Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Ἡ ὑπακοή- ἀνώτερη ἀπό τήν προσευχή καί τήν νηστεία, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (μα'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ ὑπακοή- ἀνώτερη ἀπό τήν προσευχή καί τήν νηστεία, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (μα'), Φιλοκαλία τόμος Α',
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 22-7-2024
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Ἀνεξομολόγητες ἁμαρτίες τῶν γονέων ἐπηρεάζουν ἀρνητικά τά παιδιά τους, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Τά σά ἐκ τῶν σῶν, τί σημαίνει, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τά σά ἐκ τῶν σῶν, τί σημαίνει, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 21-07-2024

 

Τί σημαίνει νά κατέβει ὁ νοῦς στήν καρδιά; Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ σκοπός τῆς ἄσκησης ἡ ἀγάπη καί ὄχι τά ὁράματα, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (μ'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ σκοπός τῆς ἄσκησης ἡ ἀγάπη καί ὄχι τά ὁράματα, Ἁγ. Διαδόχου Φωτικῆς-Λόγος ἀσκητικὸς (μ'), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 21-7-2024 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἡ μεγάλη πίστη του ἐκατόνταρχου Β', Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Κυριακή Δ' Ματθαίου, Ἡ θεραπεία τοῦ δούλου του ἐκατόνταρχου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ μεγάλη πίστη του ἐκατόνταρχου Β', Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Κυριακή Δ' Ματθαίου, Ἡ θεραπεία τοῦ δούλου του ἐκατόνταρχου, 21-7-2024,
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Νουθεσίες Ἁγίου Ἰωσὴφ Ἁγιορείτου, τοῦ Ἡσυχαστοῦ (†1959)

* Ἡ ἀπόγνωσις εἶναι θανάσιμος ἁμαρτία, καὶ χαίρει ἐν αὐτῇ ὑπὲρ ἅπαντα ὁ διάβολος. Διαλύεται δὲ εὐθὺς μὲ τὴν ἐξαγόρευσιν.

* Τὸ ἁμάρτημα τὸ μικρὸν ἢ τὸ μέγα διὰ τῆς ἀληθοῦς μετανοίας ἐξαφανίζεται.

* Μόνον τὴν μετάνοιαν τοῦ ἀνθρώπου, ἐὰν λάβῃ εἰς χεῖράς Του ὁ Φιλάνθρωπος, ὅλα τὰ ἄλλα γνωρίζει Αὐτὸς νὰ οἰκονομῇ πανσόφως εἰς σωτηρίαν. Ὁ ἐλεήμων Θεὸς αἰτίαν γυρεύει καὶ ἀφορμὴν διὰ νὰ σώσῃ ψυχήν.

* Ἐπειδὴ ἐμολύναμε τὸν νοῦν μας, τὴν καρδίαν μας καὶ τὸ σῶμα μας, μὲ λόγον, μὲ ἔργον, κατὰ διάνοιαν, τώρα δὲν ἔχομεν παρρησίαν. Δὲν ἔχομεν ἔνδυμα γάμου. Δι᾿ αὐτὸ πρέπει νὰ καθαρισθῶμεν μὲ ἐξομολόγησιν, μὲ δάκρυα, μὲ πόνον ψυχῆς· καὶ τὸ πάντων ἀνώτερον, μὲ προσευχήν, ὅπου καθαρίζει καὶ τελειοποιεῖ τὸν ἄνθρωπον.

* Καί, ὅσον ἐσὺ καθαρίζεις ἀπὸ τὰ πάθη, τόσον εἰρηνεύεις καὶ σωφρονεῖς καὶ ἐννοεῖς τὸν Θεόν.

Κατάκριση-Χανει τη χαρη του Θεού όποιος κατακρίνει, Ἁγ. Παϊσίου, 23-7-20...

Ἅμα δεῖς ἄνθρωπο νὰ πολυλέγει «τὸ καθῆκον μου κάνω» καὶ νὰ μὴν κάνει ποτὲ χάρη, νὰ ξέρεις πὼς δὲν εἶναι καλὸς ἄνθρωπος..



Η ψεύτικη αρετή τούτου του κόσμου (της κοινωνίας)
Δε μας συγκινεί και πολύ αν δούμε στ’ αληθινά έναν σκοτωμένο άνθρωπο στο δρόμο, όσο αν τον δούμε σκοτωμένον ψεύτικα στον κινηματογράφο. Η ψευτιά κατάντησε να είναι για εμάς αλήθεια, πιο αληθινή από την αλήθεια.

Αυτή την αρετή την έχουνε ένα σωρό άνθρωποι, ίδιοι με τους Φαρισαίους που περηφανευόντανε για την αρετή τους και που περιφρονούσανε τον φτωχόν, τον τελώνη
Οι τέτοιο ενάρετοι προσέχουνε πολύ να μην παραβούνε τους νόμους, που τους κρατάνε από φόβο κι όχι από την καλή διάθεση της ψυχής τους, κι έτσι μπορούνε να κάνουνε κάθε παρανομία και παλιανθρωπιά «εκ του ασφαλούς» χωρίς να διακινδυνέψουνε το τομάρι τους.

Μιλάνε όλο για το νόμο, για την τιμιότητά τους, για το καθήκον. Ταμπουρώνονται πίσω από το καθήκον και από το νόμο.

Ὁ Δ.Παπαστεργίου παρουσίασε τὸν Μεγάλο Ἀδερφὸ στὴν Ἑλλάδα: Τὸ ἀκοίμητο «μάτι» τῶν μικροδορυφόρων φέρνει τὸ τέλος τῆς ἰδιωτικότητας


Ο Δ. Παπαστεργίου παρουσίασε τον Μεγάλο Αδερφό στην Ελλάδα: Το ακοίμητο «μάτι» των μικροδορυφόρων φέρνει το τέλος της ιδιωτικότητας

Οι μικροδορυφόροι παρουσιάζονται ως «λύση» για περιβαλλοντικά ζητήματα ενώ στην πραγματικότητα είναι η ρίζα του απόλυτου κακού

Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης


Ο Μεγάλος Αδερφός της Νέας Τάξης, πέρα από τα ηλεκτρονικά μάτια των καμερών και των drones, θα χρησιμοποιεί ως ύψιστο εργαλείο παρακολούθησης τους δορυφόρους. Και συγκεκριμένα όχι τους παραδοσιακούς βραδυκίνητους και τεράστιους δορυφόρους που περιφέρονται στο διάστημα, όσο τους – νέας τεχνολογίας – μικροδορυφόρους (βάρους 100 κιλών περίπου) που κινούνται σε πολύ χαμηλότερα υψόμετρα και μπορούν να απεικονίζουν αντικείμενα ως και 10 εκατοστών.

Πριν λίγες μέρες ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, έριξε τη βόμβα για το πού οδηγείται το σχέδιο μαζικής επιτήρησης. Η εταιρεία Open Cosmos και η Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή σμήνους ελληνικών πολυφασματικών δορυφόρων παρατήρησης γης υψηλής ευκρίνειας, στο πλαίσιο του Ελληνικού Διαστημικού Προγράμματος.

Ο κ. Παπαστεργίου είπε ότι «μέσω της ανάπτυξης σμήνους μικροδορυφόρων θα διαθέτουμε πολύτιμα δεδομένα σε σχεδόν πραγματικό χρόνο τα οποία θα συμβάλλουν στην έγκαιρη λήψη αποφάσεων και στη χάραξη πολιτικών σε σημαντικούς τομείς, όπως η πολιτική προστασία. Για παράδειγμα, με τους εφτά αυτούς μικροδορυφόρους θα έχουμε πολυφασματικά δεδομένα που θα καλύπτουν καθημερινά όλη την ελληνική επικράτεια. Με αυτόν τον τρόπο θα παρακολουθούμε τις διαχρονικές μεταβολές του περιβάλλοντος. Σε μια εποχή που συνεχώς βιώνουμε παγκοσμίως τα αποτελέσματα της κλιματικής κρίσης, αξιοποιούμε τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και επενδύουμε στο διάστημα αποκτώντας μια μοναδική “τεχνολογική εργαλειοθήκη”».

Παιδιὰ φρόνιμα ἢ παιδιὰ μὲ ἀνώτερο φρόνημα;

Παιδιὰ φρόνιμα ἢ παιδιὰ μὲ ἀνώτερο φρόνημα;

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Ἡ νεολαία, ἀσφαλῶς, εἶναι ὅ,τι πολυτιμότερο ἔχει ὁ κόσμος μας. Τὸ αὔριο, ἡ ἐλπίδα, ἡ προοπτική του. Ἀπ’ αὐτὴν ἐξαρτῶνται τὰ πάντα. Ἀπ’ τὴν ὅποια πορεία της ἡ κοινωνία μας θὰ εἶναι αὐτὴ ἢ ἐκείνη.

Γι’ αὐτὸ καὶ ὅλοι ἔχουν στραμμένα τὰ βλέμματα πάνω της. Παρατηροῦν τὴν κάθε της κίνηση, τὴν προτρέπουν γιὰ τὴν ὅποια, τὴν κάθε πρακτική. Καὶ καλὰ κάνουν! Ἐκτὸς βέβαια ἀπὸ ἐκείνους ποὺ τὴν ἐπιβουλεύονται. Ποὺ δὲν θέλουν τὸ αὔριο καλύτερο ἀπ’ τὸ χθές. Καὶ ἀπὸ ἐκείνους ποὺ θέλουν τοὺς νέους, νεροκουβαλητὲς στὸ μύλο τῶν συμφερόντων τους!

Στὴν προσπάθειά τους αὐτή, καὶ οἱ δύο πλευρές, ἔχουν πολλὲς φορὲς τὴν ἑξῆς κοινὴ τακτική: Θέλουν τοὺς νέους νὰ εἶναι… παιδιὰ φρόνιμα! Ἀλλὰ μήπως ἀντὶ νὰ εἶναι παιδιὰ φρόνιμα, πρέπει νὰ εἶναι παιδιὰ μὲ ἀνώτερο φρόνημα; Ἀξίζει νὰ τὸ δοῦμε…

* * *

Οἱ νέοι διακατέχονται ἀπὸ ἐπαναστατικότητα. Δὲν δέχονται τοῦτο ἢ τὸ ἄλλο. Θέλουν ν’ ἀνατρέψουν ὅ,τι κατὰ τὴν γνώμη τους ὑπάρχει σήμερα. Πασχίζουν γιὰ τὴν ἀνατροπὴ τοῦ κατεστημένου, ὅπως τὸ νοιώθουν. Μόνιμα εἶναι ἀντιρρησίες. Καὶ καλὰ κάνουν! Ἀλίμονο σ’ ὅποιο νέο, δὲν νοιώθει τούτη τὴν ἐπαναστατικότητα μέσα του. Δὲν εἶναι νέος. Δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι νέος. «Νέος θὰ πεῖ νὰ θέλεις ν’ ἀλλάξεις τὸν κόσμο», εἶχε πεῖ ὁ Γκαῖτε τόσο εὔστοχα.

Σ’ αὐτὴ τὴ νεανικὴ ἔκρηξη οἱ πάντες ἀνησυχοῦν. Τρέμουν κυριολεκτικά. Φοβοῦνται. Καὶ γιατί; Μὰ γιὰ νὰ μὴ χάσουν τὸ παιχνίδι, ὁ καθένας ἀπ’ τὴ δική του τὴ σκοπιά. Θέλουν τοὺς νέους, ὀπαδούς τους! Συνεχιστὲς τῶν ἔργων τους!

Καὶ τί κάνουν τότε; Καταβάλλουν κάθε προσπάθεια, προκειμένου τὰ παιδιὰ νὰ εἶναι … φρόνιμα! Ἥσυχα! Καλόβολα! Ὑπάκουα! Πλήρως ὑποταγμένα! Ποὺ στὸ τέλος αὐτὸ καταλήγει νὰ σημαίνει, παιδιὰ μαλθακά! Χωρὶς νοῦ, κρίση, βούληση καὶ σκέψη! Παιδιὰ ἄβουλα! Ἀποχαυνωμένα! Κοινῶς… ζυμάρια!

Αὐτὴ ἡ κατάσταση στὰ σίγουρα εἶναι ἀπαράδεκτη. Γιατί δὲν ἔχουμε πιὰ νέους μπροστά μας. Παιδιὰ ποὺ συμβιβάστηκαν μὲ τὸ «βόλεμα», τὴ «λούφα» καὶ τὴν «ξάπλα», δὲν ἀξίζουν τίποτα πιά! Κι ἀλίμονο στὴν κοινωνία, ἂν ἔχει τέτοιους νέους. Δὲν ὑπάρχει αὔριο γι’ αὐτήν. Μὰ οὔτε καὶ προοπτικὴ γιὰ τοὺς ἴδιους.

Μὲ νέους τοῦ… θερμοκηπίου ποὺ φοβοῦνται τὸ ψῦχος, τοὺς καύσωνες, τὶς καταιγίδες καὶ τοὺς βοριάδες τῆς ζωῆς, ἆραγε τί μπορεῖ νὰ περιμένει κανείς;

Αὐτὴ τὴν κατάσταση, μόνο ἡ «διεθνὴς τῶν πονηρῶν» τὴν θέλει. Καὶ μαζί της ὁ πονηρός! Γι’ αὐτὸ κάνουν τὰ πάντα, γιὰ νὰ καταπνίξουν κάθε ἐπαναστατικότητα καὶ διάθεση γιὰ δημιουργία τῶν νέων. Γιὰ νὰ τὴν ἀποχαυνώσουν!

Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον» ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025


Πρόκειται περὶ ἐπικοινωνιακοῦ τεχνάσματος, καθὼς εἰς τὴν πρᾶξιν ὅλοι γνωρίζουν αἰῶνας τώρα πῶς λειτουργεῖ ὁ παπισμός. Στόχος εἶναι ἡ ἀποδοχὴ κεκαλυμμένου πρωτείου ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους. Ὅλοι οἱ Ἱεράρχαι εἶναι ἴσοι καὶ δὲν ὑφίσταται οὐδέν πρωτεῖον. Δὲν θὰ τὸ δεχθοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι ποτέ! Συμφώνως πρὸς τὴν ἱστοσελίδα «ot.gr» τῆς 14ης Ἰουνίου 2024:

«Τὸ Βατικανὸ ἐξετάζει τὸ ἐνδεχόμενο νὰ ἑτοιμάσει ἕνα «ἐπίσημο σχόλιο», γιὰ νὰ διευκρινίσει τί σημαίνει τὸ δόγμα τοῦ παπικοῦ ἀλάθητου. Αὐτὴ εἶναι μία ἀπόφαση ποὺ ζητοῦν οἱ μὴ Καθολικοὶ Χριστιανοί, ἡ ὁποία θὰ ἄνοιγε τὸ δρόμο γιὰ τὴν ἀναγνώριση μίας κοινῆς ἐξουσίας στὸν διάδοχο τοῦ Ἁγίου Πέτρου… Τὸ 1995, ὁ Ἰωάννης Παῦ­λος Β’ ζήτησε ἀπὸ ὅλους τοὺς χριστιανοὺς ἡγέτες νὰ συμμετάσχουν σὲ ἕνα «διάλογο», γιὰ νὰ τερματιστεῖ αὐτὸ τὸ πρόβλημα καὶ νὰ βροῦν ἕνα τρόπο νὰ ἀσκήσουν αὐτὴ τὴν «πρωταρχία» ποὺ ἦταν ἀποδεκτὴ ἀπὸ ὅλους. Ἐπρόκειτο γιὰ «τὴν εὕρεση μίας μορφῆς ἄσκησης πρωτοκαθεδρίας πού, χωρὶς νὰ ἀποκηρύξει τὰ οὐσιώδη τῆς ἀποστολῆς της, νὰ ἀνοίγεται σὲ μία νέα κατάσταση»… Σχεδὸν τριάντα χρόνια ἀργότερα, τὸ Βατικανὸ ἔχει συγκεντρώσει σὲ ἕνα ἔγγραφο τὶς ἐπίσημες ἢ ἄτυπες ἀπαντήσεις τῶν χριστιανικῶν ὁμολογιῶν σὲ αὐτὴ τὴν πρόταση. Τὸ κείμενο ὀνομάζεται «Ὁ Ἐπίσκοπος τῆς Ρώμης», καὶ περιλαμβάνει «μία ἀντικειμενικὴ σύνθεση τῆς οἰκουμενικῆς συζήτησης γιὰ τὸ θέμα, ἀντανακλώντας ἔτσι τὶς ἀπόψεις της, ἀλλὰ καὶ τὰ ὅριά της»… Ὑπάρχουν προτάσεις κάθε εἴδους, καθὼς διαβεβαιώνει ὅτι σὲ αὐτὰ τὰ χρόνια τοῦ διαλόγου «ἔχουν ἐντοπιστεῖ κάποιες ἀρχὲς γιὰ τὴν ἄσκηση τῆς πρωτοκαθεδρίας στὸν 21ο αἰῶνα. Μία πρώτη γενικὴ συμφωνία εἶναι ἡ ἀμοιβαία ἀλληλεξάρτηση μεταξὺ πρωτοκαθεδρίας καὶ συνοδικότητας σὲ κάθε ἐπίπεδο τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἡ συνακόλουθη ἀπαίτηση γιὰ συνοδικὴ ἄσκηση πρωτοκαθεδρίας. Ἀναφέρεται, γιὰ παράδειγμα, στὰ καλὰ ἀποτελέσματα ποὺ ἔδωσε ἡ ἀνάπτυξη τῶν ἐπισκοπικῶν διασκέψεων, ἢ τῶν διοικητικῶν ὀργάνων τῆς Κουρίας τοῦ Βατικανοῦ. Ἄλλοι ἔχουν προτείνει ὅτι «ἡ ἐξουσία τοῦ Ἐπισκόπου τῆς Ρώμης δὲν πρέπει νὰ ὑπερβαίνει ὅ,τι εἶναι ἀπαραίτητο γιὰ τὴν ἄσκηση τῆς διακονίας τῆς ἑνότητάς του σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο, καὶ προτείνουν ἕνα ἐθελοντικὸ περιορισμὸ στὴν ἄσκηση τῆς ἐξουσίας του».

22 Ἰουλίου. Μαρίας τῆς Μαγδαληνῆς τῆς καλλιπαρθένου μυροφόρου (α΄ αἰ.), Μαρκέλλης παρθενομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτέρας ε΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Ῥωμ. ιβ΄ 4-5, 15-21).

Ρωμ. 12,4          καθάπερ γὰρ ἐν ἑνὶ σώματι μέλη πολλὰ ἔχομεν, τὰ δὲ μέλη πάντα οὐ τὴν αὐτὴν ἔχει πρᾶξιν,

Ρωμ. 12,4                  Διότι όπως στο ένα σώμα έχομεν πολλά μέλη, όλα δε τα μέλη δεν έχουν την αυτήν λειτουργίαν και υπηρεσίαν,

Ρωμ. 12,5          οὕτως οἱ πολλοὶ ἓν σῶμά ἐσμεν ἐν Χριστῷ, ὁ δὲ καθ᾿ εἷς ἀλλήλων μέλη.

Ρωμ. 12,5                  έτσι και τα πολλά μέλη της Εκκλησίας, οι Χριστιανοί, είμεθα ένα σώμα με τον Χριστόν, και δια του Χριστού μεταξύ μας· ο καθένας μας δε είμεθα μέλη αλλήλων, με την υποχρέωσιν να συνεργαζώμεθα μεταξύ μας και να υπηρετούμεν ο ένας τον άλλον.

Τὰ φοβερὰ Καρούλια.


«Ἡ ἀπάντησι σύγχρονου ἀσκητή στη δικαιολογημένη ἀπορία ενός προσκυνητή γιά τήν ἄφοβη παρορμητικότητα μιας τέτοιας οἰκιστικῆς ἐπιλογῆς [:ἀνάβασι μέ ἁλυσίδες στα κελλιά τῶν Καρουλίων]:
"Πολλές φορές τρέμουν καί τά δικά μας πόδια. Κάποτε με ρώτησε κάποιος:
—Γιατί πάτερ, οι παλιότεροι έφτειαχναν ἀλλά κι ἐσεῖς τίς ἀετοφωλιές, σε τόσο ἀπόκρημνα σημεῖα,
Ὁμολογῶ ὅτι δέν εἶχα προηγουμένως δεχθῆ ἀνάλογη ερώτησι. Σκέφθηκα για λίγο καί ἀπάντησα:
―Ἂν κρίνω ἀπό τόν ἑαυτό μου, τά ἔφτειαχναν και τά φτειάχνουμε κι ἐμεῖς στό χείλος τοῦ γκρεμού, διότι αὐτό μᾶς βοηθᾶ νά ἔχουμε συνεχή τή μνήμη τοῦ θανάτου. Αν ζῆς σ᾿ ἕνα τόπο ἤρεμο, σε μια πεδιάδα, σ' ἕνα ὀροπέδιο δέν ἔχεις κίνδυνο πρό ὀφθαλμῶν συνεχῶς, ἐνῶ ἐδῶ ἔχεις τήν αἴσθησι τοῦ παροδικοῦ,

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗΣ ΤΗΣ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, 22-7-2024

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓ. ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗΣ ΤΗΣ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, 22-7-2024 
https://www.youtube.com/live/wbFRiTxPnfE?si=yrDswWZp6FvDLODS

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Νεομάρτυρος Ἰωνᾶ τοῦ πρωτοψάλτου τοῦ Ἱεροῦ Καθεδρικοῦ Ναοῦ Παναγίας τῆς Ἁγίας Νάπας Λεμεσοῦ


Μνήμη του Αγίου Νεομάρτυρος Ιωνά του πρωτοψάλτου του Ιερού Καθεδρικού Ναού Παναγίας της Αγίας Νάπας Λεμεσού.

Εκαρατομήθη την 10η Ιουλίου του 1821, την επομένη δηλαδή της θυσίας του Αρχιεπισκόπου Κυπριανού και των 3 Μητροπολιτών, Πάφου Χρυσάνθου, Κιτίου Μελετίου και Κυρηνείας Λαυρεντίου.



https://proskynitis.blogspot.com/2024/07/blog-post_90.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible