ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ, 11-8-2024
https://www.youtube.com/live/eSYerCur6EE?si=WN_9mQrW-GDGkX1P
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Κυριακή 11 Αυγούστου 2024
Ἡ θεραπεία διά τῆς πίστεως τῶν δύο τυφλῶν, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Κυριακή Ζ' Ματθαίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ θεραπεία διά τῆς πίστεως τῶν δύο τυφλῶν, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Κυριακή Ζ' Ματθαίου, 10-8-2024, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
Ἀρχιμανδρίτης Σεραφεὶμ Δημόπουλος (†) – Ἡ ὀμορφιὰ τοῦ Παραδείσου
Ω πόσο όμορφος είναι ο Παράδεισος! Πλήθος χρωμάτων, ολοφώτεινοι χώροι, ευωδίες που ανθρώπινη φαντασία δεν μπορεί να συλλάβει και γλώσσα ανθρώπινη να περιγράψει. Όσο αξίζει το τελευταίο λουλούδι του Παραδείσου δεν αξίζουν όλοι οι θησαυροί του κόσμου, μας διαβεβαιώνει ένας σύγχρονος άγιος. Εκεί ζουν σε μια ατέλειωτη μακαριότητα οι αγιασμένες ψυχές των σεσωσμένων. Λάμπουν ωσάν τον ήλιο τα πρόσωπά τους. Η ευτυχία είναι ατέλειωτη, η χαρά αμείωτη, η μακαριότητα ασύλληπτη.Στον τόπο αυτό της απόλυτης ευδαιμονίας μπορείς να δεις τους καλλίνικους μάρτυρες, τους μεγάλους αναχωρητές και ερημίτες, τους καλλικέλαδους, τους μελίρρυτους και σοφότατους διδασκάλους του Ευαγγελίου, τους λαμπρούς Αποστόλους και πάνω απ’ όλα την αγιότατη Μητέρα του Θεού.Την Μητέρα του Θεού, αυτή τη φωτεινή αυγή του Παραδείσου, να προσεύχεται με υψωμένα τα χέρια στον Κύριό μας και Θεό μας για ολόκληρο το ανθρώπινο γένος. Για τους καλούς και τους κακούς, για τους δικαίους και αμαρτωλούς, για τους πιστούς και τους απίστους.Με πόση θέρμη, με πόση αγάπη, με πόσο πόθο προσεύχεται για μας η κοινή του ανθρωπίνου γένους Μητέρα! Σε πόση ευλάβεια πρέπει να την έχουμε! Πόσο πρέπει να την επικαλούμαστε, με δάκρυα πύρινα να προσπίπτουμε στους αχράντους της πόδας και να την ικετεύουμε.
Ὁ Ὅσιος Θεοδόσιος ὁ νέος ὁ ἰαματικὸς συναντᾶ τον Ἅγ.Πέτρο ἐπίσκοπο Ἀργους
[....]Τον κατηγορούν τον Όσιο Θεοδόσιο ως αγύρτη, λαοπλάνο και απατεώνα.Οι κατηγορίες φθάνουν στα αυτιά του Αγίου Πέτρου Επισκόπου Άργους.Ο Άγιος Πέτρος ευρισκόμενος στη Πόλη για το θέμα της τετραγαμίας του Λέοντος βλέπει στον ύπνο του τον Όσιο Θεοδόσιο να του λέει, να μην εχει άδικη κρίση γι' αυτόν.Ταυτόχρονα ο Πατριάρχης Νικόλαος ο Μυστικός ρωτά τον Άγιο Πέτρο εάν υπάρχει στην επαρχία του ένας μοναχός με το όνομα Θεοδόσιος.Ο Άγιος Πέτρος απαντά καταφατικά και ο Πατριάρχης του λέει, να διαβιβάσεις ως Επίσκοπος Άργους σ' αυτόν την εκτίμησή μου επιστρέφοντας στην επαρχία σου. Ο Όσιος είχε εμφανισθεί και στον Πατριάρχη.Ο Άγιος Πέτρος μετά την επανάκαμψη του στην επαρχία του αποφασίζει να επισκεφθεί τον μοναχό Θεοδόσιο στο σημερινό χωριό Παναρήτι, λίγο πιο έξω που είχε το ασκητηριό του.
Ἱερὰ Μητρόπολη Πάφου: Περὶ ἐπιτάφιου θρήνου καὶ ἐγκωμίων τῆς Παναγίας. Εἶναι στὴν Παράδοσή μας;
Εν Πάφω την 8η Αυγούστου 2024του αγίου Αιμιλιανού του ομολογητού, επισκόπου ΚυζίκουΓραφείο κατά των αιρέσεων“Η Μ.Εκκλησία κατακρίνουσα πᾶν ὅ,τι καινοφανὲς καὶ κακόζηλον,ἔστω καὶ γινόμενον πρὸς τιμὴν τῆς Θεοτόκου,ἀποδοκιμάζει ταῦτα ἐπισήμως καὶ ἀπαγορεύει μάλιστα αυστηρῶς”Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί σε κατά τόπους ενορίες μία ανάρμοστη προσθήκη στο τυπικό της Εκκλησίας μας “προς πλείοντα τάχα δόξαν”1 και τιμή της Υπεραγίας ημών Θεοτόκου. Η αντικανονική αυτή αλλαγή έγκειται στο γεγονός της τέλεσης “επιταφίου θρήνου της Παναγίας” προς μίμηση της ακολουθίας του επιταφίου του Μ.Σαββάτου.Αν και μπορεί να φαίνεται ότι με τα εγκώμια, δίνουμε μεγαλύτερη τιμή στην Παναγία μας, οφείλουμε να έχουμε την ταπείνωση να ακολουθούμε την Παράδοση και τη λειτουργική τάξη της Εκκλησίας μας, όπως ακριβώς την παραλάβαμε, εφόσον πιστεύουμε ότι οι θείοι Πατέρες “τα πάντα καλώς διαταξάμενοι”2. Τα εγκώμια, μας έχουν παραδοθεί μόνο προς τιμή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.Άλλωστε, ο “επιτάφιος θρήνος” με τα “εγκώμια της Παναγίας” δεν βρίσκονται σε κανένα επίσημο λειτουργικό βιβλίο που χρησιμοποιούμε στις εκκλησίες μας. Η τάξη της ακολουθίας είναι καθορισμένη όπως αυτή φαίνεται στο Μηναίο του Αυγούστου και στο βιβλίο “Τάξις ιερών ακολουθιών”3 της Εκκλησίας Κύπρου, όπου κανένα από τα δύο δεν περιέχει “επιτάφιο θρήνο”.
Ἐκκλησία καί Πολιτεία. Ἡ ἄλλη ἡμέρα!
Ἐκκλησία καί Πολιτεία. Ἡ ἄλλη ἡμέρα!Τοῦ Γέροντος Μαξίμου ἸβηρίτουἘάν ἀνατρέξωμεν εἰς τήν ἱστορίαν, θά ἴδωμεν ὅτι ἡ ἁρμονική σχέσις τῶν δύο θεσμῶν Ἐκκλησίας καί Πολιτείας ἦτο ἐκείνη ἡ ὁποία ἐπέτρεψεν ἐπί χίλια καί πλέον ἔτη τήν ἄνθησιν τῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας. Πρόκειται διά μίαν σχέσιν ἀμοιβαίου σεβασμοῦ, μέ βάσιν πάντοτε τήν ὑπεράσπισιν τῶν θεσμῶν διά τό κοινόν καλόν τῆς Βυζαντινῆς Κοινωνίας.Ἀκόμη καί ἐν καιρῷ ἀνταγωνισμῶν καί ἐπί μέρους συγκρούσεων, πρός λύσιν τῶν διαφορῶν μεταξύ ἱστορικῶν προσώπων, οἱ ῥόλοι ἑκάστου θεσμοῦ ἦσαν καθωρισμένοι καί ἐνίοτε ἐγένοντο στενώτεροι διά τήν ὑπεράσπισιν τῆς μεγάλης Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας, συμπεριλαμβανομένης καί τῆς ἀφομοιωθείσης Ῥωμαϊκῆς.Ἀδιάψευστα παραδείγματα ἀποτελοῦν ὁ Πατριάρχης ΚΠόλεως Μέγας Φώτιος, ὅστις ἐκτός τῆς Πατριαρχικῆς του ἰδιότητος ὑπῆρξεν αὐτοκρατορικός καί βασιλικός σύμβουλος (= ὅπως εἰς τήν περίπτωσιν τοῦ Βασιλέως τῆς Βουλγαρίας Μιχαήλ). Τό ἴδιον συνέβη καί μέ τόν ποδηγέτην τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας, τόν Τραπεζούντιον Ὅσιον Ἀθανάσιον τόν Ἀθωνίτην, ὅστις πέραν τῆς Μοναχικῆς αὐτοῦ ἰδιότητος ὑπῆρξε Γέρων καί σύμβουλος τοῦ ἐνδόξου αὐτοκράτορος Νικηφόρου Φωκᾶ.Κατά τά ἐπακολουθήσαντα προεπαναστατικά καί μετεπαναστατικά ἔτη τῆς ἱδρύσεως τοῦ Νέου Ἑλληνικοῦ Ἔθνους ,<Κράτους, ἡ συμβολή τοῦ Ἑλληνικοῦ Κλήρου ἦτο καθοριστική τόσον εἰς τά πεδία τῶν μαχῶν, ὅσον καί εἰς τήν πνευματικήν συνεισφοράν. Καί ἀπ’ ὅ,τι παρατηροῦμεν, ἀκόμη καί εἰς τάς Συνελεύσεις τῆς Τροιζῆνος καί τῆς Ἐπιδαύρου ὁ ἀριθμός τῶν Κληρικῶν καί Μοναχῶν, οἵτινες ἔλαβον μέρος εἰς αὐτάς, δέν ἦτο καθόλου εὐκαταφρόνητος. Τρανόν παράδειγμα ἀποτελεῖ ὁ Μινίστρος (= Ὑπουργός) τῆς Θρησκείας τοῦ Ἔθνους <Κράτους Ἀνδρούσης Ἰωσήφ.Ὡς γνωστόν, δύο μῆνας μετά τήν Ἐπανάστασιν τοῦ 1821, ὅτε οἱ προκριτώτεροι τῆς Πελοποννήσου συνῆλθον εἰς τήν Ἱεράν Μονήν τῶν Καλτεζῶν (= εἰς τά σύνορα Ἀρκαδίας καί Λακωνίας) πρός σύσκεψιν, ἀπεφάσισαν τήν σύστασιν Πελοποννησιακῆς Γερουσίας. Ἡ πρώτη πρᾶξις (= 26 Μαΐου 1821) ἀναφέρει ὅτι ἐξελέγησαν «νά συσκέπτωνται, προβλέπωσι καί διοικῶσι» τά τῆς Πελοποννήσου, ὁμοῦ μετά τοῦ ἀρχιστρατήγου Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, οἱ ἑξῆς: Βρεσθένης Θεοδώρητος, Σωτήριος Χαραλάμπης, Ἀ. Κανακάρης, Ἀ. Παπαγιαννόπουλος, Θ. Ῥέντης καί Ν. Πονηρόπουλος.
Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ζ Ματθαίου. Παναγιώτης Τρεμπέλας
Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ζ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥΚατά Ματθαίον, κεφάλαιο Θ΄, εδάφια 27-3527 Καὶ παράγοντι ἐκεῖθεν τῷ ᾿Ιησοῦ ἠκολούθησαν αὐτῷ δύο τυφλοὶ κράζοντες καὶ λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, υἱὲ Δαυῒδ. 28 ἐλθόντι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν προσῆλθον αὐτῷ οἱ τυφλοί, καὶ λέγει αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι; Λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε. 29 Τότε ἥψατο τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν λέγων· κατὰ τὴν πίστιν ὑμῶν γενηθήτω ὑμῖν. 30 Καὶ ἀνεῴχθησαν αὐτῶν οἱ ὀφθαλμοί· καὶ ἐνεβριμήσατο αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς λέγων· ὁρᾶτε μηδεὶς γινωσκέτω. 31 Οἱ δὲ ἐξελθόντες διεφήμισαν αὐτὸν ἐν ὅλῃ τῇ γῇ ἐκείνῃ.32Αὐτῶν δὲ ἐξερχομένων ἰδοὺ προσήνεγκαν αὐτῷ ἄνθρωπον κωφὸν δαιμονιζόμενον· 33 καὶ ἐκβληθέντος τοῦ δαιμονίου ἐλάλησεν ὁ κωφός, καὶ ἐθαύμασαν οἱ ὄχλοι λέγοντες ὅτι οὐδέποτε ἐφάνη οὕτως ἐν τῷ ᾿Ισραήλ. 34 Οἱ δὲ Φαρισαῖοι ἔλεγον· ἐν τῷ ἄρχοντι τῶν δαιμονίων ἐκβάλλει τὰ δαιμόνια.35 Καὶ περιῆγεν ὁ ᾿Ιησοῦς τὰς πόλεις πάσας καὶ τὰς κώμας διδάσκων ἐν ταῖς συναγωγαῖς αὐτῶν καὶ κηρύσσων τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας καὶ θεραπεύων πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν ἐν τῷ λαῷ.Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παναγιώτη Τρεμπέλα27 Kαι ενώ έφευγε από εκεί ο Ιησούς, Τον ακολούθησαν δύο τυφλοί, οι οποίοι φώναζαν δυνατά και έλεγαν: «Σπλαχνίσου μας και θεράπευσέ μας, ένδοξε απόγονε του Δαβίδ». 28 Και όταν έφθασε στο σπίτι, ήλθαν κοντά Του οι τυφλοί, και ο Ιησούς τούς λέει:
Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ζ Ματθαίου. Παναγιώτης Τρεμπέλας
Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ζ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ
Προς Ρωμαίους, κεφάλαιο ΙΕ΄, εδάφια 1-7
1 Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν, καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν. 2 Ἕκαστος ἡμῶν τῷ πλησίον ἀρεσκέτω εἰς τὸ ἀγαθὸν πρὸς οἰκοδομήν· 3 καὶ γὰρ ὁ Χριστὸς οὐχ ἑαυτῷ ἤρεσεν, ἀλλὰ καθὼς γέγραπται, οἱ ὀνειδισμοὶ τῶν ὀνειδιζόντων σε ἐπέπεσον ἐπ᾿ ἐμέ. 4 Ὃσα γὰρ προεγράφη, εἰς τὴν ἡμετέραν διδασκαλίαν προεγράφη, ἵνα διὰ τῆς ὑπομονῆς καὶ τῆς παρακλήσεως τῶν γραφῶν τὴν ἐλπίδα ἔχωμεν. 5 Ὁ δὲ Θεὸς τῆς ὑπομονῆς καὶ τῆς παρακλήσεως δῴη ὑμῖν τὸ αὐτὸ φρονεῖν ἐν ἀλλήλοις κατὰ Χριστὸν ᾿Ιησοῦν, 6 ἵνα ὁμοθυμαδὸν ἐν ἑνὶ στόματι δοξάζητε τὸν Θεὸν καὶ πατέρα τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ. 7 Διὸ προσλαμβάνεσθε ἀλλήλους, καθὼς καὶ ὁ Χριστὸς προσελάβετο ὑμᾶς εἰς δόξαν Θεοῦ.
Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα
1 Οφείλουμε επίσης εμείς οι δυνατοί στην πίστη και στην αρετή να δείχνουμε ανεκτικότητα και συμπάθεια στις αδυναμίες των αδύνατων στην πίστη ανθρώπων, και να μην κάνουμε εκείνα που αρέσουν στον εαυτό μας.
Μὴ νομίζεις ὅτι ὑπάρχουν ὧρες τοῦ Θεοῦ καί...ώρες τοῦ διαβόλου...
Μή νομίζεις ότι υπάρχουν ώρες του Θεού κατά τις οποίες πρέπει να συμπεριφέρεσαι σωστά, και ότι υπάρχουν ώρες του διαβόλου κατά τις οποίες πρέπει εσύ να ασωτεύεις. Μή θεωρείς ότι υπάρχει καιρός ευσέβειας και καιρός παρανομίας. Τέτοια κάνουν οι θεατρίνοι, διότι στις συναναστροφές τους είναι ευγενικοί, και στα θέατρα αισχροί γελωτοποιοί..Άγιος Εφραίμ ο Σύρος(Έργα τόμ. 5, σελ. 64 εκδ. Το περιβόλι της Παναγίας)https://proskynitis.blogspot.com/2024/08/blog-post_70.html
11 Αὐγούστου. † ΚΥΡΙΑΚΗ μετὰ τὴν ἑορτήν. Εὔπλου διακόνου (†304). Νήφωνος Κωνσταντινουπόλεως (†1502)· ἀνάμνησις θαύματος τοῦ ἁγ. Σπυρίδωνος ἐν Κερκύρᾳ (1716). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.
Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυριακῆς ζ´ ἐπιστολῶν (Ῥωμ. ιε´ 1-7).
Ρωμ. 15,1 Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν, καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν.
Ρωμ. 15,1 Ημείς δε, οι προωδευμένοι και φωτισμένοι εις την πίστιν και την αρετήν, έχομεν υποχρέωσιν να ανεχώμεθα και να υπομένωμεν τας πνευματικάς ασθενείας των αδυνάτων αδελφών, να μη φερώμεθα δε με αυταρέσκειαν και να μη επιζητούμεν ο,τι ευχαριστεί τον ευατόν μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .