Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 2 Απριλίου 2024

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «LGBTQ+: "Καταστρέψτε τὴν Ἑλλάδα"»

 

Ἐκπομπὴ μὲ τὸν ὁσιολογιώτατο Μοναχὸ Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, μὲ θέμα: «LGBTQ+: " Καταστρέψτε τὴν Ἑλλάδα"», Κυριακή 31 Μαρτίου 2024.


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2024/03/lgbtq.html#more

73 Ψαλμός , στίχος 1, «Ἱνατί ὁ Θεός ἀπώσω εἰς τέλος»,Ἡ καρδιακή Προσευχή (Ἁγίου Παϊσίου),Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

73 Ψαλμός , στίχος 1, «Ἱνατί ὁ Θεός ἀπώσω εἰς τέλος»,Ἡ καρδιακή Προσευχή (Ἁγίου Παϊσίου),Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 9-10-2017 (Κήρυγμα) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

73 Ψαλμός , στίχος 2, «Μνήσθητι τῆς συναγωγῆς σου»,Τά δύο εἴδη τῶν δακρύων (Ἁγίου Παϊσίου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

73 Ψαλμός , στίχος 2, «Μνήσθητι τῆς συναγωγῆς σου»,Τά δύο εἴδη τῶν δακρύων (Ἁγίου Παϊσίου), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης, Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 10-10-2017 (Κήρυγμα) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσση

 

Ἡ νηστεία-ἐγκράτεια στήν καθημερινή ζωή Γ΄, Ἀγ. Παϊσίου- Οἰκογενειακή ζωή-Ἡ ευχαρίστηση τοῦ ἐλαφροῦ στομαχιοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ νηστεία-ἐγκράτεια στήν καθημερινή ζωή Γ΄, Ἀγ. Παϊσίου- Οἰκογενειακή ζωή-Ἡ ευχαρίστηση τοῦ ἐλαφροῦ στομαχιοῦ, 1-4-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ἄπιστοι! Γιατί;


Ἄπιστοι! Γιατί;

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Πολλοὶ εἶναι ἐκεῖνοι σήμερα, καλοί μου φίλοι, ποὺ λένε πὼς εἶναι ἄθεοι. Καὶ ἄπιστοι γενικῶς! Εἶναι καὶ μία κουλτούρα αὐτή, ξέρετε, ἔφθασε νὰ γίνει καὶ μία ἰδιάζουσα ἰδεολογία, ἀλλὰ καὶ μία κατάσταση ποὺ ἐξελίσσεται ἀκόμη καὶ σέ …θρησκεία! Στὴ θρησκεία τῆς… ἀθεΐας καὶ τῆς ἀπιστίας!



Ὡστόσο, εἶναι καὶ ἐπιστημονικὰ ἀποδεδειγμένο, ποὺ δὲν ὑπάρχει ἄνθρωπος ποὺ νὰ γεννήθηκε χωρὶς τὸ θρησκευτικὸ συναίσθημα, ποὺ νὰ μὴ ἔχει μέσα του τὴν τάση νὰ γνωρίσει καὶ νὰ λατρεύσει τὸν Θεό.

Ἐπιπλέον, ὅπως παρατηρεῖ ὁ Μ. Ἀθανάσιος, «κανένα πρᾶγμα στὸν κόσμο δὲν μπορεῖ νὰ χρησιμοποιηθεῖ ὡς τεκμήριο τῆς ἀπιστίας». Ναί, κανένα!

Καὶ τότε, θὰ πεῖτε, γιατί κάποιοι δὲν πιστεύουν; Νὰ ἕνα πολὺ ὡραῖο ἐρώτημα. Ἂς τὸ δοῦμε μὲ ὅσο συνοπτικὸ καὶ τεκμηριωμένο τρόπο γίνεται…

* * *

Εἶναι, βεβαίως, πολλὰ τὰ αἴτια τῆς ἀπιστίας ποὺ δὲν εἶναι δυνατὸ νὰ τὰ ἀναπτύξουμε. Ὡστόσο, τὸ κυριότερο καὶ τὸ πλέον καθοριστικὸ εἶναι ἕνα, στὸ ὁποῖο καὶ θὰ σταθοῦμε: Ἡ ἄρνηση τοῦ Θεοῦ στὴν πράξη! Δηλαδὴ ἐκεῖνος ὁ τρόπος τῆς ζωῆς ποὺ μᾶς ὁδηγεῖ μακριὰ ἀπ’ τὸ Θεό. Ἄθεος μὲ τὴν ἔννοια αὐτὴ εἶναι ὁ ἄνθρωπος ποὺ ζεῖ σὰν νὰ μὴ ὑπάρχει Θεός. Εἶναι τόσο προσκολλημένος στὴν ἁμαρτία καὶ στὴν ὕλη, ποὺ στὴν ψυχή του γιὰ ὅλα ὑπάρχει τόπος, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Θεό!!

Ὅπως παρατηρεῖ ὁ ἱ. Χρυσόστομος «ὁ βίος ὁ ἀκάθαρτος εἶναι ἱκανὸς νὰ μᾶς δημιουργήσει ἀνεπιθύμητη ἔχθρα πρὸς τὸν Θεό, “γιατί τὸ φρόνημα τῆς σάρκας”, λέγει, “εἶναι ἔχθρα στὸν Θεὸ” (Ρωμ. 8,7)». Γι’ αὐτὸ καί, ὅπως πάλι τονίζει, «ἡ ἁμαρτία εἶναι ἐκείνη ποὺ προκαλεῖ τὴν ἀπιστία». Ναί!

Ὁ Ἅγ. Θεόφιλος Ἀντιοχείας ἀναφέρει πὼς «σ’ ἐκείνους ποὺ κάνουν τὰ φαῦλα πράγματα ὁ Θεὸς δὲν ἐμφανίζεται». Κι εἶναι ἑπόμενο νὰ λένε τότε πὼς Θεὸς δὲν ὑπάρχει!

Ὁ γνωστὸς μεγάλος Γερμανὸς ποιητὴς Σίλλερ, παρουσιάζει στοὺς στίχους του αὐτοὺς τὸν Θεὸ νὰ λέει: «Σὲ ἀνθρώπους ποὺ μιαίνει ἡ ἁμαρτία κρυμμένη ἡ Θεότητά μου μένει».

Ὁ Καθηγητὴς Πανεπ. Ἀθηνῶν Εὐ. Θεοδώρου γράφει:

Πολλοὶ οἱ ἀδικοῦντες, οὐδεὶς ὅμως ὁ ἀδικούμενος


ΠΑΤΕΡΙΚΑΙ ΔΙΔΑΧΑΙ

Πολλοὶ οἱ ἀδικοῦντες, οὐδεὶς ὅμως ὁ ἀδικούμενος

«Ἐγὼ δὲ λέγω ὑµῖν µὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ’ ὅστις σε ραπίσει ἐπὶ τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην·». (Δηλ.: Ἐγὼ ὅµως σᾶς λέγω νὰ µὴ προβάλετε ἀντίστασιν εἰς τὸν πονηρόν, ποὺ χρησιµοποιεῖ ὡς ὄργανόν του ἐκεῖνον ποὺ σᾶς βλάπτει· ἀλλ’ ὅποιος σὲ ραπίσῃ εἰς τὸ δεξιὸν µέρος τῆς σιαγόνος, στρέψον εἰς αὐτὸν καὶ τὸ ἄλλο µέρος, διὰ νὰ ραπίσῃ καὶ τοῦτο).

Τί σημαίνει αὐτό; Μὴ ἀντιδρᾶς γιὰ ὅ,τι σοῦ κάνουν, ἀλλὰ ὠφελήσου.Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος ἀναφέρει σχετικὰ παραδείγματα:

«Ἀρετὴ ὅμως εἶναι ἡ τῶν ἀληθῶν δογμάτων ἀκρίβεια καὶ ἡ κατὰ βίο ὀρθότητα. Αὐτὰ κανείς, οὔτε ὁ διάβολος, μπορεῖ νὰ μᾶς τὰ ἀφαιρέση, ἂν προσέχουμε.

Τὸν Ἀδὰμ δὲν τὸν ὑποσκέλισε ὁ διάβολος, ἀλλὰ ἡ ἀπερισκεψία του καὶ ἡ ρᾳθυμία του.

Τὸν Ἄβελ δὲν τὸν ἔβλαψε ὁ πρόωρος θάνατος οὔτε τὸν Κάιν ὠφέλησε ὁ φόνος. Ὁ πρῶτος ἐγκωμιάζεται στοὺς αἰῶνες καὶ βλέπει τὸ Θεὸ σὰν φῶς, ὁ δεύτερος ἔχει γίνει σιχαμερὸς καὶ ἀπεχθὴς στοὺς αἰῶνες καὶ βλέπει τὸ Θεὸ σὰν φωτιά.

Τὸν Ἰωσὴφ τί τὸν ἔβλαψε τὸ μῖσος τῶν ἀδελφῶν του, ἡ συκοφαντία τῆς γυναίκας τοῦ Πετεφρῆ, ἡ φυλακή…

Τοὺς ἀποστόλους οἱ ὁποῖοι πάλευαν συνέχεια μὲ πεῖνα, δίψα, γυμνότητα, διωγμούς, κατατρεγμούς, συκοφαντίες καὶ στὸ τέλος μαρτύρησαν, τί ἀδικήθηκαν ἀπ’ ὅλα αὐτά;

Ὁ θεσμὸς τῶν Πυλωρῶν, οἱ τάξεις τῶν μετανοούντων καὶ οἱ ἀσεβεῖς πολιτικοί


Ο θεσμός των Πυλωρών, οι τάξεις των μετανοούντων και οι ασεβείς πολιτικοί

Χαράλαμπος Άνδραλης

Πολύς λόγος γίνεται για το ενδεχόμενο απαγόρευσης εισόδου στους ναούς, πολιτικών που εξέπεσαν της χριστιανικής ιδιότητας, επιλέγοντας να πολιτευθούν στο δημόσιο βίο αντίθετα με τη διδασκαλία της Εκκλησίας. Πολιτικοί και δημοσιογράφοι, καταδικάζουν ενδεχόμενη απαγόρευση εισόδου στο Ναό, αγνοώντας οι ίδιοι, βασικές αρχές της χριστιανικής πίστης. Φυσικά η Εκκλησία διδάσκει την αγάπη, αλλά αγάπη δεν σημαίνει κατάργηση κάθε κανόνα, ακόμα και της ίδιας της διδασκαλίας της.

Η Εκκλησία έχει θεσπίσει ειδική κατηγορία κατώτερου κλήρου, τους πυλωρούς (ή θυρωρούς), οι οποίοι διακονούν στην είσοδο του ναού, προκειμένου «να μην εισέλθει κανένας αμύητος στη θεία Λειτουργία»[1]. Ο θεσμός των πυλωρών αναφέρεται στις Αποστολικές Διαταγές[2] και συμπεριλαμβάνεται στους Ιερούς Κανόνες[3]. Την προσοχή των πυλωρών καλεί ο διάκονος στη Θ. Λειτουργία πριν την απαγγελία του συμβόλου της Πίστεως, με την εκφώνηση «Τὰς θύρας, τὰς θύρας· ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν[4]».

Επομένως, η Εκκλησία δεν είναι χώρος που εισέρχεται όποιος θέλει απροϋπόθετα. Μάλιστα η αρχιτεκτονική των ναών περιλαμβάνει τον προνάρθηκα, το νάρθηκα, τον κυρίως ναό, το ιερό βήμα, θέτοντας προϋποθέσεις για την είσοδο σε κάθε στάδιο.

Γέροντος Ἐφραὶμ Καθηγουμένου Ἱερὰς Μονῆς Φιλοθέου – Περὶ Παθῶν Μέρος 1ο


Ἀγωνίζου, τέκνον, διότι ὁ δρόμος τοῦ Θεοῦ εἶναι στενός καί ἀκανθώδης, ὄχι φυσικῶς ἀλλά διά τά πάθη μας· καί ἐφ᾿ ὅσον θέλομεν νά ἐκριζώσωμεν ἀπό τήν καρδίαν μας τά πάθη, τά ὁποῖα εἰκονίζονται ὡς ἀκανθώδεις ριζίδες, διά νά φυτεύσωμεν χρήσιμα φυτά, φυσικῶς θά κοπιάσωμεν πολύ καί τά χέρια μας θά αἱματώσουν καί τό πρόσωπόν μας θά ἱδρώσῃ· ἐνίοτε θά μᾶς ἔλθῃ καί ἀπελπισία, βλέποντας ὅλο ρίζες, ὅλο πάθη!

Ἡμεῖς ὅμως, μέ τήν ἐλπίδα μας εἰς τόν Χριστόν, τόν διορθωτήν τῶν ψυχῶν μας, ἄς ἐπιμελούμεθα κάθε ἡμέραν τήν γῆν τῆς καρδίας μας ἐργαζόμενοι ἐπί αὐτῆς τήν κάθαρσιν. Ἡ ὑπομονή, τό πένθος, ἡ ταπείνωσις, ἡ ὑπακοή, ἡ ἐκκοπή τοῦ θελήματος, ὅλα αὐτά συνεργοῦν εἰς τήν καλλιέργειαν. Ἡμεῖς πρέπει νά βάλωμεν ὅλην τήν δύναμίν μας καί ὁ Θεός βλέποντας τόν κόπον μας ἔρχεται καί τόν εὐλογεῖ καί γίνεται ἡ προκοπή μας.

Θάρσει, ὁ κόπος πρόσκαιρος καί ἐφήμερος, ἐνῷ ὁ μισθός πολύς ἐν τῷ οὐρανῷ· ἀγωνίζου καί νῆφε εἰς τούς λογισμούς· τήν ἐλπίδα κράτει γερά, διότι εἰκονίζει ὅτι τό σπίτι τεθεμελίωται εἰς τήν πέτραν· πέτρα δέ ὁ Χριστός μας.

2α. Νά ἔχῃς πραότητα, νά μή θυμώνῃς· διότι ὁ θυμός εἶναι καρπός ἐγωϊσμοῦ καί ἰδίου θελήματος· ἐνῷ, ἀντιθέτως, ἡ πραότης εἶναι καρπός ταπεινῆς καρδίας καί ἐκκοπῆς τοῦ ἰδίου θελήματος. Ὅταν κανείς θυμώνῃ, χάνει τό διακριτικόν ὁ νοῦς, καί ὡς ἐκ τούτου χάνει τήν ἰσορροπίαν του καί παρασύρεται εἰς ἄπρεπους λόγους καί σχήματα.

Οἱ ἅγιοι πατέρες τόν θυμόν κυρίως, ἄν καί ὅλα τά πάθη, τόν παρομοιάζουν μέ τήν μέθην· διότι ὅταν μεθύῃ κανείς, χάνει τήν ἀξιοπρέπειάν του καί γίνεται γελοῖος ἐνώπιον τῶν συνανθρώπων του· οὕτω πως καί ὁ θυμώδης ἐν καιρῷ παραφορᾶς.

Προκλητικὰ φαινόμενα

Προκλητικὰ φαινόμενα

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Καθημερινὰ πληροφορούμαστε μὲ λεπτομέρειες σκανδαλώδεις συμπεριφορὲς διαφόρων προσώπων, ποὺ κατέχουν θέσεις στὸ δημόσιο, στὴν πολιτική, ἀλλὰ καὶ στὴν Ἐκκλησία. Τὰ πρόσωπα αὐτὰ δὲν ἔχουν ὑπηρεσιακὴ συνείδηση, δὲν ἐκτελοῦν ὀρθῶς τὰ καθήκοντά τους καὶ οἱ ἐπιλογὲς καὶ ἐπιδιώξεις τους ἔρχονται σὲ πλήρη ἀντίθεση μὲ αὐτὸ ποὺ ὑποτίθεται ὅτι ὑπηρετοῦν. Εἶναι, ἀλίμονο, ἐπικίνδυνοι γιὰ τὸ κοινωνικὸ σύν­ολο καὶ ἐλάχιστες φορὲς τιμωροῦνται ἀπὸ τὴν ὑπηρεσία τους. Πάντα βρίσκουν παραθυράκια καὶ παραμένουν στὴ θέση τους καὶ ὄχι σπάνια προάγονται, γεγονὸς ποὺ εἶναι προκλητικό.
Οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ ποὺ δὲν εἶναι ὑπάλληλοι καὶ δὲν ἔχουν σταθερὲς ἀποδοχές, εὔκολα βγάζουν τὸ συμπέρασμα ὅτι ὅλοι οἱ ὑπάλληλοι τὸ ἴδιο εἶναι. Ἡ κρίση τους εἶναι προφανῶς ἄδικη. Δὲν εἶναι ὅλοι οἱ ἐργαζόμενοι στὸ δημόσιο διεφθαρμένοι καὶ σκανδαλοποιοί. Ὅμως ὑπάρχουν τὰ πρόσωπα, ποὺ σκανδαλίζουν καὶ διαβρώνουν μεγάλο μέρος τῆς κοινωνίας.

Σημειώνουμε δύο πρόσφατα περιστατικά, ποὺ προκάλεσαν τὸ κοινὸ αἴσθημα καὶ ὁδηγοῦν στὴν ἀντίληψη ὅτι δὲν εἶναι τὰ μοναδικὰ στὸ δημόσιο καὶ τὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο. Ἁπλῶς αὐτὰ ἔγιναν εὐρύτερα γνωστὰ ἀπὸ τὰ μέσα ἐνημέρωσης.

Τὸ πρῶτο περιστατικό. Πέντε συνοριοφύλακες, ἄνδρες τῆς Ἑλληνικῆς Ἀστυνομίας, ὑπηρετοῦσαν στὸν Ἕβρο, γιὰ νὰ φυλάνε τὰ σύνορα καὶ νὰ ἐμποδίζουν τὴν εἴσοδο τῶν μεταναστῶν στὴ χώρα μας. Γιὰ τὸ ἔργο αὐτὸ τῆς Ἀστυνομίας ὅλοι οἱ πολίτες ἔχουν καλὸ λόγο νὰ ποῦν. Ὅμως οἱ συγκεκριμένοι ἀστυνομικοὶ δὲν ἦταν ἄξιοι τῆς ἀποστολῆς τους καὶ διευκόλυναν, ἔναντι ἀμοιβῆς, τοὺς μετανάστες νὰ περνοῦν στὴ χώρα καὶ νὰ τοὺς προωθοῦν στὸ ἐσωτερικό. Ἔκαναν δηλαδὴ τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο ἀπὸ τὰ καθήκοντά τους!

2 Ἀπριλίου. Τίτου ὁσίου (θ΄ αἰ.)· Ἀμφιανοῦ καὶ Αἰδεσίου μαρτύρων (†306), Θεοδώρας παρθενομάρτυρος. Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Θ΄ 9-21, Ι΄ 1-4).

Ησ. 9,9              καὶ γνώσονται πᾶς ὁ λαὸς τοῦ Ἐφραὶμ καὶ οἱ ἐγκαθήμενοι ἐν Σαμαρείᾳ ἐφ᾿ ὕβρει καὶ ὑψηλῇ καρδίᾳ λέγοντες·

Ησ. 9,9                      Θα μάθουν και θα αισθανθούν από προσωπικήν των πλέον πείραν την τιμωρίαν αυτήν όλοι οι πολίται του βασιλείου του Ισραήλ, αυτοί που κατοικούν εις την Σαμά-ρειαν, οι οποίοι με αυθάδειαν και υψηλόφρονα την ικαρδίαν λέγουν·

Ησ. 9,10            πλίνθοι πεπτώκασιν, ἀλλὰ δεῦτε λαξεύσωμεν λίθους καὶ ἐκκόψωμεν συκαμίνους καὶ κέδρους καὶ οἰκοδομήσωμεν ἑαυτοῖς πύργον.

Ησ. 9,10                    Εάν κρημνισθούν αι πλινθόκτιστοι οικίαι μας από τους εχθρούς μας, ημείς θα είπωμεν ο ενας προς τον άλλον· ελάτε να πελεκήσωμεν λίθους και να κόψωμεν συκαμίνους και κέδρους και να οικοδομήσωμεν δια τον εαυτόν μας όχι απλάς οικίας, αλλά πύργους.

Ἀρχιμ. Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος, Τὸ κραυγαλέο μυστήριο ποὺ πραγματώθηκε στὴ σιωπή


Ομιλία του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Πυργετού Λαρίσης, Αρχιμανδρίτου Ειρηναίου Βαϊοπούλου κατά τη διάρκεια της Αγρυπνίας της Εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου 25/3/24.

 

Νέα κακοδοξία τοῦ «ἀλαθήτου»: Πιστεύει εἰς ..ἄδειαν κόλασιν!

Ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ τοῦ Βατικανοῦ Φραγκίσκος, ὑπεραμυνόμενος τὴν ἀπόφασή του νὰ «εὐλογεῖ» ἡ «ἐκκλησία» τὰ σοδομιτικὰ ζευγάρια, δήλωσε ὅτι, ἐφόσον αὐτὴ συγχωρεῖ τοὺς πάντες, ἡ κόλαση εἶναι …ἄδεια!

Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Ὁ Κύριος “δὲν σκανδαλίζεται ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες μας, γιατί εἶναι πατέρας ποὺ μᾶς συνοδεύει”, παρατηρεῖ ὁ Ἐπίσκοπος Ρώμης, παραδεχόμενος ὅτι θέλει νὰ πιστεύει ὅτι ἡ κόλαση εἶναι ἄδεια.

Ἂς ρωτήσει καὶ τὸν Δάντη ἀλλὰ καὶ τὸν Μιχαὴλ Ἄγγελο, ποὺ στὸ περίφημο ἔργο του “Ἡ Δευτέρα Παρουσία”, ποὺ εἶναι μέσα στὸ Βατικανὸ στὴν Καπέλα Σιξτίνα ἀποτυπώνει τὴν μαζικὴ κάθοδο στὴν Κόλαση.

Αὐτὸ ποὺ διακήρυξε ὁ πάπας εἶναι μία νέα αἱρετικὴ θέση ὅτι δὲν ὑπάρχει Κόλαση, γιατί μία ἄδεια Κόλαση δὲν εἶναι Κόλαση, ἀφοῦ δὲν ὑφίσταται ἡ τιμωρία, ἐκ τοῦ κολάζω, τιμωρῶ. Εἶναι ἡ νέα πλάνη. Γιὰ ἐκεῖ τὸ πήγαιναν ἀπὸ καιρὸ μὲ τὸ Καθαρτήριο πῦρ, ἀλλὰ τώρα τὸ τερμάτισαν.

Τίποτε δέν πάει χαμένο!

Εἶναι γραμμένη κάθε σου προσευχή καί ψαλμωδία, εἶναι γραμμένη κάθε σου ἐλεημοσύνη, κάθε σου νηστεία. Εἶναι γραμμένος κάθε γάμος πού διαφυλάχτηκε στά ὅρια τά ἠθικά, εἶναι γραμμένη κάθε είδους ἐγκράτεια πού ἔγινε γιά χάρη τοῦ Θεοῦ. Ανάμεσα ὅμως σ᾿ ὅλα, ὅσα ὁ Θεός καταγράφει γιά νά μᾶς στεφανώσει, τήν πρώτη θέση τήν ἔχει ἡ παρθενία καί ἡ ἁγνεία καί πρόκειται να λάμπεις σάν ῎Αγγελος.

Ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων
(Κατήχηση Φωτιζόμενων ΙΕ', κεφ. ΚΓ',)

https://proskynitis.blogspot.com/2024/03/blog-post_577.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible