–https://youtu.be/S_aB0QJhOmk – aktiston.blogspot.com
https://tasthyras.wordpress.com/2025/09/02/ἕνας-ἀπὸ-τοὺς-μοναχοὺς-τῆς-μαρτυρι
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
–https://youtu.be/S_aB0QJhOmk – aktiston.blogspot.com
https://tasthyras.wordpress.com/2025/09/02/ἕνας-ἀπὸ-τοὺς-μοναχοὺς-τῆς-μαρτυρι
Γονεῖς! Ὅλοι θέλετε νά εἶναι τά παιδιά σας καλά καί ὑπάκουα. Ἄν πραγματικά τό ἐπιθυμεῖτε αὐτό, ἀγωνισθεῖτε νά νικήσετε τήν ὑψηλοφροσύνη, γιατί τά ὑπερήφανα παιδιά εἶναι καί ἰδιότροπα καί ἀνυπάκουα. Ἄν δέν τό κάνεις ὅσο τό παιδί εἶναι παιδί, θά τό πληρώσεις ὅταν τό παιδί γίνει ἔφηβος. Και ἔρχονται γονεῖς ἀπελπισμένοι καί λένε: «δέν μ’ ἀκούει». Καί βέβαια δέν σέ ἀκούει γιατί ὅταν ἔπρεπε νά τό μάθεις νά ὑπακούει, δέν τό ἔμαθες. Ἔλεγες:- Ἄστο τό παιδί, θά μάθει ὅταν μεγαλώσει.Ὅταν μεγαλώνει, δέν μαθαίνει. Τότε γίνεται χειρότερο.Καλλιεργῆστε στίς ψυχές τους τήν ταπεινοφροσύνη, γιατί τά ταπεινά παιδιά εἶναι καί ὑπάκουα. Ὅλοι θέλετε ν’ ἀνθίσει στίς καρδιές τῶν παιδιῶν τό λουλούδι τῆς εὐγνωμοσύνης. Μάθετέ τα λοιπόν νά εἶναι ταπεινά καί προφυλάξτε τα ἀπό τόν ἐγωισμό, γιατί ὁ ἐγωιστής ἄνθρωπος διακρίνεται γιά τήν ἀγνωμοσύνη καί τήν ἀχαριστία του.
π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥΗ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑΠρόκειται για αποκρυφιστικό σύστημα που πιστεύει στη δύναμη των αριθμών. Ονομάζεται και αριθμοσοφία ή αριθμομαντική.Οι οπαδοί της βρίσκουν τις ρίζες της κίνησης στην Αρχαία Αίγυπτο και στον Πυθαγόρα, για τον οποίο οι αριθμοί είχαν κάποια μυστηριώδη δύναμη.Οι δοξασίες του Πυθαγόρα ήταν ένα ανακάτεμα ινδουισμού, καββάλα και άλλων αποκρυφιστικών στοιχείων. Δίδασκε τη μετενσάρκωση και ανεφέρετο στην αριθμοσοφία και στην κίνηση των άστρων. Για τον Πυθαγόρα το «σημείο» ταυτίζετο με τη μονάδα, η γραμμή με τη δυάδα, η επιφάνεια με την τριάδα, το στερεό με την τετράδα κ.ο.κ. Με τους αριθμούς ερμήνευε ολόκληρη την κοσμογονία. Το μηδέν ταυτίζεται με το Άπειρο, το ένα με την πρώτη αιτία, από την οποία προήλθαν τα πάντα και κατευθύνονται και πάλι προς το «Άπειρο». Τους αριθμούς χώριζε επίσης σε κατηγορίες, όπως, μονοί, ζυγοί, «αρτιόμορφοι ζυγοί» (αυτοί που διαιρούνται συνεχώς μέχρι να αφήσουν υπόλοιπο μηδέν, π.χ. ο αριθμός 64), «αρτιόμορφοι μονοί» κ.ο.κ.Κάθε γράμμα του ονόματος, της ημέρας και της ώρας, μετατρέπεται σε αριθμό, με βάση τον «πυθαγόρειο πίνακα αριθμολογίας», οι αριθμοί προστίθενται αναμεταξύ τους, ώσπου να καταλήξει κανείς σε μονοψήφιο αριθμό ή στον αριθμό 11 ή 22.Έτσι μπορεί να βρει τον «αριθμός προσωπικότητας», τον «ερωτικό αριθμό» κ.ο.κ. και να προσδιορίσει ακόμη και τη μοίρα του.Όμως στην πραγματικότητα καταλήγει στο συμπέρασμα πως υπάρχουν μόνο 11 «μοίρες». Ακόμη είναι σίγουρο πως με το αποκρυφιστικό αυτό σύστημα καταλήγει κανείς σε απόλυτη έξάρτηση και σε δυσάρεστες καταστάσεις. Η ζωή του δεν ρυθμίζεται πλέον με βάση την ελεύθερη προαίρεσή του, αλλά με βάση τους υπολογισμούς των αριθμολόγων.Οι πιστοί στην αριθμολογία θεωρούν ότι με την τεχνική της μπορούν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και να ανιχνεύσουν το χαρακτήρα των ανθρώπων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να λάβουν τις ανάλογες αποφάσεις, λόγου χάρη όταν πρόκειται να εκλέξουν σύζυγο, δάσκαλο ή σχολείο για τα παιδιά τους, συνεργάτες, επάγγελμα πριν προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.
κος Μάρκος ΜπόλαρηςΔικηγόρος, πρώην Βουλευτής. πρώην Υφυπουργός• Οικονομίας – Ανταγωνιστικότητας Ναυτιλίας, • Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας • Εξωτερικώνπρώην Αναπληρωτής Υπουργός • Αγροτικής ΑνάπτυξηςΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑΕύλογο είναι πολλές παραμέτρους ενός προβλήματος να μην τις αντιλαμβανόμαστε ιδιαίτερα όταν αυτό είναι ένα σύνθετο πολιτικό, γεωπολιτικό, γεωστρατηγικό, οικονομικό, αναπτυξιακό, τουριστικό, πολιτισμικό, θρησκευτικό, αρχαιολογικό ζήτημα μα έχει την αξεπέραστη μοναδικότητα να είναι ένα αρχαίο μοναστήρι στην καρδιά της ερήμου Σινά, στην ανατολική ακτή της Ασίας, με τα μετόχια του επί της Ερυθράς Θαλάσσης, απέναντι από την Αφρική, απέναντι από την Σαουδική Αραβία, όπου οι ενασκούμενοι Σιναίτες Πατέρες συνεχίζουν νυχθημερόν την ασκητική ζωή της παραδόσεως της Ορθόδοξης Εκκλησίας επόμενοι !Άρα, αναφερόμαστε σε ένα θρησκευτικό, εκκλησιαστικό καθίδρυμα όπου η Ιστορία από τον καιρό του Αυτοκράτορα Ιουστινιανού του Α’ μέχρι σήμερα, χίλιους πεντακόσιους τόσους χρόνους, συναντά την θεολογία, την ασκητική, τις καλές τέχνες, τις αρχαιότερες διασωθείσες εικόνες, απτά δείγματα πολιτισμού, μία από τις σημαντικότερες βιβλιοθήκες στον κόσμο, χιλιάδες κώδικες και περγαμηνές κι ο ατίμητος Σιναϊτικός Κώδικας, το αρχαιότερο Ευαγγέλιο που μας σώζεται, ένα πολυτιμότατο σκευοφυλάκιο με μοναδικά έργα τέχνης, άρα ένα Μοναστήρι που μας παρέδωσαν με σεβασμό οι αιώνες. Καθίδρυμα σεβαστό το οποίο δεν είναι ένα νεκρό αρχαιολογικό μνημείο αλλά μια ζώσα κυψέλη, πολύ μέλι πνευματικό φέρουσα, κυψέλη διασώζουσα την πνευματικότητα της Ανατολής, εδώ και χίλιους πεντακόσιους χρόνους, εν παρενθέσει λέγω ότι το Άγιον Όρος, πολυτίμητη κιβωτός Ορθοδοξίας, συμπλήρωσε χίλια χρόνια από της ιδρύσεώς του !Πύκνωση, επομένως, γεωπολιτικής – γεωστρατηγικής θέσης, ιδέστε στον χάρτη το γεωγραφικό σημείο, αναπτυξιακοοικονομικού ενδιαφέροντος, εξέχοντος πολιτισμικού χαρακτήρα, μοναδικής εκκλησιαστικής ασκητικής αξίας, σημείο συνάντησης θρησκειών!Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑΕίναι σαφές ότι ένα σημαντικότατο μέρος της Αιγυπτιακής οικονομίας οφείλεται στον τουρισμό κυρίως λόγω των Φαραωνικών Πυραμίδων, μνημείων συγκλονιστικών ως σύλληψη κι ως κατασκευή !
❈ Λέει ὁ Ἅγιος Ἰσαάκ ὁ Σύρος: Ἡ σκέπη καί ἡ Πρόνοια τοῦ Θεοῦ ἁπλώνεται πάνω σέ ὅλους τούς ἀνθρώπους. Τήν βλέπουν ὅμως, ὅσοι καθάρισαν τόν ἑαυτό τους ἀπό τήν ἁμαρτία. Οἱ ἄλλοι δέν τήν βλέπουν. Γι' αὐτό ἀκοῦς ἀνθρώπους, πού σοῦ λένε ἔτσι κοσμικά καί ὄχι Χριστιανικά, νά λένε:- Ποῦ εἶναι ὁ Θεός;.. Δέν ὑπάρχει Θεός.. ποῦ Τόν βλέπεις ἐσύ τόν Θεό;Δέν βλέπει τόν Θεό, γιατί εἶναι βρώμικη ἡ καρδιά του. Ὁ ἄνθρωπος βλέπει τόν Θεό μέ τήν καθαρή καρδιά. Καί ἡ καρδιά καθαρίζει, ὄταν ὁ ἄνθρωπος ἐξομολογεῖται καί μετανοεῖ καί διορθώνεται.
Βασίλειος ΞεσφίγγηςΈνα ακόμα οσκαρικό μαργαριτάρι έρχεται να προστεθεί στα πολλά, που μας έχει συνηθίσει ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ Δαμασκηνός Κιαμέτης.Αυτή την φορά έχει να κάνει με τους κληρικούς που επιτρέπεται να κηρύττουν από στήθους, και σε αυτούς που εντέλλονται να διαβάζουν το κήρυγμα που τους στέλνει η μητρόπολη.Στην εγκύκλιο υπ αριθμ. 773 διαβάζουμε ότι το κήρυγμα πρέπει να είναι Χριστοκεντρικό καὶ Ἁγιολογικό, (και αγαπολογικό) προσθέτουμε εμείς ή έστω οικουμενιστικό…Όπως αντιλαμβανόμαστε αν κάποιος ιερωμένος δεν είναι πρόθυμος να ακολουθήσει αυτή την γραμμή τότε του απαγορεύεται να κηρύξει.
Παντελής ΣαββίδηςΣύμφωνα με πληροφορίες ο Ανώτατος Εισαγγελέας της Αιγύπτου θα απαγγείλει τις παρακάτω κατηγορίες στον Αρχιεπίσκοπο Σινά:1) Κατάχρηση εξουσίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες, ως Αρχιεπίσκοπος, που του έδωσε το Αιγυπτιακό κράτος σύμφωνα με το 306 Προεδρικό διάταγμα του 1978.2) Βιαιοπραγία σε Ιερό θρησκευτικό χώρο, προστατευόμενο από το Υπουργείο τουρισμού και Πολιτιστικό κέντρο της Unesco.3) Κλείσιμο της Μονής για τους τουρίστες, ενάντια στον κανονισμό χωρίς την επίσημη άδεια του κράτους.4) Είπε ψέματα στο Αιγυπτιακό κράτος ότι απειλείται η ζωή του, γιατί οι πράξεις του δείχνουν το αντίθετο.5) Δημιουργεί σκάνδαλα στην Περιφέρεια του Νοτίου Σινά.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τᾶν ἁγίων, Σεπτεμβρίου 23 (Γαλ. δ΄ 22-27).
Γαλ. 4,22 γέγραπται γὰρ ὅτι Ἀβραὰμ δύο υἱοὺς ἔσχεν, ἕνα ἐκ τῆς παιδίσκης καὶ ἕνα ἐκ τῆς ἐλευθέρας.
Γαλ. 4,22 Διότι εκεί έχει γραφή, ότι ο Αβραάμ απέκτησε δύο παιδιά, ένα παιδί από την δούλην του, την Αγαρ, και ένα παιδί από την ελευθέραν, από την Σαρραν.
Γαλ. 4,23 ἀλλ᾿ ὁ μὲν ἐκ τῆς παιδίσκης κατὰ σάρκα γεγέννηται, ὁ δὲ ἐκ τῆς ἐλευθέρας διὰ τῆς ἐπαγγελίας.
Γαλ. 4,23 Αλλ' ο μεν πρώτος υιός, ο από την δούλην, έχει γεννηθή, όπως συνήθως, κατά τους βιολογικούς νόμους της σαρκός, χωρίς καμμίαν ειδικήν εύνοιαν και υπόσχεσιν του Θεού. Ο δε άλλος, από την ελευθέραν, την Σαρραν, εγεννήθη σύμφωνα με την υπόσχεσιν, που έδωκεν ο Θεός στον Αβραάμ.