ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Παρασκευή 29 Αυγούστου 2025
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ «ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ» ΤΗΣ ΑΖΟΥΣΑ
έκσταση, παραλύσεις, γλωσσολαλιά, τρεμούλα, υστερία,παράξενοι ήχους ζώων, «ιερό γέλιο», «πνευματική αλαλία»Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ «ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ» ΤΗΣ ΑΖΟΥΣΑDavid Cloudεισαγωγικό από entaksis: Στην πατρίδα μας, όπου η Ορθοδοξία είναι ζωντανή παράδοση αιώνων, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να εμφανίζονται ομάδες πεντηκοστιανών και «χαρισματικών» που προσπαθούν να προσηλυτίσουν Ορθοδόξους. Προβάλλουν εντυπωσιακά «χαρίσματα» όπως γλωσσολαλιά, φωνές, παράξενες κινήσεις του σώματος και εκστατικές καταστάσεις, παρουσιάζοντάς τα ως έργο του Αγίου Πνεύματος. Όμως, όπως φαίνεται και στο άρθρο που ακολουθεί για την αρχή του κινήματος στην Αζούσα, αυτά τα φαινόμενα ήταν γεμάτα υστερίες, φωνές και παράλογες συμπεριφορές, που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζουν την ειρήνη και τη χάρη του Θεού. Παρ’ όλα αυτά, οι ομάδες αυτές προσπαθούν να τα «πουλήσουν» σαν σημάδια σωτηρίας, για να παρασύρουν τους ανθρώπους μακριά από την Ορθοδοξία. Η δική μας πίστη όμως δεν στηρίζεται σε εντυπωσιασμούς, αλλά στη χάρη του Θεού που δίνεται μέσα από τα Μυστήρια της Εκκλησίας και τη ζωή της μετάνοιας και της αγάπης όπου ο Χριστός δρα απαλά και με σεβασμό στο αυτεξούσιο του ανθρώπου. Πριν αναρωτηθείτε αν τα «χαρίσματα» που προσπαθούν να σας πουλήσουν οι διάφοροι ψευτοχαρισματικοί, είναι αληθινά, διαβάστε πως ξεκίνησαν και ποιο πνεύμα τα …χαρίζει.Μέχρι τα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα, το έδαφος ήταν έτοιμο για τη γέννηση του Πεντηκοστιανισμού. Το κίνημα της αγιότητας είχε προκαλέσει ένα ξέσπασμα πνευματικής έξαρσης και μια λαχτάρα για «δεύτερες ευλογίες» και «δεύτερους βαπτισμούς». Άνδρες όπως ο Τζον Ντάουι και ο Φρανκ Σάνφορντ είχαν προετοιμάσει το έδαφος με την έμφαση στη θεία θεραπεία, την προσδοκία μιας θαυμαστής αναβίωσης στο τέλος των καιρών και την επαναφορά των αποστολικών δώρων, όπως η ομιλία γλωσσών, και την αποκατάσταση των λειτουργιών του αποστόλου και του προφήτη.
Ἡ Ι.Μ. Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ στὸ Θέρμο Αἰτωλοακαρνανίας μετατρέπεται σὲ προσκύνημα – μουσεῖο.
σ.σ. Τί κρίμα που σήμερα στην εορτή του Μεγάλου Αγίου και Προφήτη της Εκκλησίας μας Κοσμά του Αιτωλού, το Μοναστήρι του μετατρέπεται σε Μουσείο/Προσκύνημα. Του Αγίου που άφησε την ησυχία του για να ζωντανέψει τα «ερείπια» που κατοικούσαν στην Ελλάδα. Ο Άγιος, όπως όλοι οι Άγιοι, κινούνταν προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, το Μοναστήρι του δεν μπορεί να είναι μουσείο. Μουσεία είναι όλοι αυτοί που στον βωμό του κέρδους «σκοτώνουν» τα Μοναστήρια για να γίνονται οι άνθρωποι «ερείπια». Ο Μητροπολίτης Δαμασκηνός εκτίθεται ανεπανόρθωτα και καθίσταται, επιεικώς, αποτυχημένος στα μάτια των απανταχού Ορθοδόξων.Γράφει ο Βασίλειος ΞεσφίγγηςΜέγα Δένδρο Θέρμου…Σε αυτόν τον τόπο τον Άγιο γεννήθηκε το 1714 ο ισαπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός.Γνωστός και ως Πατροκοσμάς, ο προστάτης Άγιος των μαθητών και των γραμμάτων.Ίδρυσε σχολεία στην πιο δύσκολη στιγμή του γένους ο Άγιος, ενώ στις Διδαχές του, απέτρεπε τη χρήση της Αρωμανικής και Αλβανικής γλώσσας και παρότρυνε τους γονείς να μάθουν στα παιδιά τους Ελληνικά.Επέβαλε στους Έλληνες την εποχή εκείνη να δουλεύουν το Σάββατο και να κρατούν ως αργία την Κυριακή.Με αυτή του τη διδαχή έστρεψε και την Εβραϊκή κοινότητα εναντίον του.Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ήταν αγαπητός στον Αλή Πασά των Ιωαννίνων, ο οποίος τον συμβουλεύονταν και τον σέβονταν πολύ.Αλλά και οι Αλβανοί αποκαλούσαν τον Άγιο «Τζιομπάν Μπαμπά», Μεγάλον Αφέντην.Στις 24 Αυγούστου 1779 ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός εκτελέστηκε από τους Οθωμανούς με απαγχονισμό στην περιοχή της Κορυτσάς, της σημερινή Αλβανίας.Η επίσημη εκδοχή αναφέρει ως αιτία πως εκτελέστηκε ως «προδότης» από τις οθωμανικές αρχές, λόγω της δράσης του ως ιεραπόστολου και του εθνικού και θρησκευτικού του έργου που ενοχλούσε την οθωμανική διοίκηση. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες εκδοχές που υποστηρίζουν ότι η εκτέλεση έγινε με υποκίνηση τοπικών αρχόντων που φοβήθηκαν την επιρροή του στον πληθυσμό.
Παντελὴς Σαββίδης: Ἡ ἐπικράτηση τοῦ Δαμιανοῦ σημαίνει ὑπογραφὴ τοῦ σχεδίου μιᾶς κατάπτυστης συμφωνίας...
σ.σ. Την ώρα που τα μισθαρνά όργανα του Μητσοτάκη προκαλούνε αηδία [δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ να αηδιάσετε] με την εμετική τους δημοσιογραφία, ο Παντελής Σαβίδης φέρνει στο φως σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά.Παντελής ΣαββίδηςΕμαθα τρομερά πράγματα για τον Δαμιανό και το Σινά. Δεν γράφονται όλα αλλά ό,τι μπορέσω θα το γράψω για την εφημερίδα «Θεσσαλονίκη» του Σαββάτου. Με δύο λόγια: η επικράτηση του Δαμιανού σημαίνει υπογραφή του σχεδίου μιας κατάπτυστης συμφωνίας μεταξύ Σινά και Αιγύπτου την οποία θέλει και ο Μητσοτάκης. Η συμφωνία τα παραχωρεί όλα στο Αιγυπτιακό κράτος. Είναι στη διάθεσή μου.Ο Μητσοτάκης είναι προσωπικά αναμεμειγμένος.Τον Δαμιανό καθοδηγεί μια γυναίκα με πολλαπλές σχέσεις μαζί του. Και όλα αυτά είναι πολύ γνωστά. Δεν κομίζω γλαύκαν.Το δημοσίευμα της Corriere della Sera ότι ο Μητσοτάκης διαπραγματεύτηκε την Μονή έλεγε την μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι την διαπραγματευτηκε για τον εαυτό του.ΥΓ: επειδή έψαξα το θέμα απο έγκυρες πηγές και όσα υπονοώ εδώ δεν χωρούν αμφισβήτησης τα τρολάκια θα πάρουν τον δρόμο που τα αξίζει.Αυτό το δημοσίευμα μιας έγκριτης ευρωπαϊκής εφημερίδας δεν διαψεύσθηκε. Πληροφορίες απο έγκυρες πηγές που χειρίσθηκαν την υπόθεση Σινά λένε πως το δημοσίευμα λέει την μισή αλήθεια. Την άλλη μισή την γνωρίζουν τα ευρωπαϊκά κέντρα. Τα τρολάκια να σηκωθούν να φύγουν. Με τα παραμικρό θα διαγράφονται. Δεν θα παίζουμε εδώ. https://www.anixneuseis.gr/%CE%B7-corriere-della-serra…/Η Corriere della Serra συνδέει το Σινά με ενεργειακή συμφωνία Μητσοτάκη-Σίσι.- Για μια χούφτα جنيه مصري (genēh maṣrī).Αίγυπτος – Το Μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης σε κίνδυνο λόγω των βλέψεων του Αλ ΣίσιΣτην Αίγυπτο του Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι, δεν θα έχεις άλλον θεό εκτός από τον τουρισμό.Από τόπος Αναστάσεως, σε θέρετρο διακοπών.του Francesco BattistiniΟ Αιγύπτιος στρατηγός επιθυμεί να μετατρέψει τον θρησκευτικό και αρχαιολογικό αυτόν τόπο σε τουριστικό κόμβο. Οργή στην Ελλάδα.
Μνἠμη τῆς ἀποτομῆς τῆς κεφαλῆς τοῦ Τιμίου Προδρόμου.Ὀ Ἰερός Χρυσόστομος γιά τόν ἀποκεφαλισμό τοῦ Τιμίου Προδρόμου
ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΟΜΗΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ματθ.14,1-12]Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ«Ἐν ἐκείνῳ τῷ καιρῷ ἤκουσεν Ἡρῴδης ὁ τετράρχης τὴν ἀκοὴν Ἰησοῦ (:Εκείνον τον καιρό άκουσε ο Ηρώδης Αντίπας, ο τετράρχης της Γαλιλαίας και της Περαίας, τη φήμη του Ιησού)»[Ματθ.14,1]· διότι ο βασιλιάς Ηρώδης, ο πατέρας του, που είχε φονεύσει τα νήπια της Βηθλεέμ και των περιχώρων της, είχε πεθάνει.Ο ευαγγελιστής δεν σημειώνει απλώς και χωρίς αιτία τον καιρό, αλλά για να πληροφορηθείς την αλαζονεία και την αδιαφορία του τυράννου· διότι δεν πληροφορήθηκε από νωρίς τα σχετικά με Αυτόν, αλλά μετά από πολύ χρόνο. Τέτοιοι δηλαδή είναι αυτοί που κυβερνούν και περιβάλλονται από πολύ μεγάλη υλική δύναμη. Τα πληροφορούνται αυτά πολύ αργά, επειδή δεν ασχολούνται και πολύ με αυτά. Εσύ όμως, σε παρακαλώ, πρόσεξε πόσο σπουδαίο πράγμα είναι η αρετή· διότι μολονότι είχε πλέον πεθάνει ο ενάρετος Ιωάννης, τον φοβάται, και από τον φόβο φιλοσοφεί και για την ανάσταση· διότι λέγει ο ευαγγελιστής παρακάτω: «Καὶ εἶπε τοῖς παισὶν αὐτοῦ· οὗτός ἐστιν Ἰωάννης ὁ βαπτιστής· αὐτὸς ἠγέρθη ἀπὸ τῶν νεκρῶν, καὶ διὰ τοῦτο αἱ δυνάμεις ἐνεργοῦσιν ἐν αὐτῷ(:Και είπε στους αυλικούς του: “Αυτός είναι ο Ιωάννης ο Βαπτιστής˙ αυτός αναστήθηκε από τους νεκρούς με νέα αποστολή από τον Θεό. Και γι’ αυτό οι υπερφυσικές δυνάμεις ενεργούν μέσα απ’ αυτόν”)»[Ματθ.14,2].Είδες την έκταση που έλαβε ο φόβος; Διότι ούτε και τότε τόλμησε να πει κάτι στον έξω κόσμο, αλλά και τότε το λέγει μόνο στους αυλικούς του. Και αυτή όμως η σκέψη του είναι στρατιωτική και παράλογη. Καθόσον και πολλοί άλλοι αναστήθηκαν από τους νεκρούς και κανείς δεν έκανε κανένα παρόμοιο θαυματουργικό σημείο. Εγώ νομίζω ότι τα λόγια αυτά περιέχουν και φιλοτιμία και φόβο· διότι παρόμοιο πράγμα παθαίνουν οι παράλογοι άνθρωποι, οι οποίοι δέχονται πολλές φορές μέσα τους αντίθετα πάθη.Ο Λουκάς όμως λέγει ότι το πλήθος έλεγε για τον Ιησού: «Ἤκουσε δὲ Ἡρῴδης ὁ τετράρχης τὰ γινόμενα ὑπ᾿ αὐτοῦ πάντα, καὶ διηπόρει διὰ τὸ λέγεσθαι ὑπό τινων ὅτι Ἰωάννης ἐγήγερται ἐκ τῶν νεκρῶν, ὑπό τινων δὲ ὅτι Ἠλίας ἐφάνη, ἄλλων δὲ ὅτι προφήτης τις τῶν ἀρχαίων ἀνέστη(:Όταν άκουσε όμως ο τετράρχης Ηρώδης όλα τα θαυμαστά που γίνονταν από τον Ιησού, βρισκόταν σε μεγάλη απορία· διότι μερικοί έλεγαν ότι ο Ιωάννης αναστήθηκε απ’ τους νεκρούς και ότι αυτός έκανε τα θαύματα.
Κανεὶς δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ἀλλοιώνει τὸ Ὀρθόδοξο Φρόνημα. Οὔτε ὁ Πατριάρχης! Ἡ Ἐκκλησία δὲν ἀνήκει σὲ κανέναν ἄνθρωπο!
Σωτήριος ΤζούμαςΔεν είναι λίγες οι φορές που ως πιστοί βλέπουμε πλέον με θλίψη τις εκτροπές που συντελούνται στον εκκλησιαστικό χώρο, όχι από αμαθείς ή εχθρούς της Εκκλησίας, αλλά ακόμη και από τους ίδιους τους ποιμένες της.Αφορμή για το σχόλιο αυτό μας έδωσε η παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη σε «οικουμενική προσευχή» στον Καθεδρικό Ναό της Ουψάλα, παρουσία ετερόδοξων «κληρικών» και πολιτικών παραγόντων,συμπεριλαμβανομένων γυναικών «ιερέων».Ήταν η οριστική πράξη της αποστασίας. Ήταν το επίσημο πρόσωπο μιας ξεδιάντροπης πνευματικής προδοσίας που εκδηλώνεται πλέον χωρίς ντροπή, χωρίς προσχήματα, με φωτογραφίες, με χειραψίες, με ασπασμούς και συμφέροντα προσευχές σε ναούς αιρετικών.Και δυστυχώς, πρωταγωνιστής αυτής της εφιαλτικής τελετής, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Όχι πλέον ως “πρωτεύων μεταξύ ίσων”, αλλά ως ένα ιερό αλλά θλιβερό σύμβολο της υποταγής στον Οικουμενισμό, στην παναίρεση που όλα τα ισοπεδώνει και τα αναγνωρίζει, αρκεί να αρέσει στη Δύση, στους διπλωμάτες, στους ηγέτες του κόσμου τούτου.
Τό καθεστώς δυσκολεύεται – ἐμεῖς δέν ἐφησυχάζουμε!
Νεκτάριος ΔαπέργολαςΜόλις ἀνακοινώθηκε ἀπό τό κυβερνητικό χουντοσκυλολόι παράταση 2 μηνῶν (ἀπό τίς 5 Σεπτεμβρίου στίς 5 Νοεμβρίου) γιά τήν λήψη τοῦ λεγόμενου Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ. Εἶναι προφανές ὅτι τό ἀντίχριστο καθεστώς δέν τά ἔχει καταφέρει καί τόσο…καλά στήν προώθηση τοῦ διαβολομέτρου του καί δίνει ἀναβολή, ἐλπίζοντας μέσα στό προσεχές δίμηνο νά τουμπάρει ὅσους περισσότερους μπορεῖ, τώρα πού ὁ κόσμος βγαίνει ἀπό τήν θερινή χαλαρότητα καί ξαναμπαίνει σταδιακά σέ ρυθμούς πιό σκληρῆς καθημερινότητας (καί μέγα μέρος του βεβαίως ξαναρχίζει νά παρακολουθεῖ καί τά βοθροκάναλα, στά ὁποῖα φαντάζεστε τί συστηματική καί αἰσχρή προπαγάνδα θά ζήσουμε γιά μία ἀκόμη φορά ἀπό τούς πετσωμενους σκυβαλογράφους καί σκουπιδοτηλεπαρουσιαστές).
Ἡ μετάνοια δέν εἶναι κάτι θεωρητικό
❈ Ἡ μετάνοια δέν εἶναι κάτι θεωρητικό, ἀλλά ἐκφράζεται καί σωματικά. Ὁ ἄνθρωπος δακρύζει, κάνει μετάνοιες, νηστεύει, προσεύχεται, κοπιάζει, θυσιάζεται γιά τόν ἄλλον. Τότε δείχνεις πραγματικά ὅτι μετανοεῖς.
29 Αὐγούστου. † Μνήμη τῆς ἀποτομῆς τῆς τιμίας κεφαλῆς τοῦ Προδρόμου καὶ βαπτιστοῦ Ἰωάννου. Θεοπίστης ὁσίας τῆς ἐξ Αἰγίνης. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ Προδρόμου, 29 Αὐγούστου (Πρξ. ιγ΄ 25-32).
Πραξ. 13,25 ὡς δὲ ἐπλήρου ὁ Ἰωάννης τὸν δρόμον, ἔλεγε· τίνα με ὑπονοεῖτε εἶναι; οὐκ εἰμὶ ἐγώ, ἀλλ᾿ ἰδοὺ ἔρχεται μετ᾿ ἐμὲ οὗ οὐκ εἰμὶ ἄξιος τὸ ὑπόδημα τῶν ποδῶν λῦσαι.
Πραξ. 13,25 Κατά τον καιρόν δε που ο Ιωάννης εξεπλήρωνε την αποστολήν του και ακολουθούσε τον δρόμον, που του είχεν ορίσει ο Θεός, έλεγε· Ποίον με νομίζετε ότι είμαι; Δεν είμαι εγώ ο Μεσσίας, αλλ' ιδού, ύστερα από εμέ έρχεται εκείνος, του οποίου εγώ δεν είμαι άξιος να λύσω το υπόδημα των ποδών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .







