως νὰ ἀναγνωρίζουν τὶς δικές τους εὐθύνες. Γιὰ ὅλα φταῖνε οἱ ἄλλοι, ἐνῶ καὶ οἱ ἴδιοι εἶναι μέλη αὐτῆς τῆς κοινωνίας καὶ μὲ τὶς πράξεις τους συντελοῦν στὴ διαρκῆ ὑποβάθμισή της. Δὲν μποροῦν νὰ καταλάβουν ἤ καλύτερα δὲν παραδέχονται, λόγῳ ἐγωϊσμοῦ, ὅτι αὐτὸ ποὺ βλέπουν στὴν κοινωνία καὶ τοὺς πληγώνει εἶναι ἀποτέλεσμα τῶν δικῶν τους ἐνεργειῶν. Ὅ,τι ἔσπειραν, θερίζουν.

Στό χωριό Χοντοσόφκα πλησίον τοῦ Κιέβου καταλήφθηκε μέ τήν ὑποστήριξη τῆς ἀστυνομίας ναός τῆς Οὐκρανικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας


Τη νύχτα της 11ης Δεκεμβρίου 2023 περίπου είκοσι μέλη της τοπικής πολιτοφυλακής με την υποστήριξη αστυνομικών κατέλαβαν τον ιερό ναό Αγίας Μεγαλομάρτυρος Παρασκευής της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας στο χωριό Χοντοσόφκα στην περιφέρεια του Κιέβου. Αυτά ανέφερε στην Ένωση Ορθοδόξων Δημοσιογράφων ο εφημέριος του ναού πρωθιερέας Νικόλαος Κομαρνίτσκι.
Όπως εξήγησε, στις 4:30 τα ξημερώματα εκπρόσωποι της τοπικής λεγόμενης «εδαφικής άμυνας», συνοδευόμενοι από την αστυνομία κατέφθασαν στον ναό και αμέσως μετά αποκλείσθηκε ο αύλειος χώρος. Οι επιδρομείς από την «Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας» διέρρηξαν τις κλειδαριές στις πόρτες του ναού και του κτηρίου, όπου στεγαζόταν το κατηχητικό σχολείο και τοποθέτησαν δικές τους, σφραγίζοντας και τα δύο κτήρια. «Μαζί με την αστυνομία και την εδαφική άμυνα κατέφθασε ένας άνδρας με κόκκινο μπουφάν, ο οποίος είχε μαζί του βαλιτσάκι με εργαλεία. Αυτός έσπασε τις κλειδαριές και τοποθέτησε καινούριες», επεσήμανε ο ιερέας.

29 Δεκεμβρίου. Τῶν ἁγίων νηπίων τῶν ὑπὸ τοῦ Ἡρῴδου ἀναιρεθέντων· Μαρκέλλου ὁσίου. Γεωργίου Νικομηδείας, ποιητοῦ τῶν κανόνων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρ. λ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἑβρ. ια΄ 8-14).

Εβρ. 11,8           Πίστει καλούμενος Ἀβραὰμ ὑπήκουσεν ἐξελθεῖν εἰς τὸν τόπον ὃν ἔμελλε λαμβάνειν εἰς κληρονομίαν, καὶ ἐξῆλθε μὴ ἐπιστάμενος ποῦ ἔρχεται.

Εβρ. 11,8                   Ενεκα της πίστεώς του ο Αβραάμ, καλούμενος από τον Θεόν, υπήκουσε να εξέλθη και να φύγη από την πατρίδα του και νε μεταβή στον τόπον, τον οποίον επρόκειτο να λάβη ως κληρονομίαν του από τον Θεόν. Και πράγματι εξήλθε, χωρίς και να γνωρίζη που πηγαίνει.

Στό Περιστέρι ὁ διώκτης τοῦ Ἐσταυρωμένου κυκλοφορεῖ μέ σεκιουριτά, ἀκόμα καί μέσα στό Ναό !


Η ζύμη του Χριστού στο Περιστέρι αντιστέκεται στο ξήλωμα της Εκκλησίας που επιχειρεί ο Περιστερίου Γρηγόριος. Ένα φωτεινό παράδειγμα για όλους μας. (Δείτε φωτογραφίες και βίντεο)

Η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ. ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΡΙΚΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible